יום שלישי, 01.04.2025 שעה 08:49
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5037-5228בית"ר ירושלים1

הכי קשה: חיפה תפגוש את גנק וברדה בפלייאוף

אלופת בלגיה תהיה המשוכה האחרונה של הירוקים בדרך אולי להופעה שלישית בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק הראשון בר"ג. הכירו את היריבה

|
ורד מול ברדה. מי יהיה בשלב הבתים?
ורד מול ברדה. מי יהיה בשלב הבתים?

הגרלת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות שנערכה בניון שבשווייץ לא האירה פנים למכבי חיפה, שקיבלה את גנק, אלופת בלגיה, בה משחק חלוץ הירוקים לשעבר, אליניב ברדה, רגע לפני הכניסה לשלב הבתים.

הירוקים, שעברו בסיבוב הקודם של מאריבור הסלובנית עם 2:3 בסיכום הכללי היו מדורגים בהגרלה ואילו גנק לא בשל ההישגים הדלים שלה באירופה בשנים האחרונות. חיפה נמנעה ממפגש עם ויסלה קראקוב, שטורם גראץ, ויקטוריה פלזן ומאלמו.

המשחק הראשון בשלב הפלייאוף ייערך ב-17 באוגוסט במגרשה הביתי של חיפה, כאשר הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן באצטדיונה הביתי של גנק, הקריסטל ארינה.

מכיוון שמבחינת אופ"א שלב הפלייאוף נחשב לחלק משלב הבתים, חיפה תיאלץ לארח את המשחק הביתי שלה באצטדיון רמת גן, העומד בדרישות של הארגון ולא במגרש הביתי בקרית אליעזר.

מלבד מאריבור, אותה עברה עם אותו שער נהדר של עידן ורד במבצע אישי בסלובניה, חיפה הגיעה לשלב הזה לאחר ניצחון 4:7 בסיכום הכללי על אלופת בוסניה, בוראץ בניה לוקה, בסיבוב המוקדמות השני.

אלישע לוי (יוסי ציפקיס)
אלישע לוי. רוצה העפלה נוספת לליגת האלופות (יוסי ציפקיס)
 

הכירו את היריבה - ברדה וחבורת כישרונות צעירים
הקבוצה של אליניב ברדה הצליחה להקדים את האימפריות אנדלרכט וסטנדרד ליאז' ולזכות באליפות בזכות חבורה של שחקנים צעירים בראשות קווין דה ברוין, יילה פוסן ומרווין אוגונג'ימי, שעשו את שמם בקבוצה וכעת מועמדים להגיע לקבוצות הגדולות ביותר באירופה.

תיבו קורטואה (GettyImages)
ת`יבו קורטואה. עזב את גנק (GettyImages)
 

השוער, תי'בו קורטואה כבר עזב לצ'לסי. הבלגים זכו בסך הכל בשלוש אליפויות בתולדותיהם, כאשר הראשונה הגיעה ב-1999. בדרך לשלב המוקדמות הרביעי הם עברו את פרטיזן בלגרד והסיבה היחידה שהם לא מדורגים היא בגלל הרקורד הדל שלהם באירופה.

מרווין אוגונג´ימי (רויטרס)
מרווין אוגונג´ימי. חלוץ נבחרת בלגיה וגנק (רויטרס)
 

בין השחקנים הבולטים בגנק ניתן למצוא כאמור את הכישרון הבלגי הצעיר, קווין דה ברוין, הבלם הברזילאי, נאדסון, החלוץ הניגרי בן ה-20, קנדי אנוואנגאנה וגם סמואל יבואה ששיחק אשתקד בבית"ר.

ורקאוטרן (רויטרס)
ורקאוטרן. אימן את נבחרת בלגיה בעבר (רויטרס)
 

המאמן של הבלגים הוא פרנסואה 'פרנקי' ורקאוטרן בן ה-54, אשר אימן את נבחרת בליגה בעבר, אנדרלכט ומכלן. האצטדיון בו משחקת גנק נקרא 'קריסטל ארנה' הממוקם בעיר. האצטדיון מכיל כ-25,000 מקומות והוא בן 12 שנים. קצת פרטים לאוהדי חיפה המעוניינים לנסוע לעודד את קבוצתם: בגנק ישנם כ-63,000 תושבים. כמובן שלמי שיתחשק משהו מתוק, לא תהיה בעיה למצוא שוקולד איכותי בחנויות המקומיות.

לכתבה זו התפרסמו 717 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 717 תגובות ב-559 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
559
אלון06/08/2011 17:34
יאללה תתחילו להתעודד חיפה היא מישראל ואם קבוצה מישראל לא תגיע לליגת האלופות אז מה זה שווה אוהדי הפועל רק שתעו של המדינה שמחו שאתם הגעתם
השב   •  11
558
קובי06/08/2011 06:41
המשחק נגד בארימור חשף לנו כמה נקודות תורפה קשות דבר ראשון לא הגענו למספיק מצבים ניר דווידוביץ הוא לא מתאים אפילו לליגה הישראלית והגול היחיד שהכנסנו היה מזווית קשה מאוד ולא כל יום פורים
השב   •  20
557
CR7 - עוקף את גינדי 10006/08/2011 05:41
שאם חיפה תעבור הליגה שלנו אז הליגה שלנו יותר טובה. שינחת.

מבחינת המסורת של הקב'', הרמה של המתקנים, החשיפה בחו"ל, המשכורות ועוד.

סה"כ בישראל חל שיפור גדול של הפועל ת"א, מכבי חיפה ובאמת זכינו לראות הישגים מיוחדים אבל עדיין זו לא המסורת של אנדרלכט וכו'' ושלא נדבר על הנבחרת הביזיונית שלנו ש-40 שנה כבר לא עולה לטורניר גדול לעומת נבחרת בלגיה (בשנים האחרונות הם בירידה, אבל גם בנבחרות יש שם מסורת והשתתפות קבועה בטורנירים)
השב   •  00
556
0-0-006/08/2011 04:59
השב   •  00
555
לידן06/08/2011 03:17
כולם לבוא למשחק אנחנו צריכים לפני המשחק לעשות איזו קבלת פנים מיוחדת וגדולה שתפחיד את הבלגים על ההתחלה ושהם לא יעקלו איזה גיהנום יהיה להם כל המשחק אנחנו צריכים לעודד ללא הפסקה!
השב   •  30
554
לידן06/08/2011 03:10
אוהדי הקבוצות היריבות בליגה במקום לרצות שגנק ינצחו אז תעודדו את מכבי חיפה! כי זו קבוצה מהמדינה שלנו וביום הזה כל ישראל בשביל מכבי חיפה. מכבי חיפה נלחמת בשביל חיפה ובשביל הכדורגל הישראלי,התדמית של הכדורגל הישראלי וזה הזמן שלנו להוכיח מי טובה יותר. יאללה חיפה!
השב   •  41
553
meg06/08/2011 00:49

השב   •  00
552
meg06/08/2011 00:47
כחול כן
השב   •  40
551
דניאל06/08/2011 00:31
בלומפילד כחול רמת גן אדום
השב   •  10
550
אורן06/08/2011 00:15
מכבי חיפה תעלה לליגת האלופות גם אם אחמנידאגד יתקיף את חיפה.
השב   •  00
549
נדכהגכ05/08/2011 23:21
יש לי מחזור
השב   •  05
548
אוהד ירוק05/08/2011 23:14
הקבוצה לא נראית במיטבה, אבל אני מאמין שעם איציק כהן כבלם ותמיר כהן בקישור, יהיה אפשר לנצח. לא צריך לעשות מכל קבוצה ברצלונה, גם אם על הנייר הם טובים מאיתנו. אני אף פעם לא אהמר נגד הקבוצה שלי, ואני מאמין שאנחנו בדרך להופעה שלישית (ומכובדת יותר מהקודמת) בצ''מפיונס. וגם אם לא- נסתפק בליגה האירופית. ירוק עולה!
השב   •  40
547
ניר05/08/2011 22:56
השב   •  11
546
דנידין05/08/2011 22:47
חיפה נגד גנק ברדה רק יהודד מהספסל !
השב   •  21
545
אליפות על הפרצוף של הגועל05/08/2011 22:46
העיקר שאותכם אנחנו פותחים כול עונה זה הכי חשוב מהכול אליפויות תארים ומה אתם שבע אפס נגד הפועל עכו בושה
השב   •  11
544
אשר05/08/2011 22:46
כמה שאתה מטומטם , לנצח בשביל הפועל ת"א ? בשביל הפועל ת"א אתה צריך שחיפה תנצח ואתם תנצחו ומכבי ת"א ינצחו ככה נקבל יותר נקודות והכדורגל הישראלי יהיה מדורג ,ואז יגיע היום שיהיו לנו שתי נציגות בליגת האלופות
השב   •  20
543
אליפות 1205/08/2011 22:10
בבלומפילד אנחנו הרבה יותר ביתיים!
השב   •  21
542
אלירן05/08/2011 22:00
לכו לרכב על הגמלים אולי אלונה תעשה לכם רכש מ הפועל טירת הכרמל אתם בושה לליגה
השב   •  21
541
אמגד בדראן- ארגנטינה בדם05/08/2011 21:58
חיפה יותר טובה ( ימפולסקי חן עזרא איציק ותמיר כהן ) יחד עם השחקנים שנתנו מלחמה מול הסלובנים , אם הכוכב שלהם זה ברדה אז תירגעו .
השב   •  20
540
יונתן05/08/2011 21:53
זו לא יונייטד או סיטי, אבל גנק לא נופלת מחיפה ואפילו טובה יותר!
מקווה שתעבור בכל מקרה..
השב   •  00
539
כנסו דחוף!05/08/2011 21:15
ועכשיו תצאו בבקשה
השב   •  16
538
GA0205/08/2011 21:02
גם העונה תאכלו שלשיות מאיתנו
השב   •  11
537
GA0205/08/2011 21:01
מה עשיתם מגנק יובנטוס..השחקן הכי טוב שלהם זה ברדה
השב   •  51
536
איתי05/08/2011 20:57
אם לא יביאו רכש,ליגת האלופות תהיה עבר.למה אתה מחכה למבצעים בחגים? תוציא קצת פפלינוס מהכיס.
השב   •  40
535
ראובן עטר תודה!05/08/2011 20:52
השב   •  40
534
Pato05/08/2011 20:48
מכבי חיפה, את הקבוצה שלי ואני אוהב אותך, לא מעניין אותי אם תעברי או לא, מצידי תרדי ליגה, אני עדיין יהיה איתך.
את נותנת לי משהו להזדהות איתו, משהו להתגאות בו, תחושת שייכות.

את קבוצה אצילה ואת הקבוצה האצילה שלי, תודה על כל רגעי האושר שנתת לי בחיים וגם על הרגעים הקשים ותחושת ההחמצה, יצרת אצלי זכרונות, את חלק ממני, לא יודע איך הייתה נראת הילדות שלי בלעדייך.

תודה לך שגם בהפסדים השארת אותי מחייך בגלל יופיו של הכדורגל שאת מציגה.
תודה לך שגם בניצחונות גרמת לי מדי פעם להתעצבן כי לא הצגת את מה שאני הרגלת אותי לראות.

תודה לך על הכל, תודה לך שנתת לי חיים.
השב   •  70
533
גבריאל05/08/2011 20:46

אחד החולשות של חיפה זה משחק הראש שלה בהתקפה ובעיקר בהגנה! חוץ מדבאשווילי אין שחקן אחד שמשחק בראש. מי שעקב אחרי משחקים של תמיר כהן בבולטון יכל לראות שהוא כבש 90% מהשערים שלו בראש שחקן ראש מצוין אבל קצת איטי אבל ישראלי ובכל זאת לחיפה זה מתאים! איציק כהן חתם בהפועל תל אביב וישחק לצד פצ''אלקה. חיפה צריכה את פדרו גאלבן או בוזגלו ולהקפיא את פיליאבסקי ולהביא בלם זר ברמה. הוא זרק על עזריאל שיחמם ספסל בחיפה 4 מיליון שקל. פדרו גאלבן אפשר להביא פחות או יותר באותו מחיר גם בוזגלו מכבי מוכנה לשחרר ב800 אלף דולר. במקרה ומביאים את בוזגלו כל מה שצריך זה עוד בלם זר וחיפה מתאימה לשלב הבתים לתת פייט חזק לכל הגדולות! בהצלחה קופים
השב   •  20
532
רזמוביץ''05/08/2011 20:34
השב   •  00
531
עידו05/08/2011 20:33
השב   •  00
530
יואב05/08/2011 20:33
ועוד דבר לגנק יהיה קשה פה עם החום אבל זה גם היה קשה לכל הקבוצות שהוגרלו מולנו
השב   •  20
529
יעקב05/08/2011 20:28
השב   •  00
528
האמת05/08/2011 20:24
אני באמת מבקש שבדיונים פה יהיו רק תגובות של אוהדי: מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א, בני יהודה וביתר ירושלים.
כל שאר הקבוצות שתגיעו אי פעם לאירופה.. תוכלו גם לצחוק על הפסדים של קבוצות אחרות.
תודה רבה.
השב   •  20
527
איתי05/08/2011 20:22
בקושי ניצחנו במשחק הקודם ועוד לנצח את גנק
השב   •  01
526
סלמי05/08/2011 20:20
חיפה נקניקים וסלמים ויאללה מכבי ויאללה ברקאי 97.-שחקן חדרה והסביבה-
השב   •  04
525
שרוף05/08/2011 20:18
מתי אפשר לקנות כבר כרטיס ?
השב   •  10
524
דני05/08/2011 20:17
יפה כתבת.
השב   •  00
523
shon05/08/2011 20:05
אני מקווה שחיפה תעלה אבל למה שהיא תעשה רק בושות ויצחקו על הכדורגל הישראלי 0 גולים 0 ניצחונות למה זה רק מביש אותנו יותר ויותר והפועל בהצלחה במשחק נקווה לפחות שמכבי והפועל יעלו חיפה תצליח יותר בליגה האירופית
השב   •  11
522
סליוסיס05/08/2011 20:04
הם חייבים לעלות ולהמשיך את הייצוג הישאלי בלי חיזוק אני לא רואה אותם ממשיכים
השב   •  41
521
אדום בלב05/08/2011 20:04
גנק זאת לא בראסה ואפילו לא חטאפה !! הכל פתוח ! חיפה שיהיה בהצלחה ושבבוא היום יהיה ליגה ישראלית בפרו ובפיפא! :) שבת שלום
השב   •  120
520
תומר05/08/2011 20:04
זה רק שתי קבוצות אי אפשר להשוות ליגות בגלל קבוצה אחת! המשחק הזה לא יקבע כלום איזה ליגה טובה יותר .. בהצלחה מכבי תייצגו אותנו בכבוד~
השב   •  74
519
ירוק05/08/2011 19:59
כי אם מכבי חיפה תצליח לעבור את גנק הרי היא מוכיחה לעצמה קודם כל ולשאר העולם שהיא קבוצה טובה ומגיע לה להיות בשלב הבתים, והדבר מעלה את הבטחון העצמי שלה ואם היא לא תצליח לנצח את האלופה הבלגית הרי פשוט לא מגיע לה להיות בשלה הבתים , אנחנו לא רוצים הנחות וקבוצות חלשות , אנו רוצים אתגרים ע"מ שנוכל ללמוד מהטובים ולהתקדם , רק מה על הבעלים של חיפה לתת לה את הכלים ע"מ לתמודד עם אריות אירופה שווה מול שווה , אין לכנס לגוב האריות אם אין לך את האמצעים להילחם בהם ללא פחד , שחר צריך להביא לקבוצה קשר אחורי מצויין ועוד בלם טוב וחלוץ טוב וצריך לעבות את הסגל בצורה משמעותית אחרת עדיף שנפסיד לגנק ונתרכז בליגה המגוחכת שלנו ,
השב   •  111
518
אחד שמבין05/08/2011 19:53
חסרים לנו שחקנים במרכז המגרש .. הנה כמה אופציות מעניינות : גל אלברמן שלא מקבל דקות במכבי תל אביב , קובי מויאל מביתר ירושלים , קובי דג''אני מנתניה , או פשוט לחפש קשר זר .. לדעתי צריך להעיף את סיידו להקפיא את פילאבסקי ולהחזיר את מסיללה בכל מחיר . בנוסף חייבים להביא את פדרו גלבאן או מאור בוזגלו ! שחר תכניס תיד לכיס עוד כמה חודשים תקבל הכול בחזרה ויותר !
השב   •  63
517
אדום בנשמה05/08/2011 19:51
ברדה תנצח בשביל הפועל
השב   •  49
516
ירדן05/08/2011 19:41
מי יותר טובה:
 חיפה-כחול
  גנק-אדום
השב   •  2814
515
לידן05/08/2011 19:38
בואו ניתן לבלגים בראש ונוכיח לכולם שעדיף לבוא לקבוצות הגדולות בישראל מאשר ללכת לבלגיה! בואו ננצח את המשחק הזה בשביל הכדורגל הישראלי! המשחק הזה לא מייצג רק את חיפה הוא מיצג גם הרבה מאוד את מדינת ישראל ואת הכדורגל הישראלי אם קצת חיזוק ועידוד הכל אפשרי!
השב   •  70
514
שמש05/08/2011 19:16
די כבר לקנא בנו לכו תשקיעו 120 מיליון על כלום
השב   •  20
513
ron05/08/2011 19:13
זה אפשרי אם הלחימה של השחקנים הגברים שלנו ואם חיזוק מתאים ואצטדיון מלא (חבל מאוד שזה ברמת גן) זה אפשרי
השב   •  61
512
טל לרר05/08/2011 19:13
חיפה-כחול מכבי תל אביב-אדום הפועל תל אביב-תגיבו בהודעה
השב   •  310
511
יוסף05/08/2011 19:13
לכל הפרשנים במדינה הזו שתמיד זלזלו בליגה הבלגית עכשיו תבינו את הבדלי הרמות כאשר אלופת המדינה מכבי חיפה תתמודד מול האלופה הבלגית למרות שאני אוהב\ד מכבי חיפה אבל אני מבין שאין לנו סיכוי כי פשוט הליגה הבלגית הרבה יותר טובה
השב   •  21
510
dfgrfg05/08/2011 19:05
יאללה ישראל!
השב   •  190
509
אברשקה05/08/2011 18:56
שהליגה שלנו יותר טובה. בהצלחה חברה. רוצים נציגה ישראלית בליגת אלופות!
השב   •  50
508
אוהד05/08/2011 18:53
אני לא מבין את האוהדים של הקבוצות היריבות חיפה היק קבוצה ישראלית, כל הצלחה שלה באירופה היא הצלחה של המדינה אני לא מבין למה אתם לא יכולים לפרגן אני יודע שבמשחקים של הפועל ומכבי תל אביב, תמיד רציתי שהםינצחו במסגרות האירופאית. אתם חייבים לעשות הפרדה בין הליגה למסגרת האירופאית
השב   •  110
507
shon05/08/2011 18:50
חיפה למה לכם להגיע לליגת אלופות כדי לביש עוד פעם את מדינת ישראל עדיף תפסידו לגנק מאשר שתקבלו 15 מברסאה אללה ברדה בהצלחה הלוואי תבקיע 3
השב   •  55
506
תומר05/08/2011 18:45
השב   •  21
505
ראובן גולד05/08/2011 18:45
ב 38 שח נחפס עוד פליט  ו נעבור שלב
השב   •  40
504
אולטראס בוראץ מינסק05/08/2011 18:45
להביס את הקופים
השב   •  49
503
אולטראס בוראץ מינסק05/08/2011 18:43
גנק כחול מקפי חיפה אדום
השב   •  924
502
היודע05/08/2011 18:41
כחול חיפה עולה לבתים !
אדום חיפה מפסידה לגנק

יאללה תנו בכחול
השב   •  5413
501
ירוק ולבן05/08/2011 18:39
עזבו אתכם  שטויות! בואו כולם נצא במחאת  אוהלים זברדה משחק בגנק ולא בליגה הלאומית.אפילו בפלייסטישן
לא הצלחתי לעבור איתו.אז תעשה טובה-תחזור לחור שלך




























השב   •  10
500
רן05/08/2011 18:38
אם לא אין לנו סיכוי לדעתי גנק טובים יותר אולי לא בהרבה חייבים להתחזק בעיקר בהגנה אני ושב שהתקפה יש לנו ואפילו טובה יאללה שחר תתחיל להוציא קצת כסף
השב   •  41
499
הפועל אימפריה אימפריה05/08/2011 18:35
הפועל 5 מקקי 0
השב   •  32
498
צהוב תמיד05/08/2011 18:30
לחיפה אין שום סיכוי נגד גנק חיפה עגלות
השב   •  47
חנוך מרמת גן05/08/2011 18:40
השב   •  10
497
צהוב05/08/2011 18:27
אללה ברדה
השב   •  32
אמיר05/08/2011 20:34
איזה ציוני אתה משהו
השב   •  11
496
אבי05/08/2011 18:24
חיפה תשחק בלי שני הבלמים פילאבסקי ובולייט וה לוקסוס גדול מידי..גם אם יביאו בלם הוא לא יהיה מתואם עם ההגנה .לא נראה לי שחיפה יעברו..
השב   •  20
495
נשמה ירוקה05/08/2011 18:17
צריך להביא את הנסיון של תמיר כהן ולהקפיא את פילאבסקי .תמיר כהן הזדמנות מצויינת עבורך לשחק בליגת האלופות תאמין לי
השב   •  30
494
אילן ב05/08/2011 18:17
השב   •  36
493
GD05/08/2011 18:15
השב   •  50
רן05/08/2011 18:35

השב   •  00
מיכאל05/08/2011 20:35
מקוה שחיפה תשמח אותי ב17 לחודש
השב   •  10
492
אילן ב05/08/2011 18:14
הלוואי תפרקו את חיפה .
השב   •  78
העם דורש צדקישראלי05/08/2011 18:24
כמה שאתה לא מבין בכדורגל. הצלחה של קבוצה ישראלית כלשהי בכל מפעל, מעלה את מספר הקבוצות הישראליות שמשחקות באירופה. אם מכבי חיפה תעלה, בשנה הבאה יופיעו שתי ישראליות בליגת האלפות, אחת תעלה משלב הפלייאוף, ואחד ממוקדמות. חבל  שהפסדתם  אתמול,
השב   •  40
491
שון05/08/2011 18:13
אולי אנחנו 0 נקודות אבל מי 0 הופעות..? רמז אדומים ומחיפה וזה לכול אלה שעדיין אומרים 0-0 הפועל ומכבי ת"א סיימו מקום אחרון ורק הופעה 1 אנחנו שתי הופעות ומקום שלישי.. זו אלופת המדינה
השב   •  40
490
עדן05/08/2011 18:13
להביא את תמיר כהן מהר , להזכירכם בנבחרת ישראל הוא נלחם כמו אריה , הוא ובוקולי ביחד מצוינים כי גם בוקולי נלחם והוא ישראלי כך הוא לא תופס משבצת של זר . גם את איציק כהן להביא דחוף , לשלב אותו כמה שיותר מהר.
השב   •  122
ירוק בדם05/08/2011 18:27
כל מילה בסלע אחי.לדעתי הסיכוי היחידי לעבור את גנק היא רק אם יצליחו להביא את תמיר כהן ולא אף שחקן אחר,לא אלברמן ,לא מויאל ולא זיבי.
מלבד היצירתיות והכישרון הענק שיש לכהן הוא יכול להביא לנו גם את הלחימה שכל כך חסרה לנו במרכז השדה,השחקן הזה שווה לנו הרבה יותר מסתם שחקן.
אני מאוד מאוד מקווה שבעזרת היחסים הטובים שיש לשחר עם פיני זהבי,זהבי יצליח לשכנע את כהן לבוא לחיפה.
השב   •  70
גבריאל05/08/2011 20:13
אחד החולשות של חיפה זה משחק הראש שלה בהתקפה ובעיקר בהגנה! חוץ מדבאשווילי אין שחקן אחד שמשחק בראש. מי שעקב אחרי משחקים של תמיר כהן בבולטון יכל לראות שהוא כבש 90% מהשערים שלו בראש שחקן ראש מצוין אבל קצת איטי לחיפה זה מתאים! איציק כהן חתם בהפועל תל אביב וישחק לצד פצ''אלקה. חיפה צריכה את פדרו גאלבן או בוזגלו ולהקפיא את פיליאבסקי ולהביא בלם זר ברמה. הוא זרק על עזריאל שיחמם ספסל בחיפה ב4 מיליון שקל. פדרו גאלבן אפשר להביא פחות או יותר באותו מחיר גם בוזגלו מכבי מוכנה לשחרר ב800 אלף דולר. במקרה ומביאים את בוזגלו כל מה שתריך זה עוד בלם זר וחיפה מתאימה לשלב הבתים לתת פייט חזק לכל הגדולות! בהצלחה קופים
השב   •  20
489
ירוק בלב05/08/2011 18:11
מכבי חיפה התחזקה עם איציקק כהן ובעזרת השם גם תמיר כהן..אלישע בונה קבוצה אירופאית חזקה שעוד תפתיע את כולםם קצת מלחמה ואנחנו בבתים יאלהה מכבי
השב   •  30
488
איציק05/08/2011 18:02
הלוואי שחיפה תעבור אותם ותוכיח שבלגיה זה לא משכולם חושבים ושהליגה הישראלית טובה יותר אז חיפה בהצלחה
השב   •  120
אילן ב06/08/2011 00:13
השב   •  00
487
חיפה כנסו !!05/08/2011 18:01
זו הגרלה קשה בטירוף היה עדיף שהיתם מקבלים את שטורם גראץ או מאלמו קיבלתם קבוצה חזקה שעברה בליגה את אנדרלכט קבוצה ששנים הופיע בליגת האלופות ואפילו הבאתה שיויון עם כמה קבוצות גדולות היה קשה לחיפה אבל הלוואי והם יעלו בהצלחה (:
השב   •  20
486
חיפה05/08/2011 17:52
השב   •  10
485
קרייזי דיאמונד05/08/2011 17:48
הפסד בחוץ ותיקו בבית.. אבל בליגה האירופית גם יהיה נחמד :]
השב   •  35
484
דורון05/08/2011 17:47
השב   •  30
483
יניב05/08/2011 17:43
השב   •  03
482
מישו05/08/2011 17:42
ברדה אדום ורד כחול
השב   •  83
481
יניב05/08/2011 17:42
השב   •  01
480
אור05/08/2011 17:41
חיפה לא יעברו, כי אין מה להשוות את האווירה החזקה בקרית אליעזר הקטנה לאיצטדיון ר''ג המטורף.. לפי דעתי גנק קבוצה חזקה מאוד ואליניב ברדה בכושר אדיר.. אין סיכוי לחיפה, אבל הלוואי שאני טועה וחיפה יעלו לבתים מגיע להם רק בזכות יענק''לה איש האשכולות!
השב   •  50
479
מטירהה :)05/08/2011 17:41
תקשיבו ישליי תחושה שאנחנו יגיע איתם לפנדלים וברדה מחטיא נגדנו נגד הקבוצת נוער שלו!
השב   •  10
478
קוף ירוק05/08/2011 17:37
גנק טובה בזכות הכשרונות שלה..אבל אני עדיין חושב שהיא חלשה מחיפה..אולי יש להם שחקנים,אבל גם לנו,ורד ימפולסקי עמאשה דבא ואם גולסה יחליט לחזור לעצמו אז בכלל יהיה טוב.אין מה לפחד מהם ומברדה..לא צריך מזל . צריך רצון! וכשחיפה רוצים הם יודעים להביא את זה לידי ביטוי יפה מאוד. ואם ככה גנק תהיה טרף קל! יאללה חיפה GA02
השב   •  40
477
דני05/08/2011 17:37
השב   •  31
476
אורי05/08/2011 17:33
כולם זוכרים שברדה לא מצא מקום ב 11 של חיפה, וזה אומר משהו על גנק. הגיע הזמן להוכיח שהליגה הישראלית ,טובה מהבלגית.
השב   •  71
475
מסכימים ?05/08/2011 17:32
חסרים לנו שחקנים במרכז המגרש .. הנה כמה אופציות מעניינות : גל אלברמן שלא מקבל דקות במכבי תל אביב , קובי מויאל מביתר ירושלים , קובי דג''אני מנתניה , או פשוט לחפש קשר זר .. לדעתי צריך להעיף את סיידו להקפיא את פילאבסקי ולהחזיר את מסיללה בכל מחיר . בנוסף חייבים להביא את פדרו גלבאן או מאור בוזגלו ! שחר תכניס תיד לכיס עוד כמה חודשים תקבל הכול בחזרה ויותר !
השב   •  32
474
יובל אללי05/08/2011 17:27
השב   •  10
473
צ''צ''ו וקובי05/08/2011 17:24
חן בואי נקרע ביחד את הרשת בדרך לשלב הבתים!
השב   •  30
חן מישל05/08/2011 18:28
אויש אתה חמוד ..אבל כבר יש לי מישהו (:
השב   •  00
472
דרוזי05/08/2011 17:23
מי שראה את המשחקים של פרטיזן מול גנק יכול להיות רגוע. גנק לא הייתה עדיפה מפרטיזן פעמיים קיבלה פנדל במתנה מהשופט ובמשחק הראשון בבית היו ביתרון מספרי והצליחו להפוך את התוצאה בדקה האחרונה. חיפה עדיפה מהבלגים וצריכים לעלות!! רק עם חיזוק ראוי. בהצלחה לחיפה
השב   •  81
471
אהרון05/08/2011 17:21
השב   •  10
470
אלי05/08/2011 17:17
אין סיכוי לעבור ר"ג הנאחס של הירוקים
השב   •  10
אורי05/08/2011 19:47
זוכרר?
השב   •  10
469
יוסי05/08/2011 17:10
שכחתי גם עוד משהו: אתה בטח תגיד שבמריבור אין שחקני נבחרת. אבל גם לחיפה נכון לעכשיו, אין שחקנים בנבחרת. טואטחה ופלאח בצעירה ואין אף אחד בסגל הבוגרים נכון לעכשיו.
השב   •  10
468
דור05/08/2011 17:09

לפחות אנחנו  לליגת אלופות

השב   •  10
467
איש ללא מחשב05/08/2011 17:09
אם אתם זוכרים כשהקבוצות הישראליות לא היו מדורגות היינו מקבלים קבוצות בשלב הפלייאוף כדוגמאת ליברפול, ולנסיה ועוד.
גנק רחוק בהרבה מהקבוצות האלו.
לכן אני חושב שהסיכוי הוא 50 50.
בהצלחה לחיפה ! (וגם להפועל)
השב   •  80
466
דן05/08/2011 17:07
היום הפועל תל אביב באה למשחק קליל ביותר והפסידה רוב האוהדים שצוחקים על ההפסד הזה צודקים אבל גם לא. זה שהפסדנו לואדוז לא אומר שאנו קבוצה חלשה אלה פשוט הפסד.אני אומר שגם אפילו שמכבי הפסידה לסנטה קולומה זה לא אומר שהם היו קבוצה חלשה אז איך הם קרעו אותם בבית והגיעו לאירופה כולכם סתם ילדים קטנים שמתייחסים לכל דבר(לא כולם)תמיד תדעו איפה שלא תהיו אתם יכולים להפסיד לא משנה מי אתם ומה אתם(דוגמה:תראו את ברצלונה שהפסידה היום או אתמול אתם בטוחים שהם חלשים?)
השב   •  33
נדב05/08/2011 18:25
במשחק נתון כל קבוצה ישראלית יכולה להפסיד לכל קבוצה בעולם. במיוחד כשלמשחק אין חשיבות.
אפשר לבוא ולומר שמכבי ת"א הראו השקעה גם במשחק חסר חשיבות, לעומת הפועל, אבל מצד שני המשחק של מכבי היה בבית. הויכוח הזה חסר טעם. נכון שכרגע מכבי ת"א נראית הכי חזקה מקבוצות הליגה,  אבל אנחנו רק בתחילת אוגוסט. אי אפשר לדעת איך ייראו הקבוצות בינואר.
השב   •  10
465
אלי05/08/2011 17:05
מישהו יודע אם חיפה פרסמה שיר אליפות לעונה שהייתה?
השב   •  42
464
איציק סאסא05/08/2011 17:01
הליגה הישראלית היא ברמה של הליגה הבלגית.. וששחקנים הולכים לליגה הבלגית הם עושים זאת בשביל כסף ואולי בשביל שסקאוטרים יסתכלו עליהם קצת.. אבל באופן כללי אפשר להתקדם הן מהליגה הישראלית והן מהליגה הבלגית..
השב   •  30
463
ירוק אבטיח05/08/2011 17:00
איצטדיון רמת גן הוא איצטדיון מיושן, עם תנאים לקויים מאוד המקשים על המשחק. אני חושב שבשם כל האוהדים בארץ יש לבטל את ההכרה בו כמגרש הראוי למשחקים אירופיים בכלל ולמשחקי הנבחרת בפרט. הגיע הזמן שהברונים הקפיטליסטים שכסף הוא הדבר הראשון שעומד לנגד עניהם יאלצו להיענות לקריאות האוהדים.
השב   •  50
462
דם ירוק05/08/2011 16:59
נשבע לכם שאני שמח שקיבלנו קבוצה ברמה שלא נופלת מחיפה ואולי אפילו פייפורטית לנצח
אם להיות רצניים עד עכשיו למכבי חיפה לא הגיע לעלות לשלב הבתים לא המול בוראץ'' למרות 3 דק'' המחץ ולא מול מאריבור  נכון התוצאות מדברת בעד עצמן אבל זה לא כדורגל  מצאתי את עצמי אוהד שרוף של הקבוצה מאז שנולדתי מאחל לחיפה למעוד  בכדי שלא נמשיך לבזות את עצמנו
ועכשיו בזכות ההגרלה הזאת יש לנו צאנס להוכיח שאנו באמת ראויים לעלות  לנצח קבוצה אמיתית  אם ננצח מכבי חיפה תוכיח לי לכל אוהדיה ולכל שאר שהיא ראויה לעולת ולשחק עם הגדולות  במידה וחיפה תכשל במשימה . נדע היכן אנחנו עומדים בתקווה שחר יסיק מסקנות לשנה הבאה  וינחית בכרמל סוף סוף מאמן . ורצוי מתולתל .
השב   •  241
ירוק מוזר05/08/2011 18:10
יש ניסים גרמה מגיע לחיפה
השב   •  51
461
אסף05/08/2011 16:58
אחרי שיעקב שחר המלוכלך הציע לעאטף זאהר שאנס עבודה.
השב   •  34
מיכאל05/08/2011 20:39
אם התבאסתי שהורידו אותכם ליגה והתרגיל שהלוזונים עשו לכם תדע שעכשיו אני מבסוט עליהם אש . שלא תראו יותר את אור השמש זורחת על ליגת העל ותסתפקו במשחקים של יום שישי בצהריים בלאומית
השב   •  10
460
רפי05/08/2011 16:47
לכל אוהדי הפועל חיפה, מתי בפעם האחרונה זכינו באיזה תואר ואני לא מתכוון לעליה מלאומית לליגת העל, זה לא נחשב. אז בואו נשב בשקט ונפרגן למכבי חיפה
השב   •  226
יניב06/08/2011 00:40

סוף סוף אוהד הפועל שמדבר לעניין. ואמוס חיפה

השב   •  00
459
קוה05/08/2011 16:42
הליגה הבלגית היא בדיחה
השב   •  122
מציאותי05/08/2011 17:20
הם יוכיחו לנו שהליגה הישראלית היא בדיחה
השב   •  20
458
כתום05/08/2011 16:42
השב   •  63
ניר05/08/2011 20:10
מול קבוצה עלובה עפתם הבעיה שאתם גם עלובים.לא נורא
השב   •  01
457
אוהד05/08/2011 16:41
הלאומי ולאירוח משחקים במפעלים האירופאים למינהם ?!?!?! איצטדיון נהדר ממש חבל.
השב   •  90
456
אסף05/08/2011 16:40
המשחק הכי קשה שיכולנו לקבל, אבל חיפה יכולה לעבור את זה!
שיהיה בהצלחה לירוקים!
השב   •  32
455
אוהד כהן05/08/2011 16:39
היוונית - כחול הבלגית - אדום
השב   •  1511
454
אוהד05/08/2011 16:38
למה לא להשקיע עוד טיפה ולתת לכדורגל הישראלי לעשות קפיצת מדרגה באירופה.
השב   •  50
453
אבי05/08/2011 16:38
ברדה בכלל פתח תעונה על הספסל
השב   •  00
452
תומר05/08/2011 16:38
השב   •  50
451
רוני05/08/2011 16:37
חיפה לא תעבור הלוואי ושתעבור.. אבל רמת גן זה לא מגרש ביתי לשום קבוצה. שחר תפסיק לחשוב על הכיס
השב   •  00
450
אשורוב05/08/2011 16:36
מתי היתים בארופה פעם אחרונה שאתה מדבר
השב   •  20
449
עומר05/08/2011 16:35
רק בעזרתוו.
השב   •  20
448
dionisus05/08/2011 16:35
כמה שנרצה וכמה שנחלום בסופו של יום נשבב באצטדיון של רמת השרון . חייבים חיזוק משמעותי ומהר
השב   •  30
447
אשורוב05/08/2011 16:35
השב   •  10
446
חיים05/08/2011 16:32
ליאור יאלה כנס למשחק ותראה להם כמה חיפה שווים איתך אבל בישבילך נראה לך שלמרות הכל אנחנו טובים בלעדייך ליאור תצליח ובעזרת ה'' נעלה ונביא כבוד למדינה
השב   •  20
445
עמרי05/08/2011 16:30
בואו נראה ליעקב שחר כמה האוהדים רוצה את בלומפילד ולא את ר"ג המקולל:
ירוק: בלומפילד
אדום: ר"ג המקולל
השב   •  70
444
ניב05/08/2011 16:28
             דבידוביץ''
בולייאט                 עותמאען
      פילאבסקי   טאוטחה
  ימפולסקי                 ורד
     גולסה                  קטן
       עמאשה        דבאשווילי


מאמן:אלישע לוי
ע.מאמן:ג''ורג'' דירסיליה
מחליפים:שאראנוב משומר מגרלשווילי  פאלח בוקולי אלימלח גדיר עזריאל  אזולאי

שופט בצקובי משיח
שדרנים יורם ארבל מאיר איינשטין


                בהצלחה
       
            
השב   •  12
443
יוחנן05/08/2011 16:28
אם מכבי חיפה יביאו את תמיר כהן קשר אחורי זר ועוד בלם שזה יהיה ככל הנראה איציק כהן אז אנחנו עולים מילה של יוחנן
השב   •  20
442
אסי05/08/2011 16:26
אין הגרלות קלות בשלבים האלה בטח לא לקבוצה כמו חיפה ובכל זאת זאת יריבה ראויה ואפשר בהחלט לעבור אותה. מול ויסלה קראקוב זה היה הולך להיות הרבה יותר קשה.
עד המשחק לחיפה יש זמן להשתפר בהגנה ובמרכז המגרש ואני מאמין ששחר ואלישע יעשו את זה, בבית 2-1לחיפה, בחוץ 1-1 וחיפה בשלב הבא.
השב   •  40
441
חובב05/08/2011 16:24
השב   •  23
440
go genk !05/08/2011 16:23
יאללה קביליו אימפריה !
השב   •  02
439
Jonathan dos Santos05/08/2011 16:21
ברצלונה,מילאן וסיטי? זה יהיה פשוט בית מטורף, בעיקר אם מכבי חיפה תקבל אותו וזה יהפוך לבלתי אפשרי.
השב   •  81
חיפה05/08/2011 16:45
כי חיפה תיהיה מדורגת שלישי וכל אחת מהקבוצות שאמרת בטוח יהיו בדירוג השלישי ומעלה
השב   •  30
438
מיכאל05/08/2011 16:17
כל באר שבע הייתה באה לעודד אותם
השב   •  26
437
מיכאל05/08/2011 16:14
זה מה שמחכה לכם אם תעברו יא קופים 0 נקודות 0 שערים ותבוסה כל משחק
השב   •  712
436
מיכאל05/08/2011 16:10
כדי לעודד את אליניב הבאר שבעי שיתפור לכם לפחות שלושער ח :P
השב   •  59
435
איתי05/08/2011 16:10

סקר על חיפה!

השב   •  42
434
רביע.באקה05/08/2011 16:08
השב   •  15
433
אלון05/08/2011 16:08
הכי טוב שיכול להיות גם נבחן מה אלופת ישראל שווה מול אלופת הליגה הבלגית. איך שאנחנו נראים כרגע אין לנו שום סיכוי נגדם.
השב   •  90
432
דודידו05/08/2011 16:07
פנתיקאוס או גנק?
השב   •  33
אבי05/08/2011 18:25
ביום נתון כל אחת מהן יכולה לנצח תשניה אז קשה לקבוע..
השב   •  40
431
כתום05/08/2011 16:05
אוהדי בני יהודה תומכים בכם.יהיה לא קל אבל אני מאמין שתעברו את גנק.בהצלחה.
השב   •  100
430
ירוק בדם05/08/2011 16:05
השב   •  10
429
גיא05/08/2011 16:04

השב   •  60
428
שכולם טוענים שהיא פחות טובה מהישראלית05/08/2011 16:04
השב   •  40
427
גיא05/08/2011 16:04
לאריסה ריקלמה
השב   •  60
426
גיא05/08/2011 16:04
לאריסה הפצצה
השב   •  3615
425
גיא05/08/2011 16:03
לאריסה באמת עשתה בלתי יאומן למרות ההפסד לא ציפיתי ממנה. זה היה תענוג שהיא הצטלמה
השב   •  60
424
מרכיב05/08/2011 16:03
שוער : דוידוביץ'' 
הגנה : מגרלשוילי פלאח בולייאט משומר
קישור : סיידו בוקולי ורד גולסה
התקפה : דבאלשוילי עמאשה
השב   •  22
HGFH05/08/2011 16:15
יכול לשחק
השב   •  10
חיים05/08/2011 16:27
השב   •  00
423
גיא05/08/2011 16:03
השב   •  40
422
גיא05/08/2011 16:02
השב   •  40
421
ראיתי את גנק05/08/2011 16:02
אבל עם הגנה כמו שיש לחיפה יהיה קשה
השב   •  00
420
לודמילה05/08/2011 16:02
השב   •  23
419
לודמילה05/08/2011 16:01
השב   •  12
418
משה05/08/2011 16:00
הכל יחזור על עצמו 0-0-0
השב   •  39
סגול05/08/2011 16:09
ח הקבוצה שלך היא כלום . אתם מתפרקים ואנחנו הצלנו אותכם בזה שקנינו את עזריאל ! אתם לא קבוצה בכלל .. אפסים.(רציתם בארסה ,קיבלתם חמסה ! אין אירופה עוד עונה ! )
השב   •  102
417
גיא05/08/2011 16:00
נראה שתפסידו 5-0 לגנק
השב   •  12
416
.05/08/2011 15:59

השב   •  03
415
שרון05/08/2011 15:58
השב   •  30
414
ויין רוני05/08/2011 15:56
עכשיו תצאו .
השב   •  54
413
מכבי זה אצלי בלב05/08/2011 15:56
מהעשו מהם כאילו איזה ברצלונה לםי דעתי אם נביא את החיזוק (תמיר ואיציק כהן) ונמלא את רמת גן כמו שאנחנו יודעים לדחוף את הקבוצה אפשר לעבור אותם
השב   •  41
412
מיכאל בירוק05/08/2011 15:54
השב   •  10
411
Gooner05/08/2011 15:54
ביחס לשאר הקבוצות שחיפה יכלה לקבל מאלמו כבר העיפו אותנו ואת שטורם גראץ בקושי עברנו וזה כשיעקובו היה אצלנו ומאז אני מתאר לעצמי שהם התחזקו (בניגוד אלינו). אפשר לעבור רק צריך להתחיל לשחק כדורגל
השב   •  50
410
מיכאל בירוק05/08/2011 15:54
השב   •  30
409
אדום05/08/2011 15:53
באוהד הפועל אני מצדיע לשחר על ימפולסקי - זה מסוג השקנים שבישבילם באים לראות כדורגל,אני חושב שהוא יכל להית מחליף ראוי לגילי?
השב   •  52
408
שי05/08/2011 15:51
0 שערים 0 נקודות אמרנו כבר ?
השב   •  29
אוהד מטבריה05/08/2011 16:42
השב   •  51
407
ירוק05/08/2011 15:49
יש המון כשרון בהרכב הזה זה נכון אבל הרכב כל כך התקפי שזה לזלזל בקבוצה שנגדך קשר אחורי 1 זה סיכון ענק.
השב   •  00
406
יוסף ארוילי05/08/2011 15:49
אומנם בקושי, אבל לחיפה את הכלים והיכולת מה שכן עד אז חיפה תתגבש יותר ותראו את היכולת שלה באופן יותר ברור.
השב   •  70
405
אוהד ספה05/08/2011 15:48
רק ברדה זה לא מספיק נגדינו
השב   •  30
404
עומרי ביטון05/08/2011 15:48
הרוב אומרים שאין הבדל בין בלגיה לבין ישראל עכשיו יש את ההזדמנות הכי טובה לראות את הבדלי הרמות לפי דעתי הליגה הבלגית יותר טובה מהישראלית
השב   •  11
403
ירוק05/08/2011 15:47
השב   •  354
402
דוד05/08/2011 15:44
די לרמת גן לאיצטדיון המקולל הזה.בלומפילד מול 16 אלף צופים אפשר לעבור גם אם איך שאנחנו נראים עכשיו.בכל מקרה צריך חיזוק משמעותי.
השב   •  30
401
אוהד ספה05/08/2011 15:44
אבל תשחק בליגה האירופית טוב? גנק לא שם מתאים לצ''מפיונס. אבל אוהבים אותך, אתה שחקן!
השב   •  84
שי05/08/2011 15:53
בסרט רציני
השב   •  23
400
דם ירוק05/08/2011 15:41
מה שקרה לפני שנתיים עם ה 000 , היה ב ביש מזל , המשחק נגד באיירן , היו לנו מלא מצבים הקבקיעו לנו את השני הגולים האחרונים בגלל עייפות , המשחק בבורדו , הגענו למצבי אחד על אחד החמצנו , והגול ? דקה 83 עמידה לא נכונה , ביובנטוס ? אם דבא היה שם את הראש נכון 1-0 חיפה , ואז הגיעו שתי משחקים עם יכולת חלשה , אז אל תשגעו את השכל .
השב   •  82
399
עידן ורד05/08/2011 15:40
דוידוביץ'' מגרלשוילי כהן בולייאט עותמאן סיידו ימפולסקי ורד עמאשה עזריאל אזולאי
השב   •  27
398
nuxh05/08/2011 15:37
השב   •  14
397
מירוסביץ05/08/2011 15:35
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  80
396
ירוק זית05/08/2011 15:34

השב   •  30
395
מירוסביץ05/08/2011 15:34
אין דבר כזה שאוהד בית"ר ירצה כשלון של חיפה באירופה מי שרושם את זה הוא סתם מתחזה אוהד הגועל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  212
394
עכואי05/08/2011 15:32
אז באמת מגיע להם להיות בליגת האלופות.
אני מקווה שהם ישכילו להיתחזק כמו שצריך כי כרגע הם לא נראים חזקים מספיק.
השב   •  90
393
ירוק מלידה ועד המוות05/08/2011 15:25
השב   •  31
392
אבי05/08/2011 15:24

השב   •  38
391
אבי05/08/2011 15:24
גנק - 5-0
השב   •  73
390
אבי05/08/2011 15:23

השב   •  21
389
ביצר05/08/2011 15:23

השב   •  11
388
עופר05/08/2011 15:23
אני רק מקווה שלמרות אי ההעפלה שחר יביא חיזוק כי הקבוצה נראית רע ובכל מקרה הליגה האירופית תכניס כסף לקופת המועדון.
השב   •  11
387
ראסינג05/08/2011 15:23

השב   •  23
386
גנק05/08/2011 15:22

השב   •  38
385
רועי05/08/2011 15:22
חיפה תעבור את גנק כחול לא תעבור אדום
השב   •  4611
384
מחר מחאה במישחק05/08/2011 15:21
אם נשחק בבלומפילד נביס אותם
השב   •  130
383
אוהד ברצלונה05/08/2011 15:21
אדום אין סיכוי לעבור או כחול יש סיכוי לעבור
השב   •  6813
382
רועי05/08/2011 15:21

השב   •  03
381
דני05/08/2011 15:20
5-0 תחזרו מגנק תבוסה!
השב   •  10
380
ככה זה שמשחקים בפחמתגן05/08/2011 15:20
מחאה מחר במישחק רק בלומפילד
השב   •  50
379
ליל05/08/2011 15:20

השב   •  11
378
בני05/08/2011 15:20
מכבי חיפה היא קבוצה בינונית ומעלה היא צריכה למצח את גנק וגנק היא לא קבוצה מי יודע מה אז יש את חן עזריאל וימפולסקי ביחד שץהים יהיו צוות מנצח
השב   •  20
377
בר05/08/2011 15:20

השב   •  11
376
בר05/08/2011 15:19
באצטדיון רמת גן
השב   •  11
375
אלי05/08/2011 15:19
יש לך גם ככה שוער לא משהו
השב   •  10
374
ירוק עד05/08/2011 15:19
אני מבקש מהתקשורת לא להכין את הקרקע לכשלון,תודה.
השב   •  60
373
שמעון05/08/2011 15:18
השב   •  32
372
גיא05/08/2011 15:18

השב   •  04
ירוק בנשמה05/08/2011 15:24
מחמישייה שקיבלתם.
השב   •  60
הצבא האדום05/08/2011 15:34
השב   •  92
371
בבה05/08/2011 15:18
השב   •  10
370
בלו05/08/2011 15:18
השב   •  31
369
ירוק בנשמה05/08/2011 15:17
עוברים את גנק כחול לא עוברים אדום יאללה בוא נראה לליאור רפאלוב ולברדה ולכל הבלגים שהליגה שלנו יותר טובה!
השב   •  533
368
צפוני ירוק05/08/2011 15:16
עוד קבוצה שאפשר לעבור אנחנו לא נופלים מהם ובעזרת לחימה כמו ברביעי והחום של תל אביב נביס אותם בבית,
השב   •  110
367
פאק-מאנ05/08/2011 15:15
פרק אותמ אוי דוידוביצ דוידוביצ.ח.
השב   •  36
366
תותחן ירוק מהכרמל05/08/2011 15:13
נשחק בבתים של הליגה האירופית
השב   •  31
365
מישהו05/08/2011 15:12
השב   •  11
364
עמרי05/08/2011 15:12
ר"ג עם 40 אלף צופים זה כמו בלומפילד עם 500 אוהדים!!
האיצטדיון הזה מבטל את הביתיות!!
תראו את האיצטדיון של גנק, כמה היציעים קרובים לדשא והאוהדים מעורבים במהלך המשחק!!
בר"ג אין סיכוי שנעבור, רק בבלומפילד הקהל יכול לדחוף ולהיות השחקן ה-12!!
כסף זה לא הכל בחיים אדון יענקלה
השב   •  50
נדב05/08/2011 18:35
אם נעבור את גנק, ההכנסות משלב הבתים יהיו גדולות בהרבה מאשר ההכנסות מ-40,000 צופים בר"ג.
אז גם כלכלית משתלם לעבור לבלומפילד אם זה אומר שנעבור שלב.
השב   •  00
363
שניר05/08/2011 15:12
קשה יש גם בלחם
השב   •  20
362
דוד טונה פיש מנתניה05/08/2011 15:11
לדוגמא בשנה האחרונה באלופות שאלקה 04 ניצחה ועברה את אינטר מילאנו , האם זה אומר ששאלקה יותר טובה מאינטר ?-זיבי .
שחקנים ישראלים הולכים לקבוצות מעבר לים כמו גנק גנט ברוז מכלן וכו'' בגלל האתגר והכסף . שם מרויחים בממוצע 400 אלף יורו וכאן 170 אלף דולר .
אני מאחל לחיפה לעבור לטובתה ולטובתנו בדירוגים בעתיד , אך גם אם לא תעבור אין סיבה לקחת את זה קשה . גנק קבוצה טובה מאוד בליגה דומה לשלנו .
השב   •  30
361
מוני05/08/2011 15:11
אם חיפה לא עוברת את גנק האם הם בשלב הבתים בליגה האירופאית?
תודה אם תענו לי באמת .
השב   •  90
אביאור05/08/2011 15:29
השב   •  10
אביתר05/08/2011 15:31
חיפה תעלה אוטומטי לשלב הבתים בליגה האירופית
השב   •  10
מוני05/08/2011 17:27
השב   •  00
360
שלב הבתים05/08/2011 15:09
השב   •  40
359
אחד העם05/08/2011 15:08
כל הזמן דברו ואמרו שהישראלים לא משתדרגים חוץ מהשכר בבלגיה ושהליגה הבלגית פחות טובה מהישראלית אז מה קרה פתאום הם מפחדים כל כך ?
השב   •  60
358
נתי05/08/2011 15:08
סוף סוף נקבל תשובה באשר לאיכותה של הליגה הבלגית, לדעתי הליגה הבלגית עולה באיכותה על הישראלית ולמכבי חיפה מצפים חיים קשים בגנק,
70% שגנק עולה.
השב   •  62
הבצל האדום05/08/2011 16:13
השב   •  10
357
מאזן גנאיים05/08/2011 15:08
מה קרה ? כולם לעגו על הליגה הבלגית ופתאום כאשר הגיעה חיפה לשחק מול אלופת בלגיה כולם אומרים הגרלה קשה !
הקבוצה הכי קשה שיכלנו לקבל !כולה הליגה בלגית ברמה הליגה הישראלית אשתקד אמרתם לא!
השב   •  90
356
רוי05/08/2011 15:06
רק בארץ יכולים לנפח קבוצה בינונית מינוס לקבוצה מפוארת מי ישמע הגרילו להם את מנצ''סטר. במידה וחיפה לא תעבור את גנק איך היא חושבת להסתדר עם קבוצות באמת טובות בליגת האלופות..? חיפה חייבת לעבור בקלות את גנק, ואם לא.. אז פשוט לא מגיע להם להיות בליגת האלופות.
השב   •  80
355
צודק05/08/2011 15:04
לא קונה מנוי
השב   •  20
354
ירוק כהה05/08/2011 15:03
תזכרו את התקופה שבה היינו בשלב הזה מתמודדים עם קבוצות כמו ליברפול. חיזוק מתאים ויש סיכוי טוב לעבור! חוסר הניסיון שלהם באירופה יכול לעזור לנו.
השב   •  20
353
פייסל ירוק05/08/2011 15:02
אבל ככה אמרו גם על זלצבורג ופירקנו אותם. שיהיה המון בהצלחה לאהבת חיי!
השב   •  70
352
פייסל ירוק05/08/2011 15:01
השב   •  11
351
איצטדיון ר"ג =וויתור מראש05/08/2011 15:01
זה משחק גורלי לספורט שלםו
השב   •  30
350
ירושלמי05/08/2011 15:01
מדהים שאותם אנשים שאומרים שגנק היא משוכה קשה עד בלתי אפשרית, אומרים כמה ימים לפני שהליגה הבלגית אינה עולה ברמתה על הליגה הישראלית. הרי אין ספק שאנדרלכט וסטנדרד ליאז'' הם ברמה פחותה מהפועל ומכבי ת"א .
השב   •  20
349
ארתור05/08/2011 15:00
שמענו אותכם מדברים ליפני מאריבור ומה יצא?!?! יאלה חיפה תפרקו את גנק שישתקו כל המבקרים!!
השב   •  40
348
ארסנל05/08/2011 14:59
מי עולה לבתים: חיפה כחול גנק אדום
השב   •  6029
347
DS05/08/2011 14:57
השב   •  130
לא חשוב שמות05/08/2011 16:06
דרק בואטנג, שחקן באנקר, ששווה שלב בתים לפחות, היה אפשר לקחת אותו לפני חודש וחצי מחטאפה, עיסקה של 30-40 מיליון שקל, אבל כזה שחקן מבטיח שלב בתים לפחות, ומן הסתם אליפות..
השב   •  42
DS05/08/2011 16:21
אבל גם תמיר כהן יעזור לנוו
השב   •  20
346
בן05/08/2011 14:57
השב   •  310
צפוני ירוק05/08/2011 15:17
וואדוז וואדוז וואדוז וואדוז עכשיו לכי לישון ושבת שלום
השב   •  81
ככה זה שמשחקים בפחמתגן05/08/2011 15:19
מגרש רדיוס
השב   •  40
345
כתומי05/08/2011 14:57
השב   •  40
344
יק05/08/2011 14:56
אוהדי בית"ר מככבים כאן כי הקבוצה שלהם מככבת בבקרה התקציבית
השב   •  50
343
אדומיסט05/08/2011 14:54
השב   •  03
342
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון05/08/2011 14:52
השב   •  07
341
מישהו05/08/2011 14:52
כמה חבל שאין אחדות בין כל הקבוצות הלוואי שיבוא יום שביתר והפועל לא ישנאו אחד את השני ושמכבי תל אביב והפועל לא ישנאו אחד את השני עם ישראל צריך להיות מאוחד
השב   •  313
אולטרס 9905/08/2011 15:10
כל מילה שלך בסלע. אמן וכך יהיה! אבל לצערי עוד שנים נסבול מיריבות. עצוב. אבל מילה אחת-אתה חכם!
השב   •  92
ביתריסט05/08/2011 17:21
מה יהיה יפה בכדורגל אם לא יהיו יריבויות כאלה גדולות?
השב   •  51
340
גמל אדום05/08/2011 14:51
ואחר כך תחזור להיות נסיך הדרום
השב   •  20
339
אורי05/08/2011 14:51

השב   •  50
338
אדום גאה05/08/2011 14:51
לכל אותם אלו שתמיד מזלזלים בליגה הבלגית והכל הנה זאת ההוכחה לראות מה שווה הליגה הישראלית לבלגית בכל מקרה אני תמיד חושב שהיא ליגה מצוינת ואני חושב בגנק גם תעלה בעזרת השם !! ובלי קשר לאיזה אוהד אני הם קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי ואני מקווה שהם יעלו
השב   •  11
337
או ככה צריך להתנהג05/08/2011 14:51
השב   •  00
336
סיקסטי05/08/2011 14:50
השב   •  00
335
אוסישקין לעולם ועד!05/08/2011 14:50
יצאת גדול!
השב   •  10
334
אריק05/08/2011 14:50

נמאס כבר מהפדיחות שלו.

השב   •  61
333
אילן פרידלר05/08/2011 14:50
בזמן שאלישע כיכב .בבית שאן
השב   •  60
אילן האדום05/08/2011 16:39
השב   •  20
332
ג05/08/2011 14:49

גנק תנצח

השב   •  02
331
אני05/08/2011 14:49
אני לא זוכר שחיפה תמכה בביתר נגד ויסלה אבל בהצלחה למכבי חיפה בליגת האלופות כולנו יהודים
השב   •  71
330
משה05/08/2011 14:48
השב   •  23
329
מאמין05/08/2011 14:47
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
328
אילן פרידלר05/08/2011 14:47

מה זה, יניב ידפוק את חיפה ?

השב   •  10
327
גורמזנו05/08/2011 14:47
על זה שאין ביתיות ברמת גן כי יעקבשחררוצה לנפח את הכיס. ברמת גן אני לא בא כי אין אפקט לעידוד . די נמאס עם הגרזנות הזאת.שלא יצא על השחקנים אם לא נעלהה די . צריך לעשות מחאה שנקראת די לגרזנות שלך יעקב שחר
השב   •  41
326
קופיף ירוק05/08/2011 14:46
השב   •  243
ירוק בנשמה05/08/2011 14:52
השב   •  01
ירוק כהה05/08/2011 14:55
שווארמת חזן!
השב   •  151
Jonathan dos Santos05/08/2011 16:22
השב   •  01
325
יצחק05/08/2011 14:43
רפאלוב כיאל ארביטמן דקל קינן איציק כהן שגדל בחיפה חמד ועד ליפני שנתיים דוידויץ'' היה שם שוער ויש עוד מלא
השב   •  50
324
מאמין05/08/2011 14:42
אין לכם זכות דיבור בכלל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
323
לירן-שד אדום G.G.M.U05/08/2011 14:42
השב   •  10
322
מאמין05/08/2011 14:41
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
321
dhl05/08/2011 14:40
אם בא לך לראות סרט-כחול אם בא לך לאכול בשר-אדום
השב   •  35
320
לירן-שד אדום G.G.M.U05/08/2011 14:38
השב   •  30
319
דני05/08/2011 14:38
הם אומרים: " ההגרלה הכי קשה שיכלו לקבל, זו קופנהגן! אך חיפה חזקה מאוד, לפחות כמו גנק!" כמו כן מציינים כי " שיחק בה רפאלוב,כוכב ברוז, מי שהיה כוכב הקבוצה עד לפני המעבר לבלגיה. וגם היה ראיון עם ברדה שסיפר: " לקחתי 2 אליפויות עם חיפה, אך סכסוך עם רוני לוי גרם לי לעבור להפועל תל-אביב". הם נזהרים מאוד בהערכתם את מכבי חיפה!
השב   •  20
318
יוסי05/08/2011 14:38
בהצלחה. תוכיחו לבלגים שאתם שווים שלב בתים. חוץ מזה, תחשבו על זה ככה - שנה שלישית ברציפות שתהיה לישראל נציגה בצ''מפיונס. כבוד גדול!
השב   •  141
317
אליחי המלך05/08/2011 14:38
השב   •  40
316
277- חייבים לקרוא!05/08/2011 14:37
שחר תעביר תמשחק לבלומפילד!! 277 צודק!!
השב   •  30
315
אלי05/08/2011 14:35
להתראות בליגה האירופית
השב   •  810
ירוק כהה05/08/2011 14:52
הרי בטוח תקבלו קבוצה חזקה יותר מואדוז!
השב   •  22
מר לטין05/08/2011 15:46
השב   •  10
314
בירדסלי05/08/2011 14:35
אבל לומר שזה הדבר הטוב ביותר, לא הייתי נסחף. צריך לזכור שחיפה שעלתה בפעמיים הקודמות לשלב הבתים, היתה הרבה הרבה יותר טובה מהקבוצה המתפרקת-מתחברת הזו, והראיה בקושי רב עברנו את מאריבור.איפה זה בכלל (אני הייתי בטיול לסלובניה ואפילו בסלובניה זה לא על המפה). לשפוט את מכבי חיפה הזו כאילו זו קבוצת הדגל שלנו, בבקשה יש רק קבוצה אחת של חיפה שראויה לזה 1994 - הקבוצה הגדולה בהיסטוריה.
השב   •  30
313
צהוב05/08/2011 14:35
נגמר להם הסיפור.נקווה שהכל ילך לפי התוכנית וחיפה לא תעבור את שלב הבתים.
השב   •  53
312
שי05/08/2011 14:34
חיפה כחול גנק אדום
השב   •  3411
311
קובי05/08/2011 14:34

אתם מפרגנים למכבי . רק שאלה לי אליכם מתי ההגרלה שלכם באירופה שבוע הבא ?ח

השב   •  51
310
מומי05/08/2011 14:33
זה המבחן של הליגה שלנו מול הליגה הבלגית.שכל המקטרגים אומרים שהיא פחות טובה..בוא ניראה מה מכבי חיפה שווים באמת..ברור שהשחקנים הולכים לשם למען הכסף אבל הוא ניראה אם הרמה שלנו שווה לשלהם.כחול מכבי אדום הבלגים. הסיכויים להערכתי 75 גנק 25 מכבי %
השב   •  40
309
ירוק עולה05/08/2011 14:33
השב   •  40
308
לכל התוהים05/08/2011 14:33
אחלה מבחן אלופת בלגיה מול אלופת ישראל ..
והאם כדאי או לא ללכת לשחק בבלגיה שואל את עצמו כל דחליל ישראלי שהרגיש שמיצה עצמו .

בכל אופן כאוהד כדורגל ומכב י תא בפרט מאחל בהצלחה מכל הלב
יאללה ישראל
השב   •  30
307
און05/08/2011 14:33
אין הזדמנות יותר טובה מזו להוכיח שהליגה הישראלית עדיפה מהבלגית!
בהצלחה לתל אביביות ולכדורגל הישראלי בכלל!
יאללה חיפה
השב   •  140
306
טום05/08/2011 14:32
מכבי חיפה קבוצה ברמה של גנק והיא יכולה לעבור אותה אז אין לכם מה לדאוג גם משחק ראשון בבית שלנו , ואל תישכחו שאנחנו מביאים גם חיזוק להגנה והתקפה יש !
השב   •  81
305
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון05/08/2011 14:29
השב   •  57
יצחק05/08/2011 14:44
השב   •  00
קופיף ירוק05/08/2011 14:46
השב   •  30
304
אייל05/08/2011 14:29
ינצחו בשני המשחקים 2-1 ושברדה יבקיע לגנק.בליגת האלופות כל המדינה ירוקה ותומכת באלופה הישראלית.
השב   •  182
303
אבי05/08/2011 14:26
בואו נראה מי יותר טובה, ואם הליגה הבלגית באמת יותר טובה מהישראלית.(-:
השב   •  512
302
רב אלוף אדומי05/08/2011 14:23
אני מאחל שתרדו ליגה תעופו בסיבוב ח'' מול בת-ים ויעקב שחר יעזוב את עולם הכדורגל אבל גם מאחל שתראו לבלגים שהליגה הישראלית יותר טובה בהצלחה חיפה באירופה
השב   •  719
ירוק05/08/2011 15:05
השב   •  30
301
אדום05/08/2011 14:23
ח ממש מזל 4-1
השב   •  31
300
יניב05/08/2011 14:23
טישו? אני יביא לך 2 כי אחרי הליגה השנייה בשוויץ נראה לי שאתם צריכים הרבה טישו
השב   •  50
299
אני05/08/2011 14:22
0 נק'' 0 שערים ולא תיהו שם בחיים קודן תיקחו דרבי בקושי גול בפנדל הבקעתם וגם זה בגביע בליה זה 0 שערים מולנו ח בהצלחה בפלייאוף התחתון העונה
השב   •  02
298
רועי05/08/2011 14:21
ולכל הישראליות !
השב   •  40
297
יניב05/08/2011 14:21
במקום טוואטחה (שראינו שנכשל בצורה גורפת מול כל התקפה של מריבור שהיא הרבה יותר חלשה מגנט) לשים את הנסיון של מגרלשווילי. אם תמיר כהן יבוא אז אפשר אותו במקום סיידו. ובמקום דבא לעלות עם חן עזריאל, אפשר גם להוריד את גוסטבו ולשים את ימפולסקי באגף שמאל וגולסה במשחק חופשי על כל המגרש. כך שתמיר כהן יהיה הקשר האחורי הבודד עם עזרה של גולסה
השב   •  13
אלירן05/08/2011 15:10
השב   •  20
296
אסף יוסף05/08/2011 14:21
למה שחר עוד כסף זה מה שאתה רוצה למה לשחק באיצטדיון רמת גן הרי אין שום סיכוי לנצח במגרש הזה תעשו מהר חושבים לא הספיק לכם לפני שנתיים איזה בושות עשינו תחשבו ותשנו מהר את ההחלטה .
השב   •  30
295
מישהו05/08/2011 14:20
תשדכו למימון את דודו דהאן , שיעביר אותו לבלגיה (גנק) ו-5 גולים מובטחים!
השב   •  20
294
מאור05/08/2011 14:19
אנחנו חייבים את איציק כהן !!
אנחנו חייבים גם קשר אחורי במקום סיידו שיהיה ברמה גבוהה !
ועם יהיה לנו מזל או תמיר כהן או אבוטבול חייבים להגיע וזה יהיה ההרכב הכי טוב של חיפה
שוער:שאראנוב
בלמים :איציק כהן ,ובוליאט
מגן ימין: עותמאן
מכן שמאל:טווטאחה
קשרים אחורים:זר חדש במקום סיידו ,תמיר כהן או שי אבוטבול (מי שיחתום )
קשר שמאל:ימפולסקי
קשר ימין :ורד
חלוצים :עמאשה ,ועזריאל
השב   •  22
293
ירוק05/08/2011 14:18
מי ישמע קיבלנו את צ''לסי. יאללה להרגיע.
השב   •  160
292
ניסים05/08/2011 14:17
אני מתחנן רוצים ליגת אלופות רק בלומפילד יש מזל במגרש הזה שלא תגידו אני מזהיר
השב   •  32
291
דעה אישית05/08/2011 14:16
חיפה אחת הקבוצות הגדולות בארץ עם לא הגדולה ביותר    גנק מצויין סוף סוף אפשר להוכיח שישראל לא נופלת מהליגה הבלגית ואף טובה יותר{אני מקווה שחיפה לא יעשו פדיחות} המשחק חשוב יותר מאשר עלייה לבתים במידה וחיפה תנצח ואני מאמין שמכבי חיפה יותר טובה מגנק למרות שלא הרשימו במשחקים הקודמים שחקנים מאירופה וממקומות אחרים שעוקבים אחרי המשחקים האלו כדי לקבל החלטה איפה לשחק בשנים הבאות יעדיפו להגיע לארץ כי העדיפות לליגה שתחשבת לחזקה יותר וגם שחקנים ישראלים יעדופו להישאר ולשחק בארץ מאשר לרדת לליגה חלשה יותר לסיכום אני מאמין שחיפה תנצח בישבילה  וגם בישביל כול הליגה כי חיפה מיצגת אותנו אז שיהיה בהצלחה אוהדי נתניה איתכם .
השב   •  270
290
!05/08/2011 14:15
השב   •  71
289
גברר05/08/2011 14:15
מי מלך השערים של חיפה בקמפיין האחרון שלה בליגת האלופות?? בין הפותרים יוגרל דיסק עם מיטב שעריו של השחקן..
השב   •  2511
ירוק תמיד בלב ורק קבוצה אחת אוהב05/08/2011 14:29
השב   •  31
אפי הנמר05/08/2011 14:39
השב   •  22
רון05/08/2011 14:51
אתה לא שם לב שיורדים עליך?? שלחיפה בקמפיין האחרון היה 0 נקודות 0 שערים.
השב   •  31
אלישע הבייתה05/08/2011 15:39
מבין הישראליות: מי שיאנית ההופעות בליגת האלופות? מי הראשונה שהעפילה לשלב הבתים? מי הקבוצה שכבשה את מספר השערים הרב ביותר? מי הקבוצה שהשיגה את מספר הנקודות הרב ביותר? מי הקבוצה שהגיעה למיקום הגבוה ביותר?
השב   •  102
מר לטין05/08/2011 15:48
מתי היה הקמפיין האחרון של מכבי ת"א בליגת האלופות ובאיזה מקום היא סיימה אותו? לפותר נכונה יוגרל דיסק האליפות האחרונה של מכבי ת"א אם ינחש באיזו שנה היא הייתה.
השב   •  70
צהוב כחול05/08/2011 23:40

שיחקנו ב2004/2005 בליגת האלופות הגענו מקום 3 ניצחנו את אייקס

השב   •  01
288
אורי.05/08/2011 14:15
בקצב שכל הישראלים הולכים לבלגיה צריך לשים לב שלא יברחו לנו כמה שחקנים.
השב   •  30
287
sus05/08/2011 14:14
השב   •  00
286
לירן05/08/2011 14:14

בהצלחה לכם אתם מייצגים את כולנו זו הגרלה קשה אבל אם עידוד טוב שלכם ודחיפה ברמת גן אתם יכולים לעבור אותם הם שחקנים צעירים

השב   •  30
285
ירוק תמיד בלב ורק קבוצה אחת אוהב05/08/2011 14:12
תגיד שמעתי שזו מחלה שעוברת אחרי שלא זוכים עשור באליפות.
מקווה שזה יעודד אותך!
השב   •  11
284
אוהב אותך ביתר,שונא את השאר.05/08/2011 14:11
השב   •  30
283
הענק הירוק05/08/2011 14:11
מי הקבוצה שהשחקנים שלה מתקלחים עם מגבונים לחים עד שיסתיים השיפוץ בחדרי ההלבשה ואז יתקלחו עם תמי 4?
השב   •  22
282
קופיף ירוק05/08/2011 14:10
השב   •  61
281
הענק הירוק05/08/2011 14:10
לבלם שלך קוראים שי מימון
השב   •  82
תומר05/08/2011 14:16
השב   •  60
280
ירוק05/08/2011 14:09
כל מי שמבין מעט בכדורגל יודע שכל מטר במגרש חשוב
כשאתה משחק בלי שני הבלמים הקבועים שלך במשחק כל כך חשוב, עדיף לצמצם רווחים בין הבלמים למגינים ולקישור האחורי.
על אחת כמה וכמה שאתה משחק מול יריבה מהירה.
יענקל''ה!
העבר דחוף את המשחק לבלומפילד.
לפחות מהסיבה הכל כך נכונה הזאת!
השב   •  260
279
עכואי05/08/2011 14:08
ברדה אחד השחקנים הישראליים המובילים באירופה ? הוא אפילו לא בין החמישיה .. כולה משחק בבלגיה .
השב   •  22
רז05/08/2011 14:45
למה, איזה שחקנים יש לך באירופה?..בניון, כיאל ואלמוג כהן.ברור שהוא בין 5 המובילים
השב   •  01
278
עידן05/08/2011 14:08
 דאבשווילי במקום עמאשה
השב   •  23
277
קובי05/08/2011 14:08
השב   •  70
276
שלומי05/08/2011 14:06
הייתם יכולים לפגוש קבוצות יותר חזקות, שיהיה בהצלחה!
השב   •  64
275
הרכב חיפה לגנק05/08/2011 14:06
שוער : אוי דוידוביץ
הגנה : טווטאחה,איציק כהן,פלאח,משומר
קישור: סיידו,בוקולי,ורד,גולסה
חלוצים : דבאלשווילי,עמאשה
השב   •  95
nv05/08/2011 14:14
אבל באמת זה יהיה ההרכב שלנו
השב   •  10
אשדודי05/08/2011 15:02
השב   •  00
צפוני ירוק05/08/2011 15:14
בשער התמנון,הגנה כפי שכתבת אבל מגרשווילי במקום הקיצוני של היריבה טווטחה,וחלוצים עזריאל במקום עמאשה כי צריך שדבשוולי יבריק כדי שסוף סוף מישהו יקנה אותו
השב   •  02
274
רוני05/08/2011 14:05
הרבה אוהדים של חיפה אמרו שהליגה הישראלית טובה מהליגה הבלגית
השב   •  50
273
עם דם כחול צהוב05/08/2011 14:05
צודק 100%
השב   •  10
272
אני05/08/2011 14:04
השב   •  30
271
נתנאל05/08/2011 14:03
אנשים כמוך אנחנו צריכים שינהיגו את המדינה בהצלחה לחיפה ולכל הנציגות שלנו ה עוז לעמו נותן.בהצלחה גם למאור מליקסון אוהבים אותך.
השב   •  11
270
אריק05/08/2011 14:03
השב   •  11
269
et''to05/08/2011 14:02
השב   •  10
268
בחור עירני05/08/2011 14:02
עכשיו נראה את השחקנים מה הם שווים ! ואם נעבור אותם אז אנחנו באמת שווים ליגת אלופות
השב   •  50
267
הרכב מעולה למשחק נגד גנק05/08/2011 14:00
שוער עותמן כהן משומר פאלח בוקולי (או זר חדש) תמיר כהן (או הזר) עזריאל גולסה ורד עמשה *להריץ את ההרכב שיתרגלו לשחק בלי דבא כי הוא לא מסוגל לתת גול (שעמשה יקבל ביטחון ויעשה את מה שדבא עושה בשמירה על הכדור ומשחק עם הגב לשער) *עזריאל חצי חלוץ חצי כנף שמאל *עותמן במקום טווטחה כי אין ברירה * בולייאט חוזר מההרחקה משחק עם פאלח או איציק כהן
השב   •  23
266
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון05/08/2011 13:59
זהו סיימתם , גם המזל לא יעזור לכם , כמה אפשר ?
השב   •  110
265
תום05/08/2011 13:58
השב   •  60
264
סתם ירוק05/08/2011 13:58
ברדה וגנק חשים הירוקים קופצים הבלגים אוכלים הישראלים שותים אך רק אחת תהיה בבתים ברדה אמר אנחנו שחר אמר אנחנו ובסוף עלתה הפרה גנק!
השב   •  34
263
אדום05/08/2011 13:57
כל הזמן הרי אומרים שבלגיה זה לא אירופה שהם באותה רמה שלנו.. אז מה קופצים בכותרות, הגרלה קשה?
השב   •  30
262
yy05/08/2011 13:56
שאראנוב: עותמאן (מגן שמאלי), איציק כהן, פלאח, משומר: תמיר כהן, יא יא סיידו: עידן ורד (ימין) , גולסה (אמצע): ימפולסקי (שמאל חצי חלוץ) דבלשווילי
השב   •  03
261
אסף05/08/2011 13:54
השב   •  10
260
zx05/08/2011 13:53
אוהדי ביתר לא מבינים בדברים האלה.
השב   •  11
259
ירקרק05/08/2011 13:53
אם חיפה תעבור את גנק אז לדעתי היא הגיעה לליגת האלופות בזכות ולא בחסד ואם לא אז לא נורא כי להפסיד לגנק יהיה פחות נורא מלהפסיד למאלמו או פילזן.
השב   •  40
258
מאיריקו05/08/2011 13:53
השב   •  20
257
יוסי05/08/2011 13:53
יילה פוסן - 20
מרווין אוגונג''ימי - 15
אליניב ברדה - 14
השב   •  21
256
ליאור05/08/2011 13:53

נקווה שנעלה מקסימום יש את הבתים בליגה ארופית בהצלחה חיפה וגנק אמן תיפלו ינבלות

השב   •  10
255
יוסי05/08/2011 13:51
אם השחקנים שמדובר עליהם יגיעו זה ההרכב שצריך לפתוח: 

                  דוידוביץ''

טוואטחה   פאלח      כהן     משומר

              
                 תמיר כהן

ימפולסקי                          ורד


                    גולסה

        עזריאל           עמאשה
השב   •  505
שלום05/08/2011 14:15
השב   •  10
רונן05/08/2011 14:30
עם ההרכב הזה אנחנו עולים!
השב   •  31
ובוקולי מאוחרי כהן,במקום ימפולסקי05/08/2011 14:43
זה אימור גדול מידי לשחק עם קשר אחורי אחד
השב   •  42
מר לטין05/08/2011 14:49
ההרכב הזה יקבל חמישיה, טוב שאתה לא מאמן! הרכב רשלני ביותר. דבר שני אתה לא בונה הרכב בהנחה שהשחקנים האלו מגיעים אתה בונה קודם כל ממה שיש ורושם בסוגריים את השחקנים שיגיעו.
השב   •  71
בקנבאוור05/08/2011 14:52
               דוידוביץ''
עותמן      פאלח     כהן            משומר

      תמיר כהן           סיידו
                    
ימפולסקי         גולסה            ורד
                  דאבשבילי
עזריאל עמאשה

השב   •  22
אלישע הבייתה05/08/2011 15:34
אני הייתי משחק משהו בין 4-5-1 לבין 4-3-3, בכל מקרה צריך לפחות 2 קשרים באמצע, תמיר כהן לבד לא יכול להחזיק את האמצע, טוואטחה חייב להתבשל קצת על הספסל ומגרלשווילי/עותמאן במקומו, ובמידה ושראנוב יחלים מהפציעה, הוא צריך לקבל את הקרדיט בהרכב
השב   •  20
אוהד מכבי חיפה05/08/2011 16:59
ממתי בכדורגל יש 13 שחקנים?
השב   •  10
רונן05/08/2011 17:26
מה כולם נלחצים,אחלה הרכב.אלה שמפחדים לשחק עם קשר אחורי אחד.תזכירו לי עם כמה קשרים אחוריים משחקת ברצלונה?
השב   •  11
254
מחר כולנו מפגינים05/08/2011 13:51

לא לשכוח מחר את ההפגנה הגדולה במדינה.

השב   •  93
253
אדום עולה05/08/2011 13:51
שהישראלים מקבלים את היריבים הכי קשים בשלב הפליאוף בליגת האלופות
השב   •  50
252
קופים ירוקים05/08/2011 13:50
כי היא לא תהיה שם מזל!
השב   •  35
251
rony05/08/2011 13:50
השב   •  20
250
שוקי05/08/2011 13:50
חיפה תכבוש הפעם ?
השב   •  14
249
אשדודי מקובל05/08/2011 13:49
בלומפילד מלא - 3 פעמים רמת גן
השב   •  70
248
בן05/08/2011 13:49
חברים מדובר באלופת בלגיה ולא אלופת ספרד או איטליה חיפה מספיק טובה לעבור את גנק .
גם לפני שנתיים אמרו שזלצבורג היא הגרלה קשה .
אני מאמין בקבוצה שלנו ומקווה שהם יעברו את הבלגים
השב   •  140
247
יש לנו שני נציגים באלופות05/08/2011 13:49
מליקסון ודודו ביטון ישחקו בליגת האלופות
השב   •  60
246
איתי05/08/2011 13:48
זה קרב שיכול לתת אינדיקציה טובה לאיזו ליגה יותר טובה ואיכותית, מעין קרב אלוף האלופים בין בלגיה לישראל.
השב   •  191
שי05/08/2011 13:59
בהצלחה לחיפה
השב   •  110
245
שחר פתח תכיס05/08/2011 13:48

השב   •  10
244
ארי05/08/2011 13:48
אתה אוהד ביתר  .בטח קראת בגוגל.
השב   •  10
243
קח 150 שח לכרטיס וזה ישתלם בסוף05/08/2011 13:47
ואם נעלה תיתן לכמה שיותר אוהדים להנות מהחוויה (המפוקפקת בר"ג) ותארח באיצטדיון הלאומי במחיר לכל כיס.. (400 שח ל3 משחקים גם לליגה האירופאית)
השב   •  42
242
אופק05/08/2011 13:47
עם הייתם נגד הסוסים היה שמחה בירושלים
השב   •  01
241
אחד שמבין05/08/2011 13:47
              שאראנוב
עותמאן    בולייט פלאח       מסיללה
              תמיר כהן 
                 גולסה 
ימפולסקי                      וורד 
          עמאשה   דבא 
להשאיל את טוואטחה ואת סיידו ולהשאיר את מסיללה !  
                
השב   •  50
240
אלירן05/08/2011 13:46
ראיתם איך היא השתוללה במשחק האחרון?
השב   •  23
239
ירוק תמיד בלב ורק קבוצה אחת אוהב05/08/2011 13:46
1.ברדה הוא הכוכב הכי גדול שלהם והוא בן 30.
2.אין לו לב להבקיע נגד חיפה
3.בעזרת ה'' יביאו את תמיר ואיציק כהן
4.יש לנו קבוצה חזקה מספיק
5.צריך להוכיח שהכדורגל הישראלי טוב יותר מהבלגי.
6.גם מול זלצבורג הספידו אותנו..כולם יודעים איך זה נגמר אז..!
והעיקר והעיקר ,לא לפחד לא לפחד כלל!
השב   •  412
238
רותם05/08/2011 13:45
ההגרלה של הליגה האירופית משודרת?
אם כן באיזה ערוץ?
תודה לעונים!
השב   •  10
237
אלירן05/08/2011 13:44
מנצסטר  יונייטד  לפחות  למה  מי אלה  גנק?  בבלגיה  לא  היה ולא  יהיה  כדורגל  ברמה.
השב   •  130
236
אלי05/08/2011 13:44
לידיעתם של כול העיתונאים הפחדנים שמפחידים את הציבור.בהגרלה קשה.
א. מכבי חיפה יותר טובה מהם .אנחנו שיחקנו פעמים בשלב הבתים.והם לא.
ב.אנחנו לקחנו אליפות יותר מהם
ג.אין קבוצות חלשות בשלב הזה
ד.הלב שלי אומר שנעבור אותם
השב   •  715
אוהד חיפה כל חיי05/08/2011 13:49
בעזרת השם נעבור אותם אללה חיפה
השב   •  90
235
לא לשחק בר"ג05/08/2011 13:44
בבלומפילד נעבור אותם בר"ג הם אותנו
ביתיות זה שם המשחק, אני קורא לכולם להחרים את ר"ג זה משחק נייטרלי
השב   •  100
אייל05/08/2011 13:59
השב   •  21
234
מימוש05/08/2011 13:44
אין מה לדאוג
חיחי
השב   •  22
233
יואב05/08/2011 13:43
אם אנחנו לא אהבנו את הקיזוז אז מי שמבין ויודע שהליגה הבלגית גם מוזרה שם אחרי שתי סיבובים מורידים לקבוצות את הנקודות ועושים עוד כמה שינוים ולכן גנק האלופה בבלגיה אם הליגה היתה ללא השינוים האלה גנק הייתה מסימת שלישית ולכן אני לא לחוץ כי היא לא טובה כולכך כמו שאנשים פה חושבים
השב   •  51
שלום05/08/2011 14:13
השב   •  10
יואב05/08/2011 15:26
השב   •  00
232
מכביסט05/08/2011 13:41
תנו להם בראש.!
השב   •  70
231
Chicharito05/08/2011 13:40
אם חיפה עוברת את גנק ומגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות איזה דרג היא תהיה 3 או 4?
השב   •  20
אלון05/08/2011 13:57
השב   •  00
230
יוסוף05/08/2011 13:40
זה לא פייר! למה לא קיבלו את מילאן בפליאוף? מה זה גנק או גנט?
השב   •  19
האזרח05/08/2011 13:48
השב   •  40
229
רוני05/08/2011 13:40
חיפה יכולה לנצח את הבלגים האלה הם קבוצה גדולה ומפחידה בבליגה אבל באירופה לא ממש מפחידם אז אני אומר שאם השחקנים לא יעשו טעויות ישחקו טוב הם יכולים לנצח 2;0 אן 3;1
השב   •  30
228
יוסי05/08/2011 13:40
בול אותה שיטה כמו שהיתה אצלנו.
שיטה מעולה
השב   •  11
227
בן05/08/2011 13:39
כל עם ישראל יראה איך חיפה עולים לבתים של ליגת האלופות פעם שלישית !!
השב   •  30
226
ניק05/08/2011 13:39
של חיפה לעבור, הוא להתחזק בבלם+קשר אחורי+קשר התקפי+חלוץ+להחליף את אלישע הפח !
שיביאו כבר איזה מאמן נורמלי !
איפה אברהם ? איפה שומי ? איפה שליימה ? איפה קלינגר ?
השב   •  08
ולארח במגרש ביתי זה הכי חשוב05/08/2011 13:47
לגנק יש מגרש סופר ביתי וברור שנקבל בראש ולכן צריך לתת להם בראש בבלומפילד, בר"ג לא שומעים את הקהל.
אני מבטיח לשחר שאני לא מגיע למשחקים אם לא משחקים בבלומפילד
השב   •  10
חיים אזולאי05/08/2011 14:11
השב   •  00
225
רוני05/08/2011 13:39
תראו להם שהכדורגל הישראלי יותר טוב מהבלגי
השב   •  101
224
חיפאי אמיתי05/08/2011 13:38
כבוד למדינת ישראל ולכדורגל אמן אמן אמן בעזרת השם שנעבור את גנק והפועל ומכבי תל אביב יעלו לבתים בליגה האירופית והכדורגל הישראלי פורח
השב   •  60
223
David05/08/2011 13:38
הבעיה היחידה שמטרידה אותי היא שלא משחקים בקרית אליעזר.איזה מצחיקים אופ״א, 2 סיבובים ראשונים האיצטדיון מתאים ובסיבוב ה-3 לא מתאים.למרות זאת בטוחני שאיצטדיון רמת גן יהיה מלא עד אפס מקום ודחיפה של הקהל הירוק עשויה לעזור להשיג תוצאה טובה במשחק הבית.כעת יענקל׳ה שחר צריך לפתוח הארנק ולהביא חיזוק רציני, בעיקר בהגנה(בלם) ובקישור ההגנתי בעיקר.
השב   •  10
222
אליהו05/08/2011 13:38
יש יש יש ! אם כל הפוזה שלהם תראו שחיפה הולכים לעשות להם בית ספר !!
השב   •  70
221
הם יעברו את אפואל ניקוסיה05/08/2011 13:38
יש לנו נציג בליגת האלופות
השב   •  61
220
חיים05/08/2011 13:38
בבתים של ליגת האלופות יהיו קבוצות הרבה יותר קשות מי גנט אז עם אנחנו לא עוברים אותם עדיף לא לעלות לליגת האלופת ואני חושב שחיפה יותר טובה מהם אז אין מה לפחד מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד
השב   •  160
219
ליאור חן05/08/2011 13:38
יא חבורה של חיים בסרט - מי יש לחיפה - פאלאח ומימון ??
השב   •  59
חולה במחלה הצהובה05/08/2011 13:50
אין מה לעשות חיפה לא ברמה של גנק אם כל הכבוד !
השב   •  02
218
סמי05/08/2011 13:37
שלו ,ברדה יודע הכול על חיפה יגיד לגנק הכול ,כול שחקן ושחקן מה התפקיד מי מסוכן
השב   •  00
217
מימוש05/08/2011 13:37
השב   •  11
216
דרוזי.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-מבית גאן.05/08/2011 13:37
תאמינו לי
השב   •  05
215
אבי05/08/2011 13:37
בארץ חייבים לתקוף מהרגע הראשון.להראות להם מי בעלי הבית.לפי דעתי אם חיפה עד אז לא תביא קשר אחורי ברמה גבוהה,אז אלישע צריך לעלות במערך של 4-5-1.קישור מעובה.גם סיידו וגם בוקולי יחזיקו את מרכז השדה.משומר וורד יחרשו את אגף ימין.טוואטחה וימפולסקי יחרשו את אגף שמאל.גולסה באמצע עמאשה בשפיץ.לטרוף את הדשא.יאללה חיפה בעזרת השם פעם 3 גלידה.
השב   •  50
214
הבולשביק05/08/2011 13:37
חיפה של עונה שעברה הייתה מפרקת את גנק, אבל איך שאתם משחקים העונה בליגת אלופות (ואני ראיתי את כל המשחקים שלכם) אתם לא תנצחו את גנק. אבל בכלל זאת בהתלחה לכל הישראליות באירופה, חוץ ממקקי כמובן!
השב   •  104
213
FC Vaduz מ-1932 ולתמיד05/08/2011 13:37
ליכטנשטיין - 160 קמ"ר , אוכלוסיה: 35,000 , בירה: ואדוז, 5,100 תושבים בשנת 2009 . היסטוריה: עצמאות בשנת 1866, 4.8.2011 נצחון מחזיקת הגביע ואדוז , במשחק כדורגל נגד הפועל תל-אביב.
השב   •  1058
מר לטין05/08/2011 13:56
השב   •  32
שי האדום05/08/2011 15:21
אתם גם אם תעברו שלב בצ''מפיונס לא תהיה לכם זכות לדבר על אירופה.
השב   •  10
212
אוהדומה05/08/2011 13:37
בהצלחה לחיפה
השב   •  140
211
ORAN05/08/2011 13:37
חייבים איצטדיון אחר!
השב   •  110
210
דין05/08/2011 13:36
את מה ששחר אמר: ההגעה של הפועל ושל מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות התאפשרה רק בגלל השיטה החדשה
השב   •  32
שער 705/08/2011 13:50
ההבדל הוא לחיפה של לפני שנתיים הייתה קבוצה סבירה מינוס שעם הגרלה טוב ומזל עברה. להפועל הייתה קבוצה טובה מאוד שעובדה גם שנראתה לא רע בכלל בזירה האירופית.
השב   •  16
תותחן ירוק מהכרמל05/08/2011 15:15
שנה שעברה הושפלתם ע"י שאלקה וליון 3:1 ו2:0 נגד בנפיקה רק בונקר מנע ממכם להפסיד עוד משחקים
השב   •  20
אמיר05/08/2011 15:19
למיטב ידיעתי שתיכם עליתם על הגב של אותה קבוצה אומללה מאוסטריה לא?
השב   •  10
209
xczz05/08/2011 13:36
0000000000000000000000
השב   •  43
208
דוד ירוק05/08/2011 13:36
אם תמיר ואיציק באים: שארנוב שוער 4 שחקני הגנה גבוהים כדי לא לספוק ממצבים נייחים: פלאח(ימין הוא יכול להיות גם מגן ימני 193) פיליאבסקי(193 בלם )בולייאט(בלם 188) איציק( מגן שמאלי 185)גולסה ותמיר כהן קישור אחורי ימפולסקי וורד קישור קדמיעמשא ודוולשוולי(או אחד מ3 החלוצים שנשארו) שאראנוב כהן בולייאט פילייבסקי פלאח כהן גולסה ימפולסקי ורד עמשא דוולשוולי\אולי גדיר בשביל המהירות והלחץבחלק ההתקפי
השב   •  62
207
צהוב בדם05/08/2011 13:36
מכבי חיפה עוברת את גנק - כחול מכבי חיפה מפסידה לגנק - אדום
השב   •  4013
206
ממדיון05/08/2011 13:36
אנחנו נעלה אתה תראה
השב   •  21
205
מישהו מאשי05/08/2011 13:36
ילא גנק תפרקו אותם הם אפסים 
יניב קטן אפס עגול דוידוביץ שלט בין הקורות בוקלי אין לו כשרון ומכבי חיפה כישלון ילא הפועל יא אדום
השב   •  37
204
אוסישקין לעולם ועד!05/08/2011 13:35
יאללה בהצלחה שיהיה לכם!! תייצגו את ישראל!! נ.ב: די כבר עם השירים על השואה ולא מייצגים את ישראל. בהצלחה לחיפה!!
השב   •  141
203
ארתור05/08/2011 13:35
יאלה חביבי פתח תכיס!
השב   •  20
202
לא יודע05/08/2011 13:35
מי יותר טובה הליגה הבלגית שכל הישראלים בורחים אליה הוא ליגת העל שלנו, אגב חיפה תנו כבוד!
השב   •  173
idan05/08/2011 13:50
אז אני יענה לך! הליגה הבלגית עדיפה מהישראלית בכמה דרגות!קצב האימונים,רמת האימונים והמשחקים מהירים בהרבה מהליגה שלנו,הליגה הבלגית הרבה יותר פיזית ומקצוענית,ושלא נדבר על ניהול הליגה,והמתקנים אשר רחוקים מהאורוות שלנו 2000 שנות אור! מי שמתלבט ולא רואה את ההבדלים הגדולים בינינו לבין הליגה בבלגיב פשוט לא מבין כדורגל! -אבל שיהיה לחיפה בהצלחה
השב   •  82
אבי05/08/2011 15:14
מישהו שמגיב חעיניין..עידן אתה צודק אנחנו רחוקים מבלגיה שנות אור.
השב   •  20
201
אחד שמבין05/08/2011 13:35
חח הקבוצה שלך עשתה אתמול פדיחה גדולה.. להפסיד לקבוצה מליכטנשטיין שאין לה ליגה אפילו! שום ניסיון לרדת על אחרים לא ימחק את החרפה שלכם אתמול..
השב   •  40
200
איל05/08/2011 13:35
ברדה האפס הוא הכוכב שלהם .זה כמו להגריל את הפועל באר שבע
השב   •  21
199
ירוק05/08/2011 13:35
אין שום סיבה עולם שחיפה לא תעבור. גנק לא קבוצה ברמה גבוהה יותר ממכבי חיפה. ויסלה קרקוב הייתה הגרלה יותר קשה מאשר גנק בגלל המגרש הביתי שלהם. בלגיה לעומת ישראל זה לא כזה כדורגל גדול. אני אומר לכם כל עוד דבידוביץ לא יעמוד אנחנו עולים
השב   •  10
198
ruler05/08/2011 13:35
אחרי זה  יבואו  ההסברים
אני מאד  מקווה  שחיפה לא  תחזור על  הבושות  של  ה00000000000.
השב   •  20
197
ממדיון05/08/2011 13:35
גנק צריכה לפחד מאיתנו ובטח שלא להפך! יאללה אנחנו עוברים :)
השב   •  40
196
אור05/08/2011 13:35
השב   •  00
195
דימנו מינסק אקטובה ודאוז05/08/2011 13:34
אנדרלכנט ליאז וגנק
השב   •  00
האזרח05/08/2011 14:14
לא יותר טובות רק שמות מפוצצים לא יותר
השב   •  10
194
משה05/08/2011 13:34
עם נחתים את איציק כהן ותמיר כהן אנחנו מסודרים,סבלנות הכל יהיה בסדר לא ליהיות פסימים..
השב   •  50
193
חיפה05/08/2011 13:34
הגרלה מושלמת לחיפה. מכמה סיבות : 1.חיפה לא הראתה משחקים גדולים ועדיף שלא נעבור לשלב הבתים עם נצחון על קבוצה חלשה ואז נבייש את עצמנו בבתים. גם ליגה אירופית זה טוב אם היכולת שלנו לא מספיקה. 2.צריך להוכיח את עצמנו. 3.צריך להראות לכולם שהליגה הבלגית לא טובה יותר מהישראלית. 4.זה יגרום לשחר להוציא כסף על חיזוק. מי שמסכים שייתן בכחול!
השב   •  123
192
שרון05/08/2011 13:34
מה אתם משתגעים גנק הסטוריה אירופאית כמו שלנו הכל יכול להיות נכון שהסגל על הפנים עכשיו שחר חייב לפתוח את הארנק ולהביא 3 שחקנים בכירים חברים יקרים במגרש משחקים 22 שחקנים והכדור עגול נכון הם יותר טובים אבל בואו נאמין ונציף את רמת גן
השב   •  00
191
צחי גמל אדום05/08/2011 13:33
מכבי חיפה מפתיע ועוברת את גנק בדךך לשלב הבתים? תנו בכחול גנק של ברדה מנצחת בשתי המשחקים ומדיחה את הירוקים מאירופה? תנו באדום
השב   •  125
190
ms05/08/2011 13:33
הגרלה קשה מול קבוצה שנמצאת בתנופה , ללא חיזוק משמעותי מיידי לא נעבור , אגב שחר תשקיע עכשיו הכסף יחזור בהעפלה לשלב הבתים , ובאירוח הקבוצות שיגיעו לר"ג.
השב   •  20
189
אור05/08/2011 13:33

ראשון לציון עיר עם מעל 200 אלף ובקושי יש לה קבוצה.
ואנחנו ממשיכים לחשוב שהכדורגל הישראלי יותר טוב מהבלגי.
 

השב   •  91
שי הירוק05/08/2011 14:48
השב   •  10
188
חיפאי בנשמה05/08/2011 13:32
איפה כל האנשים שאומרים שהליגה הבלגית ברמה של הליגה הישראלית ? מה קרה אמרתם שהליגה הבלגית היא לא התקדמות לליגיונרים? פתאום אתם אומרים שהם חזקים? נ.ב. אני מההתחלה לא זילזלתי בבלגיה
השב   •  10
187
דין05/08/2011 13:32
למה אתם בכלל חושבים אחרת?? אבל עדיין אפשר לנצח את גנק
השב   •  10
186
David05/08/2011 13:31
השב   •  00
185
טל05/08/2011 13:31
השנה לא נעפיל לליגת האלופות עם כל הצער.
השב   •  02
184
דוד ירוק05/08/2011 13:31
השב   •  00
183
גנק.05/08/2011 13:30
כי הם השחקנים היחידים ששווים משהו,כל השאר שחקנים עלובים.
השב   •  72
הנביא הירוק06/08/2011 08:19
שסוף סוף תשלם להם כמו שצריך בזמן ללא חשש להתפרק או לרדת ליגה אז תאכל את הלב יה קנאי מסכן חיפה זה לא ביתר האנמית
השב   •  00
182
קובי בר05/08/2011 13:30
שום דבר לא קל בכדורגל מול כל קבוצה גנק לא ארסנל ברצלונה ריאל או ליברפול בסך הכל לקחה אליפות העונה והיא לא קבוצה ענקית מכבי חיפה ביום טוב עוברת אותה ועולה בפעם השלישית לליגת האלופות
השב   •  20
181
ירוק בדם05/08/2011 13:29
זה שהם ברמה שלנו
השב   •  00
180
ירין05/08/2011 13:29
הגיע הזמן שקבוצה מישראל תפגוש קבוצה בלגית, זה ישתיק את כל הליגיונרים שמוותרים על קרירה בשביל כסף. חוץ מזה עוד שבועיים ואחרי שני חיזוקים חיפה תיראה הרבה יותר טוב.
השב   •  100
179
ליאם05/08/2011 13:29
אנחנו נעשה תיקו 0 בבית ונפסיד 1-0בחוץ והפועל יעברו כי אין להם יריבה קשה ומכבי תל אביב תפסיד
השב   •  02
178
גל05/08/2011 13:29
זה הזמן והרגע בזמן האמת ולהוכיח לכולם שהליגה הישראלית על המפה ולהוכיח שהליגה הישראלית הרבה יותר טובה מהליגה הבלגית ושל השחקנים שמה יחזרו לפה לשדרג את הליגה שלנו ואז לצאת לאירופה ולא לבלגיה! כי בלגיה זה בלוף רק כסף יש שם יאלה חיפה לטרוף את הדשא ברגעים כאלו כל עם ישראל אחים בעזרת השם בלי נדר נצח את הבלגים
נ.ב: ורק שתדעו שזו לא הגרלה כזאת קשה כמו שאומרים כי לחשוב שברדה השחקן הכי טוב שמהה זה אומר הכלל דמארי\עמאשה\תמוז לא רואים את ברדה .
השב   •  30
177
ים כהן05/08/2011 13:29
נכון שזה הגרלה קשה למכבי אבל זה גם הגרלה קשה בשביל גנק.אם כול הכבוד לגנק לנו יש היסטוריה יותר טובה מלגנק אז שתי הקבוצות שוות ואני מאמין שנעבור!!
השב   •  30
176
רז05/08/2011 13:29
שארנוב
טאווטחהבולייאטאיציקמשומר
קשר אחורי זר
גולסה (50/50)
ימפולסקיורד
חלוץ זרעמאשה
השב   •  01
175
אומרי05/08/2011 13:29

יש שנאה ספורטיבית ויש שנאה מוגזמת ולא רצויה.שנאה ספורטיבית זה לרצות שהקבוצה שמולך במאבק במשחק או בליגה תפסיד,אבל שנאה רצויה זה מכות,אלימות מילולית,ולרצות שלאחר יהיה רע גם שזה לא נוגע אלייך,וצריך למגר את זה מהמגרשים ומהחברה שלנו כדי שנחיה בהרמוניה. אני מאחל בהצלחה למכבי חיפה שמייצגת את ישראל,יהודי לפני גוי.

על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  80
174
ירוק05/08/2011 13:28
אם ננצח סימן שיש לנו מה לתת בליגת האלופות.. אם נפסיד זה יחסוך השפלה מיותרת בבתים. ככה או ככה אירופה לא נגמרה בשבילנו עדיין יש את הבתים באירופית כמתנת ניחומים
השב   •  160
173
אולטראס פ.צ ואדוז05/08/2011 13:27
אם משחק טוב בארץ אפשר לעבור ! נקווה לפרטיזן או חארקיב אצלנו גם יהיה קשה אבל אפשרי רק לא פורלאן הטורקים והיוונים !
השב   •  40
172
אינני אני05/08/2011 13:27
להוכיח שהכדורגל הישראלי לא נופל מהכדורגל הבלגי. חיזוק נקודתי פה ושם, ואנחנו בפעם השלישית בצ''מפיונס. חבל לי רק שהמשחק הראשון בבית. עדיף היה לסגור את הסיפור בישראל.
השב   •  80
171
סעיד שער 5 בלומפילד05/08/2011 13:27
הזדמנות גדולה בשבילם
השב   •  23
ירוק05/08/2011 13:36

גנק העפילה לליגת האלופות בשנת 2002/2003

השב   •  10
170
הקורא בעננים05/08/2011 13:27
בבית
גנק-1  חיפה-0
בחוץ
חיפה 0 גנק 5
השב   •  35
169
ים כהן05/08/2011 13:26
ננצח את גנק ונעלה כחול.נפסיד לגנק ונרד לאירופית אדום
השב   •  7922
168
ערן אשל05/08/2011 13:26
למה חיפה לא יכולה באיצטדיון הביתי?.  זה עוד לא ליגת אלופות.  שבת שלום.
השב   •  30
דוד סירוצקי05/08/2011 13:38
באיצטדיון החדש נוכל לארח משחקים בלי שום בעיה .
השב   •  30
167
סהר05/08/2011 13:26
אם צריכים לפחד לא אנחנו!
השב   •  114
shon05/08/2011 20:48
למה אתה שם סמל שריאל אתה מתחבה מארי הבושה אתה מתבייש לשים סמל של חיפה
השב   •  01
166
דרוזי.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-מבית גאן.05/08/2011 13:26
בעזרת השם
השב   •  91
מאז הפעם האחרונה באלופות05/08/2011 13:44
כל הבלמים,מגן שמאלי ,סיידו,ורד, ימפולסקי,עמשה,עזריאל,אזולאי, כל אלה חסרי ניסיון באירופה
השב   •  11
165
לירן-שד אדום G.G.M.U05/08/2011 13:26
אתה חושב על הקופה שתעשה ממשחק בר"ג אבל משחק ביתי חם בבלומפילד יכול להכניס לך הרבה יותר כסף! ! ! ! אני לא דורך בר"ג שונא את המגרש המסריח הזה. . . . תעשה גם טובה לאוהדים- אין פה אחד שאוהב את איצטדיון ר"ג! ! ! !
השב   •  482
מיכאל05/08/2011 13:40
אין על בלומפילד, הקהל יושב על השחקנים,זה יוצר לחץ שחבל על הזמן.
השב   •  70
164
גיא05/08/2011 13:26
אם נעלה לליגת האלופות עם הרכב כזה הרווח היחיד שיהיה לנו הוא לכיס של שחר כי זה הרכב גרוע מהחוויה האחרונה שלנו שם.אם נעלה לליגת האלופות הכדורגל הישראלי כמעט ולא יקבל נקודות דירוג.אם נעלה לשם יהיו לנו 6 משחקים באיצטדיון רמת גן.
עכשיו אם לא נעלה ,נגיע לליגה האירופית.6 משחקים שאת רובם לא נפסיד ושיביאו דירוג כבוד ניקוד(למכבי חיפה) והנאה לכדורגל הישראלי  וצריך לזכור שיש המשך לעלייה הלאה מהליגה האירופית.היא שוות ערך לסיום במיקום השלישי של ליגת האלופות.אז לכל הדיעות בין אם נעלה ובין אם לאו , הרווח הוא גדול רק שבליגה האירופית לשם הכדורגל הישראלי תכלס שייך, אנחנו גם נהנים וגם מרוויחים באופן אישי ולא כלכלית כמו ששחר היה רוצה.
השב   •  00
163
דרוזי.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-מבית גאן.05/08/2011 13:26
מעניין
השב   •  20
162
קובי05/08/2011 13:25
השב   •  00
161
מרטין05/08/2011 13:25
מכל הקבוצות דווקא גנק?! טוב מקווה שנסתדר שם ונעלה לשלב הבא. יאללה חיפה!
השב   •  10
160
shbaron05/08/2011 13:25
בוא נראה הפעם באמת מי יותר טובה! אלופת בלגיה או אלופת ישראל!
השב   •  41
159
ירוק תמיד בלב ורק קבוצה אחת אוהב05/08/2011 13:24
          דוידוביץ''
טאלב  א.כהן    פאלח   משומר
        ת.כהן      בוקולי
גולסה                        ורד
         עמאשה עזריאל
השב   •  60
158
אוהד מכבי חיפה בנשמה05/08/2011 13:24
ח ח ח אני חושבשגנק זו קבוצה שאפשר לעבור ונעשה זאת במיוחד שיש לנו שחקנים צעירים שרעבים לגולים גנק קבוצה טובה אפילו טובה מאוד אבל אם תמיר כהן שיבא לחיפה שיש לו ניסיון באירופה ואם איציק כהן שיש לו ניסיון בנבחרת וכל הצעירים שיש לנו אנחנו חייבים לנצח וזה מה שיקרא יאלה חיפה יאלה חיפה
השב   •  30
157
אדום לנצח05/08/2011 13:24
הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק. ברדה כנס בהם!
השב   •  1643
אחד שמבין.05/08/2011 13:34
השב   •  101
אוהד מכבי05/08/2011 13:38
פשש איזה מילים ממש עמוק.. רואים שאתה אוהד הפועל
השב   •  180
אדום לנצח05/08/2011 13:43
אוהד חיפה:ואתם עפתם על ידי מינסק. אוהד מכבי:לא ניסיתי להיות משורר רציתי שיר שמביע את מה שאני חושב בצורה מובהקת
השב   •  35
דמתי05/08/2011 14:01
וכדאי שתרגיע למרות שאתה גם יכול להיכנס לתגובה 212 ולאכול את הלב ח
השב   •  40
חיים אזולאי05/08/2011 14:08
לא צריכים אוהדי הצלחות כמוך!
השב   •  21
חיים אזולאי05/08/2011 15:32
השב   •  10
156
מבין גדול05/08/2011 13:24
לחיפה אין מה לדאוג..
השב   •  131
155
סלבה05/08/2011 13:24
גנק בשוק..הפחד בעיניים של הנציג עשו לי טוב בלב
השב   •  30
154
ירוק05/08/2011 13:24
אם ברדה הכוכב שלהם אנחנו חייבים לעבור אותם הוא עגלה
השב   •  50
153
אולג05/08/2011 13:24
עכשיו נראה מה חיפה תעשה מול אלופת "ליגת פח" כפי שאומרים פה. אני אוהד של חיפה, אבל אין סיכוי.
השב   •  10
152
אאוטסיידר05/08/2011 13:24
סוף סוף יריבה קשהאולי נראה מה באמת הקבוצה שווה. למרות שאם נעבור אותם אני קצת יתבעס בשביל ברדה
השב   •  12
151
בונ05/08/2011 13:23
הכדורגל הבלגי לא משהו וגנט סבבה אבל לא משהו שקבוצה ישראלית לא יכולה לעבור. אסור לשכוח שלמכבי חיפה יש הרבה יותר ניסיון באירופה מלהם והם רק יצטרכו להכריע את המשחק בארץ ולהתגונן בבלגיה. בקיצור נקווה שחיפה תעלה
השב   •  81
לונדון אדומה05/08/2011 13:33
1. חיפה לא קיבלה את גנט אלא את גנק. 2. אנחנו קיבלנו את אודינזה מאיטליה.
השב   •  00
בונ05/08/2011 14:07
וחסר שלא נעבור. זאת תהיה התחלה של הסוף של וונגר
השב   •  10
150
רזי05/08/2011 13:23
השב   •  00
149
רואי05/08/2011 13:23
השב   •  71
ליעד.ס.05/08/2011 13:43
עם הכסף שהוא מקבל שם יש לו לב לשים לכם שלושער לא רק שער
השב   •  50
148
אלירן05/08/2011 13:23
אנחנו הרבה יותר טובים ממכם , מהעונה הזאת מכבי ת"א וחיפה הכי חזקות ואתם תחזרו להיות באמצע -תחתית הטבלה כמו שאתם רגילים
השב   •  50
147
ירוק מלידה ועד המוות05/08/2011 13:22
מה אתה חושב שיש לך קבוצה כמו ב2002-2003
השב   •  00
146
רזי05/08/2011 13:22
אין סיבה שחיפה לא תעבור את הבלגים, גנק אמנם קבוצה טובה אבל חיפה לא פחות טובה.
בהצלחה לחיפה מכל האוהדים השפויים של הפועל.
השב   •  251
אבי05/08/2011 13:33
השב   •  41
145
מלך ירוק05/08/2011 13:22
הגיע הזמן להחליף את הלוזריות בווינריות. נגמרו הימים האלה שאם זה יריבה קשה אך קטנה אז מפחדים. זה לא הגרלה פשוטה בכלל אבל צריך לעבור ואם לא נעבור זוהי תהיה פדיחה.
השב   •  12
144
צהוב05/08/2011 13:22
סוף סוף אפשר לראות את הרמה בין הכדורגל שלנו לבלגיה לפי דעתי אנחנו יותר טובים רק האצטדיונים שם יותר יפים וגדולים והתקציב.. זה לא אומר כלום.. אבל לחיפה יש הגנה הכי גרועה מבין כל הקבוצות בליגת האלופות
השב   •  20
143
מוקוזז05/08/2011 13:22
כי אנחנו הליגה ה6 באירופה .
השב   •  30
142
הסמל05/08/2011 13:22
כמו שאתם יודעים זה קבוצה בדרג טוב אבל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בדרג הזה אנחנו נוכיח שאנחנו הקבוצה המדורגת הכי טובה שיש
השב   •  10
141
גיל05/08/2011 13:22
יאלה חיפה !
השב   •  50
140
חיפאיסט בנשמה05/08/2011 13:22
עכשיו נראה אחת ולתמיד איזה ליגה יותר טובה הישראלית או הבלגית שכולם נוהרים אליה, וכמובן אליניב ברדה שייתן עוד אקורד של מתח ורגש במשחק אז בקיצור הולך להיות משחק חם ולוהט וזה המבחן האמיתי של חיפה לראות אם היא מתאימה לליגת האלופות.
יאלה חייפה רק ניצחון !
השב   •  50
139
אחד שיודע05/08/2011 13:22
חיפה צריכה לעבור ללא ספק , להזכיר לכם שנה שעברה את רד בול זלצבורג ? כמה התקציב שלהם היה ? נכון שחיפה לא משחקת טוב לאחרונה , אבל זה ישתפר ,בהצלחה חברה
השב   •  21
138
אלי05/08/2011 13:21
יאלה רבותי מה אתם כוסיות חיפה מנצחת אותם יאלה חיפה מי שאיתי בכחול
השב   •  62
137
ליעד.ס.05/08/2011 13:21
נגמר הסיפור עוד ברמת גן עד שיניב קטן יסיים לרוץ מהאמצע לרחבה ברדה כבר יחגוג את השני שלו , הם קבוצה מצויינת ראיתי אותם כמה פעמים אין לכם סיכוי נגדם .
השב   •  31
136
נתי05/08/2011 13:21
יאלהה חיפה תתנו להם בראש ותראו להם שאנחנו יותר חזקים מהליגה הבלגית הזו הרי לא ייתכן שהם חוטפים שחקנים ישראלים בעוד אין שחקן בלגי אחד מוצלח בישראל שיהיה לכם המון בהצלחה הם שום דבר אחינו הירוקים !
השב   •  20
135
אדיר05/08/2011 13:21
שחר ואלישע להתעורר להביא שחקנים ברמה כדי להכניס 70 מיליון שקל לא בושה להשקיע 5-6 מיליון ברכש
השב   •  30
134
דובי05/08/2011 13:21
מכבי חיפה עולה - כחול. גנק עולה - אדום.
השב   •  4631
אדום לנצח05/08/2011 13:31
ברור שחיפה( סתם צוחק)גנק קורעים אותם 5-0 אמן
השב   •  48
חיים אזולאי05/08/2011 14:06
אמן,אומרים לרוב אוהדי בית"ר.

אתם עוד יותר ההוכחה שהפועל לא באמת מייצגת את ישראל!
השב   •  65
133
גברי05/08/2011 13:21
השב   •  00
132
צחי גמל אדום05/08/2011 13:21
השב   •  70
131
דניאל.וישנבצקי05/08/2011 13:21
אבל יש לנו סיכוי הירוקים לנצח אותם
השב   •  20
130
הויקטור05/08/2011 13:20
השב   •  70
צהוב!!05/08/2011 13:43
חח מה פתאום קופנהגן הרבה יותר טובה מחיפה
השב   •  10
129
סער05/08/2011 13:20
השב   •  20
128
אורן05/08/2011 13:20
עדיף וטוב היה שחיפה קיבלה קבוצה טובה יותר על הנייר.
מה הם רצו לקבל ? קבוצה ברמה של בני יהודה? ומה יעשו באלופות? בושות?
אם חיפה תעבור אז מגיע לה להגיע לצמפיונס ואם לא אז תבינו לבד.
השב   •  50
127
אליקו05/08/2011 13:20
טוב מאוד ככה נוכל לראות מי יותר טובה ישראל או בלגיה (ליגות)ושאחר כך אנשים לא יגידו שחקנים שיוצאים לבלגיה יכלו להצליח באותה מידה בישראל.. אני מצפה שקורע את הרשת יעלו את הטוקבק הזה.. :]
השב   •  20
126
המקור05/08/2011 13:20
השב   •  20
125
אני05/08/2011 13:20
אוי דוידוביץ'' 5 עומד להגיע גם לרמת גן
השב   •  02
124
ירוק מלידה ועד המוות05/08/2011 13:20
השב   •  00
123
גבי- צ''לסי והפועל בדם05/08/2011 13:20
הפועל נלחמה אשתקד וזה עבד.אצטדיון ר''ג זה האצטדיון הכי מעצבן בעולם.
השב   •  10
122
רועי05/08/2011 13:19
לקנות את ברדה לפני המפגש.
השב   •  459
דניאל.וישנבצקי05/08/2011 13:22
אבל גנק לא תסכים ואין להם כסף
השב   •  41
חיים אזולאי05/08/2011 14:04
למה אתה חושב שאין להם כסף בכלל?

ואם לא,אז כאשר חיפה קונה את ברדה אז חיפה תשלם ואז יהיה לגנק כסף,לא כך?
השב   •  30
121
אלי05/08/2011 13:19
לי ברור שאני רוצה לראות את חיפה בליגת האלופות, תפנימו זה עוזר לכדורגל שלנו, אז בהצלחה ירוקים
השב   •  310
120
דוד המבין05/08/2011 13:19
יאללה חיפה הם בדיוק ברמה שלכם לא פחות לא יותר אל תפלו מהם תבואו עם התנשאות ולא כאנדרדוג ואז הכל יהיה טוב

השב   •  111
119
האזרח05/08/2011 13:19

יש שם יותר כסף לא יותר כדורגל

השב   •  61
118
ליאור05/08/2011 13:19
נתן להם גם!
השב   •  90
117
ירוק מלידה ועד המוות05/08/2011 13:19
השב   •  10
116
יהודי מצרי05/08/2011 13:19
יהיה בסדר חברים הגרלה קשה אבל זה אפשרי
השב   •  150
115
אולטרה גרין05/08/2011 13:19
השב   •  50
114
תותחן ירוק מהכרמל05/08/2011 13:18
אין לחיפה מה לשחק נגד גנק
אני מפחד מהמשחקים נגדם
השב   •  02
113
יואל05/08/2011 13:18

השב   •  38
ירוק חזק05/08/2011 13:31
השב   •  22
112
ירוק בדם !!05/08/2011 13:18
עם מלחמה ונחישות אנחנו יכולים לקרוע להם את הצורה !! אללה חיפה בוא נראה להם מיזאת האלופה של ישראל  , ואי ואי ואי ואי ואי ואי ואי ליגת אלופות !
מי זאת גנק ?
השב   •  60
111
אוריאל לוזון05/08/2011 13:18
עכשיו נראה איזה ליגה יותר טובה אלופת בלגיה נגד אלופת ישראל בהצלחה חיפה
השב   •  111
חיים05/08/2011 13:32
חיפה של העונה לא אותה חיפה של העונה שעברה
השב   •  00
110
סעיד שער 5 בלומפילד05/08/2011 13:18

השב   •  40
109
mta05/08/2011 13:18
אין לכם סיכוי גנק יתנו לכם בראש ובמיוחד ברדה להתראות ליגה אלופות שלום ליגה אירופית
השב   •  111
דוד סירוצקי05/08/2011 13:23
אם אנחנו מודחים מליגת האלופות אז נהייה בליגה האירופאית. בניגוד אליכם שאם אתם מודחים אז אתם יכולים להתמקד בלקחת אליפות שהשנה יש לכם סיכוי מאוד גבוה..
השב   •  31
108
Pato05/08/2011 13:18
קיבלנו את ההגרלה האפשרית הכי גרועה שיכולנו לקבל, גם אנחנו מארחים את המשחק הראשון וגם מול הקבוצה הכי חזקה שיכולנו להגריל, מצד שני זו הזדמנות אדירה להוכיח שהליגה הבלגית זו לא התקדמות.

נקווה לפחות להגרלות טובות של התל אביביות כדיי שיהיה לנו כמה שיותר נציגות וכמה שיותר ניקוד.

בהצלחה.
השב   •  70
107
מר לטין05/08/2011 13:18
סוף סוף נקבל את התשובה לשאלה, איזו ליגה עדיפה?
השב   •  90
106
הציוני האחרון05/08/2011 13:18
עכשיו מכבי חיפה חייבת להוכיח שהליגה הישראלית טובה מהבלגית, ואין הצדקה ששחקנים יוצאים לשם במקום לבוא לחיפה, או הפועל.

וכולם חייבים להחזיק אצבעות לחיפה! ניצחון שלה זה עוד נקודות דירוג לישראל!

הלוואי חיפה תנצח ותעלה, וקרב היום שבו 2 קבוצות ישראליות יהיו באלופות.
השב   •  250
105
אא05/08/2011 13:18
השב   •  13
104
סעיד שער 5 בלומפילד05/08/2011 13:18

השב   •  14
103
צהוב כחול05/08/2011 13:18
אז מה אם זה גנק זה לא בשמיים אתם יכולים לעבור אותם
השב   •  81
102
א.ג.05/08/2011 13:17
שהליגה הבלגית יותר טובה מהישראלית.
ואולי ברקוביץ, שרף וכול הליצנים יפסיקו לבלבל לנו את השכל שהליגה הבלגית פחות טובה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  45
101
אביחי05/08/2011 13:17
הוא יודע להוציא את הבלגים פראיירים
השב   •  781
איתי05/08/2011 13:45
חזק אחי!
השב   •  91
100
טין טין05/08/2011 13:17
אחרת יתחילו כאן קולות על כמה הליגה הזאת בלוף.
השב   •  20
99
מכביסטי+05/08/2011 13:17
מכבי חיפה חייבת חיזוק!! אחרת אין סיכוי שהיא עוברת את חבורת ברדה!
חבל.
השב   •  31
98
קוף משוגע05/08/2011 13:17
יש לנו הרבה יותר ניסיון מגנק ולדעתי אנחנו נעבור אותם אבל חייב להתחזק בעוד שתיים שלושה שחקנים אני אופטימי
השב   •  90
97
יותם ינאי05/08/2011 13:17
השב   •  00
96
מתן05/08/2011 13:16
אם אתם לא זוכרים אז לפני שנתיים בהגרלה קבלנו את הקבוצה "הקשה ביותר" זלצבורג ופתחנו להם תתחת וככה גם גנק
השב   •  633
ליעד05/08/2011 13:30

השב   •  56
עומרי05/08/2011 13:34
צודק רק אני מקווה שזה יקרא
השב   •  80
שי05/08/2011 13:49
אנשים שאומרים שחיפה מנצחת בטוח זה אוהד הצלחות כזה גועל נפש
השב   •  314
95
תמיד ירוק05/08/2011 13:16

מול קבוצה כמו גנק, מכבי חיפה חייבת להתחזק מיד, זו גם הזדמנות מצוינת להוכיח לכל שחקני ישראל שמכבי חיפה עדיפה על כל קבוצה בלגית, חובת ההוכחה היא על מכבי חיפה, בהצלחה ירוקים..

השב   •  220
94
פוקסי05/08/2011 13:16
כמה שזאת ההגרלה הכי קשה . לפי דעתי סוף סוף חיפה מגיעה באנדרדוג ומגיעה בלי לחץ ..מה ודבר שני גנק קבוצה איכותית מבחינת תקציב ושחקנים . אם חיפה רוצה להוכיח שמגיע לה להגיע לאלופות ולעשות שם משהו . זה הרגע ועכשיו היא צריכה להוכיח את זה . שיהיה בהצלחה לחיפה !
השב   •  120
93
אוהד ירוק05/08/2011 13:16
לפי דעתי, הגרלה מצויינת! הגיע הזמן להוכיח שהליגה הישראלית טובה יותר מהבלגית בדיוק כמו שהוככחנו שהיא יותר טובה מהליגה האוסטרית אז קדימה לתת בראש לבלגים!
השב   •  120
92
לא אוהב אספסוף ירוק05/08/2011 13:16
קלוש ביותר. הבלגים יותר טובים. גם יש להם בירה יותר טובה.
השב   •  2735
ירוק05/08/2011 13:26
לגבי הקבוצה, לא.
השב   •  117
91
ירוק תמיד בלב05/08/2011 13:15
לכולם שהפער בין הליגה הישראלית לליגה הבלגית לא כזה גדול כמו שעושים ממנו הליגיונרים.בליגה הבלגית יש אימפריות כמו ברוז'',אנדרלכט,סטנדארד ליאז'' וגנק אבל גם לנו יש את מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי ת"א שלא פחות טובות.אז יאללה מכבי שלי עוברים בע"ה את גנק!
השב   •  220
90
אפוקליפסה עכשיו.05/08/2011 13:15
חיפה צריכה לעבור אותם, ראיתי משחקים של גנק והם לא כזה להיט.
השב   •  111
89
דוד05/08/2011 13:15
סוף סוף נדע אם הכדורגל שלנו יותר טוב מבלגיה
השב   •  90
88
רותם05/08/2011 13:15
בהצלחה לאחים בירוקים באירופה!
השב   •  421
מלך ירוק05/08/2011 13:23
אתם נראים בכושר הכי טוב בליגה.
השב   •  140
רותם05/08/2011 13:43
תודה אחי
השב   •  70
87
רמי05/08/2011 13:15

השב   •  10
86
אוהד ירוק05/08/2011 13:15
השב   •  32
איל האדום05/08/2011 19:10
השב   •  10
85
דני05/08/2011 13:15

בס"ך הכול אלופת בלגיה לחיפה יש יותר נסיון ממנה באירופה וחיפה גם תתחזק

השב   •  50
84
בני05/08/2011 13:15
השב   •  00
83
רונן05/08/2011 13:15

חיפה חייבת,פשוט חייבת להתחזק.הגרלה כל כך קשה מול גנק מחייבת את הירוקים להתחזק על מנת לא להתבזות מול הבלגים.אני מאמין שזה אפשרי,משחק ראשון בארץ זה להיות או לחדול.בעזרת השם שנגיע לבמה הגדולה באירופה.

השב   •  70
82
ברצלונה05/08/2011 13:15
זה לא איזה ברצלונה לא איזה ארסנל זה גנק וחיפה תוכיחו שהליגה השיראלית טובה מהבלגית
השב   •  50
81
יהודה05/08/2011 13:14
השב   •  05
80
דניאל ירוק05/08/2011 13:14
השב   •  40
79
א05/08/2011 13:14

השב   •  28
מלך ירוק05/08/2011 13:24
מחר ההרכב השלישי שלנו פותח את הראשון שלכם.
השב   •  52
78
צחי גמל אדום05/08/2011 13:13
באסה חשבנו קראקוב תפגוש את חיפה.
השב   •  31
77
ירוק עצוב05/08/2011 13:13
"הפסדנו לקבוצה אירופאית" " הפסדנו לקבוצה שברדה התקדם אליה" " אנחנו עדיין רחוקים מהרמות האלו" אוי שחר שחר אני מעדיף ליגה ז'' מהמדיניות המסריחה שלך ככה גם כל האוהדי הצלחות שיגיבו לי תיכף יעופו כי הם יודעים שלי אין מה להפסיד וכמוני לעוד 7000 שאלו האוהדים האמיתיים של הקבוצה ולא איזה 37 אלף מנויים שמתוכם רק 7000 יודעים מי זאת מכבי חיפה באמת לפני 15 ו20 שנה
השב   •  37
76
עמי05/08/2011 13:13
כולם עוברים לשם בו נראה איזה ליגה טובה יותר
השב   •  20
75
שגיב הפועליסט05/08/2011 13:13
השב   •  10
74
גוני05/08/2011 13:13
שרנאוב
טווטחה כהן בוליט משומר
יא יא
גוסלה איברהימי ורד
דבאשווילי ימפולסקי
השב   •  23
אדום לעד05/08/2011 13:37
השב   •  30
תומר05/08/2011 13:53
השב   •  60
גוני05/08/2011 14:03
הפלייקמר שלהם שהרס לחיפה את החיים בשני המפגשים שטווטחה לא חטף לו פעם אחת
השב   •  20
תותחן ירוק מהכרמל05/08/2011 15:18
כי הוא כבר שיחק עם מריבור נגדינו והוא ישחק עם מריבור בפלייאוף של הל.הארופית
השב   •  20
73
עידן05/08/2011 13:13
ככה חיפה תראה איך היא תיראה בליגה ואולי בשלבים שאחרי
השב   •  30
72
דרוזי.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-מבית גאן.05/08/2011 13:12
נראה
השב   •  72
71
חיפאי ירוק05/08/2011 13:12
מכבי מול ברדה
השב   •  11
70
יקי05/08/2011 13:12
אם לא ננצח במשחק הראשון הלך
השב   •  30
69
ב"ש מלשינים05/08/2011 13:12
השב   •  14
68
דניאל king05/08/2011 13:12
איזה באסה לחייפה אבל לא נורא זה קשה אבל אפשר לעבור חיפה ניצחה קבוצות גדולות מגנק בהצלחה לחייפה
השב   •  150
67
דרוזי.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-מבית גאן.05/08/2011 13:12
?
השב   •  61
66
אדום לנצח05/08/2011 13:12
הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק הם קיבלו את גנק. ברדה כנס בהם!
השב   •  76
65
נדב05/08/2011 13:12
תענוג איך רציתי גנק חח
השב   •  527
מלך ירוק05/08/2011 13:27
הם הרבה יותר טובים מגנק
השב   •  120
remember05/08/2011 17:04
השב   •  40
64
דני05/08/2011 13:12

השב   •  10
63
מתן05/08/2011 13:12
במשחק הזה נראה את אלופת ישראל נגד אלופת בלגיה ונראה שחיפה תבעט אותם משם!
השב   •  80
62
m-aor05/08/2011 13:11
הישראלית או הבלגית .. ברדה בחייאת ברדה אל תשחק
השב   •  552
61
ירוק לבן05/08/2011 13:11
הליגה הישראלית יותר טובה מהבלגית! זה הזמן להוכיח זאת סופית!
השב   •  831
60
מילאנזי בדם05/08/2011 13:11

השב   •  33
59
מיקי05/08/2011 13:11
השב   •  2171
אדום לנצח05/08/2011 13:29
והלוואי תקבלו את אתלטיקו
השב   •  824
58
פ.צ קופנהאגן05/08/2011 13:10
השב   •  132
57
מורן05/08/2011 13:10
להחתים עוד 2 שחקנים
השב   •  151
56
יואל05/08/2011 13:10
השב   •  311
55
מאמין05/08/2011 13:10
מי הם בכלל!
השב   •  639
ירוק עולה05/08/2011 13:12
דיי כבר אם הזלזול הזה לא פלה שאנכנו לא משחקים טוב
השב   •  132
54
הפועל באדום מתל אביב05/08/2011 13:10
קיבלתם את גנק. יהיה לכם קשה מאוד. בכל מקרה קשה לבחור צד: מצד אחד חיפה נקודות לישראל בדירוג, ומצד שני גנק זה ברדה ששיחק אצלנו ואחד השחקנים הישראלים הכי מובילים באירופה.
השב   •  2214
אסף לוץ05/08/2011 13:21
ברור שעדיף שחיפה תעלה.אתה משווה בין שחקן ישראלי לקבוצה ישראלית?
השב   •  210
53
ירוק05/08/2011 13:10
אני אומר גנק !
השב   •  63
52
חוחיחשלי05/08/2011 13:10
יאללה בהצלחה חיפה הכול אפשרי וברדה שמן
השב   •  812
ירוק עולה05/08/2011 13:12
השב   •  91
51
רותם05/08/2011 13:10
סוף סוף נגד קבוצה בלגית!
קדימה חיפה, תראו לכולם שאנחנו יותר טובים מהבלגים!
השב   •  1052
50
גנק05/08/2011 13:10
אז יאללה ליגה אירופאית
השב   •  25
49
ליאור מהפייסבוק05/08/2011 13:10
גנק
השב   •  30
48
דני05/08/2011 13:10

השב   •  61
47
מיכאל05/08/2011 13:09
מלמו נגד זאגרב קראקוב נגד אפואל ניקוסיה
השב   •  70
46
מכבי חיפה אלופה05/08/2011 13:09
יותר טובה מהליגה הבלגית
השב   •  1315
גיא05/08/2011 13:51
מה שעומד להפועל ת"א ולמכבי חיפה לרועץ השנה ולמכבי חיפה שנה שעברה (מינסק)הוא הנטישה ההמונית של שחקנים טובים והקושי שבהתחברות לשחקנים חדשים בפרק זמן כל כך קצר.בניגוד לויסלה קראקוב וגנק שנמצאות בפורמה טובה ומהן כמעט ולא יצאו שחקנים לליגות אירופה כך שהבסיס שלהן נשאר חזק והמומנטום שלהן עדיין חיובי.הן מזכירות לי את מכבי חיפה הטובה שהגיעה עד לשמינית מול פארמה במחזיקות.היינו חסרי ניסיון אבל מחוברים בצורה טובה.ראיתם שכשחיפה החלה את העונה שעברה לא מחוברת היא הפסידה למינסק ושיחקה בהתחלה חושך וכולם ניבאו להפועל ת"א אליפות בהליכה עד שחיפה התחברה.בכושר של סיום העונה שעברה עם ליאור חמד ובנאדו אנחנו עוברים את גנק בהליכה.אבל עם ההרכב הלא מחובר הזה ועם כל המוצהבים(מזל שמשחק ראשון אצלנו - גנק יבואו להתגונן כך שחסרון הבלמים לא יורגש) אני מאוד סקפטי לגבי העפלה לאלופות.יאללה שיקנו שחקנים מגנק!
השב   •  62
45
יאיר05/08/2011 13:09
מכבי חיפה נגד גנק
השב   •  40
44
שימי05/08/2011 13:09

השב   •  40
43
אליחי המלך05/08/2011 13:09
אליניב ברדה חוזר לישראל!
השב   •  61
42
אלעד05/08/2011 13:09
השב   •  100
41
מכבי05/08/2011 13:09
יריבה קשה אבל אפשר לעבור!
השב   •  131
40
בן05/08/2011 13:09
השב   •  10
39
ערן05/08/2011 13:09
אני לא מאמין
השב   •  10
38
פרופסור גולובוביץ''05/08/2011 13:09
השב   •  20
37
שלומי05/08/2011 13:09
השב   •  00
36
עידן האדום05/08/2011 13:09
ח אכלתם אותה
השב   •  33
35
מוו05/08/2011 13:09
השב   •  11
34
צחי גמל אדום05/08/2011 13:09
מכבי חיפה מול גנט של ברדה שיהיה המון הצלחה לירוקים.
השב   •  56
33
סמי05/08/2011 13:09

השב   •  30
32
שלומי05/08/2011 13:09

השב   •  30
31
ירוק05/08/2011 13:09
השב   •  00
30
ירוק תמיד בלב ורק קבוצה אחת אוהב05/08/2011 13:09
השב   •  11
29
ואוו05/08/2011 13:09
איזה באסה דווקה גנק..
השב   •  20
28
עומר05/08/2011 13:09
יהיה קשה !!
השב   •  40
27
אדום בנשמה!!05/08/2011 13:09
לא פשוט בכלל לא פשוט בכלל אבל שיהיה המון המון בהצלחה!
השב   •  320
מגרש ביתי זה הכי חשוב05/08/2011 13:52
לגנק יש איצטדיו ביתי מאוד ולכן חייבים לתת להם בראש באיצטדיון ביתי!
השב   •  30
26
בן05/08/2011 13:08
השב   •  20
25
מכבי תמיד בלב אותך אני אוהב05/08/2011 13:08
השב   •  13
חיים אזולאי05/08/2011 13:58
השב   •  40
24
אדום לבן בנשמה05/08/2011 13:08
השב   •  21
23
איתי05/08/2011 13:08
השב   •  10
22
צחי גמל אדום05/08/2011 13:08
השב   •  51
21
סמי05/08/2011 13:08

השב   •  81
לארח במגרש ביתי זה הכי חשוב05/08/2011 13:50
למה ר"ג? למה?
השב   •  32
20
קובי גורדני05/08/2011 13:08
וגנק
השב   •  60
19
סמי05/08/2011 13:07

השב   •  10
18
מישהו מאשי05/08/2011 13:07
מכבי יא אפסים רק הפועל מנצחים
השב   •  24
17
הפועליסט05/08/2011 13:07
השב   •  51
16
FC Santa Coloma מ-198605/08/2011 13:07
דודלאנז'' (איי פארו), בודו גלימט (נורבגיה), ארצ''יספור (טורקיה), סנטה קולומה (אנדורה), ואדוז (ליכטנשטיין).
השב   •  71
מני05/08/2011 13:28
לפחות תדייק במה שאתה אומר
השב   •  10
15
דניאל צהוב בנשמה05/08/2011 13:06
למרות שקשה לי להאמין שתעלו כי היריבות קצת חזקות ואתם לא מחוברים.
השב   •  110
14
הפועל באדום מתל אביב05/08/2011 13:06
ושיעלו לליגת האלופות. אני רוצה שכל הישראליות יעלו כולל מכב*, כי בתכלס לי וכל אוהדי הפועל (חוץ מהקומץ בשער 5) חשוב מהכדורגל הישראלי. בעזרת השם ב2013/2014 אנחנו וחיפה (הנציגות הכי טובות בישראל) נעלה לליגת האלופות.
השב   •  566
ירוק05/08/2011 14:07
השב   •  81
רותם05/08/2011 14:56
נעלה לליגת האלופות. כי כמו שאתם נראים עכשיו גם ליגה אירופית לא תעלו
השב   •  57
13
הפועליסט05/08/2011 13:06
השב   •  1228
ירוק05/08/2011 13:14
השב   •  204
אחד שמבין.05/08/2011 13:35
השב   •  105
הפועליסט05/08/2011 14:42
עשיתי טעות אחת מה קרה?
אני בטוח שאתה עשית יותר טעויות היום מכל חיי יא 0 
השב   •  98
12
מכבי חיפה בלב ובנשמה05/08/2011 13:06
אני שונא אותך הפועל
השב   •  235
11
זה שמבין05/08/2011 13:06
אפילו שהם לא התחילו בול בזמן הוא חייב להגיד שהם שעון שוויצרי (בגלל שזה בשוויץ).
השב   •  280
10
מתן05/08/2011 13:05
לא משנה מי יביאו לכם מקווה שתעברו אותם שהיה לכם בהצלחה :)
השב   •  331
9
אבוללה05/08/2011 13:05
מיהי הקבוצה בעלת המאזן הגרוע ביותר אי פעם בתולדות ליגת האלופות רמז: מדובר בקבוצה ישראלית, כן,כן.
השב   •  70125
בן05/08/2011 13:08
השב   •  434
ירוק05/08/2011 13:10
לא נשכח שהבוס שלכם התקמצן על משקאות אנרגיה.
לא נשכח שאתם לא מנצחים בדרבי כבר 10 שנים.
לא נשכח שאירופה בשבילכם היא אפילו לא אופציה לחלום והמקסימום שאתם חולמים עליו הוא לשרוד בליגה.
לא נשכח שקבוצת האם שלכם היא הגועל ת"א ואתם בעצם מעריצים אותה ולא את מועדון הסרדינים שלכם.
לא נשכח שבחיפה יש רק מכבי.
השב   •  878
זה שמבין05/08/2011 13:12
ידעתי
השב   •  313
ירוק בנשמה05/08/2011 13:12

ומי זאת הקבוצה שבחיים לא תגיע  לליגת האלופות?
רמז היא קבוצה אדומה מחיפה.
 

השב   •  415
עמית05/08/2011 13:18
0-0-0-0-0-0-0-0-0
השב   •  1226
גיל05/08/2011 13:27
מי הקבוצה שבחיים לא תיקח דרבי? רמז: מהעיר חיפה לבושה בחולצות אדומות בין העונים נכונה יוגרל צעיף של אותה קבוצה.. פשוט כץ ממן אותנו וזה מה שמצאנו ו12 שקל.
השב   •  295
יבנאי בדם05/08/2011 14:05
השב   •  92
אוהד מכבי חיפה05/08/2011 17:03
השב   •  46
8
אדום אדום05/08/2011 13:05
אני מקווה שחיפה יקבלו את ויסלה קראקוב, כי אני יודע שגם אם הם לא הכי בכושר עכשיו הם יוכלו לעבור. שיוכיחו לכל המעריצים של מליקסון שהליגה הפולנית ממש לא כזה שוס.
השב   •  264
7
מכבי חיפה אימפריה05/08/2011 13:03
רק לא הם
השב   •  504
6
מכבי05/08/2011 13:03
מכבי חיפה עולה לבתים-כחול
מכבי חיפה מודחת בפלייאוף-אדום

בהצלחה חיפה אני בכחול
השב   •  303110
גכהד05/08/2011 13:24

השב   •  315
אדום לנצח05/08/2011 13:32
השב   •  516
5
shalata05/08/2011 13:03
השב   •  1666
זה שמבין05/08/2011 13:13
השב   •  587
מכבי תמיד בלב אותך אני אוהב05/08/2011 13:53
השב   •  323
4
מכביסטית05/08/2011 13:03
השב   •  161
3
הנביא05/08/2011 13:03
נמשיך עם המסורת נגד קבוצות מאוסטריה
השב   •  262
2
מכביסטית05/08/2011 13:02
השב   •  5213
1
ירוק לבן05/08/2011 13:02

השב   •  158
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */