יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:25

"מרקו בלבול צפוי להצטרף לצוות האימון של גרנט"

על פי הדיווחים בסרביה, בלבול לבש את מדי פרטיזן באימון וישמש כסקאוט. בעקבות מינוי גרנט, עשויה הקבוצה לשנות את יעד מחנה האימון מדובאי לישראל

|
מרקו בלבול באימון פרטיזן בלגרד. יצטרף לגרנט?
מרקו בלבול באימון פרטיזן בלגרד. יצטרף לגרנט?

האם מרקו בלבול יחבור לאברהם גרנט בצוות האימון של פרטיזן בלגרד? על פי הדיווחים בסרביה, ועוד יותר מכך, על פי התמונות מסרביה, כנראה שהתשובה לשאלה זו היא כן.

גרנט, שבתחילה דובר על כך שג'ובאני רוסו יהיה עוזרו, וכעת עלה גם שמו של סלובודאן דראפיץ' כמועמד לתפקיד, מחפש כנראה מישהו מסביבתו הקרובה שיעבוד עימו בפרטיזן בלגרד, ומרקו בלבול אכן עומד בדרישה זו.

עדיין לא ברור האם בלבול יהיה עוזר מאמן או סקאוט, אך חשוב לזכור שבעבר שימש בלבול כסקאוט של גרנט בימיו בווסטהאם. בלבול עצמו אמר לתקשורת בסרביה: "למדתי המון באנגליה. הייתי חלק מצוות האימון של גרנט וזו היתה חוויה לכל מאמן".

"בימים לצידו של גרנט למדתי המון על טקטיקות, טכניקות וכל מה שקשור באימון", הוסיף בלבול על העבר המשותף לצידו של מאמן פרטיזן בלגרד הטרי.

גרנט בחדר ההלבשה. בקרוב גם בלבול יהיה לצידו?
גרנט בחדר ההלבשה. בקרוב גם בלבול יהיה לצידו?
 

פרטיזן עשויה לקיים מחנה אימון בארץ
פרטיזן בלגרד הייתה אמורה לצאת למחנה אימון בדובאי, אך כעת עם גרנט כמאמן, התוכניות צפויות להשתנות. המאמן הישראלי, שמחזיק כמובן באזרחות ישראלית, לא צפוי לזכות בויזה לנסיכות, ולכן תיאלץ הקבוצה לשנות את יעד המחנה.

לפי פרסומים לא רשמיים בסרביה, הקבוצה תגיע דווקא לישראל, מה שייקר את עלות הנסיעה. הקבוצה הייתה אמורה להמשיך למחנה נוסף בקפריסין וטורקיה, אך כעת לא ברור אם אכן זה יקרה. אם אכן תגיע פרטיזן לישראל, היא תערוך משחק אימון מול מכבי חיפה, כך לפי הדיווחים בסרביה.

ורד, קטן וגולסה (עמית מצפה)
ורד, קטן וגולסה. יפגשו את פרטיזן בארץ למשחק אימון? (עמית מצפה)
 

אם ימשיכו בקבוצה לקפריסין בכל זאת, עשויים לפגוש חניכיו של גרנט את אפואל ניקוסיה, אותה מאמן הסרבי איבן איבאנוביץ'. בכל מקרה לקבוצה יש זמן, כאשר פגרת הליגה תסתיים רק בשלישי במרץ.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */