יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:01

אחרי שתי הפסקות: 3:6 ו-2:6 לשחר פאר על ויואס

סינסינטי: הטניסאית הישראלית העפילה לשמינית הגמר עם ניצחון על הספרדיה במשחק שארך בפועל כחמש שעות בשל הגשם. היריבה הבאה: פאבלוצ'ינקובה

|
שחר פאר. תשחק בשמינית הגמר (GettyImages)
שחר פאר. תשחק בשמינית הגמר (GettyImages)

המחבט הישראלי הבכיר, שחר פאר, העפילה לשמינית גמר טורניר סינסינטי לאחר ניצחון בשתי מערכות 3:6 ו-2:6 על הספרדיה, נוריה לגוסטרה ויואס במשחק שארך שעה ו-14 דקות ובפועל כחמש שעות בשל הפסקות גשם. 

משחקה של פאר מול הספרדיה  במסגרת הסיבוב השני, הופסק לראשונה במצב של 1:1 בשל גשם ובפעם השניה בתום המערכה הראשונה בה ניצחה שחר 3:6.

הישראלית פתחה חזק וניצחה את את המשחקון הראשון. לפאר כבר היתה נקודת שבירה במשחקון השני אך היא לא ניצלה אותה ו-ויואס השוותה ל-1:1. כל טניסאית ניצחה את המשחקון שהגישה והלוח הראה 2:2.

פאר ניצחה את המשחקון החמישי ועלתה ליתרון 2:3 על ויואס. במצב של 40:40 במשחקון השישי פאר השיגה נקודת שבירה וניצלה אותה כדי לעלות ל-2:4 מבטיח.

הישראלית לא שמטה את ההזדמנות לעלות ל-2:5 ובמצב של 15:40 במשחקון השביעי חבטה את האייס הראשון במשחק. ויואס לא נכנעה ולאחר 40 דקות של משחק ניצחה את המשחקון השמיני וצימקה ל-3:5.

פאר הגישה את המשחקון התשיעי כדי לנצח את המערכה הראשונה ולא נכשלה במשימה עם ניצחון על האפס לאחר שלשת רבעי שעה של משחק. 3:6 לישראלית.

גשם בטורניר סינסינטי (GettyImages)
מגרש מוצף היום בסינסינטי (GettyImages)
 

עם חידוש המשחק לאחר יותר משעתיים, פאר שברה מיד בפתיחת המערכה השנייה ושמרה ל-0:2. ויואס לא נבהלה, שמרה על האפס והצליחה לראשונה במשחק לשבור את פאר במשחקון בו פאר ביצעה שתי טעויות כפולות ל-2:2. הישראלית עצרה את המיני מומנטום של הספרדיה בשבירה חוזרת מידית ושמירה על האפס ל-2:4.

בשלב הזה, המשחק כבר הוכרע, טעות כפולה חמישית עזרה לפאר לשבור שוב ל-2:5 ולהגיש למשחק ולמקום בשמינית הגמר שם תשחק מול אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה בת ה-19, 25 בעולם שהביסה את אלנה דמנטייבה השישית בעולם 1:6 ו-3:6. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */