יום רביעי, 09.04.2025 שעה 01:31
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
421875-205523מכבי ת"א
411771-202223הפועל ירושלים
361820-187123הפועל חולון
362037-200423בני הרצליה
351918-198723עירוני רמת גן
331864-188723עירוני נס ציונה
331888-188023גלבוע/גליל
331962-193023הפועל ב"ש/דימונה
321878-176824הפועל גליל עליון
311919-186923הפועל עפולה
302026-186423עירוני קריית אתא
301977-180323אליצור נתניה
262182-188323הפועל חיפה

מי כאן האלופה? מכבי הביסה את גליל 75:102

ליגת העל, מחזור 1: הסגנית לא התקשתה וטיילה לניצחון לפני ויטוריה בחמישי ביורוליג. סופו הצטיין עם 16 נק', אליהו הוסיף 15 ופניני 11. צפו בתקציר

|
ליאור אליהו, שארפ ובלו בטירוף, הערב (יניב גונן)
ליאור אליהו, שארפ ובלו בטירוף, הערב (יניב גונן)

מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) עוד עונה בליגת העל ועשתה זאת בקלות יתרה, כמו שהיא נוהגת לעשות במשחקי הליגה, הפעם עם 75:102 על האלופה גלבוע\גליל.

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות האלו נפגשו היה זה גם כן בהיכל נוקיה, אז במשחק האליפות בו ניצחו האורחים שהודרכו על ידי עודד קטש. אלא שלחניכים של ליאור ליובין במתכונת החדשה לא היה סיכוי ממשי מול אלו של בלאט שהגיעו לאחר הזכיה בגביע הליגה, מפוקסים ודרוכים.

ליאור אליהו וטל בורשטיין, הרכש הישראלי הבולט של מכבי, היו מהטובים במגרש בסיוע של גיא פניני ודייויד בלו. במכבי דיברו על החזרת הציביון הישראלי ולפחות מול האלופה זה היה נראה עוד טוב, אך המבחן האמיתי יהיה ביום חמישי מול קאחה לבוראל ויטוריה בפתיחת היורוליג.

גם סופוקליס שחורציאניטיס טייל לו בקלילות נגד הגבוהים של הגליל שלא ממש יכלו לו. לענק היווני היו 16 נקודות. אליהו היה טוב מאוד עם 15 נקודות, ולגיא פניני היו 11. שבעה שחקנים במכבי קלעו בדאבל פיגרס ובגליל היו רק שניים כאלו, רודני גרין עם 21 נקודות וג'ק מקלינטון עם 15.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו במכבי מביסה את האלופה

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 16 נקודות, ליאור אליהו 15, גיא פניני 11, דייויד בלו, ריצ'ארד הנדריקס, טל בורשטיין ודורון פרקינס קלעו 10 נקודות כ"א. ליניב גרין היו שש נקודות, פארגו (שמונה אסיסטים), אידסון ושארפ קלעו ארבע נקודות כ"א ולאלישי כדיר היו שתי נקודות. בלטו בשורות גלבוע\גליל: רודני גרין 21, ג'ק מקלינטון עם 15, גל מקל עם שמונה נקודות לצד שמונה איבודים, לקרטר היו שבע נקודות.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
בלאט:גליל תעשה צרות לקבוצות בליגה

רבע ראשון: מכבי יורדת ביתרון 14:24
המשחק יצא לדרך בהיכל נוקיה לעיני כ-4,000 צופים. המשחק נפתח עם שני איבודי כדור, אחד של פניני ואחד של קרטר. בהתקפה הבאה פניני צלף שלשה ראשונה. ליאור אליהו המשיך עם ארבע נקודות רצופות וזה 2:7 למכבי אחרי שתי דקות של משחק.

קוז´יקרו מנסה לשמור על שחורציאניטיס. 16 נקודות לענק היווני (יניב גונן)
קוז´יקרו מנסה לשמור על שחורציאניטיס. 16 נקודות לענק היווני (יניב גונן)
 

ליאור אליהו עלה מהר מאוד למאזן של שמונה נקודות ללא החטאה מהשדה וזה כבר 4:13 למכבי תל אביב. גלבוע/גליל לא נראית טוב והמאחרים לא מתקשים לפתח את משחק הריצה שלהם. סופוקליס שחורציאניטיס עלה לפרקט ארבע דקות לסיום הרבע ומיד עצר את קוז'יקרו בהגנה ורץ לשתי נקודות קלות בצד השני. ג'ק מקלינטון נכנס לעניינים עם חמש נקודות והצליח לצמצמם מעט את ההפרש ל-14:21, אך שלשה של טל בורשטיין בהתקפה האחרונה ברבע הראשון הובילה ל-14:24.

מקל מנסה להפריע לאליהו. הפורוורד מצטיין בינתיים (יניב גונן)
מקל מנסה להפריע לאליהו. הפורוורד מצטיין בינתיים (יניב גונן)
 

רבע שני: מכבי תל אביב יורדת ביתרון 33:49
מכבי פתחה את הרבע השני עם 0:7, ארבע נקודות רצופות של שחורציאניטיס ועוד שלשה של טל בורשטיין. גלבוע/גליל נכנסת לבור מוקדם מאוד. הסנטר היווני הענק הוסיף עוד שתי נקודות כדי להעלות את מאזנו לשמונה בדרך ל-16:32 למכבי, הפרש השיא של הערב עד כה. מי שנראה נהדר הוא ג'רמי פארגו. לגארד, אקס גלבוע/גליל אומנם אפס נקודות, אך כבר שבעה אסיטסים.

הספסל של מכבי תל אביב תרם כבר 24 נקודות מתוך 43 של הקבוצה. ארבע דקות לסיום הרבע וזה כבר סוג של גארבג' טיים במצב של 26:43 לצהובים. דייויד בלאט לקח פסק זמן אחרי שש נקודות רצופות של האורחים וחזר משם עם תרגיל נהדר בין בלו לפארגו שנגמר בנקודות ראשונות של הגארד הערב.

גיא פניני מנסה לחטוף לקרטר את הכדור (יניב גונן)
גיא פניני מנסה לחטוף לקרטר את הכדור (יניב גונן)
 

מכבי הצליחה לרוץ להפרש שיא, 26:49, הרבה בזכות אחוזים גבוהים מאוד מהשדה שמגיעים בעזרת סלים קלים. מכבי קלעה 19 מתוך 27 הזריקות שלה עד כה כאשר לאליהו, בורשטיין ושחורציאניטיס שמונה נקודות כל אחד.

רבע שלישי: מכבי תל אביב בורחת ל-57:81
החצי השני נפתח בדקות טובות יותר של גלבוע\גליל שהצליחה להוריד את ההפרש למינוס 15. רודני גרין שעלה כמחליף קלע 13 נקודות, ג'ק מקלינטון כבר עם 10 נקודות ולגל מקל שש נקודות לצד שבעה איבודים. הנדריקס ופארגו יצרו עוד מהלך התקפי יפה ומכבי הצליחה לעלות ל-43:59.

טל בורשטיין מטביע (יניב גונן)
טל בורשטיין מטביע (יניב גונן)
 

מכבי תל אביב החליטה שהיא שמה סוף לטיילת בצבע ברבע השלישי ונעלה את ההגנה. בצד השני אליהו המשיך לעשות מה שהוא רוצה ודורון פרקינס נכנס לעניינים עם שש נקודות משלו. גיא פניני הוסיף עוד שלשה בדרך ל-49:68, 1:53 לסיום הרבע השלישי.

סופוקליס שחורציאניטיס הצליח להלחיץ את אנשי מכבי תל אביב כאשר נפל לא טוב על רגל ימין שלו במהלך מאבק על ריבאונד, אך לאחר מספר שניות על הפרקט, התאושש ובצד השני כבר הוסיף שתי נקודות מהקו כדי להעלות את מאזנו ל-10. פניני העלה את מאזנו ל-11 נקודות עם עוד שלשה וזה 53:73 למכבי.

דרק שארפ נכנס לפרקט לשניות האחרונות של הרבע ומיד החזיר עם שלוש נקודות, הפעם בסל ועבירה. הצהובים יורדים בסיום הרבע ביתרון 57:81 ואפשר להגיד כבר עכשיו שהרבע האחרון הוא לפרוטוקול בלבד.

רבע רביעי: 75:102 למכבי תל אביב
דייויד בלאט העלה את פארגו, פניני, אידסון, בלו ושחורציאניטיס לדקות האחרונות של המשחק. רודני גרין בצד של הגלבוע הצליח להעלות את מאזנו ל-17 אך מצד שני בלו ואידסון הוסיפו נקודות משלהם כדי לשמור על הפער מעל ל-20 נקודות.

גלבוע\גליל התפרקה לגמרי ומי שניצל זאת היה שחורציאניטיס שהעמיד את מאזנו על 16 נקודות. דייויד בלאט הגיב בהכנסת חמישייה משנית לחלוטין ואפילו אלישי כדיר הצליח לרשום שתי נקודות, 68:97 למכבי, 3:13 לסיום. שלוש הדקות האחרונות היו בזבוז זמן אחד גדול מצד שתי הקבוצות, מכבי מנצחת 75:102 את גלבוע\גליל בפתיחת העונה ועולה למקום הראשון בטבלה.

הנדריקס נשמר על ידי קרטר ו-ווילקרסון (יניב גונן)
הנדריקס נשמר על ידי קרטר ו-ווילקרסון (יניב גונן)
 

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 81 תגובות ב-44 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
44
גליל עליון גולן18/10/2010 15:52
זה בגלל שזה היה גליל עליון.ואז גלבוע קנו אותם והם משחקים עם הרבה פחות נשמה
השב   •  20
43
משה18/10/2010 13:30
הכל טוב ויפה לליגה ביורוליג לא תגיעו לרבע גמר הלוואי
השב   •  01
42
ש''18/10/2010 11:14
בלי כסף כל זה לא שווה, לצערי כמו הרבה קבוצות ספורט בהיסטוריה אתם תראו את מכבי דועכת עם השנים, התקציב של מכבי נשאר אותו דבר ובעוד של הספרדיות היווניות והרוסיות  התקציב עולה כל עונה ב-50% .
השב   •  11
ברומלי18/10/2010 22:27
כל עונה עולה ב-50%? פח אז זה אומר שריאל מדריד הייתה אמורה להיות יותר עשירה מהלייקרס(כמובן שזה לא נכון אני רק מוכיח את הטיפשות שלך)
השב   •  00
41
אלף מם18/10/2010 07:42
ימצא עוד פטנט לקחת ממכבי את האליפות.
השב   •  20
40
צהבת18/10/2010 07:38
נראה לכם שדיויד הקמצן פדרמן יסכים לשלם?
השב   •  01
39
צהבת18/10/2010 07:35
בפער עצום מהקבוצה במקום השני ומה זה עזר?
במשחק אחד הכל יכול לקרות
השב   •  00
38
אלופה ניצחית18/10/2010 07:34
איזשהיא קבוצה במשחק יחיד מצליחה ל"גנוב" אליפות.
השב   •  21
הפועל זה העתיד18/10/2010 07:48
מי שבמאניטיים טוב זוכה.
השב   •  21
37
גולני18/10/2010 07:30
מיליון איבודי כדור סתמיים,500 פעם איבוד כדור על צעדים, אין משחק פנים בכלל, החלטות של השחקנים לא נכונות.
חבל, חייב שחקן פנים רציני דחוף!
השב   •  20
36
אלף מם18/10/2010 07:25
ה"אלופה" או קבוצה דומה יכולה לגנוב עוד אליפות.
השב   •  01
35
מכבי מושחתת18/10/2010 07:21
את האלופה, היא בגלל שהסגנית לקחה לאלופה את שחקני המפתח שלה, פארגו, וכדיר שאפ'' לא משחק אצלה, ובגליל היה מצטיין, כרגיל מכבי מייבשים שחקנים רק כדי שלא יהיו יריבות, האלופה זכתה בצדק שנה שעברה, לאחר שהיו לה את שחקני המאני טיים הטובים ביותר, ובכדורסל כמו בכל ספורט אחר צריך להיות בשיאך במאני טיים, כמו אלופת אירופה כך אלופת ישראל נקבעת במשחק אחד, אין בזה שום פסול, הרי נוכחנו שנה שעברה שגם בסדרה של הטוב מ5 מכבי עלו בפוקס, כנראה שלא היו לה שחקנים ווינרים, וצריך להגיד את האמת.
השב   •  23
אלופה ניצחית18/10/2010 07:38
שחקנים ממכבי?מקטש דרך כספי ועד מקל.
השב   •  20
צהוב18/10/2010 07:38
השב   •  00
34
kuku18/10/2010 07:02
השב   •  01
33
שרון18/10/2010 07:00
מצ''באן משחק סנטר !
ראיתי אותו במלא משחקים , ברובם שיחק סנטר , סגנון המשחק שלו כמו של ווצ''יץ.
רק שמצ''באן יותר אתלט וחזק .

שחקן אדיר
השב   •  30
32
mor18/10/2010 06:58
מצ''באן משחק סנטר !
ראיתי אותו במלא משחקים , ברובם שיחק סנטר , סגנון המשחק שלו כמו של ווצ''יץ.
רק שמצ''באן יותר אתלט וחזק .

שחקן אדיר
השב   •  10
31
mor18/10/2010 06:51
מצ''באן משחק סנטר !
ראיתי אותו במלא משחקים , ברובם שיחק סנטר , סגנון המשחק שלו כמו של ווצ''יץ.
רק שמצ''באן יותר אתלט וחזק .

שחקן אדיר
השב   •  00
30
צהוב18/10/2010 06:47
כנראה התכוונת שהפיינל פור הוא דבר לא טוב, כי כיום אין פלייאוף בגמר ובחצי גמר.
לעבור לשיטת הכדורגל לא כל כך מתאים, אבל בהחלט צריך להחזיר את הפלייאוף.
ראו רבע גמר שנה שעברה, מכבי מול בני השרון, איזו סדרה ענקית.
הכדורסל הישראלי לא משתפר מעצם זה שמכבי מפסידה אליפויות במשחק הגמר, אבל הוא בהחלט יכול להרוויח מסדרות מותחות
השב   •  01
29
mor18/10/2010 06:06
מצ''באן משחק סנטר !
ראיתי אותו במלא משחקים , ברובם שיחק סנטר , סגנון המשחק שלו כמו של ווצ''יץ.
רק שמצ''באן יותר אתלט וחזק .

שחקן אדיר
השב   •  10
28
פלומבה18/10/2010 02:49

שירבו שחקנים כמו עידו קוז''יקרו   בליגה ההישראלית.

השב   •  11
27
תומר18/10/2010 00:46
הרי אלופה צריכה לנצח משחק ראשון שלה כאלופה,לא? אז איך זה שלא רק שהיא לא מנצחת,היא לא סתם מפסידה,היא מובסת בכמעט 30 הפרש יאללה כבר תבטלו את הפלייאוף המטופש הזה,רק מי שמקום ראשון היא אלופה,כי היא נלחמה ולה מגיע,זה לא גביע פה,לא משחקים על אליפות של עונה שלמה במשחק אחד מסכן
השב   •  23
פיני18/10/2010 00:53
בעונה הזו מכבי לא דומה לקבוצה של שנה שעברה (שנה שעברה היתה קבוצה יותר יקרה בהרבה) והקבוצה של גליל השתנתה ללא הכר גם כן.
השב   •  20
שדככשד18/10/2010 04:14
הפועל וירושלים היו צריכות להניף..
השב   •  10
26
ג''וני ווקר18/10/2010 00:45
מה התקציב של שתי הקבוצות? מישהו יודע?
השב   •  01
פיני18/10/2010 00:56
מכבי באיזור 8.5 עד 9 מליון דולר שכר שחקנים (לעומת 14-15 מליון דולר בשנה שעברה).
 
התקציב של גליל אני חושב שאולי ירד קצת (לא בטוח).
אני מעריך שמדובר בכ-מליון וחצי דולר שכר שחקנים.
 
בשנה שעברה דווח שכר כל שחקן במכבי וניתן להעריך את שווי השחקנים הנוכחיים לפי אותם נתונים.
השב   •  00
25
אוהד גליל אמיתי18/10/2010 00:38
כל אוהדי גלבוע, תאכלו את הלב. הקבוצה שלכם בדיחה והלוואי שתרד ליגה.

לנצח במשחק אחד ולקרוא לזה אליפות?
פחח. הצחקתם אותי.

אליפות זה כמו שהפועל גליל עליון לקחה ב93.
אליפות זה אפילו כמו שהפועל חולון לקחה ב2008, אחרי ששלטה בליגה וסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון.
אבל אתם?
פשוט בדיחה עצובה.
ועכשיו כולם רואים את הפרצוף האמיתי של הקבוצה שלכם.

האלופה?
יותר כמו העלובה.
השב   •  64
24
גליל אוהב אותכם18/10/2010 00:34
גליל אוהב אתכם אבל אין סיכוי השנה.שנה שעברה היה שמחה וברכה.אבל השנה לפחות יש לנו את קרית שמונה בכדורגל
השב   •  20
צפוני כחול18/10/2010 08:48
ששייכת לצפון והצפון שייך לה: ק"ש. כל השאר - נספחים לא מוצדקים.
השב   •  01
23
המבקר הרשמי18/10/2010 00:20
הרי מה זה משנה כמה ניצחונות מכבי ינצחו בליגה,הכל בסופו של דבר מסתכם בחודש מאי על חודו של משחק. . .ומכאן שאני לא מבין את בלאט,למה לא לתת יותר דקות לכדיר. . .השחקן הישראלי המצטיין של שנה שעברה,למה למחוק אותו ככה. . .אם הוא מיותר אז לשחרר,אבל אין לי ספק שבליגה הלא חשובה הזו אפשר לתת המון דקות לכולם כולל פוט,גם עם זה בא על חשבון ניצחונות.
ולגבי איידסון אני אהבתי לראות אותו היום,וזה נראה שהעונה הוא הולך לתפקיד הגארד,מה שמחסה את עמדת הגארדים. . .ומכאן שנשאר להחליט רק לגבי פוט-או שנותנים לו במה או שמשחררים ומביאים סנטר אחר.
לסיום בליגה החלשה והלא מעניינת הזו שאירגן לנו קופל אפשר להגיד שרק ביום חמישי מול ויטוריה נדע באמת את יכולתה של מכבי.
השב   •  42
פיני18/10/2010 00:38
1) מכבי בעקבות השנה שעברה, רוצה לדרוס כל משחק ולא רק לנצח, כדי להחזיר לעצמה את אפקט ההרתעה שאבד.
זו הסיבה שרואים ניהול משחק (מבחינת שימוש בסגל) דומה למה שייקרה ביום חמישי (בגדול).
 
2) אידסון הוא SF. הוא לא מהיר התקפית בשביל לשחק SG, לא מכדרר ברמה של SG וגם לא יכול לשמור SG.
אנדרסון שיחק שנה שעברה כ-SG ואידסון היה ה-SF.
בפועל יש רק שני SG לגיטימיים (וקצת טל בתלות בסוג השחקן שממול) בכל הסגל.
 
3) אין דבר כזה "לשחרר".
שחרור שחקן משמעו תשלום כל שכרו כל עוד לא רוצה להתפשר.
שחקן שמגיע למכבי בשביל הכסף ומידיעה שלא ישחק יותר מדי לא ייתפשר בעבור השחרור.
כלומר - שחרור שווה זריקה של כסף.
 
4) קופל לא מביא כסף לקבוצות - אין שום קשר.
 
אף משקיע נורמלי לא ישים כסף תחרותי למכבי בליגה הזו שאינה שקולה כבר שנים (גם בגלל שאין מגרש מספיק גדול פרט לנוקיהו).
בסופו של דבר זה בחירה בין מכבי חזקה לבין מתיחת מגבלות (למשל חוקי הקבוצות שב-NBA) ליצירת תחרותיות.
השב   •  00
המבקר הרשמי18/10/2010 02:21
בו אהיה יותר מדוייק כדי שתבין במקום להתנהג בקטנוניות של ילד קטן.
1)לא רשמתי מה מכבי בראשותו של בלאט רוצה,רשמתי שעובדתית בליגה של 10 קבוצות שכמדומני 8 עולות לפלייאוף ואם אני טועה אז אוטומטית 4 עולות לפיינל פור,מכבי בהחלט לא צריכה להביס ולהוכיח את "אפקט ההרתעה" כאשר הכל מוכרע במשחק אחד במאי. . .השכחת ששנה שעברה מכבי לפי טיעונך  כן הפגינה את "אפקט ההרתעה" במשך כל העונה. . .האם זה עזר?הרי הם הפסידו במשחק הגמר. . .לאחר שליטה מוחלטת כל העונה! !
2)מה שרשמת על איידסון זה בדיוק מה שרשמתי. . .בניגוד לשנה שעברה שפיני שם אותו כ-sf,בלאט משחק איתו כרכז ליד פרקינס/פארגו. . .הלא כך ?אז על מה רשמת את טיעון 2?אל תנסה להצטדק כל פעם,ופשוט תלמד לקרוא.
3)פה כבר אתה ליצן-אני אמור לענות לך על זה. . .שגם אני אתחיל לתפוס אותך על כל מילה שאתה רושם. . .:"לשחרר"  הכוונה להשאיל או למכור כשההגיון אומר שאם כדיר לא מקבל דקות הוא ישמח העונה לשחק בקבוצה אחרת. . .אני בטוח שכל הקוראים מלבדך הבינו את כוונתי. . .אבל. . .
4)ושוב אסביר גם פה-בליגה שלמעשה אין שום משמעות איזה מקום אתה מסיים כל עוד אתה בין 4 הראשונות ,למעשה הניצחון הזה הוא עוד משחק ולאב דווקא בשביל מכבי כמו בשביל הגליל. . .ויותר מיזה גם לא יהיה נורא לגליל אם הם יחטפו בראש עכשיו בעוד 8 משחקים כי בסופו של דבר החשוב הוא במאי לבוא בריאים ובכושר השיא ובמשחק אחד להכריע "אליפות". . .המבין אותי אדון פיני?ש שיטת קופל הופכת את הליגה ללא רלוונטית ולמעשה עד חודש מאי כל הליגה על ה*. . .והמבין יבין.
שאלה לי אליך לסיום=החושב אתה שהגליל היא האלופה הראוייה של שנת 2010?ואני מדבר לאורך עונה שלמה. . .ולא עפ"י משחק אחד. . .הרי גם עם תשכלל את המשחקים בין הגליל למכבי שנה שעברה תגלה שמכבי ניצחה ביותר משחקים. . .ולמעשה סיימה את הליגה עם 7 נצחונות יותר ממקום שני! ! !בליגה של  22 מחזורים.
המבין אותי אדון פיני? 
השב   •  00
פיני18/10/2010 09:52

יש מקבץ מגיבים שכדי להתמודד עם העובדה שאני מתקן אותם וצודק במקום שהם טעו מנסים ללכת על טיעון ה-"ילד קטן".
זה מאד עלוב ולא משכנע אף אחד.
 
 עניינית;
1) כתבת שאתה לא מבין למה לא נותנים דקות לכדיר ופוט. הסיבה - מכבי רוצה להביס ולא רק לנצח כל משחק השנה (כפי שכתבתי). שנה שעברה היא הפסידה משחק ולא נתנה את כל מה שהיא יכולה בליגה כדי להביס כמו בשבועות האחרונים.
לא קשה להבין. נכון?
 
2) אידסון לא גארד! הוא לא יכול לשמור על גארד, ואין לו יכולות של גארד.
לא מסובך.
 
3) מי ישלם את מה שמכבי שילמה עליהם?
אף אחד לא רוצה לגעת בפוט שכמדומני אתה טענת ששחקן מצויין בעת ההחתמה ולכן חשוב לך לתת לו דקות.
אף קבוצה לא תשלם לכדיר את מה ששילמו לו במכבי.
לכן, הלשחרר שלא במקרה השתמשת בו משמעו לזרוק כסף, ולא משנה אם זה הרבה או מעט.
 
4) טענת שהליגה חלשה בגלל קופל - זה נחמד לשנות טיעונים, אבל קצת הזוי.,.

מה שקופל עשה זה להעניק שבוע שבו יש עניין בליגה.
לא במקרה אין כמעט אוהדים במשחקי הליגה של מכבי (לא ביחס לקבוצות אחרות אלא ביחס ליורוליג למשל וביחס לכמות האוהדים שיש למכבי).
 
5 כן, גליל אלופה ראויה.
כך הוגדרה הליגה ובזה זה נגמר.
אפשר ללכת גם לאליפויות אחרות שמכבי לקחה למרות שלא היתה ראשונה או להגיד שהטוב מ-3 לא מספיק וצריך הטוב מ-7.
זה בכיינות עבור קבוצה עם תקציב כמו מכבי. צריך לקבל את אובדן התואר בכבוד.
בפועל המשחק הוכרע בצורה ברורה ומכבי לא תפקדה בכל הפלייאוף בניגוד לגליל.

השב   •  00
יחיאל18/10/2010 10:01
השב   •  00
גלעד18/10/2010 11:41
מה יהיה? עוד פעם "תיקונים והבהרות"? מה אתה מבהיר? אתה חושב שמי שכתב את התגובה למעלה איכפת שאתה מבהיר לו?
השב   •  10
22
פלומבה18/10/2010 00:15
עוד שנה שבה שום קבוצה לא יכולה להוות פאקטור רציני למכביזם, פשוט חבל.. חייבים  להציב תקרת שכר ותקציב בליגה ההישראלית, אין מה לעשות, אם אנחנו רוצים קצת תחרותיות  בכדורסל בארץ  חייבים.אומנם יוריד את  הרמה(מי ישמע איזה רמה..) אבל אולי נגיע למצב שבו  קבוצות יקחו אליפות ולא  "יגנבו"  אליפות ממכבי. שבוע טוב לכולם
השב   •  33
BIG18/10/2010 00:39
תקרת שכר? טוב שלא ביקשת שבנק ישראל יתחיל לקבוע את שער הדולר בצורה מלאכותית כמו בסין. אתה רוצה להיות חלק מהעולם ולדגול בחופש או שאתה מעדיף להשאר קומוניסט כמו שאתה? לך לסין מותק. מתאים לך ולקבוצה הקומוניסטית שלך.
השב   •  03
פיני18/10/2010 01:04
ה-NBA, הליגה הטובה והתחרותית בעולם מקיימת חוקים שמאפשרים תחרותיות מצד כל קבוצה (בגדול).
זו הסיבה שקבוצות הצמרת והתחתית משתנות וכל משחק הוא חוויה (כי יש עניין ולא רק האם הקבוצה תגיע למאה נקודות).
 
בסופו של דבר זה שאין תחרותיות בארץ פוגע בכדורסל בארץ ובפרט גם במכבי.
השב   •  00
21
פיני18/10/2010 00:00
בפעם במליון - מצ''באן הוא PF.
בנוסף לכל, ע"ס מה אתם חושבים שהוא כזה טוב?
ע"ס התבוננות ביו-טיוב שהראה לכם שפוט הוא סנטר העתיד כשמסתבר כיום שהוא יותר סנטר אין-עתיד.,.
 
לא הוא השחקן שמכבי צריכה.
השב   •  60
20
מבין17/10/2010 23:42
תביאו כבר את מילאן מצ''באן ..
השחקן מחפש קבוצה .
הוא שווה פינל פור .
בלאט אתה מאמן מעולה ,אך גם אתה יודע שחסרלך סנטר ! ואם לא תביא תותאות אתה בסוף עונה תלך הביתה ! ראה הוזהרת !
תהיי גבר ותדפוק על השולחן או שנותנים לך את מצ''באן או שתלך הביתה .
עדיף ללכת הביתה כגבר עם ראש למעלה שכל האוהדים איתך ,מאשר ללכת כמו שפיני הלך , בלי אוהדים ובלי תהילה .
השב   •  11
19
מומחה לבניית קבוצות17/10/2010 23:35
שלום רב
בתור סקאוט ומומחה לבחירת שחקנים בארץ ובחו"ל , למכבי ישנם שני שחקנים מיותרים שיש להשאיל לאירופה : פוט וכדיר .
במקומם יש להביא את מילאן מצ''באן .
הוא מחפש קבוצת יורוליג .
עלות משוערת לעונה מיליון דולר .
אך הוא שווה פינל פור יורוליג .
ניתן גם להחליף את אידסון בשארס או קריק פיני או שחקן 3-2 אחר .

דויד אל תתבשם בניצחונות על חלשים , הקבוצה שלך פגיעה מוד וחובה לבצע שינויים עכשיו !
תחתים את מילאן מצ''באן !
זכור מה קרה לפיני . שלא הביא סנטר בזמן .
השב   •  141
עגדעד17/10/2010 23:42
לך לך
השב   •  00
18
שי17/10/2010 23:29
השב   •  81
17
פיני17/10/2010 23:20
1) בורשטיין מתקשה מאד לשמור גארדים והקו הקדמי של מכבי (שלא מאיים בפנים) הופך את זה לבעיה חמורה אף יותר.
מצד שני, התקפית, למרות שלא מהיר כבעבר, הקליעה שלו מעולה.
 
2) כל מה שכתבתי על חסרונותיו של סופו בעת ההחתמה מתגלות כמדוייקות ומדאיגות.
 
3) גליל בעבר גידלה ישראלים רבים בעקבות כך שמכבי נתנה לה שחקנים כחלק משת"פ וכתוצאה מכך שגליל היתה מהקבוצות היותר צנועות בליגה (הצנועה גם כך).
בעקבות הפחד (המיותר) של מכבי מגליל הם העבירו את השת"פ לקבוצה מהליגה השנייה.
המשמעות - הצעירים הטובים ביותר שיש לכדורסל הישראלי (רובם הגדול נמצא במכבי) יתמודדו ברמה נמוכה יותר ויתקשו למצות את הפוטנציאל.
 
4) במכבי חוץ מגרין לאף שחקן אין יכולת חסימה נורמלית.
לא ברור למה לא משתמשים בו יותר.
 
5) ביום חמישי יש משחק נגד קבוצה עדיפה אך שמגיעה חבולה, עייפה ובלי מספר שחקנים; חובה לנצל את המצב ולקחת את המשחק.
השב   •  62
פיני18/10/2010 00:12

כתוצאה ממה שכתבתי - בעצם משחקים עם שני גארדים שיכולים לשמור על גארדים (פרקינס ופארגו) בלבד.
 
כאשר מול מכבי ישחקו שני גארדים שנוטים לחדור, מכבי בבעיה.
 
זה אומר בגדול שאין מחליף בכלל במשחק כזה.
 
בפועל בורשטיין כיום הרבה יותר SF מאשר SG.

השב   •  00
16
תענוג לראות את מכבי17/10/2010 23:14
סוף סוף רואים קבוצה. רואים שחקנים שמשחקים אחד עבור השני. רואים טביעת אצבע של מאמן בכל פינה. דעו לכם שאם לבלאט היה את התקציב של ברצלונה או אפילו של צסקא הוא היה לוקח את  היורוליג בהליכה!!
השב   •  301
15
פיני17/10/2010 23:05
1) יש בעייה קשה ב-SG.
לטל כבר אין רגליים לשמור גארדים.
למרות שהיד שלו לאחרונה ממש מדהימה, בהגנה זה נקודה לא קלה.
היא בעייתית עוד יותר בגלל הקו הקדמי, בעיקר עם סופו שלא מהווה איום חסימה.
 
2) גליל במשך שנים רבות טיפחה שחקנים ישראלים, בגלל שלא היה לה כסף, ומכך שמכבי נתנה לה לגדל את שחקני הנוער שלה (שלרוב מהווים חלק נכבד מהעלית של הנוער).
היום, ראינו גליל אחרת וזהה ליתר קבוצות הליגה - אין אף שחקן צעיר מבטיח אלא כאלה שכבר הראו מספר עונות מה הם יכולים לתת, ולידם ערימת זרים.
לפחות לא ראינו מתאזרח מיותר.
 
הסיבה - מכבי מעבירה את הנוער הבכיר לליגה השנייה למגידו. במקום לשחק ברמות גבוהות יותר ולהתקדם - כפי שרבים וטובים עשו לפניהם הם מתחילים מליגה נמוכה יותר והנזק לכדורסל הישראלי חמור ביותר.
 
3) שוב ראינו את החסרונות הרבים של סופו כפי שתיארתי כשהחתימו אותו.
 
4) נקווה שמכבי תנצל את הפציעות הרבות והעייפות של וויטוריה ביום חמישי.
זאת הזדמנות להרוויח ניצחון לא צפוי, למרות שמכבי הרבה פחות טובה (השנה) מוויטוריה.
השב   •  44
גלעד18/10/2010 00:17
לראות את התגובות המתנשאות שלך.. כל פעם אתה כותב מאמר שלם ואף אחד לא שם ז#$ ! תמצא חיים (כפי שאמרתי בעבר). ח. ומי שקורא את התגובות המגעילות שלך יבין את הקטע עם הסוגריים
השב   •  00
פיני18/10/2010 00:28
אני מניח שאתה היית אלה שביקרו אותי בנחרצות כשכתבתי את מה שכתבתי בעבר.
 
קשה לגלות שאתה טועה, אבל זאת לא הבעייה שלי.
 
אין כאן שום התנשאות, אך יש מגיבים (כמוך?) שמתכחשים לכך שתקפו את הטיעונים שלי לכשמתבררים כמדוייקים.
 
בקיצור - למד להתייחס לתוכן, ששוב מסתבר כמדוייק, במקום לקשקש ללא הקשר.
השב   •  00
קוטל פינים18/10/2010 00:46
פיני וכל אדם אחר מתנשא אך ורק על מי שהוא יכול, ומי שנותן לו להרגיש כי הוא נחות ממנו אינלקטואלית.
זה אולי ישמע הזוי,אבל בהרבה מקרים פיני מזכיר דווקא את עמנואל רוזן,שניהם משתמשים בשפה "עלאק" גבוה בכדי לתת "מחסה" לדברי ההבל והשטות שיוצאות מפרי מקלדתויהם,(נדיר נדיר שאחד מהם יומר או יטען משהו לעניין,אבל הם עדיין יזכו לפרגון או שתיים מעצם היותם אנשים  אינטלגנטים),שניהם מאוד "מלאים בעצמם" וסבורים שהם יודעים הכל הכי טוב מכולם,וחמור מכך,לעולם לא יודו בטעותם(גם כאשר מתקנים אותם וברור להם שהם טועים),באים ממקום של אגו קוראים לזה.
שניהם באים ממקום לו טוב של התנצחות,והיצטדקות
כשפיני יקרא את תגובה זו,הוא לבטח ירגיש מוחמא מעצם ההשוואה,אבל מה שהוא עדין לא השכיל להבין,שזו בעצם שורש הבעיה.
אם לסכם את העניין(ויאמר לזכותו שהוא יוצר עניין בכמות התגובות שלו ועל שלו),בסה"כ פיני הוא ילד\נער די אינטלגנט שפשוט צריך "fine tuning".

אוהבים אותך פיני
השב   •  00
פיני18/10/2010 01:11
ה"קוטל" נותן דוגמא נוספת לאדם שלא יודע להתייחס לתוכן ולעובדה שרבים מטיעוניי שניסה לנגח נמצאו כנכונים.
 
במקום, מחפש הוא נקודה בו הוא כן יכול לחפש טעם לפגם.
צורת הכתיבה  שלי (השתדלתי יותר מתמיד בתגובה זו, רק בשבילך), הגדרתי כילד ועוד.
 
בפועל, מי שעוקב אחרי התגובות שלי ומודע לתוכנן ולאורך הזמן, יודע כמה אמיתות קשות אמרתי כשרבים תקפו אותן. אמיתות שהיום ברורות לכולן.
 
תתמודד עם המציאות.
 
הערה - היות ואתה לא מסוגל אפילו להגיב לתוכן שכתבתי בתחילת שרשור זה, אני לא בטוח שאתה יודע להתמודד עם המציאות.
השב   •  00
גלעד18/10/2010 12:39
תקשיב טוב, פיני''לה.. התוכן של התגובות שלך ממש לא מעניין אותי, או שאולי בעצם זה העניין שאני "לא יודע להתמודד עם המציאות", הרי המציאות קשה מאוד.. ח, "אמיתות קשות" עאלק

בכל אופן, מה שמרגיז זו השחצנות שלך. אז פיני יקירי, צא מהסרט שאתה חי בו, בו לאנשים איכפת מתגובותיך ומייחסים להן חשיבות. אני אף פעם לא טענתי שהטענות שלך נכונות או לא. אך מה שכן, הטענה שאתה הכי אוהב לטעון - שאתה צודק וכל השאר טועים - די נמאסה נראה לי, על כל מי שטורח לקרוא את התגובות שלך!
השב   •  10
קוטל פינים18/10/2010 14:19
פיני,באמת שנסיתי להבהיר נקודה ממקום טוב ,אבל אתה לא רוצה\יכול להפנים,וזה שוב הופך אותך לנורא פטטי בעיניי(ונראה שלא רק בעייני,שים לב כמה אנטגוניזם  אתה יוצר כלפיך ).
לטעון שאני לא עונה קונקרטית רחוק מאוד מהאמת(ואתה יודע את זה deep inside ,מתחת לשכבות האגו הרבות).
הגבתי באופן ענייני לכל "האמיתות" שלך  כגון : "לאזמה הוא סנטר","טל סוס מת"(רק אתמול עפת על יכולת הקליע שלו באחת מתגובותיך),"בלו מיותר והיית מוותר עליו" (השחקן הכי טוב כרגע בקבוצה),על משפטים כגון "איך אני אוהב אנשים שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם" ומיד ,שורה אח"כ לטעון "שבארה"ב יש כ 500 מיליון איש " ,ועוד  גיבובי שטיות כמו "הנבחרות האירופאיות והקבוצות לא נופלות ברמתן מקבוצות ה NBA והנבחרת האמריקאית",(אתה נותן לסטיות תקן חדות כמו הנצחון של ברסה על לוס אנג''לס לעצב לך דעה נחרצת) ,וטענות פלגמטיות כמו "אין שינוי בצביון הישראלי השנה אצל מכבי",(למרות שספרתי לך 7 ,המשכת לטעון שיש רק 5 ,בדיוק כמו שנה שעברה) .

בקיצור,פיני היקר,אני מקווה שהבהרתי את מה שרציתי לומר,ותאמין לי שאם הייתי מחפש עוד קצת בזכרוני הייתי מוצא עוד אין ספור דוגמהות לתגובות אוויליות מפרי מקלדתך.
אני די בטוח שגם מתגובה זו תתעלם,(באופן מפתיע,התגובות שמפריחות את "האמיתות" שלך,אינם זוכות לתגובות נגד).
שוב,חבל חבל שאתה לא מנתב את האינטלגנציה שלך למקומות טובים יותר,כנים יותר ואמיתיים יותר ובמקום זה הולך בדרכי ההצטדקות וההתנצחות, האגו וחוסר כנות עצמית, ושאר דיספונקציות שהן מנת חלקך
השב   •  10
14
צפוני17/10/2010 23:05
חבל לי עליו,הוא מתייבש על ספסל ועשה טעות בחייו שעזב את גליל ועבר למכבי.צמודה שלו אלין בכתה כי כאב לה שנכנס ברבע אחרון שכבר לא רוולנטי.כדיר עדיף על גרין זקן וכבד.
השב   •  73
עגדעד17/10/2010 23:22
אתם אפסים
השב   •  12
13
דדי17/10/2010 23:02
השב   •  02
12
איש מקצוע , מומחה , אוואטר17/10/2010 23:01
השב   •  11
11
אחד שמבין17/10/2010 23:01
ככה זה שהיא לא אלופה אמיתי שניצחה והובילה את הליגה לאורך כל השנה אלא זכתה באליפות רק בזכות ניצחון אחד.
השב   •  111
10
יופי בלאט17/10/2010 23:00
הליגה הישראלית קטנה עלינו. יש בסיס טוב ושוב אני אומר אם נביא עוד סנטר נדבר גבוה גם באירופה.
השב   •  110
9
אלעד17/10/2010 22:55
אין לאף אחת סיכוי נגד מכבי! מכבי תל אביב בכל ההיסטוריה שלה מקום 3 באירופה ! תבינו את זה אין לישראל אין קבוצה שתוכל להתמודד איתה ! חוץ מהפועל ירושלים בקטנה
השב   •  130
8
נסיך17/10/2010 22:30
צריך לעשות תחרות שלשות בליגה
אורי יצחקי
גיא פניני
דיויד בלו
דרק שארפ
אבישי גורדון
דגן יבזורי
יהוא אורלנד
מי מנצח?
השב   •  170
אמיר17/10/2010 22:37

השב   •  101
איש מקצוע , מומחה , אוואטר17/10/2010 23:06
השב   •  41
insane fan17/10/2010 23:12
השב   •  31
פיני גרשון17/10/2010 23:17
תראו שהתחרות היא רק בין בלו(שינצח) פניני(שני) ושארפ(השחקן הכי טוב שהיה אי פעם אבל שלישי), מעניין באיזו קבוצה הם משחקים.
השב   •  21
שוקי17/10/2010 23:51
פניני לא כזה אוטומטי, מדי פעם אני מתאכזב ממנו
גם יבזורי לא פראייר
השב   •  50
הקרנף18/10/2010 03:13
השב   •  20
7
שרון17/10/2010 22:30
הוא שיחק בפילזן ורב עם המאמן .הוא פנוי ? אם כן זה משלים את עמדת הגארד ואז יהיה חסר רק סנטר
השב   •  20
6
אורי17/10/2010 22:21
שחקן בינוני מינוס.
השב   •  2514
5
קופל אתה בדיחה!17/10/2010 21:52

השב   •  323
אייל17/10/2010 22:14
מי שפרק את האלופה זה לא השחקנים של מכבי אלא ההנהלה של מכבי ושל ירושלים, שרוקנו אותה מכל נכסיה - השחקנים והמאמן המדהימים שהביאו את האליפות.
השב   •  613
אורי17/10/2010 22:19
אני מפרגן להם, ניצחו אותנו בגמר שנה שעברה בצדק, והגיע להם לזכות, נכון שאולי בסדרה היה להם פחות סיכוי ועדיין זו לא סיבה לזלזל בהם.
השב   •  510
אתם עוד רגע יורדים ליגה17/10/2010 22:58
השיטה של קופל היא כשלון טוטאלי ומי כמו חולון וגלבוע כדי לראות מה קורה לקבוצה שגונבת אליפות במשחק אחד. שתי הקבוצות האלה עומדות להתפרק כל רגע.
השב   •  64
פלומבה18/10/2010 02:43
חולון הייתה במקום הראשון לכל אורך הליגה וניצחה אתכם פעמיים בליגה הסדירה, זו גנבה!? אולי אתם האלו שכמעט גנבתם לחולון את האליפות, ללא הסל האחרון של דיקסון 2 שניות לסיום.
השב   •  20
ברומלי18/10/2010 22:40
לולא השיטה המעוותת והמוזרה של קופל האינטילגנט מכבי מזמן לא הייתה שומטת אליפות..וכן! חולון גנבה! הרי ברור שאם הייתה סדרת משחקים בין מכבי לחולון מכבי הייתה לוקחת את חולון בהליכה! לולא השיטה הלא ברורה הזו שנועדה לגזול ממכבי את האליפות מכבי הליגה הייתה יותר נורמלית. כנ"ל גליל. זה מה שקופל עושה-הורס את הליגה-היא הרוסה כבר וזה לא מספיק? כמו שאמר פה איזה אחד לפני-קופל הורס את הקבוצות והינה התוצאה-לחולון יש תקציב מזעזע של שקל תשעים והם בקושי יכולים לקנות זרים כי גם את הישראלים הם גנבו מליגה ת''. וגליל הודחה ממקודמות היורליג וכמובן שגם ביורוקאפ לצערי אין לה מקום ומוזר שלסגנית האלופה היא קבוצה לגיטימית ביורליג ול"אלופה" אין מקום אפילו ביורוקאפ.מוזר מאוד. בקיצור-אין אף ליגה באירופה ובעולם שנחשבת לנורמלית שהולכת לפי השיטה התקועה של הפיינל פור הרי ביום נתון הלייקרס יכולים להפסיד אפילו לנטס-לכן יש שם סדרה כדי שהטובה יותר אכן תנצח. הזוי ביותר.
השב   •  00
4
אבי האדום17/10/2010 21:30
ואז עוד קמים כל הקקרים ואמורים שיש כדורסל בארץ. אז בואו אני יגלה לכם סוד, כדורסל יש רק בארה"ב ושם זה הכל ממוסחר בלי אהבה אמיתית לקבוצות הכל זה רק כסף.
השב   •  629
תענוג לראות את מכבי17/10/2010 23:15
השב   •  62
פיני גרשון17/10/2010 23:18
ומה זה היורוליג?
השב   •  11
3
איתן טייב בוא לפה17/10/2010 21:27
האלופה גליל גלבוע תנצח
השב   •  014
2
יוסי17/10/2010 21:26
גלבוע\גליל אלופה-כחול

או

מכבי ת"א סגנית אלופה-אדום
השב   •  4222
1
היודע!!17/10/2010 21:08
נכון שהליגה לא מעניינת בכלל שזה כבר עצוב פעם הייתי באמת נהנה היום אני לא יודע למה זה כבר לא זה !
השב   •  66
אסור לפספס
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */