יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:35

ריו פרדיננד זועם: מדוע לא זומנתי במקום קייהיל?

הבלם עצבני אחרי זימונו של קלי הצעיר ליורו, גם סוכנו כועס: "התנהגות הודג'סון בושה". מרטנס התנצל בפני בלם צ'לסי, ג'רארד מודאג: "זו מכה קשה"

|
פרדיננד עצבני (GettyImages)
פרדיננד עצבני (GettyImages)

היורו ייצא לדרך בדיוק עוד ארבעה ימים, ובממלכה התקשורת רועשת וגועשת. אחרי הפציעות של גארת' בארי ופרנק למפארד, הגיעה בשבת הפציעה של הבלם גארי קייהיל, שסיבכה את העניינים עוד יותר.

האירוע המצער קרה במשחק הניצחון 0:1 של נבחרת אנגליה על בלגיה בוומבלי, משחק ההכנה האחרון לפני הטורניר באוקראינה ופולין.

קשר בלגיה ופ.ס.וו איינדהובן, דריס מרטנס, נשלח לכיוון הרחבה האנגלית ונחסם על ידי בלם צ'לסי בדרכו לשער. בספק ניסיון להגיע לכדור ספק ניסיון להוציא עצבים, דחף הקשר את קייהיל שנתקע בג'ו הארט, סדק את הלסת וייאלץ להחמיץ את היורו.

הקשר הבלגי כבר התנצל ורשם בחשבון הטוויטר שלו: "ביקשתי מקייהיל סליחה אחרי המשחק, אני יכול לתאר לעצמי איזו הרגשה נוראית זו אם היה קורה לי דבר כזה. אבל זה לא היה מכוון, בסה"כ ניסיתי להגיע לכדור. אני ממש מתנצל ומאחל לו החלמה מהירה!".

קול מול מרטנס. לא התכוון לפגוע (GettyImages)
קול מול מרטנס. לא התכוון לפגוע (GettyImages)
 

כעת משהבלם פצוע הציפייה הייתה כי רוי הודג'סון יזמן את מי שרבים חושבים שמקומו היה אמור להיות מובטח בהרכב אם לא לפחות בסגל מלכתחילה, בלם מנ'צסטר יונייטד, ריו פרדיננד. אלא שלמאמן נבחרת שלוש האריות כנראה מחשבות אחרות, והיום נודע כי דווקא בלמה הצעיר של ליברפול, מרטין קלי, הוא זה שימלא את מקומו של קייהיל.

מרטין קלי. זימון מפתיע (GettyImages)
מרטין קלי. זימון מפתיע (GettyImages)
 

בתגובה הפציץ  פרדיננד בטוויטר ורשם: "מדוע לא זומנתי ליורו?". יש לציין כי בעקבות כך יסיים ככל הנראה הבלם קריירה שלמה ללא הופעה בטורניר. ב-2008 לא העפילה אנגליה לטורניר, וב-2004 הוא הושעה עקב היעדרות מבדיקת סמים.

פרדיננד. לא מבין מדוע לא זומן (GettyImages)
פרדיננד. לא מבין מדוע לא זומן (GettyImages)
 

סוכנו של פרדיננד ירה אף הוא: "למפארד, טרי, בארי, ג'רארד, כולם מזדקנים, אבל הם כן טובים לסגל וריו לא? להתייחס ככה לשחקן שהיה הקפטן של הנבחרת ורשם 81 הופעות זה פשוט בושה. הפגנת חוסר כבוד מוחלט הן מצד הודג'סון והן מצד ההתאחדות האנגלית".

מי שלקח קשה את הפציעה של בלם צ'לסי הוא סטיבן ג'רארד, שגל הפציעות האחרון מדיר שינה מעיניו: "אני עצבני. איבדנו כמה שמות גדולים (בארי, למפארד, קייהיל) מספר ימים לפני טורניר גדול וזה מאכזב. זו מכה קשה וזה המחיר שאתה משלם עבור משחקי ההכנה האלה".

ג´רארד נאבק בדמבלה. הפציעות פגעו קשה בנבחרת  (רויטרס)
ג´רארד נאבק בדמבלה. הפציעות פגעו קשה בנבחרת (רויטרס)
 

ג'רארד המשיך: "בשביל להצליח בטורנירים כאלה אתה חייב את השחקנים הגדולים ולאבד את קייהיל זו עוד מכה גדולה. ההופעות שלו בשישה החודשים האחרונים עבור צ'לסי היו פשוט מדהימות בייחוד בגמר הגביע נגד באיירן מינכן. פשוט מכה קשה עבורנו".

מי שדווקא נמצא בתקופה הכי יפה בחייו הוא קשר ארסנל בן ה-18, אלכס אוקסלייד צ'מברליין. הקשר עלה בשבת להופעת הבכורה בהרכב הנבחרת ומתרגש ממעמדו החדש: "לפני שנתיים ישבתי בפאב עם חבר וראיתי את למפארד מבקיע גול שנפסל מול גרמניה, והנה פתאום אני משחק בנבחרת ונוסע ליורו".

צ´מברליין. מתרגש לקראת היורו (GettyImages)
צ´מברליין. מתרגש לקראת היורו (GettyImages)
 
"רק לא מזמן עוד הייתי בליגה הראשונה (השלישית בטיבה באנגליה) ושיחקתי בכל מיני מקומות שכוחי אל. אבל בזכות המקומות האלה אני מעריך את המקום שאני נמצא בו היום. הייתה דרך לא קלה אבל אני שמח על החוויות שעברתי".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */