יום רביעי, 19.02.2025 שעה 14:29
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
5124-5123מכבי ת"א2
4327-4923מכבי חיפה3
4131-4423בית"ר ירושלים4
3525-3323הפועל חיפה5
3533-3623מכבי נתניה6
3033-2223עירוני ק"ש7
2832-2523מכבי בני ריינה8
2534-2923הפועל ירושלים9
2438-2023מכבי פ"ת10
2332-1823בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1845-3223מ.ס אשדוד13
1437-1723הפועל חדרה14

"הרחקת חיימוב תעניק פרס לטעויות השיפוט"

דריכות גדולה מאוד בעירוני ק"ש לקראת העמדתם לדין היום של הבעלים איזי שירצקי והשוער גיא חיימוב: "אין איש במדינה שיש לו ספק שקיפחו אותנו"

|
גיא חיימוב ואוראל גרינפלד בדו-קרב (איתי כהן)
גיא חיימוב ואוראל גרינפלד בדו-קרב (איתי כהן)

בעירוני קריית שמונה דרוכים מאוד לקראת העמדתם לדין היום (רביעי) של הבעלים איזי שירצקי והשוער גיא חיימוב, זכר למשחק "אלוף האלופים" בין הצפוניים למכבי תל אביב. במועדון הכינו מספר רב של הוכחות לכך שהשיפוט קיפח את הקבוצה במהלך כל המשחק, על מנת להסביר את התפרצות היצרים של הבעלים והשוער.

בנוסף, כפי שנחשף ביום שני ב-ONE, בקרייה יטענו כי ביטול עצירת פנדל בשל יציאת שוער מקו השער אינה נאכפת בארץ ולראייה ישתמשו גם בתמונות של שוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' מלפני שבועיים.

"אין איש במדינת ישראל שיש לו ספק שהשופט קיפח אותנו במהלך כל המשחק. החל מהרחקת לואיס גוטיירס, הפנדל שלא קיבלנו, עבירות שלא נשרקו לנו ועד להחלטות בדו-קרב הפנדלים. עכשיו העניין הוא עד כמה ינסו בבית הדין לגבות את השופט. אם חיימוב לא היה בסדר הוא היה מקבל כרטיס וזה לא קרה בפועל. אם הוא יורחק עכשיו, זה יהיה פרס לטעויות השיפוט ולגיטימציה לשופטים לטעות בצורה חמורה שכזו בעתיד".

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק במחזור הראשון של הליגה מול הפועל באר שבע. רבים בקבוצה הופתעו מהשינוי הקיצוני בהחלטת שירצקי, שהחליט לערוך לבסוף טקס פרידה משולב משיר צדק וברק בכר.

מבחינה מקצועית, בקריית שמונה מקווים כי אור אוסטוינד הפצוע יהיה כשיר למשחק. את מקומו של גוטיירס שהורחק יתפוס דין מימוני. בקרייה הדגישו כי הם מעניקים לגוטירס את כל הגיבוי הנדרש וכי הם בטוחים שבמהלך העונה הוא יהיה אחד הבלמים המובילים בליגה.

לכתבה זו התפרסמו 132 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 132 תגובות ב-86 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
86
גלילי19/08/15, 16:30
הסגה הזו כבר הפיקה את עצמה צריך לעבור הלאה.
לדעתי יהיה שטותי להעניש את חיימוב כי אז יצטרכו לעבוד קשה בכדי להוכיח ריצה קדימה לפני הבעיטה או בזמן הבעיטה רק חישנים יוכלו מדעית להוכיח חריגה מהתקן.
השב   •  00
85
Ron19/08/15, 16:21
חייבים להיות מורחקים
השב   •  00
84
רז שטרית19/08/15, 16:07
הוא הולך לספוג הרחקה של 2-4 משחקים בפועל ואיזי הבכיין יקבל קנס וגם דרישת שלום מבכר,ח
השב   •  01
83
שוארלו19/08/15, 15:51
ונראה אותם
השב   •  10
82
נראה לי19/08/15, 15:50
הם צודקים השיפוט במדינה הוא בעד מכבי באופן מובהק, כולל במשחק הספציפי הזה, אבל יש דרך להתנהג וגם איזי וגם חיימוב הגזימו
השב   •  00
81
באר שבע19/08/15, 15:33
פיקטיביות והם יודעים זאת ובכל זאת קופצים ושמחים כאילו צחוק מאולץ כזה
השב   •  01
80
די לאלימות19/08/15, 15:26
היה צריך להרחיק את חיימוב. לפני הפנדלים חיימוב סחב כרטיס צהוב, ואז ניסה לרמות בבעיטה של זהבי וישנה גם השפעה פסיכולוגית על הבועט. כאן השופט חס עלי וחוץ מביטול הבעיטה הוא לא הזהירו. ואז הוא שוב חוזר על זה בבעיטה של מיכה כשניסה לרמות וגם הצליח! השופט שוב קלט את זה וביטל את הבעיטה הראשונה, אבל גם כאן בגלל שמדובר בבעיטות הכרעה לא רצה לגמור את קריית שמונה. ואז חלה ההתפרעות של חיימוב והאיומים שלו לא לחזור למשחק. אבל השופט קיבל את זה כאילו אנחנו משחקים בשכונה, וכך זה היה נראה.
תגידו שאני אוהד מכבי והכול, אבל באירופה כבר מזמן חיימוב היה מורחק(להזכירכם, בעיטות הכרעה זה עדיין חלק מהמשחק).
אז שחיימוב יגיד תודה לשופט שריחם עליו ולא הרחיק אותו בפנדלים, כי אז מכבי הייתה עולה עם שחקן שדה שהיה אמור לעמוד בק"ש. רק אצלנו זה שכונה, פלא שאנו לא מתקדמים.
השב   •  01
79
שי מלכה19/08/15, 15:20
חוצפן
השב   •  01
שלום19/08/15, 15:53
השב   •  00
78
מכבי חיפה19/08/15, 15:04
השופט אוהד של מכבי ת"א
השב   •  00
77
ג''וני19/08/15, 14:54
קיפוח יש לכולם לפעמים לטובת מכבי ולפעמים נגד מכבי וגם לקבוצות אחרות .

שורה התחתונה - השוער עבר על החוק בבדיקה אחורה (בפנדלים) והדרמה שעשה לא מתאימה .

שירצקי אין מה לדבר האיש אוצר מהלך עם הפנינים שהוא מוציא .

תנו לשופטים לשפוט אם היה קיפוח או לא - אם אתם רוצים לפעול לבד ולעשות דברים לבד - תשאו באחריות .
השב   •  00
76
פארס . ארה״ב19/08/15, 14:47
ואולי שנאה למכבי ולא מגיבים לעניין .מה שעשה הרמאי המלוכלך הזה חיימוב במשחק הזה יכול לחזור על עצמו במשחקים נגדכם ,חיפה, הפועל, ביתר ,ב״ש וכל שאר הקבוצות למען ההגינות בהמשך המשחקים העניין הזה חייב לקבל טיפול יסודי וזו עבירה על החוק כמו כל נפילה ברחבה ונסיון לרמות את השופט או כל עבירה שמבוצעת פעמים מקבלים צהוב ואחר כך אדום .טוב שלא הרחיק אותו בזמן הפנדלים היו בוכים למשך שנתיים על זה .ולאוהדי חיפה אני מקווה שחיימוב יעשה לכם את זה שתרגישו על בשרכם .מאחל לכם בריאות וחיים ארוכים שתמשיכו לסבול ותראו שמכבי תמיד מעליכם .
השב   •  20
באר שבע19/08/15, 15:34
בשקט והארון שלך מלא בתעודות הוקרה בחיים לא תגיד שזה משחיתות
השב   •  00
75
אלי19/08/15, 14:38
השב   •  00
74
שושו19/08/15, 14:32
מהוא חושב לעצמו השעור מותר לא לעשות רעש וצילצולים ולא לקבל עונש חח גם איזי צריך ליות מורחק חד משמעית ושלא יעים שהוא עוזב
השב   •  00
אורן ביטון19/08/15, 15:19
קבוצת שכירי חרב עשירה ועלובה
השב   •  00
73
דוד19/08/15, 14:26
השב   •  40
72
דוד19/08/15, 14:24
השב   •  10
71
שמוליק19/08/15, 14:22
ההרחקה הייתה שגוייה.
השריקה לפנדל חוזר צודקת. יש גבול לכמה שוער יכול להפר את החוק וצאת מקו השער. שיגידו תודה על כך שגם בפעמים בהם עצר לא נשרקה בעיטה חוזרת.

למרות זאת, אני לא חושב שיש מקום להרחיק את חיימוב, אפשר להסתפק בקנס.
השב   •  10
70
אלן19/08/15, 14:17
טוב שהוא לא יצא ק״מ מהשער. הדברים האלה צריכים להיפסק
השב   •  00
69
אלי תל אביב19/08/15, 14:11
השב   •  01
68
משה19/08/15, 14:10
תלמדו את החוקה ותבינו את בורותכם.
השב   •  10
67
דני19/08/15, 14:09
גם גנבו את הגביע וגם בוכים שלגנוב זה בסדר
השב   •  11
66
יאן19/08/15, 14:09
על הפסד נקודות או תארים על טעויות השופטים את השחקנים מענישים מיד ואת השופטים מי מעניש על טעויות שחורצות משחקים ? שלא להזכיר שחלקם מכוונות לטובת קבוצה מסויימת
השב   •  00
עוז19/08/15, 14:49
מזכרון קצר של אוהדים שזוכרים טעויות רק כשהן מקפחות אותם. ונוטים לפרש החלטות גבוליות נגד קבוצתם כטעויות שיפוט.
השב   •  10
באר שבע19/08/15, 15:35
זוכה
השב   •  00
65
מה עשית יא פואד?19/08/15, 14:09
אם החלטת שבפנדל הראשון של מיכה, חיימוב לא עמד על הקו והענקת פנדל חוזר, למה לא הורית שוב על פנדל חוזר בעצירה השניה שהוא עשה בול אותו דבר?

זה הדבר שהכי מעצבן אצל השופטים אצלנו, אין אחידות! שופטים מה שבא להם איך שבא להם מתי שבא להם. אין שום קשר בין סיטואציה אחת לשניה, אין מחשבה קדימה והכי גרוע זה שאין אחידות בשריקות.

אין לי בעיה עם הצהוב לבלם ק"ש אם השופט החליט שזו עבירה ושרק אבל לא הגיוני שאחרי 2 דקות תהיה בדיוק אותה עבירה והוא לא שורק עליה.
וזה לא משנה כרגע עם זה יצא לטובת מכבי, פעם הבאה זה יהיה נגדה, בסופו של דבר הטעויות מתקזזות.

אותו דבר עם הפנדלים - החלטת שחיימוב לא עומד על הקו? תפסול לו את כל הפנדלים עד שיעמוד כמו שצריך!

כל מה שאנחנו מבקשים הוא אחידות בשיפוט! ואני לא מתכוון אחידות בין כל השופטים שזה כבר בקשה מוגזמת בארצנו הקטנה, כולה ביקשתי שאותו שופט, באותו משחק שהוא שופט ישרוק באופן אחיד!
השב   •  11
64
משה19/08/15, 14:08
לשוער אסור לזוז מקו השער לפני הבעיטה.

מדוע חיימוב לא קבל צהוב ?? אולי השופט הינו מוטה קרית שמונה .
השב   •  10
63
סלע19/08/15, 13:41
השב   •  00
62
אחד מהעם.19/08/15, 13:41
עד עכשיו זה אליפות אחת וגביע מדינה אחד.
כל השאר זה חסר משמעות,גביע שוקו וגביע טרום עונה לא נחשב לא בארץ ולא בעולם.
אז עדיין אם כל הכבוד יש לפחות 6 קבוצות גדולות ממכם כולל נתניה ואפילו הפועל פ"ת אז עדיין אתם קבוצה קטנה וגרוע מזה,ללא אוהדים
השב   •  01
שוארלו19/08/15, 15:56
מעניין
השב   •  00
61
אלי ישראלי19/08/15, 13:38
בעצם אין לי ספק. השופט צדק לגמרי והיה צריך לפסול גם את הבעיטות החוזרות.
השב   •  01
60
קובי מחיפה19/08/15, 13:29
טיזי שירצקי עושה זאת לא מהוקרה, אלא מתוך נסיון להראות שהוא אדם אנושי. לפח זבל שלי בבית יש יותר שכל ותכונות אנושיות משיש לטיזי הזה. שיילך לעזאזל והוא ופחיימוב.
השב   •  02
59
לולה19/08/15, 13:29
השב   •  10
עוז19/08/15, 14:54
ודרך אגב, עיוור לא רואה.

אבל כנראה שלא צריך נתונים כדי לגבש דעה מוצקה. וכהערה: זה אותו השופט ששרק את אחת הפסיקות ההזויות ביותר נגד מכבי תל אביב (שאפילו מנג''ר הפועל תל אביב אמר שהיא לא הגיונית).
השב   •  00
58
שופט אמיץ19/08/15, 13:28
השב   •  00
57
בושה19/08/15, 13:28
השב   •  00
56
אלי19/08/15, 13:27
השב   •  00
עוז19/08/15, 15:07
מזכרון קצר של אוהדים בכל מה שקשור לטעויות שיפוט ולמקרים גבוליים.
השב   •  00
55
לירן19/08/15, 13:20
וזה רע מאוד מה שנעשה פה לטובת תל אביב
השב   •  02
אחד מהעם.19/08/15, 13:48
עקביות זה דבר חשוב ובדיוק כך גם ההגינות.
שוער שיוצא 3-4 מטר מהשער בזמן בעיטת עונשין פסול בחוקה,שלא אני ולא אתה המצאנו.
תתפלא גם לשמוע שאם יקפידו בחוק הנ"ל,אז גם אם שוער מכבי ייצא מקו השער אקבל את השריקה לכדור עונשין חוזר.
השב   •  10
אלי19/08/15, 14:16
ואל תשכח את הקלישאה שכל שחקן מקצועני ומאמן אומרים:
"אין שוער טוב יש בועט גרוע"
תמשיכו ליילל עד מחר, הגביע הוא שלנו, של עירוני קרית שמונה.
השב   •  01
אחד מהעם.19/08/15, 15:45
בסה"כ משחק טרום עונה.
השב   •  00
54
צהוב עולה עולה19/08/15, 13:17
כן וגם ממזרים אבל בעיקר בכיינים
חיימוב היציאות שלך בפה נוראיות הרבה יותר מהיציאות שלך מהשער בזמן הפנדלים
אתה הזוי
השב   •  40
53
יבגני19/08/15, 13:14
השב   •  10
52
מירו כהן19/08/15, 13:07
מה שהיה באותו היום זה סקנדל לאומי
השב   •  03
אחד מהעם.19/08/15, 13:45
לעשר שנות עושר מהשופטים.
השב   •  10
51
מפצח האגוזים19/08/15, 13:02
או שחיימוב לא ידע/לא הבין = חוסר מקצוענות
או שחיימוב ידע = זילות בחוקים , זילות בשופט , זילות בקהל
השב   •  30
50
עופר19/08/15, 12:58
יש עוד שלושה שופטים בצהוב
השב   •  03
צהוב19/08/15, 13:41
שב בשקט אתם לא רלוונטיים לליגה
השב   •  10
49
צפוני כחול19/08/15, 12:42
רוב אלה שטוענים שמגיע לחיימוב להיענש מתחלקים לשתי קבוצות. אחת שקשה לה הזכיה של ק"ש בגביע הזה שהוא באמת לא כזה חשוב. השניה זה אלה שק"ש כבר כמה שנים מקדימה בליגה למרות כל הפערים - והם כבר לא יודעים מה לעשות בעניין הזה.
את כולכם נתחיל לשמוע בקרוב מאד, כששופטים יתקעו לכם את הנשמה ואת הנקודות בליגה. זה יקרה לכם נגד מכבי, נגד הירוקים וקצת פחות נגד ב"ש. אני מחכה שתתחילו ליילל כמו תמיד.
כולם מתעלמים מהעובדה שגם חואן פבלו קפץ קדימה. פשוט נוח להתעלם מזה.
אין לי טענות למכבי וגולדהאר. אניח לא חושב שמדובר בקניה וזה טיעון מגוחך ומטופש. מכבי לא אשמה שיש אווירה שצריך לסייע לה. זה ההתאחדות ואיגוד ה"שופטים" שכולם רגילים להרכין ראש בפני הגביר - כל גביר. כולל בית הדין המפואר.
זה לא המצב עם קבוצות אחרות. כולל זו שלבעלים שלה יש הסכמים עיסקיים עם ההתאחדות.
ולא לשכוח: למרות ההתעמרות של ההתאחדות באמצעות איגוד השופטים וב"הגרלות" מוזרות בגביע, אנחנו כאן ונישאר כאן עם הישגים להרבה שנים. אם על הדרך אנחנו דוקרים לכם, להתאחדות ולאיגוד ה"שופטים" בגרון - הרווח כולו שלנו.
השב   •  44
אבי19/08/15, 12:51
אם אתה באמת מאמין שמקפחים אתכם כי אתם קבוצה קטנה - אז זה מסביר למה אתם עדיין קבוצה קטנה
השב   •  11
איתי19/08/15, 13:13
כל העצירות של חיימוב היו מטר וחצי קדימה אתם קופחתם?
השוער שלכם בושה לא מספיק שהוא יוצא ולוקח פור עוד יש לו טענות.
השב   •  32
ביתרי וותיק19/08/15, 13:13
דבר ראשון אני סבור שמאות אלפים חובבי כדורגל בישראל שמחים על האליפות ההיסטורית של קרית שמונה על הזכייה בגביע המדינה. ועל הזכייה האחרונה בגביע אלוף האלופים שהוא חשוב אבל פחות .ועל זה שקריית שמונה הפכה לקבוצה חזקה בליגת העל בעלת מעמד של אלופה .במיוחד אמורים הדברים לגבי אוהדי ביתר שמאוד אוהבים את הקבוצה מקריית שמונה ,ואין לי ספק שכל האוהדים שלכם בקריית שמונה אוהדים את ביתר ים .
אבל דבר אחד אל תלמדו מביתר ים וזה לחשוב שמקפחים אתכם ולהתלונן על כל דבר בזמן משחק ולהציק לשופטים בזמן המשחק כפי שעשו איזי הבעלים והשוער שלכם .
בקיצור ניצחון ראוי לקריית שמונה ומברוק על התואר אלוף האלופים ויפה שלקחתם את זה ממכבי ת"א אבל תקבלו את העונש כמו גברים ותמשיכו הלאה ותנסו כבר ביום ראשון הקרוב לנצח את הפועל ב"ש .
השב   •  20
אחד מהעם.19/08/15, 13:44
טעות גדולה שלך לחשוב שאלוף האלופים הוא תואר פחות חשוב.
למעשה הוא לא חשוב בכלל בדיוק כמו גביע הטוטו.
אין למפעלים האלה שום חשיבות לא בארץ ולא בעולם, שני המפעלים האלה סה"כ ניסוי כלים לפני פתיחת העונה
השב   •  00
יוסי19/08/15, 14:00
ושאתם לקחתם גביע טוטו זה טרבל היסטורי שב שב בשקט אוהד צלחות שעד לפני 5 שנים לא הכיר את ההרכב של מכבי
השב   •  10
אלי19/08/15, 14:12
תואר אלוף האלופים חשוב מאוד בדיוק כמו גביע הטוטו.
כאשר אתם מפסידים הוא לא חשוב, ניסוי כלים, הראש היה בבאזל, בקיצור בלה בלה בלה בלה.
קרית שמונה בתקציב שלה תעשה צרות לכולם.
עם אוהדים בלי אוהדים
השב   •  10
חסוי19/08/15, 14:57
תמשיכו עם הקריאה של אוהדי הצלחות שלכם אוהדי הצלחות יש בכל קבוצה ואני יכול להגיד לכם בוודאות שרוב אוהדי מכבי תל אביב הם לא אוהדי הצלחות אוהדים הגיעו בכמויות גדולות גם בתקופה שהיינו חלשים זה שאתם רוצים לשקר זה לא הופך את זה לנכון.
השב   •  01
עוז19/08/15, 15:04
את ההתנהלות של חיימוב ושל שירצקי, ובכלל זה גם אוהדי מכבי תל אביב דווקא סבורים שמבחינת הכדורגל נטו הגיע לקרית שמונה לנצח כך שהתזה שלך לא ממש מחזיקה.
בלי שום קשר, לא זכורות לי יציאות כל כך רחוקות של שוערים מהשער שלהם בעת בעיטת עונישין וההחלטות של השופט היו נכונות, ואפילו קיפחו את מכבי תל אביב (כי על אחת מהיציאות הרחוקות של חיימוב הוא כבר לא שרק).

אין קשר בין הדברים.
השב   •  01
48
אוהד19/08/15, 12:37
אני סבור שאיזי והשוער וקבוצת קרית שמונה הגזימו עם התגובות החריפות שלהם .נניח שהשופט טעה
או אפילו טעה במתכוון לטובת מכבי ת"א אין זה מצדיק את מחאתם של איזי והשוער .
השוער הגזים ביותר כאשר לא רצה לחזור לשער ,למרות הכעס של השוער על ביטול עצירות של שתי פנדלים הוא היה חייב לקבל את הדין של השופט .
איזי היקר לא מתאים לך לדבר כך אל השופטים אפילו שאולי שאתה צודק .
קריית שמונה צריכה להתכונן למשחק חשוב וחזק מול ב"ש שלא תעשה להם חיים קלים לכן כל הרעש סביב משחק אלוף האלופים הוא מטופש ומזיק .
השב   •  30
47
שלומי19/08/15, 12:37
אם חיימוב ושירצקי לא יורחקו צריך לעשות הפגנה בהתאחדות. לא ייתכן ששוער ושחקן ילבו יצרים וישתוללו מול מצלמות בשביל תשומת לב. מה שחיימוב עשה לא רחוק מאיך שזהבי התנהג בדרבי המדובר לאחר הרחקתו
השב   •  41
46
אפי19/08/15, 12:36
השב   •  11
45
סלבדור19/08/15, 12:27
לגבי העמדה של חיימוב אני לא מבין על מה?אם חיימוב עשה משהו לא בסדר מדוע השופט לא הרחיק אותו בצהוב שני?לגבי איזי גם אני לא מבין.בא בעלים של קבוצה שרואה שמקפחים את קבוצתו ובא לשופט ומדבר איתו בצורה יפה בלי עלבונות ובלי קללות היכן פה הבעיה?מי שראה את המשחק והוא אוביקטיבי ראה שהשופט היה שופט של מכבי לאורך כל המשחק בלי לחשוש כלל.מוזר מאוד
השב   •  14
חסוי19/08/15, 12:48
בעלים שאומר לשופט אתה בושה, אני אדאג שלא תשפוט יותר אז עדיף שתפרוש זה ממש לא נקר "לדבר יפה" אבל בסדר תמשיכו לרמות ואז להתבכיין.
השב   •  00
44
יוסי19/08/15, 12:25
טעיתם, שלמו את המחיר.
הפכתם להיות נלעגים.
השב   •  21
43
דין לוי19/08/15, 12:25
ותמיד המרויחה תהיה מ תא
השב   •  14
42
בני19/08/15, 12:23
וכולם מתייחסים אליהם הקבוצה הכי לא ספורטיבית ובכיינית בארץ
השב   •  25
חסוי19/08/15, 12:44
דדי, תמיר או בני זה לא יהפוך אותך לצודק מכבי לא ממציאה חוקים שוער חייב לעמוד על הקו לפני הבעיטה ואם אתה לא יודע חוקי כדורגל אז עדיף שאל תגיב כי אתה פשוט נראה כמו טמבל שלא מבין כלום בכדורגל או אידיוט לא אובייקטיבי תחליט מה אתה רוצה להיות מהשניים כי חוק זה חוק.
השב   •  20
41
תמיר19/08/15, 12:21
מאז ימי ישראל כהן
השב   •  10
קובי מחיפה19/08/15, 13:51
ללו שגיעוט קטיב בחלל. כדאי שתתחבא אידיוט.
השב   •  00
40
דדי19/08/15, 12:19
למישהו יש ספק
השב   •  11
צינו19/08/15, 12:51
בעדנו תמשיכו להמציא תירוצים לעצמכם אוהדים מתוסכלים, אנחנו נמשיך לקחת אליפויות גביעים ואתם תמשיכו לבכות, אפסים
השב   •  00
שי19/08/15, 12:57
השב   •  00
39
צוקי19/08/15, 12:19
נתן להם הכל מכול הבא לייד
השב   •  11
38
דרומי19/08/15, 12:17
התנהגות של ילדה קטנה שלקחו לה סוכריה שהיא גנבה. ביזיון שאין כמותו, ק״ש מילא לא מעניינת אף אחד במדינה אבל כדורגל נקי וכשר כן. נמאסתם #קבוצהשבורהבליקהל#
השב   •  42
37
יוסי19/08/15, 12:17
בכל עונה וזה נמשך החוסר ספורטיביות
השב   •  12
קובי מחיפה19/08/15, 13:48
רואה את ברדה מבקיע שער נגד מכבי מנבדל של קילומטר. אתם וק״ש שתי קבוצות קטנטנות ועלובות, חסרות חיים וחסרות אוהדים. כל האוהדים שלכם זה מהכפר ב״ש וחלק מהכלא.גמלים מטומטמים.
השב   •  00
אחד מהעם.19/08/15, 13:50
השב   •  00
36
פסח19/08/15, 12:16
לאחר שחזר פעם אחר פעם על יציאה מוקדמת מהשער זו עבירה ככול עבירה אחרת.
מר שירצקי השחצן התורן של הכדורגל. שלא יאיים עלינו.
השב   •  50
35
אורי19/08/15, 12:15
האדום ניתן לויכוח, זה שעל אותה עברה דקה אחרי זה הייתה טעות של השופט.
אבל מי שבאמת קופח פה זה מכבי תל אביב כי לא עצרת פנדל אחד בלי שיצאת שתי צעדים קדימה, אז אדון חיימוב כך את עצמך בידיים ותפסיק להיות מסכן רימית וניצחת.
גם מארדונה לקח מונדיאל ברמאות .
השב   •  20
דגמנטו19/08/15, 12:46
השב   •  01
חסוי19/08/15, 13:20
תפסיק לבלבל את המוח ראינו איך קרית שמונה שיחקה גם 11 שחקנים בונקר עם מתפרצות ומצבים ננייחים היא המשיכה לשחק ככה גם ב-10 שחקנים אז תפסיק לבכות כולם כבר יודעים שהרמאים מגיעים מקרית שמונה אז תפסיק לבלבל את המוח.
השב   •  30
34
אפי19/08/15, 12:13
השב   •  10
33
דורי19/08/15, 12:10
לאחר שג''ורדי קנה 3 שופטים בכירים במהלך השלוש שנים האחרונות הוא צרף שופט רביעי שניסה הכל אבל לא הצליח. לכן , עכשיו גורדי מחפש חלוץ אירופאי ברמה גבוהה.
השב   •  12
32
אסף19/08/15, 12:09
שכחו את השער הלא חוקי שהם כבשו מהקרן.
השב   •  40
31
זגורי אימפריה19/08/15, 12:09
הרחקת חיימוב תלמד שוערים שיעור בהתנהגות,וכמובן שיעור בשוערות איך לא גונבים 3 מטר קדימה
השב   •  60
30
יניב19/08/15, 12:08
להזכירכם , הגול שכבשתם לא היה ולא נברא ועוד אתם מרשים לעצמכם להתבכיין . הלוואי שתורחקו ואז אני רוצה לראות את הגביר שרצקי מש את איומיו ופורש מהכדורגל. ועל זה שנאמר: ברוך שפטרנו
השב   •  30
29
יהודי בית"ר19/08/15, 12:07
חבל באמת חבל ק"ש עד לפנדלים היתם גדולים מהחיים עשיתם דבר ענק ואז הגיעו הפנדלים וחיימוב השקרן בלי בושה שוער מלוכלך יוצא מהשער בכוונה הכל היה מתוכנן בשום פנדל הוא לא עמד ביושר גם בפנדל השני של מכבי הוא עמד ברמאות מי שקופחו אלה מכבי ביזיון לחיימוב השקרן
השב   •  60
שיר19/08/15, 13:14
אם כול הכבוד לקבוצה שלי קש צודקים השופט הגזים כן חינוב וגם איזי אבל הרבה השפוט זה אחי נכון
השב   •  00
פארס . ארה״ב19/08/15, 14:33
כי אתה בטוח לא אוהד מכבי .
השב   •  00
28
ג׳ורדן19/08/15, 12:06
די עם הבכיינות. חבל שאין עקביות עם שמירת החוקים על שוער בבעיטות עונשין. בדיוק כמו שלשחקן אסור לבצע הטעיות גם השוער מחוייב לעמוד על קו השער. יש הבדל בין חצי מטר למטר וחצי
השב   •  30
27
אבן שפטוטא19/08/15, 12:06
קרית שמונה הבקיעה שער מכדור ששיצא החוצה.
שוער קרית שמונה חיימוב צפצף על השופט - יותר מפעם אחת - ולמרות שהוזהר לא לצאת מהשער , חזר על העבירה הזו שוב ושוב מבלי שקיבל אפילו כרטיס צהוב.
אם זה קיפוח , אני מסכים שקבוצתי תקופח כך כל שבוע.

יש חוקים בכדורגל וצריך לנהוג לפי החוקים. מי שמצפצף על החוקים זוכה ביתרון לא הוגן.
צריך להעניש את שירצקי על כניסה לחדר השופטים ואיום עליהם.
צריך להעניש את חיימוב על מעשיו.
אם לא יענישו , יהיה תוהו ובוהו בכדורגל.
השב   •  31
26
דני19/08/15, 12:00
טעויות שיפוט הם חלק מהמשחק וקריית שמונה לא שונה מאף קבוצה שקופחה, מה ששונה הוא ההתנפלות של איזי שרצקי וחיימוב על השופט והעובדה שקריית שמונה הפכה להיות הקבוצה הבכיינית של הליגה
השב   •  21
25
אבן שפטוטא19/08/15, 11:58
חיימוב עשה צחוק מהשופט.
א. התעלם מאזהרות השופט לא לצאת מהשער בזמן הבעיטות.
ב. כאשר נפסקה בעיטה חוזרת לזהבי , החל להשתולל.
ג. כאשר נפסקה בעיטה חוזרת למיכה , ירד מהמגרש באיום שהוא לא עומד יותר בשער.

כדי לשרש התנהגות פסולה כזו של שוער, יש לתת לחיימוב עונש הרחקה כזה , ששום שוער לא יעיז לעשות דברים כאלה.
השב   •  51
24
איתי19/08/15, 11:58
יאללה תהנו עם גביע השוקו העלוב הזה לא מעניין כולם יודעים שחיימוב עלוב ולא מגיע למשקוף
השב   •  12
23
יוסי19/08/15, 11:55
אם תגידו הרבה פעמים שאתם צודקים זה לא יהפוך אתכם לצודקים. אם תגידו הרבה פעמים שקיפחו אתכם זה לא יהפוך את זה לנכון. אם השופט לא היה טועה המשחק היה נגמר 1:0 למכבי משער מדהים של זהבי. חוץ מזה דווקא היה שיפוט נהדר.
השב   •  21
22
אלי כהן19/08/15, 11:54
באר שבעים זוכרים את השש האם גם שם היה השופט שם היה פריצה שם הייתה מכבי 666666
השב   •  11
21
אחד19/08/15, 11:53
אין לי בעיה שהפסדנו את התואר הזה
אבל יכול להיות ששוער בליגת העל לא יודע חוקים של בעיטת 11 מטר?
אגב הגול של קרית שמונה לא היה חוקי כי הכדור עבר את קו המגרש
נכון שההרחקה של השחקן הייתה מוגזמת למרות עבירה קלה על זהבי
אבל בכל שאר הדברים השופט צדק(שום פנדל לא הגיע להם) רק חבל שלא הקפיד עם חיימוב הנוכל
השב   •  11
20
מכביBESTדרוזי19/08/15, 11:53
ולא יודעים לסתום את הפה הרי בסוף ניצחתם ובצדק והגיע לכם ב10 שחקנים ודווקא הייתי שמח בשבילכם אבל פה נהיה אמיתיים ראינו איך חיימוב התקרב בכל הפנדלים וראינו איך גם בפנדל השני של זהבי הוא התקרב ושוער לא מתנהג כך יורד מהמגרש כאילו התעלב מה אתה ילד בן 4 ??
לדעתי אם לא ירחיקו את חיימוב כל השוערים יתחילו לעשות את הטריק הזה השופט טעה בהמהלך המשחק כן כולם טועים אבל בפנדלים היה הכי טוב ולא טעה בהחלטות שלו
השב   •  11
19
חכחגחגח א19/08/15, 11:50
טוב שלא עמדת לו על הכדור חיימוב אתה עוד חושב שאתה צודק
השב   •  41
18
גבריאל19/08/15, 11:48
איגוד השופטים וההתאחדות ממש דיקטטורה אסור לדבר אסור למחות ואם אמרת משהו לשופט או העברת בקורת אתה מועמד לדין.מה אסור לבעלים שהקיעה מליונים להגיד לשופט טעית?איזה מן דבר זה.לגבי חיימוב אם באמת הוא עשה משהו לא בסדר אז למה השופט לא הוציא לו צהוב?חיימוב לא קילל ולא העליב את השופט סך הכל היה מתוסכל בגלל הפנדלים החוזרים
השב   •  23
17
אבי לוי19/08/15, 11:47
השב   •  31
16
צהוב19/08/15, 11:42
זה שזה לא נאכף ע״י שופט אחר זה לא עושה את זה כשר וגול השיוויון שלא היה שיר קח וחימוב מכבי סטים אבל ב כ י נ י ם
השב   •  10
15
באר שבע19/08/15, 11:41
השיפוט
השב   •  42
ויטוריו ברבריני19/08/15, 11:55
השב   •  10
עידו19/08/15, 12:29
ועדיין עפים בסיבוב ראשון באירופה , מסיימים מקום 2-3 ומקבלים 6 בגמר גביע
השב   •  10
14
באר שבע19/08/15, 11:40
חוץ מ 95 בבדיקה מעמיקה של כל השנים בטעויות שיפוט וככה לחנך את השופטים המכביסטים או שזה בלתי אפשרי ?
השב   •  32
עוז19/08/15, 12:15
היום, בעידן מצלמות הטלוויזיה ב- HD, אף שופט לא ינסה להטות משחק. הבעיה היא שהאוהדים (ובכלל זה כל מי שמעורב רגשית חזק לטובת הקבוצות) זוכרים רק מה שמתאים להם, ומפרשים דברים כפי שמתאים להם.

חיימוב לא חרג מקו השער רק במעט. הוא היה בחלק מהמקרים כבר בשליש המרחק מהדרך אל הכדור. זה המון, וזה צולם והודגם גם פה.
אז שירצקי יכול להביא דוגמה מהעבר שבו שוער חרג במעט מקו השער והשופט לא שם לב. מה זה אומר? שלא צריך בכלל לאכוף את החוק? גם אם בפעם הבאה חיימוב יעשה עוד צעד אחד וכבר יהיה יותר קרוב לכדור מאשר לשער?

האיום של שירצקי - מחמיר עוד יותר את התנהלותו. לשופט אסור לשפוט לפי איומים של בעלי קבוצות ויהיה ראוי כי שירצקי יקבל עונש על פי התנהגותו בעת המשחק, וללא שקלול איומיו.

שירצקי בעלים נהדר, אבל מעורב יותר מדי רגשית, וזה גורם לו לדבר שטויות בעת סערת רגשות.
השב   •  40
באר שבע19/08/15, 15:32
סתום זאת הבעיה
השב   •  00
13
נו באמת19/08/15, 11:38
השוער הרמאי ביצע חטא על פשע
מילא הוא גנב 2 מטר בכל פנדל, מילא הוא התעצבן על החלטת השופט והחליט לרדת מכר הדשא, בסוף הוא עוד מנסה עם חבריו לגנוב דעת. מניפולציות של בת 18
השב   •  110
12
חולה כדורגל19/08/15, 11:36
אני חושב שהשןפט צדק כל הכבוד חיימוב לא יעשה מה שהוא רוצה, יש חוקים
השב   •  30
11
שוקי19/08/15, 11:35
הנוכל פותח פה.רימיתה שלם על זה.אחרת יתחיל מרוץ אל הכדור בכול בעיטה מרגע השריקה.
השב   •  21
10
אילן הצהוב19/08/15, 11:33
איין ספק ק"ש הקבוצה הבכיינית של המדינה, ובעיקר רגשי נחיתות מובנים בסיסטם של הקבוצה, הם מודים שחיימוב עצר בצורה לא חוקית אבל צריך להתחשב בהם, הם לא זוכרים שהשופט אישר שער לזכותם לאחר שהכדור יצא מגבולות המגרש, בקיצור איזי הבכיין וההיסטרי לא נותן לעובדות לבלבל אותו.
השב   •  31
9
מוקי19/08/15, 11:28
ואיזה חוסר ספורטיביות
השב   •  24
8
ניטשה19/08/15, 11:27
גוטיירס הורחק בצדק והשופט צדק במאה אחוז בפנדלים.
אם הוא טעה במשהו זה בכך שלא פסל גם את ההצלות של חיימוב לבעיתות החוזרות של מיכה וזהבי, הוא יצא מטר מהשער גם בהם.
השב   •  102
דגמנטו19/08/15, 12:51
השב   •  02
ניר19/08/15, 13:17
אח הרוחק בצדק מה אתה לא רואה מה זהבי עפיפון גם אם היתה נגאה נסה לא צהוב השפוט הגזים בגדול מעניו אם זה היה הפוח
השב   •  00
7
אהוד19/08/15, 11:27
שלא קופחתם בכלל. החלטות גרינפלד היו נכונות. עבירה היתה על זהבי. אם היה מקום לצהוב זה עניין של שיקול דעת ולא טעות. אגב בפלזן נשאקה פנדל על עבירה דומה. לגבי הפנדלים חיימוב רימה פשוטו כמשמעו ונתפס. העונש וההרחקה אינם בגין הרמייה אלא ההתנהגות האינפנטילית והירידה מכר הדשא. הרחקה שתהא מוצדקת לחלוטין. יש לו הרבה מזל שגרינפלד לא הרחיק אותו כבר אז.
השב   •  21
6
אוהב מכבי19/08/15, 11:26
הצדק במשחק נעשה וקש ניצחו לא יכול להיות ששוערים ישימו פס על החוק ! השופט נהג לפי איך שצריך וכך צריכים לעשות כל השופטים !! איזי וחיימוב צריכים לקבל עונש חמור מאוד !!
השב   •  21
5
עזריאל19/08/15, 11:26
אם היינו נחשבים לקבוצה גדולה למרות שלפי ההישגים אנחנו קבוצה גדולה לא היו מעמידים אותנו לדין.יש אפליה גדולה מבחינת העונשים שמקבלות הגדולות על עבירות קשות לבין הקטנות שנענשות בצורה חמורה על עבירות קלות.וזה נעשה לעיני כל .יש דין ועונש לגדול.ויש דין ועונש לקטן.הכל רקוב ותראו את זה היום.
השב   •  21
אחד מהעם.19/08/15, 13:39
עד עכשיו זה אליפות אחת וגביע מדינה אחד.
כל השאר זה חסר משמעות,גביע שוקו וגביע טרום עונה לא נחשב לא בארץ ולא בעולם.
אז עדיין אם כל הכבוד יש לפחות 6 קבוצות גדולות ממכם כולל נתניה ואפילו הפועל פ"ת אז עדיין אתם קבוצה קטנה וגרוע מזה,ללא אוהדים
השב   •  21
עזריאל19/08/15, 14:39
קבוצה עם 2000 אוהדים שלוקחת אליפות שלמשחקי חוץ באים 20 אוהדים כולל האפסנאי זה שקול ל10 אליפויות שלכם.אנחנו לא מקבלים יחס אוהד מהשופטים ושום נקודה לא קיבלנו בחינם כמוכם.שנה שעברה שהובלנו את הליגה במשך 13 מחזורים ונפלנו כי שופטים שלכם ליאני ויפת עזרו לכם.כל איזי הבעלים שלנו אנחנו נהיה למעלה כי איזי שואף למצוינות והוא מכביסט
השב   •  11
4
מה יהיה הסוף19/08/15, 11:26
השב   •  50
עידו19/08/15, 12:28
כמו יוסי אבוקסיס בתקופה שהיה מאמן את הפועל
השב   •  30
בני19/08/15, 13:18
מה זה משנה אח נשמעים קש צודקים השופט היה לטובת מכבי זה ברור
השב   •  04
3
צהוב בנשמה19/08/15, 11:20
אין ספק שניצחתם בצדק אבל העובדה שחיימוב יוצא מטר מקו השער בכל פנדל מצדיקה הרחקה שלו למספר משחקים.
השב   •  152
א19/08/15, 11:30
השב   •  20
2
אחד מהעם.19/08/15, 11:19
אבל יש אנשים רבים מאוד ,צפו,ראו והגיבו בכך שהשופט עוד עשה חסד עם חיימוב הליצן.
השב   •  101
1
משה19/08/15, 11:19
אדון חימוב יצא בכל פנדל 5 מטרים מהקו!! די יש טלויזיה כולם ראו.
מכבי קופחה כאשר כל הבעיטות היו צריכות להיות חוזרות.
השב   •  122
מני19/08/15, 13:21
בטח שהיה רפול השופט פשוט רצה שמכבי ינצחו אפלו השחקים דברו על זה השפוט פשוט הגזים
השב   •  03
יאן19/08/15, 14:05
על מה קיבל הבלם אדום. על הצגה של זהבי השוער של מכבי לא יצא ? שחכתה מה עשה לנו משיח לטובת מכבי ? ואיזה עונש מקבל השופט ?
השב   •  03
יאללה מכבי19/08/15, 15:09
לא יודע מה איתך אבל שער לא חוקי זה קיפוח יותר גדול מאדום שלא היה.
השב   •  10
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */