יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:59

אשדוד בגמר הפלייאוף אחרי 0:3 חלק על הבקעה

מחזיקת הגביע השלימה את המשימה במשחק ה-3 עם 54:74. דנסון (19) בלטה. בגמר: רמה"ש או רמלה. עדני דגן: "מקווה שלא נחכה 10 ימים". צפו בתקציר

|
פירסון חוגגת עם דנסון (יניב גונן)
פירסון חוגגת עם דנסון (יניב גונן)

מכבי אשדוד העפילה לגמר הפלייאוף של ליגת הנשים, אחרי שרשמה 0:3 חלק בסדרת חצי הגמר על מ.כ. הבקעה, כשגברה הערב (שני) 54:74 על הבנות של רפי בוגטין.

המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, בערוץ 550 ב-HD בהוט וב-ONE TV LIVE כאן באתר.

במשחק הראשון בעיר הנמל לא התקשתה אשדוד וטיילה בדרך ל-56:81. במשחק השני כבר הלך קשה יותר אבל הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, עשתה את העבודה גם בלידר עם 51:63.

הפעם זה גם לא הלך בצורה קשה למחזיקת הגביע, ששלטה ללא עוררין במתרחש על הפרקט. בוגטין ושחקניותיו ניסו להישאר בתמונה אך התקשו אל מול הצהובות, שיפגשו בשלב הבא את רמת השרון או אליצור רמלה.

קלעו למכבי אשדוד: דנסון 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, יאנג 18, פירסון 11 ו-7 ריבאונדים, דורי 9, שילדס 8, וולסבורט 5 ואלוהים 4.

קלעו למ.כ. הבקעה: סמית' 11 נקודות, יהלומי, בוכריס וסטיבנסון 9 כל אחת, דגרהפנריד 8 ומגידו ותומפסון 4 כל אחת.

צפו באשדוד עולה לגמר הפלייאוף

רפי בוגטין: "נקווה שהחלום בעונה הבאה יהיה מתוק יותר"
"בסדרה הזאת הבנתי כמה הבקעה עשתה עונה גדולה", אמר עדני דגן, "הזרות שלהן הגיעו קצת מותשות לסדרה וזה שיחק לטובתנו, הרבה אמרו שהמשחק הזה הוא לפרוטוקול אבל זה לא חדר אלינו. אני מאוד מקווה שלא נחכה עשרה ימים לסדרת הגמר".

"המשחק הזה לא משקף את העונה שלנו", הודה רפי בוגטין, "כבר לפני הסדרה ראיתי שהזרות משחקות על אדי המים האחרונים שלהן, אפילו לא דלק, כל העונה הן סחבו אותנו יחד עם הישראליות והקרדיט על הסדרה הזאת מגיע לאשדוד שפשוט ניצחה אותנו בכל פרמטר. החלום הזה של עונת המשחקים הנוכחית הגיע לסיומו, נקווה שהחלום בעונה הבאה יהיה מתוק יותר".

עדני דגן, תמרה יאנג (יניב גונן)
עדני דגן ותמרה יאנג מאושרים (יניב גונן)
 

רבע ראשון - 14:21 לאשדוד
אחרי כמעט דקה במשחק, יאנג קלעה את הנקודות הראשונות עם זריקה טובה מקו העונשין. אחרי פתיחה טובה של הצהובות, חזרה הבקעה קצת לעניינים עם חמש נקודות רצופות בדרך ל-5:5. נקודות של דנסון סגרו את הרבע וקבעו 14:21 לאשדודיות.

רבע שני - 24:38 לאשדוד
העולה החדשה בדרך לקאמבק? שתי נקודות בפתיחת הרבע העלו קצת את מצב הרוח של הבקעה, אך מיד בצד השני אשדוד הענישה עם סל קל מתוך הצבע, 16:23 לזכותה. הרבע השני היה שייך לדרומיות, אך הוא נגמר עם סל של דגרהפנריד מטווח השלוש, שסגרו את המחצית על 24:36.

תמרה יאנג (יניב גונן)
תמרה יאנג. בולטת בשורות מחזיקת הגביע (יניב גונן)
 

רבע שלישי - 45:61 לאשדוד
אשדוד פתחה גם את הרבע הנוכחי בצורה טובה, 24:40 לזכותה. למרות שקלעה את הנקודות הראשונות של הרבע, הקבוצה בצהוב איבדה קצת מהמומנטום, ואילו האורחת חזרה טיפה לעניינים, 42:30. כדור ענק של קולודני למירב דורי שהייתה בתוך הצבע הסתיים בסל, 41:57 לאשדוד שנראית בדרך הבטוחה לגמר. דגרהפנריד, ממש עם הבאזר, קבעה 45:61 בסיום הרבע.

רבע רביעי - 54:74 לאשדוד
הרבע האחרון במשחק, ככל הנראה, יהיה גארבג' טיים אחד גדול, כשאשדוד ביתרון של 18 נקודות, 47:65. גם אלוהים נכנסה לטופס אחרי סל נחמד מתוך הצבע, שקבע 49:67. בסיום, 54:74 לאשדוד שהעפילה לגמר הפלייאוף.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */