יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:37

סנסציה: נבחרת הנשים של ישראל ניצחה את סרביה

ניצחון שני רצוף לנבחרת של מאיר נחמיאס במוקדמות גביע העולם, הפעם בדמות 1:3 על הסרביות החזקות. המשחק מול שוויץ בפברואר יהיה על ראשות הבית

|
לי פלקון חוגגת (שי לוי)
לי פלקון חוגגת (שי לוי)

נבחרת הנשים של ישראל השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב מאוד במסגרת מוקדמות גביע העולם, 1:3 על סרביה החזקה במשחק שנערך במושבה. בעקבות הניצחון, הנבחרת מחזיקה במאזן של שש נקודות מתוך שש אפשריות, זאת לאחר שניצחה גם במשחק הראשון בקמפיין את נבחרת מלטה 0:2.

המשחק לא החל טוב עבור הנבחרת, כאשר כבר בדקה השנייה מיכל רביץ הכשילה את טנקוב ברחבה והעניקה לסרביות כדור עונשין מ-11 המטרים. פודובאק לא נכשלה והעלתה את האורחות ליתרון מוקדם.

הסרביות המשיכו ללחוץ ולאיים על שערה של מירב שמיר, אך בדקה ה-26 מורן פרידמן השיגה את השוויון עבור השחקניות הישראליות בניגוד מוחלט למהלך המשחק. 12 דקות מאוחר יותר, הבנות של מאיר נחמיאס השלימו את המהפך עם שער נהדר של לי פלקון, יתרון שנשמר עד למחצית.

הסרביות פתחו בסערה את המחצית השנייה ותקפו ללא הרף את שערה של ישראל, אך דווקא בדקות של לחץ מאסיבי מצד האורחת, הנבחרת הגדילה את יתרונה עם שער של דניאל סופר בדקה ה-67. הלחץ של הסרביות נמשך ובדקה ה-78 הוענק להן פנדל נוסף, הפעם לאחר הכשלה של מאיה ברקי ברחבה. דמג'אנוביץ' ניגשה לכדור והחמיצה ברשלנות, מהלך שלמעשה שבר את הסרביות. המשחק הסתיים וישראל חגגה ניצחון ענק ומאזן מושלם בקמפיין.

בעקבות הניצחון, הנבחרת מתמקמת במקום השני בבית, כשהיא שנייה רק לשוויץ, לה יש משחק עודף. המשחק הבא בקמפיין יהיה נגד אותה שווייץ ב-12 בפברואר, משחק שבאופן מפתיע יהיה על ראשות הבית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */