יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:48

הנדרי שוקל פרישה, היגינס ברבע מול אוסאליבן

שחקן הסנוקר המעוטר בכל הזמנים הודח מאליפות העולם: "אין לי כבר את האמונה בעצמי". המדורג 1 בעולם יפגוש את המתמודד הפופולארי ביותר בסבב

|
הנדרי. שוקל פרישה אחרי הפסד מרגיז (GettyImages)
הנדרי. שוקל פרישה אחרי הפסד מרגיז (GettyImages)

שחקן הסנוקר המעוטר בכל הזמנים, סטיבן הנדרי הודח אתמול (שני) כצפוי מאליפות העולם הנערכת בשפילד בשלב שמינית הגמר לאחר שהפסיד 13:4 למארק סלבי.

הנדרי הגיע להתמודדות בפיגור גדול של 12:4, וכבר במשחקון הראשון של הסשן ניצח סלבי והכריע את המשחק. הנדרי בן ה-42 המחזיק בשיא כל הזמנים של שבע זכיות באליפויות עולם אישר כי ייתכן וזו היתה אליפות העולם האחרונה שלו: "אחליט לגבי עתידי בקיץ. אני עדיין מסוגל לשחק, אבל אין לי כבר את האמונה בעצמי שאני יכול להתמודד עם השחקנים הבכירים".

סלבי עצמו שהפגין משחק מעולה בו השיג שישה רצפים של 100 נקודות ומעלה אמר בסיום: "לשחק ככה נגד מישהו ברמה של הנדרי, זה אפילו מיוחד יותר".

סלבי יפגוש ברבע הגמר את דינג ג'ונהוי הסיני שגבר בתום משחק מרתק על סטיוארט בינגהאם 12:13. ג'ונהוי היה כבר עם הגב לקיר כשפיגר 12:9, והיה רחוק הפסד במשחקון נוסף מהדחה אך ניצח בארבעה משחקונים ברציפות ועלה לראשונה בקריירה לרבע גמר אליפות העולם.

סלבי והנדרי. זה שניצח, וזה שהפסיד (GettyImages)
סלבי והנדרי. זה שניצח, וזה שהפסיד (GettyImages)
 

להפסד של בינגהאם עשויה להיות השפעה גם על ההחלטה של הנדרי לגבי המשך הקריירה שלו. בינגהאם לא ידיח את הנדרי מרשימת 16 הראשונים בדירוג העולמי, מה שמבטיח להנדרי הימנעות ממשחקים בסיבובים מוקדמים בטורנירים גדולים, דבר אשר עשוי לשכנע אותו להמשיך לעונה נוספת.

המדורג מס' 1 בעולם, ג'ון היגינס השלים 7:13 על רורי מקלאוד במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה והתאפיין בטעויות רבות של שני הצדדים. היגינס יפגוש ברבע הגמר למשחק מסקרן במיוחד את רוני אוסאליבן. "הרוקט" השלים 11:13 על שון מרפי והבטיח את מקומו ברבע הגמר. אוסאליבן פתח את הסשן השלישי מצוין עם רצפים של 128 ו-119 בדרך ל-7:11, מרפי עוד ניסה לחזור אך אוסאליבן השכיל לזכות בשני משחקונים נוספים ובכרטיס הנכסף לרבע הגמר.

מקלאוד. למרות הזקן המסוגנן, הפסד להיגינס (GettyImages)
מקלאוד. למרות הזקן המסוגנן, הפסד להיגינס (GettyImages)
 

רבעי הגמר יחלו היום בשיטה של הטוב מ-25 משחקונים כשב-12:00 יתמודדו במקביל ג'אד טראמפ מול גרהאם דוט ומארק וויליאמס מול מארק אלן. ב-16:30 רוני אוסאליבן יפגוש את ג'ון היגינס ודינג ג'ונהוי את מארק סלבי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */