יום שבת, 05.04.2025 שעה 13:06
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת האלופות 24-25
215-178ליברפול1
1913-288ברצלונה2
193-168ארסנל3
191-118אינטר4
1812-208אתלטיקו מדריד5
167-158באייר לברקוזן6
1610-178ליל7
166-138אסטון וילה8
156-208אטאלנטה9
1512-228בורוסיה דורטמונד10
1512-208ריאל מדריד11
1512-208באיירן מינכן12
1511-148מילאן13
1412-168פ.ס.וו. איינדהובן14
139-148פאריס סן-ז'רמן15
1312-168בנפיקה ליסבון16
1313-138מונאקו17
1311-108ברסט18
1321-188פיינורד19
127-98יובנטוס20
1214-138סלטיק21
1114-188מנצ'סטר סיטי22
1112-138ספורטינג ליסבון23
1111-78קלאב ברוז'24
1119-128דינמו זאגרב25
1017-138שטוטגרט26
716-88שחטאר דונייצק27
69-48בולוניה28
622-138הכוכב האדום29
614-58שטורם גראץ30
421-78ספרטה פראג31
315-88לייפציג32
313-58ג'ירונה33
327-58רד בול זלצבורג34
027-78סלובן ברטיסלבה35
024-38יאנג בויז36

רונאלדו: ריאל מדריד טובה יותר ממנצ'סטר יונייטד

כוכב הבלאנקוס מוכן לשמינית גמר ליגת האלופות: "מכבדים את יונייטד, יהיה קשה במיוחד בחוץ. ידעתי שנגריל אותם. יתפרצו אצלי הרבה רגשות במשחק"

|
כריסטיאנו רונאלדו. יתרגש באולד טראפורד (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו. יתרגש באולד טראפורד (רויטרס)

כריסטיאנו רונאלדו אמנם נמצא עם נבחרת פורטוגל לקראת משחקה מול אקוואדור, אך עם הראש כבר במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי הבא. לראשונה מאז עבר לריאל מדריד תמורת 80 מיליון ליש"ט, יפגוש CR7, שחוגג היום (שלישי) 28 אביבים, את מנצ'סטר יונייטד ואלכס פרגוסון.     

"אני מאמין שדברים יילכו בצורה טובה", אמר רונאלדו והוסיף בביטחון מלא: "לפי דעתי, ריאל מדריד קבוצה טובה יותר, אבל נצטרך להראות זאת על המגרש בגלל שיונייטד זו קבוצה מאוד מלוכדת כבר שנים".

למרות שהוא בטוח בקבוצתו, הפורטוגלי גם פירגן: "הם קבוצה שתמיד הולך לה טוב, בכל עונה הם בטופ ולכן אנחנו מכבדים אותם מאוד. זה הולך להיות משחק קשה בצורה בלתי רגילה, במיוחד במנצ'סטר".

מסתבר שהכוכב הוא לא רק שחקן ענק, אלא גם חוזה עתידות: "את האמת שאמרתי מראש שנגריל את מנצ'סטר יונייטד. רציתי לפגוש אותם מתישהו, יש לי זיכרונות נהדרים מהתקופה שם. יתפרצו אצלי הרבה רגשות במשחק הזה, הייתי שם שש שנים ויש לי הרבה חברים במנצ'סטר".

רונאלדו עם רוני. &qout;יש לי הרבה חברים במנצ´סטר&qout; (GettyImages)
רונאלדו עם רוני. "יש לי הרבה חברים במנצ´סטר" (GettyImages)
 

לכתבה זו התפרסמו 167 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 167 תגובות ב-61 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
61
קובי08/02/2013 14:25
למרות זאת יונייטד של השנה היא קבוצה הרבה יותר מגובשת ומוכנה לכל קבוצה רואים את ההבדל בין הקבוצות ברמת הלכידות בין השחקנים ובטח שבין המאמן לשחקנים אז למרות האהבה לריאל מנצסטר של השנה תעצור רק בגמר
השב   •  20
60
אדום בדם06/02/2013 20:36
כל אלה שאומרים שאם ריאל תפעיל לחץ כמו נגד ברסה הם ינצחו אז אולי תלמדו כדורגל ותדעו שיש הבדל בין ברסה ליונייטד וההבדל הוא שברגע שתזניח את ההגנה נגד יונייטד יונייטד תשים שלישייה ככה שאולי הם ישימו שתיים עדיין יונייטד תשים שלוש אז שבו בשקט
השב   •  00
ברצלונה07/02/2013 14:48
אם ריאל בסגל החסר שלה שיחקה נגד ברצלונה הענקית והוציאה ממנה תיקו רק תחשוב מה היא תעשה למנצ׳סטר
השב   •  00
59
שד אדום06/02/2013 09:26
כנראה שאתה לא מבין כדורגל לך ללמוד אתם עפים בשמינית ללא עוררין אין לכם הגנה וגם לא התקפה רונלדו לבד וצאבי מחזיקים אתכם אם אתה חושב שנגד רוני וואן פרסי קגאווה אברה יאנג גיגס סקולס קלברלי וולנסיה נאני קאריק פרדיננד וידיץ דה חאה פביו ןןלבק ציצאריטו פיל גונס סמולינג ועוד אתם תעברו אתה בפאנטזיה נתראה אחי ח
השב   •  10
58
לה פמיליה06/02/2013 07:10
2-2 באולד טראפולד

מבקיעים:
לריאל: רונאלדו ובנזמה
למנצ''סטר: ואן פרסי ורוני



4-2 לריאל בברנבאו

מבקיעים:
לריאל: רונאלדו (שלושער) ובישול לאוזיל.

למנצ''סטר: ואן פרסי ונאני.
השב   •  11
שי06/02/2013 12:04
אתה ממש מגלה עתידות איך לא גיליתה שבייתר ירושלים היא קבוצה מוסלמית ח
השב   •  00
השד האדום06/02/2013 20:22
אם אתה חושב ככה רואים שאתה לא רואה משחקים אפילו אמרת שנאני ישים גול ח הוא לא משחק כמה חודשים פרגי לא רוצה אותו
השב   •  10
יונייטד10/02/2013 08:34
השב   •  00
משה12/02/2013 12:59
לדבר לעניין בלי קללות , ואני לא זה שכתב
השב   •  00
57
ירדן06/02/2013 04:49
אתה בהזיות אחי??
השב   •  21
56
אסף06/02/2013 03:00
השב   •  00
55
שחר שימאונוב05/02/2013 23:44
בלי פפה בהגנה וקסיאס בשער לריאל אין איך לעצור את החלוץ מספר 1 באירופה (ון פרסי)
השב   •  22
54
שד אדום05/02/2013 23:34
זה משחק שכל האופציות פתוחות אי אפשר לדעת מי תעלה שתיהם קבוצות שפחות או יותר אותה הרמה לשאר המשחקים באלופות אפש לשאר הרבה דברים למשחק הזה קשה לי לשאר ניצחון של ריאל וגם ניצחון של יונייטד הפ הכי כוחות
השב   •  31
53
ל 4705/02/2013 22:23
פרגוסון המאמן הגדול בהיסטוריה
השב   •  12
52
אוהד יונייטד05/02/2013 21:02
השב   •  01
51
אלא05/02/2013 20:20
אני ראיתי את יונייטד עוד לפני שהוריך נולדו.
אתה מסתמך על 2 קריקטורות של שחקני כדורגל, וולנסיה ו-וולבק שאין להם מקום על המגרש אפילו לא כמחזירי כדורים.
דה-חאה הוא בדיחה ולא שוער ולעולם לא יהיה שוער כי הוא פחדן.
אוונס גורם לחורים בהגנה יותר מגבינה שווצרית וגורם לפאולים ליד ה-16, אלא שהפעם זה יהיה רונאלדו שיבעט את בעיטות העונשין ולא נמושות בליגה האנגלית.
קריק הוא מספר אחת במסירות מדוייקות לקבוצה היריבה.
2 זיקני בית אבות כמו גיגס וסקולס לא יעזרו, ואם סקולס יעלה בהרכב מול המשחק הקשוח של ריאל או יעוף באדום בתוך 15 דקות.

יונייטד בשנתיים האחרונות זו הקבוצה החלשה ביותר ב 60 השנה
מאז שאני צופה במשחקיה.
השב   •  17
אחי05/02/2013 21:29
סתם חרטטן הם קבוצה עם טעויות נכון ולא הקבוצה הכי חזקה ב10 שנים האחרונות אבל בכל זאת 9 הפרש בפסגה שמינית גמר ליגת האלופות בגביעים לא עפנו והרגל עוד נטויה אז די לחרטט
השב   •  00
רוני05/02/2013 21:39
דה-חאה פחדן כי אין לו ניסיון, והתורפה שלו היא רק כדורי-גובה.
עוד כמה שנים הוא יהיה שוער של ספרד אין פה ספק בכלל.
ג''וני אוונס לא רק שהוא השתפר מאד העונה, הוא גם הבקיע לא פעם מכדורי קרן העונה ויש לא מעט משחקים שניצחנו הרבה בזכותו.
קאריק עם קלברלי בקישור זה צמד שמצליח להחזיק את כל המרכז של יונייטד יחד עם רוני מקדימה, וגיגס וסקולס בהחלט יכולים לעזור אני לא מבין מאיפה הסקת שלא.. יש להם יותר ניסיון מכל שחקן אחר על המגרש כולל של ריאל.
ואתה יודע מה? אולי יונייטד של השנתיים האחרונות היא היונייטד החלשה יותר בעשור האחרון, אבל אם כזאת יונייטד עדיין בהפרש 10 מעל כל הפרימייר ליג, ועונה שעברה סיימנו מקום ראשון יחד עם סיטי אזי זה אומר דרשני.
אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, ניפגש אחרי צמד המשחקים.
השב   •  00
יואב05/02/2013 23:26
אני קורא תתגובה שלך ולא מבין איזה ערוץ אתה רואה.ולנסיה הוא אחד הווינגרים הכי יעילים וטובים בעולם,נכון אולי אין לו טכניקה מדהימה או בעיטה טובה או רגל שמאל אבל מה שהוא עושה לשחקני ההגנה זה השפלה פעם אחר פעם עם המהירות המסחררת וההגבהות המדויקות מאוד וזה עושה את ההבדל.כדורגל זה יעילות לא יופי וולנסיה מכניס פעם אחר פעם את הכדורים לגול קלל.
דה חאה משתפר מרגע לרגע ועל קו השער הוא אחד השוערים הטובים בעולם(על קו השער),נכון הוא חלש להחריד בכדורי הגבוה ונחות פיזית אבל הוא משתפר מעונה לעעונה בדברים האלה והוא ילמד כי את הכישרון והיכולת ששוער צריך(רפלקסים,משחק רגל מצוין ועוד..)יש לו.
אוונס בלם שהשתפר מאוד ואני עד לפני כמה זמן לא הייתי יכול לראות אותו אבל הוא השתפר והפך לזהיר נוקשה חכם ויעיל והוא רק יילך וילמד וישתפר.
קאריק זה באנקר ואנלא יודע על מה אתה מדבר!אין לעבור אותו,את החוכמה שיש לו והקריאת משחק אין להרבה שחקנים והוא מוסר מסירות מדויקות אף שהוא לא שחק יצירתי.סקולס עדיין הג''ינג''י האגרסיבי שלא מוותר על שום כדור וגם בגילו המופלג קשה מאוד לחטוף לו ועל המסירות המדויקות שלו אין עוררין.
לגבי וולבק אני קצת מסכים איתך כי אני לא אוהב אותו כל כך למרות שהוא חזק מאוד ומהיר ויש לו פוטנציאל גדל וראינו את זה ביורו האחרון ובשנה שעברה לפני שבא רובין ואן פרסי והשאיר אותו מאחור ומה גם שהוא משחק הוא לא משחק תמיד חלוץ.ומעל הכל יש לנו את המאמן מס'' אחד בהיסטוריה ועם עובדות אי אפשר להתווכח שהליגה האנגלית היא התחרותית והטובה בעולם ותסביר לי איך קבוצה של "נכים" כמו שאתה קורא להם מסתכלת על הליגה מלמעלה עם פער די מבטיח של תשע נקודות?!?!
השב   •  20
50
רועי05/02/2013 19:33
השב   •  20
49
אבי05/02/2013 19:31
מי שעוקב ורואה את כל משחקי ריאל יודע שהם קבוצה שונה לגמרי כשהם נפגשים עם יריבות מהטופ העולמי,כך היה עם בארסה במפגש בקאמפ נואו בליגה ולפני שבוע בברנבאו,ריאל תגיע למשחק נגד מנצ׳סטר בטירוף כי מובן להם שזה מה שנשאר להם העונה ולדעתי הם ידרסו את מנצ׳סטר ושוב אני אומר לא ינצחו ידרסו
השב   •  24
48
שד אדום05/02/2013 19:20
השב   •  21
47
מיכה05/02/2013 19:11
איך אתם לא מתביישים להשוות בין אחד שב 10 שנים לקח אליפויות ב 4 ליגות (עם 4 קבוצות שונות) פעמיים ליגת האלופות ותסתכלו טוב על התוצאות האחרונות בקלאסיקו מצליח לעצור את הקבוצה הטובה בעולם כיום למר פרגוסון שהישג השיא בקריירה שלו זה בכלל עם אברדין ב 20 ומשהוא שנה 2 גביעי אלופות (ושניהם במזל) ובכל רגע נתון שמוריניו או שלונגר היה קצת יותר כסף הם עשו לו בית ספר. לסיכום לריאל עדיפות ברורה בעמדת המאמן.
השב   •  825
רוני05/02/2013 19:32
לא היה, אין, ולא יהיה מאמן גדול בהיסטוריה של הכדורגל כמו אלכס פרגוסון.
ומי שחושב אחרת פשוט לא מבין כלום בכדורגל.
פרגוסון לקח קבוצת תחתית ענייה והפך אותה לאימפריה, לקבוצה עם השווי הכי גבוה בעולם, הפך אותה לקבוצה הכי דומננטית בפרימייר ליג ב-20 השנים האחרונות, האיש שהצליח לקחת קבוצה קטנה ולעבור את מספר האליפויות הגדול של ליברפול!
מי זה מוריניו לידו? הוא יכול רק ללמוד ממנו ולנשק לו את הרגליים.
השב   •  90
סלים05/02/2013 19:40
פרגסון זכה ב משוא כמו 10 אליפויות שכל פעם אחרי שהכוכב של הקבוצה נמכר הוא הצליח להוליד כוכב אחר אז שב בשקת בבקשה
השב   •  42
מסי05/02/2013 20:16
בכדורגל אין לך מושג
השב   •  60
מיכה05/02/2013 21:30
א) מוריניו בקצב הזה ייקח יותר אליפויות באותו פרק זמן
ב) מוריניו זכה בליגת האלופות עם 2 קבוצות שבפעם הבאה שזה יקרה זה יהיה במאה ה 22
ג) מוריניו בכל קבוצה שהוא היה בה קיבל שחקנים שקודם אף אחד לא הכיר אותם והפך אותם לכוכבי על.
ד) לאוהד ברצלונה אותך בכלל אני לא סופר בטח טיטו זה המאמן הראשון שראית
השב   •  06
מיכה05/02/2013 21:51
בואו נסתכל על הרכש לדוגמה ואן פרסי (חלוץ שהוכיח את עצמו בארסנל) הוא בטח לא תגלית וראן מי זה ? מאיפה הביאו אותו ? גם את ויין רוני הוא לא גילה הסוד הוא כסף כל זמן שלפרגוסון היה יותר (ועזוב אותי מאגדות קבוצת התחתית הענייה) הוא הצליח נ.ב ליברפול עדיין קבוצה הרבה יותר גדולה מיוניטד פחות בגלל התארים יותר בגלל המסורת יוניטד תחזור להיות שום דבר אחרי פרגוסון וליברפול למרות 20 שנות החושך תישאר ליברפול
השב   •  11
רוני05/02/2013 23:05
אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה, העובדה שחצי עולם לא סובל את מוריניו והעובדה שקצת עושים לו שרירים אז הוא מנסה להרוס קבוצה (לספסל את קאסיאס) מראה שהוא בן-אדם אפס חסר כבוד וזה משהו שבחיים פרגוסון לא היה עושה.
אתה חי בסרט ואתה סתם אוהד ממורמר ששונא את יונייטד, תשאל כל אוהד כדורגל בעולם (!) מי מאמן יותר גדול, אין לי ספק איזו תשובה תקבל.
ליברפול יותר גדולה מיונייטד? Not anymore.
השב   •  00
ירוק בדם ובנשמה06/02/2013 00:32
רואים שאתה לא מבין כלום בכדורגל , מוריניו נכון שלקח אליפיות ב4 ליגות שונות אבל מה שאתה לא יודע כי אתה לא מבין כלום הוא שמוריניו הולך רק לקבוצות גדולות שאיתן הוא יכול לקחת אליפות בקלות אבל פרגסון לקח קבוצה קטנה שאין לה כסף ותארים והפך אותה לקבוצה הכי גדולה ועם הכי הרבה תארים בפרמירליג

אגב: מוריניו מאז שהגיע לריאל ניצח את בארסה רק 3 פעמים מ18 משחקים אז על מה נסתכל בתוצאות האחרונות בקלאסיקו ועבור הסופרקאף הם זכו בו רק בגלל טעות טיפשית לואלדס
השב   •  10
ירוק בדם ובנשמה06/02/2013 00:38
לידיעתך גודל קבוצה במדינה שלה נחשב לפי מספר התארים שלה ומאז מנצ''סטר עברה את ליברפול היא הקבוצה הגדולה ביותר בפרמירליג ושנות החושך של ליברפול לא יסתיימו עכשיו או בקרוב אולי אחרי שיונייתד תגיע ל30 אליפיות
השב   •  10
מיכה06/02/2013 08:49
פורטו קבוצת ענק כנ"ל אינטר כנ"ל צלסי לפני מוריניו. הבן אדם בעל אופי של חלאה א ב ל מבחינת מאמן כדורגל הוא מלך כולכם שבויים בסטיגמות מטומטטות ומצידי ש 90% עולם יאמין בכל בלוף מוריניו מאמן הרבה אבל הרבה יורת טוב מפרגוסון מכל בחינה תארים ביחס לזמן גילוי כשרונות, והצלחה בכל מקום בו הלך למי שסופר מפגשי קלאסיקו ברצלונה קבוצה בדרגה אחת מעל ריאל מבחינת יכולת במפגשים האחרונים (ולקח לו זמן) הוא מצא את הנוסחה לבטל את היתרון (לעומת ההוא שפעמיים הפסיד 3:0 בגמר) במשחק האחרון חצי קבוצה פצועה כל הספרדים עושים דווקא שהוא יעוף כולל השוער הכי טוב בעולם שהעונה סופג מכל מצב חופשי והבן אדם מצילח לחלץ תיקו אם זו לא גאונות אז מה זה ?
השב   •  01
לירן-שד אדום GGMU06/02/2013 10:53
בכלל שמתי לב שהתחלת לתקוף את יונייטד בטוקבקים שלך רק לאחר שגילית שאני אוהד יונייטד. . . עד כדי כך אתה אינפנטילי קטנוני וחסר חיים?
השב   •  00
השד06/02/2013 20:29
השב   •  00
46
ריאלי אמיתי05/02/2013 18:44
השב   •  60
רועי05/02/2013 19:32
השב   •  10
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 20:51
אהבתי :)
השב   •  10
45
אלא05/02/2013 18:35
בשני המשחקים. ליונייטד דחליל בשער. אין בלמים. אין מגינים. אין מרכז שדה. אין שחקני אגף. יש רק ואן פרסי ורוני וזה לא יספיק
השב   •  15
עדי05/02/2013 19:29
אתה צודק אין מרכז שדה ואין בלמים (בלמים לא בלם כי וידית פצוע) אבל יש כנפיים ולנסיה ונאני לא טובים?
השב   •  00
רוני05/02/2013 19:40
אז בעצם רק בזכות רוני וואן פרסי אנחנו ב-10 הפרש במקום הראשון בפרימייר ליג?
עשה טובה, אם אתה לא מבין בכדורגל אל תקשקש טוב?
דחליל בשער? דה-חאה הוא השוער הצעיר הכי טוב בעולם, עוד כמה שנים כשהוא יהיה שוער נבחרת ספרד ואחד השוערים הטובים בעולם תאכל את הכובע שלך.
אין מרכז שדה? קאגאווה, גיגס, סקולס קאריק וקלברלי (עוד שחקן צעיר פורח) יכולים לעשות בעיות במרכז השדה לכל קבוצה בעולם!
אין שחקני אגף? וולבק(גם חלוץ וגם יכול לשחק באגף), נאני, רפאל ואברה מה הם שחקני ליגה לאומית?! אין מגינים? ריו פרדיננד, ג''ונס, אוונס? אתה מעופף אל תגיב יותר כי הקשר בינך לבין כדורגל הוא מקרי.
השב   •  10
44
מיכאל05/02/2013 18:16
כמה שהוא שחקן ענק וכל אוהד אמיתי שזוכר את יונייטד של פעם, עם רונאלדו ואת התארים שיש לו חלק גדול בהם.
אין לו מ-ו-ש-ג על מה הוא מדבר!
הוא הולך הביתה עם ראש בין הרגליים!
Glory Glory Man United!
השב   •  51
43
מסי=נטו כדורגל05/02/2013 18:10
ריאל תמיד בנוייה טוב יותר ללא ספק אבל יש לה עונה לא שקטה עם הרבה מתיחות שיכולים להתפוצץ ברגע האמת וגם להיפך לטובה.וזה חשוב וקסיאס יהיה מאוד חסר למרות מה שיגידו כי בלי קשר לזה שהוא מהגדולים בעולם הוא גם נותן הרבה שקט להגנה לעומת שוערים אחרים .
לפי דעתי הקרב בין שני המוחות על הקוים יכריע ואולי קצת מזל אולי קצת טעויות שיפוט ועצבים לא משנה לאיזה צד.
מה שבטוח הולך להיות אחד מהשמינית גמר אלופות היותר חמים ומרתקים שראיתי וברמה כל כך שווה וגבוהה משחק של שחקנים גדולים יש מספיק כאלה משני הצדדים שיכריעו את המשחק שיהיה בהצלחה עם המון שערים.
השב   •  71
שאול05/02/2013 18:56
השב   •  11
מסי=נטו כדורגל05/02/2013 19:09
התכוונתי השנה ובד''כ
השב   •  10
42
אודי נזה05/02/2013 17:23
ההגנה של ריאל ללא קאסיאס זה לא זה (גם איתו זה לא היה משהוא) לופז לא יכול להנהיג שחקנים שנמצאים בדרגה הרבה יותר גבוהה ממנו כמו ראמוס, פפה ואחרים. ריאל תספוג בשני המשחקים זה בטוח.
השב   •  21
41
אין לי שם05/02/2013 16:51
שמעתם פעם שחקן ברמה בין לאומית אומר שהקבוצה שלו פחות טובה וזה יהיה טוב אם הם יוציאו תיקו?
השב   •  01
40
ניק מרשל05/02/2013 16:32
לריאל 10 שחקני שדה טכנים מאד.ליונייטד 4 כאלה(כולל ספסל).
המתפרצת של ריאל הכי קטלנית באירופה.
אם ריאל תפעיל לחץ כפי שעשתה במשחק האחרון מול בארסה,הסיפור יסתיים עוד לפני הגומלין.
השב   •  13
39
ניק מרשל05/02/2013 16:25
אין אפילו סיכוי של אחוז אחד ליונייטד לעבור אותם.לריאל יש כיום את המתפרצות הכי קטלניות בכדורגל העולמי.
השב   •  53
אמיגו05/02/2013 17:19
ריאל יכולה לשחק על מתפרצות מול בארסה שמחזיקה בכדור כל הזמן. מול מנצ''סטר יתהפכו היוצרות. יונייטד לא יחזיקו בכדור כמו בארסה ובהכרח לא יהיו חשופים למתפרצות.
השב   •  10
מסי05/02/2013 20:29
תבין מזה מה שאתה רוצה
השב   •  00
38
תותחן05/02/2013 16:09
יש לה שחקנים יותר איכותיים
השב   •  42
37
ימיני05/02/2013 15:52
אפילו אברטון לא סיימו עם יותר משחקים בלי ניצחון.
יפה להפסיד למלאגה, ברצלונה, בטיס, סביליה, דורטמונד, סלטה ויגו, חטאפה וגראנדה. עכשיו אנחנו ננצח אתכם ויהיה לכם 9 הפסדים
השב   •  60
דוד05/02/2013 17:44
ובדיוק כמו ולנסיה וברצלונה אתם לא תצליחו לנצח אותנו אם תשחקו התקפי.
השב   •  02
36
חי בחשאי05/02/2013 15:32
הוא צודק

1בארסה
2ריאל
3יונייטד
4באיירן
5סיטי
והלאה.
השב   •  712
דקה 81 דמארי משפיל את הצהבת05/02/2013 16:25
באיירן יותר טובה מריאל והיא הוכיחה את זה שנה שעברה
1.ברסה
2.באיירן
3.יונייטד
4.ריאל
5.דורטומנד/יובה
השב   •  54
הבורר05/02/2013 16:26
דורטמונד ברמה של ריאל מדריד
השב   •  41
דוד05/02/2013 17:46
ולאוהד ברצלונה:סיטי מקום 5? רואים שאתה אוהד הצלחות.
השב   •  13
הפועל פ"ת אלופה05/02/2013 17:56
1.בארסה
2.באיירן
3.ריאל
3.דורטמונד
5.יונייטד
6.יובה
7.סיטי
8.אתלטיקו
9.נאפולי
10.צ''לסי
השב   •  24
מסי05/02/2013 20:30
ואת ריאל באיירן יונייטד יובה ודורטמונד באותה שורה לפחות השנה הולך להיות גביע אלופות אחד הטובים השנה
השב   •  20
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 20:54
1.בארסה
2.באיירן
3.מנצ''סטר
4.יובה
5.דורטמונד

ריאל בטוף 10 אבל לא בטוף 5 , כי השנה ריאל מאוד חלשה וספק אם תסיים מקום שני
השב   •  24
יוני06/02/2013 11:29
אתה פשוט מפגר והסדר הוא ככה:
1.בארסה
1. ריאל
3. באיירן
4. דורטמונטד
5. יונייטד
השב   •  00
עמי08/02/2013 17:43
1 ריאל
2 באיירן
3 יובה
4 דורטמונד
5 בארסה
6 יונייטד
אין מה לעשות זאת האמת ואל תבלבלו לי במח
השב   •  00
35
שד אדום05/02/2013 15:13
ריאל קבוצה טובה יותר כי היא מאוזנת בלי נקודות תורפה. כמעט בכל עמדה יש לה שחקנים מהשורה הראשונה. ליונייטד יש רק שחקן ברמה עולמית, ואן פרסי. ליונייטד הגנה חלשה ומרכז שדה אפור, אלא אם קגווה יתפוס את משחק חייו. ריאל לוקחת בלי הרבה בעיות
השב   •  25
רוני05/02/2013 15:50
קאגאווה נהדר במרכז, ויחד עם קאריק וקלברלי אין סיבה שניפול מול ריאל. ואם גיגס או סקולס ישחקו עם הניסיון שלהם הם יכולים לתרום המון.
ריאל בהחלט ל-א טובה יותר מיונייטד, בכושר הנוכחי אין סיבה שלא נדלג מעליהם.
השב   •  20
34
שאול05/02/2013 15:08
מתחילת העונה של 2012-2013 ריאל מדריד: לא ניצחה ב-15 משחקים, 8 הפסדים (כולל הפסד בסופר קאפ הספרדי) ו-7 תיקו וניצחה 18 פעם העונה. ונפרט את ה-14 משחקים שהם לא ניצחו:
1) ולנסיה 1-1 בברנבאו במשחק הראשון, והשופט גם פסל גול חוקי לולנסיה בטענת נבדל. 2) משחק שני: העונה 1-2 לחטאפה מהפך של חטאפה. 3) 2-3 לברצלונה בקאמפ-נואו בסופר קאפ (משחק ראשון). 4) 0-1 לסביליה. 5) 0-1 לבטיס. 6) 2-2 בין אספניול, ריאל עשו מהפך ובסוף סיימו בתיקו. 7) 2-3 למלאגה במשחק מטורף. 8) 1-2 לדורטמונד במשחק גדול. 9) 2-2 בברנבאו נגד דורטמונד, (אוזיל מציל את מהפסד ראשון בברנבאו בדקה ה-89). 10) 1-1 עם מנצסטר סיטי. 11) 2-2 נהדר בין ברצלונה, (ושוב אוזיל מציל את ריאל מהפסד עם מסירה מדהימה לרונאלדו). 12)0-1 לגראנדה, מגול גדול של רונאלדו גול עצמי. 13)1-1 עם ולנסיה בגביע המלך (אחרי שהביסו את ולנסיה 0-5 ו- 1-2 רצוף סיימו בתיקו עם 2 אדומים לריאל ואדום 1 לולנסיה). 14) 1-1 עם ברצלונה, (ושוב אוזיל מציל את ריאל עם בישול). 15) הפסד בגביע לסלטה ויגו 1-2. ניצחונות, 0-5 (ולנסיה), 4-3 (על ריאל סוסיאדד), 2-3 (על לבאנטה), 2-3 (על ויאדוליד), 0-5 (על חטאפה), 1-4 (על אייאקס), 1-3 (על אייאקס), 1-4 (על אתלטיק בילבאו), 0-4 (על סראגוסה), 0-5 (על לה קורוניה), 0-2 (על סלטה ויגו), 0-3 (על גראנדה), 0-3 (על סלטה ויגו בגביע), 1-4 (על אלקיאנו בגביע), 0-3 (על אלקיאנו גביע). 0-4 (על מיורקה). 2-3 על (מנצסטר סיטי). 0-4 (על אוסאסונה)
השב   •  20
גמרת עלינו05/02/2013 17:05
ניראה לי זה אבי מלר הגיב
השב   •  01
שאול05/02/2013 18:02
האוהדים של ההצלחות, מדברים על חפירות. מענין אף אוהד ריאלי לא אמר כאן משהו על חפירה.
ודווקא אלו מברצלונה. כנראה שהם אוהדי הצלחות מושבעים!
השב   •  30
33
שדון אדום05/02/2013 15:07
אם כל האהבה שלי ליונייטד צריך להודות שמבחינת סגל אנחנו לא משהו. למרות שביום טוב שלנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, רק שריאל לא תבוא ביום טוב
השב   •  41
32
שאול05/02/2013 15:03
מתחילת העונה של 2012-2013 ריאל מדריד: לא ניצחה ב-15 משחקים, 8 הפסדים (כולל הפסד בסופר קאפ הספרדי) ו-7 תיקו וניצחה 18 פעם העונה. ונפרט את ה-14 משחקים שהם לא ניצחו:
1) ולנסיה 1-1 בברנבאו במשחק הראשון, והשופט גם פסל גול חוקי לולנסיה בטענת נבדל. 2) משחק שני: העונה 1-2 לחטאפה מהפך של חטאפה. 3) 2-3 לברצלונה בקאמפ-נואו בסופר קאפ (משחק ראשון). 4) 0-1 לסביליה. 5) 0-1 לבטיס. 6) 2-2 בין אספניול, ריאל עשו מהפך ובסוף סיימו בתיקו. 7) 2-3 למלאגה במשחק מטורף. 8) 1-2 לדורטמונד במשחק גדול. 9) 2-2 בברנבאו נגד דורטמונד, (אוזיל מציל את מהפסד ראשון בברנבאו בדקה ה-89). 10) 1-1 עם מנצסטר סיטי. 11) 2-2 נהדר בין ברצלונה, (ושוב אוזיל מציל את ריאל מהפסד עם מסירה מדהימה לרונאלדו). 12)0-1 לגראנדה, מגול גדול של רונאלדו גול עצמי. 13)1-1 עם ולנסיה בגביע המלך (אחרי שהביסו את ולנסיה 0-5 ו- 1-2 רצוף סיימו בתיקו עם 2 אדומים לריאל ואדום 1 לולנסיה). 14) 1-1 עם ברצלונה, (ושוב אוזיל מציל את ריאל עם בישול). 15) הפסד בגביע לסלטה ויגו 1-2. ניצחונות, 0-5 (ולנסיה), 4-3 (על ריאל סוסיאדד), 2-3 (על לבאנטה), 2-3 (על ויאדוליד), 0-5 (על חטאפה), 1-4 (על אייאקס), 1-3 (על אייאקס), 1-4 (על אתלטיק בילבאו), 0-4 (על סראגוסה), 0-5 (על לה קורוניה), 0-2 (על סלטה ויגו), 0-3 (על גראנדה), 0-3 (על סלטה ויגו בגביע), 1-4 (על אלקיאנו בגביע), 0-3 (על אלקיאנו גביע). 0-4 (על מיורקה). 2-3 על (מנצסטר סיטי). 0-4 (על אוסאסונה)
השב   •  11
31
שאול05/02/2013 15:03
מתחילת העונה של 2012-2013 ריאל מדריד: לא ניצחה ב-15 משחקים, 8 הפסדים (כולל הפסד בסופר קאפ הספרדי) ו-7 תיקו וניצחה 18 פעם העונה. ונפרט את ה-14 משחקים שהם לא ניצחו:
1) ולנסיה 1-1 בברנבאו במשחק הראשון, והשופט גם פסל גול חוקי לולנסיה בטענת נבדל. 2) משחק שני: העונה 1-2 לחטאפה מהפך של חטאפה. 3) 2-3 לברצלונה בקאמפ-נואו בסופר קאפ (משחק ראשון). 4) 0-1 לסביליה. 5) 0-1 לבטיס. 6) 2-2 בין אספניול, ריאל עשו מהפך ובסוף סיימו בתיקו. 7) 2-3 למלאגה במשחק מטורף. 8) 1-2 לדורטמונד במשחק גדול. 9) 2-2 בברנבאו נגד דורטמונד, (אוזיל מציל את מהפסד ראשון בברנבאו בדקה ה-89). 10) 1-1 עם מנצסטר סיטי. 11) 2-2 נהדר בין ברצלונה, (ושוב אוזיל מציל את ריאל מהפסד עם מסירה מדהימה לרונאלדו). 12)0-1 לגראנדה, מגול גדול של רונאלדו גול עצמי. 13)1-1 עם ולנסיה בגביע המלך (אחרי שהביסו את ולנסיה 0-5 ו- 1-2 רצוף סיימו בתיקו עם 2 אדומים לריאל ואדום 1 לולנסיה). 14) 1-1 עם ברצלונה, (ושוב אוזיל מציל את ריאל עם בישול). 15) הפסד בגביע לסלטה ויגו 1-2. ניצחונות, 0-5 (ולנסיה), 4-3 (על ריאל סוסיאדד), 2-3 (על לבאנטה), 2-3 (על ויאדוליד), 0-5 (על חטאפה), 1-4 (על אייאקס), 1-3 (על אייאקס), 1-4 (על אתלטיק בילבאו), 0-4 (על סראגוסה), 0-5 (על לה קורוניה), 0-2 (על סלטה ויגו), 0-3 (על גראנדה), 0-3 (על סלטה ויגו בגביע), 1-4 (על אלקיאנו בגביע), 0-3 (על אלקיאנו גביע). 0-4 (על מיורקה). 2-3 על (מנצסטר סיטי). 0-4 (על אוסאסונה)
השב   •  11
ניק מרשל05/02/2013 16:28
היה יותר פשוט להגדיר את ריאל בשתי מילים פשוטות:חוסר יציבות
השב   •  40
30
רוני05/02/2013 14:59
זה הולך להיות המשחק הגדול של השנה.
השב   •  80
29
ווין רוני המלך05/02/2013 14:56
אולי שנה שעברה ריאל היתה לוקחת השנה יוניטד תיקח
השב   •  22
28
מבין עניין05/02/2013 14:44
ל-2 הקבוצות שחקנים שיכולים להתעלות על עצמם בכל רגע אז איך אפשר למדוד את זה?
השב   •  70
27
ריאל מדריד05/02/2013 14:40
הקישור באמצע לא אכותי. צ''אבי אלונסו וחדירה ישתלטו בקלות על מרכז השדה החלש של יונייטד. הכי מפחיד אותי זה ואן פרסי. רוני בחיים לא תפסתי ממנו שחקן לדעתי אוברייטד מטורף. ולנסיה בדיוק כמו די מריה שחקן שקוף אולי אשלי יאנג יעשה צרות באגף אבל קונטראו יסתדר איתו.
השב   •  28
רוני05/02/2013 14:57
וואלה יצאת טמבל, רוני אולי השחקן החמישי בטיבו בעולם!!
רוני אולי לא סקורר כמו ואן פרסי אבל ראיית המשחק שלו ועצם זה שהוא מוצב באמצע המגרש הוא בונה ליונייטד את כל המשחק ואת כל ההתקפות על מה אתה מדבר איתי בכלל?
בלי רוני היינו קבוצת אמצע טבלה
השב   •  80
אוזיל05/02/2013 15:04
מה יש לא לתפוס ממנו - היסחפות להגיד על שחקן כזה אוברייטד

שים אותו השנה בריאל במקום בנזמה/היגוואין בכושר שהם נמצאים, ויש מצב שריאל עדיין במאבק האליפות
השב   •  70
26
עדי05/02/2013 14:30
רונלדו סוף סוף עיבין שריאל יותר טובה ממנצ׳סתר יוניתת
השב   •  03
כם05/02/2013 17:05
תקשיבי עדי יש לך שגיאות כתיב ברמות מפחידות או שאת עושה בכוונה או שאת ילדה בת שתיים
השב   •  20
25
דני05/02/2013 14:24
אל תתנפחו יותר מידי כי ריאל תנצח ותחזיר אותכם לחורים שלכם. הליגה האנגלית חלשה ולא תהיה אף קבוצה אנגלית ברבע הגמר
השב   •  37
Aaa05/02/2013 15:31
השב   •  02
אלירן05/02/2013 22:18
אתה בדיחה
השב   •  00
24
דידי05/02/2013 14:05
כבר 10 שנים , בנוגע למשחק הזה ספציפית אי אפשר לדעת איך זה יגמר כי יוניטד עם חוד קטלני אבל הגנה רדודה וריאל מדריד חצי פצועים וחוץ מיזה שהדבר שהכי מדאיג השנה שריאל לא יציבה בשיט הם יכולים לנצח היום את ברסה ומחר להפסיד לחטאפה !! לפי דעתי הטעות הכי גדולה של השנה זה שקנינו את מודריץ ואסיין !! הם שחקנים מעולים אבל לא לריאל
השב   •  132
קאייחון05/02/2013 14:36
אתה טועה במשהו, מודריץ'' אכן נקנה, והוא באמת לא מתאים לקבוצה, יש לו מסירות יפות אבל רק למרחקים קצרים, הוא די זריז אבל גם מאוד קטן וחלש פיזית ויותר מדי שחקנים גוברים עליו. אבל, אסיין בא בהשאלה מצ''לסי, הייתה על זה כתבה, מוריניו התקשר אליו אליו והוא מיד נענה להצעה. ולדעתי אסיין שחקן גדול, משקיע המון המון ועושה הגנה וגם התקפה.
השב   •  21
ריאל מדריד05/02/2013 14:37
שכחתה כמה זמן לקח לבנזמה להוכיח את עצמו בקבוצה?
השב   •  11
שאול05/02/2013 18:56
איך בדיוק חצי?
אוזיל פצוע? לא! מרסלו פצוע לא! דה מריה לא כ"כ פצוע! יכול לשחק, לא פצוע קשה. קונטראו פצוע. קסיאס פצוע. רונאלדו לא פצוע. צ''אבי אלונסו לא פצוע. סמי חדירה לא פצוע. מודריץ'' לא פצוע. פפה פצוע, ראמוס לא פצוע. וראן לא פצוע. אסיין לא פצוע. ארבלואה פצוע? לא! קרבליאיו פצוע? דוקא לא! תספור כמה שחקנים רשמתי שלא פצועים ותבדוק כמה כן פצועים ונראה שאפילו לא יותר מ-3 שחקנים פצועים. ואתה אומר לי חצי קבוצה? דיי עם הבכיינות, לא הפסדתם למלאגה או לדורטמונד או לברצלונה או לסביליה בגלל החצי פצועים שלכם אז אל תמציא
השב   •  00
אופק05/02/2013 21:39
מודריץ ואסיין לא ברמה של ריאל-הבעיה שחקן ברמה גבוהה לא יסכים לשבת על הספסל אז אסיין בכלל מיותר מודריץ?כרגע לא אבל אם היו נותנים לקאקא כבר לשחק אז מודריץ מיותר..בקשר ליונייטד-אני מבין מה אתה מדבר על יציבות אחי אבל דבר אחד אני יגיד לך תסתכל על ריאל במשחקים הגדולים היא לא נפלה בשום משחק הגדול השנה!!אז ליונייטד יש את ואן פרסי ורוני?!לך יש את רונאלדו די מריה אוזיל ובנזמה בחוד..יותר מזה?לא חושב שאני צריך לדבר על הקישור..ואגב,ההגנה שלנו עם כל הבעיות שלה חזקה פי 5 מזו של יונייטד
3-0 בברנבאו
1-0 באולד טראפורד
זכור שאמרתי את זה
השב   •  01
23
אלירן05/02/2013 14:02
הכל פתוח.הכל יכול להיות ..מקווה שמנצ''סטר תיקח
השב   •  100
22
אופק05/02/2013 13:54
שלא יהיו לכם ספקות אומנם רונאלדו נראה מהצד לא הכי יציב בנוגע למחויבות שלו לטווח הארוך להישאר במדריד אך אני יכול להגיד לכם בוודאות-כריסטיאנו רונאלדו ישאר במדריד עוד הרבה שנים!וישיג עוד הרבה תארים ושיאים
השב   •  43
ערבי05/02/2013 14:21
השב   •  11
אופק05/02/2013 17:32
איכשהו מייחסים את הבעיות עם מוריניו לרונאלדו,אם תראה משחקים של ריאל תבין את הגיבוש שנוצר בזמן האחרון-רונאלדו בריאל עשה מה שאף אחד לא חלם שהוא יעשה והוא רוצה להישאר בריאל וריאל רוצה אותו ככה שזה די ברור..אתה חושב אחרת?בוא נחכה ונראה
השב   •  10
21
רוני05/02/2013 13:43
במדריד יגמר תיקו, באולד-טראפורד ננצח!
אם בראגה הצליחה, גם אנחנו.
השב   •  132
20
אלי בן בשט05/02/2013 13:23
הסקוטי,או הטוס? אתה או רוני?
השב   •  50
19
חיים05/02/2013 13:19
הכי חשוב להתרכז בליגת אלופות וגביע ואני מאמין שריאל תתן הכל על המגרש
השב   •  54
18
רועי05/02/2013 13:18
לפי מיטב ידיעתי אנחנו נימצאים בחורף,קצת הגהה לא תזיק.
השב   •  103
שרברבוס05/02/2013 13:46
השב   •  00
יוני05/02/2013 13:59
איזו תגובה, חסר השכלה הכלל
השב   •  00
17
גיא05/02/2013 13:18
יאלה ריאל מחזיקים לכם אצבעות
השב   •  714
16
אולימפ05/02/2013 13:07
מי תנצח ריאל כחול יוניטד אדום
השב   •  2439
15
adam05/02/2013 13:04
ריאל של שנה שעברה יותר טוב ממנצסטר אבל השנה זה ההפך מנצסטר יותר טובה מריאל
השב   •  218
קובי05/02/2013 13:17
ריאל איבדה עניין בליגה זה נכון אל במשחקים חשובים כאלה היא יכולה לפרק את יונייטד.
השב   •  27
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 13:46
וגם בעונה נהדרת כזאת למנצ''סטר היא יכולה לרסק את ריאל
השב   •  60
ריאל מדריד05/02/2013 14:36
ריאל איבדה עניין באליפות אז היא תתפוצץ על יונייטד ותיתן הכל על המגרש.
השב   •  12
14
רונאלדו05/02/2013 13:03
כל האנשים פה מסכנים לא יודעים שריאל במשחקים החשובים מפרקת כל קבוצה אתם יכולים לשאול את ברצלונה במיוחד פיקה (עקב,עקב)
תפרסמו בבקשה
השב   •  2519
אוהד05/02/2013 13:23
ששחקתם בהרכב חסר ונגמר תיקו שמחתם כאילו לקחתם גביע אלופות.. במשחק שנצחתם בסופר קופה ברצלונה היתה בהרכב חסר וחגגתם כאילו אין מחר. אגב גם בתיקו בקאמפ נוו שברצלונה שחקה בחצי סגל חגגתם.. מראה שאתם נחותים
השב   •  132
רוני05/02/2013 13:45
ליונייטד יש מאגר בלתי-נדלה של ווינריות, במתפרצת אחת ואן פרסי יכול לשנות משחק שלם (ע"ע המשחק הראשון נגד ווסטאהם בגביע)
השב   •  101
ישראלי05/02/2013 13:46
חוץ מהם ומצ''אבי שאר השחקנים הם תפאורה
השב   •  37
מסי05/02/2013 18:00
15 משחקים 3 נצחונות לריאל
6 תיקו ו6 נצחונות לברצלונה
ניצחון 1 בסופר קופה
1 בגביע
ורק 1 במסגרת חשובה באמת מתוך 7
ולישראלי תעבור לכדורסל
השב   •  11
יוני06/02/2013 11:25
ריאל הרבה יותר טובה במתפרצות ויש כמה סיבות
1. רונאלדו גם בנבחרת חי ממתפרצות
2. זה הסגנון של מרויניו
3. ככה ריאל מבקיעם המון גולים(לא כמו מנצ''סטר)
השב   •  10
13
יחיאל05/02/2013 13:03
ועכשיו לצאת מהר. *מיסי*
השב   •  31
12
ניר05/02/2013 12:47
בהתבטאויות שלך הרבה פעמים יש הגזמות ושטויות.
ריאל עושה פאדיחות משבוע לשבוע ואתה אומר שאתם טובים יותר מהיוייטד.פשוט LOL
אולי בברנבאו תחזיקו מעמד ותוציאו תיקו אבל הסיפור שלכם יגמר באולדטראפורד.
השב   •  2712
אופק05/02/2013 17:27
לא מבין על מה אתה מדבר..אני חושב שפערי האיכות בין ריאל ליונייטד ברורים כשמש ואני יסביר לך בדיוק למה!ותקרא בבקשה:
1.כל השחקנים של ריאל התמודדו במעמדים הגבוהים ביותר
2.ריאל במשחקים הגדולים מוכיחה שהיא פשוט מתעלה על עצמה
3.לא יודע מה תגיד אבל ריאל בחמשת משחקי הקלאסיקו האחרונים הפסידה 1 בלבד וניצחה 2 ו-2 תיקו,במשחק שלכם נגד ברסה ראינו את הרמה האמיתית שלכם..

ולסיום-מנצסטר טובה,אבל ריאל מדריד וברצלונה כמה רמות מעל שאר אירופה{.}נקודה!
השב   •  43
11
ריאל בדם05/02/2013 12:45
בכול משחק חשוב הם מציגים כדורגל מצויין. מנצסטר לא יבואו להתגונן וזה מה שריאל אוהבים
השב   •  75
מומחה05/02/2013 15:11
פרגוסון נצחון דקה 90 אלף פעם הם יותר טובים מריאל במשחקים חשובים והסגל שלהם איכותי יותר פלוס מאמן ברמה אחרת
השב   •  13
יוסי06/02/2013 01:38
בכל עמדה ריאל עדיפה. חוץ מעמדת החלוץ עם העונה הבינונית בלשון המעטה של היגוואין ובנזמה. ההגנה של יונייטד בדיחה.
השב   •  10
יוני06/02/2013 11:21
אתם תלחצו ואז יהיו לריאל הרבה מתפרצות וזה מה שהם אוהבים
השב   •  00
10
נוד05/02/2013 12:38
בבית של יונייטד תיקו, בברנבאו 3-1 תזכרו אותי
השב   •  412
לא משנה05/02/2013 13:31
אחלה של בדיחה
השב   •  52
77705/02/2013 14:17
תזכור את ההמיור הזה !
השב   •  10
9
בית"ריסט בנשמה05/02/2013 12:36
אבל מי שתעלה תהיה דווקא מנצ''סטר בגלל כמה פרמטרים..
הראשון הוא העדיפות בעמדת המאמן, הדברים שפרגוסון שכח, מוריניו עוד לא חשב שהם אפשריים, פרגוסון מאמן יצירתי עם המון פתרונות שונים ומגוונים לעומת מוריניו שהראה בכל הקבוצות שלו דרך חד-גונית שכאשר היא מבוטלת, הוא לא יכול לנצח.
השני הוא הביטחון, יונייטד העונה חזרה מעשרות פיגורים, וגם הפסד 3:0 בביוב זה לא סוף הסיפור, לעומתם רעל מראה לוזיות ברמה הכי חמורה שיש, וגם אם הם יובילו 2:0 בבית הם עוד יכולים להגיע לאולד טראפורד עם הפסד.
ובסך הכל כל מי שאוהב דרך בכדורגל יצודד במנצ''סטר כי במפגש הזה הם מסמלים את כל מה שטוב בכדורגל, לעומת רעל שהדבר היחיד שהיא יודעת זה לקנות את מה שיונייטד מייצרת, ואן פרסי, מישהו?
השב   •  4512
77705/02/2013 12:52
עד שראיתי איך קוראים לך בסוף , אם מוריניו לא כזה יצרתי איך זה שבתקופה האחרונה הוא עוצר את הטיקי טקה של ברסה , נראה את פרגסון נגמר ברסה , הוא מאמן ענק אבל אתה מחזיק ממנו יותר מידי
השב   •  513
7705/02/2013 12:53
מי שמשחק על הדשא אלה השחקנים לא המאמן
השב   •  26
זאב05/02/2013 12:56
וואללה אחי אם היית מבין משהו הייתי נזכר שמוריניו כבר זכה כמה פעמים בליגת האלופות עם הדרך החד גונית שלו ודבר שני יונייטד לא עשתה כלום כדי ליצור את ואן פרסי הם קיבלו אותו מוכן מארסנל..
השב   •  55
77705/02/2013 12:57
הסגרת את עצמך בסוף שכתבת רעל , זה הוכיח שאתה ילד בן 15 ומטה
השב   •  36
adam05/02/2013 13:06
מה עצר מה? תגידו תודה להחמצות של בארסה שבקלות היה יכול להיגמר ב 4-1 בגביע. פדרו עם החמצת המשחק ססק פעמיים צאבי פעמיים שאחת מהן נעצרה על הקו ואלבה בסוף המשחק והייתי פייר איתך מאוד לגבי ה 4-1
השב   •  114
1005/02/2013 13:07
טימטום יותר גדול משלך בחיים לא ראיתי. רואים שההבנה שלך שואפת לאפס, אני יופתע אם בכלל יש לך הבנה בסיסית של המשחק
השב   •  46
מתן05/02/2013 13:16
כל שנה היה לוקח אליפות והיה מבין מזמן איך לנצח אותם(ברסה).הכדורגל הספרדי למעט שתי קבוצות חלש מאוד..לעומת זאת הכדורגל האנגלי הוא כדורגל הרבה יותר מהיר ופיזי והרבה יותר טוב .בקיצור נחיה ונראה מה יהיה בצמד המשחקים
השב   •  76
זיו05/02/2013 13:48
לקבוצת אמצע טבלה ספרדית? (בילבאו) וזאת רק דוגמא אחת
השב   •  47
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 13:56
מי עצר את הטיקי טקה ? במשחק האחרון ניצלתם מתבוסה בגלל ההחמצות של שחקני בארסה ובסופרקף נהניתם מהחמצה של מסי מצד שיכל לעשות 4-1 ולגמור עניין וגם מטעות טיפשית של ואלדס באותה דקה שנתן לכם גול מתנה
השב   •  54
רוני05/02/2013 14:02
יונייטד הפסידה לבילבאו בליגה אירופאית, שום דבר שם לא היה רציני. אם אתה מנסה להגיד שבגלל זה בילבאו טובה יותר מיונייטד, אז אני מזכיר לך שברצלונה הפסידה לצ''לסי שנה שעברה כשצ''לסי הייתה קבוצת אמצע טבלה בליגה האנגלית.
מה אפשר להסיק מזה?
השב   •  102
adam05/02/2013 14:11
אז איך הוא הפסיד שני גמרים רצופים לבארסה? איך בילבאו ניצחה אותו פעמיים? עזוב עדיף אל תגיד שום דבר
השב   •  63
77705/02/2013 14:16
לא דיברתי על המשחק האחרון אני מודה משחק אחרון ברסה הייתה אמורה לנצח אבל זה כי היה לנו סגל חסר מאוד חכו בקאמפ נואו
השב   •  21
בית"ריסט בנשמה05/02/2013 14:16
ואן פרסי נתן אצלכם עונה אחת מוצלחת שגם בה הוא לא התקרב למספרים האלה שהוא עושה ביונייטד, ביונייטד הוא פורח באמת, אצלכם סתם היה נובל
השב   •  40
ינון05/02/2013 21:03
אין לך מושג , ילד מקלדת
השב   •  12
8
מומחה05/02/2013 12:33
השב   •  103
7
עומרי שלמה05/02/2013 12:24
השב   •  66
6
מיכאל05/02/2013 12:19
אני יידאג לדגל ישראל
השב   •  612
Eladio05/02/2013 12:30
הדגל חשוב מאוד, אבל גם השפה שלנו.
השב   •  403
77705/02/2013 12:39
אוהד ביתר.
השב   •  158
אבשלום05/02/2013 12:49
אני אהיה ולא יהיה-הוא יהיה
אני אדאג ולא יידאג.
רואים שביתר התאסלמה.לא יודעים לדבר עברית
השב   •  89
מכביסט05/02/2013 13:30
תסתכלו איך אתם מתנהגים, במקום לתקן ממקום שאכפת לכם
שידברו נכון אתם נכנסים בו ועוקצים אותו.
עדיף לכתוב עם שגיאות אבל להיות בנאדם.
(חוץ מהמגיב הראשון)
השב   •  262
רוני05/02/2013 13:49
אני אמצא על מה לתקן אותו, בוודאות!
אז כל ההתנפלות הזו עליו היא מגעילה אותי, כולנו בגיל 12-13 כתבנו אני "יהיה" ורק אח"כ הקפדנו על עברית תקנית.
קל וחומר אם קוראים לך מיכאל. אז מיכאל תעשה חיים במדריד ואני מקווה שתעודד את יונייטד ותרים את הדגל גבוה שכולם יראו.
השב   •  210
Red Devil05/02/2013 13:50
רציני, מה יש לכם?! הוא כתב עם קצת שגיאות כתיב, מה קרה?? זאת סיבה לעקוץ אותו? הוא אמר לכם משהו רע?
כמו שמכביסט אמר עדיף ךהיות בנאדם
השב   •  80
7705/02/2013 14:13
אבל לא עקצתי אותו בגלל השגיאות עקצתי בגלל שהוא אוהד ביתר ח ,
השב   •  24
י05/02/2013 14:32
בעזרתהשם עזרת השם
השב   •  10
שונא הפועל05/02/2013 15:51
השב   •  51
5
אור05/02/2013 12:12
למרות שאני מעריץ של רונאלדו אנחנו עדיין יותר טובים - השדים האדומים
השב   •  289
הבן שלו05/02/2013 22:14
השב   •  01
4
רוני05/02/2013 12:10
אולי 1-1.
באולד טראפורד יונייטד תנצח.
השב   •  2913
ירושלמי05/02/2013 16:26
השב   •  02
אופק05/02/2013 17:31
בברנבאו אתם תפסידו 3-0
ובבית שלכם?ריאל תסתפק ב-1

אני לא מזלזל ביונייטד אני פשוט חושב שריאל כמה רמות מעלייה
השב   •  52
3
השד האדום05/02/2013 12:04
ח איזה חפרן עלק ריאל יותר טובה מיוניטד
השב   •  5628
אוהד05/02/2013 12:16
השב   •  2526
השד האדום05/02/2013 13:11
יונייטד גם מנצחת את ברצלונה הגרועה
השב   •  1620
אוהד השד05/02/2013 13:24
אחלה בדיחה
השב   •  125
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 14:04
אבל באמת הצחקת אותי שאמרת שיונייתד גם תנצח את בארסה , מה פתאום שכחת את העבר הלא רחוק
השב   •  104
ה"ברברי"05/02/2013 14:16
יאללה לך לטחון ברזל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  41
חי בחשאי05/02/2013 15:34
מי ינצח את בארסה? נראה לי שלא ראית את גמר ליגת האלופות 2008 וגם לא 2010.. מסי אכל לכם את האמא
השב   •  82
יונייטד05/02/2013 16:24
ויונייטד לכחה בשנת 2008את ברסה גם היה משחק אימון שיונייטד לקחה אותה.
השב   •  28
אופק05/02/2013 17:30
אם נכנסתם לפחות תקראו ותגיבו מה שתרצו:

ריאל במשחקים הגדולים מתעלה על עצמה,בנוסף כל שחקני הסגל שלה הם שחקני הרכב בנבחרות שלהם,כולם היו במעמדים הגדולים ביותר בעולם הכדורגל,העולם מתעלם אבל ב-5 מפגשים האחרונים בקלאסיקו ריאל יצאה פעמיים עם ידה על העליונה ברסה עם 1 ועוד 2 תיקו..אתם?3-0 בלי לגעת בכדור

אז נכון מנצ''סטר קבוצה לא רעה בכלל וטובה וראוייה לחצי גמר אבל אחי בוא נדבר תכלס,ריאל מדריד וברצלונה כמה רמות מעל שאר אירופה וזאתי שקרובה אליהם?בטוח לא אתם אלא באיירן מינכן,אולי דורטמונד תפתיע ותגיע לחצי
השב   •  93
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 17:48
זה מה שהתכוונתי בתגובה הראשונה שלי , מצטער
השב   •  02
יוסי06/02/2013 01:34
אלופת אנגליה סיטי נראת כמו בדיחה מול ריאל מדריד. מנצ''סטר יונייטד מפסידה לברצלונה ברגילה. בילבאו מנצחת את יונייטד. מתי תבינו שהספרדיות לא רואות את האנגליות? זה שריאל ובארסה 2 מועדוני ענק שהם כמה רמות מכל קבוצה בליגה הספרדית, לא אומר שהליגה הספרדית גרועה. הליגה האנגלית תחרותית יותר מהספרדית אבל לא יותר טובה. שים את ברצלונה/מדריד בליגה הספרדית והם יסיימו מקום ראשון גם שם
השב   •  21
מרכדי06/02/2013 10:17
תסתכל מי קיבל 3-1 בגמר
השב   •  10
אוהד ריאל בנשמה06/02/2013 11:12
אתם קבוצה חזקה אבל באמת ריאל יותר חזקה נכון שאתם בליגה חזקה מאוד וניצחתם קבוצות כמו סיטי וטוטנהאם אבל אנחנו ניצחנו קבוצות כמו אתלתיקו ואת ולנסיה הבסנו 5-0 ועשינו תיקו עם ברצלונה ותיקון ליוסי עם היתה שם את ריאל/ברצלונה באנגליה הן היו גומרות מקום ראשון
השב   •  20
2
ישראל05/02/2013 12:04
אם כל הכבוד לשחקן מספר 1 בעולם אתם תקבלו בראוש
השב   •  4122
ירוק בדם ובנשמה05/02/2013 14:05
אם כל הכבוד לשחקן מספר שתיים בעולם
השב   •  1111
1
אביעד05/02/2013 12:02
דפוק השנה בריאל..
אם המשחק היה שנה שעברה, מנצ''סטר הייתה אוכלת תבוסה והשנה אי אפשר לדעת, ריאל בתסביכים..
השב   •  474
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */