יום שישי, 11.04.2025 שעה 15:54
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
339-3214הפועל ב"ש1
2711-2313מכבי ת"א2
2616-2913בית"ר ירושלים3
2514-3013מכבי חיפה4
1814-1513הפועל חיפה5
1424-1814מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
2019-1814מכבי בני ריינה1
2018-1314עירוני ק"ש2
1520-1613הפועל ירושלים3
1416-913בני סכנין4
1220-1513מ.ס אשדוד5
1223-813מכבי פ"ת6
1021-1113הפועל חדרה7
918-613עירוני טבריה8

אלישע: יש כאלו שלא מתמודדים עם הלחץ בחיפה

המאמן ערך אסיפה עם שחקניו אחרי ה-3:1 בדרבי: "מי שלא מתמודד עם הלחץ שישחק בקבוצה קטנה". שחר: "ההפסד לא מצדיק את התנהגות הקהל". צפו בתקציר

|
אלישע:
אלישע: "כרגע שום דבר לא מתחבר לנו" (יוסי ציפקיס)

אווירה קשה באימון מכבי חיפה הערב (ראשון). המאמן אלישע לוי כינס את השחקנים לאחר ההפסד 3:1 בדרבי החיפאי להפועל ואמר: "יש כאן שחקנים שלא יודעים להתמודד עם לחץ של קבוצה גדולה, מי שלא יודע להתמודד עם לחץ כזה, שישחק בקבוצה קטנה, לא יכול להיות שאנחנו, כמועדון מכבי חיפה, נרשה לעצמנו להפסיד שלושה-ארבעה משחקים רצופים".

"כרגע שום דבר לא מתחבר ואף אחד לא תומך בנו, גם הקהל. אנחנו צריכים לדעת, יחד, לקום ולצאת מהמשבר הזה, לא חסרות דוגמאות של קבוצות, כמו הפועל חיפה וב"ש, שחיברו שני ניצחונות וכבר רואים איך שכולם מרימים אותם. חשוב שנדע לאסוף כוחות ולצאת מהמשבר", הוסיף. בנוסף לדברים אלו, אלישע זימן לשיחה אישית מספר שחקנים, ביניהם, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, יוריצה בוליאט, בויאן שארנוב וסארי פאלח.

הבשורה הטובה מבחינת חיפה היתה חזרתם לפעילות של ארבעה מתוך חמשת הפצועים, וויאם אמעשה, אייל גולסה, יאיא סיידו ותמיר כהן. רובם אמורים לפתוח בהרכב מול שאלקה ביום רביעי. עלי עותמאן היה היחיד שלא התאמן בגלל פציעה.

שחר:"תקופה שכולם עוברים"
עוד לפני האסיפה באימון, היה ניתן לחוש היטב את אווירת המשבר במכבי חיפה. ביום שאחרי ה-3:1 להפועל חיפה נראה שבמועדון הירוק יצטרכו לעשות חשבון נפש גדול בכל הקשור למה שקורה העונה. יותר מדי שחקנים נמצאים מתחת לכושר משחק סביר והדברים אמורים במיוחד על המערך האחורי אבל לא רק עליו כי אם על כל משחק ההגנה של הקבוצה. האוהדים כבר איבדו מזמן סבלנות ומחפשים את ראשו של המאמן אלישע לוי שנראה בשלב זה חסר אונים אבל לא ממהר להרים ידיים.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו ב-1:3 של הפועל בדרבי החיפאי

חלק מהקהל מיהר לשכוח את מה שעשה אלישע בשנים האחרונות בכרמל, בסביבתו של המאמן שפגוע מיחס האוהדים אמרו: "אלישע לא מאמן פחדן ולא יברח מהקבוצה במצבה אלא יתמודד עם המצב. כולם במערכת אשמים במה שקרה העונה והקהל צריך להתבייש על כך שהוא מציב את אלישע כקורבן".

המראות שהיו במהלך המשחק ובסיומו מחוץ לחדרי ההלבשה (חיפה תעמוד לדין ועלולה לספוג עונש של שני משחקי רדיוס עם קהל) הם לא כאלו שמעולם לא נראו בקרית אליעזר ואין זו הפעם הראשונה שהמאמן חוטף בראש מהאוהדים. ההתפרעות הייתה גדולה כאשר אוראל דגני כמעט נפגע מאבן בראשו. דלה ימפולסקי, אלון תורג'מן, סארי פלאח ואחרים ספגו ביקורות קשות מצד האוהדים ורק בעזרת כוחות האבטחה במקום נשמר הסדר.

נשיא המועדון, יעקב שחר, פנה לאוהדים בעקבות האירועים באתר הרשמי: "הקבוצה שלנו אינה במיטבה. לא רשמנו על זה פטנט, זה קרה, קורה ויקרה במועדונים גדולים ומפוארים בארץ ובעולם. על כולנו לעשות את הנדרש כדי לצאת מהתקופה הלא טובה ולהמשיך קדימה. אף אחד מאיתנו לא אוהב להפסיד, במיוחד לא בדרבי. אבל גם הפסד בדרבי, אחת לעשר שנים אינו מצדיק התנהגות עלובה כמו זו שחווינו אתמול. התפנקנו".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אוהדי מכ' חיפה התפרעו, אלישע: קשה

"ב-11 השנים האחרונות זכינו בשבע אליפויות, הגענו פעמיים לליגת האלופות ולבתים של הליגה האירופית. אנו בונים מסורת של הישגים. הדגש הוא על "אנו" ואנו במועדון הזה זה לא רק שחקנים ומאמנים".

"אנו במועדון זה כל בעלי התפקידים ואנו במועדון וגם ובעיקר קהל האוהדים. גם אני, נשיא המועדון, בעת המשחק אני אוהד ורוצה תמיד את הניצחון. יש גם הפסדים כואבים כמו זה בדרבי אמש. ככה זה בספורט, בתגובת חלק מהאוהדים אתמול אף גרועה מההפסד".

יעקב שחר. מגנה את התנהגות האוהדים (עמית מצפה)
יעקב שחר. מגנה את התנהגות האוהדים (עמית מצפה)
 

"להביע מחאה זה דבר לגיטימי, אבל להתנפל על השחקנים וצוות המאמנים כפי שהיה אתמול, אינה מקובלת עליי. זאת התנהגות פרועה ולא ראויה שאני ורוב האוהדים מוקיעים אותה בכל פה".

"לכל אלה שהכובע בוער על ראשם, אם לא תשנו התנהגותכם אינכם רצויים בביתנו. בפנינו משימות לא מעטות, נעמוד בהן רק אם כולנו נשתף פעולה ונעזור לקבוצתנו האהודה לחזור לנתיב ההצלחות", סיכם הנשיא.

בולייאט (עמית מצפה)
פאלח בסיום הדרבי. "אין ביטחון לצעירים" (עמית מצפה)
 

שחר: "טוואטחה ופלאח משחקים בפחות ביטחון"
עוד לפני הפנייה לאוהדים, אמר שחר ל-ONE: "התוצאה אינה מצדיקה את התנהגות האוהדים. אנחנו בתקופה לא טובה אבל נדע לצאת ממנה. לפני הדרבי חמישה שחקנים שלנו נפצעו ונאלצנו לעשות שינויים בהרכב. אנחנו לא צריכים לקבל בקלות כזאת שערים אבל זה נובע מחוסר ביטחון. שחקנים צעירים כמו סארי פלאח וטאלב טוואטחה שפתחו יפה את העונה משחקים בפחות ביטחון".

שחר המשיך: "אנחנו צריכים להחזיר את הביטחון המינימלי ולהמשיך הלאה. יש משחק ביום רביעי מול שאלקה וצריכים להתכונן אליו כראוי". אחד השחקנים היטיב לבטא את מה שקורה: "צריכים לעשות חשבון נפש, אנחנו סופגים שערים מהר מדי אבל האשמה לא רק בשחקני ההגנה כי אם במשחק ההגנה כולו".

קטן (עמית מצפה)
בוקולי וקטן עם הפנים ברצפה. "לעשות חשבון נפש" (עמית מצפה)
 

בקבוצה דוחים כל אפשרות לזעזע את המערכת בעמדת המאמן. התחושה הכללית שהמצב הקיים נוצר בעיקר בשל ארגון לא נכון של הקבוצה בקיץ האחרון וארגון חפוז של סגל שחקנים שחלקו לא מתאים למועדון בסדר גודל של חיפה. ההחלטה לשלב את מרלון דה-חסוס שלא שיחק חודשיים זכתה לביקורת והצביע על חוסר האונים שמכבי חיפה נמצאת בה.

לקראת ינואר תנסה לעשות חיפה שלושה עד ארבעה שינויים בסגל. הגעתו של קשר הפועל ת"א, אביחי ידין, יכולה להילקח בחשבון אם ישוחרר מהפועל.

לכתבה זו התפרסמו 463 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 463 תגובות ב-327 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
327
ירוק13/12/2011 16:18
חבריה אני מציע לכם בהרכב מול שאלקה לחזיר את גדיר להרכב ותראו איך אנחנו ננציח .דרך אגב מי שהבי את חיפה לשלב הזה גדיר בשחות השער היחיד בסיבוב הראשון .ואני מתערב עם כולם אם הוא יחזור להרכב ננציח .לזכור טוב מאוד אני גם מזכיר לכם את העליה לליגת האלופות .אלישע ניסית את כול הרכבים.תנסה את הרכב הזה ונראה מי צודק.עמשה +גדיר +עידן ורד .אנחנו מנצחים .
השב   •  00
326
אלישע12/12/2011 12:33
למשל אני.
השב   •  00
325
המאמן בעז״ה הבא של חיפה12/12/2011 11:38
טווב אלישע תקשיב כמה עצות בישבלך: 1-אתה צריך להגיד לשחקנים מי שלא ייתן 110% גם באימונים וגם במשחקים פשווט אין לא את היכולת -ו- את הנשמה לשחק בקבוצה בסדר גודל של חיפה! 2- גם הזרים אתה חייב להתחיל לחפש זרים נוורמלים! וייאלה להעמיד תשחקנים במקום ולהתחיל לנצח!! -
השב   •  00
324
אוהד ירוק12/12/2011 10:44
יעקוב שחר רוצה אוהדים מתורבתים , אני מסכים איתו לגמרי . בוא נלמד מברצלונה ונביא בדרך תרבותית את האכזבה שלנו מאלישע .. כל האוהדים במשחקים הבאים שמעוניינים בפיטורים שינופפו במפית לבנה
השב   •  00
323
לוני12/12/2011 10:18
השב   •  00
322
מוני12/12/2011 10:16
השב   •  00
321
אמיר12/12/2011 10:13
מה חדש בחיפה?
כמו שעשו לכל מאמן שהביא אליפויות :גיורא שפיגל ,רוני לוי,ועכשיו אלישע.פשוט קהל אלים ומכוער-אם לא לוקחים אליפות הורגים את המאמן.
השב   •  20
320
ירוק בנשמה12/12/2011 09:59
השב   •  00
319
ירוקכהה12/12/2011 08:59
אלישע די, מספיק, ניסית את כל ההרכבים ובאמת שום דבר לא הצליח. לא צריך לספר על חוסרים בהרכב או תירוץ אחר. פשוט שחרר אותנו כי אין סיכוי שתצליח להוציא את חיפה מהביצה בה היא שקועה עד צואר. גם בינואר אם תשחרר מספר  שחקנים אז מה בדיוק יהיה? אפילו אם תביא חלוץ או בלם זה לא זה. הנוכחות שלך, קו המחשבה שלך לא מתאים יותר למכבי חיפה אז באמת בלי לפגוע פשוט שחרר. הייתי לוקח את איתי מרדכי להיות מאמן זמני עד ששחר ישכיל להביא את עטר או מישהו דומה לו. חבל על כל הכסף שמשקיעים כאן כי באמת זה פשוט לא יעזור. פשוט צריך לשרוד על מנת להשאר בפליאוף העליון ועל מנת שהבושה לא תהיה גדולה יותר. היום הקבוצה מזכירה לי את מכבי ת"א הכושלת
השב   •  00
318
הפועל האדום12/12/2011 08:58
והריח בכל הכרמל
השב   •  01
guy12/12/2011 09:44
ממרגל רגל וחילבה ?!
השב   •  10
317
רענן12/12/2011 08:50
אוהדים יקרים!
תדעו לכם שמר יעקב שחר לא סופר אותנו,לא ספר אותנו מעולם,ולא יספור אותנו בעתיד,הוא מצפצף עלינו בגדול.
מה שמעניין אותו זה כסף,כסף בלבד.
אותו מעניין בכמה ימכור את דבשוולי,כמה יעשה על גולסה,כמה כסף
יקבל על עמאשה,ובכמה ימכר וורד,ושרנוב,וגם הבלם אנדרי פילבסקי
ימכר,זה מה שמעניין אותו,אנחנו יכולים להתפוצץ מזעם,מכאב,מעלבונות,מכאב לב ועוד. לא מענניין אותו.אנחנו הזבל אתם מבינים.
רק קנסות לשחקנים יעזרו אבל הוא לא שומע ולא רואה.
השב   •  01
316
אהוד12/12/2011 08:48
ימפולסקי לבד יותר טוב מידין
השב   •  00
315
חמיד12/12/2011 08:32
עם הכסף שבזבזו על הבלופים שהביאו היו מביאים שלוש זרים איכותיים . כל פעם שחר מזכיר לאוהדי חיפה שאלישע הביא להם 2 אליפויות אדון שחר עם הסגל שהיה לאלישע הוא היה צריך לקחת אותכם לשמינית גמר ליגת האלופות
השב   •  00
314
רענן12/12/2011 08:21
את שיחרורו של שלומי אזולאי שחקן מצויין,סולליך יחזור לחיפה עקב הטעויות של אלישע לוי.ולמה לתת לבלם בולהעץ
בוליאט המשך במה,הוא כשל כשלים,אשם בשער נגד בני יהודה,אשם בשער של דמרי מול הפועל ת"א,אשם בשער נגד הסרדינים,וחורים בלי הפסקה. למה לתת לבול עץ את הבמה?
אם ניספור את הטעויות של אלישע,לא יהיה מקום כאן ל 6 עמודים.
אלישע צריך להחזיר את המפתחות אבל לאור הכסף הגדול שמקבל לא יעשה זאת,שחר מצידו לא רוצה לשלם פיצויים ושכר למאמן נוסף,אז מי סובל?כמובן אנחנו האוהדים עד למשחק מול שאלקה,שם ישכחו הכל,ועוד צ''אנס לאלישע,ועוד צ''אנס לשחקנים,ועוד עוגמת נפש לנו האוהדים.
רענן
השב   •  00
313
ארז12/12/2011 08:14
השב   •  10
312
לולו12/12/2011 07:56
השב   •  00
311
לולו12/12/2011 07:55
השב   •  00
310
אלי12/12/2011 07:47
איך זה לקבל 3 לפחות שמרתם על יציבות תוך שבוע פעמיים 3 גם משהו לקחת להמשך העונה
השב   •  01
guy12/12/2011 09:44
נכון אפשרנו לכם לתת לנו 3 בראש וזה כואב וזה עצוב אבל אתם תמיד תשארו 0אוהדים 0 הנהלה 0 מועדון אז תהנו תמשיכו לחלום שבנין שווה משהו עד שזה יתפוצץ לכם בפנים שתרדו ליגה בסוף העונה באופן אישי אני אשמח אם תשארו כי זה נקודות בטוחות לעשר שנים
השב   •  10
ירוק12/12/2011 19:10
פ''חח אני במקומך לא הייתי כלכך מרוצה חכה.. גם תורכם יגיע זאת פשוט תקופה קשה למכבי .
השב   •  00
309
בטוב וגם ברע חיפה כל החיים12/12/2011 07:39
אוהדי הפועל חיפה אתם עדיין במינוס בהפרש מה אתם מתלהבים ? חכו אחרי ינואר נתחזק טיפה נעיף כמה שחקנים מחזור אחרון ניפגש ואז יהיה עוד עשור שלא תנצחו תחכו יאפסים
השב   •  11
308
טאז ירוק12/12/2011 07:38
מי זוכר את האליפיות שלך
מכבי בחיים לא הפסידה ככה כפי שהיא מפסידה היום .
תתביש לך .
השב   •  10
307
אלי12/12/2011 07:37
אדום אדום זה הצבע שלי הפועל חיפה תמיד בנשמתי הירוקים רואים אדומים מקבלים 3 לפחות הם שומרים על יציבות גם מהפועל תא וגם מהפועל חיפה אותו כמות גם משהו
השב   •  10
306
טאז ירוק12/12/2011 07:31
השב   •  10
305
טאז ירוק12/12/2011 07:30
כל הכבוד קבלו טופי
נצחתם בעשור אבל בעשור יעלובים
ממש חג בשבילכם זה מראה שאתם קבוצה קטנה לדורות .
השב   •  30
304
אוהד12/12/2011 05:48
וגם את ההוא עם החולצה הצהובה
השב   •  00
303
ירוק בצמרת12/12/2011 04:43
עם כל הכבוד למה שאלישע עשה בשנים עברו  .  הוא הצליח בצורה חלקית   כי אמנם לקח אליפויות  אבל מכבי חיפה היתה רגילה לאליפויות לפניו.  באירופה הוא נכשל .  והוא איבד את המומנטום שהיה לו .  השידוך עם אלישע מיצה את עצמו. זהו מאמן עם יכולות, אך אני מאמין שמבחינה מנטלית וסגנון הוא מתאים לקבוצה קטנה . ואכן קבוצת אמצע טבלה או כזאת שנלחמת על חייה בליגת העל או ליגה אחרת עשיוה להינות משירותיו !!
השב   •  30
302
גל12/12/2011 03:45
ואתם עוד מעיזים לקרוא לעצמכם מכבים ח פשוט קבוצה של עגולת אפילו בסופר של אפי הוא לא היה לוקח אותכם כעגלות הוא טוען שהשקיות יותר יעילות מהעגלות של מכבי. זה פשוט מצחיק לראות איך אוהדים כמוכם לא יודעים להפסיד בכבוד כל החיים שנאתם אותנו ולא באמת היה לכם על מה אבל אין מה לעשות אוהד בלי מוח שונא בכח. רק אל תשכחו היום קרב והיום בא נצפה עליכם מלמעלה על הקו האדום בטבלה. עכשיו כולם יודעים שמכבי חיפה הם הבלוף הכי גדול במדינה.
השב   •  01
301
בן-דוד12/12/2011 02:35

הבעיה העיקרית בקבוצה היא טאלב חוץ ממשחקים בודדים (קראקוב בבית ,מכבי תא שנה שעברה ) היה החוליה החלשה בקבוצה. אני מזכיר שעד שמסיללה חזר בסוף העונה שעברה חיפה התחילה לאבד גובה ונקודות וכמעט הפסדנו את האליפות (מסיללה שיחק נגד תא במשחק העונה) . טאלב משחק ללא ביטחון כלל וכלל בורח מאחריות ובורח מכדורים (השחקנים גם אינם משתפים אותו והוא אינו עושה דבר לשנות זאת) בעייתי מאוד בכדורי גובה וגם אינו מהיר כמו שנוטים לטעות בגלל מבנה גופו וצורת ריצתו (מהירות בינונית),כמעט בכל דקות המשחק תקוע על הצד השמאלי באמצע המגרש. לא יורד להגנה ולא עוזר בהתקפה!! משחק בחוסר אינטילגנציה למרות שיש לו מסירות קצרות ובינוניות מדוייקות . יודע לחטוף אבל כלל אינו יורד לגליצ''ים וחלבי לגמרי רק משחק אותה סטייל בניון עם תנועות ידיים של "איזה טעויות הגנה אתם עושים" כאשר הוא האשם העיקרי.בוליאט ופאלח נאלצים לחפות עליו כל המשחק ואני לא מבין איך אלישע לא רואה את הבעיה הזאת. לדעתי הוא רץ הכי פחות במגרש כאשר כמגן הוא אמור לרוץ הכי הרבה. לסיכום הוא אינו מעורב במשחק לא פותח בכלל כדי לקבל כדור ובורח מאחריות ,מפוזר מאוד בהגנה!ולא מתואם עם ההגנה בכלל. אינו החלטי(אפילו בהוצאת כדורי חוץ) ולוקה בכדורי גובה.

השב   •  10
300
אוהב ירוק12/12/2011 02:17
השב   •  00
299
מומי12/12/2011 00:09
הוא מעורב בכל הבלגנים שעושים האוהדים והוא מצית את הילדים .כולם מקירים אותו בתור אחד שעושה בעיות
השב   •  10
298
ירוק הוא דמי11/12/2011 23:47
יעקב שחר צודק בכל מילה, זה קרה ועוד יקרה בהרבה מועדונים בעולם, אבל! לא הקבוצות ילחמו בשביל הסמל והמועדון והאוהדים מה שלא קורה במכבי חיפה, אני אם הייתי יעקב שחר הייתי קונס את כל השחקנים ב- 10000 דולר כל אחד על אי הנאמנות והלחימה לטובת המועדון, קורה שמפסידים אבל לא בצורה שבזו. אבל אני עדיין חושב ומאמין שבסוף זה יתחבר וניקח את האליפות בעזרת השם. אמן
השב   •  31
אבי הירוק12/12/2011 04:56
כבר 10 יתרון ויש עוד משחק חסר ל 2 הראשונות הייתי מסכים איתך אם היינו משחקים יפה ומפסידים אבל איך שנראית הקבוצה אני מקווה שלא נלחם בתחתית השנה הם פשוט גרועים כל ה11
השב   •  00
297
דנה11/12/2011 23:17

אליצור רמלה נשים מזמינה את מכבי חיפה למשחק הן בתקופה לא טובה של הבקעת שערים רוצות לשפר את היחס שערים שלהן הן מקוות שאלישע לוי יענה לבקשה תודה.
השב   •  11
296
אשר11/12/2011 23:14
מותר לכם לשמוח אחרי עשר שנים עצובות . אתה מבין מה זה עשר שנים ? אני אתן לך דוגמא הבן שלי משוחרר מהצבא כבר שנתיים , כשניצחתם בפעם האחרונה לפני עשר שנים עוד לא היה לו בר מצווה , אז עם התרנגול העיוור מצא גרגר אחרי עשר שנים והוא שמח ושבע אז לבריאות
השב   •  20
295
ron111/12/2011 23:06
אלישע לוי הוא הגורם היחידי! במצב! קודם כל הבאת שחקנים כל כך בנוניים כמו דה חסוס דגני שארנוב ימפולסקי מגרלשווילי גם עאמשה לא כלכך מתאים אבל בסדר! סתם להביא כל כך הרבה שחקנים במקום להביא שלושה ארבעה איכותיים יותר ולשים בהם יותר כסף ששווים את זה! מציב שחקנים שבכלל זה לא התפקיד שלהם! כמו גולסה שצריך לשחק באמצע! גורם לריבים בחדרי ההלבשה בין שחקנים ומעיף את דווידוביץ''לספסל ושם שוער ליגה זין במקומו וגורם וסצל כמו ניר דווידוביך לרצות לעזוב! אתה הרגת תקבוצה הזאת יאללה עוף!
השב   •  20
294
משה11/12/2011 22:57
השב   •  00
293
מה שעשו זה פשע11/12/2011 22:51

השב   •  11
292
איציק11/12/2011 22:51
תמיר כהן בלם יחד עים סארי פלאח. טוואטחה בספסל ומגראשווילי להרכב. משומר לספסל ודגני מגן ימני. אלישע תתעורר ותגיב.
השב   •  20
גידי11/12/2011 23:57
בגללו קיבלנו שני גולים
השב   •  00
291
כחול חיפה אדום בית"ר11/12/2011 22:49

השב   •  02
290
Marom11/12/2011 22:49

קודם להיפטר מהשוער בלאי שארנוב. (כן כן אוהדים לא חייבים להסכים איתי אבל זה האמת)

הגנה: סארי, בולעץ ודגני(כן כבלם זה לא ניסוי זה חלק ממערך)

קישור אחורי סיידו ובוקולי(הגנתי) / תמיר(התקפי)

ורד באגף כאשר הוא יורד ועוזר לדגני לחסום את המגן התוקף והקשר התוקף.

טאלב קשר התקפי מידי פעם יורד לעזור להגנה.

עמאשה חלוץ בחוד. דבא מאחורי החלוץ(או חלוץ זר חדש הרבה יותר טוב)

גולסה וימפולסק/קטן שחקנים חפשיים. ימפולסקי גם יכול לחפות בצורה הגנתית תפקיד שהוא כבר נוסה בו, אך גם יכול להיכנס כחלוץ 3 או רביעי אם צריך תוך כדי משחק.

השב   •  03
289
תואמי אוהדי בית"ר11/12/2011 22:45

השב   •  10
288
תואמי אוהדי בית"ר11/12/2011 22:43

השב   •  00
287
אשר11/12/2011 22:42
הטעויות שלך הם . 1 גמרת את דוידוביץ 2 גמרת את עלי עותמן 3 גמרת את מגרלשווילי 4 שחררת את פילייבסקי הבאת בלם חושך במקום בדמות איציק כהן 5 הבאת את תמיר כהן הבן אדם לא פוגע 6 ייבשת על הספסל את עידן ורד השחקן הכי טוב בחיפה 7 הבאת את ימפולסקי משחק רק כמחליף 8 שילמתם ים של כסף על עזריאל ובקושי משחק 9 אלון תורגמן בקושי משחק 10 לעמשה נתת תפקיד חדש לעזור לטווטחה לא פלא שנגמר לא האויר במחצית 11 לא רצית את סולליך כוכב בעכו בקיצור נכשלת בכל מה שעשית ,
השב   •  61
אלישע11/12/2011 23:07
השב   •  00
חיפאי11/12/2011 23:25
השב   •  10
אלישע12/12/2011 00:05
הבהלת אותי.הכל בסדר?
השב   •  00
286
אוהד אדום חזק11/12/2011 22:39
אין לך כבוד, תלמד להפסיד בכבוד בלי ללכלך, כי אחרי שמכבי תל-אביב תהפוך לקבוצה של המדינה. (אתם בכדורסל.) יהיו לך הרבה תסכולים כאוהד מכבי חיפה כדורגל
השב   •  00
guy12/12/2011 09:35
השב   •  00
285
שלמה11/12/2011 22:33
טלאב טואטחה יותר מדי מהר הגיע לשיא שלו .
אין לא מבנה גוף של שחקן כדורגל, ובמיחוד לא של שחקן הגנה.
עם הוא היה חלוץ אולי מבנה גוף כזה יכל להצליח אבל לא  בהגנה ,
שהוא צריך לעמוד מול חלוצים חסונים.
יותר מדי מהר לבש את חולצת הרכב של מכבי חיפה וגם של הנבחרת .
הוא בסך הכל עוד שחקן כדורגל לקבוצת מרכז טבלה בלי הרבה יומרות .
השב   •  65
ירוק11/12/2011 22:59
השב   •  20
המפציץ בירוק12/12/2011 00:19
משחק אחד לא טוב וקברתה את טווטחה?מבחינה פיזית הוא עוד יגדל בעתיד זה ברור שהוא לא ישאר רזה כזה כל הקריירה..מה שנשאר לו זה לעבוד על רגל מסיימת ותוך שנה-שנתיים הוא ישחק בקבוצה גדולה..
השב   •  22
284
אורן ירוק11/12/2011 22:08
לחץ ? מה זה ?  לפני שבאת לחיפה מועדונים היו מזיעים כששומעים שיש להם משחק נגדנו. על איזה לחץ אתה מדבר ? מעולם לא היינו אנדרדוג. עד שהגעת .
השב   •  32
283
אוהד11/12/2011 22:01
זוכרים כולנו איך האוהדים גרשו את שפיגל ואחר כך גם את רוני לוי. מה היה קורה אם האוהדים לא היו מגרשים אותם אינני רוצה בכלל לחשוב. אז כדאי לשים לב למה שהאוהדים חושבים יש להם איטואיציה נכונה
השב   •  52
282
בגין גד11/12/2011 21:58
השב   •  11
281
apeno11/12/2011 21:39
האלופיות שהיו בזכות השחקנים לא אתה (אלישע) מקומך עם הקבוצות
השב   •  62
280
ירוק ראשל"צ11/12/2011 21:37
נצחתם בצדק, אין ספק. אנו קבוצה גרועה השנה, אבל לא נרד ליגה כמוכם!
השב   •  90
279
.איציק11/12/2011 21:35
אלישע, עים כל הגינוי שלי לאוהדים הבודדים והמטורפים, אתה לא מתאים למכבי חיפה. תפנים ותתפטר. לא זורקים 26 שחקנים. זורקים מאמן אחד. אתה האחראי המקצועי וכבר ביום רביעי, אחרי התבוסה לשאלקה אתה תבקש להשתחרר. עזוב אותך, לך חזרה לבית שאן, תעלה אותם ליגה ושחרר אותנו מנוכחותך. הפכת למאוס על האוהדים, השחקנים וההנהלה.
השב   •  40
278
אדום עולה עולה11/12/2011 21:24
גם אם כבר שחר מסביר לכם מה זה דרבי השחקנים שלכם לא יבינו כי הרי אמרנו שאתם נעל.
השב   •  11
277
אדום עולה עולה11/12/2011 21:21
יש לכם את השחקנים הכי טובים בליגה.כמעט הכי הרבה כסף.אבל אין ספק שאין לכם נשמה
השב   •  20
276
אדום עולה עולה11/12/2011 21:20
השליטה בחיפה עברה לאדומים
השב   •  22
שלמה11/12/2011 22:37
ויותר מזה מאחל לך ולקבוצה שלך לשאר הרבה שנים בליגת על ,
כי למרות שהפסדנו אחרי 10 שנים בדרבי , לדרבי יש את כיף משלו , אוירה מאוד מיוחדת במשך כל השבוע .
ורק שנהנה מכדורגל , זה רק ספורט .
השב   •  50
ירוק חזק11/12/2011 22:50
תמשיך לחלום יא טונה עלובה,השליטה עדיין ירוקה זה שניצחתם פעם בעשור לא אומר שהשליטה עברה אליכם
השב   •  21
275
אדום עולה עולה11/12/2011 21:19
תמיד היה לכם מזל גדול נגדנו
השב   •  20
274
המפציץ בירוק11/12/2011 21:19
גם אני לא אוהב מה שאני ראיתי במשחקים האחרונים על המגרש אבל כל הגדולה של מכבי חיפה זה לחזור ובגדול ואם נמלא את האצטדיון נגד שאלקה ונעודד עד הדקה ה-90 אנחנו ננצח!!הרכב למשחק:שאראנוב,טווטחה,פאלח,בולייאט,
משומר,סיידו,בוקולי,גולסה,ורד,קטן,עמאשה.
אנחנו חייבים לנצח,אם ננצח נעלה בטוח לשלב הבא וכך יהיה יותר כסף לרכש בינואר ומומנטום חיובי להמשך הליגה יאללה כולם לבוא ולתמוך לא לקלל!!
השב   •  62
273
אדום עולה עולה11/12/2011 21:18
לראות את האוהדים המקקים סובלים.
השב   •  12
דוד סירוצקי11/12/2011 21:43
הבכי הזה הוא היסטורי סרדין. אתם במשך 10 וחצי שנים בכיתם עכשיו אנחנו בכינו בצורה חד פעמית. אבל אתה וכל האוהדים הסרדינים יודעים שאם היה לנו הרכב חזק והגנה מצוינת והתקפה אדירה הייתם חוטפים שמינייה. תמשיכו לשמוח מהדרבי הזה כבר הדרבי הבא יגמר בבכי רב ושלכם כמובן בכך שתרדו ליגה.
השב   •  31
272
רפי11/12/2011 21:05
מתי תתאורר כבר ותביא מאמן נורמלי שלא יפסיד לך לקבוצת תחתית בושה
השב   •  20
271
לירן11/12/2011 20:59
לשחרר את כל החיזוק העלוב, לספסל סופית את קטן. ולהביא שניים שלושה שחקנים איכותיים.
השב   •  21
270
אבל מה איתך.?11/12/2011 20:57
השב   •  20
269
יאללה חיפה~!@!11/12/2011 20:43
אני לא מבין!!יש שחקנים כמו פדרו גלבאן,אחמד סבע שמוכיחים כבר כמה עונות רצופות שמקומם בקבוצות הגדולות אבל משום מה אצלנו כולם טסים למרחקים שהפתרון קרוב..!די להמר!קבוצות כמו ריאל וברסה מצליחות כי הם קונים שחקנים שכבר הוכיחו את עצמם
השב   •  31
268
ירוק11/12/2011 20:41
הקבוצה הזאת פשוט קבוצה לא טובה, קבוצה שרובה בנויה משחקנים בינוניים שמתאימים לקבוצות קטנות.זאת הקבוצה שאלישע בנה וזאת הרמה שלה.ממש לא מתאים לסטנדרטים של מכבי חיפה.פעם שחקנים היו חולמים להיות בספסל של מכבי חיפה,היום כל אחד מקבל את חולצת ההרכב.
רק אלישע הביא למצב הזה,בכל אופן ההתנהגות של הקהל מבזה ומביישת, התנהגות מגעילה !
השב   •  80
267
פבל11/12/2011 20:26
מה לא ברור?
תראו איך טל בנין הגיע להפועל חיפה והכל שם פורח אז יאללה יעקוב שחר תפטר כבר את אלישע.
רוצים את ראובן עטר
השב   •  33
266
בטוב וגם ברע חיפה כל החיים11/12/2011 20:11
אתם לא מבינים שאתם אלה שמורידים לשחקנים את הביטחון ? אני יתפלא עם חיפה תפסיד יום רביעי לשאלקה אתם צריכים לעודד את השחקנים ומי שיכול ללכת לאימון שלהם ללכת ולעודד אותם זה ממש לא התנהגות של אוהדים תדרבנו את השחקנים אנחנו חלק גדול מהקבוצה ורוב הפעמים משפיעים על המשחק אז אני אומר שמימשחק הבא להתחיל לדרבן ולעודד ת''שחקנים באיחוד את דלה ימפולסקי שתקפו אותו והוא שחקן מעולה וגם את אוראל דגני
השב   •  101
265
ירוק11/12/2011 20:09
הרסתם אותנו את כל האוהדים שלכם תומכים בכם תמיד ומשבוע לשבוע אתם רק הורסים אותנו !!
קבוצה אל אפסים זה מה שאתם ! תתעוררו כבר !
השב   •  10
264
דינגו11/12/2011 20:03
מכבי חיפה היא מועדון גדול אבל קבוצה קטנה. מועדון נמדד לפי הישגים לאורך השנים בעוד שקבוצה נמדדת על בסיס עונתי. ולמה הקבוצה קטנה? כי היא מלאה בשחקנים בינוניים.
השב   •  01
263
ירוק בעננים11/12/2011 20:01
0נקודות 0שערים בליגת האלופות זה שיא עולמי . 48 מסירות במהלך שהביא לשער נגד בוכארשט זה שיא עולמי שהיה עומד על 46 מסירות והיתה מחזיקה בשיא הזה נבחרת ארגנטינה . לקבל 21 שערים ב15 משחקים זה שיא למועדון כמו מכבי חיפה . סגל של 26 שחקנים זה שיא חדש . לקבל שתי שלשיות תוך שבוע זה עוד שיא . לשחק ברמה של ליגה ג זה עוד שיא . לתת לקשר [ימפולסקי] לשחק מגן ימני כאשר ישלי מגן ימני [עותמאן] האחי טוב במדינה יושב על הספסל זה עוד שיא .
השב   •  82
262
רום11/12/2011 19:53
אלישע תודה על השנים הטובות שהיית בחיפה, אם אתה רוצה שהקבוצה תתפתח ותתקדם , אנא תפרוש ותן את המושכות למישהו אחר.
השב   •  11
261
שרון וזהו11/12/2011 19:52
מתי הוא יבין שהוא האשם הבלעדי
הוא טוב בלחפש אשמים אחרים חוץ מאת עצמו,יש עוד אשמים אבל הוא האשם העיקרי כבר יותר משנה שאנחנו נראים גרוע
השב   •  31
260
נדב11/12/2011 19:35
אולי זה יעזור לנו במשו
השב   •  10
259
סמי11/12/2011 19:35
אל תאשים שחקנים, כשלא מביאים שחקנים טובים ולא מביאים מאמן טוב מתחילים להפסיד. אתה גמרת את הסוס אחרי ה 0-0-0 , מה אתה עוד עושה פה?
השב   •  10
258
אוהד חיפה11/12/2011 19:34
תתיבשיו לכם מה שאלישע לוי עשה ב 4 שנים אף מאמן לא עשה בעונה הראשונה אליפות בעונה השנייה הפלה היסטורית לליגת האלופות בעונה השלישית שוב אליפות ובעונה הזאתי שלב הבתים של גביע אופ''א ובעזרת השם אולי גם ל 32 הגדולות אז בבקשה לבוא בטענות לאלישע הוא מתאמץ הרבה בשביל מכבי חיפה אז במקום לזרוק עליו מוט ברזל תנסו לתמוך בקבוצה דווקה בתקופה כמו זו אנחנו האוהדים צריכים ליהיות שם בישביל הקבוצה.
השב   •  21
257
שלומי11/12/2011 19:33
לקח אליפות ראשונה בלי מתחרים, הפסיד אליפות באשמתו הישירה!!..0-0-0 בליגת אלופות! 3 וחצי שנים בלי שיטה!..זה מה שאלישע עשה!!
השב   •  40
256
אוהד חיפה11/12/2011 19:25
למה בית שאן תמיד צריכה ליהיות קורבן של הטעיות של אלישע אני כבית שאני לא יכול ליראות את זה בית שאן זה עיר ירוקה איפה שלא תלכו כולם אוהדים מכבי חיפה אז את התסכול של האוהדים אל תוציאו על בית שאן.
השב   •  10
אורן ירוק11/12/2011 21:52
השב   •  00
255
עמית בחבוט11/12/2011 19:24
מה מה אתם רוצים מאלישע? הוא 3 שנים במכבי חיפה לקח 2 אליפויות כמו גדול לא דיברתם? אז חיפה השנה עם הרכב ממש חזק , בלי חשק העיקר הכסף. עם הוא הולך בכלל תתפרקו אוהדי הצלחות מגעילים!!
השב   •  25
ליאור11/12/2011 20:52
והנה אתם מקום ראשון בליגה..
אתה יודע, במועדון כמו מכבי חיפה לא סופרים רק הישגים אלא גם דרך, ומכבי חיפה לא משחקת כדורגל יפה כבר כמה עונות. אז תעשה טובה ותתעסק בקבוצה שלך, כי אנחנו רוצים לראות כדורגל אמיתי.
השב   •  30
254
עכואי11/12/2011 19:16
להשאיר את אלישע - כחול
להעיף את אלישע - אדום
השב   •  935
253
מכבי זה אצלי בלב11/12/2011 19:16
אתה מאמן גדול.. והלוואי עלינו שלוש שנים של  הצלחה ושנה רביעית פחות טובה
השב   •  00
252
אחד שמבין11/12/2011 19:14
אתהה צריך לעזוב בגלל ההתנהגות של האודים! גם לי נמאס לא צריך להמשיך תאמן באירופה יהיה לך יותר טוב בגלל התנהגות האוהדים! גרנט בוא לאמן
השב   •  02
251
קובי בר11/12/2011 19:12
האוהדים השרופים מרוב שהם שרופים הם רוצים רק ניצחונות ולא חושבים על כלום אם אנחנו מפסידים כמה משחקים הם משתגעים וצועקים לפטר את המאמן עזו אותך מהם סומכים עליך שתצעיד אותנו לדרך חדשה מהמשחק ליגה הבא ובעזרת השם ננסה עוד להאבק על האליפות אם כבר לא יהיה אפשרי לא נורא תמיד יש עונה הבאה ונשמח לראותך עוד שנים ארוכות בחיפה
השב   •  34
דויד11/12/2011 22:48
אלישע פשוט נכשל בכל הפרמטרים אז איך אתה בדיוק רוצה שהוא יישאר ?כדיי שימשיך להרוס את הקבוצה עם בחירת הרכב לקוי אימונים לקויים  זריית חוסר ביטחון ופחד בלב השחקנים העפת כישרונות מהקבוצה והבאת עגלות כמו דגני וכהן ואיפה הנוער? פעם היו מעלים שחקנים מהנוער.אפילו רוני לוי היה יותר טוב כי לא היה נכנס לפאניקה.אלישע לא מבין כלום לא מבין מה הוא רוצה מעצמו  ומהשחקנים והם לא מבינים מה הוא רוצה בקיצור מי שחושב שאלישע נשאר בגלל משהו חוץ מהכסף שיצביע לכחול מי שחושב בגלל הכסף אדום
השב   •  20
250
אוהד חיפה אמיתי11/12/2011 19:11

מספיק מה שעברנו איתך היה תענוג לראות את הקבוצה בשנים האלה אבל זה נמאס. העונה אנחנו מפסידים לקבוצות קטנון כמו הפועל חיפה אז אני רוצה שתפוטר! כל מי שמסכים שייתן בלייק

השב   •  60
249
שלומי11/12/2011 19:09
לכל אוהדי חיפה ובמיוחד לשחקנים:תפסיקו להתנהג כאילו מכבי ירדה ליגה,אל תשכחו שזו אלופת המדינה,וכבר היינו במצבים יותר קשים מאלה,הרי ביננו אם אתמול היינו מפסידים אחווה עראבה,אואפילו לבני ג''לג''וליה אז אתם לא הייתם כועסים ככה ומעיפים דברים.מה קרה?הפסדנו בפוקס לקבוצה שפתחה את העונה עם 5 מחמש הפסדים,פיטרה את המאמן,והאוהדים שלהם רצו "לשרוף את המועדון",אז ביננו די הם שמחים כי בפעם האחרונה שהם ניצחו אותנו זה היה כשפרעה היה בשלטון של מצרים!!
השב   •  51
ירוק11/12/2011 20:57
שמע אחי פוקס אומרים על משחק 1 2 אבל 5 הפסדים ו 4 תיקו זה לא פוקס הוא לא יודע לאמן  וזה רק חצי עונה בוא נראה הלאה
השב   •  10
דויד11/12/2011 22:56
מה אתה מתנחם בזה שלא הפסדנו לג''לגוליה.כמו ששיחקנו אתמול אפילו ג''לגוליה היתה מנצחת אותנו.מי שלא מבין שחייבים לזעזע את המערכת בלי קשר עם תומכים באלישע או לא הוא חייב ללכת כדיי לזעזע את המערכת ולהביא לקבוצה מאמן זמני עד שיבוא עטר .מי יכול לבוא זמנית?ברקוביץ או אוחנה או אפילו מרקו בלבול.בכל מקרה זה טירוף לחשוב שאלישע יכול לשנות משהו.הוא בפניקה ואיבד את הצפון .ובכלל יש לו אופי שבא לידיי ביטוי בחילופים השלופים מהאצבע שלו שמעיד על פניקה ואיבוד עשתונות
השב   •  20
248
מכביסט11/12/2011 19:08
השב   •  01
247
אבי11/12/2011 19:06
מי שלא עומד בלחץ זה המאמן הו בחר את השחקנים ומי שצריך לשלם זה המאמן.
השב   •  10
246
הצהוב הצפוני11/12/2011 19:02
השב   •  01
245
ירוק11/12/2011 19:01
זאת פשוט קבוצה לא טובה עם שחקנים שרובם מאד בינוניים.לא יעזור כלום,זאת הקבוצה שבנית והיא פשוט ברמה נמוכה שלא מתאימה לרמה של מכבי חיפה.בכל אופן,ההתנהגות של האוהדים אל אלישע מבזה ומביישת,התנהגות מגעילה !
השב   •  00
244
צוקו11/12/2011 19:00
אותם  ללאומית  על  בטוח.
השב   •  00
243
ניצן11/12/2011 18:57
אלישע צריך לשים הרכב קבוע גם עם מפסידים להמשיך עם אותו הרכב שיתן להרכב להתגבש ואחרי כל משחק להגיד לכל שחקן את הטעויות שלו שישפר למשחק הבה גם הפועל תל אביב גיבשו הרכב ותיראו איפה הם
השב   •  00
242
אוהד ותיק11/12/2011 18:49
 תודה לך אלישע לוי תודה על כל מה שעשית במכבי חיפה במשך שלושש או  אני מודה לך באופן אישי על כל מה שעשית בשבילנו במשךארבע שנים הייתה לא צריכה מאמן עם סגל שחקנים הכי טוב שיש בליגה אבל אדון אלישע גם פדיחות כדוגמת אפס נקודות ואפס שערים בעונה השניה שלך בשלב הבתים זה לא נשכח ולא נסלח זה הזמן אלישע אם אתה אוהב את הקבוצה הזו תן את המפתחות ליעקנ''לה ותלך הביתה הגיע הזמן לטלות את המפתחות וללכת מכוון שהשחקנים אינם נלחמים ואינם רצים בשבילך אז מר אלישע ויפה שעה אחת קודם תן בבקשה ואל תעשה לאוהדים יותר פדיחות
השב   •  112
241
שוקי11/12/2011 18:42
גם אלישע בא מקבוצה קטנה (בית שאן) וגם הוא כנראה לא מבין עדיין מה זה סטנדרט של מכבי חיפה.
החלוצים והקישור מתחבאים בקו ה 16 כבר יותר מחצי עונה.

בבית שאן זה מקובל , אצלנו (ואני לא משתייך לקופים למינהם) זה לא מקובל.
השב   •  113
240
אדום בדם11/12/2011 18:37
מכבי רגל תיקו וסל הפסידה
חיפה מושפלת בדרבי
ברסה פתחה את ריאל
וגם זכיתי ב150 שקל בווינר רק מה שנשאר לשבוע מושלם זה ניצחון מחר בקריית שמונה בעזרת השם יאלה הפועל
השב   •  411
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש11/12/2011 19:01
עדיף להיות מושפל בדרבי (עזוב את זה שפיצצנו אותם מכות בחוץ) ולא להיות שמאלני מגעיל כמוך שלא אכפת לא ממדינת ישראל ולא גאה בהיותו יהודי
השב   •  21
239
ירוק11/12/2011 18:37
הלחץ רק אתמול התחיל, ולפי כן אף אחד לא שמע שריקות בוז או קללות מהאוהדים, ובכל זאת הקבוצה זוועה מאז שהשחקנים שירשת מרוני לוי עזבו באוגוסט אז כנראה הבעיה היא לא לחץ, הבעיה היא מאמן פחדן שבחר בשחקנים רמת ליגה ב''
השב   •  50
238
תירס11/12/2011 18:34
אוהדי מכבי חיפה "רגילים" ל"משחק יפה", ובטוחים שמכבי חיפה הוא "מועדון אירופאי לכל דבר".

זהו שקר שאוהדי חיפה מספרים לעצמם כבר כמה שנים.

אבל מה המקור של השקר הזה? פשוט מאוד.
לחיפה הייתה תקופה מאוד מוצלחת בזמן כהונתו של יצחק שום, שגרם לאוהדים לחשוב שמכבי חיפה הוא מועדון-על, ועד היום הם לא התאוששו מאותה תקופה.

אוהדי חיפה נוהגים להתפאר ב7 אליפויות בתוך עשור, אבל שוכחים ש5 מהאליפויות האלה שייכות לרוני ואלישע לוי.
אותם מאמנים שאתם פעלתם ופועלים כדי להרחיק מהמועדון, בטענה ש"הקבוצה לא משחקת יפה".

אז תרשו לי להגיד לכם משהו - זה נכון מה שאומרים עלינו, שאנחנו מפונקים ואוהדי הצלחות.

צאו מהסרט, מכבי חיפה לא מועדון אירופי, והפעם האחרונה שמכבי שיחקה יפה הייתה בתקופת גרנט ושומי.

לא משנה כמה בושות תעשה הקבוצה הזאת, אני אמשיך לאהוד אותה ואמשיך להגיע למשחקים.
גם אני לא רגיל להפסדים וליכולת משמימה, אבל חלק מלהיות אוהד פירושו לתמוך בקבוצה באש ובמים, ולא רק לכתוב את זה על שלטי פלריג.

למה שהאוהדים שלנו עשו אתמול אין שום הצדקה. ואני בתור אוהד חיפה התביישתי כמו שלא התביישתי שנים, ולא בגלל ההפסד בדרבי.
זה לא שונה מהאוהדים הנאלחים של הפועל ת"א והקיצוניים של בית"ר.

פשוט בושה להיות אוהד של מכבי חיפה ביום כזה.
ויסלחו לי אוהדי מכבי חיפה השפויים.
השב   •  123
צודק11/12/2011 19:25
גם אני התביישתי אתמול
השב   •  20
237
שריק11/12/2011 18:30
החגיגות המטורפות של הפועל חיפה בחדר הלבשה, רוצים לראות? כנסו לקבוצה של "קורע את הרשת" בפייסבוק, איזה שיר הם דפקו שם!
השב   •  31
כריש11/12/2011 18:46
נקרעתי עכשיו מצחוק!! כל אוהדי הפועל חיפה חובה לראות את זה !
השב   •  01
236
חכם מיימון11/12/2011 18:28
כדי להעמיס את העגלות העקומות שהמאמן הביא לסגל ובכל שבוע שעובר מתוספות עוד עגלות. זהו כישלון של כל המערכת כולל שלך מר שחר, אך בראש וראשונה של המאמן והצוות המקצועי. מעבר לבחירה לא נכונה של שחקנים, הקבוצה לא מאוזנת, נראית כמו עדר ללא רועה, כבר שנים שאין מנהיג- פליימיקר שיקח אחריות וינהל את המשחק מאחור (משה אוחיון היה פנוי), לקבוצה אין שיטת משחק וטביעת אצבע של מאמן ולצערי היא לא מתנהלת כקבוצה מאומנת, ההגנה מעיפה כדורים ארוכים להתקפה בתקווה שיקרה משהו. שחקנים לא מוצבים בעמדות שלהם והמאמן עדיין עושה ניסיונות לאחר מחצית עונה ומחפש את מי שיציל את המולדת. שחקנים מקבלים קביעות בהרכב גם שאינם מספקים את הסחורה (טוואטחה- למה מגרשווילי לא מקבל דקות? משומר/דגני/ימפולסקי, למה עותמאן לא משותף ברוטאציה כמגן, האם ימפולסקי מנוסה ממנו כמגן? תמיר כהן (אין לו מקום בהרכב), קטן לא בכושר ולא חייב לפתוח. כל זאת מר שחר, באחריות אלישע ועוזריו. אתה כבעלים, צריך להפנים שהם כשלו ולא לתת גיבוי אוטו'' ויתכן שאם תבצע עכשיו שינוי (שומי פנוי ועטר ישמח להגיע), אולי נצליח לבנות סגל מאוזן ולפתוח כראוי את העונה הבאה, כי זאת נראית גמורה ורעה מאד, מבחינת היכולת.  
השב   •  120
ירוק כהה11/12/2011 19:09
אף אליפות לא שייכת לרוני כמו שאף אליפות לא שייכת לאלישע, האליפויות שייכות לשחקנים ולמועדון! רוצה הוכחה? בכמה אליפויות זכה רוני מאז שעזב את חיפה?! רמז, באותם מספר אליפויות שאלישע יזכה אחרי חיפה! גם רוני וגם אלישע הם מאמנים בשקל וחצי שמכבי חיפה עשו, מאמנים שמחוץ לחיפה שווים לכל מאמן ממוצע של קבוצת תחתית! לא שיטה, לא דרך פשוט אוסף של כלום ושום דבר!
השב   •  10
235
אוהד מ.ס אשדוד11/12/2011 18:27
יאללה אשדוד עוד קצת והאליפות שלנו יאלה אשדןד
השב   •  21
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש11/12/2011 18:58
כי את שמאלנייה אני לא סובל ואני גם בא מאזור הדרום אז מן הסתם אני יירצה שאשדוד תיקח
השב   •  00
234
שער 711/12/2011 18:26
קשטן אוהבים אותך
השב   •  20
233
ליאור11/12/2011 18:22
מי שהיה בדרבי ראה את הזילזול של השחקנים ושל אלישע חאלס נימאס ! כל שחקן שם גר בווילה נוסע עם BMW וכל היום עם בנות ומה שהוא מכניס להם הוא שם על הקבוצה ! אלישע הביתה ! מה עוד צריך בישביל שתבין אלישע לך הביתה הקהל שונא אותך !
השב   •  81
232
מכבי או מוות11/12/2011 18:21
השב   •  20
231
דדי11/12/2011 18:21
השב   •  32
230
ירוק בנשמה11/12/2011 18:21

איזה אוהדים אלו כשהקבוצה בפיגור
מקללים במקום לעודד , אני מקנה באוהדי הפועל שמעודדים גם כשהקבוצה בפיגור יש לכמה אוהדים שלנו מה ללמוד
כל הכבוד לאלישע שלא נכנע להם ישר כוח

השב   •  77
אוהד ותיק11/12/2011 18:39
אוהדים שרוצים את אלישע בחוץ לכתוב ולתת מספר בדירוג למעלה, האוהד המסכן הזה אומר שרק 100 רוצים את אלישע בחוץ, אני ה-101 ואתם?
השב   •  34
עמרי11/12/2011 19:09
השב   •  11
229
בנצי11/12/2011 18:17
השב   •  33
228
עוד שירפה בדרך11/12/2011 18:15
כי כל תיקו הוא ניצחון שלנו ובטח הפסד שלכם (אליפות) וסה"כ היו גם כמה שנים שלא היה דרבי חוץ מגביע וגם שם הפסדתם אז אל תאמינו לכל מה שהתיקשורת מספרת לכם ! איך זה לקבל שלוש
השב   •  76
227
חיפה ירוקה11/12/2011 18:12
ההשלמה שלך ושל אלישע שזו תקופה קשה ונתגבר - זו בינוניות. יותר מכל אחד אחר אתה צריך להתעורר ולהבין שאין להשלים עם הפסדים. אין להשלים על זה שלא מצליחים להביא גביע, ואין להשלים שלמרות כל הרכש היקר אף אחד לא פוגע. וכן, אתה כן צריך לחשוב על החלפת מאמן ולא בשנה הבאה. תתחיל גם להתייחס לאוהדים שרואים מה שאתה מיציע הכבוד כניראה מפספס בענק.
השב   •  50
226
אוהד בית"ר שמבין!11/12/2011 18:00
מוחמד גאדיר אחלה שחקן!
תבוא לבית"ר ותהיה מלך ירושלים!
השב   •  53
225
גל11/12/2011 17:43
שמועות מכיוון ההתאחדות : הפחת נקודות מיידית, עונש שיזעזע את כל הליגה ואת אוהדי הכדורגל בארץ! אני מהמר על 10 או 12 נקודות, וחמישה משחקים ללא קהל.
השב   •  64
224
אבי הירוק11/12/2011 17:42
כולם רוצים בפיטורים של אלישע לוי כאילו אם יבוא מאמן אחר עטר או בן שמעון או אפילו גוטמן הקבוצה תחזור לנצח ותשחק מבריק ?? הבעיה היא לא ממש אלישע למרות שאני אישית לא אוהב את צורת האימון שלו ומעדיף מאמן אחר הבעיה היא בשחקנים עצמם שחלקם לר מתאמצים בכלל וחלקם לא מתאימים מבחינה מקצועית אז זאת הקבוצה שיש לנו השנה ונצטרך לסבול עונה ללא אליפות לא קרה כלום אני רק מקווה שבינואר שחר לא יעשה את אותה טעות ויביא לנו שחקנים בשקל וחצי ואז נמשיך להיות מתוסכלים עוד עונה אם שחר יביא 2 בלמים קשר התקפי וחלוץ תותח אנחנו נהיה על הגל הנכון עד אז נצטרך לסבול  ככה משבוע לשבוע מהפסד לנצחון מאכזבה לייאוש  עד לפחות ינואר הקרוב ואז נדע אם יענקלה שחר למד את הלקח שלו מהעונה הנוכחית
השב   •  101
223
ירוק בנשמה11/12/2011 17:39
כל הכבוד שאתה לא ממהר להרים ידיים, אני הייתי ממזמן פורש. אל תיתן לרזומה שלך להיפגע מחצי עונה לא טובה. שים את החצי הזה מאחור, ותוביל את חיפה לדרך חדשה. שיהיה בהצלחה, ואל תתייחס לאוהדים הפרחחים כפויי הטובה שדורשים ממך להתפטר. עברת את זה גם בעונה שעברה ועונה שלפניה, תעבור את זה גם עכשיו.
השב   •  167
עמרי11/12/2011 18:25

ומה אתה מעריך בדיוק ?
הוא חגג 3 שנים על סגל שהיה קיים עוד לפני שהגיע, ולאט לאט במו ידיו התחיל לצמצם אותו ושחקני נוער שלנו שוחררו סתם ומככבים בקבוצות אחרות, ובמקומם החתים שחקני בושה וחרפה, מבחינתי זאת העונה הראשונה והמבחן הראשון של אלישע, והוא החתים 13 שחקנים שלפחות 10 מהם לא מתאימים לבית"ר ירושלים אז מה אתה מעריך בדיוק? חוץ מזה האליפויות איתו באמת שכנעו אותך? אתה אוהד הצלחות לא אני.. לך תלמד את ההיסטוריה של מכבי חיפה

השב   •  65
ירוק בנשמה11/12/2011 23:48
הוא לא חגג, הוא הנהיג. קח את הקבוצות הכי טובות בעולם, הן לא מגיעות ולא להישג אחד אם אין מי שידריך אותן. אתה חושב שאלישע נהנה מלראות את חיפה במצב הזה? אתה חושב שזה קל לו לאמן את הקבוצה ולנסות להוביל אותה לניצחונות כשבכל משחק הוא והשחקנים שומעים את קריאות האוהדים בשמו של עטר? ושים לב, גם בליגות הכי טובות זה קורה. אינטר, שלקחה בעונה שעברה סגנות ולפני כן אליפות, פתחה את העונה לא טוב והיא נמצאת במקום התשיעי עם פער של איזה 13 נקודות מהצמרת. מנצ''סטר יונייטד - הודחה מהצ''מפיונס, הושפלה על ידי הסיטי. אז לא בכל משחק מנצחים ולכל מועדון, גם למפוארים ביותר, יש עונות ומשברים כאלה. לכל מועדון יש כשלים ברכש. כל מועדון עושה טעויות ולא תמיד מצליח. ואלישע לא אשם, זה הרכש הכושל שיושב לו על הצוואר ומבקש הזדמנויות לשחק, ועל המגרש הוא משחק איום ונורא.
השב   •  40
222
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:34
בלעדכם הבעלים יכול רק למכור תירס
השב   •  81
221
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:33
השב   •  22
220
ירוק בנשמה11/12/2011 17:31
אלישע לא ניצח מאז שהגיע לחפה אף משחק חשוב או גדול.
אלישע לא הביא את האליפיות חפה הייתה פחות גרויה משאר הקבוצות.
המחאה היא לגיטימית אך מוגזמת.
אהודים צרכים לעשות חושבים האם להגיע למשחקים עד סוף העונה.
אלישע צריך לעשות חושבים ואולי ללכת אך מי שיבוא עכשיו ירצה להשאר לפחות עונה וחצי ובשוק כרגע אין מישהו מתאים שיוביל אותו בעונה הבא לכן אין בררה לחכות לסוף העוינה ולהביא מאמן ראוי.
השב   •  21
קובי בר11/12/2011 19:28
אלישע לא ניצח מעולם קבוצות גדולות מאז בא? ניצח את הפועל תל אביב את ביתר ירושלים את מכבי תל אביב כל קבוצה בליגת העל הוא ניצח ואתה מבלבל תשכל שלא ניצח קבוצות או משחקים גדולים מה אתה מקשקש
השב   •  00
219
אוהד נודד11/12/2011 17:31

השב   •  20
218
שי בירוק11/12/2011 17:29
אז תסלח לי אדון שחר ,עזוב את הקומבינות והתשלומים לאלישע צא מהקמצנות שלך,תראה את הגועל חיפה אהאפסים הביאו מאמן בלי קבלות אבל מה יש לו כריזמה הוא סוחף את כולם אחריו ואלישע איבד את זה אתה לא רואה את זה?שבוע הבא בנתניה שוב נפסיד לשאלקה כמובן שנפסיד ועוד ועוד,אז כדי שאתה לו תצא פראייר שחרר את אלישע ותראה איך השחקנים חוזרים לשחק,מר שחר הדג מסריח מהראש.
השב   •  30
217
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:24
הלב שלו היה הכי מאושר בכל האיצטדיון
השב   •  52
216
Winston Bogarde11/12/2011 17:21
בספרד יש את שרה קרבונרו. בישראל הכי כוסית זה עומרית אפקה.
השב   •  20
215
ביל קארסון11/12/2011 17:18
תבוא, אנחנו מחכים לך יותר מדי שנים. אנחנו השתגענו אין לנו יותר פנים, רק הולכים ומתכלים כל הזמן, אז תבוא.
השב   •  254
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:31
השב   •  15
214
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:13
השב   •  24
213
דודו11/12/2011 17:12

ראיתי את המשחק ואת זריקת המוט וזה היה פשוט ביזיון,ריחמתי על אלישע  שצריך לעבור התנהגות ברברית כזאת ללא שום תגובה מצד האוהדים השפויים של המועדון או ההנהלה שהוציאה הודעה  חלשה מידי ולא תקיפה גם איצלינו קורים תופעות כאלה ןזה ממש פוגע קודם כל בקבוצה ובתוצאות שלה וגם באווירה בתוך המגרש וחבל שהכדורגל שלנו כזה

השב   •  30
212
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:12
ואין לאף אחד אומץ להגיד את האמת ליעקב שחר הקמצן שהורס אט אט את הקבוצה שלכם.
השב   •  53
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:34
השב   •  21
אם ככה יעקב שחר גם כושל בלהרוס קבוצה11/12/2011 18:04
זה לוקח לו 25 שנה להרוס את הקבוצה. ח תמשיכו אתם אם הבעלים שלכם התימני שלא רואה ממטר חוץ מכסף והקבוצה מעניינת אותו כמו שמעניין אותי מה קורה עם עראפת בקבר שלו. ואנחנו נמשיך עם יענקלה .. ח יעקב שחר . כולם מקנאים בך!
השב   •  10
H T A הפועל האדום11/12/2011 18:39
זהו שכבר יעקב שחר מאס במכבי חיפה ומחכה שהאוהדים ירגיזו אותו (חלון יציאה מכובד) וימכור הסחורה
השב   •  00
211
נתנאל בן יוסף11/12/2011 16:57
המשחק אתמול של מכבי חיפה היה נורא פשוט בושה למרות זאת ככה לא מתנהגים המקל שנזרק על אלישע לוי היה פשוט לא הגיוני בגלל משחק כמעט בנאדם נהרג האוהד הזה צריך ליהיות בכלא ובנוגע לאלישע אני מסכים שהוא צריך לעזוב אבל לא עכשיו אלא בסוף העונה תנו לו לסיים עם כבוד כמו שמגיע לו על מה שהוא עשה בחיפה ואם תביאו את עטר עכשיו מה זה יעזור?הקבוצה שבורה פשוט תנו לאלישע לסיים בכבוד
השב   •  50
אבי הירוק11/12/2011 17:36
יעשה הוקוס פוקוס והקבוצה תתחיל לשחק כדורגל??  אז אתה טועה אלישע אמנם מיצה וצריך באמת מאמן  חדש וטרי  עם הרבה אמביציות אבל אלישע הוא לא ממש הבעיה של מכבי חיפה הבעיה האמיתית של הקבוצה היא שכל שחקן שבע ומשחק בלי חשק השחקנים עושים טובה שרצים והרכש השנה העל הפנים עזבו 11 שחקנים תותחים ובאו 11 שחקנים בינוניים מינוס אז גם אם היה מוריניו מה אתה כבר יכול לעשות עם 11 שחקנים בינוניים רק אם שחר ישקיע קצת בינואר ויביא 3 שחקני הגנה וחלוץ תותח הקבוצה תחזור להיות איך שהיא הייתה עד אז זה מה שנגזר עלינו לראות כל שבוע מחדש
השב   •  50
210
אמיל זולא11/12/2011 16:56
אתם מדברים לאלישע. טוב או לא טוב, הבנאדם הביא תארים למועדון הכפוי טובה שלכם ואם אתם חושבים שהוא צריך ללכת, צאו נגד הבוס שלכם שמשאיר אותו ומאמין בו! מול שחר אתם ילדים טובים שסותמים ת''פה, אבל מול אלישע אתם גיבורים. צביעות, כפיות טובה ופינוק - סימנים של טרמפיסטים אוהדי הצלחות! משנות ה-80 התחלתם את הטרמפ על המועדון ותמיד תישארו טרמפיסטים ולא אוהדים אמיתים!
השב   •  21
209
אייל וקנין11/12/2011 16:56
אלישע אומנם נכשל אבל תלמדו לבלוע את הצפרדע זה קורה ויקרה לכל קבוצה תלכו כפרה על האוהדים של באר שבע העיקר ירדתם עלינו בתקופת עזורי מסתבר שאתם גרועים יותר ואם מכבי חיפה לא תיקח תואר 2-3 עונות ברציפות אז לא יהיו 2000 איש במשחקים שלה אוהדי הצלחות בלבד
השב   •  23
208
קוף ירוק מאוד11/12/2011 16:55
אלישע אלישע אלישע מה אלישע מה? הוא משחק ?? הוא נלחם על המגרש ? זה הכל הלוזרים בלי הנש ה וזה מתחיל מ-יניב קטן ! "מנהיג" בלי טיפת אחריות בורח ומעביר את כל האחריות לאלישע במקום לבוא לשחק לנהל את המשחק ובסוף המשחק ללכת ליד האוהדים הוא מטייל במגרש עושה מה שבא לו לא משחק כ-פליימיקר והכי גרוע בורח מהאוהדים אתמול אחרי המשחק הוא ברח ל"ראיון" של חצי שעה וחיכה שהקהל ילך. לא יכול לקחת על עצמו הלוזר
השב   •  50
207
יושב יציע ג''11/12/2011 16:50
ובכלל לכל הקהל הנפלא של מכבי חיפה, דיברתם על זה שהערסים שקיללו את אלישע ניסו לריב מכות עם הקופים? יש לכם מושג בכלל לפני שאתם כותבים משהו? בכל קהל יש 20-30 חסרי מוח ותמיד אמרתי את זה! גם בכתבות על אוהדי הפועל ומכבי ת"א ובית"ר.
השב   •  31
206
GA02 ירוק אמיתי ועייף111/12/2011 16:43
עושים כל מה שאנחנו רוצים הפוך פשוט השנה ההנלה בושה אלישע איום ונורא ורוב האוהדים התחרפנו אז בבקשה יעקוב ממש בבקשה תפטר את אלישע גם בשביל האוהדים וגם בשביל אלישע שלא היפגע
השב   •  42
205
אייל11/12/2011 16:42
חיפה יכולה להתאושש רק כשיעזבו אותה אלישע לוי .קטן ודווידוביץ.
השב   •  41
204
יוסי בניון נשמה11/12/2011 16:41
גם שהוא היה הכי טוב לא אהבו אותו יש לו שיטת משחק מגעילה (זה לא סיבה להרוג אותו ) והא לא מתאים לראש של האובדים הוא היה צריך ללכת שנה שעברה כבר ראו שזה לא עובד אליפות בפוקס
השב   •  40
203
יחזקאל הבגדדי11/12/2011 16:28
השב   •  014
עמרי11/12/2011 17:18
שזה 0%
השב   •  90
H T A הפועל האדום11/12/2011 17:37
השב   •  11
202
עדן11/12/2011 16:28
המקל שזרקו לכיוונו היה בושה וחרפה.. צריך למצוא מי עשה את זה ולהרחיק אותו לכל החיים ממשחקי מכבי חיפה.
השב   •  91
201
אלי11/12/2011 16:25
במדריד יודעים לכבד.לצערי כאן לא מכבדים.ואני בטוח שאותם אוהדים אסור שהם יבקרו במגרשים חייבים להעמיד אותם לדין ולשפוט אותם למאסר בפועל.אסור להעביר את זה לסדר היום. אין בכדורגל נצח. רק לנצח אחרת איזה טעם היה למשחק. הפחד שלי הוא ששחר לא יחטוף סיבוב ויכור את הקבוצה. אז באמת נראה את החכמים בלילה שרוצים לנהל את הקבוצה על חשבון הפטרון שמוציא בכול שנה מיליונים מכיסו לטו8בת הקבוצה.במידה ונעמוד למשפט בהתאחדות על מה שקרה במגרש ונחטוף רדיוס.ןקנס. אז בוא ונראה את הזבלים שכמעט הרגו את אלישע במגרש עים מוט ברזל שהשליכו לעברו ורק בנס הוא לא נפגע. או אחד מאותם חארות ישתתף במאה שקלים מהקנס הצפוי. אף אחד לא יתרום שקל.לכן הם זבל מורגני.ולא ששחר זקוק להם.אבל למה לגרום את כול הנזק המיותר הזה.חייבים להוקיע אותם.ואני מקווה שהמשטרה תעצור אותם ומהר.
השב   •  20
200
רענן11/12/2011 16:19
הרי מכבי חיפה לא לומדת כלום,הפועל גועל ת"א מתכוננת ליום שלאחר תמוז וירכשו את החלוץ של הפועל עכו, משתחררים אחד ברמה,ומביאים משהו ברמה, בחיפה משחררים מישהו ברמה, מביאים כמה בתת רמה, רמה נמוכה בהרבה. !! תלמדו ותעשו.
השב   •  30
199
יניר11/12/2011 16:17
אין לכם מה לדאוג,אין מצב שקשטן משחרר מישהו,הוא הטיל וטו על מכירת תמוז,ולא ישחרר את ידין,אין אפילו מה לדון בזה
השב   •  32
198
חייבים את ידין11/12/2011 16:10
חייבים להביא את ידין עכשיו
השב   •  20
197
ירוק תמיד ישאאר ירוק !!11/12/2011 16:08
אלישע ויעקב שניכם רק מדברים ביינתים לשיפור הקבוצה ביינתים אנחנו (הקהל) רואים רק הפסדיים. ואני אומר לכם משפט שהוא דווקא מכוון אליכם "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול "
השב   •  32
196
יו11/12/2011 16:08
אמרת שהיה גם טעים, לא?
השב   •  00
195
ירוק11/12/2011 16:06
פגע לו בקסדה ועף בחזרה
השב   •  11
194
יוסי11/12/2011 15:59
 עשרות מיליוני שקלים בקבוצה אבל השנה התוצאות פחות מאופטימאליות .
החברה כאן יותר מידי מפונקים ,אלה התוצאות וצריך להתרגל.
השב   •  20
193
פאלח לאלישע11/12/2011 15:59
השב   •  10
192
שוהם11/12/2011 15:37
אלישע! אני מציע שתברח הביתה ושיימנו כבר את ראובן עטר! אחרת הקבוצה תישאר בדד ללא אוהדים! טוב נו, אולי השחקנים יחלפו את גידי וההיברדי שלו מהבנק במקום לרוץ על הדשא! לך הביתה!
השב   •  13
191
ירוק לעד11/12/2011 15:34
השב   •  20
190
זבל ירוק11/12/2011 15:30
השב   •  42
189
אדום11/12/2011 15:30
השב   •  33
188
אורן ירוק11/12/2011 15:26
כדי ששחר יבין שהוא מאבד את הנכס הכי גדול של חיפה
השב   •  141
187
חסוי11/12/2011 15:23
לך תעשה קקה
השב   •  11
186
יו11/12/2011 15:21
במקרים כאלו אוהדים נבחנים. מי שנותן גב גם במקרים קשים, הוא אוהד אמיתי. מי שמוכן לסכן חיים של מאמן או שחקן או כל אחד אחר בגלל כישלונות אז שלא יהיה אוהד חיפה, ושלא יהיה אוהד כדורגל בכלל - אין דבר כזה הצלחה נצחית! יובנטוס, מילאן, ריאל, בארסה, יונייטד, ארסנל, ועוד. כולם חוו עונות כושלות - וקמו כמו גדולות. גם אנחנו נקום! את הביינות תשאירו לאוהדי הגועל ואת הגזענות והמופרעות תשאירו לאוהדי בית"ר - בואו נהיה אוהדים מסוג אחר, כאלו שנותנים גב. שבוע טוב לכולם
השב   •  203
185
אורן ירוק11/12/2011 15:21
השב   •  30
184
Mhfc ♥11/12/2011 15:19
השב   •  11
183
Mhfc ♥11/12/2011 15:19
אני מת עליך !
השב   •  31
זבל ירוק11/12/2011 15:30
השב   •  33
182
יוני11/12/2011 15:17
אז אנחנו בעונה לא טובה, אז מה?! בגלל שלאוהדי הפועל ת"א יש זיכרון קצר אז אני כאן בשביל להזכיר להם: לפני ארבע וחמש שנים הגיע אחד ארקדי לבית"ר וקנה להם שתי אליפויות [מרשימות יש להודות], בשתי עונות אלו חיפה סיימה מקום חמישי, גם אז אמרו שנגמר עידן מכבי חיפה, ומה קרה? לאחר אותן שתי עונות שלוש עונות רצופות חיפה היתתה הקבוצה הטובה בארץ [כן, אני יודע שלפני שנתיים הפועל לקחה אליפות, אבל בעונה עצמה ולא רק במחזור האחרון חיפה היתה טובה יותר וניצחה שלושה משחקים יותר מהפועל - כלומר הייתה הכי טובה במשך כל העונה], אז כנסו בקשה לפרופורציות - מכבי חיפה לא הולכת לשום מקום ולא נעלמת ולא נעליים ולא קיזוז. ולסיום, רק תיזכרו מי הבעלים של חיפה ומי הבעלים של הפועל. זה אומר הכל!

יאלה קיזוז! 
השב   •  133
ציון11/12/2011 15:33
אתם אלה ששולחים את אלישע ואפילו את שחר הביתה כי מסתמן שלא תיקחו אליפות השנה.
השב   •  22
181
שי11/12/2011 15:13
המשבר שלהם הגיע כשהם לא עלו לליגת אלופות כי הם ידעו שזה בידיים שלהם ולכן האכזבה הייתה גדולה ולכן גם הנפילה
השב   •  40
Marom11/12/2011 15:33
שמונה מאמן גרוע.
אז נכון הרמנו אליפות שהיתה על הרצפה בעונת התיקואיים הידועה, שכן לאלופה היו יותר תיקואים מניצחונות.

איבדנו אליפות בקיזוז בעונה הכי מדהימה של חיפה שנבעה הגדלת הליגה במכה אחת מ-12 ל-16(דבר כזה לדעתי מבורך אבל עושים את זה כה: שנתיים מעלים 2, עוד שנתיים מעלים 2, ולדעתי היה צריך להגיע ל-20 כל אירופה ככה, ונכון יהיו מלא 5:0 במשחק יותר מעשור אבלאחרי עשור תתייצב לנו ליגה, ו-15 קבוצות לפחות עם מסורת)

וזכינו עונה אחר כך באליפות ממש מתוקה אם כי רק מזל איפשר את הזכיה הזאת הכי כל הכישלונות של אלישע עם חמד שהוא הרג, עם רפאלוב שהוא שנא ולא היתה לו ברירה כי גולסה ברחב לחו"ל.
וורד שהיה ה"ג''וקר" שלו האידיוט הזה.

קיצר זה לא משבר חדש, אבל התארים הסתירו את המשבר.
השב   •  31
180
מיכאל11/12/2011 15:08
אלישע הביתה ראובן עטר לחיפה
השב   •  25
בועז11/12/2011 15:18
אתה לא משלם את המשכורת שלו ולא של השחקנים נקודה.

השב   •  50
179
בר האגדה11/12/2011 15:07
הכלל פחח בקבוצה הזאת
השב   •  20
178
אורן ירוק11/12/2011 15:07
השב   •  41
177
אמת11/12/2011 15:05
1.לא מביאים כל שחקן!
2.לא מביעים מחאה הורסת כמו אתמול!
3.לא מפוצצים תסגל סתם!
4.לא מחליפים מאמנים כמו גרביים!
ברם, את שלושת הראשונים עשינו והנה אנחנו ומכבי כישלון ת"א בנקודה מרחק!
אני קורא, קודם כל לקהל האוהדים לתמוך גם ובעיקר כאשר קשה-אם היינו תומכים ב1:1 לא היה 2:1 , לחטוף ומייד לשיר שירי עידוד.
אני קורא לשחר לא להביא ישראלים, אלה אם כן הם כוכבים כמו בעבר עם רביבו ובנין.
אני קורא לשחר, להביא זרים תותחים בשלוש דרגות מהליגה
אני קורא לשחר , לחזק את הסגל שלנו בשחקני נוער ולא בישראלים שאינן כוכבי על.
יאללה מכבי, מכבי שלי!
השב   •  112
איציק11/12/2011 15:15
חוסר מוטיבציה של השחקנים היום לדעתי אתם הסגל הכי טוב  בכדורגל
השב   •  50
ציון11/12/2011 15:31
השב   •  30
אלישע הבייתה12/12/2011 01:16
שחר לא קובע את מי להביא (חוץ מבמקרה ורד שהייתה ההעברה הכי טובה בעידן אלישע) אלא המאמן מבקש להביא שחקן, ושחר רק אומר אם כן או לא. בקשר לעידוד: ניסינו את זה במשך הרבה מאוד זמן, אבל הקבוצה לא נראית כמו קבוצה, גם שער היתרון שלנו היה כרגיל מבצע אישי של ורד. נתנו לו ארבע שנים של חסד שבהם הוא דירדר את הקבוצה עם כל שנה שעברה ועכשיו הגענו לרמה של קבוצת אמצע טבלה במקרה הטוב, אם אלישע יישאר אנחנו נאבק כנגד ירידה
השב   •  10
176
אדום מזעזע11/12/2011 15:00
השב   •  62
אורן ירוק11/12/2011 15:06
השב   •  30
175
apeno11/12/2011 14:52

זורק שחקנים מהקבוצה .
תזהר שהקהל יסנה אותך . חבל מאוד זה לא מגיע לך

השב   •  20
174
אורן הירוק11/12/2011 14:51
השב   •  40
173
אלירן שודד זקנות11/12/2011 14:50
השב   •  11
172
אדום מזעזע11/12/2011 14:49
השב   •  20
171
עם ישראל חי11/12/2011 14:49
השב   •  20
170
בגין גד11/12/2011 14:46
השב   •  10
169
משה המגיב11/12/2011 14:45
והפועל חיפה יקרעו אתכם בגלל ההלשנה.תודה לאל שזה קרה.ולמלשינים לא תהיה תקווה
השב   •  20
168
בדין סבי11/12/2011 14:45
השב   •  30
167
אדום מזעזע11/12/2011 14:43
השב   •  10
166
יפו ג11/12/2011 14:40
השב   •  73
שונא הגועל11/12/2011 14:47
השב   •  85
יניר11/12/2011 16:06
השב   •  12
165
חיפה מלשינים11/12/2011 14:39
השב   •  22
164
אדום מזעזע11/12/2011 14:33
השב   •  01
163
דנה11/12/2011 14:29
סקופ:אליצור רמלה נשים מזמינה את מכבי חיפה למשחק


אליצור רמלה נשים מזמינה את מכבי חיפה למשחק הן בתקופה לא טובה של הבקעת שערים רוצות לשפר את היחס שערים שלהן הן מקוות שאלישע לוי יענה לבקשה תודה.
השב   •  58
Marom11/12/2011 14:38

יש להפועל חיפה אוהדים.

תזמינו את התקשורת זה הסקופ של העשור.

השב   •  123
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש11/12/2011 18:56
שירזי:"יואב אני עוזב" כץ:"איפה אתה" שירזי:"בבית" כץ:"אז למה אתה לא מתקשר מהבזק?!"
השב   •  11
אוליבר קאן11/12/2011 19:13
לא הלך
השב   •  10
162
לא הולך שורפים את המועדון11/12/2011 14:28
אם היה פה חוק והיו מוציאים את החוליגני בכדורגל עם עונשים כבדים בכלא  זה לא היה קורה כל ההשתללות שיש בכדורגל הישראלי 
השב   •  10
161
דנה11/12/2011 14:22
אלימור רמלה נשים מזמינה את מכבי חיפה למשחק הן בתקופה לא טובה של הבקעת שערים רוצות לשפר את היחס שערים שלהן הן מקוות שאלישע לוי יענה לבקשה תודה.

השב   •  54
160
אסף11/12/2011 14:21
אני לא מבין מדוע חיפה מוציאה כל הזמן קרנות קצרות? מה אלישע לא שם לב שמאבדים כדור כל קרן קצרה במקום לנסות להרים? זה נראה כאילו אלישע לא קורא נכון את המשחק ולא שם לב לפרטים.
השב   •  110
159
אסף11/12/2011 14:19
פשוט משהו בתלכיד הקבוצתי מאוד מאוד לא עובד. זה בדיוק כמו שאחרי עונות טובות בבית"ר למשל נמכרו שחקנים בינוניים מאד לחו"ל, מכיוון שהתלכיד של בית"ר בשנים אלו היה טוב והעלה את הרמה של שחקנים בודדים, שאח"כ גילינו שהם ממש לא משהו. בקיצור לחיפה יש שחקנים טובים לדעתי אלישע עשה כמה טעויות העונה כמו החלפה של ההרכב כל שבוע ולכן הקבוצה לא פוגעת בכלל.
השב   •  70
158
אוס11/12/2011 14:18
בואו נעזוב רגע את האוהדים בצד.נכון שראינו רגעים יפים עם הקבוצה..אבל ראינו כמה מכוערים.
בואו נעזוב את אלישע בשקט.הוא עשה דברים יפים.וכמה פחות.
אפילו בואו נעזוב את הסגל ..אם אפשר לקרוא לו ככה..שיש לנו בשנים האחרונות.
דבר אחד למדתי אתמול.לא.לא אחרי ה3-1 מול הפועל..אלא דווקא אחרי ה3-1 מול ריאל.לא משווה כוחות.לא משווה כסף..לא משווה למסי.אבל כן משווה לכך.שהסגל של בארסה רץ כבר מספר שנים יחד.יש בסיס חזק של כ80% של שחקנים שלא משתנה.ומוסיפים מספר שחקנים כל שנה שיעזרו לבסיס!!ומה קורה אצלינו.או שהשחקנים מזדקנים אצלנו ולכן לא עוזבים..וכל השאר.טיפה לומדים להעביר פס ולהחזיק בכדור יותר משנייה וחצי.וכבר רצים החוצה.שזה מקובל מבחינתם..אבל לא מבחינת הקבוצה..איך אפשר לבנות משהו.כשכל שנה צריך לבנות 90% מקבוצה מחדש.
למזלם של שחר..אלישע וכו.הליגה נהייתה בדיחה בשנים האחרונות וככה הצלחנו לשמור את האף למעלה.ולהיות במקום הראשון.בקושי.אבל השנה.תראו מה קרה.בהוגעל למדו לשחק.ופתאום חיפה נראת כמו שכונה.שום דבר לא עובד..ואז באים באשמה כשהאוהדים שנוסעים למשחקים.משלמים כסף על הכרטיסים ונותנים את הנשמה.מפסיקים לרגע.ואומרים עבדו עלינו.אז השנה בסדר..לא תהיה אליפות.אבל בואו נלמד לקחים בשביל שלא תהיה עליבות!

סתם אחת שנמאס לה.
השב   •  82
שי11/12/2011 14:32
הרי מה הבעיה בגדולות בישראל שרוב השחקנים הטובים עוברים לחו''ל בגלל כסף בגלל המעמד בגלל להרגיש מה זה קבוצות גדולות בחו''ל ועוברים זה כל הגדולות בישראל סובלות אין לזה פיתרון
השב   •  00
אוס11/12/2011 14:42
מסכימה איתך.ברור שהכסף מדבר.
אבל אם הקבוצה.לא השחקנים.כמו שציינתי.היו חושבים קדימה.הרי אם אנחנו מנצחים ומעפילים לאלופות,אירופה וכו.אנחנו מקבלים כסף.אז למה לא להשקיע את הכסף הזה בשימור שחקנים קיימים..ולשלם להם קצת יותר.שישארו.הרי לא מדובר בסכומים שיש לבארסה.כי ארבייטמן, קינן, חמד וכו..לא עברו לבארסה..הם עברו לקבוצות קטנות בחו"ל.אז תשלמו את ההפרש..ותשמרו על הקבוצה.תנצחו..תעפילו..תקבלו כסף..וכך הלאה.
השב   •  10
שי11/12/2011 14:56
נכון שזה אחד המרכיבים העיקריים אבל גם לראות ולהרגיש שהייתי בקבוצה בחו''ל לזה אין פיתרון
השב   •  00
אוס11/12/2011 15:09
אז מה הפתרון?להגיד שזה המצב.וככה הליגה תראה.??
אם זה המצב.אז בואו נגיד יפה שלום. ונשאר עם הליגות בחו"ל.שנגיד שטעמנו חו"ל.
השב   •  10
יוני11/12/2011 15:09
אין מה לעשות. בחו"ל יש כסף שאצלנו אין. מהשחקנים שחיפה הוציאה לחו"ל בשלוש שנים האחרונות אפשר לבנות קבוצה שלוקחת אליפות בארץ בהליכה אחרוה עם קיזוז ועוד עולה לאלופות. בארץ נשארים השחקנים הפחות טובים או הפחות בשלים וחבל.

השב   •  00
157
אוהד הפועל11/12/2011 14:17
כל האוהדים הירוקים בוכים אלישע בוכה הבכיין הזה וגם קטן ראיתי בראיונות נקרעתי עליכם
השב   •  34
156
guy11/12/2011 14:16
מה אלישע אשם ??
שבוליאט לא פוגע .
שקטן משחק עם חצי גב משותק..
שתמיר כהן לא שווה אגורה..
ששחר מחק ומכר לו תוך שנתיים שתי  קבוצות .
מה רוצים מאלישע ? נראה את קשטן שכולם עושים ממנו גאון מתפקד במצב כזה
אלישע עושה מעל ומעבר 
סיידו לא מספיק טוב את איציק כהן ודגני הייתי שולח למכור חמוצים בשוק תלפיות
ומצרף אליהם את משומר  
השב   •  55
משה הירוק11/12/2011 15:26
מי בחר את האפסים האלו ונותן להם לשחק בהרכב שדל מכבי חיפה?? אני?? או אלישע האפס?! אלרואי כהן היה קרוב לחיפה מאוד. טעות היתה לא להביא אותו! לשחרר את סולליך ולהביא במקומו את ימפולסקי? נו באמת. אבל זו הבעיה הקטנה שלנו. אין שיטה. אין כבוד לחולצה. שחקנים לא מבינים איפה הם נמצאים ומה עליהם לבצע במגרש. הכנה מנטלית דפוקה. התעללות בסמלים כמו ניר והאדרת אפסים כמו קטן שנותן משחק טוב פעם בעונה. תרגיל הפנדל שלו בגנק עבר בשקט מופתי. משם הכל מתחיל והצעירים לומדים מהר מאוד. אשם חד משמעית מי שמנצח על כל הבלאגן וזה אלישע. יאללה. הביתה! ולמרות הכל - לקהל אסור להתנהג כפי שנהג אתמול. גם זו בושה בפני עצמה. פשוט גועל.
השב   •  30
155
אלון11/12/2011 14:15
מאמן נכשל מחליפים:
מטרות הקבוצה השנה היו הגעה לליגת האלופות - למרות בית קל נכשלנו!
מטרה שנייה הגעה לשלב הבתים בלייגה האירופאית כנרעה נכשל גם שם
לקחת אליפות בליגה - לא יקרה.
מה עוד צריך?
מי הביא את שחקני ההגנה שלא ברמה?
איציק כהן,בולייט,דגני,שארנוב?
מה עוד צריך לקרות כדי שמאמן ייקח אחריות ויחליף את הקסדה.
כמו עוד השפלות נעבור?
השב   •  30
154
מוני11/12/2011 14:13
השב   •  00
153
ירוק11/12/2011 14:10
אני מתבייש בשם אותם פרחחים. לאלישע לא מגיע יחס כזה! לא הולך וזה לגיטימי להביע כעס ולשרוק בוז, אבל מכאן ועד לזרוק אבנים?!?!? מה קורה פה? חבל שאותם פרחחים חסרי דעת הורסים לקהל מדהים שלא מעז להשתמש באלימות. אני מתבייש בשבילכם. לא צריך אתכם ביציעים, לכו לפרוק תיסכולים בדרכים אחרות, לוזרים. אלישע, סליחה! תנו בכחול
השב   •  111
152
תימני11/12/2011 14:10
השב   •  20
151
ציון11/12/2011 14:08
כל פעם שאוהד או כמה אוהדים עושים משהו מטומטם, ישר קופצים כל המתלהמים המתלהבים - "הקהל הכי גרוע בארץ!".
אז קודם כל נבהיר: באופן כללי האוהד הישראלי הממוצע הוא חסר סבלנות, כפוי טובה, בעל זיכרון של דג ומתלהם. גם אלימות לא חסרה, בדיוק כמו מחוץ לכדורגל.
המפתח לשינוי הוא שבמקרים של אלימות או כתובות נאצה או כל דבר כזה, לא להסתכל על האשמים כאוהדי קבוצה X, אלא כפושעים שבמקרה אוהדים קבוצה מסויימת. ככה אולי גם אוהדי חיפה שיודעים מי זרק דברים יבינו שאת הפושעים האלה צריך להסגיר, לא משנה איזה צבע הם לובשים.
טפלו בהם, אל תכפישו קהל שלם.
הקהל של חיפה לא אלים יותר מאוהדים אחרים. הדבר היחיד שניתן לומר עליהם הוא שהם נהיו מפונקים, ככה זה כשקבוצה רצה בצמרת הרבה שנים, שוכחים שזה לא מובן מאליו.
כל פעם שאני מאוכזב ממשהו שקורה בהפועל אני נזכר בשנים החשוכות שלנו, עם סיני הקומבינטור שסגר חוזה ל-6(!) שנים כמאמן ומצץ את הקופה שלנו כמה שיכל. הכל יחסי.
ביום ששחר יעזוב את מכבי חיפה עוד יבינו שהיו צריכים להוקיר כל שנה שהוא שם.
השב   •  382
אמיר11/12/2011 14:16
תגובה נכונה !
השב   •  121
חיפאי ירוק11/12/2011 17:30
אבל הוא לא מה שהוא היה בשנים עברו ומאז שהוא הביא את הפטריה היס מן כלום לא נראה כמו קבוצה (גם אם לוקחים אליפות בחאווה).
השב   •  20
150
יוסי11/12/2011 14:08

הקבוצה בכלל ( השחקנים ) והמאמן בפרט, צריכים לעשות חשבון נפש ובדק בית. אבל - ויש פה אבל גדול - גם האוהדים צריכים לעצור רגע ולעשות עם עצמם חושבים. האם בגלל יכולת רעה, שווה לפגוע ( כמעט ) בחיי אדם? זריקת מוט הברזל לעבר אלישע והכוונה לפגוע פיזית בפלאח ( שכמעט הצליחה ), חצתה את כל הקווים האדומים! האם לא די לכם, במה שקרה לאמיר רנד, כשרצינו סה"כ לחגוג אליפות? מותר לאוהדים להביע את דעתם לחיוב ולשלילה. זה בסדר ואף לגיטימי לקלל ולקרוא לאלישע להתפטר - כל עוד זה רק כך. כשזה מגיע לאלימות פיזית שעלולה הייתה לגרום לנזק גופני, אני אומר עד כאן! אין לזה מקום, לא בקבוצה שלנו ולא באף קבוצה אחרת. אני אגלה לכם, שהאלימות הזו, היא הסיבה העיקרית שאני ממעט להגיע למשחקים, אם בכלל. בואו ניקח את הכל, בפרופורצייה הנכונה! גם לי כואב ועצוב מההפסד בדרבי בפרט ומהיכולת מתחילת העונה בכלל. אבל אני לעולם לא חושב, על אלימות פיזית. פרט לעובדה שזה מכוער ומסוכן, זה מעניש אותנו האוהדים. אל תחשבו לרגע, שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ימשיך לרחם עלינו, כל אימת שננהג כך.

השב   •  120
149
חן11/12/2011 14:07
אתה כבר לא שולט בקבוצה .
זוז הצידה ותן לאחרים לנהל אותה בצורה מקצועית.
השב   •  08
148
עמלק11/12/2011 14:07
לא מבין למה לא מחזירים את פילאבסקי
היה תותח בשנה וחצי האחרונות
הוא כבר בריא ובמילא יחזור בשנה הבא,למה לא להחזיר אותו מבית"ר בחלון ההעברות הרי נתנו אותו במתנה
תנו בכחול אולי מישהו ישמע
השב   •  111
147
מכביסט11/12/2011 14:04
אם לא לוקחים אליפות הורגים את המאמן..
השב   •  30
146
מכביסט11/12/2011 14:04
השב   •  10
145
ירוק11/12/2011 14:02
השב   •  23
ירוק בנשמה11/12/2011 17:01
חבר יקר אין לך מושג בכדורגל בולייט בלם גדול ודגני זה הקשר הבא של הכדורגל הישראלי פשוט כל הקבוצה לא מתפקדת והכי קל לבוא בטענות לרכש אז תתבגר בבקשה
השב   •  00
144
אברי11/12/2011 14:02
חיפה קבוצה בלי מסורת
צצה לפני 2 עשורים עם בעלים אמיד וחכם
שהצליח לעשות כסף מכדורגל
מה שאף בעלים אחר לא הצליח
קהל בוסר לאהבה לקבוצה לא עברה מבחני כישלון או פרק זמן מספיק לבנות באמת אוהדים אלה קהל שרגיל רק להצלחות
שחר עזוב את הקבוצה והיא תעלם יחד עם "האוהדים "

השב   •  40
143
..11/12/2011 14:02
השב   •  00
142
חן11/12/2011 14:01
אם אלישע לוי ילך עכשו היה שוה להפסיד בדרבי.
השב   •  10
141
נכון מצחיק?11/12/2011 14:00
מכבי חיפה: המציגים אינם השחקנים! ביזיון
השב   •  00
140
אוהד קבוצת המגזר(הר הכרמל)ככביר11/12/2011 13:58
להפסיד לקבוצה שמועמדת לרדת ליגה זה כבר הרבה אנחנו ניצחנו אותם 2 0
השב   •  12
139
אוהד קבוצת המגזר(הר הכרמל)ככביר11/12/2011 13:57
השב   •  02
138
דנה11/12/2011 13:57
אלימור רמלה נשים מזמינה את מכבי חיפה למשחק הם בתקופה לא טובה של הבקעת שערים רוצים לשפר את היחס שערים שלהן הן מקוות שאלישע לוי יענה לבקשה תודה
השב   •  72
137
ירוק בוריד11/12/2011 13:49
השב   •  10
136
יאללה קרית אתא11/12/2011 13:48
המאמן הביא לכם 3 אליפויות לא 2..3!! בלי אבי לוזון זה אומר כל עונה אליפות..הבנאדם ניצח 20 מחזורים מתוך 22 רצוף!כל שנה עוזב גרעין מרכזי של שחקנים וצריך להתחיל מאפס..גם מכבי תא התעקשו על נמני וראינו מה קרה למרות הקרדיט הגדול..אתם חיים בסרט אם אתם באמת חושבים שאם עטר בא עכשיו רמת המשחק תשתנה..מכבי תא התעקשו גם על דמות(נמני) על פני מאמן(שרף) וחטפו מכה שלא קמו ממנה עם עונות מבזות וזה כנראה עונש שלהם כי לפני זה התרגלו לטוב..המזל הגדול הוא ששחר הוא בעל הבית ולא נכנע לקהל שרק מחכה בפינה לכמה הפסדים כדי לקרוא לעטר במקום אלישע.. מנצסטר השנה מזכירה את מכבי חיפה הרבה שחקנים חדשים שכנראה לא מתאימים והתוצאה הדחה מבישה מהאלופות! ותבוסה 6-1 משפילה בבית בדרבי! אז לפי מה שרשמתם פה גם פרגוסון לא מאמן והוא רוכב על ההרכב שרץ לו הרבה שנים ביחד ואין לו בעצם דרך.. די חלאס זה כדורגל אי אפשר לנצח כל החיים..מועדון מקצוען לא מפטר סתם ככה מאמן בגלל כמה הפסדים או בגלל חוסר סבלנות\סימפטיה של קהל למאמן.. ואתם מתיימרים להיות כאלה לא?
השב   •  60
ירוק11/12/2011 14:44
ולא עוד איזה ילד שלמד משהו חדש: לקרוא לפטר את אלישע ולהביא את עטר כאילו זה פותר את כל הבעיות..תהיו מציאותיים כבר!
השב   •  20
135
ניר11/12/2011 13:42
קופים יקרים אפשר להבין את כל התסכול גם אני מתוסכל ומאוכז אלישע לא יתפטר כי יש לו אגו אבל תעזבו את דגני הוא גדל אצלנו והוא יהיה עוד המנהיג אתם תראו תצאו גדולים ותכינו שלט סליחה אבל רק מדגני
השב   •  30
134
אלון11/12/2011 13:41
אין לכם מסורת אין לכם כלום כאן, אתם עוד תופעה חולפת.
השב   •  1228
guy11/12/2011 13:57
כשאתם ומכבי תל אביב זללתם אליפויות בשנות החמישים מול המשטרה הבריטית אנחנו היינו בליגות נמוכות ההבדל ביננו זה שגם בליגות האלה הבאנו אלפי אוהדים מה שאתם בעונה אחת בארצית אף פעם לא הבאתם עדיף שתשב בשקט ותתן כבוד למי שבעידן מקצועני לוקח 12 אליפויות ולא בימי המנדט שהיו כאן שתיים וחצי קבוצות אגב עדיין יש לנו יותר תארים מלהפועל תל אביב מה קרה לקחתם בטעות אליפות בגלל קיזוז וטבריזי אז אתם מרימים את האף.. הביוב של הקבוצה שלכם לא יגיע לקרסוליים של הנעליים שלנו גם עוד חמישים שנה
השב   •  173
ירוקה :)11/12/2011 13:58
מכבי חיפה זה מועדון עם עבר הווה ועתיד גדול
ולכם אין עבר ואין עתיד יקבוצה עלובה שלוקחת אליפות פעם ב-10 שנים  מי שמע עליכם בכל עד לפני שנתיים?!?תחזרו כבר למחילות שלכם ותתפללו חזק שטביב לא ירסק אותכם
השב   •  52
Marom11/12/2011 14:00
מה פתאום התעוררתם? יש לכם עוד עשור
השב   •  61
יואב11/12/2011 14:13
תלמד קצת היסטוריה לפני שאתה כותב שטויות. מי לקחה אליפות בשנת 1983 אתה יודע?
השב   •  61
בי''תרי שונא הגועל11/12/2011 14:19
השב   •  60
יוסי11/12/2011 14:43
השב   •  50
דרוזי צהוב כחול בנשמה11/12/2011 14:56
רק קראתי את השתיים שלושה שורות ראשונות שלך והפסקתי לקרוא כי הבנתי שזאת תגובה של מטומטם , אז שמע גבר בשנות החמישים לא הייתה בכלל ליגה של משטרה בריטית וכל מיני קשקושים שאתה וחבריך אוהדי חיפה המצאתם זאת העובדה הראשונה , העובדה השניה גם ריאל בארסה ליברפול מנצ''סטר יובה אינטר ומילאן זכו באליפויות בשנות החמישים ואפילו 40 ו 30 זה נקרא מסורת חבוב , עובדה מספר 3 ממתי היה לכם קנל מלפני שנות האלפיים ? תתעורר גבר מהחלום שאתה חיי בו אין לכם לא את הקהל הגדול בארץ ולא את הקהל הכי טוב בארץ כי מה לעשות גם למכבי ולביתר ואני חושב שגם להפועל יש יותר אוהדים ממכם , אז אתם הייתם הכי טובים בעשור החולף אזמה ? הנה נפתח לו עשור חדש ותראה את הקבוצה שלך איך נראית ותפסיק להשתחצן ולהתנשא כי כרגע אתם שווים לפח
השב   •  52
יוסי11/12/2011 15:09
השב   •  11
שלומי11/12/2011 15:37
דרוזי, קודם כל בוא נדבר על הווה ולא ע ר מכבי תל אביב כרגע מפורקת כבר מספר שנים ולא מצליחה לקום מזה, אצלנו זאת ירידה זמנית וברור לכלום מי תחזור לשלוט לכדורגל הישראלי, בנוגע לעבר, בוא לא נשכח את האליפות של 94 שם חיפה לקחה אליפות ללא שום הפסד ב34 מחזורים, מכבי גם עשתה את זה אבל ב16 מחזורים בשנות החמישים, כמו שאמרו פה ב83 האליפות הראשונה שלנו , תופעה חולפת זה משהוא זמני לא משהו של 30 שנה,.
השב   •  41
שני11/12/2011 15:58
1913 עד האליפות שנתנו לכם על הפרצוף של ביטר מה עשיתם,כלום אין ויכוח על העובדה ההיסטורית,נכון להיום אתם אימפרייה של אדם אחד יעקוב שחר.
השב   •  11
יניר11/12/2011 16:11
השב   •  20
דרוזי צהוב כחול בנשמה11/12/2011 16:13
בזה אני מסכים איתך , ואתה אומר שחיפה זה עניין של זמן עד שתחזור לשלוט , על זה לא אתווכח איתך כי אי אפשר לדעת מה יהיה אבל , אם אתה אומר שאנחנו לא נחזור לגדולתנו ולעומתכם שתחזרו לשלוט אז למה הקהל שלכם מקלל וזורק מקל וחפצים על אלישע וגם על רוני לוי בזמנו שהביא לכם 3 אליפויות רצופות ? והקהל שלנו כועס מקלל סבבה אבל בכל זאת מגיע למשחקים ומעודד ואני מבטיח לך שמכבי עוד תחזור לגדולתה , לא נהיה דורסניים כמו בשנות התשעים אבל נזכה בהמון תארים עוד תראה
השב   •  11
133
ירוק עד11/12/2011 13:39
מכבי הפכה לקבוצה המתנדנדת (יחד עם מכבי ת-א) בין הפלייאוף התחתון לעליון ולכן אלישע כמומחה למאבקי תחתית חייב להשאר עד סוף העונה.
אין מה לערוך כעת שינויים שכן כל המאמנים המתאימים תפוסים עד סוף השנה. גם אין טעם להביא שחקני חיזוק שכן מנסיון העבר הם לא ישתלבו (ידין יוצא כאן מהכלל, אם יוכלו להביא אותו, כדאי) ובכל מקרה לא בטוח באם המאמן הבא ירצה אותם. חבל על המאמץ, הזמן והכסף. מה שמכבי צריכה זה מינוי מנהל מקצועי (אני הייתי ממליץ על יוחנן וולך, אך שחר בטוח לא יסכים). שחר מנהל עסקים מצויין, אך כל ההחלטות המקצועיות שלו בשנים האחרונות היו שגויות או מוטות מסיבות משונות (ראו את עסקת עזריאלו לעומתה את אי קניית טוטו תמוז כדוגמה או מינוי מאמן וסקאוט). לאחר שימונה מנהל מקצועי שיתווה בהסכמת שחר את הקו המקצועי לפיו תפעל הקבוצה (ובהתאמה גם מחלקת הנוער) ימונה סקאוט נורמאלי (ברור שחרזי אינו כזה- כל מי שראה אתמול את בוליאט לעומת הבלם והחלוץ של הפועל חיפה, מבין למה אני מתכוון). רק לאחר מכן ימונה מאמן שידרש להתוות תוכנית מקצועית מקיפה (למשל קידום שחקני נוער, לא בדיבורים אלא בתוכנית עבודה), שיטת משחק, סגנון משחק, מבנה פיזי של הקבוצה (לא יכול להיות שמכבי תהיה הקבוצה הנמוכה והחלשה פיזית בליגה) ורק אז יקבע סגל השחקנים. בנוסף, כדאי לבדוק את צוות הכושר והרפואה, כמות הפציעות שהיתה לנו בשנתיים האחרונות אינה הגיונית לדעתי.
השב   •  40
132
ירירירי11/12/2011 13:38
            דוידוביץ''\שאראנוב
טאווטחה  קינן      פילאבסקי משומר
           בוקולי    מויאל 
גולסה        קטן            ורד\אסולין
           עמאשה
מאמן:עטר
שוער מחליף:ניר או שאראנוב
בלמים :איציק כהן,דגני
מגנים:עותמן ומגרגלשווילי
קשר אמצע:יאיא
קשרי אגף:ימפולסקי,אסולין,עזרא
חלוצים:עזריאל סבע גדיר
טרייד: ראובן עטר עזרא וסבע על תורג''מן ואלישע
השב   •  39
131
star_d11/12/2011 13:35
הגיע הזמן למסור את השרביט
לא הצליח מתחילת השנה
תן למישהו אחר להציל אותנו
אנו סובלים את החוסר יכולת הזו
מתחילת השנה
השב   •  00
130
דניאל מיציע ג11/12/2011 13:34
כל מחאה היא לגיטימית, אבל רק לא אלימות פיזית! מותר לקלל מותר לדרוש את העפתו של המאמן!
מכבי חיפה זה הדבר היקר לי ביותר!
ככה זה הולך 1. האל
2. מכבי חיפה
3.אמא אבא משפחה
4. חברה שלי
5. חברים
6. כל השאר..
אז שתבינו מה זה מכבי חיפה בשבילי! מוכן לשלם את כל המשכורת שלי אפילו!
אני אוהד מכבי חיפה גם בכדורסל וגם בתחרות ג''ולות אם היה!
אז אייל אתה שובר את ליבנו! אנחנו אוהבים אותך! לחזור בך! זה שאתה מסוכסך עם שחר היקר, לא אומר שכולנו צריכים לסבול את דברי הרפש שלך כלפינו! תחזור בך!
אלישע חייב לסיים את העונה בצורה מכובדת! אלישע איבד שליטה, אין דרך, מותר להפסיד גם 10 פעמים ברצף! אבל איפה הלחימה איפה המחוייבות?
אייל אנחנו אוהבים אותך כשחקן לשעבר! אבל כפרשן אתה לקקן!
השב   •  20
129
שחר11/12/2011 13:33
השב   •  70
128
מקס11/12/2011 13:30
לא נורא.
השב   •  11
127
גורג11/12/2011 13:29
השב   •  10
126
Mhfc ♥11/12/2011 13:29
הייתי אומר בידיוק מה אני חושב על אלישע , ואני בהפסד להפועל ולק"ש אמרתי לגיתימי הוא עדיין מאמן ענק , אבל להפסיד לנו דרבי ?! מי אתה יא * לך תקבל עזרה מדרפורי יאפס
השב   •  00
125
בלי קשר11/12/2011 13:27
תנו לנו כל שחקן הרכב שלכם לא משנה מי, כל אחד בהרכב שלכם יותר טוב מהעגלה הזה.
איפה הוא ואיפה זהבי. קחו איתו גם את אבוטבול.
עם סגל כמו של חיפה אני מופתע שהם לא מפרקים תליגה
השב   •  76
בני11/12/2011 13:37
השב   •  21
שער 511/12/2011 16:08
אז אני אוהד מכבי (חס וחלילה)
השב   •  00
124
ירון11/12/2011 13:23
השב   •  10
123
רותי11/12/2011 13:21
לא יתכן שחרזי הסקאוט ימליץ על שחקן כמו בוליאט שלא שווה אגורה ועדיין נשאר בתפקיד אלישע חרזי מוכר אותך בשביל . תתעורר
השב   •  51
122
איש חושב11/12/2011 13:20
דיי לדבר על לקנות עוד שחקנים.
יש קאדר  שחקנים נפלאים בחיפה. כולם באי תפקוד. בינואר לשחרר שחקנים ולא להביא כלום. צריך מאמן הגנה שיטפל במגדל בבל החיפאי. לצאת למחנה אימון כמו לפני תחילת הליגה. לתת לנוער ביינתים לשחק ולחזור עם קבוצה מגובשת יותר.
השב   •  11
121
אמיר11/12/2011 13:19
מה חדש בחיפה?
כמו שעשו לכל מאמן שהביא אליפויות :גיורא שפיגל ,רוני לוי,ועכשיו אלישע.פשוט קהל אלים ומכוער-אם לא לוקחים אליפות הורגים את המאמן.
השב   •  22
120
איציק11/12/2011 13:19
נתנו לנו את פילבסקי וקנו את ורד וערזריאל בים של כסף ועוד מעט אנחנו עוברים אותם בטבלה
עם אלישע אין לכם עבר ולא עתיד
השב   •  11
119
בתיה כהן11/12/2011 13:18
אתם תחלמו רק לקבל את ידין בינואר אתה צודק חושבים הפועל תא פריאירים של שחר וקבוצתו ילה הביתה לישון אין ידין
השב   •  32
118
מ.ס אשדוד עם תארים11/12/2011 13:18
השב   •  11
117
גדי11/12/2011 13:17
יש משחק של אשדוד מקום 2 מול רמת השרון מקום 5 במחזור 15?
השב   •  20
116
צפוני כחול11/12/2011 13:16
ובטח לא מאמן.
השב   •  00
115
חיים11/12/2011 13:15
לך תשחק במקום מגוריך קרית אתא ליגה א , חזרתה מווסטהאם גמור
השב   •  32
114
בן יענה11/12/2011 13:14
השב   •  20
113
JohnnyB11/12/2011 13:12
ואני עוד אמרתי שאחרי פטירת אביו ז"ל לא יהיה מי שיצליח לקמבן לו קבוצות. אבל מסתבר שהילד יודע לדאוג לעצמו והצליח לתפור אפילו שועל קרבות ותיק כמו יענק''לה. אל תתפלאו אם הוא בקיץ או אפילו בינואר הקרוב עוד יצליח לעקוץ חוזה יפה מגולדאהר. אני עדין לא מצליח להבין איך שחקן כל כך חלש הצליח לשחק במכבי ת"א, מכבי נתניה (בעונות טובות מאוד שלה), 3 שנים בפריימרליג! ועכשיו במכבי חיפה תמורת חוזה עתק. שחקן לא משהו אבל יודע למכור את עצמו יופי מסתבר.
השב   •  80
112
דן11/12/2011 13:11
הפועל פתחו לנו את הצורה בדרבי ואני אשאר צהוב עד המוות
השב   •  21
שער 511/12/2011 16:10
שאתם רגילים שאנחנו פותחים לכם תצורה אבל כל הכבוד שאתה מתגאה בזה שאתה אוהד מכבי לא שיש במה. . .
השב   •  11
תימני11/12/2011 18:41
השב   •  00
111
בחור אדום11/12/2011 13:09
השב   •  22
בחור ירוק11/12/2011 13:18
זה רק בגלל שפעם שעברה הוא עזר לכם.
השב   •  21
guy11/12/2011 14:19
השב   •  30
110
רועי11/12/2011 13:09
אתה צריך רק להסתכל במראה: אם תיקו מול הפועל פ"ת, הפועל ב"ש שכל הליגה חוגגת עליהם זה טוב אז סבבה. אם כל כך הרבה הפסדים בסיבוב אחד לאריות הליגה מסכנין ומאשדוד זה טוב אז סבבה. אם לנצח בפוקס את עכו וראשון בבית זה טוב אז סבבה.  אם לעבור 1/3 ליגה ומספיק משחקים באירוע ועדיין אין שום דרך זה טוב, אז סבבה. אם לשלם סכומים כאלו לתמיר כהן ולהשפיל את דוידוביץ זה טוב אז סבבה.תהיה בריא אתה וכל התוות. אנחנו נמשיך לאהוד את מכבי חיפה.
השב   •  30
109
אוהד הצלחות צבעוני11/12/2011 13:06
עד לפני חודשיים היתי ירוק, ועכשיו אני בהתלבטויות, לפני שנתיים היתי אדום, למרות שבכל אותה עונה היתי גם ירוק, ואז באה הדקה ה 92 (וורמוט, הרוש הודף..) זוכרים..
אם קרית שמונה מנצחת אני מתחיל להיות אוהד שלהם, ואם הפועל ת"א תנצח אני אתחיל לאהוד אותם, בכל מקרה אני אהיה אוהד של האלופה שתהיה, וכן כן אפילו אם מכבי חיפה תפתיע ותיקח בסוף כנגד כל הסיכויים, משום מה בא לי להיות אוהד של קרית שמונה, טעם חדש ורענן
השב   •  04
108
קקולי11/12/2011 13:06
השב   •  07
107
יובל11/12/2011 13:05

אנחנו אוהדים כועסים בעיקר על הבנייה של הסגל לאורך ה4 שנים בהם אלישע מתפקד כמאמן, לא בוצע שום בנייה של שחקנים לאורך ה4 עונות האלו. אף אחד לא כועס רק בגלל הכמה משחקים האחרונים, אלה על התדרדרות המועדון לאורך זמן. כמו שכבר נאמר בעבר, אלישע קצר פירות של שנים קודמות מכבי חיפה דהרה קדימה מכוח האנרציה אבל לא משום תהליך אימון של אלישע לוי ועל זה הכעס, העונה ההינו צריכים לראות סוף סוף פירות מהבנייה של אלישע בשנים הקודמות, אך כלום ושום דבר, פשוט חושך. וזה אומר שלא בוצע שום "אימון" בקרב השחקנים הצעירים.

למשל עותמאן הגיע לכאן כאחד המגינים הטובים בארץ , במקום שיבנה לטווח ארוך ויקצור את הפירות בעונה הזאת השחקן הזה נקבר ע"י אלישע שלא ידע לתפקד אותו במקומות הנכונים.

אותו הדבר עם גולסה שלא ביצע שום התקדמות, אותו הדבר עם ורד, ועכשיו עם ימפולסקי.

אלישע לא בונה ולא מאמן ועל זה אנחנו כועסים היום. ואת זה אלישע אתה חייב להבין!

השב   •  163
אחד שמבין11/12/2011 13:24
נראה אותך בונה שכל שנה עוזבים לאירופה שחקנים חשובים.. תמיד אמרו שרוצים לראות שחקני בית וכמה שיותר אז הנה: טוואטחה גולסה גדיר פלאח חמד סולליך אולי שכחתי עוד מישהו ואפילו רפאלוב שאמרו עליו שהוא פלופ נבנה ועבר לאירופה אצל אלישע אבל אתה בא עם תגובה שלילית מהבית ורושם מה שבא לך בשביל להציג אותו בצורה כזאת
השב   •  22
שמוליק11/12/2011 13:40
אין כמעט קבוצות בסדר גודל של חיפה והפועל שלא צריכות להתמודד עם עזיבת כוכבים כל שנה. זה נכון שהרבה שחקנים התקדמו לאירופה בזמנו אבל יש גם פה כוכבית - חמד נקבר בספסל/אגף חצי עונה ובסוף עזב בלי תמורה בגלל זה.הוא לא יודע מה זה רוטציה ואפילו השחקן הכי מקודם שלו עלה אך ורק בגלל פציעה של מסיללה. והכי גרוע-אין שיטת משחק כבר 4 שנים
השב   •  21
דרור11/12/2011 14:00
יובל ידידי, כמו כן שחקנים כמו סולליך הפורח בעכו ואזולאי הפורח בק"ש ושחקני נוער רבים אחרים שיכולים היו להשתלב יופי בבוגרים. ההתעקשות של אלישע על שחקנים כדוגמתו של דבאשבילי שלדעתי אינו מתאים למלא את משבצת החלוץ העיקרי של מכבי חיפה, גם גרמה למכבי חיפה להיות אנמית וחסרת תכלית. עוד אני חושב, שהתנהלותו מול מקרה דוידוביץ מבישה וגרמה לכאוס מוחלט בחדר ההלבשה. אני מסכים עם כל מה שהזכרת בתגובתך, אך אני לא מצדיק גילויי אלימות בכל צורה שהיא . הצורה שבה התנהגו חלק מאוהדי מכבי חיפה אתמול ביישה את כלל אוהדי הקבוצה בכלל ואת המועדון בפרט.
השב   •  30
יובל11/12/2011 14:26

צודק, אין ספק ולא אמרתי את זה קודם, אני מגנה את כל גילויי האלימות, אין לזה מקום במכבי חיפה.

השב   •  00
אלישע הבייתה12/12/2011 01:02
אני לא מאמין שאני אומר את זה על תגובה של אוהד הפועל חיפה, אבל פשוט כל מילה בסלע! ולזה שלא מבין, על רפאלוב אמרו שהוא פלופ בתקופת אלישע, והוא ייבש אותו על הספסל תקופה, גולסה נולד עם הכישרון שיש לו ואלישע רק הורס אותו עם הצבתו כקשר אחורי רוב הזמן וחוסר הביטחון שלו במקומו בהרכב, ולגבי טוואטחה וגאדיר, מה אתה רציני? טוואטחה חושך מצרים, וגאדיר לא רואה דשא אפילו בחלומות. סולליך יובש על הספסל ופורח בעכו, כנ"ל לגבי אזולאי בק"ש. פלאח דרך אגב נכנס להרכב רק מאילוצים (פציעות של פילאבסקי ובוליאט בתחילת העונה)
השב   •  00
106
שי11/12/2011 13:04
מר שחר אתה חושב שטביב פראייר גם אם הוא ירצה למכור את ידין הוא לא ימכור אותו לקבוצה שלך אתה צריך לדעת שהשלטון שלך בכדורגל נגמר טביב הוא השליט החדש הוא לא סופר אותך רוב השחקנים הטובים בשוק מעדיפים לבוא להפועל תל אביב ולא למכבי חיפה בנוסף לצרות נדבק לכם שם של מלשינים ושטינקרים אתם קבוצה פח ואוהדים פח אשפה
השב   •  122
105
יובל11/12/2011 13:04
השב   •  01
104
אריאל11/12/2011 13:03
השב   •  12
103
דני11/12/2011 13:03
השב   •  20
102
אליהו11/12/2011 13:00
תביטו ליום שני בשבוע הבא ,מחכה לכם מכבי נתניה בקרית אליעזר.וזו הזדמנות להתאושש. רק את תזלזלו במכבי נתניה ,היא קבוצה מסוכנת.
השב   •  20
101
דנה11/12/2011 12:56
ספורט נשים=הישגים ווינריות לעומת ספורט הגברים שתמיד כמעט איך מכבי חיפה הפח שההגנה שלה תקבל גולים גם מקבוצת נשים מקבלת כותרת ראשית לפני ווינרית אמיתית אין למדינה הזאת ערך לספורט אמיתי
השב   •  11
100
שער 711/12/2011 12:56
או שחיפה יישימו חבילה גדולה,טביב לא פרייר
השב   •  00
99
מאיר11/12/2011 12:55
כל אוהדי הפועל להצביע לאלישע שישאר ככה תהיה לנו אליפות
השב   •  41
98
ח נ י11/12/2011 12:55
בשנה הבאה יכול להיות שיהיה מאמן חדש ואז הכל משתנה ראו אלברמן במכבי אתמול הוא היה כוכב הקבוצה אצל לוין.
השב   •  30
97
נזק מוחי מצטבר11/12/2011 12:54
מנהיגות פיקטיבית. מעכב משחק כרוני בהתקפה ולא עושה גרם הגנה. שב תנוח, עדיף כל שחקן אחר
השב   •  53
96
רענן11/12/2011 12:52
צודק אלישע כולם אשים,הוא בראשם,ושחר מתקמצן על שחקנים טובים באמת,קשר עושה משחק -אין
בלם זר נורמלי היה -פילבסקי- שוחרר,היה שחקן מעולה מסלליך-שוחרר,היה שחקן פוטנציאל ענק-אזולאי -שוחרר,כל הטוסים שוחררו,ושחקני פח הביאו,תמיר כהן -בדיחה,קטן חלש מאד,
גולסה רק דיבורי סרק על פוטינציאל,
משומר חוריסט מושבע,בוליאט בלרינה,
דגני מתיפייף שחקן חלש ביותר.
עזריאל שם ג''יל-לא פוגע,שחקני ליגה ג'', מי אשם, כולם,לאלישע אין שיטה,אין דירישה,רק קנסות,ושיחרורו שחקני פח.
השב   •  03
95
RED11/12/2011 12:51
אחרי שבשנים האחרונות חיפה רצתה חמישים מיליון על כל שחקן שהפועל רצתה מארבייטמן ועד מימון, ידין יבוא לחיפה רק תמורת 1.5 יורו ושחר לא ישים עליו כזה סכום. ידין או הפועל או אירופה
השב   •  43
טל11/12/2011 13:00
הלוואי שיברח לכם ליריבה העירונית!
איך שקיזוז קטן משנה הכל זה לא  יאומן!
"הרצחת וגם ירשת"?
השב   •  40
94
בוס מלשין זו התוצאה11/12/2011 12:50
אף שחקן לא יגיע לקבוצה של מלשינים
השב   •  43
IV1011/12/2011 22:55
זאגרב זאגרב זאגרב ויש סיבה למה רשמתי אתזה פעמיים שלוש פעמים
השב   •  00
93
מאיר11/12/2011 12:50
חייבים להשאיר את אלישע
רק ככה יהיה לנו סיכוי לקחת אליפות
השב   •  10
92
מוטי11/12/2011 12:49
בוא למכבי תעשה טוב להם והרבה לנו
השב   •  40
תימני11/12/2011 14:39
השב   •  01
91
JohnnyB11/12/2011 12:48
ידין שחקן הרבה יותר שלם מהם וכבר בנוי לצאת לאירופה אז אם חיפה רוצה זה אחלה דיל
השב   •  65
90
שחקנים שלא רוצים מספיק11/12/2011 12:48
דבא, קטן, ורד, טווטחה ועזריאל אפילו לא ניסו לעצור את שחקני הפועל חיפה בחצי שלהם. לקבוצה יש יכולת ואת זה ראינו בגרמניה, אבל בלי הגנה אין קסמים.
השב   •  20
89
עופר11/12/2011 12:48
השב   •  30
88
Marom11/12/2011 12:47

1. יש דרכים למחות. צריך להרגיע תעצבים.

2. אלישע עוף כבר יעלוקה.

3. איפה רוזנבאום ושעבאן? שיכנסו להרכב ביחד עם גדיר.

הרכב: בשער: ניר. הגנה: פלאח פילאבסקי טאלב ואייל(למרות שכן בעונה הבאה חייבים למצוא לו מחליף).

קישור אחורי: רונזבאום ושעבאן

קישור התקפי גולסה, ורד, גדיר.

בחוד: עמאשה.

ורד ישחק על האגף גדיר מאחרי החלוץ ככה שלא יהיה אפשר לסגור אותו, לא המגנים ולא הבלמים. גם לא הקשרים האחוריים כי הוא פשוט מהיר יותר.

השב   •  11
87
ניר11/12/2011 12:47
השב   •  01
86
odai11/12/2011 12:47
דבר ראשון חיפה לתמיד תהיה ירוקה . דבר שני אלישע לך הביתה לך הביתה לפעם ה10000 אנחנו אומרים!! אתה הרגתה לא מעט מ3 שחקנים בחיפה גדיר .. עותמאן .. ימפולסקי.. אני לא מא מה יקרה בחיפהה יא אללה בבקשה תחזרו תחזרו תחזרו ומהר בבקשה מכבי מספיק !!
השב   •  11
85
קשטן אוהבים אותך11/12/2011 12:46
אין להם בושה, בועטים בדלי ורוצים לשתות מהחלב! קבוצה של כלום ושום דבר = מכבי  חיפה הביתה.1
השב   •  50
84
מותי11/12/2011 12:46
אני אוהד את הקבוצה 23 שנים, ושלושת בניי אוהדים של הקבוצה, ממתי לאלישע יותר זכויות בקבוצה יותר ממני? עשרות אלפי שקלים זרקתי בשביל הקבוצה ומאוהדים כמוני הוא משתכר, שמישהו יזכיר לאידיוט נודניק הזה מי בעל הבית עוד לפני ששחר חשב להשקיע בקבוצה וימשיכו אחריו, חוצפן
השב   •  11
83
fofo11/12/2011 12:46
אז תעשה טובה , ותחליף צוות מקצועי שיודע לנהל 28 שחקנים
השב   •  31
82
קופיפו11/12/2011 12:45
יעקב שחר תתעורר
השב   •  20
81
שמיל11/12/2011 12:45
לעשות הכל להביא את לאלה וידין בינואר. יחד אתם נשדרג את הקבוצה ונחליש את הפועל.
השב   •  53
אדום לעד11/12/2011 13:09
השתגעתם מי ישחרר אותם ?!
השב   •  01
נטלי201111/12/2011 13:35
השב   •  01
אלישע הבייתה12/12/2011 00:54
עוד אחד שלא מבין בכדורגל. ידין (קשר אחורי) הכרחי לחיפה, אבל אם עקבת בטעות אחרי המשחקים האחרונים של חיפה, היית מבין שאנחנו חייבים שינוי בהגנה, ובטח לא עוד חלוץ שלא יקבל כדורים
השב   •  10
80
fofo11/12/2011 12:43
אבל השאלה היא , איך הוא לקח את האליפות וחוץ לא כל מאמן או צוות מקצועי יכול לנהל קבוצה שיש בה 28 או 26 שחקנים , צריך צוות ניהולי יותר טוב , חוץ מזה עם השחקנים שהיו לו כל מאמן שתביאו יקח אליפות , אדון שחר תביא צוות מקצועי שהוא באמת מקצועי !
השב   •  10
79
לירן11/12/2011 12:42
אלישע במקום להבין שהוא הבעיה מנסה ללכלך על הקהל של חיפה.
עלק שוכח מה שהוא עשה, הם שוכחים שאחרי אובדן האליפות האוהדים קנו 6000 מנויים ועוד אחרי ההדחה מול מינסק.
הקבוצה מתחילת העונה נראית ביזיון וחלאס עם כל השקרים וההצגות, מה הוא מצפה?שהקהל ימחא לו כפיים?זה לא רק ההפסד בדרבי, זאת ההשפלה מול הפועל, היכולת העלובה מול לארנקה והיכולת הבינונית מתחילת העונה כולל משחקים מביכים מול ק"ש, אשדוד, סכנין, ראשל"צ ולארנקה בבית ואפילו עוד, אז במה מאשימים את הקהל?
אשמתו של הקהל שהרכש שהגיע זה רכש שמתאים לקבוצת אמצע טבלה ולא לאלופה?אשמתו של הקהל שאלישע חי בלה לה לנד(בחיים לא אשכח את הראיון איתו במחצית המשחק מול הפועל, שחיפה פשוט לא הייתה במגרש והוא אמר:"לא יודע איזה משחק את ראית, שיחקנו מצויין")?אשמתו של הקהל שאלישע מוותר על שחקנים כמו אזולאי, פיליאבסקי, גאדיר ועות''מאן ומעדיף במקומם את איציק כהן, אלון תורג''מן, חן עזריאל וימפולסקי בתור מגן ימני(WTF?!)?
גועל נפש שבמקום להגיד:"אוקיי אני טעיתי, אני מבטיח לנסות ולשפר עד סוף העונה", הוא אומר שהקהל אשם..הרי מה הקהל כבר ביקש?לנצח מול חבורה של סרדינים?לראות קצת כדורגל כמו שמכבי חיפה הייתה יודעת עד לפני שהגיע מר "74 אחוזי הצלחה עם תצוגות משחק משעממות להחריד"?אנחנו רוצים לראות דרך, שיטה, שחקנים שמתאימים לאימפריה כמו מכבי חיפה, שחקני בית ולא שכירי חרב כמו כל הזבאלה שהביאו, למה היית''ם חלבי ודור כוכב לא נופלים מעזריאל ותורג''מן.
אף אחד לא שוכח לו את ההישגים אבל אי אפשר לבוא בטענות לקהל שמתחילת העונה רואה רק כישלונות וגם כשמגיע כבר ניצחון גם אז זה ביכולת בינונית מינוס.
שיתחיל להסתכל על עצמו ועל הדרך בה הוא מתנהל ויבין שזה שהוא פונה נגד הקהל רק מעמיק את הקרע בין הקהל לבינו.
השב   •  91
ברק 87>8411/12/2011 13:04
השב   •  10
78
רועי11/12/2011 12:42
מחכים לכם בנמל הגיע עוד ספינה
השב   •  23
מותי11/12/2011 12:49
השב   •  52
מותי11/12/2011 12:59
השב   •  30
77
פיני11/12/2011 12:42
בעונות של האליפות קיבלתה קבוצה משומת ומוכנה אתה לבד לא עשיתה כלום כולם ברחו ונשארתה לבד תעשה טובה לנו ולעצמך ותלך מהקבוצה
השב   •  40
76
dh11/12/2011 12:42
כמה כבר אפשר,שחר נותן לו גיבוי כבר מלא זמן וזה גרוע.
שאיווניר ראה שלו הולך לו הוא התפטר אז למה שהפטרייה לא יעשה את זה גם?!
לא מעניין אותי מה קרה בעבר,מעניין אותי מה הולך עכשיו שאלישע הביא רכשים גרועים שרק מרוויחים כסף ולא עושים כלום.
חוץ משארנוב שהוא טוב עם הקונוסים שיש לו כ"הגנה" כולם צריכים לעוף.
אלישע קח אחריות ותלך מספיק לחשוב שאתה מוריניו
השב   •  31
75
גדי קמיאל11/12/2011 12:42
גם שחר חייב ללכת הביתה! הלוואי שטביב יעבור אלינו! יש לי הרגשה שטביב הולך לקנות אותנו, תראו מה הוא עשה מהפועל ת"א.. עשה מהם קבוצת ליגת האלופות לגיטימית! הם הולכים להיות בשמינית הגמר בעונה הבאה! בדוק!
השב   •  014
ירוק11/12/2011 12:50
תחליף את הדגל י''טמבל.. יש לי הרגשה שאתה טביב בעצמו
השב   •  50
אתה שפוי?11/12/2011 12:51
טביב? נפלת על הראש. תראה מה הוא עשה לכפר סבא. תת רמה
השב   •  40
נדב11/12/2011 20:14
אין על יענקלה הנשיא הכי טוב
השב   •  00
74
אוהדת11/12/2011 12:42
אני מקווה שתנצחו את שאלקה ותעלו שלב.מי יודע אולי נראה את מנצ''סטר (לא משנה לי סיטי או יונייטד) פה בארץ.
השב   •  71
gabi11/12/2011 16:50
לא יכול להיות שנפסיד להפועל חיפה וננצח את שאלקה תודה לך אבל צריך להפסיק לחלום כי חנוכה זה לא השבוע זה רק עוד שבועיים רק עם נחליף מאמן יש סיכוי אז אלישע יש מקום לפרשן במשחק של שאלקה תתעורר
השב   •  10
73
רועי11/12/2011 12:42
השב   •  25
72
ניר11/12/2011 12:42
השב   •  10
71
אוזמן11/12/2011 12:41
האחות הקטנה מחיפה שהרחקת לנו את המכביות מחיפה ות"א
השב   •  40
70
הפטרייה11/12/2011 12:41
"היכן שיש הצלחות, יש אוהדי הצלחות" (פ. ניטשה, 1886)
השב   •  81
69
עמרי11/12/2011 12:38
השחקנים נתנו את כל כולם אתמול, ולא ראיתי זלזול מאף שחקן.. אבל זה מה שיש להם להציע !! אתה בחרת אותם עם פני שחקני בית שסרקת לא?.. מה אתה מצפה מתמיר כהן השמן או מאיציק כהן הזקן? מה ציפית מדג''אני או מיאיא האומלל ? מה חשבת ששחרתת את בן בסט? ואת עזריאל הבאת?? שחררת את פילבסקי על איזה סמך?? מרמרת את גדיר בשביל מה?! העפת את אמיר אדרי והחתמת את שראנוב מה הגאונות כאן ? שחררת את פנטיני והשארת את ולדמיר לאיזה מטרה ?? אתה רוצה עוד דוגמאות? איפה הקבוצה הצעירה שהבטחת? אני רואה את הילדים שלנו מככבים בהפועל חיפה ועוד קבוצות ורק את קטן השארת, והייתי מוותר על התענוג.. אלישע, אל תלך עכשיו כי עטר ובן שמעון תפוסים, אבל שלא תעז להישאר לעוד עונה, ואם לא תסיים בצמרת הגבוהה אתה חוזר ללאומית במקרה הטוב
השב   •  71
68
פלודא רלטיה11/12/2011 12:37
לא יהיה דבר כזה שנשחרר שחקן שלנו ליריבה השנואה מהכרמל.
מצידנו שירדו ליגה! אנחנו הכי טובים בליגה! העונה ניקח אליפות בהליכה ובזחילה אפילו!
השב   •  41
67
ערן11/12/2011 12:37
השב   •  156
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש11/12/2011 18:54
מחזור 30:מכבי 10 קריית חיים 0
השב   •  11
66
הסוס האדום11/12/2011 12:37
כואב לי הלב על מה שקורה איתכם .. לא מגיע לאמפרייה הירוקה את מה שקורה לה ! שחקנים בושה .. חסרי חיים ואין להם טיפת כבוד ולא מגיע להם לדרוך על הדשא .. הרבה געגועים לבירם כיאל - קולמה - רפאלוב - מסיללה ! טוב עזבו אבל להביא שחקנים ברמה של ליגה ב במקומם ?! בולייט ! דג''ני ! דה חסוס ! חן עזראל ! תורג''ומן ! איצק כהן ! כל שחקן שנותן מסירה טובה אז מקבל חוזה חלומי במכבי חיפה ?! ההתנהלות היא שכונה .. אני מקווה שאלישע יתעורר ויחשוב טוב על הטעיות שעשה .. עלי עותמן - מוחמד גדיר - סנטיהו סולליך (עכו) היו חייבים לשחק ובטוח שהיו מחזירים לאלישע בתוצאות טובות .. אלישע יש לך את חודש ינוואר תחזק ת''קבוצה .. תעיף את האפסים האלה מפה ! אוהדים יקרים אני מבין אותכם אבל הקבוצה צריכה שקט וצריכה שתהיו איתה ושתדחפו אותה ! זה לא הזמן לשטיות שאתם עושים .. קצת סבלנות ואמונה והכל יסתדר .. ובהצלחה מכל הלב בהמשך הדרך אתם חייבים להתאחד ותראו איך שמכבי חיפה תחזור לעצמה ותסיים את העונה במקום גבוה !
השב   •  112
מיכאל11/12/2011 15:11
מסכים איתך לגמרי
השב   •  30
שקט בגימל11/12/2011 16:09
סכנין אתם הבאים בתור! שישרף לכם הכפר!
השב   •  72
65
דני11/12/2011 12:37
השב   •  22
64
אד11/12/2011 12:36
כל משחק מקללים שחקנים ואת אלישע אתם מזמן כבר קהל שרק מקלל במשחקים ומתוך תסכול מקלל שחקני יריבה כמו דאמרי, עטר, ערן לוי..
השב   •  50
63
אוהד שמתגעגע11/12/2011 12:36
אני רואה ירוק בעיניים
והלב מתמלא בבושה
כשדאבל פס לא עובר בין השניים
. אין סיכוי שיכנס לשער היריבה

אני רואה ירוק בעיניים
עם שחקנים גרועים וקטן שנופל
ומלבד גול שיכנס רק בפוקס
יש דיכאון בכל הכרמל

חיפה, חיפה, מכבי שלי
הגל הירוק, גל גלי, גבה גלים
חיפה, חיפה, את עלובה
תודה לך, אלישע, על תקופה כה דוחה !
(0-0-0)
השב   •  61
62
אמיר רנדשווילי11/12/2011 12:36
אפילו דינמו זאגרב המהמרים כבשו 2 שערים.
השב   •  175
ירוק בוריד11/12/2011 13:49
השב   •  42
guy11/12/2011 13:59
השב   •  33
61
אדוניי שפירא11/12/2011 12:36
שלקחתם אליפות הרמתם אותו על הכתפיים
השב   •  72
60
האיש שבסמל11/12/2011 12:35
מסתבר שזאת לא חוכמה להאכיל אותכם בשלוש חתיכות
השב   •  80
59
האיש שבסמל11/12/2011 12:35
מסתבר שזאת לא חוכמה להאכיל אותכם בשלוש חתיכות
השב   •  70
58
מכביסט מהדרום11/12/2011 12:35

אוהדי מקקי חיפה - לפני שאתם פותחים ת''פה עלינו שימו לב מה קורה אצלכם - אתם האלופים! לא רק זה אתם שולטים ללא עוררין בליגה הזאת עם אין ספור אליפויות ב20 שנה האחרונות ובכלל מתחילת שנות ה2000 - ולפי התגובות כאן אפשר לחשוב שאתם אוהדים של מכבי ת"א! אתם לא מתביישים? לפחות לכם יש תארים! לפחות אתם לא מתבזים כל שנה! רוני לוי לקח 3 אליפויות עשיתם לו אותו דבר. אלמלא הקיזוז גם לאלישע היו 3 אליפויות ואתם מתייחסים אליו כמישהו שהוריד אתכם ליגה!

פשוט גועל נפש שאין לתאר. ואנחנו אוהדי הצלחות באמת.. 3-4 אלפויות ב30 שנה זה הצלחות??

השב   •  93
כי באמת הם היו כאלה בגלל המאמן11/12/2011 13:01
כשהיינו גונבים ניצחונות בזכות מלחמה ו אפס כדורגל ידעתם להזכיר לנו את זה.. עכשיו תבין למה נמאס לנו מאלישע!
השב   •  22
מ.כ.ב.י11/12/2011 13:22
מכבי ת"א יותר טובה מהחיקוי
השב   •  20
57
ירוק על אדום כל היום11/12/2011 12:35
כולנו מלשינים של החיים.
השב   •  41
56
מכבי חיפה פשוט אפסים 0-0-011/12/2011 12:33
מכבי חיפה המלשינים הרשמיים של ההתאחדות - אדום.
השב   •  811
דרור11/12/2011 13:23
אין לך משהו יותר טוב לעשות מלהיכנס לכתבות על קבוצות אחרות ולהגיב בהן בלי קשר לכתבה? אני בכלל מאוכזב שלא פירסמו את התמונה יותר מוקדם כדי שדמארי היה נשפט בבית הדין ברביעי האחרון. נגד כל קבוצה אחרת, לא היה לי איכפת, אבל זה המקום היחיד בו אוהדי חיפה ומכבי ת"א מאוחדים: הכל, רק שהפועל לא ייקחו אליפות, הגועל נפש האלה
השב   •  36
55
סבא אדום11/12/2011 12:33
השב   •  50
54
ירוק בכל התנאים11/12/2011 12:32
אבל לא להגרר לאלימות בכל עסק יש רווח והפסד השנה זה הפסד מי שצריך לעשות חישובים שיעשה שחר לא יפטר את אלישע כי אין אלטרנטיבה פנויה חוץ מגוטמן אז הוא ימשוך את העונה הזאת איכ שהוא והעונה תראה כך בדיוק בוא נתפלל שלא נקבל חמישיה משאלקה ורציתי מאוד לדעת איך שחקנים שלא שיחקו בשבת פתאום יחלימו וישחקו נגד שאלקה התשובה סקאוטינג לאירופה אז יאללה שימו גז שחקני בלוף ועופו מכאן
השב   •  20
53
ניר11/12/2011 12:32
השב   •  20
52
דוד11/12/2011 12:31
השב   •  00
51
דוד11/12/2011 12:31
השב   •  10
50
דוד11/12/2011 12:30
השב   •  30
49
המכביזם לא ימות11/12/2011 12:30
קהל כפוי טובה ומגעיל. צריך להוריד לכם 10 נקודות ולתת לכם רדיוס בלי קהל עד סוף העונה. דוחים
השב   •  50
48
דוד11/12/2011 12:29
השב   •  10
47
דוד11/12/2011 12:29
השב   •  10
46
תומר הירוק11/12/2011 12:29
בתור אוהד ותיק שהולך לכל משחק אני רוצה להגיד שאומנם יש לנו את הקהל הכי גדול בארץ אבל הוא גם הכי מפונק, 90 אחוז ממנו אוהדי הצלחות שלא יכולים לראות את הקבוצה שנה אחת לא טובה, האוהדים שכחו שהאיש שעומד על הקווים קיבל קבוצה מפורקת מרוני לוי ועם הסגלים הכי אפורים בתולדות הקבוצה הוא הביא לה אליפויות והישגים בזמן שיש שתי קבוצות מתל אביב עם תקציבים של פי 2 ו3 מאיתנו וסגל שחקנים שעולה עלינו. מה יגידו מכבי תל אביב שיש להם 3 אליפויות ב30 שנה?? לעומת אלישע שיש לו 3 אליפויות ב3 שנים, תלמדו קצת מאוהדי מכבי תל אביב. הבעיה שיש לנו אוהדי הצלחות אוהדים תת רמה שאין להם מושג. תנו קצת קרדיט לאלישע עד סוף השנה ואם הקבוצה תמשיך להיראות ככה נגיד לו תודה רבה יפה וניפרד כידידים כי מה שהוא עשה בקבצה אף אחד לא עשה בתולדותיה.
השב   •  30
45
3.5 שנים בלי מאמן.. בושה וחרפה11/12/2011 12:29
השב   •  40
44
sagi11/12/2011 12:29
בסופו של דבקר, עיקר האשמה לאיך שהקבוה נראית היא על שחר וההנהלה. בגלל ההנתהלות האפורה שלהם אנחנו נראים ככה. גם שהקבוצה לוקחת אליפות בא לי ללכת לישון כשאני רואה אותם משחקים. אסופה של שחקנים בינוניים ובראשם האפור והמשעמם הראשי- "מנהיג הקבוצה" יניב קטן. איפה הימים ששחר היה מעיף מאמן באמצע העונה אם הוא לא היה משיג תוצאות? איפה הימים שהיינו מרותק למסך שחיפה הייתה משחקת? איפה הימים שהיציעים היו מלאים?
עם כל כבוד לשחר (ויש כבוד), הגיע הזמן שלו ללכת הביתה.
ניכר שהקבוצה כבר לא מעניינת אותו. השולייה שלו מר צ''יזיק- עדיף שיחזוקר לצבא כי בכדורגל הוא לא מבין. והמאמן פשוט איבד לחלוטין את אמון השחקנים והקהל, ועדיף שיילך גם.
לסיום, הודעה לברקוביץ.תתבייש אתה!! מי אתה שתטיף מוסר לאחרים? שכחת איך הגבת שלא רצו אותך במכבי ושלא רצו את הבן שלך?? מה רק לך מותר לפתוח ג''ורה- יא חוצפן.
כמי שאהד אותך בטירוף בתקופה בה שיחקת- אני מתבייש לראות אותך היום. אתה לא יכול לסתום את הפה שלך. אם היית רץ כמו שאתה מדבר היינו לקוחים מונדיאל . ח.
השב   •  06
43
מכבי GATE 11 מכביסט שרוף על הצהובים11/12/2011 12:28
השב   •  31
42
כדורגל11/12/2011 12:28
כמו שאתם מתנהגים עם הפועל ככה תקבלו שחקנים עם הרבה הרבה כסף
ששחר יוצא מהכיס.
טביב תתעלק על שחר שיראה מאיפה משתין הדג
השב   •  61
41
יענקלה שחר11/12/2011 12:27
אם הייתה הגנה טובה הייתה משרה אוירת בטחון גם לשוער וגם לחלוצים ואז גם היינו כובשים  וגם לא סופגים הרבה
חייבים בלם ו 2 מגנים דחוף בולייט פשוט זוועה היה כבר שי מיימון היה טוב ממנו
השב   •  60
40
דניאל צהוב בנשמה11/12/2011 12:25
כולם רוצים עטר, והוא אפילו לא מאמין.. אין לו ניסיון בקבוצה גדולה כמו חיפה ולחץ מתמיד להצלחות, אחרי שתקבלו אותו עטר יהיה הסיוט שלכם.
השב   •  01
39
ירוק לעד11/12/2011 12:25
אני אוהד של מכבי חיפה כבר 25 שנה, כבר בעונה שעברה התחלתי לפתח אדישות למה שקורה בקבוצה, כבר לא לוקח ללב הפסדים ותצוגת משחק גרועה כמו שמכבי מציגה בתקופה האחרונה.
האמת לראשונה בחיי קיוויתי שמכבי תפסיד אתמול כי אני מייחל לזעזוע בעמדת המאמן, אני באופן אישי חושב שאלישע מיצה את עצמו בחיפה, הקהל החיפאי משווע לכדורגל שמח ובמקום זה מסתפק בכדור אפור, עצוב ומשעמם.
לגבי העבריינות שנראתה אתמול במגרש: אוהדים יקרים אל לכם להתנהג בצורה אלימה ונבזית שכזו, אל תשכחו שמדובר בספורט ולפעמים יש גם ימים כאלה, לדעתי אם אתם רוצים למחות ולעשות שינוי כזה או אחר אז תצביעו ברגליים ופשוט אל תלכו למשחקים!
אולי מישהו יתעורר כשהכיס שלו יפגע!
שבוע טוב ומבורך
השב   •  51
38
יואב11/12/2011 12:25
קהל מפונק ומסריח.






















קהל מפונק ומסריח




השב   •  41
37
שני11/12/2011 12:25
השב   •  42
36
שארק האיום11/12/2011 12:24
אלישע מיצה את עצמו במכבי חיפה הגיע הזמן לעזוב הרכש השנה היה על הפנים ההדחה מליגת האלופות נגד גנק התבוסה מול הפועל תל אביב ההפסד ללרנקה והפסד בדרבי אתמול מה עוד צריך שהוא יעזוב ?
השב   •  40
35
רועי11/12/2011 12:23
השב   •  45
ירוק11/12/2011 16:05
הקבוצה הכי טובה בעולם תשחק בליגה הישראלית השנייה
השב   •  53
34
יענקלה שחר11/12/2011 12:23
לא למדנו לקח .מהקמצנות נסבול עכשיו שנתיים
השב   •  41
אוהד ירוק11/12/2011 12:32
השב   •  22
ציון11/12/2011 12:42
כפויי טובה שכמותכם.
התמזל מזלכם לאהוד קבוצה שמנוהלת באופן המקצועני ביותר בכדורגל שלנו בדור האחרון. גם ניהול אחראי ולא מתלהם, וגם תקציב שמאפשר ריצה לאליפות כמעט בכל שנה.
שנה אחת אתם משחקים לא טוב וכבר שולחים את שחר לבית אבות
השב   •  40
33
אדום11/12/2011 12:23
השב   •  102
32
אסף11/12/2011 12:23
השב   •  10
31
אלון11/12/2011 12:22
זה מה שאתם שווים. מערכת רקובה, קהל רקוב, הנהלה רקובה. שטיח ירוק זה מה שהייתם ותיהיו.
השב   •  105
ירוקה :)11/12/2011 13:29
הקבוצה המסרוחה שלך הייתה ותמיד תהיה הכי רקובה עם ניהול שכונתי ותת רמה ואוהדים מגעילים ורקובים מועדון עם רגשי נחיתות ונחות בעצמו אתם תופעה זמנית בכדורגל הישראלי טביב בקרוב יחזיר אותכם למ ימדים הטבעים שלכם אתם חיים על זמן שאול בחיים לא תהיו אימפריה כמו מכבי חיפה הבנת דביל?!?
השב   •  38
הסגן של בר כוכבא11/12/2011 15:13
לך תקרא הסטוריה יא חמור ותן כבוד
השב   •  42
30
צהוב מיואש11/12/2011 12:22
שנקראת מכבי חיפה פח
השב   •  51
29
טל11/12/2011 12:21
אלישע לוי זרק לנו את השחקנים הצעירים והטובים שחר עם כל הכבוד לו חיפש רק כסף ומשלם בריבית על התנהגות הזאת שלו
השב   •  10
28
גל11/12/2011 12:21
לקלל זה דבר אחד אבל לזרוק אבנים, ולזרוק מוט ברזל על בני אדם זה דבר אחר. עכשיו תגידו על שירי הנאצה שאנחנו שרנו אבל זה לא משתווה למה שעשיתם מפני שמשירי נאצה אפשר אולי להיפגע נפשית אבל ממוט ברזל אפשר להיהרג ולהרוס למשפחה שלמה את החיים. תחליטו אתם מה גרוע יותר-אלימות מילולית או אלימות פיזית
השב   •  160
27
אור11/12/2011 12:21
הקהל של מכבי חיפה זה יותר מאלף הדיוטות שעומדים ביציאה ומקללים אותך. בתור אוהד מגיל 5 אני תומך בך. כל אחד עושה טעויות והחוכמה זה לתקן אותם ולא להשבר. אני בטוח שאני מדבר בשם הרבה אוהדים, אז אל תפגע
השב   •  65
שימי12/12/2011 10:06
אלישע מאמן מצוין אבל במצב שנוצר אין לו יותר מידי מה לעשות חייבים לזעזע את המערכת ויפה שעה אחת קודם
השב   •  00
26
רונן11/12/2011 12:20
מגיע לך על כל מה שאתה עושה 1.אני יספר לכם אתמול ראיתי את מגרלשווי שאלתי אותו למה הוא לא משחק הוא אומר לי אין לי מושג למה אני לא מבין מה אתה רוצה ממנו אתמול דה חסוס נכנס לא התאמן חודשיים אותו כן להכניס ואת מגרלשווי לא למה להתעלם משחקן שלקח פה אליפויות תן לו צאנס כבר טואטחה לא בכושר וכולם רואים את זה די כבר להיות עם הראש בקיר 2 . מה אתה לא רואה שאיציק יותר טוב משנהים תן לו לשחק גם לפחות הוא מנסה לשחק כדורגל יאלה כבר נמאסת עלי אין לי כוח בשבילך גם ככה את לא מבין כלום תעזוב אותנו כבר
השב   •  34
25
יובל11/12/2011 12:19

כאוהד אמיתי ההפסד אתמול היה ממש עצוב לי אין ספק שלא צריך להגיע לאלימות כזאת, אבל הקהל מתחיל להגיב בייאוש לא בגלל ההפסד אלה בגלל שאין דרך הקבוצה שחר ללא דרך לא משנה מי פצוע חשוב יותר מי משחק אבל אם השחקנים אחרי הפסד יוצאים לבלות זה אמור להדאיג ואני יותר מחושב שאם שחר היה קונס קצת את שחקני מכבי חיפה והיה פוגע בכיס הכלכלי שלהם הם היו יותר מחוייבים לסמל למועדון מה שמעצבן את האוהדים שלא קורא כלום כלומר אין שום זעזוע ממשיכים להפסיד ללא צורת משחק והאוהדים הפראיירים באים ומשלמים את כספם במגרש ולא רואים כלום וזה מעלה את הסעיף לכולם.

השב   •  50
24
אלישע הבייתה11/12/2011 12:19
קודם כל, אני רוצה להתנצל מטעם האוהדים השפויים של מכבי חיפה על זריקת המוט. באמת גועל נפש, וזה לא משנה בכלל מה קרה על המגרש. עכשיו אחרי שקיבלת את ההתנצלות שלנו, לדעתי מגיעה לנו התנצלת ממך! לא יכול להיות שאתה אטום בפני הקהל שלך!! כבר מספר חודשים שאנו קוראים לפיטורי המאמן, ואתה בשלך? הרי יש לך זוג עיניים, ואתה רואה בדיוק את מה שאנחנו רואים! אל תיתן לו להישאר עד סוף העונה, כי אז כמו שאני מכיר את אלישע הוא יבצע מסע רכש מזעזע בינואר, והמאמן שיגיע אחריו (אין אפילו מצב תיאורטי בו אלישע נשאר עוד עונה) ייצטרך להתמודד עם עוד יותר שחקנים מיותרים. הרי גם ככה למאמן הבא תהיה עבודה קשה כשיש לו בסגל שחקנים דוגמת תמיר כהן, קטן המזדקן, טוואטחה החלש, בוליאט חסר הבטחון. הוא ייצטרך להנחיל שיטה חדשה, תיאום בהגנה מאפס, ובטחון לשחקנים. בבקשה, אל תקשה עליו, ותן לו להתחיל את עבודתו כמה שיותר מוקדם!! אין אוהדים שמשלים את עצמם שעוד ניתן להציל משהו מהעונה הזאת, אבל לפחות נקודת ההתחלה שלנו בעונה הבאה תהיה הרבה יותר טובה!!
השב   •  40
23
שרון11/12/2011 12:19
כדורגל מביש חוסר אונים שחר אתה  האשם העיקרי זרים בדיחה  ישראלים עלובים ומאמן אומלל.
השב   •  22
22
rodrigo11/12/2011 12:19
השב   •  41
21
שרון11/12/2011 12:18
מחיפה..בטוח הוא לא הבעיה
השב   •  02
20
הסמל11/12/2011 12:18
אני מאמין שחיפה עוד תחזור לגל הירוק של ליגת האלופות!
השב   •  10
19
משה פרימו11/12/2011 12:18
אלישע לוי, ציון 3!
השב   •  50
18
חזי הקוסם11/12/2011 12:17
דוידוביץ  עותמן   פלאח   כהן   טוואטחה  סיידו  בוקולי   גולסה  ורד   עמאשה  דאבאשווילי   וקדימה לדרוס.
השב   •  45
17
אוהד ירוק11/12/2011 12:16
הקהל קיבל תצוגות נפל של הקבוצה (גם במשחקים שניצחנו בטעות).
אלישע בנה קבוצת עגלות ולכן, צריך ללכת.
ראובן עטר חייב להיות המאמן .
השב   •  2212
בר11/12/2011 12:29
הקהל קיבל תצוגת נפל אבל לזרוק על אלישע מוט ברזל ? לתפוס את האוהד הזה ולהרחיק אותו מהמגרשים-בושה !!
השב   •  42
אדום בנשמה!!11/12/2011 13:19
אדיוט.
השב   •  60
טמבלים מה תגידו שהמלחמה תתחיל?11/12/2011 13:24
השב   •  20
16
דן11/12/2011 12:13
אלישע, לא נשכח את מה שהשגת במכבי חיפה. לא מגיע לך התגובות הרעות של קומץ אוהדים, למרות הזמנים הקשים קבל עידוד להמשיך בדרכך ולחזור להצלחה עם הקבוצה.
השב   •  2411
אלישע הבייתה11/12/2011 12:26
הקומץ הוא זה שאחראי על זריקת החפצים לעבר הספסל. היית במשחק לאחרונה?!?! מעל 90% מהקהל רוצה את פיטוריו, אבל גם אלישע וגם שחר לא שמים עלינו
השב   •  91
דרור11/12/2011 12:29
אתה ועוד אולי חמישה אוהדים רוצים שהוא יישאר. אלישע לא עשה כלום למען חיפה, אלא רק נתן לסגל הקיים לרוץ באליפויות שהוא "לקח"! ולאט לאט עם כל שנה שעברה גרם לסגל להיות יותר אפור ולאט לאט השיטה שהייתה לחיפה נעלמה, ולאט לאט השחקנים איבדו את הביטחון, עד שהגענו לאיפה שאנחנו כיום
השב   •  102
ברק 87>8411/12/2011 12:48
אני לא מצדיק את התנהגות הקהל בזריקת החפצים אבל הקהל צודק, אלישע נכשל בכל פרמטר, אם זה בניהול משחקים חשובים, אם בהבאת שחקני רכש ואם בשחרור שחקנים לקבוצות אחרות.

אלישע עושה עוול לגאדיר,, הושיב את ורד על הספסל לסדרת חינוך על חשבון הקבוצה, הושיב את דלה גם כן לסדרת חינוך על חשבון הקבוצה,.

בנוסף ניהול המשחק שלו ברמה נמוכה מאוד, ההגנה לא מתפקדת תחתיו וכרגע עם סף שבירה מהנמוך שראיתי, חיפה בחיים לא הייתה נשברת בצורה כזאת אחרי גול ועוד החוצפה שהייתה לו להוציע את קטן ולהכניס שחקן (לא בדיוק שחקן אבל זה מה יש)  כמו דה חסוס למשחק, זה יריקה בפנים של כל אוהד, ואני עוד לא מהמעריצים של קטן.

בקיצור דן, במצב הנתון היום, אתה נמצא בקומץ שמעדיף לסגור את עיניו ולא לראות את הבעיות שהמאמן יוצר בקבוצה
השב   •  52
ירוק בדם11/12/2011 18:27
מספיק לטפטף לכולם על הקומץ! איזה קומץ? זה 12 אלף איש! ח.
השב   •  60
ירוק11/12/2011 19:08
קומץ זה האנשים שזרקו את המוט (לא מצדיק), אבל רוב הקהל מתפלל ליום שבו הוא יפוטר.
השב   •  31
15
דרור11/12/2011 12:12
הקהל שונא אותו, השחקנים איבדו בו אמון, אבל למה שייברח? הרי אם הוא יתפטר הוא יפסיד כסף! אז הוא ימשיך לחרב את חיפה ויחכה ששחר יפטר אותו
השב   •  51
14
דני דין11/12/2011 12:12
אוהדי הצלחות !!
השב   •  1320
ציון11/12/2011 12:27
השב   •  180
אמיר11/12/2011 13:09
ועוד איזה בעלים.. שהביא לכם את האליפות האחרונה! לכם אין זכות דיבור אפסים כפויי טובה
השב   •  130
מרוקאי קזבלנקה11/12/2011 13:34
כל הבלאגן שאנחנו עושים זה כי נמאס מהגועל נפש שאנחנו רואים אתה משווה אותנו לחיפה?? או הפועל שאחרי שנה בלי אליפות אתה תראה 1000 מנויים?
מי יכול להביא לטדי 6 אלף?
השב   •  43
13
דניאל צהוב בנשמה11/12/2011 12:12
שחר יגיע לשחל.
השב   •  914
בר11/12/2011 12:36
אתם עם תקציב הרבה יותר גבוה מאיתנו אבל,עדיין מתחתינו בטבלה אפסים !
השב   •  40
Marom11/12/2011 12:43

איך אתה מעז לדבר ככה על האיש שבזכותו יש כדורגל במדינה. וכן אני לא מדבר על מדינת תל אביב. אני מדבר על מדינת ישראל.

בלעדיו הרבה קבוצות מסביב לא היו קיימות הוא משאיל ומוכר בזול מאוד שחקנים לכל הצפוניים מסביב, עכו, ק"ש, מכבי חיפה ב''(הפועל חיפה) וכדומה. וכמובן מציל את בית"ר.

אין מישהו יותר חשוב ממנו בכדורגל הישראלי וטיפשים כמוך צריכים להפנים את זה.

השב   •  41
12
רוני11/12/2011 12:09
השב   •  62
11
דרוזי11/12/2011 12:09
השב   •  73
10
רן11/12/2011 12:09
לא להקשיב לאף אחד אנחנו לא צריכים להתבייש אם כבר השחקנים והמאמן צריכים להתבייש אלישע נמאסת עלינו שים את המפתחות נכשלת!
השב   •  184
9
קופיף ירוק11/12/2011 12:09
שחר כבר סנילי ואלישע עובד עליו בעיניים.
צריך בעלים חדש , צעיר אנרגטי שרוצה להמשיך את האימפריה.
השב   •  731
אריאל11/12/2011 13:07
נראה אותך שם כמה שקלים לטובת מכבי חיפה. באיזה זכות אתה פותח פה על יעקב שחר ? אני כאוהד ביתר מצדיע לאדם היקר הזה יעקב שחר . הלוואי עלינו בביתר בעלים כמו יעקב שחר..
השב   •  160
מה אתה רוצה משחר11/12/2011 13:22
השב   •  90
ירוק בלב11/12/2011 17:58
מתחזה..
השב   •  50
8
שחר תמכור.11/12/2011 12:09
והמאמן צל של עצמו.
השב   •  71
אלישע הבייתה11/12/2011 12:24
זה אומר שהוא היה מתישהו מאמן! אז זהו, שלא
השב   •  32
אוהד ירוק11/12/2011 12:31
שחר , די .
תמכור ולך לבית אבות.
השב   •  11
7
צהוב מיואש11/12/2011 12:09
נקודות בפועל ולהרחיק את הבבונים ממגרשי הכדורגל יעלובים איזה תענוג שקיבלתם 3 בדרבי
השב   •  2621
גל11/12/2011 12:35
השב   •  382
אריאל11/12/2011 13:04
השב   •  72
ירוק11/12/2011 15:10
למה רק 20? צריך להוריד ליגה לא ?
השב   •  51
6
הגזענות אצל שחר חוגגת11/12/2011 12:08
השב   •  188
5
שיתפטר!11/12/2011 12:08
השב   •  30
4
Marom11/12/2011 12:06
רוצים להכאיב ליענקלה ואלישע? אפילו המנויים אל תגיעו למשחקים. ואם אתם ממש מתעקשים להגיע אל תעודדו. תחזיקו שלטים שקוראים למאמן להתפטר ותסבירו לשחקנים שזה לא נגדם זה ה"אין מאמן שלנו".

אישית אני חושב שאם לא יהיו ב-2-3 משחקי בית אוהדים שחר יבין את הרמז וישלח את אלישע הביתה, אין כדורגל בלי אוהדים.
השב   •  101
עדן12/12/2011 16:20
מה זאת השטות הזאת?!
השב   •  00
3
קובי11/12/2011 12:06
השב   •  1623
הקוף הירוק יבהד=2111/12/2011 15:00
השב   •  102
משה פרימו11/12/2011 16:31
איזה הצלחות אוהדי מכבי ראו בדיוק בשנים האחרונות? 4 נצחונות בתחילת העונה זה לא אומר כלום. אנחנו גם אחרי 4 הפסדים רצופים מביאים 7 אלף.. בחיים ל"אוהדים" שלכם לא תהיה מסירות כמו לאוהדי מכבי לקבוצה שלהם. אתם קהל שבנוי מהצלחות שלאט לאט נעלם.. אתה תראו.
השב   •  55
2
ירוק11/12/2011 12:04
מתבייש מהקבוצה, מתבייש מהקהל, מתבייש שזה המאמן שלנו, מתבייש התקשורת שהופכת 20 ערסים מטירה לקהל שלם.מתבאס מיענקלה שחר שממשיך לתת גיבוי למאמן ואח"כ עושה פרצופים ביציע
השב   •  598
אורן ירוק11/12/2011 15:23
השב   •  43
ירוק12/12/2011 01:21
הם אלה שמקללים כל משחק וכל מאמן שהוא לא רובן (ואני בעד שיבוא).רובם לא בא אפילו בשביל לעודד את הקבוצה.ואלה הפרצופים שרואים בטלוויזיה, כל פעם שיש קצת בלאגן..ואני לא אתפלא (אולי אני טועה) אם גם אחד מהם היה זה שזרק את המקל. ולא התכוונתי לפגוע במי שגר בטירה, הכוונה הייתה לקבוצה מסוימת של אוהדים שמקרה גרים שם.
השב   •  10
1
הבצל האדום11/12/2011 12:02
השב   •  4437
הסגן של בר כוכבא11/12/2011 15:10
אליפות פעם בעשור עם כוכבית
השב   •  228
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */