יום ראשון, 29.09.2024 שעה 06:28

אכזבה: מכבי ראשל"צ הודחה מאירופה לאחר 29:24

מחזיקת הגביע בחוץ לאחר הפסד נוסף לאלברום בגומלין גביע האיחוד האירופי, סטלמן כבש 8. בגרמניה: חן וגיל פומרנץ כיכבו במדי גרוסוולשטאדט עם 5 כ"א

|
יואב נאמן. משחק מאכזב עבור מחזיקת הגביע
יואב נאמן. משחק מאכזב עבור מחזיקת הגביע

מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון הודחה הערב (ראשון) מגביע האיגוד האירופי לאחר שנכנעה 29:24 מול אלברום במשחק הגומלין של השלב השני. הצהובים שהפסידו 36:28 במשחק הראשון, הציגו יכולת חלשה והסתפקו בשמונה שערים של עמית סטלמן ושישה של יואב נאמן וגל אברהם כ"א. ראשל"צ תשוב מחר ארצה ובשישי תנסה להתאושש במשחק המרכזי של המחזור החמישי כשתפגוש את בני הרצליה.

בתוך כך, בגרמניה האחים גיל וחן פומרנץ כיכבו בניצחון גרוסוולשטאדט 18:24 בדרבי על רימפאר שדורגה ראשונה בליגת המשנה. כל אחד מהאחים כבש חמישה שערים.

בסיום, חן פומרנץ סיפר: "היה משחק נהדר באווירה מצוינת אצלנו בבית, השגנו ניצחון משמעותי לקראת המשך המאבקים בצמרת". לגבי היכולת של הקפטן הנבחרת ואחיו הוסיף: "זה היה משחק טוב שלי ושל גיל, אני שמח שעזרנו לקבוצה".   

בנושא אחר, נבחרת ישראל שמתכוננת למשחק באיסלנד שיתקיים ב-29 בחודש, תקיים את ההכנה המסכמת שלה בפינלנד, שם תערוך משחק אימון מול הנבחרת המקומית לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2016.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */