יום ראשון, 06.10.2024 שעה 10:23

העתודה הגיעה למונטנגרו, דרוקר: יעניק ניסיון

הנבחרת תשחק שלושה משחקי אימון מול המקומיים לקראת אליפות אירופה. המאמן: "זו הפיזיות שמחכה לנו באליפות". קולשוב יטוס למחנה באריזונה וייעדר

|
שרון דרוקר.
שרון דרוקר. "שמות לא משחקים" (יוסי ציפקיס)

לאחר צמד הפסדים צמודים וניצחון מעודד בפער גדול מול נבחרת אוקראינה, הגיעה היום (ראשון) נבחרת העתודה למונטנגרו, שם תשחק החל ממחר עוד שלושה משחקים מול הנבחרת המקומית.

המאמן הישראלי, שרון דרוקר, שייחסר את הכוכב איגור קולשוב, שטס לארה"ב ללימודי קיץ ומחנה אימונים ביפן עם מכללת אריזונה סטייט, אליה כאמור ייצטרף החל מהעונה הקרובה, קיבל חיזוק בדמותו של גארד מכבי קרית גת, רום קורנליוס.

דרוקר סיכם את שלושת המשחקים הראשונים: "זה היה מחנה אימון מצויין. התמודדנו בפעם הראשונה מול הגדלים והפיזיות שמצפים לנו באליפות. ניסינו הרבה דברים, תרגלנו הרבה דברים ולמדנו הרבה".

"אלו היו שלושה משחקים שנתנו לחברה שלנו הרבה ניסיון וקנה מידה לקראת האליפות. במקום קולשוב מגיע קורנליוס ונמשיך את ההכנה מול סגנון כדורסל אחר של מונטנגרו שדומה לזה של נבחרות כמו סרביה וקרואטיה".

תומר גינת. הפתעת המחנה (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
תומר גינת. הפתעת המחנה (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
 

לגבי עזיבתו של קולשוב את הנבחרת אמר המאמן: "בכדורסל אין ואקום ושחקנים אחרים יקבלו צ'אנס. זו נבחרת ישראל ואמרנו שלא שמות משחקים ולא כסף, אלא רק לב ונשמה. זה מה שישראל הביאה לאורך כל השנים ותביא גם באליפות הקרובה. תמיד יהיו לנו חסרונות, אבל צריך למצוא איך להחביא אותם ולהוציא מהשלם יותר מסכום חלקיו".

לגבי שניים שהפתיעו לטובה עד כה, גולן גוט ותומר גינת הוסיף דרוקר: "זה היופי בנבחרת. שניהם שחקנים רעבים שרוצים להצליח. נתנו צ'אנס לכולם ומי שטוב ישחק. שניהם מאוד נחושים ועושים עבודה מעולה במרקם הקבוצתי שלנו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */