יום שלישי, 01.04.2025 שעה 09:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

בחיפה מודאגים ממשחק ההגנה: זה לא נראה טוב

אחרי ה-2:1 לק"ש ורגע לפני הגומלין מול מאריבור, לחץ בכרמל: "אין רגע של שקט. מזמן לא הפסדנו כ"כ הרבה". שאראנוב יחזור להתאמן. צפו בתקציר

|
ההגנה של חיפה. אכזבה בקבוצה (עמית מצפה)
ההגנה של חיפה. אכזבה בקבוצה (עמית מצפה)

מכבי חיפה תחזור אחר הצהריים להכנות לקראת המשחק מול מאריבור ברביעי, כשברקע ההפסד 2:1 לק"ש בגביע הטוטו ואיתו לא מעט סיבות לדאגה למאמן אלישע לוי. בחיפה לא רגילים לכמות כזאת של הפסדים, כולל משחקי האימון באוסטריה, מה שמוכיח ששיחרורם של חמישה שחקני מפתח השפיע על הקבוצה.

אחד השחקנים בקבוצה אמר ל-ONE: ”אין לנו רגע של שקט. המצב לא סימפטי כרגע ואנחנו חייבית להתלכד ולהתחבר. אנחנו לא זוכרים תקופה בה היינו מפסידים כל כך הרבה משחקים כולל מחנה האימונים, זה יותר מידי הפסדים וזה לא נראה טוב. משחק ההגנה שלנו חייב להשתפר. מתברר שלוקח זמן לחבר את הקבוצה".

הבלם סארי פאלח ששיחק בהרכב במקום אנדריי פיליבסקי שייעדר בתקופה הקרובה בגלל פציעה היה אחת מנקודות האור וימשיך לקבל קרדיט גם במשחק מול מאריבור.

בויאן שאראנוב אמור לחזור ולהתאמן ויהיה בסגל למשחק, אך אלישע לוי עדיין לא קיבל החלטה מי יעמוד בשער - ניר דוידוביץ' שהורחק מול ק"ש או שאראנוב. חשוב לציין שבשלב זה הסיכוי נוטה לטובת דוידוביץ'.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו בחיפה מפסידה 2:1 בקרית שמונה

כך או כך, שוער הירוקים לא יוכל לשחק בדרבי החיפאי שבוע הבא במסגרת גביע הטוטו. לדוידוביץ שהורחק, ולחבריו לקבוצה, היו לא מעט טענות לעבר השופט אוראל גרינפלד שקבע פנדל לזכות ק"ש והרחיק את השוער. לטענת השחקנים אבוחצירא עשה הצגה ולא היה מקום לקבוע פנדל.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אלישע: חשוב יותר שננצח ברביעי

מי שאמורים לחזור להרכב במאריבור הם אייל משומר, אייל גולסה וצמד החלוצים וויאם עמאשה ו-ולדימר דבאלשווילי. יניב קטן לא יהיה כשיר ולא יכלל בסגל למשחק. הקבוצה תצא ביום שלישי עם מטוס חכור למאריבור ותחזור מיד לאחר המשחק.

שי מימון בהלם לאחר השער העצמי (עמית מצפה)
שי מימון בהלם לאחר השער העצמי (עמית מצפה)
 

לכתבה זו התפרסמו 142 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 142 תגובות ב-114 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
114
אאוטסיידר31/07/2011 21:14
ושי מימון לא פחות גדול
הגול הכי מהיר ממתי שהמציאו את הכדורגל תוך פחות מ- 5 שניות
אז למה אומרים שאלישע לוי לא יודע לעשות חילופים
השב   •  01
113
אלעד31/07/2011 20:03
כבר שנתיים אני אומר את זה!
השב   •  00
112
צפוני כחול31/07/2011 19:49
מה אתם אומרים! ברצינות? לשמוע אותכם מיללים שהשופט "קיפח" אותכם - זה ממש תענוג. חבל באמת שהפנדל הזה היה מוצדק. היה הרבה יותר כיף אם זה לא היה מוצדק.
השב   •  20
111
ידיסלקט31/07/2011 19:06
איך רוצים אירופה אם בלם שלא יודע טוב אנגלית, נכון שיש לו נתונים פיזיים טובים והגנתיים , אבל חלק של תיאום בין שני הבלמים חלק לא פחות חשוב מפיזיות בהגנה, אני מציע להביא קשר אחורי ישראלי כמו תמיר כהןן ולהביא  עוד בלם  איכותי ..
השב   •  10
110
לארי31/07/2011 19:01
מי בעד ?
השב   •  63
109
רפאלוב המלך31/07/2011 18:54
איך אפשר לשחק שליגת האלופות או ליזכות באליפות הליגה עם יש לך בקבוצה את טאווטחה, גדיר, דבאלשווילי, בוקולי וקטן אלה שחקנים שמתאימים להפועל דביר בקושי!
השב   •  12
108
הציוני האחרון31/07/2011 18:10
                    ניר

           בולייאט    קינן
משומר                        מסיללה

                    כיאל
    ימפולסקי                 ורד

                   גולסה

            חמד    עמאשה
השב   •  03
107
אלישע @ יענקל''ה31/07/2011 17:59
השב   •  00
106
ירוק זוהר31/07/2011 17:54
יש לנו שחקנים טובים שרק צריכים להתלכד ולהבין אחד את השני תוך כדי משחק הבעיה העיקרית שלנו היא בעמדת המאמן שמשחק על 1-0 קטן או 0-0 בגלל זה כשחיפה חוטפת גול אז התוצאה היא תיקו ואם לא אז נצחון קטן ודחוק איפה חיפה ההתקפית והמבריקה זה הכל בידי המאמן ולכן המאמן חייב ללכת עשה את שלו צריך להביא את עטר או ברקוביץ דחוף ורק אז תראו קבוצה סוג של 2003 04 לבינתיים אנחנו האוהדים אוכלים את הלב ובתוך תוכנו כל אחד מרגיש איך ליגת האלופות הולכת ומתרחקת לנו מול העיניים מקווה שאני טועה בהצלחה לכל הישראליות ומקווה שנעלה לפחות לשלב הבא
השב   •  10
105
ירוק כהה31/07/2011 17:53
המאמן ושאר הצוות הטכני! מה שאנחנו צריכים זה מאמן חיזוק!
השב   •  00
104
יוסי31/07/2011 17:48
כל עונה חיפה מתחילה רע ובהמשך לוקחת אליפות!
השב   •  00
103
ירוק כהה31/07/2011 17:41
אותו סיפור היה כשהיה בהפועל פ״ת ובמשחק גביע הטוטו עשה הצגה וסחט פנדל ואדום לדבידוביץ. תמיד היה שחקן מלוכלך, קללת אבוחצירה 2.
השב   •  00
102
בר ודניאל31/07/2011 17:31
מכבי חיפה השנה תיקח את ליגת האלופות
השב   •  00
101
מיקי31/07/2011 17:26
חתיכת משחק זה!
השב   •  00
100
איתי31/07/2011 17:13
הכי טובב. אחלה בלמים יש שם
השב   •  20
99
תביאו את מאור31/07/2011 17:10
אבל טעיתה בדבר אחד אם אנחנו עפים מול מאריבור אז אנחנו יורדים לפלייאוףהליגה האירופית
השב   •  02
98
פרדי הביתה31/07/2011 17:07
השב   •  00
97
משה31/07/2011 16:53
די עם ההצגות, דוידוביץ ומימון החוצה!
השב   •  30
96
עדי31/07/2011 16:43
יש דבר אחד שאני לא מבין מה עשו חיפה כל הפגרה וחודש אחר כך איפה הצוות המקצועי היה לעזאזל.
למה הקבוצה נראית ככה לא מחוברת לא מצליחה לייצר הנעת כדור כמו שאנחנו רגילים לראות ולמה בדקה
ה90 מתחילים לחשוב על רכש הרי כולם יודעים שאתה קונה שחקנים בדקה ה90 המחיר שלהם עולה יותר מה קורה כאן יש משהו לקוי בניהול על המגרש. נראה אלישע לוי איבד את הקסם שהיה לו ובלי קטן עם כל הכבוד לכולם חיפה נראית בלי מנהיג על המגרש.
השב   •  10
95
meg31/07/2011 16:34

השב   •  20
94
meg31/07/2011 16:32

השב   •  20
93
sami31/07/2011 16:30
בלם שהיה מתאים לבית"ר בתקופה כזאת חבל
השב   •  40
92
טיטו בנדיטו31/07/2011 16:04
חברים עצוב מאוד שביום רביעי תגמר לנו העונה האירופאית לאחר ששנה שעברה טעמנו טעם מר מעוד מאובדן האליפות ועד דינמו מינסק. ועכשיו ביום רביעי חלום ליגת האלופות יגמר ונחיל לחלום רק על "ליגת החלומות" (אולי בשנה הבאה נגיע שוב למעמד הזה) כרגע נחזור לביצה שלנו  אבל הפעם אנו לא יכולים אפילו לקחת אליפות השלד של הקבוצה כ"כ חלש אין הנעת כדור קבוצה כזרת אינה יכולה להסתמך על שחקן או שניים יהיו כאלה שיגידו תן להם זמן להתחבר. אין זמן לדברים האלה לא ברמות האלה של ליגת האלופות אין חיה כזאת! היינו חייבים להתעורר ומהר כולם היו מסונוורים מהניצחון על בוראץ 5-1 זה רק בגלל שהכושר של הבוסנים היה לקוי מאוד והיה להם קשה בחום פה. אבל תראו את מאריבור קבוצה פחות טובה מאקטובה עשו לנו את המוות פירפרו אותנו על כל המגרש  ההפסד 3-2 לבוראץ בחוץ היה כתוב כבר על הקיר רק שאף אחד לא רצה להסתכל על הכתובת הזאת כמו שרובנו אומרים  לעצמנו "יהיה בסדר נסתדר הרי בסוף נעלה שלב" אין קסמים פה!! אנחנו לא מספיק טובים לליגת האלופות אז אל תזילו דמעה אחת יום רביעי שנסיים את הקמפיין הקצרצר הזה ואולי בשנה הבאה נשחק בליגת האלפות ונעשה חיים משוגעים אבל לא נגיע לשם אם לא ניהיה אלופי הביצה המקומית שאפילו הביצה נעראת כ"כ קשה להתראות ליגת אלופות שלום לביצה! תנו את דעתכם!
השב   •  90
ליאור..31/07/2011 16:37
וואלה צודק אחי ועוד יניב קטן לא משחק אז בכלל כולם יתפזרו להם וילחצו בסלובניה אני מקווה שאני טועה..
השב   •  00
טיטו בנדיטו31/07/2011 16:45
גם אני רוצה לטעות. אני רוצה להגיע ליום רביעי ולשמוח אבל המציאות כנראה תיהיה אחרת ועוד באמת שקטן לא משחק ויגידו שהוא מסורבל וכבד ומאט אבל הוא עושה סדר על מגרש כל שחקן יודע איפה הוא נמצא
השב   •  00
צפוני ירוק31/07/2011 19:39
דיבור על תבוסה מביא תבוסה אנחנו אלופים ונקרע לבוסנים את הצורה
השב   •  10
91
צהוב כחול מלידה31/07/2011 15:46
הגאלאקטיקוס ששחר בנה יקרוס ביום רביעי.
השב   •  22
90
דינקו-דינקו צופן העתידות31/07/2011 15:27
חבל לי על סיידו כי הוא נלחם..
הייתי מעדיף שיעיפו את פילאבסקי
ויביאו את איציק כהן וטל בן חיים
ואם יהיה אפשר אז את תמיר כהן
השב   •  11
89
ירוק עולה31/07/2011 15:21
בסוף אנחנו נצליח יש עוד פחות מחודש להתגבש ונצמצם פערים ממכבי תל אבי והפול תל אביב ונתחרה על האליפות
השב   •  04
88
השרוף31/07/2011 15:15
השב   •  00
87
ירוק בנשמה31/07/2011 15:14
השב   •  41
86
תביאו את מאור31/07/2011 15:08
השב   •  11
85
ירוק בצמרת31/07/2011 15:04
הוא היה חסר אם היה בכושר מלא, כאשר הוא יוצר תלות בו ועם כושרו הפגום הוא רק פוגע בקבוצה לטווח הארוך , צריך להצעיר את הקבוצה , צריך מאמן שינהיג ויעשה סדר. קטן הרבה הרבה מעבר ליכולת הטובה וכושרו . 
השב   •  10
84
ירוק בצמרת31/07/2011 15:01
עדיף במקום זה לקיים משחקי ידידות מול קבוצות מאירופה .
השב   •  10
83
לירן31/07/2011 14:51
השב   •  41
82
יצחק31/07/2011 14:48
ינקלה אתה חייב להוציא קצת כסף מהכיס זהו כבר נגמר הסוס של חיפה יגנבו לנו אותו ואתה תצתער
השב   •  21
81
אדום עולהה31/07/2011 14:32
אל תרדו על חיפה זה היה הרכב שני יש להם הרכב יותר חזק והם רוצים לשמור אותו ליום רבעי ובמיוחד כי יש לנו דרבי ומכבי ת"א השתפרה ואם מכבי ת"א תנצח מכבי חיפה יצחקו אלינו אז לא לרדת על קבוצה מאוד חזקה בהצלחה לך חיפה בליגת האלופות ב"ה אתם תביאו את הכוד לישראל(גם אנחנו)
השב   •  140
80
ZUZU31/07/2011 14:28
למה כולם ממשיכים לרדת על שחר, שעושה כל שנה בית ספר לכל הליגה הזאת למה כולם שופטים את חיפה עוד לפני שהעונה התחילה, רק אחרי 3 משחקים שבשניים מהם שחקנו עם חצי הרכב? למה כולם ממהרים להכתיר ולהשפיט שחקנים כאילו שהם המציאו ת''גלגל?! קיצר צאו מהסרט שלכם, קהל מפונק של הצלחות, גם השנה נקח אליפות ונמשיך לשלוט פה בכדורגל ביד רמה, וכל אוהדי הקבוצות האחרות: יחיו הקנאים ויסבלו!
השב   •  90
79
יוני בוני31/07/2011 14:26
לראשונה מאז שהוא הגיע הוא צריך לבנות קבוצה, מרוני לוי הוא קיבל סגל טוב עם שחקנים מצויינים במיוחד הצעירים, ואז כהרגלו התחיל לזרוק את הטובים..
והפעם לראשונה הוא לא צריך להשלים שחקן פה ושחקן שם, אלא לבנות סגל שלם בדיוק כמו שעשה עטר בנתניה ובן שמעון בקר"ש רק עם תקציב הרבה יותר מכובד ועם קבוצה שכל שחקן ישראלי חושק לשחק בה.. עכשיו נראה מה אלישע שווה..
השב   •  00
עמרי31/07/2011 20:40
השב   •  00
78
אלישע הבייתה31/07/2011 14:26
לשחרר: אלישע (!), דבא (מי שלא מבין בכדורגל, בבקשה שלא יגיב ויספר לי איזה שחקן טוב הוא מול קבוצות בשקל וחצי), ואת כל מערך הסקאוטינג הכושל.
להשאיל: טוואטחה
לא להשאיל: זגורי
לספסל: בוקולי, קטן
להביא: קשר עושה משחק זר ברמה גבוהה (על משבצת הזר של דבא), אם אפשר אז פדרו גלבאן אופציה מצויינת, עוד בלם ישראלי (איציק כהן?)

וכמובן הכי חשוב, להביא את ראובן עטר האחד והיחיד!! ההתמחות שלו היא שחקנים צעירים ומוכשרים, וזה בדיוק מה שיהיה לחיפה בחלק ההתקפי ברגע שייפטרו מקצת משקל עודף. 

יענקל''ה, לא רק שעוד אפשר להציל את העונה, אפשר עם השינויים האלו לעשות עונה אדירה! עוד לא מאוחר! בבקשה תקשיב כבר לאוהדים!! אלישע לא ראוי, ולעולם לא היה ראוי לאמן את מכבי חיפה, עם כל הכבוד לבית שאן. היא לא אמורה להוות כרטיס כניסה למועדון הפאר! לעומת זאת, סמל אגדי של המועדון אשר לקח קבוצה בינונית והפך אותה לקבוצת פלייאוף עליון הוא יותר מראוי
השב   •  61
77
איציק הירוק31/07/2011 14:22
כל מי שמלכלך על קטן הוא גם טיפש וגם לא מבין בכדורגל קטן חסר ורואים את זה במשחקים האחרונים
השב   •  32
76
אלישע תתעורר31/07/2011 14:19
דוידוביץ'', עם כל הכבוד לשראנוב, היה יותר טוב במשחק הראשון. עותמאן יכול לשחק מגן שמאלי, זה האופציה הכי טובה כרגע. משומר ימני. פלאח ובוליאט בלמים ושהאל יעזור לנו.
גולסה וימפולסקי באמצע, ורד ואזולאי באגפים, עמאשה ודבאשוילי מקדימה.
לא אוהב את דבאשוילי אבל הוא היחיד ששיחק במשחק הראשון. אפשר גם לשים את גדיר עם עמאשה ישחק כמו בשבוע שעבר.
השב   •  10
75
ירוק בדם31/07/2011 14:19
הוא מסוג המאמנים שיענקל''ה אוהב.
הוא לא דורש הרבה כסף, הוא לא משחק כדורגל יפה אבל הוא מאמן שיודע לקחת אליפויות. יש לו את החוש הזה שיודע מה צריך לעשות בשביל לקחת אליפות אבל החילופים שלו זוועה והכדורגל שלו מגעיל.
אבל עדיין אני סומך על יענקל''ה הבנאדם יודע מה הוא עושה אז כל עוד מכבי חיפה תהיה במקום 1-2 אחרי 10 מחזורים בערך אז אני מרוצה כי זה אומר שהקבוצה חרא, אבל קצת פחות חרא מהשאר.
השב   •  10
74
גיא31/07/2011 14:14
"מה שמוכיח ששיחרורם של חמישה שחקני מפתח השפיע על הקבוצה."
חמד ,רפאלוב ובנאדו ממתי הם 5?
הרי מסיללה כמעט כל העונה שעברה לא שיחק אז הוא ממש לא כל כך נחשב.
מי עוד עזב שהשפיע?
וחוץ מזה אם אלישע יודע שעוזבים אותו אלה היה צריך להביא מחליפים ראויים.
מי הובא? שראנוב כשהיה ניתן לרכוש מבית"ר את הרוש שהיה מביא איתו מניה בטוחה.
הובא בוליאט במקום בנאדו , היה ניתן להביא מחליף ישראלי טוב ומוכר אבל לא בוכה.שיהיה.
הובא וויאם עמאשה במקומו של תומר חמד - לדעתי התחזקנו בעמדה הזו.
הובא חן עזריאל כחלוץ נוסף.
אז מה יש לנו פה?  הגנה וחוד יחסית משופרים אבל מי הובא במקום רפאלוב בדיוק? לסמוך על גולאסה שייסחב את הקבוצה זה אחראי? אם אין לך קישור הקבוצה מפוררת וכרגע אין לנו אמצע חזק שיכול להתמודד שווה בשווה עם קבוצות  שעל הנייר תקציבן קטן משלנו.
אלישע חייב להתעופף על הכנת קבוצה לקויה לעונה.

השב   •  10
73
אמת31/07/2011 14:11
מייד אומר-לדעתי הטעות הכי גדולה של קשטן היה להחליף את ניר באוואט-התוצאה הייתה הרת אסון לנבחרת והסטטיסטיקה מוכיחה שניר שוער טוב יותר.
ברם,
לאחרונה ניר איננו יציב-משחק הרגל שלו,הוא חבית חומר נפץ!
משחק הגובה שלו-זה אישפוז במחלקה קרדיולוגית.
במריבור:
יהיו הרבה הגבהות לרחבה,הרבה קרנות-ניר לא בנוי לזה!
חייבים את שארנוב בשער-הוא הרבה יותר יציב במשחק הגובה ומשחק הרגל שלו טוב בהרבה.
שארנוב בשער=שלב הבא!
השב   •  30
72
עמית31/07/2011 14:02
כבר מהמשחק הראשון ראו שההגנה לא מחוברת רק עכשיו עליתם על זה צריכים בלם וקשר אחורי די להביא חוצים יש לנו מספיק, ובקצב הזה יותר מחצי מהחלוצים שלנו(ויש הרבה) בקושי ישחקו משחק אחד העונה.
השב   •  00
71
אוהד נודד31/07/2011 13:58
אין מה לעשות מוכרים שחקנים טובים ומביאים שחקנים ברמה נמוכה  קבוצה בלי מנהיג בלי התקפה ובלי הגנה להתחזק ומיד
השב   •  11
70
אשקלוני31/07/2011 13:56
דבר ראשון להחזיר את מסיללה לקבוצה דבר שני להשאיל את טוואטחה לנתניה כי גם חסר להם מגן שמאלי אזהוא ישחק ותחת ראובן עטר הוא יפרח ויחזור אלינו הרבה יותר טוב דבר שלישי להביא את איציק כהן מעכו ליד בולייאט ודבר רביעי לשחרר את סיידו ולהביא את בארוסו ואז תהיה לנו קבוצה קטלנית כסוף סוף ההגנה שלנו תהיה טובה שבשער שארנוב והגנה מסיללה בולייאט כהן משומר
השב   •  112
אלישע הבייתה31/07/2011 14:16
סתום
השב   •  41
69
אורי.31/07/2011 13:52
משחק בגביע בטוטו נחשב משחק רשמי.אז למה אפשר לשחק שם עם שחקנים נבחנים שלא חתמו על חוזה?
השב   •  10
68
שער 731/07/2011 13:36
בפלייאוף הם בטוח יעופו ואז ישחקו איתנו בליגה האירופית. הסיבה היחידה שחיפה לקחת אליפות בשנה שעברה היא שהפועל שיחקו הרבה יותר משחקים ונגד קבוצות איכותיות. זה שחיפה עפה מול מינסק ועשתה נצחונות דחוקים בליגה גרם להם להגיע רעננים יותר לליגה ולעבור אותנו. בלי זה לא היה להם שום סיכוי.
השב   •  57
אז התקזזנו,לא?31/07/2011 14:42
בשורה תחתונה: עם קבוצת המאה שלכם לקחתם רק אליפות אחת! כשאנחנו עם אחת הקבוצות הבינוניות שלנו בעשור האחרון לקחנו 2. אה, לקחתם גם 2 גביעים שזה גם הפועל ר"ג וסכנין עשו..
השב   •  60
67
שער 731/07/2011 13:34
אתם גם אמרתם לזרוק את בנאדו ויש לכם מזל שלא הקשיבו לכם. אתם גם אמרתם שאלישע לא מתאים ולקחתם איתו כבר אליפות שניה. כצועקים הרבה שטויות בחלק קטן מהם תמיד תהיו צודקים.

בקיצור אין לכם שום הבנה בכדורגל מעל קבוצה אחרת ואתם עדיין קהל מגעיל וקהל של הצלחות.
השב   •  69
66
רחלי31/07/2011 13:33
השב   •  03
65
עמית31/07/2011 13:29
מול בוראץ הם שיחקו טוב ומול מאריבור וק"ש הם שיחקו גוע
השב   •  10
64
מילים מהלב..בהצלחה למכבי חיפה היקרה31/07/2011 13:28
אני אוהד מכבי חיפה שלושים שנה..
ואוהד אישי לשחר אבל מה שהוא עושה השנה פשוט לא יאומן יש לו הזדמנות לעלות לליגת האלופות והוא מסרב לה..אני מופתע ולא מאמין למה שקורה..
אבל מהנסיון אני מאמין בכל זאת לשחר שיפתיע את כולנו בשינוי שאף אחד לא חשב עליו ..בהצלחה לשחר ולמכבי חיפה
השב   •  00
63
גבי31/07/2011 13:26
השב   •  10
62
דניאל31/07/2011 13:25
יאללה הפועל זאת ההזדמנות לאליפות! רק קחו נקודות אצל הקטנות
השב   •  14
61
סנטה קולומה31/07/2011 13:24
תמיר כהן/קובי דג''אני/ניר ביטון ובלם אחר במקום שי מיימון אני הייתי מעדיף את עודד גביש/אושרי רואש (בלי שום קשר לזה שהוא בהפועל חיפה)/איתן טיבי/רמי גרשון (להציע סכום כסף גבוה)
השב   •  00
60
שי31/07/2011 13:16
להחזיר את מסיללה לקבוצה, הוא אמנם מגן ולא בלם אך ייתן שקט הגנתי לפחות בעמדה שלו. אני לא מבין את שחר, בשביל מה הייתה רכישה של עזריאל. 4 מיליון שקלים שיכלו ללכת לחיזוק ההגנה עם איציק כהן, ובלם זר. אולי גם איזה קשר אחורי. שחררו את הבלמים, זה יעלה לכם ביוקר.
השב   •  60
59
ריקו31/07/2011 13:15
השב   •  11
58
מוטי31/07/2011 13:14
אני טוען מזה 3 שנים כי הצמד דוידוביץ את אנטמן לא מתאימים למועדון שימו לב לגולים שאנו סופגים.שוער שנשאר תקוע בשער ולא יוצא לכדור גובה.אלא שומר על הקו זה לא שוער..ראיתם את הגול שספג אמש..וגם היציאה לפני הפנדל היתה יציאה של שוער מתחיל..הוא יוצא עם רגל קדימה ומכשיל את החלוץ..חס וחלילה לא לרדת לכדור עם הידיים קדימה אבל הוא לא מסוגל.שןער פצוע שלא מתפקד אז על מי האחריות..מעבר לכך ההגנה מבולבלת כי מי שעומד מאחור לא בענף.תקנו אותי אם טעיתי
השב   •  60
57
רגע עם דודלי31/07/2011 13:07
אני אומר לזרוק את סיידו הנגר ולקנות קשר אחורי
השב   •  21
יוני בוני31/07/2011 14:28
השב   •  10
56
גלעד31/07/2011 13:02
להחזיר את מסיללה להרכב במקום טוואטחה,שטוואטחה יושאל לעונה אחת בליגה (עדיף אצל עטר בנתניה שילמד אותו דבר או שניים..).הדבר השני לקנות בלם ישראלי במקום פילא - איציק כהן, רמי גרשון (לא תומר בן יוסף וכדומה כי הם לא יותר טובים מפלאח)..הדבר השלישי והכי חשוב - קשר אחורי זר במקום סיידו.
השב   •  71
55
רק קרית שמונה31/07/2011 12:59
השב   •  41
54
ניסו31/07/2011 12:50
אלישע לוי לא מתאים חושש במצבי לחץ, כל הרכישות שלו העונה לא טובות ,ימפולסקי שחקן בינוני שלא מצא את עצמו בנתניה, מדברים על גולסה כילד פלא אבל עד עכשיו לא ראינו משהו מיוחד חוץ מהברקה פה ושם ,גם מגן שמאלי חסר בדחיפות ,בוקולי כבר לא סוחב ,לדעתי יהיה לחיפה קשה השנה ,עם כל הסימפטיה למועדון אלישע היה צריך לעמוד על הרגליים האחוריות ולא לתת לשחרר כל כך הרבה שחקנים בשנתיים האחרונות ,זה מכה קשה !אבל כבר אמרתי אלישע לא מתאים לאימפריה כמו חיפה .
השב   •  61
53
דורטמונד31/07/2011 12:47
השב   •  00
52
דורטמונד31/07/2011 12:45
הוא אומר אני מסכים עם 100 וזה עוד לא התפרסם זה מעשה ילדותי
השב   •  00
51
אסף31/07/2011 12:44
שיתחילו להתעורר ומהר, עוד מעט מתחילה העונה, הם לא רוצים להתחיל את העונה כמו במשחקים האחרונים.

השב   •  20
50
דורטמונד31/07/2011 12:43
השב   •  10
49
שי31/07/2011 12:41
אומרים שאנחנו לא קהל שמעודד, שאנחנו לא תומכים מספיק.ואני אומר שכל זה בולשיט!

הקהל של חיפה פשוט מבין כדורגל, זה כל הסיפור.וגם כאשר עובדים עליו ומספרים לו ש"הנה זכינו באליפות" הוא לא קונה את זה!! אנחנו רוצים כדורגל איכותי ומלחמה על המגרש זהו! לא יותר.

כבר כמה שנים שמר אלישע, לא מראה שום חותם של מאמן בקבוצה, שום תחכום, שום ברק.אני מודע שכשראיתי משחקים של הפועל בשנתיים האחרונות לא האמנתי שזו לא הקבוצה שלי שמשחקת ככה.

אמרנו שטווטאחה מוכשר אבל אין לו הגנה בכלל והוא צריך להשתפשף עדיין? אמרנו!

אמרנו שלא צריך לבנות על קטן (בין אם היכולת שלו מספיקה או לא) כי הוא פצוע כל שניה? אמרנו!

אמרנו שדאבשווילי תותח מול קבוצות קטנות, ולא עושה כלום מול קבוצות עם הגנה אמיתית? אמרנו!!

אמרנו שחסר קשר אחורי ואי אפשר לסמוך על בוקולי וסיידו לבדם? נחשו מה? אמרנו!

אז מה קרה? איך  זה נעלם מעיני אלישע וחבריו? ההסבר הוא פשוט.זה לא מאמן מספיק טוב!  אני אומר או גוטמן או עטר! ומי שאיתי שייתן בכחול
השב   •  714
נירו31/07/2011 12:56
ובנוסף חן אזריעל חלוץ טוב.
אבל זה הרכש הכי פחות דחוף לנו! אז בשביל מה?.על המשבצת שלו יש את דבא עמאשה אזולאי גדיר.מה יהיה עם ההחלטות ההזויות האלו?
השב   •  80
אלישע הבייתה31/07/2011 14:15
הדבר היחיד שלא נכון הוא כשאמרת שאלישע לא השאיר חותם בקבוצה! לצערי הרב, הוא השאיר חותם. כל הכדורים הארוכים חסרי הכתובת, היעדר התנועה ללא כדור, וחוסר התיאום בהגנה, זה החותם שלו! אז אני אמשיך להגיד את מה שאני אומר כבר שלוש שנים בתקווה שסוף סוף ייקרה עם זה משהו. אלישע מאמן אפס! יובא עטר לאלתר בכל מחיר, בתוספת השארת זגורי, עדיין יהיה ניתן לעשות משהו העונה
השב   •  21
יניר31/07/2011 14:41
אלישע מאמן טוב לא יותר מזה הוא לא מבריק,הוא חייב לשחק 442 כמו הפועל הוא חייב,ככה יהיה לכם יותר התקפה יותר יצירתיות,אבל הוא מאמן שמרן,ושנה שעברה ואפילו אתם יודעים,לקחתם אליפות בעיקר בגלל,ההיחלשות של הפועל הם שיחקו יותר יפה ממכם,אבל כל הכבוד,אלישע חייב להשתנות
השב   •  01
הפצוע31/07/2011 15:44
אין קישור כימעט אין הנעת כדור
דבשווילי הוא טוב מאוד ולא היתי מוותר עליו וזאת ביגלל  שלשלבים גבוהים יותר הוא יכול להיות מחליף מצויין.
השב   •  30
48
משה31/07/2011 12:40
להחזיר את מסיללה בחזרה להחתים עד בלם ישראלי אם צריך 6 7 מיליון על בן חיים לא נשמע מפורך אם משלמים על עזריאל 4 קשר אחורי גרזן בורכיאן וחלוץ זר עכשיו לשחרר את יאיא האומנם שנה שעברה הראה לנו כמה דברים אבל הוא לא הכי מתאים לאירופה עם כל הצער
השב   •  00
47
מקום 131/07/2011 12:22
תתבוננו טוב טוב בטבלה מה אתם רואים ? . נכון הפועל חיפה מקום ראשון !ימותו הקנאים
השב   •  37
אוהד מטבריה31/07/2011 12:38
כי זאת הפעם האחרונה שאתה תראה כתמונה הזאת!
השב   •  100
ירוק בנשמה31/07/2011 12:39
מכבי יש רק בחיפה רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  51
נשאר שנה במקום הראשון.וכנס לספרי ההיטוריה31/07/2011 13:13
השב   •  33
46
רענן31/07/2011 12:22
תקשיבו טוב ,מנכ"לי/מאמני/גיזברי
מכבי חיפה.
יש לכם כאן צאנס אחרון להציל כבוד חיפה. והוא: בצעו החלפה שי מימון לעכו,איציק כהן לחיפה,שלמו עוד כמה ג''ובות ויהיה לנו בלם מצויין לכל העונה
שיודע גם אנגלית,אל תשלחו לי את אדון חרזי למצוא בלמי חורים למינהן,יש לעם אותו כאן בעיר הסמוכה:עכו. אם זה לא יקרה ,תיזכרו מה שרענן ל. מחיפה אומר
לכם, לא לאלופות,לא לאירופה,לא לליגה
ולא לגיבי/גביע הטוטו,הכל יכשל.
הרי מה שהביא את האליפות שנה שעברה,זו ההגנה שהתיצבה.
ידוע לי שהבדיקות של אריק בנאדו לא
היו רעות, אופציית החזרתו קיימת.
הוא  נותן המון ביטחון,ועושה עבירות מעולות,רחוקות משערי היריב.
אבל איציק כהן זה העתיד.
שלא נדבר על קשר 50-50 שזה חובה,וקשר עושה משחק שבמקום לתת עוד תמריץ לרפאלוב,הוא עזב ואין מחליף. תיזכרו:נאבד הכל.
רענן ל.
השב   •  02
45
ביטון31/07/2011 12:21
אתם צריכים להייות מודאגים גם ממשחק ההתקפה ומרכז השדה שלכם.
השב   •  10
44
רותם31/07/2011 12:20

השב   •  10
43
שומשום השופל31/07/2011 12:20
הוא לא כשיר כבר שנתיים ושהוא כשיר אז  הוא טוען שהוא "משחק עם כאבים" ובגלל זה הוא נראה לא טוב. נוצר מצב שגם שהוא משחק וגם שלא אנחנו תמיד במינוס שחקן. אני יודע שהחוזה שלו גובה במיוחד וחבל לו לוותר על כך, אבל העניין הזה פוגע ביציבות הקבוצה מספר עונות.
השב   •  10
42
אוהד ירוק31/07/2011 12:19
הקבוצה בשפל של הרבה שנים וההנהלה צריכה לראות זאת לפני שזה קורה ולפעול לשיפור המצב.
לצערי גם שנכשלים אף אחד לא משלם המחיר.
יענקלה תכניס דם צעיר "ושובב" להנהלה
הבן שלך יכול לשנות חשיבה פתוחה.
השב   •  00
41
מכבי הוא מוות31/07/2011 12:17
קודם כול שוערים חלשים מאוד פילבאסקי נפצע בלם מעולה מימון בלם חלש מאוד בוליאט הזה על סמך מה הוא הגיע חלש ביותר בנאדו בלם גדול פרש טווטאחה אולי טוב בהתקפה אבל עושה חורים כמו מסננת מסיללה חייב לחזור משומר בלוף רק עוטמאן הפיתרון להביא את הרוש שוער להחזיר את מסיללה לשמאול מגן ימני עוטמאן להביא איציק כהן פילבסקי בלם מעולה אבל עד שיחזור בוליאט הזה יחליף אותו
השב   •  00
40
אורן31/07/2011 12:14
למה אנחנו צריכים עוד חלוץ? ההגנה שלנו מתפוררת צריך דחוף בלם וקשר אחורי אלשיע דיי נמאס תתחיל להתעורר אחרת אנחנו נגמור מקום חמישי בליגה
השב   •  40
ירוק עד31/07/2011 12:35
עם כל הכבוד לסארי פאלח ועד שתמצאו בלם מתאים תחטפו את בן יוסף מביתר כדי שנגיע לליגת האלופות ואח"כ תביאו קשר -גרזן
השב   •  12
39
ילא הפועל31/07/2011 12:13
השב   •  72
38
קוף ירוק מלידה31/07/2011 12:11
אמרנו ממזמן שצריך קשר אחורי שיודע למסור וצעיר יחסית לבוקולי כי הוא ברמה סבירה לליגה ולא לליגת האלופות וחייבים בלם חדש ולא את מימון תמיד שהכניסו אותו הוא היה עושה שטויות תעיפו אותו כבר!
השב   •  50
37
מוניר בן נאסר31/07/2011 12:11
אני יהיה מופתע. פשוט קבוצה פח.
אחרי אולי 15 שנה מאז ששחר קנה אותם פעם ראשונה שהם דומים לקבוצת מרכז טבלה
השב   •  74
סנטה קולומה31/07/2011 13:28
אם אתה אוהד מכבי תל אביב-תהייה מוכן לאמצע טבלה
אם אתה אוהד הפועל חיפה-תתכונן לליגה לאומית שנה הבאה
השב   •  21
36
0 שערים 0 נקודות 0 של קבוצה31/07/2011 12:04
מה קרה לכם לוזרים ? עוד פעם התחלתם עם הבושות ?מה זה צריך להיות ?. מה אתם לא מוכנים לקראת הדרבי ?. אוי ווי  הפועל הולכים לפרק לכם צורה .
השב   •  85
GA0231/07/2011 13:13
גם אם העולם יושמד וישראל תהיה הנציגה היחידה
השב   •  51
סנטה קולומה31/07/2011 13:26
0 פעמים הייתם באירופה
0 אליפויות ב-74 שנים ראשונות שלכם כ"קבוצה"
0 ניצחונות בדרבי ב-11 שנים אחרונות
0 פעמים שהשחקנים התקלחו במקלחת בקריית חיים (ג''ריקן לא נחשב)
ואתם קבוצה של 000000000
השב   •  62
35
בני31/07/2011 12:02
השב   •  1717
34
אני31/07/2011 12:00
איך אפשר לשחק בליגת האלופות עם שחקנים כאלה.
שחר, אלישע, מה קורה לכם?
רק האוהדים רואים מה הולך במגרש?
זה לא מתאים לכלום, גם לא לליגה.
למה רוצים אליפות עם לא מתכוננים כמו שצריך לצ''מפיונס. בושה.
השב   •  10
33
אלישע יא דביל!31/07/2011 11:53
מסתבר שאנחנו מבינים כדורגל קצת יותר מה"צוות המקצועי" !
כל מה שהתרענו עליו כבר לפני חודשיים (מחסור בקשר אחורי, למשל) חוזר כמו בומרנג עכשיו! המלצנו כבר מזמן להשאיר את מסיללה בכל מחיר ,לפחות עד ינואר, הרי ברור שלטאלב אין הגנה וראינו את זה כבר בעונה שעברה!
עכשיו אתם מתעוררים?? זו תעודת עניות למאמן ולהנהלה!
השב   •  352
אוהד ירוק31/07/2011 12:11
ההנהלה נרדמה , אין לה אסטרטגיה.
עכשו מנסים לסתום פרצות.
לצערי זה מאוחר, לא תעברו לשלב הבא בגלל קמצנות של2 מיליון דולר תפסידו 20 מליון דולר.
איפוא יענקלה איש העסקים הממולך,
היה צריך להחתים את הרוש לשחרר את השוער הזר , לפנות מקום לקשר איכותי שירים לפחות בדרגה את הקבוצה השבלונית המשעממת , העלובה,
שלא יודעת איך להתנועע על הדשא.
השב   •  41
על מה אתה מדבר? אולי 10 מיליון31/07/2011 14:45
השב   •  01
32
דוד31/07/2011 11:49
אלישע תתעורר טוואטחה שחקן שבמקרה הטוב מתאים לליגה ב
השב   •  72
31
עומר31/07/2011 11:45
באמת חסר לחיפה חלוץ. לא כובשת בכלל.

על מה חשבתם? יש לכם התקפה טובה מאוד, ובטח יותר טובה מכל הליגה. למה צריך את חן עזריאל? לא היה עדיף להביא שחקן הגנה מבית"ר?
השב   •  22
30
ירוק לעד31/07/2011 11:34
קבוצה של עגלות, אני לא זוכר מתי מכבי הייתה כל כך חלשה. אחרי הרבה מאד שנים מצפה לנו דרבי שקול לחלוטין.
השב   •  41
29
דוד סירוצקי31/07/2011 11:31
משחק הגנה לא משהו אבל בסוף סיממנו פעמיים ברציפות אם מספר השערים הנמוך ביותר לחובתנו. ואם רוצים משחק הגנה טוב אז לתת לפילאבסקי מורה לאנגלית ולהעיף את הליצן הזה שי מימון שאין לי מושג איך פרנקפורט רצו אותו ..
השב   •  40
28
מכבי חיפה31/07/2011 11:24
אלישע לוי מאמן דפוק סתם קונה שחקנים במיוחד חלוצים יש לא ארבעה חלוצים וקונה עוד אחד חן עזריאל ועכשיו יש לחיפה חמישה חלוצים
השב   •  12
27
רן31/07/2011 11:19
למה ? למה ? למה ? למה ?

למה?
השב   •  186
26
איציק31/07/2011 11:18
מאז שאלישע לוי היגיע הקבוצה משחקת כמו עדר ללא רועה. אני כבר שנתיים טוען שאין לנו מאמן. יש אולי משחק אחד נורמלי בעונה. כל השאר זה הרמות מטומטמות שלא מגיעות לאף שחקן. ומי המורה של התורה העתיקה הזאת ? כמובן. אלישע לוי. אני ניגעל ממנו ברמות. האם גם אתם נגעלים ?
השב   •  102
25
בהצלתה.31/07/2011 11:14
השב   •  20
24
ירוק31/07/2011 11:12
לחיפה תמיד היה קשר אחורי שהוא גרזן בקישור ההגנתי וקשר אחורי בעל תכונות התקפיות או קשר אחד שמשלב היטב בין ההתקפה להגנה , האחרון ששיחק שם הוא גון קולמה שעם כל הליקויים שלו הוא החזיק טוב את הקישור  החיפאי , עכשיו יש את סיידו יאיא  שהוא צעיר ומבטיח אבל עדיין חסר נסיון ובטחון והוא לא יכול לשמש אופציה למשחקי הצמפיונס , ויש את בוקולי שכולם יודעים עד כמה הוא טוב רק הבעיה שבוקולי הוא לא שחקן צעיר והוא לא יכול לבד להחזיק על כתפיו את כל הקבוצה בכל המשחקים , תוסיף לזה את הפציעות הרבות שלו מה שמוציא אותו מהופציה של שחקן שבונים עליו , לכן אני מתפלא איך הצוות המקצועי לא עשה את החישובים האלה כאשר הם יודעים שהם יקחו חלק במאבקים בשלבים הראשונים של ליגת האלופות , לא לדבר על זה שהם עשויים להעפיל לשלב הבתים ושם צריך כבר סגל שחקנים שלא יעשה בושות למועדון, לדעתי היה פה מחדל שלא ברור לי איך בחיפה לא נמנעו ממנו עם כל הנסיון שלהם . הפתרון צריך להיות הבאת קשר אחורי ולידו קשר טוה כמו זגורי שלא מובנת לי ההחלטה לא להכליל אותו השנה בסגל הקבבוצה למרות  הצטינותו בהפועל פ"ת בכונה שעברה , ובמיוחד לאור העובדה שיניב קטן פצוע כל הזמן ולא יכול לשחק .
השב   •  50
23
עומר31/07/2011 11:09
השב   •  1113
קופיף ירוק31/07/2011 11:17
את הקוסם מארץ עוץ?
השב   •  51
22
חיפאי31/07/2011 11:08
השב   •  122
21
חב31/07/2011 11:01
פעם, היינו מקבלים איזה שער מיקרי במתפרצת מקבוצות ""בונקר" היום ההגנה מחוררת
השב   •  50
20
סיילס31/07/2011 11:01
לא צריך להכנס ללחץ אנחנו עוברים את מאריבור אבל אחרי זה אנחנו חייבים חיזוק למה לאלופות זה לא יספיק. יאללה מכבי חיפה מלחמה אנחנו רוצים לשמוח היום רביעי בלילה
השב   •  50
19
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדול31/07/2011 11:00
השב   •  94
ירוק חזק31/07/2011 11:31
השב   •  33
ירוק חזק31/07/2011 11:52
השב   •  13
18
יהלוםם **אורגינל**31/07/2011 10:54
מאז שאלישע מאמן חיפה כל כך משעממת. אין טקטיקה אין משחק יפה אין ניצוצות. ואם להגיד את האמת בעונה שעברה הפועל שיחקה יותר יפה וייצגה אותנו בכבוד באירופה אפילו נתניה קבוצה בלי כוכבים אבל משחקת משחק מרגש ויפה. בקיצור אלישע צריך להתפטר.
השב   •  693
17
רון31/07/2011 10:54
ותוכלו להתרכז בביצה המקומית ללא הפרעות
השב   •  01
16
שייקה31/07/2011 10:53
הקבוצה שגדלתי איתה והערצתי ועדיין מעריץ לצערי הםכה לקופת חולים מכבי למה להביא חלוץ במיליון דולר כשאין הגנה יכ כשרון אבל אין הגנה אין מנהיג על המגרש לא תעפילו לשלב הבתים ממש עצוב שככה אתם ניראים.
השב   •  100
15
יוני31/07/2011 10:52
מה אלישע ושחר לא רואים או חושבים שסיידו מספיק לרמות האלה .
מצידי עדיף לא לעבור את מאריבור מאשר לקבל תבוסות בליגת האלופות.
תארו לעצמכם נוגרל מול בארסה או ריאל אז לא נצא בפחות מ 8-0
מול ק.שמונה עשה את שלו מבחינה הגנתית אבל מה עם ההתקפה אדון סיידו אין לו מסירות עומק (ממש קובי מקולמה).
עוד טיפ קטן.
פיאלסקי הבלם יעדר ואפשר להקפיא אותו ולהחזיר את מסיללה לתקופת המשחקים באירופה (אם נעבור את מאריבור בכלל) 
וכך טואטחה ישחק בליגה וישתפשף שם ויצבור נקודות שם ומסיללה באירופה כך שעוד פרסום בשבילו.
ולהביא את כהן מעכו או רמי גרשון (עדיף גרשון) או להחזיר את קינן לצד פלאח או בולייט  
השב   •  30
14
כל השמות שנזרקים זה סתם ספינים31/07/2011 10:51
אנחנו בסכנת הדחה ורק אם נעבור יענקל''ה יביא קשר אחורי.אם לא חלילה אולי הוא ישחרר את אחד הבלמים הזרים(פילאבסקי) ויריץ את פאלח
השב   •  20
13
הירוק הצפוני31/07/2011 10:51
השב   •  12
12
שומי31/07/2011 10:49
אל תשכחו שגם שנה שעברה עם רפאלוב חמד ומסיללה היינו קבוצה בינונית שעברנו כל משחק על הקצה .. אותו דבר עכשיו ישלנו את השחקנים ותמיד חסר משו והמשו הזה זה מאמן נורמלי .. ראובן עטר לחיפה !
השב   •  92
11
אדום שער 531/07/2011 10:48
מקקי חיפה על הפנים קבוצת פחח
השב   •  23
10
אדום בדם31/07/2011 10:46
מאריבור יביס את חיפה
השב   •  64
9
רחויל31/07/2011 10:46
אנחנו על הפנים בהגנה אבל אם נכניס גול יותר ממריבור אז לפחות יהיה לנו שקט וצריך להביא בלם נורמלי וישראלי
השב   •  150
8
דרוזי.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-מבית גאן.31/07/2011 10:43
.
השב   •  100
7
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדול31/07/2011 10:42
חוץמזה חיפה השנה תסים במקום ביו 5 8 תזכרו
השב   •  315
שנואות31/07/2011 13:19
השב   •  30
6
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדול31/07/2011 10:41
בים רביעי חיפה תובס ותסים את החלום לעלות לליגת אלופות כי זה גדול על חיפה
השב   •  922
5
מכביסטית (מנוייה גאה ליציע גימל )31/07/2011 10:41
השב   •  60
4
מכביסטית (מנוייה גאה ליציע גימל )31/07/2011 10:41
השב   •  60
3
מכבי31/07/2011 10:39
השב   •  272
אברם31/07/2011 11:07
השב   •  313
2
ראמי31/07/2011 10:26
וגם את תמיר כהן שכרגע אין לו קבוצה כקשר אחורי.  
השב   •  133
1
חזי הקוסם31/07/2011 10:23
בעשור האחרון.שחר עובד עליכם תתעוררו יש לכם את הקהל הגדול בארץ. בהצלחה
השב   •  685
זה שמבין31/07/2011 10:41
אבל מי שהחליט את מי לקנות זה אלישע, יענקלה רק סגר את העסקאות.
השב   •  105
דודו31/07/2011 12:29
לא לחיפה!
השב   •  715
אסור לפספס
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */