יום רביעי, 01.05.2024 שעה 10:42
ליגה אנגלית 23-24
8028-8535ארסנל1
7932-8234מנצ'סטר סיטי2
7536-7735ליברפול3
6752-7335אסטון וילה4
6052-6733טוטנהאם5
5451-5234מנצ'סטר יונייטד6
5355-7434ניוקאסל7
4965-5635ווסטהאם8
4859-6333צ'לסי9
4860-5235בורנמות'10
4655-4835וולבס11
4457-5234ברייטון12
4355-5135פולהאם13
4057-4535קריסטל פאלאס14
3648-3735אברטון15
3560-5235ברנטפורד16
2662-4235נוטינגהאם פורסט17
2577-4835לוטון18
2470-3835ברנלי19
1697-3435שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ליברפול
  • 1 - 4
  • לוטון
  • אסטון וילה
  • 2 - 4
  • נוטינגהאם פורסט
  • ברייטון
  • 1 - 1
  • אברטון
  • קריסטל פאלאס
  • 0 - 3
  • ברנלי
  • מנצ'סטר יונייטד
  • 2 - 1
  • פולהאם
  • בורנמות'
  • 1 - 0
  • מנצ'סטר סיטי
  • ארסנל
  • 1 - 4
  • ניוקאסל
  • וולבס
  • 0 - 1
  • שפילד יונייטד
  • ווסטהאם
  • 2 - 4
  • ברנטפורד
  • צ'לסי
  • חמישי, 02/05, 21:30
  • טוטנהאם

סנסציה: ברנסלי הדיחה את צ'לסי מהגביע האנגלי

הקבוצה של אברהם גרנט הודהמה 1:0 מול הקבוצה מליגת המשנה שהדיחה גם את ליברפול. מחזיקת הגביע שלטה במשחק אך נכנעה לשער של אודג'יי בדקה ה-66

|
אודג'יי והחברים ב-ברנסלי חוגגת את השער המפתיע (רויטרס)
אודג'יי והחברים ב-ברנסלי חוגגת את השער המפתיע (רויטרס)
צ'לסי בהלם, ברנסלי הדהימה את מחזיקת הגביע האנגלי עם ניצחון 0:1 שהעיף את הקבוצה של אברהם גרנט מהגביע בשלב רבע הגמר.

אין ספק שעד כה מדובר בהפסד המאכזב ביותר של אברהם גרנט בקדנציה שלו במועדון, לאחר שבצהריים פורטסמות' הדיחה את מנצ'סטר יונייטד ונראה היה כי הדרך של צ'לסי לזכיה בגביע נוחה יותר, הגיעה הקבוצה מליגת המשנה שהדיחה בשמינית הגמר את ליברפול וטרפה את הקלפים מחדש עם ניצחון סנסציוני.

הבלוז לא פתחו טוב, וברנסלי הגיעו למספר הזדמנויות אך ככל שהמשחק התקדם, השתלטו חניכיו של גרנט על כר הדשא, והחלו גם ליצור מצבי הבקעה. אלא שדווקא בשיא ההזדמנויות של צ'לסי הגיע השער של ברנסלי על-ידי אודג'יי שנראה כמי שעושה עבירה על השוער קודיצ'יני כשנגח את שער הניצחון בדקה ה-66.

לאחר שאיבדה סיכוי לשני תארים העונה, לצ'לסי נותרו כעת שתי חזיתות להיאבק בהן, הליגה האנגלית בה היא ממוקמת במקום השלישי וממשיכה להילחם עם ארסנל ומנצ'סטר יונייטד על תואר האליפות וליגת האלופות שם היא העפילה לשלב רבע הגמר ותנסה לזכות לראשונה בתולדות המועדון בתואר האירופי החשוב מכולם.



מחצית ראשונה
המשחק נפתח ובדקה השלישית נשלח כדור עומק מצויין לעברו של האוורד מברנסלי, בתוך רחבת צ'לסי, אך האוורד התמהמה וצ'לסי הצליחה לסגור אותו. צ'לסי פתחה קצת בהיסוס והתקשתה ליצור מצבי הבקעה בדקות הראשונות של המשחק.

בדקה ה-16, ג'ו קול ניסה את מזלו בכדור מהאוויר ממרחק 16 מטר מהשער, אך הכדור הלך ליד הקורה של ברנסלי ולא למסגרת. בדקה ה-22 טעות חריפה של קודיצ'יני שעצר כדור לא טוב בחזה, אודג'יי הצליח להגיע לכדור, אבל לא יכל להשתלט עליו והכדור שפגע בו עף החוצה, צ'לסי ניצלה.



בדקה ה-37 ברנסלי היתה קרובה מאוד ל-0:1, פרנצ'י בעט כדור מהאוויר בתוך הרחבה, שעבר ליד השער של קודיצ'יני, ברנסלי פיספסה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון. ברנסלי המשיכה בלחץ, ואודג'יי היה קרוב להבקיע דקה לאחר מכן כשפרץ ברחבת צ'לסי, בעט מול קודיצ'יני שסגר מצויין, ירד לכדור והדף לקרן.

לאברהם גרנט יש הרבה סיבות להיות לחוץ נוכח היכולת הדלה של קבוצתו ומנגד המצבים הרבים אליהם מגיעה ברנסלי.

מחצית שניה
עם פתיחת המחצית השניה הגביה ג'ו קול כדור מצד ימין אותו הצליח סטיל, שוערה של ברנסלי, רק להדוף אך לא היה שם שחקן של צ'לסי להשתלט על הריבאונד. דקה לאחר מכן הזדמנות טובה יותר לג'ו קול שבעט מהרחבה אך סטיל הדף לקרן.

בדקה ה-53, ניקולאס אנלקה חיפש את השער של סטיל, אך השוער של ברנסלי זינק מצויין וקלט את הכדור. בדקה ה-57 הזדמנות מצויינת לאנלקה, ג'ו קול הגביה כדור מצד ימין, ג'ון טרי מסר אותו בנגיחה לחלוץ הצרפתי שהיה במרחק 8 מטר מהשער, אך הכדור שלו עף מעל השער.



צ'לסי נראתה טוב יותר מבמחצית הראשונה, השתלטה לגמרי על המשחק ותחושה של שער לטבות הבלוז היתה באוויר.

דקה 66 - 0:1 לברנסלי: דווקא בזמן שצ'לסי שולטת ללא עוררין במגרש, אודג'יי נגח ממרחק של מטר מהשער כדור שהוגבה היטב אל תוך הרחבה והעלה את ברנסלי ליתרון מפתיע. בזמן הנגיחה אגב, נראה היה שאודג'יי עושה עבירה על קודיצ'יני אך השופט התעלם מכך.



צ'לסי: קודיצ'יני, בלטי (פיזארו, 74), קרבאליו, טרי, ברידג', רייט-פיליפס, אסיין, באלאק, מאלודה (קאלו, 62), ג'ו קול ואנלקה.

ברנסלי: סטיל, ואן-הומואט, סוזה, פוסטר, קוזלוק, קמפבל-רייס, האוורד, האסל, דיוויני (טוגוול, 75), אודג'יי (קולסון, 80) ופרנצ'י.

ליברפול הביסה את ניוקאסל 0:3, 90 דקות לבניון
ליברפול הביסה את ניוקאסל 0:3 והגדילה את הפער מול אברטון בקרב על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות לשלוש נקודות, לפחות עד שהטופיז ישלימו את משחקם מול סנדרלנד ביום ראשון.

האדומים של בניטז נהנו מיכולת מופלאה של הצמד סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס שכל אחד מהם גם כבש שער וגם בישל.

ליברפול השיגה את היתרון עם סיומת מצויינת של המחצית הראשונה, בדקה ה-43 ג'רמיין פננט כבש את השער הראשון, לאחר כדור עומק יפה של פרננדו טורס וטעות חמורה של אנריקה שהרחיק את הכדור על גופו של קשר ליברפול.

שתי דקות מאוחר יותר היתרון של ליברפול כבר עמד על שני שערים, לאחר שער של פרננדו טורס שקיבל כדור עומק נהדר מסטיבן ג'רארד, טורס גמל לסטיבי ג'י ובפתיחת המחצית השניה בישל לו את השער השלישי של ליברפול. יוסי בניון רשם 90 דקות במדי האדומים והיה סביר, אך לא היה מעורב באף אחד מהשערים.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח ובדקה השישית טורס, נתן מסירה יפה לבניון בתור הרחבה, אך הוא התבלבל ובמקום לעצור את הכדור נגע בו וההזדמנות של ליברפול התפספסה. בדקה העשירית טורס חדר בתוך הרחבה של ניוקאסל ומצד ימין שלח כדור חזק, אך הארפר התעופף והדף היטב.



סטיבי ג'י חיפש את השער ממרחק 20 מטרים בדקה ה-19 אך הארפר היה דרוך במקום לכדור השטוח וקלט אותו. המשחק החל לקבל קצב איטי מאוד, כאשר שתי הקבוצות מתקשות להגיע למצבים ורוב המשחק מתנהל במרכז המגרש.

בדקה ה-38, ג'רארד ניסה לבעוט מהרחבה, אך הארפר הדף היטב. בדקה ה-42, אנריקה ספק דחף את ג'רארד שנפל ברחבה, השופט בכל אופן לא קנה את זה והורה לקפטן האדומים לקום.

דקה 43 - 0:1 לליברפול: טורס שלח כדור עומק מצויין לרחבה, ובשלב זה היה הרבה מזל לליברפול כאשר אנריקה הרחיק את הכדור ישר על פננט והכדור שפגע בקשר ליברפול נכנס פנימה והעניק את היתרון לאדומים.



דקה 45 - 0:2 לליברפול: סטיבן ג'רארד שלח כדור נפלא לטורס שבנגיעה אחת הטעה את הארפר ומול שער ריק לא התקשה להכפיל את היתרון של האדומים תוך שתי דקות.

מחצית שניה
דקה 51 - 0:3 לליברפול: האדומים פתחו את המחצית השניה בצורה מוחצת, טורס שלח כדור עומק נפלא פנימה לרחבה, סטיבי-ג'י חדר שם ומול הארפר גילגל את הכדור באלגנטיות פנימה, כעת כבר לא היה ספק ששלוש הנקודות יישארו אצל האדומים.



בדקה ה-56 ג'רמי כמעט צימק ל-3:1 כאשר העביר כדור על קו השער של ריינה, אך כבר בהתקפה הבאה, שוב שיתוף פעולה יפה של ג'רארד וטורס כמעט הביא את השער הרביעי של ליברפול, אך הכדור של ג'רארד מתוך הרחבה עלה מעל השער.

בדקה ה-58 יוסי בניון ניסה להפתיע בכדור מהאוויר ממרחק 18 מטר אך הכדור עלה מעל השער של הארפר. בדקה ה-67 אובפמי מרטינס ניסה להכניע את ריינה מקו הרחבה, אך השוער הספרדי עמד היטב וקלט את הכדור.

מרטינס היה היחיד שתיפקד בקבוצה של קיגאן ובדקה ה-70 שיגר כדור שהפתיע את ריינה שהיה מחוץ לשער, אך למזלה של ליברפול הכדור פגע במשקוף.



בדקה ה-83 פרננדו טורס בעט כדור מול השער, הארפר הצליח להדוף מצויין, ג'ון ארנה ריסה בעט חזק את הריבאונד אך שוב הארפר הציל את ניוקאסל מספיגת השער הרביעי. בדקה ה-88 דירק קאוט הגביה כדור שננגח ע"י בניון וחלף ליד הקורה של הארפר.

ליברפול: ריינה, ארנה ריסה, ארבלואה, סקרטל, קראגר, בניון, פננט (הופיה, 79), לוקאס, אלונסו, ג'רארד (קאוט, 66) וטורס (קראוץ', 72).

ניוקאסל: הארפר, בייה, אנריקה, טיילור, פייה, באט, אנזגוביה, מילנר (ג'רמי, 44), דאף, אואן וסמית'.

רדינג ניצחה את מנצ'סטר סיטי 0:2 ועלתה מעל הקו האדום
רדינג עלתה מעל הקו האדום לאחר ניצחון חלק על מנצ'סטר סיטי 0:2 וטיפסה למקום ה-13. מנצ'סטר סיטי נשארה לאחר ההפסד במקום ה-8. בדקה ה-61 שיין לונג קיבל כדור מקווין דוויל ובעט מ-12 מטר פנימה, 0:1 לרדינג. בדקה ה-88 דייב קיטסון הבקיע את השער ה-2 במשחק וקבע 0:2 לרדינג.

בלקבורן ופולהאם התחלקו בנקודות
פולהאם הגיעה למשחק כאשר לזכותה ניצחון אחד בלבד מאז התחיל רוי הודגסון את הקדנציה בקבוצה. בלקבורן כבשה ראשונה, אך פולהאם הצליחה לאזן ולחלץ נקודה. בלקבורן נשארה במקום ה-7 עם 46 נקודות, פולהאם נותרה במקום ה-19 והדרך לליגת המשנה נראית קרובה עבורה.



בדקה ה-58, ג'ייסון רוברטס מבלקבורן פרץ באגף הימני והגביה לעברו של פדרסן שכבש בנגיחה והעלה את בלקבורן ליתרון 0:1. ג'ימי בולארד מפולהאם כבש בדקה ה- 89 בבעיטה חופשית והשווה ל-1:1.

בן סהר לא שותף בניצחון של שפילד וונסדיי
שפילד וונסדיי קבוצתו של בן סהר ניצחה את קבוצתו הקודמת של החלוץ הישראלי, קווינס פארק ריינג'רס 1:2 משערים של קאוונג וברטון שהבקיע בפנדל. בן סהר לא שותף במשחק. שפילד וונסדיי עדיין מתחת לקו האדום בצ'מפיונשיפ עם נקודה פחות מקובנטרי שבמקום ה-21 אך עם משחק חסר.

אסור לפספס
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
נגןכמה כישרון: באלטולי כובש מבלי להסתכל
כמה כישרון: באלוטלי כובש מבלי להסתכל
נגןהישג אדריכלי: בנה מגרש כדורסל בחניה שלו
הישג אדריכלי: בנה מגרש כדורסל בחניה שלו
נגןהציל כדור כמו היגיטה וזוכה למחמאות בעולם
הציל כדור כמו היגיטה וזוכה למחמאות בעולם
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */