יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:22

גוטמן חושש משאננות: לוקסמבורג תשחק על הכבוד

מאמן הנבחרת הזהיר את חניכיו לפני המשחק מחר ב-18:00 במוק' המונדיאל. הערב יתברר אם מליקסון כשיר. ב-17:30: מסע"ת חי בערוץ ONE ובאתר

|
שחקני הנבחרת. מתכוננים ללוקסמבורג (חגי ניזרי)
שחקני הנבחרת. מתכוננים ללוקסמבורג (חגי ניזרי)

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, יגבש היום (שני) את ההרכב למשחק מחר ב-18:00 מול לוקסמבורג במוקדמות המונדיאל, במהלך האימון המסכם שייערך בבית הנבחרות בשפיים.

עוד קודם לכן, ב-17:30, תתקיים מסיבת העיתונאים של הנבחרת, שתועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD בהוט, כמו גם כאן באתר.

לפי שעה, נראה שלמעט הפצועים ששוחררו מהסגל - אלירן עטר וגל שיש שיעבור ביום חמישי ניתוח לאיחוי השבר באף, כל הסגל יעמוד לרשות גוטמן, לרבות מאור מליקסון, שחש רגישות קלה בשריר הירך האחורי וקיים אתמול אימון קל.

מליקסון גם ואיתן טיבי ינסו לעבור בהצלחה את האימון ואם לא יתלוננו על פציעות, יפתחו בהרכב. גוטמן הבהיר לדקל קינן וגילי ורמוט שיהיו מוכנים לפתוח בהרכב אם אחד מהשניים לא יהיו כשירים.

בנבחרת מעודדים מהניצחון 0:6 על לוקסמבורג, אבל יחד עם זאת, גוטמן נלחם בשאננות שעלולה להיות מנת חלקם של השחקנים בעקבות התוצאה. "אני לא רוצה שתהיו שאננים, לוקסמבורג תגיע כדי לשחק על הכבוד שלהם ואנחנו צריכים להיות זהירים", אמר גוטמן לחניכיו.

גוטמן מרוצה מאד מהדרך שהחל ליישם ערב המשחק מול לוקסמבורג, לפיה רק שחקנים שמשחקים בקבוצות שלהם ונמצאים בכושר משחק, יקבלו זימון. בנבחרת מעידים על מצב רוח מצוין וגורם בצוות המקצועי אמר: "כולם כאן כמו חיילים".

דיווח מאימון נבחרת ישראל

למרות הניצחון, בנבחרת מודעים לבעיות שהיו במשחק ההגנה שהובכה יותר מפעם אחת. יואב זיו שלא הספיק להתחמם ונכנס למשחק מיד עם פציעתו של גל שיש, יפתח כמגן שמאלי. הערב ניתן יהיה לדעת האם דקל קינן יקבל קרדיט לצידו של דן מורי או שגוטמן ימשיך עם טיבי.

בחלק הקדמי לא צפויים להיות שינויים. בירם כיאל יחכה להזדמנות על הספסל, כמו גם גילי ורמוט שהחלים ממחלה וערך אימון מלא אתמול. צמד החלוצים יהיו עדן בן בסט ותומר חמד. ניר ביטון חזר לסגל אחרי ששותף לניצחון המשכנע של הנבחרת הצעירה 1:4 על בלגיה.

גוטמן (יניב גונן)
גוטמן. יגבש את ההרכב (יניב גונן)
 

לקראת המשחק מול פוטוגל במרץ, מקווים בנבחרת שהשחקנים טל בן חיים, רמי גרשון, ליאור רפאלוב ויוסי בניון יחזרו לשחק באופן מלא ויסללו את דרכם מחדש לסגל הנבחרת.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */