יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:27

מכבי ראשון לציון העפילה לגמר הפלייאוף בכדוריד

חניכיו של מאור ("אנחנו אימפריה") גברו 24:29 על מכבי ת"א והשלימו ניצחון כפול. הפועל ראשל"צ ניצחה 29:36 את אס"א ת"א בדרך למשחק שלישי

|
גל אברהם מתעופף. רשם משחק מצוין (שי לוי)
גל אברהם מתעופף. רשם משחק מצוין (שי לוי)

האלופה מכבי ראשון לציון העפילה לגמר הפלייאוף, ומחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון צפויה להיות היריבה שלה, בדרך לסדרה של משחקי הדרבי הגדול שיכריעו את אליפות ליגת ווינר בכדוריד. מכבי ראשל"צ השלימה ניצחון כפול בסדרת חצי הגמר על מכבי תל אביב 24:29.

הפועל ראשל"צ ואס"א תל אביב ממשיכות למשחק שלישי ומכריע ביום שני, כאשר לאדומים יתרון משמעותי בזכות הניצחון היום (שישי) 29:36 (המשחק הראשון הסתיים ב-30:30). אס"א תצטרך לגבור על הפועל בהפרש של יותר משבעה שערים כדי למנוע את הדרבי הראשוני.
 
מכבי ת"א סיימה עונה גדולה מבחינתה, בה הגיעה לגמר גביע המדינה, ולחצי גמר גביע האתגר האירופי. עומר דבדה, טל בלכר ונובאק בוסקוביץ' כבשו ארבעה שערים כל אחד למכבי. גל אברהם עם שמונה שערים, פיליפ מריאן ויוהן רושקה, עם שבעה כל אחד, כבשו למכבי ראשל"צ.

מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, אמר לאחר הניצחון: "זה ה-0:2 הכי קשה שהיה לי כי מכבי ת"א זו באמת קבוצה. מכבי ראשל"צ היא אימפריה, היא אלופה, והיא עולה פעם שמינית ברציפות לגמר הפלייאוף. אצלנו פחות מאליפות לא נחשב".

מאמן מכבי ת"א, אבי רש, הוסיף: "זו אכזבה מאוד גדולה לסיים עונה כזו, ועשינו עונה יפה עם הרבה מאוד חוויות. אלו דברים שמכבי ת"א לא הגיעה אליהם עד היום".

גלעד מאור (יניב גונן)
גלעד מאור: "אצלנו פחות מאליפות לא נחשב" (יניב גונן)
 

הפועל ראשל"צ בדרך לגמר עם 29:36 על אס"א ת"א
הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון ראשון במשחק השני בסדרה המקבילה לאחר שוויון במשחק הראשון. בויאן בוטוליה המדהים השלים 31 שערים בשני המשחקים מול אס"א. בויאן בוטוליה בלט עם 15 שערים אצל המנצחת, עידן מימון סיים עם שבעה. באס"א ת"א בלט דן נתן עם עשרה שערים, מירו בראסיץ' הוסיף תשעה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */