יום שבת, 05.10.2024 שעה 06:23

אבי לוזון מכשיר את ההמשך: גוטמן עמד ביעדים

מאמן הנבחרת הגיש ליו"ר את דו"ח סיכום קמפיין מוקדמות המונדיאל, שיוגש לוועדת האיתור לפני שזו תחליט לגבי המאמן הבא. לוזון: "נצטרך להפיק לקחים"

|
גוטמן ולוזון. המאמן עמד ביעדים  (שי לוי)
גוטמן ולוזון. המאמן עמד ביעדים (שי לוי)

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ערך פגישה של כשעה וחצי עם מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, כאשר על סדר היום היה הגשת הדו"ח של המאמן. גוטמן הגיע למשרדי ההתאחדות לכדורגל בשעות הצהריים והגיש את הדו"ח המקצועי. מדובר בפגישת עבודה שתוכננה מבעוד מועד.

לאחר הפגישה התפנו השניים להצהרה קצרה לתקשורת. לוזון אמר: "בדו"ח שהוגש לי היה כתוב מה היה טוב ומה לא היה טוב. אני ואלי שוחחנו וכעת אני מתכוון להביא את הדו"ח בפני ועדת האיתור שאחרי שהיא תשב כולם יידעו מי יהיה המאמן הבא והאם אלי גוטמן יישאר.

"גוטמן עמד ביעד שהוא המקום השלישי. גם אם היינו מנצחים את אזבייג'אן פעמיים היינו מסיימים במקום השלישי, אבל היינו עם הרגשה ותחושה טובה יותר. נצטרך להפיק לקחים שתהיה לנו יותר יציבות ותוצאות יותר טובות".

גוטמן עצמו הוסיף: "נתתי את הכל בקמפיין הזה ועשיתי כל מה שאני יודע לעשות. כמאמן כדורגל. בדו"ח יש התייחסות ספציפית לאני מאמין שלי, התייחסתי גם לנקודות הפחות טובות. אני מכבד כל החלטה שהוועדה תקבל. לגבי ההמשך, ברור לי שזה העניין כרגע, אך לא דנו על המינוי. קודם כל הוועדה תקבל את ההחלטות ואז נדע לגבי ההמשך".

בדו"ח עצמו גוטמן עסק במספר דגשים והסקת מסקנות לגבי ההתנהלות המקצועית של הנבחרת בקמפיין האחרון. עם סיום הגשת הנתונים המקצועיים, אמור לוזון לקבל החלטה עם ועדת האיתור לבחירת המאמן הלאומי לקדנציה הבאה.

לוזון: גוטמן עמד ביעדים

למרות שוועדת האיתור עוד לא התכנסה, נראה שבהתאחדות, על אף מסקנות הרפורמה, מקבלים את ההחלטות בחדרי חדרים. בוועדה אמורים להיות חברים, לוזון, מ"מ היו"ר שטרן חלובה, המנכ"ל רותם קמר וככל הנראה צביקה רוזן.

גוטמן ולוזון (שי לוי)
גוטמן ולוזון. נפגשו לדון על מטרות הנבחרת (שי לוי)
 

הוועדה הזו למעשה ככל הנראה תתכנס כאשר דברים יהיו כבר סגורים, ויעשו זאת רק בגלל הסכם הרפורמה.

גוטמן (שי לוי)
גוטמן. יכול להיות מרוצה? (שי לוי)
 

בדו"ח פירט גוטמן את ההתנהלות המקצועית של הנבחרת על כר הדשא ובחדר ההלבשה. גוטמן אמור לסיים את החוזה בסוף חודש פברואר.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */