מערכת ONE
|

המדים החדשים של יובנטוסהגברת הזקנה מתחדשת: יובנטוס חתמה היום (רביעי) לראשונה על הסכם חסות עם חברת אדידס ותלבש את מדיה בשש השנים הקרובות. זאת, אחרי שבעונה שעברה התנוסס שמה של נייקי על חולצותיה ומכנסיה.
החולצה החדשה מציגה את העיצוב המפוספס בשחור ולבן, בעוד שבחלק התחתון של ישנו הדפס גרפי טונלי, שבו נראים האות J, סמל המועדון וכמה פרטים שמעלים בדמיון את העיצוב החיצוני הייחודי של האיצטדיון של יובנטוס. שלושת הפסים השחורים של אדידס ממוקמים על גבי תוספות לבנות על השרוול ועל המכנסיים, על מנת להדגיש את הקשר למותג.
מנגד, מדי החוץ החדשים משלבים עיצוב קלאסי של חזרה לשורשים יחד עם מגע של חדשנות. המעצבים של אדידס העניקו פרשנות אחרת לחולצות הוורודות של הגברת הזקנה, באמצעות שילוב של הצבע יחד עם אפליקציות בוורוד עז יותר על גבי השרוולים ועל החלק הקדמי - בין הפסים הלבנים, על מנת ליצור שילוב מושלם של אותנטיות ומודרניות.
 |
המדים החדשים של יובנטוס |
|
|
"יובנטוס תלבש לראשונה בהיסטוריה את שלושת הפסים. אנחנו גאים בשותפות שנחתמה עם הקבוצה", אמר מנהל אדידס דרום אירופה, אנדריאס גלנר, "הדרך הטובה ביותר להתחיל בהרפתקאה הזו היא בחגיגת הניצחונות של הקבוצה בשנים האחרונות. עשינו זאת כששילבנו בעיצוב את שלושת כוכבי הזהב הרקומים על גבי סמל המועדון, בהשראת המקום שמסכם את ההישגים הללו: האיצטדיון של יובנטוס".
"אנחנו גאים מאוד לעבוד לצד שותפה כמו אדידס בתקופה כה משמעותית בהיסטוריה של המועדון", אמר סמנכ"ל ההכנסות של יובנטוס, פרנצ'סקו קאלוו, "במסגרת הניסיון שלנו לבסס את מעמדנו בצמרת הכדורגל העולמי, מהיום אנחנו יכולים לסמוך על עוד בעלת ברית חזקה, שמאמינה בנו וגם חולקת את הערכים המרכזיים שלנו, אנחנו רואים בה כחלק חיוני באסטרטגיית הצמיחה שלנו".