יום ראשון, 06.10.2024 שעה 18:21

כרמי ובילסקי נפגשו, אבל לא הגיעו להבנות

הנציג שזכה בבחירות לראשות הוועד האולימפי, דן עם מועמד הפועל שלא מקבלת את ההפסד, האם מכבי רוקמת מהלך מאחורי הקלעים כנגד קופל?

|
כרמי ובילסקי. ינסו להגיע להבנות (חגי ניזרי)
כרמי ובילסקי. ינסו להגיע להבנות (חגי ניזרי)

יגאל כרמי, מועמד מכבי לראשות הוועד האולימפי, נפגש הערב (שני) עם מועמד הפועל, זאב בילסקי. השניים לא הגיעו להבנות וקבעו להמשיך להידבר ברוח טובה בימים הקרובים. כזכור, ניצח כרמי אתמול בבחירות 14:15, אך לאחר מכן הפועל באה עם סעיף בתקנון הדורש רוב של 68% לתפקיד היו"ר.

מכבי איימה לפנות לבית הדין ואמרה שהיא זו שזכתה בראשות הוועד האולימפי. כרמי דוחה בכל תוקף אפשרות של רוטציה ואמר: "רוטציה זה דבר שלא אפשרי בתפקיד כזה של 4 שנים, זה פוגע בתפקיד. הכוונה שלי היא להגיע עם בילסקי לסיכום. זה לא טוב לספורט שהבחירות יידחו בעוד חודש, או מאידח שנלך לבית המשפט. בסופו של דבר, מכבי ניצחו בבחירות למרות שהפועל עושים מאמץ גדול כדי למנוע זאת".

בילסקי אמר בתגובה: "אנחנו ניפגש ונראה מה יהיה, אני לא בטוח שנגיע להסכמות". לשאלה האם הוא כבר הגיע להבנה שהוא הפסיד בבחירות, ענה: "יש מספיק זמן לברר את זה".

בתוך כך, בכירים במכבי רוקמים מאחורי הקלעים מהלך להציע לבילסקי את תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל במקום אבנר קופל כפיצוי על ההפסד, מהלך שעשוי ליצור רעידת אדמה בספורט הישראלי שכן עד לאחרונה תמכו במכבי בקופל ועכשיו ישנה הליכה נגדו.

אלכס גלעדי מגיב לבחירות לוועד

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */