יום ראשון, 06.10.2024 שעה 20:33

כאן ליאו מסי יאכל כשר: צפו במלון של ארגנטינה

צפו בתיעוד המיוחד במלון אוריינט: החדרים, הבקשה המיוחדת והשוקולדים. הכוכב ושחקני הנבחרת מדרום אמריקה יגיעו לישראל - קבלו הצצה נדירה פנימה

|
סוויטה במלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)
סוויטה במלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)

בעוד פחות מ-48 שעות תנחת נבחרת ארגנטינה בישראל, ומנמל התעופה בן גוריון תמשיך לירושלים, שם תשהה במלון “אוריינט ישרוטל” במשך שלושה לילות כשבמוקד משחק ההכנה למונדיאל נגד נבחרת ישראל באצטדיון טדי ביום שבת.

הצצה נדירה: המלון של נבחרת ארגנטינה בארץ

רגע לפני ההגעה של הכוכב הגדול ליאו מסי, זמן טוב להיזכר שלצדו יגיעו גם קון אגוארו, גונסאלו היגוואין, אנחל די מריה, פאולו דיבאלה, אבר באנגה ושחקנים נהדרים נוספים, כאשר פרט לסגל השחקנים, המשלחת של הנבחרת הארגנטינאית תכלול גם צוות מקצועי ואנשי הנהלה נוספים, שישהו כולם בבית המלון היוקרתי המשקיף לכל צדיה של העיר.

הבריכה של הגג של מלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)הבריכה של הגג של מלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)

נכנסנו לביקור בלעדי במלון שנחנך ביולי האחרון ונחשב לחדש ביותר בקבוצת “ישרוטל אקסקלוסיב קולקשיין”, וגילינו פרטים מעניינים על האירוח המיוחד, כולל שיתוף הפעולה בין השף של המלון לבין השף של נבחרת ארגנטינה, חומרי הגלם המקומיים והסעודות שיאכלו מסי והחברים, הסוויטות המפוארות ומערך האבטחה המיוחד סביב המלון בסוף השבוע.

מלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)מלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)

מנכ”ל מלון “אוריינט” מרשת מלונות ישרוטל, עמית בהט, סיפר על ההכנות: “מתרגשים מאוד, זו חווויה גדולה לארח את נבחרת ארגנטינה, שבחרה בנו למלון שלה בישראל. יש הרבה פרטים שעדיין לא ידועים אפילו לנו. אין ספק שנעניק להם את כל היוקרה שיש למלון להציע, החל בפרטים הקטנים ביותר כמו שוקולדים מיוחדים בחדרים. נטפל בהם בצורה הכי טובה ואישית שאנו יודעים להעניק לאורחים שלנו”.

המנכ"ל עמית בהט (נעם מורנו)המנכ"ל עמית בהט (נעם מורנו)

המתקנים: “מלון אוריינט הוא מלון מיוחד. החדרים שלנו מאוד מפנקים, השירות והמתקנים ברמה הגבוהה ביותר. יש לנו בריכה מדהימה על הגג, בריכה פנימית מקורה, סאונה וחדר כושר ברמת האבזור הכי גבוהה שיש, כך שזה מתאים לכל הצרכים. יש לנו אולם כנסים ואירועים בגודל 700 מ”ר, שבחלקו נבחרת ארגנטינה הולכת להתאמן ולעשות סוג של חימום מיוחד במקום במגרש כדורגל”.

החדרים: “הוזמנו בין 80 ל-100 חדרים. ההתאחדות הארגנטינאית היא זו שאחראית על החלוקה, כך שעדיין לא ידוע היכן יישן כל שחקן. קיבלנו מספר מסוים של חדרים, ההתאחדות הארגנטינאית היא זו שתחליט מה תהיה החלוקה, היא עדיין לא חשפה אותה בפנינו”. 

חדר הרחצה של מלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)חדר הרחצה של מלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)

האוכל: “לנבחרת ארגנטינה יהיה את השף שלה, שיכין את האוכל יחד עם השף שלנו. חומרי הגלם מקומיים, ובמלון מגישים אוכל כשר בלבד. זה הובהר לאנשי ההתאחדות, מסי הולך לאכול כשר בסוף השבוע. נעשו התאמות כאלו ואחרות. הבקשה הכי גדולה של הנבחרת הארגנטינאית הייתה ארוחות פרטיות, לאכול לבד ולא יחד עם אורחי המלון. שאר הפרטים ייסגרו בשעות האחרונות”. 

האבטחה: “חברת ההפקה אחראית על האבטחה ויש התארגנות גדולה מאוד שלה ושל משטרת ישראל. מבחינתנו, המלון יהיה פתוח לאורחיו בלבד בסוף השבוע הזה. אני מאמין שיהיה חלק סגור רק עבור הנבחרת הארגנטינאית. המלון בתפוסה מלאה, יש אורחים שהגיעו למטרות אחרות. אני לא יודע אם הם יפגשו את נבחרת ארגנטינה כי בגדול היא מאוד מבודדת. קשה לי להתחייב למשהו שיקרה בשטח המלון”.

סוויטה במלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)סוויטה במלון אוריינט ישרוטל (נעם מורנו)

ההתרגשות של צוות העובדים: “התחייבנו לדיסקרטיות מלאה, ניתן להם שירות ברמה הגבוהה ביותר. כולנו מתרגשים מהאירוח, אבל העובדים עברו הנחיות מיוחדות. שחקני נבחרת ארגנטינה ירגישו כמו אורחים במלון יוקרה בירושלים. לפני חודש אירחנו את הקבוצות המובילות של הג’ירו ד’איטליה, זו אחת הסיבות שנבחרת ארגנטינה ביקשה להתארח גם היא כאן”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */