יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:34

פוטין הבטיח לאוהדים הרוסים טיסות חינם ליורו

המועמד לנשיאות רוסיה נפגש עם אוהדים ושבה את ליבם עם הבטחה לקראת חודש יוני. עם זאת, לא הכל ורוד: חברות התעופה לא מוכנות לשתף פעולה בקלות

|
ולדימיר פוטין. ההבטחה תמומש? (רויטרס)
ולדימיר פוטין. ההבטחה תמומש? (רויטרס)

האם הבחירות ברוסיה יעשו טוב לאלו שמתכוונים לנסוע לטורניר יורו 2012? ייתכן מאוד. ראש הממשלה המועמד לנשיאות, ולדימיר פוטין, נפגש עם מספר אוהדים של הנבחרת הרוסית לקראת יורו 2012 בעיר הולדתו סנט פטרבורג, והבטיח להם כי חברות התעופה המקומיות יטיסו אותם למשחקים בפולין ובאוקראינה בחודש יוני.

חברות התעופה הרוסיות, ארופלוט וטראנסרו, אישרו שהן תצענה מספר מוגבל של טיסות ללא תשלום למשחקי הנבחרת הרוסית, וביניהם משחק הפתיחה מול פולין שיתקיים ב-8 ביוני בוורשה.

בארופלוט טענו כי החברה תומכת ביוזמה של פוטין, אך היא עדיין לא החליטה כמה טיסות היא תוציא לאליפות אירופה ולמשחקי הנבחרת הרוסית, שייערכו כולם בוורשה.

בטראנסרו ציינו כי הם יספקו טיסה אחת ללא תשלום ממוסקבה לקייב וחזרה, מה שיחסוך לנוסעים בה כ-250 יורו. עם זאת, הבהירו כי טיסה שכזו תצא אל הפועל רק אם רוסיה תעפיל לאחד משלבי הנוק-אאוט של הטורניר היוקרתי.

האם חברות התעופה יסכימו למהלך? לא בקלות (GettyImages)
האם חברות התעופה יסכימו למהלך? לא בקלות (GettyImages)
 

ברוסיה מחכים להחלטות של חברות התעופה, ומעריכים שהבטחה כזו תכניס לבעיה את החברה הממשלתית ארופלוט. "הממשלה שמחזיקה ביותר מחצי מהמניות של החברה נתנה את ברכתה לנושא, לכן החברה לכאורה צריכה לאפשר טיסות בחינם. הבעלים של החברה המתחרה לא צפויים לאשר זאת, כי מדובר בחברה פרטית. המקסימום שהחברה הזו תציע יהיה טיסה אחת", העריך גורם מתחום התעופה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */