יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:31

0:3 למילאן על בארי, תמונת רבע הגמר הושלמה

גביע איטלקי: הרוסונרי לא התקשו לנצח בביתם את הקבוצה מתחתית הליגה. זלאטן, מרקל ורוביניו סידרו לקבוצתם מפגש מול סמפדוריה בשלב הבא

|
זלאטן חוגג עם רוביניו ובואטנג. יש רבע גמר (רויטרס)
זלאטן חוגג עם רוביניו ובואטנג. יש רבע גמר (רויטרס)

מילאן סגרה הערב (חמישי) את תמונת העולות לרבע גמר הגביע האיטלקי לאחר שגברה בביתה 0:3 על בארי במשחק שנעל את שלב שמינית גמר הגביע.

אוהדיה של מוליכת הטבלה בסרייה א' ציפו למשחק קל מול האחרונה בליגה, וזה בדיוק מה שהם קיבלו. בדקה ה-19 העלה החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ' את הרוסונרי ליתרון בשערו ה-16 העונה.

הקשר הגרמני הצעיר אלכסנדר מרקל, שזכה לקבל מקום בהרכב בפעם השניה בלבד, החזיר למאמנו מאסימיליאנו אלגרי עם שער נוסף בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ומילאן ירדה להפסקה ביתרון מבטיח - 0:2.

תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-65 כאשר האחראי על השער האחרון היה רוביניו ומילאן הבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות, שם מחכה לה משחק חוץ קשה בגנואה מול סמפדוריה.

במשחקים נוספים בשלב רבע הגמר, שייערך בשבוע הבא ויתנהל גם הוא בשיטת נוק-אאוט, פאלרמו תארח את פארמה, אינטר, מחזיקת הגביע, תצא למשחק קשה מאוד אצל נאפולי ואילו במשחק המרכזי של שלב רבע הגמר תארח יובנטוס את רומא, שהדיחה את יריבתה העירונית, לאציו, בשמינית הגמר.

צפו ב-2:3 המרתק של אינטר על צ'זנה

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */