מערכת ONE
|

אוהדי הפועל ת"א (רדאד ג`בארה)
חברת היכלי הספורט תל אביב-יפו פירסמה מכרז לקבלת זכות חסות ומיתוג על היכל הספורט העירוני החדש במתחם הדרייב אין לשעבר, שנחנך לפני כשלושה חודשים ומשמש את הפועל תל אביב בכדורסל. על פי נתוני חברת "יפעת תקשורת" עולה כי שווי החשיפה התקשורתית של ההיכל ברבעון הראשון של השנה מאז השקתו עומד על למעלה מ-7 מיליון ש"ח.
מאז השקתו, הפך ההיכל החדיש למוקד משיכה לאירועי תרבות וספורט רבים, כאשר אירח בין היתר, את גמר גביע המדינה בכדוריד ושורה ארוכה של מופעים והצגות, וכמו כן צפוי לארח את מפגשי נבחרת ישראל בטניס במסגרת גביע דיוייס ואת משחקי נבחרת ישראל בכדוריד.
 |
אוהדי הפועל (יוסי ציפקיס) |
|
|
במקביל, הפך ההיכל החדש גם למוקד משיכה לשלל אירועים לאומיים ועסקיים ביניהם אירוע הפרידה מהרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, תצוגה האופנה העונתית של "קסטרו" ואירוע ערב הבחירות של המחנה הציוני שנערכו בהיכל.
המציע שהצעתו תזכה במכרז ייהנה בין השאר מקריאת ההיכל ע"ש המותג המסחרי שיציע ויאושר על ידי החברה. השם יתנוסס על מבנה ההיכל הנמצא בעורק מרכזי בתל אביב וכמו כן תקבל החברה הזוכה שטחי פרסום נרחבים בתוך ההיכל המכיל 3,400 מקומות ישיבה ומתפרש על פני שטח של 6,600 מ"ר. המכרז עצמו יפורסם מחר. הגשת הצעות תתאפשר עד ה- 2.6.2015.
מנתוני חשיפה תקשורתית, שלוקטו על ידי "יפעת תקשורת", עולה כי ההיכל זוכה לנתוני חשיפה מרשימים עם למעלה מ-300 אזכורים בכלי התקשורת השונים המתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2015 בלבד ועומדים על שווי חשיפה תקשורתית של למעלה משבעה מיליון ש"ח בתקופה המדוברת.
שווי חשיפה זו אינו לוקח בחשבון את הפלטפורמה הפרסומית האטרקטיבית הנגזרת ממיקומו המרכזי של ההיכל סמוך לנתיבי איילון.