יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:21

יעל אהרונוב חתמה לעונה נוספת בא.ס. רמה"ש

הגארדית בת ה-24 סגרה בקבוצה של אורנה אוסטפלד לעונה רביעית ברציפות: "המועדון הזה הוא בית בשבילי, לכבוד הוא לי לשמש כקפטנית בעונה הקרובה"

|
אהרונוב. הקפטנית תמשיך לעונה רביעית (יניב גונן)
אהרונוב. הקפטנית תמשיך לעונה רביעית (יניב גונן)

א.ס רמת השרון ממשיכה בהכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה. הקבוצה של אורנה אוסטפלד לא הסתירה בשבועות האחרונים את רצון המועדון לראות את יעל אהרונוב ממשיכה לעונה רביעית ברציפות במועדון והיום (שני) בבוקר נפגשו הצדדים וסגרו את כל הקצוות.

אהרונוב, שמיוצגת על ידי מתן סימן טוב ולירון פנאן, תמשיך במועדון גם בעונה הקרובה ותכהן כקפטנית של הקבוצה האדומה. ברמת השרון, שצירפה את רועי אייזנברג לצוות המקצועי, כבר הצהירו כי המטרה של המועדון היא להצהיר את הסגל ולתת את הבמה לכמה שיותר שחקניות ישראליות ואהרונוב היא ההחתמה הראשונה של המועדון.

אהרונוב בת ה-24, גדלה באס"א ירושלים ובגילאים הצעירים שימשה כקפטנית של נבחרת העתודה. הגארדית שיחקה בעבר בשתי קבוצות שונות מלבד רמת השרון: בנות השרון ומכבי אשדוד והעונה הקרובה תהיה הרביעית שלה במדי האדומות. אהרונוב נחשבת לגארדית אנרגטית ושומרת טובה שבעונה האחרונה רשמה ממוצעים של 3.9 נקודות, 1.4 ריבאונדים ומאזן דומה של אסיסטים למשחק ואין ספק כי בעקבות החוק הרוסי שיחל בעונה הקרובה בליגת הנשים, לאהרונוב מיועד תפקיד מרכזי בא.ס רמת השרון.

יעל אהרונוב (ONE)
יעל אהרונוב. מרגישה בבית אצל אוסטפלד
 

הגארדית אמרה לאחר החתימה: "אני שמחה להמשיך בא.ס רמת השרון לעונה רביעית ברציפות. מבחינתי המועדון הזה הוא בית, לכבוד הוא לי להיות הקפטנית בעונה הקרובה". כעת ברמת השרון יתפנו להמשיך ולסגור את הסגל שעל הפרק עוד מספר שחקניות ישראליות וכמובן שחקניות זרות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */