יום שבת, 05.10.2024 שעה 06:25
גביע הטוטו 24-25
 גביע הטוטו 
00-00מכבי ת"א1
00-00מכבי חיפה2
00-00הפועל ב"ש3
00-00מכבי פ"ת4
 בית 1 
76-74בני סכנין1
54-44עירוני טבריה2
55-44עירוני ק"ש3
44-44הפועל חיפה4
43-34מכבי בני ריינה5
 בית 2 
104-134מכבי נתניה1
75-94בית"ר ירושלים2
68-54הפועל חדרה3
37-54הפועל ירושלים4
314-64מ.ס אשדוד5
לוח משחקים
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 1
  • הפועל חדרה
  • מכבי בני ריינה
  • 0 - 0
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חיפה
  • 4 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל ב"ש
  • 3 - 2
  • עירוני טבריה
  • מכבי פ"ת
  • 4 - 1
  • בית"ר ירושלים

לפרוטוקול בלבד: 1:1 בין הפועל חיפה להפועל עכו

גביע הטוטו: אוהד קדוסי כבש (6), דנקוביץ' איזן (78) במשחק שלא קבע דבר, שכן המארחת עלתה והאורחת לא. קלינגר: "נקווה לשחק ככה מול מכבי ת"א"

|
ללה מול מישאלוף. המשחק לא שינה דבר (יוסי ציפקיס)
ללה מול מישאלוף. המשחק לא שינה דבר (יוסי ציפקיס)

הפועל חיפה והפועל עכו נפרדו הערב (שני) ב-1:1 בקריית אליעזר במחזור האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. שתי הקבוצות ידעו שהמשחק הזה לא ישנה דבר בבית, שכן הפועל חיפה כבר הבטיחה את העליה לרבע הגמר ואילו לעכו לא היה סיכוי לעשות זאת.

המשחק נפתח עם שער של אוהד קדוסי בדקה השישית שהעלה את עכו ל-0:1. הרכש של שמעון הדרי דחק מקרוב פנימה בזמן שהגנת הפועל חיפה טענה לנבדל.

חיפה נכנסה למשחק ככל שהזמן עבר, אבל שחקניה החמיצו מספר פעמים. בדקה ה-78 מצא את הרשת סטפן דנקוביץ' שבעט מ-20 מטרים והצליח להכניע את דודו גורש.

הפועל חיפה סיימה את שלב הבתים במקום השלישי בבית 1 עם שש נקודות ואילו עכו סיימה אותו במקום החמישי והאחרון עם שתי נקודות בלבד מארבעה משחקים. שחקן הרכש של עכו, דדי בן דיין לא היה בסגל של שמעון הדרי למשחק.

קלינגר מתכונן למשחק נגד מכבי ת"א

קלינגר: "אם נשחק ככה מול מכבי, נהיה יריב מצוין"
מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, סיכם: "היה משחק אימון טוב. הבטחנו את העליה כבר לפני, אבל למרות זאת ראיתי שיפור בהתקפה. פגענו שלוש פעמים בקורה וגם כמה החמצות מסמרות שיער. נגד מכבי ת"א זו תהיה אופרה אחרת. אם נשחק כמו במחצית השניה, נהיה יריב טוב ואפילו מצוין".

ניר קלינגר ושמעון הדרי (יוסי ציפקיס)
ניר קלינגר ושמעון הדרי (יוסי ציפקיס)
 

המאמן דיבר על העליה לרבע הגמר בגביע הטוטו: "נקווה שנתקדם במפעל הזה, ואולי, אם נהיה במומנטום מסוים גם ניקח את התואר. אין ספק שתואר יהיה דבר נפלא".

מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי, הסביר: "היכולת הזאת עלולה לא להספיק מול בני סכנין. נקווה שהשכלנו מהמשחק הזה ושנוכל להציב הרכב טוב בשבת, כדי שנשחק כמו שצריך. אנחנו סובלים מתקופה לא טובה ואני מקווה שבשבת ננצח. רק דרך ניצחונות ונקודות נוכל לצאת מזה".

שמעון הדרי (יוסי ציפקיס)
שמעון הדרי. "סובלים מתקופה לא טובה" (יוסי ציפקיס)
 

בנוגע לאוהד קדוסי שמסתמן כהחתמה שמתחילה להצדיק את עצמה הוסיף מאמן עכו: "קדוסי פורע עד עכשיו את השטרות ואני מקווה שגם בהמשך הוא יידע להבקיע את השערים שאנחנו זקוקים להם”. על חוסר הוודאות בנוגע ליושב-ראש ציון ויצמן, הוסיף הדרי: "אני לא מתעסק בנושא הזה, רק בנושאים המקצועיים".

מחצית ראשונה
דקה 6: 0:1 להפועל עכו. אימורו לוקמן העביר כדור חופשי ממחצית המגרש לאגף ימין. תמיר כחלון השתלט עליו והעביר רוחב לאוהד קדוסי. חלוץ הרכש של עכו לא התבלבל וגלגל משלושה מטרים פנימה, בזמן שהגנת הפועל חיפה טוענת לנבדל.

רן אבוקרט מול מישאלוף (יוסי ציפקיס)
רן אבוקרט מול מושיקו מישאלוף (יוסי ציפקיס)
 

דקה 19: הישאם כיוואן הצליח למסור מקו הרוחב בצד שמאל כדור לעבר יובל אבידור. מול השער החשוף החלוץ החמיץ מחמישה מטרים. מצב פנטסטי שבוזבז.

יובל שבתאי ומישאלוף עולים לכדור גובה (יוסי ציפקיס)
יובל שבתאי ומישאלוף עולים לכדור גובה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 45: השופט איתן שמואלביץ' שרק למחצית, אחרי שלא נרשמו אירועים מיוחדים ליד שני השערים.

מחצית שניה
דקה 50: הישאם כיוואן חטף כדור מהגנת עכו, חדר לרחבה והכניס כדור מצוין למהראן ללה. החלוץ בעט לקורה והחוצה מתוך תיבת החמש. לוח התוצאות לא השתנה.

הישאם כיוואן מול אימורו לוקמן (יוסי ציפקיס)
הישאם כיוואן מול אימורו לוקמן (יוסי ציפקיס)
 

דקה 79: 1:1 בקריית אליעזר. סטפן דנקוביץ' שנכנס כמחליף התנהל באין מפריע בחלק המגרש של עכו. הוא התקדם לעבר השער ושלח בעיטה מ-20 מטרים לפינה הימנית של השוער ופנימה.

סטפן דנקוביץ´ חוגג שוויון (יוסי ציפקיס)
סטפן דנקוביץ´ חוגג שוויון (יוסי ציפקיס)
 

דודו גורש מביט בכדור בדרך לרשת (יוסי ציפקיס)
דודו גורש מביט בכדור בדרך לרשת (יוסי ציפקיס)
 

דקה 82: הפועל חיפה כמעט משלימה מהפך. גיא צרפתי היה בתוך הרחבה וירה כדור שנעצר רק במשקוף. דקה לאחר מכן הוא שוב בעט, אבל הפעם דודו גורש היה במקום.

מישאלוף מנסה לבלום את מהראן ללה (יוסי ציפקיס)
מישאלוף מנסה לבלום את מהראן ללה (יוסי ציפקיס)
 

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, גיא ליפקה, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', אייל טרטצקי, פביאן סטולר (יוסי דורה 46'), גל אראל (גיא צרפתי 74'), רן אבוקרט (מועין חלאילה 74'), הישאם כיוואן (סטפן דנקוביץ' 70'), מהראן ללה, יובל אבידור (אלי אלבז 72').

הפועל עכו: דודו גורש, ניר משען (אמייה טגה 72'), דין מימוני, אדי גוטליב, משה מישאלוף, אימורו לוקמן, יובל שבתאי, נבויסה מרינקוביץ' (גיא דיין 53'), דייויד גומז, תמיר כחלון, אוהד קדוסי (לאונרדו פאסוס 67').

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */