יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:42

הקרב על הפלייאוף: רמה"ש ורמת חן ראש בראש

האדומות רוצות ניצחון שיבטיח מקום שני וביתיות ב-19:40, רמת חן חייבת לשמור על הסיכוי לרביעי, שידור בערוץ ONE, ערוץ 50. משחקה של אשדוד בוטל

|
יעל אהרונוב. רמה
יעל אהרונוב. רמה"ש רוצה את המקום השני (יניב גונן)

כשהמקום השני על הפרק מצד אחד והרצון להבטיח את ההשתתפות בחצי גמר הפלייאוף בצד השני, יפגשו הערב (19:40) רמת השרון ומכבי רמת חן במשחק המרכזי של המחזור הלפני אחרון בליגה הסדירה. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ONE ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD הוט כמו גם ב-ONE TV LIVE.

ניצחון של רמת השרון הערב, והיא תבטיח את המקום השני בסיום הליגה הסדירה מה שיקנה לקבוצה של אורנה אוסטפלד את יתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר. מי שתערוך הערב את הופעת הבכורה של במדים האדומים של רמת השרון היא הסנטרית ניקי אנוסיקה, שהצטרפה לקבוצה בשבוע שעבר, אך לא לקחה חלק בניצחון בשבוע שעבר נגד אליצור חולון.

גארדית רמת השרון, יעל אהרונוב, אמרה לקראת המשחק: "המשחק הערב חשוב לנו מאוד, אנחנו מאוד רוצות להבטיח את המקום השני ואת יתרון הביתיות בחצי גמר הפלייאוף ככה שהפסד לא בא בחשבון מבחינתנו".

בצד השני, מכבי רמת חן מגיעה למשחק הערב אחרי ההפסד הדרמטי בהארכה בשבוע שעבר, 75:72 למכבי אשדוד ובידיעה כי היא חייבת לנצח את המשחק כדי לשמור על הסיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי, מקום שמוביל לחצי גמר הפלייאוף.

שארדיי יוסטון. רמת חן חייבת ניצחון (יניב גונן)
שארדיי יוסטון. רמת חן חייבת ניצחון (יניב גונן)
 

הרבה עצבים נראו בשבוע שעבר בעקבות משחק ההפסד של הקבוצה מול אשדוד ובקבוצה יודעים כי במשחק הערב אסור לקבוצה למעוד. יש לציין כי הקבוצה של שיקי פלח עדיין לא הצליחה לנצח אף אחת משלוש הקבוצות שנמצאות מעליה בטבלה, מדובר במכבי אשדוד, רמת השרון ואליצור רמלה.

במכבי אשדוד יש לציין כי הזרות של הקבוצה בחרו להישאר בעיר למרות האזעקות החוזרות בעיר הנמל, אך למרות הרצון של הקבוצה לשחק מול הפועל ת"א בוטל המשחק עקב המצב הקשה בדרום. 

עדני דגן. המשחק בוטל עקב המצב הקשה (מור שאולי)
עדני דגן. המשחק בוטל עקב המצב הקשה (מור שאולי)
 

במשחקים נוספים שיתקיימו הערב ב-19:00: מ.כ הבקעה תצא למשחק חוץ בנתניה כשהיא יודעת שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על הסיכוי להתברג ברביעייה הראשונה והפועל פ"ת תארח את הפועל ראשל"צ. ביום רביעי יושלם המחזור כשאליצור רמלה תארח את בנות השרון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */