יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:32

לובין: מבחינתי אבוקסיס מאמן הפועל בעונה הבאה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, שהועברה מב"ש לציון 17 שנה לרדיו דרום, עסקנו במתרחש בהפועל: "מי שדיבר על המשקל של טוטו אדיוט"

|
אופירה אסייג ואלון חזן ב-102FM
אופירה אסייג ואלון חזן ב-102FM

אופירה אסייג ואלון חזן הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

שוחחנו על המתרחש בהפועל תל אביב שעוברת תקופה קשה. אחרי התבוסה הקשה בדרבי, חלוץ האדומים, טוטו תמוז הושעה ואף התברר כי גילי ורמוט, יעבור ניתוח וייאלץ להיעדר חודשיים נוספים מהמגרשים.

מנכ"ל המועדון, אמיר לובין, התייחס לדבריו של בכיר במועדון כי תמוז העלה במשקל לאחרונה: "מי שאמר שתמוז העלה במשקל, לא חכם ואפילו אדיוט. בכל מקום יש בעל תפקיד שאומרים מה שהוא רוצים שהוא יגיד ורצים עם זה. הוא מסיט את הנושא העיקר מסדר היום.

"תמוז הושעה בגלל מה שהיה בדרבי, מה שהיה עם אלמוג ומה שהיה עם האוהדים. אם הוא היה במשקל עודף, הוא לא היה צריך לשחק בדרבי. אם היינו מוכרים, היו אומרים שוויתרנו על מאבק האליפות. הייתה הצעה אחת מטורקיה, שאנחנו כמועדון ויתרנו על הסכום כדי להשאיר את תמוז בקבוצה כדי שלא יגידו שאנחנו לא נאבקים על האליפות. ידעתי שאם אני משחרר אותו, אז בטוח אני מפסיד, כי לא יהיה לי חלוץ, וגם לא יכולתי להביא זר".

לובין המשיך ואמר: "טוטו תמוז לא אשם בתוצאה יותר מכל אחד אחר ששיחק, ההנהלה, או צוות האימון. מדובר בעבירות משמעת ספציפיות שעליהן הוא יעמוד לוועדת משמעת ולא מפילים את התיק עליו. אני חושב שהוא יחזור לשחק. אם הוא רוצה להצליח, הוא צריך להראות יכולת טובה בהפועל ת"א".

לסיום התייחס לובין לאפשרות שהקבוצה תפסיד לק"ש ולא תהיה בפלייאוף העליון ועל המשך דרכו של אבוקסיס: "אם זה יקרה, התקציב בעונה הבאה יהיה יותר נמוך. אבוקסיס? מבחינתי הוא ימשיך עוד עונה".

טוטו תמוז מאוכזב (חגי ניזרי)
טוטו תמוז. "הוא לא אשם בתוצאה בדרבי" (חגי ניזרי)
 

ברקת: "רוצה שאלישע ימשיך"
התוכנית מועבר מב"ש שם אנחנו מציינים את חגיגות 17 שנה לרדיו דרום. בתוכנית עסקנו במתרחש בקבוצה מבירת הנגב.

שוחחנו עם הבעלים, אלונה ברקת, לגבי מחלקת הנוער של המועדון: "אין בעלים שקשורים לקבוצות הנוער כמו שאני. יש כל שבוע דיונים לגבי מחלקת הנוער. אנחנו עדיין לא מקבלים את התוצרת שאנחנו רוצים לקבל. יש לכך סיבות, אנחנו עובדים על זה".

לגבי המשיך עבודתו של אלישע לוי, לברקת דעה נחרצת: "אני מאוד אוהבת ומעריכה את אלישע והעבודה שלו ורוצה אותו לעוד עונה, אבל כל דבר בעיתו", על אופיר דוידזאדה הוסיפה: "אופיר הוא שחקן צעיר ומוכשר. הוא עשה טעות קשה. אנחנו מכבדים אותו וממשיכים הלאה"

עוד הוסיפה ברקת: "הרבה זמן האוהדים שלנו לא מקבלים את הקרדיט שהם ראויים לו. גם בעונה שעברה הקהל הקהל התייצב לצד המועדון ותמך. גם השנה יש לנו קהל תומך שהקבוצה חשובה לו. יחסית לאתגרים אנחנו מתמודדים יפה מאוד. האתגר בב"ש הוא מאוד קשה, מבחינת השחקן הישראלי זה פריפריה. קל לבוא מבחוץ ולבקר, אין פה בעיה של כסף, ניסינו להביא ולא מעט, אבל זה מאוד קשה. צריך לעשות שינוי בתודעה וזה לוקח הרבה זמן. זה תהליך, אנחנו לא מתייאשים. אם נמשיך באותה בדרך, נגיע לשם. פלייאוף עליון יהיה הצלחה, אנחנו רוצים להגיע לשם. זה חשוב לקהל ולשחקנים. כל השאר יהיה מאכזב".

אלישע לוי. רץ לעוד עונה בב&qout;ש? (משה חרמון)
אלישע לוי. רץ לעוד עונה בב"ש? (משה חרמון)
 

ברקת התייחס גם להבאת השחקנים המוסלמים לבית"ר ירושלים: "מה שעשה ארקדי זה מעשה אמיץ, חשוב, הוא היה צריך לעשות את זה מזמן. ברגע שקדאייב עלה למשחק, הוא חשב שהוא מסי. כל נגיעה לוותה במחיאות כפיים, הקהל עמד, זו הייתה חוויה מדהימה. כולנו צריכים לתמוך במהלך שעשתה בית"ר. אמרתי תמיד, ההתאחדות חייבת לשלב ידיים עם בית"ר. אסור להעניש, גם אם יהיו קריאות. אין מקום לגזענות בשום מקום. אם כולם יתגייסו, המשטרה הפרקליטות, האוהדים, זה לא יקרה".

גם אלישע עצמו הביא רצון להמשיך עונה נוספת בב"ש: "אני חתום לשנה אחת, אבל אני מאוד מרוצה ומאוד אוהב את ב"ש. המקום חם עם פוטנציאל מאוד גדול של אוהדים. הבעלים היא נכס לעיר. אני רוצה להמשיך לעוד עונה".

המאמן הוסיף: "המטרה שלנו תמיד הייתה לעשות הכל כדי להיכנס לפלייאוף העליון. יש לנו סיכוי טוב לעשות את זה. זה מאוד קרוב. כל הקבוצות לפנינו הן קבוצות מנוסות, אבל אני מקווה שנדע לבוא ולנצח את ר"ג, שזה משחק מפתח. אם ננצח, יש לנו סיכוי טוב מאוד".

לסיום התייחס אלישע להצלחה של אריק בנאדו במכבי חיפה: "אני לא מופתע מההצלחה של אריק. אני מכיר אותו, הוא היה חניך שלי. ראובן מאמן טוב, אבל בכדורגל יכול לקרות, היה מזל רע והדברים לא התחברו. אריק בא, הוא הכיר את המערכת, את השחקנים. יש לו אישיות טובה. הוא הרגיע את המערכת והוא הביא אותם למצב אחר. יש שם שחקנים מצויינים והם עשו את המהפך".

ארי שמאי (עמית מצפה)
ארי שמאי. "מאוד קל לקבל צו חיפוש בישראל" (עמית מצפה)
 

כמובן דנו בכל מה שקורה בקבוצה הכי מעניינת בימים האחרונים בכדורגל הישראלי - בית"ר ירושלים. המשטרה חוקרת בימים האחרונים אוהדים במטרה לגלות האם הם קשורים בעקיפין להצתת המשרדים בבית וגן.

שמאי: "לה פמיליה לא גזענים, הם לאומנים"
עו"ד ארי שמאי, המייצג את חברי הארגון: "פיזרו דיסאינפורמציה בתקשורת כאילו הם קשורים להצתה. מהיכרות אישית שלי איתם, ידעתי שהם לא קשורים להצתה. מציע למשטרת ירושלים שתלך לכל כיווני החקירה האפשריים. ראשי לה פמיליה לא קשורים להצתה הזו. כולנו נזעקים נגד גזענות וצדק, לא פחות מזה חמורה הפגיעה בזכויות האדם. מאוד קל לקבל צו חיפוש בישראל".

שמאי הוסיף: "לה פמיליה לא פוסלים אדם על רקע אהדתו. הסלידה שלהם מערבים, היא סלידה לאומנית, לא גזענית. אין להם תורת גזע. הם לאומנים, זו בעיניי לאומנות נפסדת. הגזענות באה בעיקר מהממסד, אצל אוהדי בית"ר זה מכוער, אבל זה בטח לא פוגע בערביי ישראל. אני לא מגן על המהות של אמירתם, אלה על זכותם לומר זאת. הסיבה שהם החליטו לפרק, מתוך איזה כבוד. לא רוצים אותנו בבית"ר? אנחנו נפרק. המזור לתחלואה של ערביי ישראל היא לא בשילובו של באדיר בבית"ר". 

עוד בתוכנית התכוננו למשחק הכי מעניין בשמינית גמר ליגת האלופות כאשר ריאל מדריד ב-21:45 תארח את מנצ'סטר יוניטד. במשחק השני תפגוש שחטאר דונייצק את בורוסיה דורטמונד.   

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */