יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:38

ישראל פתחה את אל' אירופה בסקי מים בטורקיה

ששת הספורטאים, ביניהם אלוף אירופה אור שניוק, נחתו באנטליה. ראש המשלחת טל מעוז: "אנחנו מוקפים אבטחה גלויה וסמויה, האתר נראה כמו מבצר סגור"

|
יש ישראלים שלא מפחדים לנסוע
יש ישראלים שלא מפחדים לנסוע

אליפות אירופה בסקי מים החלה היום בבירת טורקיה אנטליה, ולמרות המתיחות, גם שישה ספורטאים ישראלים יקחו חלק באליפות וינסו לזכות במדליות ולהשמיע את ההמנון הישראלי על אדמת טורקיה.

המשלחת, בראשותו של מנכ"ל ענף סקי המים טל מעוז, מונה שישה גולשים וביניהם אלוף אירופה הנוכחי בסקי מים כבלים, אור שניוק, שינסה להגן על תוארו, וכן אלוף אירופה הטרי בוייקבורד ליאור סופר.

ראשי המשלחת לא שקלו באף שלב לבטל את הגעתם לאליפות, וזאת למרות המצב הבעייתי ואזהרת המסע שהוציא המטה ללוחמה בטרור. על כך אמר מעוז: "יש המון אבטחה מסביבנו, גם טורקית וגם ישראלית. בכל מקום אליו אנחנו הולכים אנו מוקפים באבטחה, גם סמויה וגם גלויה. את החלק הקשה של הדרכונים עברנו כבר ביום שלישי, ולמזלנו לא עשו לנו בעיות. אנחנו מרגישים מאוד בטוחים ומתעסקים רק בספורט. האתר נראה כמו מבצר סגור. כל הכניסות, מכל הכיוונים שמורות ע"י המשטרה המקומית, שפועלת לפי הנחיות הישראלים".

עבור מעוז, מה שחשוב הוא הצד הספורטיבי: “אנחנו מקווים לפחות לארבעה גמרים ולפחות למדליה אחת. הגענו לפה כדי להביא מדליה ואני מקווה שביום שבת נשמע את ההמנון הישראלי לפחות פעם אחת".

סקי מים (רויטרס)
טל מעוז: "למזלנו, לא עשו לנו בעיות עם הדרכונים"
 

יו"ר התאחדות אילת, האחראית על הענפים הלא אולימפיים ובניהם גם סקי המים, אריק קפלן, המלווה את המשלחת מהארץ, אמר: "התלבטנו רבות לגבי היציאה לאליפות, אולם גורמי הביטחון אישרו את הנסיעה. המארגנים המקומיים הבטיחו שיעשו כל שהם יכולים לשמור על ביטחון הספורטאים ולתת לישראלים את השקט וההרגשה הטובה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */