יום שלישי, 23.04.2024 שעה 10:24

הקריירה החדשה שלו

גרנט עבר לטניס, מאמנו כבר מפרגן: "מזל שווימבלדון בוטל"

|

אברהם גרנט בילה את תקופת הבידוד בשל מגפת הקורונה בישראל עם המשפחה, והוא עדיין כאן איתנו בארץ הקודש...מאז שהסגר החל להשתחרר הוא גם מצא לעצמו עיסוק חדש, יותר נכון קריירה חדשה…

דניאל גרנט מתעד את אבא לפני המשחק ביניהם (אינסטגרם)דניאל גרנט מתעד את אבא לפני המשחק ביניהם (אינסטגרם)

מכדורגל אברהם עבר לטניס. הוא לוקח את זה ברצינות, כמו שרק הוא יודע, ומתאמן במרץ עם רן קוריס, שמאמן לא מעט סלבים ב”ספורט הלבן” וגם סיפר לנו קצת על גרנט הטניסאי…אנחנו מהמרים שהוא לא יעצור עד שיגיע לרמה גבוהה ביותר!

אפילו נתן לו צ'פחה קטנה בסטורי (אינסטגרם)אפילו נתן לו צ'פחה קטנה בסטורי (אינסטגרם)

“עד עכשיו אימנתי אותו פעמיים, הוא יכול לשחק בווימבלדון, למזלם של שאר השחקנים של ווימבלדון בוטל השנה אחרת הוא היה קורע אותם”, התבדח קוריס. “יש לו קודם כל קואורדינציה טובה, וגם יכולת הבנה של המשחק באופן טבעי, כי הוא מגיע מעולם הספורט. היה משחק בינו לבין הבן שלו”.

מיץ' גולדהאר ואברהם גרנט. פייט מעניין (שי לוי)מיץ' גולדהאר ואברהם גרנט. פייט מעניין (שי לוי)

אם אתם תוהים לרגע, אז אברהם ניצח את דניאל: “היה משחק מאוד מעניין, הרבה אש הייתה על המגרש, באמת”. עוד הוסיף רן: “עוד לא הגענו להגשות, אבל יש לו פורהנד אימתני. עם הזמן צריך לשפר את הכושר ושאפשר יהיה לשחק משחקים הרבה יותר ארוכים. צריך לעבוד על עוד חבטות, הגשות, עלייה לרשת, לגוון. אנחנו רק בתחילת הדרך”.

אנדי רם. בטוח עזר קצת למיץ' להפוך ל"חיה רעה" בטניס (רדאד ג'בארה)אנדי רם. בטוח עזר קצת למיץ' להפוך ל"חיה רעה" בטניס (רדאד ג'בארה)

התקלנו אותו גם בשאלה על בעלי מכבי תל אביב שחוטא בטניס ומתאמן לא מעט עם אנדי רם, וקוריס הסביר: ”מבחינת טניס וכושר מיץ’, אבל אברהם יעשה לו כמה תרגילים פסיכולוגיים ויהיה שם תיקו. מיץ’ זה חיה רעה, באמת מפלצת”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה