יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:34

בניון לא תורגל ב-11, מליקסון ועזרא צפויים לפתוח

גוטמן גיבש את ההרכב לאזרבייג'אן. זיו, שפונגין, מורי וטיבי בהגנה, שכטר מועדף על פני ורמוט. מליקסון: "אלי טקטיקן גדול". רפאלוב יישאר בארץ

|
מליקסון ובניון. זה שפותח וזה שלא? (חגי ניזרי)
מליקסון ובניון. זה שפותח וזה שלא? (חגי ניזרי)

נבחרת ישראל סיימה הערב (שלישי) את האימון הלפני אחרון שלה בארץ, לקראת משחקה ביום שישי מול אזרבייג'אן במסגרת מוקדמות המונדיאל. לפני האימון, הנבחרת קיימה אסיפה בה ראו השחקנים וידאו של הנבחרת האזרית מול גרמניה בהפסד 2:1 בבאקו ובהחלט התרשמו שמדובר בקבוצה ביתית ומסוכנת מאוד שמקבלת תמיכה מאוהדיה.

ליאור רפאלוב, שלא ישחק, ערך אימון ריצה קל יחד עם מאמן הכושר דרור שמשון. רפאלוב לא ימריא עם הנבחרת לאזרבייג׳ן ויישאר בארץ לערוך טיפולים. עם נחיתת הנבחרת בחזרה בישראל יערוך מבחן כשירות לקראת המשחק נגד רוסיה.

מצב הרוח באימון נראה מרומם. שחקני מכבי ת"א הצטרפו לאימון יחד עם שאר השחקנים. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, יהיה יו"ר המשלחת. מחר הנבחרת תקיים אימון נוסף בבית הנבחרות בשפיים ומיד בסיומו תצא במרוכז לנתב"ג ומשם תחל את המסע הארוך לאזרבייג'אן.

באימון הערב תרגל גוטמן את ההרכב הבא: דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, יואב זיו, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, מאור מליקסון, חן עזרא, איתי שכטר ותומר חמד. עושה רושם שזה גם ההרכב שיפתח כאשר ההתלבטות של המאמן היא בין שכטר לגילי ורמוט, ובינתיים נראה כי החלוץ זוכה לעדיפות.

זיו תורגל בחלק הראשון והוחלף בהמשך על ידי גל שיש בשל העייפות של זיו מהמשחק של מכבי ת"א מול מכבי נתניה.

קשר הנבחרת, מאור מליקסון, אמר בסיום האימון: “אנחנו יודעים הכל על האזרים ונדע עוד, אלי גוטמן מטפטף לנו. לא נזלזל, זה נבחרת לא קלה. אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו ולהתעלות".

מליקסון: יודעים הכל על אזרבייג'אן

על גוטמן: “קטנתי מלדבר עליו, עשה דברים ולקח אליפויות, הוא טקטיקן גדול, שחקנים אוהבים אותו וכיף ללמוד ממנו. אלי מסביר לנו על הכדורגל המודרני ואנחנו לומדים כל יום ומקווים שיהיו כמה שיותר אימונים. אנחנו חושבים רק על ניצחון מול אזרבאייג'אן ולא על שום תוצאה אחרת".            

אלי גוטמן עם ורמוט ושכטר באימון (חגי ניזרי)
אלי גוטמן עם ורמוט ושכטר באימון (חגי ניזרי)
 
גוטמן עם בניון ומליקסון ברקע (חגי ניזרי)
גוטמן עם בניון ומליקסון ברקע (חגי ניזרי)
 
איתן טיבי. תורגל בהרכב (חגי ניזרי)
איתן טיבי. תורגל בהרכב (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */