יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:37

דודי סלע גבר על לאקו והעפיל לרבע הגמר בזאגרב

המחבט מספר 1 של ישראל רשם 3:6 ו-2:6 קליל על הסלובקי והעפיל לשלב הבא בקרואטיה, שם יפגוש את ביורן פאו הגרמני, שהדיח את מיכאל יוז'ני

|
דודי סלע. הישג נאה בקרואטיה (יניב גונן)
דודי סלע. הישג נאה בקרואטיה (יניב גונן)

ההצלחה של המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, בטורניר זאגרב, נמשכה גם היום (חמישי), כשהישראלי המדורג 78 בעולם, עלה בקלילות לרבע הגמר של טורניר ה-ATP כשניצח בתוך 51 דקות את המדורג 102 בעולם, לוקס לאקו הסלובקי 3:6 ו-2:6.

זה היה נצחון שני העונה של הישראלי על לאקו, לאחר שגבר עליו גם בסיבוב הראשון של טורניר צ'נאי בהודו.בצ'נאי, סלע פגש את מיכאל יוז'ני אחרי הנצחון על לאקו, וזה פרש בגלל פציעה. היריב הבא של סלע יהיה ביורן פאו, הגרמני בן ה-34, שחזר מפציעה ומדורג כיום 358 בעולם. הגרמני הדהים את המדורג 14 בעולם, מיכאל יוז'ני מרוסייה, עם 6:4, 5:7 ו-1:6. האפשרות הזו מעניקה לישראלי הזדמנות מצוינת לתפוס מקום בחצי הגמר. 

סלע פתח את המשחק עם שבירה ל-1:3 שממנה רץ קדימה ל-1:4, 2:5 ו-3:6 בתום המערכה הראשונה. סלע שבר גם ל-1:2 במערכה השנייה ואח"כ השיג שבירה שנייה במערכה ל-1:4, הסלובקי עוד לקח משחקון, אבל סלע סגר 2:6 במהירות ועלה בפעם השנייה העונה למעמד רבע גמר טורניר ATP.

בסה"כ זו פתיחת שנה טובה לאלוף ישראל, שאמנם נוצח בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה, אבל ידע להתאושש בטורניר הנוכחי. סלע שהצהיר כי שם לעצמו השנה למטרה לזכות לראשונה בקריירה בטורניר ATP, ימשיך מזאגרב לטורנירים בארה"ב, ממפיס והדילרי ביץ, בהם הצליח בעבר להגיע עד חצי הגמר.  

דודי סלע. עוד פעם יוז´ני? (רדאד ג´בארה)
דודי סלע. הזדמנות נפלאה להעפיל לחצי הגמר (רדאד ג´בארה)
 
  

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */