יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:36

כ-200,000 השתתפו בשבוע הספורט של ישראל

יום חג בראשל"צ שאירחה את אירוע הנעילה עם אינספור אטרקציות, שון ג'יימס, נעימי ופניני לא פספסו. לבנת: "שמחה שהפרויקט שיזמתי תופס תאוצה"

|
לבנת, נעימי, ג´יימס ופניני נהנים (חן גלילי)
לבנת, נעימי, ג´יימס ופניני נהנים (חן גלילי)

ראשון לציון עצרה היום (שישי) את שגרת יומה ואירחה את האירוע שחותם את "שבוע הספורט ישראל" הנערך מטעם משרד התרבות והספורט, בשיתוף ה"טוטו".

הפנינג הסיום הספורטיבי הינו אירוע ראשון מסוגו, שהופך את מרכז העיר למגרש ספורט אחד גדול. בין האטרקציות המרכזיות: מתחם זומבה ענק וקצבי, קירות טיפוס, טורניר כדורגל שולחן אנושי, מתחם ספינינג גדול, מגוון משחקי כדור ועוד תחרויות נושאות פרסים. כל הפעילויות ברחוב הראשי של ראשל"צ, רוטשילד והן פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום.

'שבוע ספורט ישראל' הינו אחד מאירועי הדגל של משרד התרבות והספורט שמטרתו העיקרית היא לעודד ולקדם אורח חיים פעיל ובריא בקרב האזרחים.

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, ציינה: "אני מדווחת שלמעלה מ-200 אלף איש נטלו השבוע חלק באירועי 'שבוע ספורט ישראל' שהתקיימו בכל הארץ. הנתון הזה מוכיח שבקרב הציבור לישראל יש רצון לעשות ספורט והמודעות שלו גוברת. פתחתי אתמול את אולימפיאדת הילדים בנתניה שם נקבע שיא משתתפים של 6,000 ילדים מ-78 רשויות שהתחרו ב-26 ענפי ספורט. זה היה אירוע מקסים. היום סגרנו בראשון לציון כמה רחובות ראשיים שהפכו למתחמי ספורט ענקיים בהשתתפות אלפי אנשים. שבוע ספורט ישראל הוא פרויקט שיזמתי ואני שמחה שהוא צובר תאוצה".

לימור לבנת דב צור (ONE)
ראש עיריית ראשל"צ, דב צור ולימור לבנת בראשון לציון (חן גלילי)
 

יו"ר הטוטו, צחי פישביין, ציין: "שבוע הספורט של ישראל מעלה על נס את הספורט העממי בארץ ואת כל מאות אלפי תושבי ישראל העוסקים בו. הטוטו פועל לשיפור איכות החיים ותרבות הספורט והפנאי של תושבי ישראל באמצעות הקמת מתקני כושר, מגרשים ומתקני ספורט שונים בכל רחבי הארץ, על מנת לאפשר לכל אחת ואחד לעשות ספורט בחינם יחד עם משפחתו וחבריו במרחק קצר מהבית".

אלפים ממלאים את הרחובות בראשל&qout;צ (חן גלילי)
אלפים ממלאים את הרחובות בראשל"צ (חן גלילי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגן מי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */