יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:18

מבקר הפנים באיגוד הגיש טיוטת דו"ח חמורה

אריה ברסקי ביקר את התנהלות איגוד הכדורסל מול ספקים ונותני שירות וקבע כי חלק היו בניגוד לכללי המנהל. שרף עונה ל-ויינברג: "מכתבך שפל ונבזי"

|
איגוד הכדורסל (חגי ניזרי)
איגוד הכדורסל (חגי ניזרי)

מבקר הפנים של איגוד הכדורסל, רו"ח אריה ברסקי, הגיש אתמול (רביעי) טיוטת דו"ח חמורה על התנהלות איגוד הכדורסל בשנים האחרונות. מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן אישר ל-ONE את קבלת הדוח.

ל-ONE נודע שמדובר בטיוטת דו"ח חמורה שגרמה לאי נוחות במסדרונות איגוד הכדורסל. בין השאר הדו"ח עוסק בהתקשרויות של האיגוד עם ספקים ונותני שירותים וקובע שחלק מההתקשרויות התנהלו בניגוד לכללי המנהל התקינים.

כמו כן מתריע הדו"ח על כך שבמקרים מסוימים לא קיבל המבקר את כל המידע הנחוץ על מנת לרדת לעומקם של הדברים. הדו"ח לא פוסח על היועץ המשפטי של האיגוד וקובע שיש לקיים מכרז מיידי לתפקיד זה.

מנכ"ל האיגוד בן שושן והיו"ר אבנר קופל קיבלו 30 יום על מנת לתת את תגובתם לדו"ח. לאחר שרו"ח ברסקי יקבל את תגובתם של השניים, הוא אמור לפרסם את הדו"ח הסופי.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "האיגוד קיבל את הדו"ח שמקיף שנים רבות, הדו"ח יילמד ויופקו לקחים בהתאם". 

בעקבות דו"ח מבקר הפנים של האיגוד, סיעת עוז באיגוד הכדורסל מתכנסת מחר לישיבת חירום מיוחדת. בסיעה אמרו כי צפויה הודעה דרמטית בסיום הישיבה.

אבנר קופל. 30 יום להגיב (חגי ניזרי)
אבנר קופל. 30 יום להגיב (חגי ניזרי)
 

בעקבות מכתבו של היועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד רונן ויינברג, לצביקה שרף, האחרון שלח לו מכתב תגובה. שרף כתב בין השאר: "קראתי את מכתבך הנבזי והשפל, שבו אתה מנסה להגן ולהדוף את כל המחדלים וההאשמות שיש כנגדך לכאורה, ולהסיט את האש אליי. אני לא צריך לקבל אישור ממך, אבל אני בכדורסל כ-50 שנה מתוכם כ-25 שנה מאמן בכל הנבחרות של איגוד הכדורסל. אינני צריך אישור ממלך להיות פעיל בכדורסל, זו זכותי הדמוקרטית ואין מתאים ממני, ואתה לא תמנע את זה. אתה תופס טרמפ על האיגוד, באתי וחרטתי על דגלי לנקות האורוות כמו שהן".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */