יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:15

המסלול המלכותי מוכן, קאי ולאנקטו במאבק על הזהב

המסלול באסקוט, שרחוק רק 10 ק"מ מווינדזור, יפגיש בין 7 סוסים איכותיים (17:15) שינסו לדלג מעל המשוכות בדרך לניצחון. דראמשאמבו ינסה להפתיע

|
המלכה אליזבת באה להתארח באסקוט (רויטרס)
המלכה אליזבת באה להתארח באסקוט (רויטרס)

מסלול אסקוט שבברקשייר הוא אחד המסלולים המפורסמים באנגליה, בעקבות העובדה שהוא מזוהה עם משפחת המלוכה ומרוחק רק 10 ק"מ מארמון ווינדזור.

אסקוט מארח כשליש מהמירוצים מהדרג הראשון בבריטניה וכולל בתוכו מסלולים למירוצים שטוחים ולמירוצי משוכות. המסלול. צורתו של המסלול משול, הוא כולל נטייה חדה לצד ימין עם סיומת בעלייה ואורכו מייל אחד ועוד שישה פרלונגים (כ-2.8 ק"מ).

המירוץ שייערך ביום היום (שבת, 17:15) יציג שבעה סוסים איכותיים מאוד שירוצו על מסלול שצפוי להיות לח. הפייבוריט, "דראמשאמבו" (4.33) נראה נהדר במירוצו האחרון שהתנהל באותם תנאים הצפויים באסקוט. אחד המפסידים באותו מירוץ שניצח הפייבוריט הוא "לאנקטו" (6.00) שהגיע שני באותו מירוץ, אך לא ניצח מאז אוקטובר 2011 ולא נראה שיצליח לעשות זאת דווקא הערב.

"קאי" (5.00) הגיע לפודיאום בחמש מששת מירוציו האחרונים ונחשב לסוס שפורץ קדימה מוקדם, מה שיעזור לו בספרינט באסקוט והוא אחד מהסוסים שצפויים להגיע לפודיאום. "קאי" גם זוכה להימורים רבים מהמהמרים באנגליה, שבטוחים שינצח במירוץ.

"סייבד ביי ג'ון" (5.50) הגיע שני במירוצו האחרון, אך התחרה מול יריבים נחותים והוא למעשה לא נחשב לאחד הפייבוריטים במירוץ. גם "סייבד ביי ג'ון" נוטה לפרוץ קדימה, אך הסוסים האיכותיים יותר אמורים לעקוף אותו. "ויוה קולוניה" (6.50) נוטה להצליח על מסלולים לחים ובניגוד לאחרים, הוא סוס שפורץ מאוחר, מה שעשוי להפתיע את חבריו למסלול.

מסלול אסקוט במלוא תפארתו (רויטרס)
מסלול אסקוט במלוא תפארתו (רויטרס)
 

"אלאסי" (8.00) הסוסה היחידה במירוץ, מצטיינת גם היא על משטחים רכים, אך לא טובה בקפיצות מעל משוכות והיא לא צפויה להגיע לפודיאום. "קינג אדמונד" (15.00) הוא האנדרדוג הגדול במירוץ והסוס המבוגר ביותר מבין החבורה. שיאו מאחוריו וזו תהיה הפתעה גדולה אם לא יגיע במקום האחרון.

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגן איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */