יום רביעי, 02.04.2025 שעה 01:39
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

אלברט באנינג צפוי לחתום היום במכבי תל אביב

פרסום ראשון: קשר פאריס סן ז'רמן הקמרוני צפוי לעבור לצהוב. זאב חיימוביץ' שוב על הכוונת. מחירי המנויים, שלא הועלו משמעותית, בפנים

|
אלברט באנינג. עובר מפ.ס.ז´ למכבי (GettyImages)
אלברט באנינג. עובר מפ.ס.ז´ למכבי (GettyImages)

מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק: הקשר הקמרוני בן ה-25, אלברט באנינג, אשר שייך לקבוצת פאריס סן ז'רמן הצרפתית, צפוי לנחות הלילה (רביעי) בישראל ולחתום מחר על חוזה בשורות הצהובים-כחולים.

בקבוצה של מיץ' גולדהאר ממשיכים לעבוד במרץ לגבי החיזוק, ומנסים לסגור את הסגל כמה שיותר מהר לקראת מחנה האימונים במירלו, אליו ייצאו בעוד פחות מעשרה ימים.

באנינג משחק בתפקיד הקשר האחורי, מתנשא לגובה של 1.93 מ' וברזומה שלו ניתן למצוא שתי הופעות בנבחרת קמרון ב-2006. באנינג שיחק עד עונת 2005 בליגה הסינית ובפ.צ אראו השוייצרית. לאחר מכן נמכר לפאריס סן ז'רמן והושאל בשנתיים האחרונות לשטרסבורג מהליגה השניה.

גורם בכיר במכבי תל אביב אישר את הידיעה ל-ONE.

גם זאב חיימוביץ' על הכוונת
בתוך כך, במכבי מחפשים אחר בלם נוסף שיעמוד לצידו של ניבאלדו הברזילאי בקו האחורי של הקבוצה.

על רקע ההתמהמהות של אנשי בני סכנין בהחלטה האם לשחרר את יא-יא פטי לשורות הצהובים, זאת למרות שמכבי הגדילה את הצעתה האחרונה, הצהובים מגששים בימים האחרונים גם אצל הבלם הישראלי של טרק גרוזני, זאב חיימוביץ', בו הביעו עניין הצהובים לא אחת בעונות האחרונות.

זאב חיימוביץ´. במכבי תל אביב גיששו אצל הבלם (GettyImages)
זאב חיימוביץ´. במכבי תל אביב גיששו אצל הבלם (GettyImages)

באתר הרשמי של הקבוצה הרוסית התייחסו להתעניינות של הצהובים ואמרו: “אנו יודעים שמכבי תל אביב מעוניינת בבלם, אבל עדיין לא נעשתה פניה רשמית לגביו. אם תהיה פניה רשמית נשמח לפתוח במו"מ".

בנושא אחר, ביממה הקרובה צפויה להיסגר עסקת העברתו של הקשר הבוסני-הולנדי, האריס מדוניאנין, מוויאדוליד הספרדית לשורות הצהובים. הקשר כבר סיכם בשבוע שעבר את הפרטים בקבוצה ואחרי שוויאדוליד הורידה מהסכום הראשוני שדרשה עבור העברתו של הקשר, כעת הוא קרוב מתמיד.

האריס מדוניאנין. העסקה תיסגר ביממה הקרובה? (שרון קביליו)
האריס מדוניאנין. העסקה תיסגר ביממה הקרובה? (שרון קביליו)

למרות הרכש הנוצץ: מחירי המנויים לא הועלו משמעותית
בשורות טובות לאוהדי מכבי תל אביב. פורסמו מחירי המנויים שאמורים לצאת למכירה בימים הקרובים ומסתבר כי למרות הרכש המסיבי שהצהובים עושים הקיץ, הבעלים מיץ' גולדהאר בחר להקל על האוהדים ובסופו של דבר החליט שלא להעלות במידה ניכרת את מחירי המנויים.

לשערים 8, 10 ו-11 המחירים נותרו בעינם ,לעומת שערים 2 ו-13 בהם המחירים עלו במעט. המנויים הוותיקים המלווים את הקבוצה לאורך כל השנים יהנו גם העונה להנחה בשבועיים הראשונים של המכירה עד 8 ביולי.

אוהדי מכבי ת&qout;א (קובי אליהו)
אוהדי מכבי ת"א בבלומפילד. לא יספגו עליה ניכרת במחירי המנויים (קובי אליהו)

המחירים לשערים 8, 10 ו-11 ינועו בין 810 ש"ח לילד, חייל או אישה ל-1100 ש"ח למבוגר. באותם יציעים יהנו המנויים הוותיקים מהנחה משמעותית, כאשר ילד, חייל או אישה ישלמו 648 ש"ח ומבוגר 880 ש"ח.

המעוניינים לרכוש מנויים ליציעים 2 ו-13 יצטרכו לספוג עליה קטנה במחיר ולשלם 1,800 ש"ח למנוי מבוגר. מנוי ותיק ליציעים אלה ישלם 1,440. בנוסף תצא הקבוצה בשלל מבצעים וחבילות מנויים שונות, ביניהן גם מנוי משפחתי ומנוי לוחם שיכלול 5 משחקים בלבד.

אוהדי מכבי (דרור עינב)
אוהדי מכבי באימון פתיחץ העונה: "זו תעודת כבוד למיץ' גולדהאר" (דרור עינב)

אוהדי הקבוצה בירכו על הוזלת המחירים. אורי משיח ושי מזרחי, ממנהיגי האוהדים הודו לגולדהאר ואמרו: "מדובר בתעודת כבוד לבעלים. עד היום הוא מקיים את כל ההבטחות שלו. הוא מחזק את הקבוצה, דואג לקבוצת הנוער, משדרג את מגרשי האימונים ועכשיו הוא גם הוכיח שהאוהדים חשובים לו לא פחות. זו התשובה לכל מי שמבקר את גולדהאר. אנחנו מבטיחים להחזיר לו על המגרש".

לכתבה זו התפרסמו 344 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 344 תגובות ב-208 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
208
דור אברג''ל27/06/2010 07:08
גם אתם מריחים?
את הריח של הקנאה הזאת של כל הקבוצות האחרות..
מכבי או מוותת!!
השב   •  10
207
.24/06/2010 19:15
אנחנו הקבוצה שמוכרת בהכי יקר מנויים
השב   •  00
206
יובל24/06/2010 15:34
תעזרו לנו לעשות אותו קרנבל כמו שצריך. כולם מנויים לשער שמונה עם השחקן ה-12
השב   •  00
205
עם השחקן ה-1224/06/2010 15:32

השב   •  00
204
שמעון24/06/2010 15:18
שגעות..!
השב   •  10
203
שאול הצהוב24/06/2010 15:16
כולם מוזמנים לשער 8. אנחנו שם, ואתם ?
גם רואים מצוין וגם מעודדים מצוין, שער 8.
השב   •  10
202
אבי24/06/2010 15:14
סוף סוף בלי אולטראס ויציע שכולו מוקדש נטו לאהבת מכבי וכולם שם.
השב   •  10
201
סוס טבריני צהוב24/06/2010 07:14
הגנה יואב זיו ,גפני ,קלמי סבן , זר ,
קישור באנינג , ייני ,מדוניאנין,בוזגלו,
התקפה יצחקי ,וקולטאי ,

ואתם תראו שאני צודק

שחקים עזבו מויאקה ,שבחון ראלדס
גם יובריאן ,גאן , ,טומסיץ ,קומוץ ,אליאב ,
השב   •  02
אכילס24/06/2010 15:45
השב   •  00
200
דוקטור חרמני24/06/2010 03:32
בנינג חתיכת מגודל, עם 193 ס"מ, לא נראה לי שהוא יחזיק את הקישור האחורי.. יש לו גובה של שוער, אבל הוא יהיה כבד בקישור, חסר טכניקה, ואין לי שמץ של מושג אם הוא יודע גם למסור
השב   •  00
199
דוני24/06/2010 02:09
             שטראובר
דור מלול(סבן)    פטי   ניבאלדו   יואב זיו
בבקשה תביאו את מוצארט ולא את באנינג המעפן הזה ואם לא שתיהם אז ככה זה ממשיך

                           ייני
         בוזגלו                   מדוניאנין

אלירן עטר                      ברק יצחקי
                     קולאוטי

באמת אם מוצארט יבוא אז זהו חתום סופית מכבי אלופה כי הוא חתיכת גרזן ושחקן מעל הליגה ובאנינג הזה מעפן למה מביאים אותו הוא אולי נראה כמו יאיא טורה אבל רחוק ממנו שנות אור
השב   •  20
198
ואמוס חיפה24/06/2010 02:01
מכבי תא הקבוצה הכי מעניינת העונה תצליח-אדום תיפול-כחול
השב   •  15
197
ואמוס חיפה24/06/2010 02:01
השב   •  00
196
גיא24/06/2010 01:10
ומה איתכם אוהדים נכבדים?
מכבי או מוות!
השב   •  40
195
אלי24/06/2010 00:49
די! נו, עד שהאולטראס עזבו את 8. מקווה מאוד שאוכל לעשות ל13 אם לא אז בלית ברירה אאלץ לשבת עם האולטראס. העיקר לא לשבת עם הילדים המעצבנים האלו. יושב שער מאז ומתמיד (מלבד במשחקים בר"ג)
השב   •  12
המומחה24/06/2010 03:40
הגיע הזמן שהיציע הזה יתחיל להתעורר והשחקן ה12, יקבלו יציע של 2,500 איש כדי שיוכלו לעודד כמו שצריך ולצבוע אותו בצהוב כחול באמצעות אביזרי עידוד, שער 13 ו2 זה לאנשים מבוגרים שבאים לפצח גרעינים ולראות משחק.
השב   •  21
אלי24/06/2010 13:27
הכושי עשה את שלו, אה? ילדים שלא יודעים מה זה מכבי בכלל, חושבים זו קייטנה.. ואני מעודד על אף גילי, אבל לא כמו קייטנה של ילדים.. שלא באים לראות משחק ורק באים לשיר ולקפוץ..
השב   •  01
194
דודי24/06/2010 00:46
אתם לא יהודים !!
השב   •  00
193
רן24/06/2010 00:34
אסור שיחתימו את הבאנינג הזה,זה בזיון! הוא שחקן ספסל כבר 5 שנים,שחקן ספסל בליגה הצרפתית השניה. אולי מזרחי חושב שהוא עדיין באשדוד?!

אם אין כסף לזרים רצניים עדיף לשחק עם זאן וייני או מלול וגם ישראלבית יחזור בשלב מסויים והוא 50-50 מצויין
השב   •  12
נעם24/06/2010 01:43
אל תעשה בושות, שבהנהלה לא יחשבו שכל האוהדים כפויי טובה כמוך
השב   •  00
192
אוהד מכבי24/06/2010 00:25
איזה כיף יהיה בשער 8! אני מתרגש כמו ילד אפילו שזאת עונה עשירית שאני מנוי. רק שהאולטראס לא יבואו להרוס גם שם. רוצים לעודד את מכבי עם השחקן ה-12!!
השב   •  80
191
גל24/06/2010 00:22
מכבי החתימו החלון הזה כמעט 10  שחקנים והם עוד ממשיכים מה יהיה?! הנהלת הפועל להתעורר ומהר!
השב   •  00
190
מכביסט24/06/2010 00:20
צהוב עולה
השב   •  00
189
אסף24/06/2010 00:07
תאמינו לי יש לכם את כל הנתונים להצליח.

עם אבי נימני זה לא ילך, אתם חייבים מאמן כמו ניר קלינגר, אלי גוטמן, או אייל ברקוביץ''!

אייל ברקוביץ'' יותר טוב ממנו..ואין לו ניסיון אבל יש לו משמעת טובה ושמחת חיים, והכי חשוב ניסיון מהרמות הכי גדולות באירופה.

לדעתי אייל ברקוביץ'' אצכם ואתם יכולים להגיע לרמות גבוהות.

אנחנו ניהיה אלופים עוד שנה או שנתיים

בהצלחה
השב   •  12
188
צהוב עד המוות24/06/2010 00:04
שוער : שטראובר [8.5]
מגנים : זיו : [9] סבן [8.5]
בלמים : סטרול [9] ניבאלדו [-]
קשרים אחוריים : ייני [8] באנינג [-]
קשריים קדמיים : בוזגלו [9.5] מדונאינין [-]
התקפה : ברק יצחקי [10] רוברטו קולאוטי [9]
זה ההרכב המסתמן לעונה הבאה..ואלו לדעתי הרמות של השחקנים..צהובים יקרים - תמיד חשוך לפני עלות השחר ..
בואי נבוא קטנים ונצא גדולים
מכבי ת"א , לעולם לא תצעדי לבד !
השב   •  12
טל הצהוב24/06/2010 06:54
סטרול לא יבוא שים במקומו את פטי
ותכניס את עטר קנינו אותו ב-4.8 מיליון
ש"ח
השב   •  00
187
GATE1124/06/2010 00:03
אש עם השחקן ה12 בשער 8! כולם לעשות מנוי לשער 8 עם השחקן נעשה שם קרנבלל אמיתי בשער 8 זה בדם!
השב   •  60
186
צהוב עד המוות23/06/2010 23:58
לא לדבר יותר מידי.כי בסוף זה חוזר אלינו כמו בומרנג והכאב גדול פי 2..
אני רוצה לדעת אם אתם מודעים למשהו.אבל אם מכבי לא לוקחת שנה הבאה האליפות לא יפסיקו להכנס בנו בתקשורת.האוהדים האחרים ..נהיה בדיחה !צהובים יקרים..בואו נהיה חכמים - למה שנדבר לפני הכול..בואו נבוא קטנים ונצא גדולים..ניתן להפועל האלה לחיות באשליות שלהם וניקח להם את האליפות בסטייל !מכבי ת"א לעולם לא תצעדי לבד !איני נשבע
השב   •  21
185
הפועל תלאביב23/06/2010 23:55
ח אין טעם להקבוצה שלכם בלי שחקני בית יש לכם הרכב הזרים
השב   •  30
המומחה24/06/2010 03:46
מ.. עומרי קנדה? ממ רגע אולי בונדר? שנייה יש את.. זהו אין.
כולם שכירי חרב, כולל זהבי, להלה וורמוט ושכטר אולי בן דיין שהתחיל בילדים של הפועל והמשיך בנוער של מכבי כולל הבוגרים? נחשיב אותו לחצי אדום.
אניימה גדל פה? אולי ידין? או ששבחון ופרנסמן חזרו לקבוצות נעוריהם..
בעצם היה את ההוא שי אבוטבול אה בעצם שחררו אותו.. טוב לכמה הגענו עד עכשיו?

למכבי יש את ייני ואת ז''אן שיחתום, את קפליטו את דור מלול, גפני וכחלון ואלו שחקנים ששנה שעברה היו בהרכב ועכשיו ילחמו על ההרכב, כמה שחקו בהפועל שנה שעברה בהרכב? כמה ילחמו אם בכלל..
השב   •  10
184
צהוב שפוי23/06/2010 23:49
או שאולי כל שאר הזרים ה"איכותיים" שהחתמתם במהלך העונה הקודמת, אתם ממש פאר הרכש.
השב   •  00
183
יונתן23/06/2010 23:48
השב   •  00
182
צהוב שפוי23/06/2010 23:43
אוהדי מכבי חלאס על ההתרברות במה בדיוק אתם משוויצים, אני גם חושב שבונים יופי של קבוצה אבל עוד לא ראיתם את השחקנים האלה ביחד, הם עוד לא ניצחו משחק והם עוד לא הבקיעו שער. בכדורגל מה שקובע זה רק מה שקורה על המגרש אז בואו נחכה ונקווה שיהיה טוב בינתיים כדי שתרגעו קצת עם השחצנות.
השב   •  40
181
עמיאל23/06/2010 23:42
כמו הפועל בעונה הבאה..
השב   •  11
צהוב בדם24/06/2010 02:38
מקום 181
השב   •  00
180
הצהוב23/06/2010 23:35
מה נמני לא עשה בשבילך שנים קודמות וזה מה שאתה מחזיר?? חבל שאתה שומע לעצות שהורסים אותך.
המכביסט האמיתי הוא: שירן ייני! בלי בעיות ובשקט חתם ולא עושה פוזות כמו ז''אן הכאילו מכביסט!!
השב   •  80
צהוב שפוי24/06/2010 00:31
ליאור חוצפן הוא שוכח שהוא לא הביא עדיין תואר וגם לא שחקן נבחרת, מאיפה יש לו את החוצפה לדרוש סכומים גבוהים. שיוכיח את עצמו ואז ידרוש, גם אם ילך לא אבדה גדולה הוא שחקן מלחמה אבל לא מעבר לכך
השב   •  20
179
משה הצהוב23/06/2010 23:28
באיזה שעה מתחילה המכירה?
השב   •  00
178
חדרתי23/06/2010 23:28
שנה הבאה כולם בשער 8 עם השחקן ה-12.
מחזירים את הצבע ליציע.

השב   •  90
177
מכביסט23/06/2010 23:28
יש! תודה שחזרתם!
השב   •  100
176
צחיק23/06/2010 23:15
השב   •  00
175
אכילס23/06/2010 23:13
מאקוודור הרבה יותר טוב ממנו
השב   •  00
174
שער 823/06/2010 23:06
יש קבוצה, יש השקעה בקהל, אללה שנה הבאה קרנבל!
השב   •  00
173
צהוב ת"אביבי23/06/2010 23:03
בכל הליגה אלה שחקני הבית שיהיו פקטור משמעותי גם בעות האליפות הבאה עלינו לטובה:

כחלון
דור מלול 
ייני
קפילוטו
בוזגלו
גפני
אולי סטרול
ואולי ז''אן
מאור חלבי

יש עוד כמה אבל אתה לא תכיר כבר את השמות אז נסתפק בזה.

בקיצור העולם הוא עגול אז סע סע.
השב   •  10
172
marco23/06/2010 22:52
הקשר מאקוודור טוב יותר. לדרום אמריקאים יש יותר חכמת משחק וערמומיות והם גם יותר קבוצתיים
השב   •  00
171
עז-טוב23/06/2010 22:31
גם אנחנו(3 מינויים)
השב   •  00
170
השחקן ה-1223/06/2010 22:24
כולם לעשות מנויים לשער 8 מחר יוצאת המכירה כולם עם השחקן ה12 במחירים זהים לשער 11
השב   •  111
169
LA 1223/06/2010 22:20
שנה הבאה קרנבל בשער 8 כולם לעשות מנוים בכל הכח
השב   •  81
168
יעקב הלועט23/06/2010 22:11
חבר''ה בלי גזענות אני אועד את ביתר ירושלים כבר 48 שנה
לדעתי איך שמכבי לקחו את כל השחקנים הכי הכי טובים ולא לפרט .אם לא לוקחים שום תוער  יכול להיות משהו קטן כמו השנה שיצאו בסוף אם אירופה שהיה להם שחקנים מצויינים .


מי שחושב שאאני צודק יצביע כחול
מי שחושב שאני טועה אבל בגדול שיצביע אדום 
חבר''ה בלי גזענות . תודה רבה  
השב   •  14
167
שמוליק23/06/2010 22:05
הולך להיות פצצה! כולם לעשות לשם מנויים.
השב   •  121
166
טל23/06/2010 22:05
הולך להיות נדיר
השב   •  91
165
השרוף23/06/2010 22:04
השב   •  01
164
יחיו הקנאים יראו אליפות צהובה וימותו23/06/2010 21:52
השב   •  10
163
אור23/06/2010 21:52
השב   •  00
162
צ''לו23/06/2010 21:20
יש סוף סוף תקווה עם מיזרחי שהוא הרכש הכי חשוב בוזגלו ישחק 90 דקות כל משחק ונמני רק שלא יתערב ובהצלחה למכבי
השב   •  11
161
אלי23/06/2010 21:19
העמדה הכי חשובה וזה מה שמצאו?! יש כאן אינטרסים של חברים של סוכנים שעשו כסף על גבו של גולדהר ! חייבים לעצור את ההחתמה שלו.. מישהו במכבי קרא את הרקורד שלו?! ראו אותו בדיסקים?! אני ראיתי והוא ממש גרוע, אין לו טכניקה בסיסית והוא יהפוך להיות כמו פופה בכדורסל.. פשוט בדיחה
השב   •  10
160
צהוב מודאג מאוד23/06/2010 21:10
לא יתנפצו לנו בפנים בסוף העונה..
כמו תמיד..
השב   •  00
159
יונתן23/06/2010 21:06
אם הוא היה שחקן נשמה היו מחתימים אותו על הסכום שהוציאו לו באימפריה החדשה.אבל הוא בחר שלא לבוא!!
השב   •  00
158
יונתן23/06/2010 21:02
יש קניתי 2 מנוים שער 11 דרך חבר 700 שח כ"א
השב   •  00
157
אוהד23/06/2010 20:54
השב   •  00
156
אביב23/06/2010 20:53
מנוי לחמישה משחקים (לאיזה משחקים שבא לך) ב250 שקל לשער 11, בהצגת תעודת לוחם בלבד (יענו לא לג''ובניקים), או אם עדיין לא עברת אימון מתקדם וכל זה אז אתה צריך להוכיח בדרך אחרת שאתה לוחם, לוחמים זה הכי אחי!
השב   •  20
155
טל23/06/2010 20:52
משחק תמיד בקבוצתך
השב   •  00
154
12-123/06/2010 20:51
מה חינם תביאי תביאי.חח
השב   •  10
153
ישי ברוקס23/06/2010 20:50
למרות שבנינג הזה אפס, צריך לעשות מנויים, גולדהאר השקיע הרבה השנה, ומתוך 10 שחקנים יהיה לנו שחקן נפילה אחת, לא נורא, בינואר יעיפו אותו.

נקווה שיביאו עוד קשר אחורי זר וכך ייני שיהפוך למחליף יתפוס את המקום של הבנינג הזה..

ונקווה שלא יעשה יותר מדי נזקק.
השב   •  10
152
גיא23/06/2010 20:49

אלה
צפריר

השב   •  00
151
גיא23/06/2010 20:46
אלה שוהם
השב   •  00
150
אדום עולה23/06/2010 20:46
מכבי לוקחת אליפות, גביע, גביע הטוטו, גביע המלך, הגביע הביניבשתי וגם את אלוף האלופים
בואינה קבוצה שתפרק את הליגה.
אמא איזה פחד
השב   •  92
149
גיא23/06/2010 20:43
מכבי תל אביב עולה
השב   •  20
148
טל23/06/2010 20:41
מכבי חיפה בלב ובנשמה
השב   •  10
147
דניאל ?23/06/2010 20:14
השב   •  10
146
הצהוב23/06/2010 20:11
חובה הכרת הטוב לגולדהאר הוא קיים כל מה שביקשנו חובה לשמח אותו עם המנויים
השב   •  30
145
דודי23/06/2010 20:01
השב   •  70
144
צהוב בלב23/06/2010 19:59
כולכם רושמים הרכבים על גבי הרכבים. אין ספק שהם מצויינים. לא לנו. שחקן בית אחד אני לא רואה. אחד! מזה?!? זהו מכרנו את עצמנו לזרים?! דור מלולו יותר טוב מסבן! קפילוטו צריך לשחק בהרכב הפותח ולהיתפתח כי אחרי זה הוא יילך לאיבוד! ייני גם קישור אחורי! וכחלון גם לפחות מחליף קבוע כל משחק! מזה?!?!?!? תתעוררו!
השב   •  63
ערן23/06/2010 20:07
מלול וקפילוטו עוד צעירים. אני בטוח שבעתיד שניהם ישתלבו בהרכב הפותח.
את כחלון אני מעדיף כמחליף.
השב   •  10
מכבי או מוות23/06/2010 20:38
שטראובר
גאן
סטרול
מגן זר ימין
מגן זר שמאל
ייני
קשר 50 50 זר
בוזגלו ימין
מלול שמאל
יצחקי מתחת לחלוץ חופשי
ומיוקה
בספסל
קפילוטו
זר (שחקן כולבו שיכול לשחק מגן ימני ושמאלי)
קשר שיכול לשחק מתחת לחלוץ בימין ושמאל
עטר
ישראלביץ
מויאל (מביתר)
הזרים שבספסל הם שחקנים צעירים בני 22
עם פוטנציאל.
אבל אין מה לעשות סבן היום שחקן טוב ממלול (כמגן ימיני!!)
ואם יביאו את בלם זר גם הוא יהיה בעדיפות על קפילוטו וגאן אם ישאר.

השב   •  30
143
דינו23/06/2010 19:57
זה שאתה שונא מכבי זה ברור ומובן הרי זה חלק מלהיות אוהד הפועל.
עכשיו לעצם העניין ,המצב הוא כזה בהפועל כפי שהזכרת יש את זהבי ונאתכו.
נו במכבי יש את ייני וז''אן וכחלון אז מה הבעיה.הרי גם אני ואתה יודעים שנכון להיום הנוער של חיפה הכי טוב!
לא גדלו אצלנו ולא אצלכם יותר מידיי שחקנים טובים בנוער ולכן הרכישות מהצד שלנו ומהצד שלכם לפחות תיהיה אובייקטיבי ואל תדבר סתם!!מונדיאל נעים!
השב   •  00
142
קיריל23/06/2010 19:55
לא נחותה בהרבה מהישראלית. ובכלל, אנחנו צריכים קשר אחורי . השחקנים הקמרונים בד"כ טובים ועוד אחד גבוה, זה משהו שיכול לעזור. אם המחיר שלו טוב והוא ירשים כשיגיע לארץ, אין סיבה לא להשאיר אותו פה.
השב   •  00
141
ניר23/06/2010 19:49
                שטראובר

     זיו   ניבאלדו   פטי\סטרול   סבן

        
מדוניאנין     באנינג    אלברמן   בוזגלו 

     
         קולאוטי           יצחקי                 
       


אין טעם לשחק עם שלושה חלוצים, קבוצות חזקות בליגה האירופית יפרקו אותנו. ככול שיהיו יותר שחקני נבחרת הקבוצה תהייה מלוכדת יותר.
מישהו יודע מה יקרה עם "עזרן"?
השב   •  41
ישי ברוקס23/06/2010 20:53
הוא בעצמו אמר למכבי שהוא לא יודע מתי יחזור מהפציעה שלו..
עאלק ייציבה.

בשביל קבוצה יציבה צריך קשר אחורי יציב.. וזה לא אלברמן..


אה - ובנינג שחקן מחליף של קבוצה שירדה לליגה השלישית בצרפת.. ממש שחקן..

סתם גבוה .. שילך לשחק כדורסל.

אה - ובנוגע לכל השאר - מסכים..
ועזרן?? אתה רוצה להגיד לי שיש מישהו שעוד חושב עליו בכלל?

אני מאוד מקווה שמכבי יחתימו את פטי או סטרול באמת, ובסוף לא יתקעו עם בן יוסף.
השב   •  10
140
מכביסט23/06/2010 19:46
למכבי יש שחקני בית ממש טובים את ליאור ז''אן ושירן ייני. מכבי סתם מחתימים קשר אחורי! ייני וז''אן קשרים מצויינים!!
השב   •  11
139
ח ח ח ח ח23/06/2010 19:23
השב   •  00
138
ליאור23/06/2010 19:14
נפתחה המכירה לאנשי קבע ב"חבר"
המחיר 700 ש"ח לשער 11
השב   •  10
137
דניאל23/06/2010 18:55
מישהו יודע כמה עלה מנוי בשנה שעברה לשער 2/13?
השב   •  10
136
אור .23/06/2010 18:29
יצאו מנויים!
השב   •  10
135
אח על ההרכב הזה23/06/2010 18:04
אח אחשלי איזה הרכב בעזרת השם נימני יראה את זה וישחק ככה אני אם זה אני אני מחתים אותך למאמן !!
השב   •  00
134
שלומי משה23/06/2010 18:02
10=11 700 שקל לחבר
השב   •  00
133
=]23/06/2010 17:35
טוב עשיתי את זה בכתבה של הפועל של ההגרלה של ליגת אלופות ויצא 24-10 לטובת הפועל.

הסקר הוא כזה מי שחושב שמכבי תל אביב תיקח אליפות שילחץ כחול ומי שחושב שהפועל תל אביב תיקח אליפות שילחץ אדום
השב   •  928
לב צהוב ראש כחול24/06/2010 01:58
השב   •  00
132
נגסתי בגמבה23/06/2010 17:34
מי שחושב שמגיב 86 דביל כחול ,מי שלא אדום ! ילד קטן .
השב   •  56
131
אלמוג23/06/2010 17:11
 תנו לו  עוד 50 אלף דולר שמגיע לאא ותחתמו איתו כבר כי  עם לא  אנחנו מפספסים כאן כישרון ענק וגם שחקן נשמה שנותן את הכול יותר טוב מכול אחד שתביאו בסכומים  של  פי 7 ממה שזאן מבקש
השב   •  11
130
מן23/06/2010 17:09
השב   •  00
129
מוש23/06/2010 17:08
רואים שאתה לא מבין גדול,אינטר זכתה בטריפל עם שחקנים שהם לא מהמועדון ואפילו לא איטלקים, ביתר י-ם זכתה ב 2 אליפויות בגלל רכש מסיבי,הפועל ת"א זכתה בדאבל עם שחקן וחצי מהמועדון,שים לב, חיפה זוכה באליפויות רק מתי שאין אוליגרך או מישהו רציני עם כסף בסביבה(הפועל חיפה,ביתר)
השב   •  20
אלי24/06/2010 09:36
בייתר י"ם זכתה באליפויות עם שחקנים בינוניים ומעלה ולא אלה שאתם מביאים.יואב זיו כמו שהוא נראה במשחקי הנבחרת שווה לכפרות וישנם עוד כמה כאלה בינונים ומטה אצלכם אז עם כאלה שחקנים לא יצא כלום ממכם
השב   •  00
128
צהוב-כחול23/06/2010 17:07
סוף סוף יציע לעודד עם השחקן ה-12!
כולם שם! איזה טירוף! יש כבר יותר מ-700 אוהדים שנרשמו לשער 8!
השב   •  80
127
מישהו23/06/2010 16:42

מה עם סטרול זה הכי חשוב ?? שחקן בית עם נשמה !!

השב   •  00
126
זידאן23/06/2010 16:40
מה אתם רוצים?! משחקים נוער מפסידים בדרבי ומתלוננים !! קונים שחקנים ומתלוננים !! מה יהיה אתכם ? תעודדו או שתלכו להפועל !תעזבו את נמני כבר !!נמאס מכם ! תפנימו שאין לנו שחקני בית ראויים !! לא ניקח אליפות ולא ננצח דרבי 10 שנים ! מי שמסכים כחול
השב   •  42
125
תמיד צהוב23/06/2010 16:33
אללה השחקן ה12 שנה הבאה קרנבלל
השב   •  30
124
רון23/06/2010 16:31
השב   •  15
123
שמוליק דאבל23/06/2010 16:20
איזה פחדנים אתם קהל של אומללים ילדי כאפות של לא ייאמן!
ברחתם משער 11 גירשו אותכם משם!
השחקן ה12 בדיחה
השב   •  221
יוסי23/06/2010 16:34
2000 אוהדים שלכם ברחו מ10 ילדים אוהדי בני יהודה
השב   •  70
122
לב צהוב ראש כחול23/06/2010 16:19
ויאללה שנה הבאה שער 8 טירוף!
השב   •  50
121
יוסי23/06/2010 16:16
עכשיו צאו.
השב   •  02
120
הברון23/06/2010 16:14
הוא הושאל לליגה השניה!
מכבי לא צריכה כזה שחקן, עדיף להשקיע בסקאוטינג טוב ולהביא 3 שחקנים תותחים מאשר 10 שחקנים בינוניים
השב   •  32
רועי23/06/2010 16:48
לא נראה לי..
הוא נראה כמו שחקן רוצח..
צריך אחד כזה במרכז השדה..
שהוא ילחם את המלחמות. וששאר השחקנים יתרכזו בלשחק כדורגל יפה
השב   •  20
119
טל הצהוב23/06/2010 16:14
שיתן בכחול
השב   •  784
118
ארנבון בכובעון23/06/2010 16:13
באמת לדעתי ההחתמה הכי טובה שמכבי יכולה לעשות.שחקן איכותי מדי לליגה הזאת..מה שאומר מאבק צמוד צמוד עם חיפה על האליפות.כן מה ששמעתם עם חיפה..לא עם הפועל..
השב   •  70
117
שד אדום23/06/2010 16:13
ח
תאכלו אותה
השב   •  16
יהודי צהוב23/06/2010 23:46
אני שונא אותכם קנאים אינששאלה ורמוט יקבל שבץ
השב   •  10
116
צהוב23/06/2010 16:08
אבל בליגה כמו שלנו  כל אוסף טוב יכול לסיים עם דאבל.נקודה,אפשר לחשוב איזה ליגה יש פה.
השב   •  00
115
רמי בלעוס23/06/2010 16:02

ורמוט התחיל להריח את הכסף ונהיה כו כלב.

השב   •  01
114
אושרי23/06/2010 16:01
חסר לנו קשרים יצרתיים וורמוט אחד כזה!
השב   •  00
113
תמיר23/06/2010 15:58
עוד מעט תגידו שאם לא נעבור את יובנטוס ואחר כך את מנצ''סטר סיטי במוקדמות הליגה האירופית זה יהיה כישלון.

מחליפים 9 שחקנים בהרכב, הקבוצה הזאת תצטרך להתחבר ויקח לה הרבה מאוד זמן. תירגעו עם ההתלהבות שלכם.

לדעתי מכבי חיפה שתשמור על רוב הסגל שלה עם קצת חיזוק וכנ"ל לגבי הפועל ת"א עדיין ירוצו חזק לאליפות. בסך הכל מכבי מביאה הרבה שחקנים כדי למחוק את הפער שבין מכבי ל2 הקבוצות האלו.
אם לדוגמא מכבי ת"א תסיים מקום 2 בהפרש של לא יותר מ5 נקודות מהמקום הראשון זה ממש לא יהיה כישלון.

נצטרך לתת סבלנות לקבוצה שתהיה לנו. הדרך לאליפות היא ארוכה מאוד וקשה.
השב   •  105
אוהד23/06/2010 16:16
כל הרכישות האחרונות הם הצהרת כוונות ברורה.. נימאס כבר ליראות את מכבי מסיימת שניה או שלישית הגיעה זמן האליפות האוהדים השחקנים וגם ההנהלה יודעת את זה !
השב   •  40
רועי23/06/2010 16:56
אם מה שאתה מנסה לעשות זה להוריד ציפיות ולחץ.. אז סבבה..
אבל לא נראה לי שצריך בכלל לעשות גם את זה.. מכבי פשוט עושה משהו שאפילו גאיידמק לא עשה.. התקציב יגיע בקצב הזה ל 100 מיליון.. ביתר עם פחות לקחה דאבל - וזה בעונה הראשונה - בלי להחשיב את אמצע העונה שאז הוא הצטרף..
אז אני ממליץ לך פשוט לשתוק ולהנות ממכבי השנה.
השב   •  10
כחול צהוב אצלי בלב23/06/2010 19:40
אולי ביתר לקחה דאבל עם רכשים גדולים אבל בואו נזכור שהרמה של הליגה והתחרות לא הייתה באותה רמה.
הגועל וחיפה היום הרבה יותר חזקים!
השב   •  00
112
עומרי מכביסט בנשמה23/06/2010 15:42
למי אתה מקורב? אתה אח של ורמוט? מה אתה ממציא הלוואי שהיה בא אבל אל תגיד שאתה יודע כי אתה לא.. אם הוא לא ישחק בהפועל הוא ישחק באירופה.. ואם כבר היה מצב להביא אותו למכבי הם יצטרכו לשלם לו הרבה מאוד כסף מה שלא בטוח שמיץ'' יסכים אחרי שהוא הוציא עשרות מיליונים..
השב   •  11
111
אור23/06/2010 15:40
קודם כל כל ההרכבים של כולכם לא טובים אתם מציעים פה הרכבים שתשע עמדות מתוך ה 11 השתנו לגמרי. צריך להשאיר איזשהו שלד מהעונה הקודמת אי אפשר לשנות את כל העמדות לכן אני אומר שייני מלול בוזגלו ואפילו לפעמים זאן חייבים לפתוח. זה מה שאני מציע :

שטראובר
זיו ניבאלדו טומאסיץ'' מלול(או סבן)
בוזגלו ייני מדוניאנין עטר
יצחקי קולאוטי
השב   •  211
יוחנן המטביל23/06/2010 16:27
ובין עטר ליצחקי עדיף את עטר בחוד ויצחקי קשר תוקף
השב   •  00
אור23/06/2010 21:51
צודק שכחתי שהוא שוחרר אז במקום טומאסיץ'' צריך לעשות תחרות בין ז''אן וסטרול מי שהכי ילחם והכי יעבוד קשה באימונים ובמשחקים צריך לעלות. אף אחד ממכם לא חושב שצריכים להשאיר איזשהו שלד מהעונה הזו ?
השב   •  00
נתנאל23/06/2010 22:26
אחי אתה צודק איי אפשר ליבנות תקבוצה מחדש,אני חושב שצריך להשאיר את ייני זאן מלול ובוזגלוו וגםם את כחלון ואבידיר וצריך להביא בלםם מהליגהה אבל אחד  טוב.
השב   •  10
110
אמיר23/06/2010 15:37
באנינג לפי מה שהבנתי הוא סוס עובדה סטייל (דליחה על ההשוואה) קולמה\דירסאו רק יותר טוב. אני מקווה
ומדויאנין יותר בעמדה של אילייב מהשנה האחרונה.
השב   •  10
109
טל הצהוב23/06/2010 15:35
                 שטראובר

          פטי         ניבאלדו
זיו                                   סבן
                
              ייני      באנינג
                                   
                  מנודיאנין    
         יצחקי               עטר
         
               
              קולאוטי 
השב   •  183
יוחנן המטביל23/06/2010 16:29
בוזגלו במקום עטר שיצטרך לחכות להזדמנות מהספסל
השב   •  30
טל הצהוב24/06/2010 06:50
עטר תמיד יהיה בהרכב הפותח
אם כבר להחליף ייני במקום בוזגלו אבל אז צריך לסדר מערך אחר
השב   •  00
108
אוהד מקורב23/06/2010 15:32
פיצוץ רביעי וסופי בין הפועל לורמוט
והוא כבר קיבל הצעה ממכבי!
השב   •  455
ת ת ק ד ם23/06/2010 16:24

אתה בסטלה רצינית
איך אמר אלירז תתקדם או בעברית ת''קדם

השב   •  16
אשקלונה23/06/2010 21:57
השב   •  00
107
אלי23/06/2010 15:32
לכל אוהדי קבוצת מכבי ת"א.
רואים שאתם לא מבינים בכדורגל.
קבוצה שמביאה כל כך הרבה שחקנים חדשים לוקח הרבה זמן להתחבר ביחד.מה עוד שלפי השמות שהבאתם כולם שחקנים בינוניים ומטה.אז עד שיתחילו להראות ניצוצות של חיבור יהיה מאוחר מדי.ותיזכרו את מה שאני כותב כי קבוצה טובה לאליפות נבנית משחקני בית טובים שאליהם מצרפים זרים ברמה גבוהה.ואצלכם אין לא את זה ולא את זה.
השב   •  18
מור23/06/2010 18:35
אני אתן לך כדוגמא את בית"ר של לפני שלוש שנים, רק שחקן בית אחד(ברוכיאן). הם לקחו 2 אליפויות ושני גביעים.
הפועל בשנה שעברה הביאה 6 שחקנים חדשים והצליחה בלי אף שחקן בית. אז אל תחרטט.
מכבי הביאה שחקנים מ
השב   •  10
106
רק הפועל!!23/06/2010 15:31
מכבי עם לא תשחחרו תתיפרקו
השב   •  02
עמיאל23/06/2010 23:35
תומסיץ,ראלדס,אורי שטרית,יובל שפונגין,יוסי שבחון,אילייב,קומאץ,מאיוקה,יבוריאן.להמשיך?
השב   •  00
105
.23/06/2010 15:25
זה לא קשור לשחקני בית זה קשור לזה שהכל ההרכב התחלף וכולם באו בשביל כסף גדול של איזה מליונר שאיבד את הטעם בכסף.
אוהדי תתחילו לכתוב שירים יש לכם קבוצה חדשה לגמרי. מעניין אם תדעו את השמות של השחקנים עד סוף העונה.
(רגע מי עם הכדור עכשיו??)
השב   •  55
מכבי או מוות23/06/2010 15:39
חוץ מזהבי שגם הוא לא בטוח נשאר , אין לכם אפילו שחקן בית אחד בסגל !
תעשו טובה שיש וחוטה לא נחשבים לא רואים דקות.
אצלנו אנחנו משלבים שחקני בית כמו ייני כחלון מלול ואולי גם סטרול אם יחזור.
השב   •  31
עוזי23/06/2010 18:19
אבל במהלך העונה גם אתם תכירו,
השב   •  00
מור23/06/2010 18:36
השב   •  00
104
הלהקה כבר מוכנה..23/06/2010 15:25
                   שטראובר
                 
              ניבאלדו     סטרול?     
       זיו                               סבן
             
                   באנינג
    מדוניאנין                  בוזגלו
 
 עטר                                יצחקי
                  קולאוטי
הרכב חזק של 4-3-3התקפי מאוד עם 3 חלוצים  כאשר עטר ויצחקי עולים ויורדים באגפים כך שההרכב הופך מ4-3-3      ל4-5-1 ומכבי שולטת שליטה מוחלטת גם באמצא במגרש הבעיה היחידה בהרכב הזה היא באנינג שמוצב לבדו בעמדת הקשר האחורי אני מקווה שהוא יהיה שחקן חזק וטוב כדווגמאת בואטנג וכך אין שום בעיה אבל עם הוא לא יהיה טוב לבדו יצטרכו ללכת על הרכב פחות התקפי ולשים עוד קשר אחורי לצידו מקווה ששנה הבאה תיהיה עונה צהובה מתמיד ..שיק שק שוק שיק שק שוק שומעים את זה?  אך הביצים של הפועל
השב   •  332
Meired23/06/2010 15:30
השב   •  23
צהובון23/06/2010 15:43
ח מכבי אימפריה סופסוף יהיה לנו קצת שמחה ביציע.
השב   •  10
טל הצהוב23/06/2010 15:52
1.במקום סטרול כתוב פטי
2.ותחליף בין עטר ליצחקי
השב   •  31
איציק הצהוב23/06/2010 15:56
השב   •  10
איתי24/06/2010 03:25
זה התפקיד שמכבי מייעדת לו. וסטרול לא יגיע. כנראה שפטי.
השב   •  00
103
.23/06/2010 15:23
מה אתה אוהד בדיוק? זה כמו לעבור לקבוצה חדשה. אה סליחה יש את נימני האלוהים שלכם.
השב   •  52
בני23/06/2010 15:34
היא אותה קבוצה של היום? יא תינופת הקבוצה משתנה רק הקהל נשאר. הבעיה אצלכם שגם הבעלים וגם הצוות המקצועי ואפילו הקהל השתנה,אז מי בדיוק החיליף קבוצה?
השב   •  22
102
אלי23/06/2010 15:23
שאם מכבי תל אביב לא תיקח אליפות וגביעה זה כישלון תוטאלי ,אבל בקצב של ההחתמות האלה אם הם לא יזכו בליגה האירופית זה יהיה כישלון,עכשיו ברצינות מכבי תל אביב חייבת להגיעה לפחות לשמינית הגמר עם שחקנים ברמה גבוה זה בהחלט אפשרי אולי אפילו יותר משמינית,אלה אם כן הם יקבלו קבוצות מפוארות כמו יובנטוס,ליברפול ובורדו.
השב   •  81
חיפה עד הקבר !23/06/2010 15:39
השב   •  00
אבל אופטימי23/06/2010 16:24
השב   •  30
אסף24/06/2010 00:02
:D
השב   •  00
101
.23/06/2010 15:23

אפשר להביא 2 שחקנים חדשים בעונה ואפר להביא הרכב שלם.
כל שחקן בהרכב של מכבי תל אביב חוץ מבוזגלו ושטראובר הם שחקנים שמעולם לא היו במכבי, הגיעו לשם רק בגלל כסף גדול. זה נקרא שכירי חרב.

השב   •  22
שמעון בעל הנס23/06/2010 15:38
מזכיר לי קצת את הפועל. לא ככה? ורמוט,שכטר,קנדה,באדיר בן דיין.
השב   •  10
100
.23/06/2010 15:16
אננחנו המעטים מול הרבים ואנחנו ניצחנו.
השב   •  21
99
אבי מלר23/06/2010 15:16
בתור אחד שעבר בכל אירופה וראה שחקנים, באנינג וניבאלדו הם שחקנים טובים, אך קשוחים מאוד. ניבאלדו ידוע בספרד בזכות דחיפה ברורה ומלוכלכת על האחד והיחיד כריסטיאנו רונאלדו. אם תשאלו ספרדי עליו, הוא יענה במבטא הספרדי שלו dirty palyer. ובקשר לבאנינג, מדובר בשחקן שהגיע לפ.ס.ז'' בגלל המלצה של בעל הבית דאז, אלין קיז''ק, שגרם למאמן, גיא לאקומבה, לקנות את השחקן מבלי לראות אותו בכלל משחק במחיר של מיליון יורו. מדובר בשחקן טוב ויציב, אך שוב, נוקשה וקשוח. לצורך העניין, באולימפיאדה של 2008 הוא שיחקו למען נבחרתו קמרון, והספיק לקבל 2 כרטיסים אדומים בטורניר הזה, שיא שלילי, אגב. שחקן גבוה מאוד וחזק שירד השנה ליגה עם שטרסבורג. לא יצירתי במיוחד, אבל לפעמים יש לו הברקות מפתיעות מאוד. הבחנה שלי - רכשים טובים בסך הכל. מדוניאנין שחקן יצירתי, טכני ומעולה, אם יחתום במכבי - לא יתחרטו שם, שחקן שלטעמי יבזבז את זמנו בישראל.
השב   •  71
98
איתי23/06/2010 15:15
תגידו כמה זרים כבר יש למכבי אם מונדאין הזה חותם וגם באניג וגם הבלם מויאוליד? אם אפשר שמות. . . תודה (:
השב   •  00
שלומי23/06/2010 16:07
אבל צריכים להגיע עוד 2 לחזק את ההגנה,בלם ומגן אני חושב,אבל זה כבר חישוב של נימני
השב   •  00
מכבי מלחמה23/06/2010 17:38
יש גם את הקשר התקפי שמתכוון לבוא למכבי שמכונה מוצרט. אני חושב  שקוראים לו ככה בגלל הטכניקה והיצרתיות במתפרצות והא אמור לחתום במכבי קצת אחרי תחילת חודש יולי וזה כבר הזר ה-4. אני חושב שבגלל שיבוריאן עוזב להפועל פתח תקווה ושיבחון להפועל(מוצרט אמור להיות מחליף לשבחון-ומדוניאן במקום תמיר כחלון שרוצה להיות מושאל לעונה נוספת לבני יהודה שרוצים להשאיל אותו כמו בשנים קודמות)אז כנראה שצריך עוד חלוץ אכותי זר שישחק ליד יצחקי/קולאוטי וישלים את מצבת 5 הזרים שכל קבוצה מורשת לקנות(וזה אומר שאומר שעטר נקנה בשביל שישחק כמובן מתחת לחלוצים למרות שתפקידו המקורי הוא חלוץ אך הוא יכול לתפקד גם כקשר התקפי שישחק מתחת לחלוצים).
השב   •  00
97
יאללה חיפה23/06/2010 15:15
מכבי תל אביב בונה קבוצה רצינית
שנה הבאה תהיה אחלה עונה בליגה
השב   •  50
96
חיים23/06/2010 15:06
השב   •  30
95
אבו עשאל23/06/2010 15:06
עדיף שתשתוק
השב   •  00
94
כעחגחעיל23/06/2010 15:00

בגלל שהחתמנו רק ישראלים, אז מרגישים צורך להביא זר. למה? עדיף לגדל ילדים מהנוער במקום לזרוק את הכסף על זרים גרועים.

השב   •  50
93
גיא23/06/2010 14:59
זה כבר נהיה מגוחך, נראה כאילו הם קונים איזה כמה לחמניות בשוק..
מאחל למכבי באמת הרבה הצלחה, כי בשנים האחרונות הם ראו רק סבל מהקבוצה שלהם, אבל איזה טעם יש לאהוד קבוצת כדורגל אם אין לה שום טעם וריח ומסורת ושחקני בית שקשורים לקבוצה.
השב   •  40
אלי24/06/2010 00:52
אירופי, ישראלי, צרפתי, צרפתי ליגה שנייה, צרפתי ליגה שלישית.. הנקודה החלשה של מכבי השנה זה הקשר האחורי - התפקיד החשוב ביותר.. נקווה שאתבדה או לכל הפחות שמכבי יגלו את הבלוף במהרה ויתקנו את התקלה.
השב   •  00
92
אבי23/06/2010 14:59
אצלכם אפילו המחליפים שכירי חרב שלא נדבר על שחקני הרכב
השב   •  10
91
צהוב23/06/2010 14:56
באנינג קשר אחורי לא משהו בכלל. בקושי שיחק בליגה צרפתית שניה. לא מבין מה מכבי לוקחים אותו. מדוניאנין קשר מרכזי/שמאלי. נחשב להתקפי, מבשל וכובש. שחקן ברמה גבוהה מאוד
השב   •  00
אלי23/06/2010 15:29
אם הוא היה שחקן ברמה הוא לא היה בליגה הישראלית.מתי תבינו את זה?אחרי שתיקנו מנויים כמו מפגרים?
השב   •  00
90
נגסתי בגמבה23/06/2010 14:54
מהזרים שהבאתם אתה לא מכיר אפילו אחד מהם ,כולם היו שחקנים סגל המילואים בקבוצה , נלדו הזה שיחק 7 משחקים ב-3 שנים ובאניניג הזה היה כל-כך גרוכ שהשאילו אותו לליגה השניה וגם שם הוא היה סוס מת. לגבי הבוסני אז הוא שחקן לא רע.
השב   •  14
89
אבירן23/06/2010 14:48
רק לא חיימוביץ'' העקמה הזה בקושי לשים גוף הוא יודע עד שניפתרנו מטומאסיץ'' עכשיו מביאים את חיימוביץ'' מה ההבדל זה נבלה זה טרפה
השב   •  33
88
להב אטיאס23/06/2010 14:47
עוד מעט הוא ירצה בעמדת השוער את בופון או קסיאס. בעל הבית שם השתגע.. אבל טוב בכל מקרה הוא לא ישאר יותר משנתיים .אפח''ד לא שרד פה חוץ מיעקב שחר
השב   •  15
87
נגסתי בגמבה23/06/2010 14:44
השב   •  00
86
עמית המכביסט23/06/2010 14:44
גם באנינג וגם מדוניאנין קשרים אחורים הוא אחד מהם קשר יותר קדמי בבקשה תענו לי בהקדם האפשרי!
השב   •  11
לירון23/06/2010 15:02
מדוניאנין קשר  קדמי התקפי.
השב   •  10
85
מכביסט בדם23/06/2010 14:38
מכבי תל אביב-כחול
הגועל לוזון תל אביב-אדום
איזה קבוצה שולטת בעיר
(למרות שזה ברור)
השב   •  1547
84
מכבי23/06/2010 14:33
זה שקונים שחקנים זה טוב. אבל צריך לדאוג שיתחברו כי ברגע שהם לא הכל ילך לפח.!1
יאללה מכבי שנה הבאה קבוצה אשש!
כולם לקנות מנוי בואו נראה איזה קבוצה שולטת בעיר!
השב   •  110
83
יניב23/06/2010 14:30
אך ורק על שחקני בית, נכון?
השב   •  20
82
כייף בטדי23/06/2010 14:29
השב   •  00
81
לךחיעךו23/06/2010 14:26
השב   •  00
80
מכבי23/06/2010 14:26
איזה מטומטם!
השב   •  00
79
סער23/06/2010 14:25
חברה זה שחקן ממש חלש. הוא ירד לליגה שלישית בצרפת. לא מבין למה מביאים אותו בכלל. שטרסבורג ירדה השנה ליגה.ממש מיותר וחבל על הכסף
השב   •  20
78
מכביסט בדם23/06/2010 14:24
גם בכתבות של מכבי אתם בוכים?? דיי כבר חלאס!
השב   •  30
77
אתם משאירים את הליצן שטרואבר?23/06/2010 14:23
השב   •  21
76
רונן23/06/2010 14:21
השב   •  17
אלירן23/06/2010 20:20
תגיד תודה אם תקבלו עשירייה בכל דרבי ואז תקבור את עצמך בחול
השב   •  00
75
מכביסט23/06/2010 14:20
למכבי יש את ז''אן ואת ייני שני קשרים מצוינים אז אני לא מבין למה מביאים עוד קשרים אחוריים ויש גם את בוזגלו. ומכבי הביאו 3 חלוצים!! זה מוגזם
השב   •  00
74
פיצול אישיות אדום23/06/2010 14:20
מה עם שחקני הבית ?
רק שכירי חרב ?
עם תקציב כזה (80 מליון) ושחקני יקרים שאף קבוצה בארץ לא יכולה לעמוד בעלותם - רק נס יקרה אם לא תקחו אליפות.
לצערי אתם כרגע מועמדים עיקריים לאליפות.
השב   •  94
nir cohen23/06/2010 15:26
בוא תגיד לי מי שחקן בית בהרכב שלכם בדאבל? אניימה? שכטר? דה סילבה? ידין? לאלה? דדי? קנדה? באדיר? להמשיך או שהבנת?
לפני שאתה וכמוך אוהדי הפועל מעבירים ביקורת תבדקו קודם את הדבשת שלכם!ואל תבלבלו את המוח על סכומים כי הייתם מוכנים לשלם על יצחקי את אותו הסכום בדיוק ואז להגיד שבכלל לא רציתם אותו כי הוא היה פוגע לכם במרקם החברתי.אין גבול לחוצפה ולצביעות שלכם!
השב   •  113
פיצול אישיות אדום23/06/2010 16:53
ביבראס נאתכו וערן זהבי שחקני הבית
הביאו לנו ת''אליפות.
תכלס מכבי תעמיד השנה תקציב של 80 מיליון שקל. פי שתיים מחיפה והפועל
כך שהסיכויים נוטים בברור לטובתה.
השב   •  02
חייל אדום23/06/2010 17:25
נאתכו, זהבי, בונדר.
שלושה שחקני הרכב השנה שגדלו בקבוצה.
מי יש למכבי? ליאור (גבות) זאן?
שירן (לא רק שם של בחורה) ייני?
מכביסט = צבוע 
השב   •  11
האהבה היחידה!23/06/2010 18:23
נתאכו עזב.
זהבי שכבש לכם שער אליפות לא רציתם להעריך לו חוזה בגלל שרצה עוד 30 אלף.
בונדר כל אוהדי הפועל שונאים ורצים שיעזוב כי חושבים שהוא גרוע.
השב   •  00
הצהוב23/06/2010 19:19
לכם יש את זהבי בונדר ונאתכו, לנו יש את ליאור ז''אן, שירן ייני, וקפילוטו!
השב   •  00
דינו23/06/2010 19:56
זה שאתה שונא מכבי זה ברור ומובן הרי זה חלק מלהיות אוהד הפועל.
עכשיו לעצם העניין ,המצב הוא כזה בהפועל כפי שהזכרת יש את זהבי ונאתכו.
נו במכבי יש את ייני וז''אן וכחלון אז מה הבעיה.הרי גם אני ואתה יודעים שנכון להיום הנוער של חיפה הכי טוב!
לא גדלו אצלנו ולא אצלכם יותר מידיי שחקנים טובים בנוער ולכן הרכישות מהצד שלנו ומהצד שלכם לפחות תיהיה אובייקטיבי ואל תדבר סתם!!מונדיאל נעים!
השב   •  00
אלירן23/06/2010 20:21
הוא בא מרמה"ש
השב   •  10
כמה שונאים את הפועל בקריה23/06/2010 23:56
רק שתדע לך שיש את כחלון דור מלול קפילוטו ייני גאן ציון צמח אפילו בוזגלו התחיל וגדל במכבי אז אל תדבר שטויות ותגיד דברים שאתה לא יודע
וזהבי לא שחקן בית שלכם
בכל אופן רוב הליגה הם שחקני עבר במכבי שגדלו בה
השב   •  00
אודי24/06/2010 01:23
גם אבי לוזון לא בדיוק שחקן בית אבת הוא תרם לכם רבות לאליפות בעזרת הקיזוז והשופטים
השב   •  00
nir cohen24/06/2010 11:34
שירן ייני דור מלול קפילוטו תמיר כחלון גפני כל אלה נשארים בוודאות ויזנקו בו ברגע שתינתן להם ההזדמנות כמו שקרה לערן זהבי אצלכם שעלה מהספסל ונתן את עונת חייו
תעשו טובה תבדקו נתונים לפני שאתם מגיבים
אם דני בונדר שחקן בית כזה טוב וחשוב למה כבר שנתיים אתם מביאים זרים (ומשחררים) על העמדה שלו? זה לא מה שקורה במכבי השנה?
אתם מתנהגים בדיוק כמונו וזה לגיטימי לחלוטין אז תפסיקו כבר עם הצביעות המסיתה הזאת ותתרכזו בקבוצה שלכם
השב   •  00
73
צהוב תמיד23/06/2010 14:19
כולם לעשות מנויים לשער 8 מחר יוצאת המכירה כולם עם השחקן ה12 במחירים זהים לשער 11
השב   •  60
72
מכבי תזכרו ואל תגידו שלא אמרנו לכם23/06/2010 14:19
השב   •  32
71
לב צהוב ראש כחול23/06/2010 14:19
כולם בשער 8 עם מחירים זהים לשער 11 הולך להיות טירוף
השב   •  50
70
מכבי יש רק בחיפה23/06/2010 14:17
אני מקווה שהשנה תקרעו את הליגה ותפסידו לנו את האליפות. אבל הלוואיי ותהיו ממש תותחים.. אחרי שנים שחורות וגם אליפות שלא ממש חגגתם אני מאמין שמגיע לכם קצת נחת והנאה.
בהצלחה
השב   •  03
69
צהוב בנשמה23/06/2010 14:14
אוהדי כל הקבוצות אולי די כבר להגיד שמכבי תיפול?! ומספיק כבר לקנא בנו הפועל כל הירידות שלכם עלינו זה בגלל שאתם מפחדים! מכבי הולכת להיות הקבוצה הכי טובה בארץ שנה הבאה! הפועל כדאי שתשמרו על הצלחת והגביע כי ב15.5.2011 הם יעברו למכבי! עד עכשיו אף קבוצה לא עשתה רכש הגיוני חוץ ממכבי! למה מיזה פרנסמן הזה?! מיזה עידן ורד שחיפה רוצים לקנות?! כל הזמן אני שומע חיפה מגששת הפועל מסכמת ורק מכבי מחתימה! אז תפסיקו לקנא בנו אנחנו ניקח את כל הליגה בהליכה אף קבוצה לא תעצור אותנו! יאללה מכבי שנה הבאה טרבל !
השב   •  160
זמיר23/06/2010 14:46
השב   •  00
מני23/06/2010 15:15

הם כולם מקאניים מימכבי שהיא מתחזקת והם אומרים לעצמם למה הם כל שאר הקבוצות לא מיתחזקים כמו מכבי
שימותו הקנאיים.

השב   •  10
68
אורי23/06/2010 14:13
כל מי שמאמין בדרך של השחקן ה-12 שזה לעודד 90 דקות תמיד ולתמוך בקבוצה ללא סוף שיעשה מנוי לשער 8 (המחרים ממש זולים כמו שער 11) פרטים באתר של השחקן ה-12
השב   •  131
אוהד מהיציע23/06/2010 17:51
נגד חיפה הייתם בעד חיפה כדי שהפועל לא תיקח אליפות זה להיות רק בעד הקבוצה ארגון מגעיל איכס
השב   •  01
הצהוב23/06/2010 19:23
אני חבר בארגון ובמשחק נגד חיפה אומנם לא היה רוב לניצחון של מכבי, אבל היו הרבה שרצו כך, אך כל שער 13 רצה ניצחון של חיפה ולהרוס להפועל! כך שהשחקן לא הצליח להתמודד איתם ועוד שחצי ארגון לא היה בעד ניצחון של מכבי, היינו מפולגים לחצי-חצי.
השב   •  10
67
איציק23/06/2010 14:13
יאלה ביתר
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  45223
66
לירן23/06/2010 14:12
השב   •  00
65
המומחה23/06/2010 14:11
יופי עכשיו צאו
השב   •  1155
אורן23/06/2010 14:38
השב   •  61
אלירן23/06/2010 20:23
ותובסו על ידינו בכל דרבי ותובסו גם ע"י אלופת בוסניה שאתם כל כך מזלזלים בה
השב   •  00
64
באסטיאן שווינשטיגר23/06/2010 14:10
אני לא זוכר קבוצה שקנתה כל כך הרבה שחקנים בעונה אחת.גם לא גאידמק והכסף הגדול!!
אבל זה לא משנה את מי הם יביאו אני לא אשכח איך הם מכרו את המשחק מול הפועל ושמחו מתיקו עלוב מול היריבה הכי גדולה שלהם,אני בתור אוהד הפועל פ"ת בחיים לא הייתי שמח מ0-0 מול היריבה הכי גדולה שלי(מכבי פ"ת).
אז עזבו אתכם מעשו דווקא להפועל ועוד שטויות אחרות כשאתה עולה לדרבי ועוד הדרבי של ת"א אתה חייב לבוא אך ורק על מנת לנצח ונגעלתי לראות את נימני,את השחקנים ואפילו את האוהדים קופצים מ-0-0 עלוב כאילו שהם זכו באליפות זה היה פשוט ביזוי השם של מועדון כל כך גדול כמו מכבי ת"א ואני שמח שהפועל ת"א זכו באליפות רק כדי שכל הפרצופים השמחים באותו ערב בדרבי קיבלו את מה שמגיע להם..
השב   •  45
אלירן23/06/2010 20:25
היו"ר ההזוי שלכם עוד הבטיח בתחילת העונה שתסיימו במקומות 1-3 , כן בטח - 3 מקומות מהסוף יא פתטים ח , אפילו מגרש נורמלי אין לכם
השב   •  21
63
עדי23/06/2010 14:09
הם ירדו השנה לליגה השלישית!! הוא לא נחשב שחקן של פאריס סן ז''רמן. שיחק שם פעם אחת.
השב   •  20
אלי23/06/2010 16:17
גם כל מנג''ר שבדקתי אומר שהשחקן הזה הוא פלופ.
תזכרו את מה שאני אומר. טעות איומה ונוראה להביא את השחקן הזה.
לעומת זאת מדוניאנין החתמה ענקית.. וחיימוביץ'' וסטרול בלמים טובים למכבי.
השב   •  10
62
אסף23/06/2010 14:09
מתי שאלנו ?! אתה יודע?!?!. שהיינו בליגת האלופות..הייתי מציע לך שאת התגובה הזאת היית רושם אם הייתם עולים לליגת האלופות. עכשיו שאתם לא תעלו נראה אותך שואלל את זה
השב   •  21
61
משה הצהוב23/06/2010 14:08
אם כן, איפה? שעה?
השב   •  20
לב צהוב ראש כחול23/06/2010 14:20
השב   •  10
60
רועי23/06/2010 14:07
זה המחזור שמכבי חיפה לרוב נפגשת עם מכבי ת"א. לפי יחסי הכוחות זה הולך להיגמר רע.ממש רע.
השב   •  12
תמיר23/06/2010 15:52
השב   •  10
59
שלהי הקריירה?!23/06/2010 14:07
ולמה אתה מבלבל כל כך הרבה בכדורים שבין הרגליים? כתוב בתמציתיות.
השב   •  20
58
משה הצהוב23/06/2010 14:07
כל אלה שאומרים: מה מביאים אותו?! ליגה סינית? ליגה שניה בצרפת??
חבר''ה, דולי ג''ונסון הגיע לפה כשחקן המצטיין של העונה בשבדיה, והיה נפילה!
קומאץ'' הגיע כשחקן עם 40 הופעות בנבחרת שלו-נפילה!
ולא חסרות דוגמאות נוספות!
זה שהשחקן לא שיחק בברצלונה, לא אומר שהוא לא שחקן טוב.
הכל תלוי בחיבור שלו עם הסביבה, עם המדינה,עם השחקנים שאיתו וכמובן עם הצוות המקצועי.
גם פח לפעמים מקבל סטייק, וגם תרנגול עיוור מוצא גרגר.
השנה, תנו אמון בצוות המקצועי, שעובד ימים כלילות כדי לחזק ת''סגל.
אני סומך על נמני-מזרחי-עובדיה שיעמידו קבוצה שתעשה אותנו גאים!
השב   •  341
=\23/06/2010 14:16
אם היית רואה את המשחקים שלו הייתה רואה שהוא היה בסדר גמור

לא נתנו לו הזדמנויות פשוט!
השב   •  43
סער23/06/2010 14:23
אבל תראה איזה רקורד.באמת! הוא ירד עם קבוצה צרפתית לליגה השלישית.זה באמת שחקן פח.חבל על הכסף
השב   •  00
אלי23/06/2010 16:20
הייתי מעדיף כבר שהוא ישאר מאשר שבנינג יחליף אותו.
השב   •  11
הצהוב23/06/2010 19:27
מה נראה לך?!? שאם היית שם את מסי בהפועל רעננה הם היו נשארים? הוא לא משחק לבד, אם יש 10 שחקנים גרועים ושחקן אחד טוב(באנינג) הקבוצה תהיה גרועה, יכול להיות שזה המצב, אי פעם מישהו ראה אותו משחק שאפשר להגיד ישירות שהוא גרוע, נימני החתים אותו כי הוא ראה קלטות שלו וקלט שיש לו פוטנציאל גדול.
השב   •  10
57
דרוזי צהוב כחול בנשמה23/06/2010 14:06
רק טריבל בעזרת השם , מכבי שלי אני חולה חולה חולה עליכם יאלה מכבי בהצלחה
השב   •  40
56
שלו23/06/2010 14:05
אם אתם לא לוקחים אליפות השנה עם כל השחקנים האלה שהבאתם אני צוחק שנה ח
השב   •  63
אלירן23/06/2010 20:25
כי תראה רק אליפויות צהובות מעכשיו והקבוצה שלך תרד ליגה אחרי שתושפל מול אלופת בוסניה
השב   •  00
55
מכביסט מלידה23/06/2010 14:05
יש מי שינגח בקרנות 1.93 גובה של שחקן כדורסל הוא רק צריך לעמוד מול השער ולינגוח כי אף אחד לא יוכל לחסום אותו מרוב שהוא גבוה
השב   •  91
54
דורון23/06/2010 14:04

תחשבו על זה , שאם לא מכבי כל הישראלים שהיא רכשה, או לפחות רובם היו חותמים בהפועל בגלל צמפיונס, וזה מפלצת הפועל יכלה להיות, מכבי הצילה את הליגה.
תגידו תודה.

השב   •  282
קניתם חבורה של בלונים23/06/2010 14:23
השב   •  14
צי''קו טורס24/06/2010 02:47
רכש אימתני ממש
השב   •  00
53
גד23/06/2010 14:03
גולדהאר הולך בדרכו הבטוחה של ארקדי גיאדמק .
איזה שטות להעמיד תקציב כזה ענק לעונה .אפשר לחלק תקציב כזה ל 5 עונות ,ולהבטיח יציבות לטווח ארוך.
השב   •  35
חי23/06/2010 14:24
להבדיל אלף אלפי הבדלות זה שגידמאק הגיע לפה מסיבות פוליטיות ואז שהוא ראה שלא בחרו בו החליט לעזוב..
השב   •  60
52
עידו23/06/2010 14:03
היה עדיף להם ללכת על שחקן אחר.. שמעו שהפועל רוצים אותו אז החתימו?
מעניין מתי יפול לגולדהאר האסימון שנימני מפזר לו סתם כסף ועל שחקנים שבטח לא שווים עשירית ממה שמושקע בהם.
קולוטי שנתיים לא שיחק זיו בדעיכה מתמדת כבר כמה שנים יצחקי? בשביל 14 שערים בעונה ככה להתפזר? עטר בשביל 7 שערים התפזרות?  סבן עוד היחידי שנקנה בצורה מחושבת והגיונית מודוניאן יושב על עמדת הקיצוני שמאלי ויכול להיות גם קשר התקפי העמדה של בוזגלו עד כמה שידוע לי.. למה קנו אותו ב2 מליון אם לא משתמשים בו ועוד יותר גרוע למה משלמים לו משכורת מנופחת אם לא משתמשים בו. מה שמראה שלנמני לא אכפת לשפוך כסף כל עוד זה לא הכסף שלו. עצוב בשביל גולדהאר שמבזבזים לו ככה את הכסף.
השב   •  32
51
צהוב23/06/2010 14:02
אתם פשוט קנאים בייחוד אוהדי חיפה שהגיבו פה אתם הפסדתם עד עכשיו במרדף אחרי כל שחק שרציתם לא החתמם שחקן 1 וכולם בורחים ממכם מי אתם בכלל שתדברו ?
לגבי באנינג אני סומך על הצוות המקצועי שלא סתם הביא אותו
השב   •  10
50
מוני הראל23/06/2010 14:02
השב   •  70
49
אוהד23/06/2010 13:59

השב   •  14
אלירן23/06/2010 20:26
מהיום תקבלו עשירייה בכל דרבי
השב   •  10
48
מכביסט23/06/2010 13:59
יש לנו כבר 5 שחקנים פחות או יותר של נבחרת ישראל ואנחנו הבאנו שתיים מויאדוליד ועכשיו אחד מפריס סן ז''רמן אז איפה אתה חי אחי?!?!
השב   •  40
47
תזרו בבקשה23/06/2010 13:58
השב   •  00
46
אדומי23/06/2010 13:58
יש לה משחק קשה נגד סנטה קולומה בליגה האירופאית!
בכל מקרה אני מבטיח שאליפות הלוזרים האלה לא ייקחו.
השב   •  35
אלירן23/06/2010 20:29
אז מי כאן הלוזרים? אתם כמובן
ונזכה בטרבל ואולי ב-4 תארים השנה, תאכל את הלב , חשבתם שהדאבל שלכם הוא גדול? חכה לעונה  , אנחנו לא גנבי אליפויות בניגוד אליכם , איך אתם עומדים לחטוף השפלה מול אלופת בוסניה בגלל הזילזול שלכם , אולי תרכשו שחקנים גם מליגה ג''? עד לרעננה הלכתם? פחח עלובים
השב   •  00
45
אלון23/06/2010 13:57
השב   •  26
אודי23/06/2010 14:21
כי שכטר, ורמוט, לאלה, זהבי, אניימה, פרנסמן, קנדה, באדיר, שבחון, דה רידר הם שחקני בית בהפועל עוד מהתקופה ששיחקו שם בילדים א''.
גם לאחר כל הרכש שעשינו, למכבי יש יותר שחקני בית בסגל מאשר לכם. וזו עובדה!
השב   •  111
שאול23/06/2010 14:30
תזכיר לי אילו שחקני בית יש לכם, קבוצה מגעילה?
אצלכם זה בסדר אצל אחרים שכירי חרב. אוהד הפועל טיפוסי.
השב   •  81
עוזי23/06/2010 18:26
אבל איפה כתוב שאסור? שכירים לא שכירים היום בכל העולם כדורגל זה ביזניס, פעם שהיו שחקני בית מכבי תפרה את הפועל 4, 5, 3,3,4, שכחו, בגלל מי בדיוק הם ניצחו בשנים האחרונות? שחקני בית? אגזוזנים.
השב   •  00
אלירן23/06/2010 20:30
אחרי שגנבו להם חצי מהשחקנים מבלי לשלם אגורה
השב   •  00
44
צהוב23/06/2010 13:57
קולאוטי,זיו,עטר,יצחקי,סבן,ניבאלדו,מדוניאנין,
באנינג,פטי ב"ה ועוד קשר אחורי ב"ה.
השב   •  72
פיצול אישיות אדום23/06/2010 14:17
האם מכבי תהיה בנויה באופן מוחלט על שכירי חרב ? (כמו הכדורסל השנה)
השב   •  13
להב אטיאס23/06/2010 14:50
אין דבר כזה אצלם טיפוח בשחקני בית הם ממש אבל ממש כמו ריאל מדריד לא דואגים לשחקני בית ואנחנו בחיפה כמו ברצלונה שממש מטפחת שחקני בית למופת
השב   •  00
גיסנו23/06/2010 18:07
כולכם מדברים על שכירי חרב.

נכון, גם אני לא כזה מבסוט מזה שבונים את כל ההרכב מחדש חוץ משטראובר (שדווקא אותו צריך היה להחליף) ואולי בוזגלו. וכל התקדמות ששחקני בית עשו השנה יורדת לטמיון.

מצד שני, מי אתם שתדברו?!!? איזה שחקני בית יש בהפועל? וואליד באדיר? עמרי קנדה? איתי שכטר? גילי ורמוט? מהראן לאלה? אביחי ידין? או אולי אניימה ודה סילבה? ואל תגידו שבן דיין שחקן בית כי לפני 16 שנה הוא היה בנוער שלכם, עזב עוד לפני הבוגרים למכבי ועוד הספיק לשחק קצת בארה"ב. אפילו אבוקסיס, ה"סמל" שלכם, עבר לבית"ר והיה הסמל שלהם, כולל תפקיד מפתח ב"משחק השרוכים". אבל ברגע שחזר שכחתם הכל והוא נהיה קדוש. נראה אם תעשו אותו דבר לשמעון גרשון.

ואוהדי חיפה, כמה מהאליפויות שלכם מאז 94 לקחתם עם שחקני בית בדיוק? אולי את זאת של לפני שנתיים. בעונה האחרונה כמה שזה מגעיל לומר לא לקחתם אליפות בסוף בגלל אבי קיזוזון.אבל לא לקחתם אליפות. מי בדיוק שחקני הבית שהביאו לכם את האליפויות הקודמות? וואליד באדיר? עידן טל? אדורם קייסי? אבישי ז''אנו? יוסי בניון? מיכאל זנדברג? וכו'' וכו''.
השב   •  00
43
אדום עד המוות23/06/2010 13:56
השב   •  23
שי23/06/2010 14:11
השב   •  20
צהוב23/06/2010 14:15
השב   •  00
אלירן23/06/2010 20:31
ואין לו אינטרסים פוליטיים והוא נורמלי, ככה שהוא יישאר פה להמון שנים לצערך, תאכל את הלב
השב   •  00
42
דניאל צהוב23/06/2010 13:55
מתעב אותם עד בחילה, בכניים וכוכביות זה הגועל, השנה הנקמה הצהובה.
השב   •  321
41
שוקרון23/06/2010 13:55
מאיפה באו 2 האליפיות שלכם ?
השב   •  00
40
אלירן המכביסט23/06/2010 13:55
מי שרוצה מנוי אפשר לקנות דרך לאן אפשר לקנות בבלומפילד עכשו מי שרוצה לשבת עם אולטראס זה שער 10-11 מי שרוצה לשבת עם השחקן שער 8 לגבי ההנחות אבא ובן או אבא ושני בנים זה יהיה רק בשער 13 ושער 2 מי שרוצה לחדש מנוי יעלה לו 648 שקל לנוער למבוגר מי שמחדש זה 810 ומי שלא ידש המחירים כאלה 1100 למבוגר נוער.חייל  800                   
השב   •  82
בן אדם23/06/2010 14:11
השב   •  00
עומרי23/06/2010 14:13
מאיפה אתה יודע?
השב   •  00
אלירן המכביסט23/06/2010 14:19
אני יותר גדול ממך כי אני קצת יותר מבין ממך מחר יוצא מנויים!
השב   •  00
אופיר23/06/2010 14:22
אני עוקב אחריך כבר כמה תגובות ואתה באמת מבין!
השב   •  00
אליד23/06/2010 14:26
כן אתה נראה מבין ותגיד מאיזה ארגון אתה?
השב   •  00
אני חמוד23/06/2010 14:28
חשבתי פה כולם ילדים בני 13 סוף סוף מישהו מבין!
השב   •  10
39
בן23/06/2010 13:54
אתם תתפרקו מהר מאוד כמו שביתר התפרקה תסיימו אולי במקום השני אתם קבוצה בלי אופי לא משנה איזה שחקן ישחק אצלכם אתם מביאים שחקנים פחים אחד אחד עם מחירים מטורפים בסוף תפלו על הפנים מחכה כבר לסוף העונה לראות את הפנים שלכם
השב   •  54
שלומי23/06/2010 14:30
אני קונה את הדאבל של ביתר,את הגביעים שלקחה,את האליפויות שהיו לה!עכשיו אני קונה את זה,היו להם שנים שהם לא ספרו לא אותך ולא אותי,וזה שווה את הכאב של עכשיו.אז הם מוכרים את יצחקי ועוד כמה,אבל השימחה שהיה להם שווה הכל!
מה גם שלמכבי יש כוח חזק,יש מלא אוהדים עם כסף גדול,ואני מאמין שבכל מצב שהקבוצה תיהיה,תמיד יהיה רוכש חזק שיעמיד תקציק מהגדולים בארץ.
יאלה שיהיה שנה טובה!
השב   •  50
אלירן23/06/2010 20:32
כי גולדהאר לא פסיכי כמו גאידמאק וכולם סתם צרי עין וקנאים , לגולדהאר אין שום אינטרסים פוליטיים והוא לא רוצה כלום בתמורה כי הוא כבר השיג הכל בעסקים והוא נורמלי, אז הוא יישאר פה להמון שנים, תאכל את הלב ומעתה רק אליפויות וגביעים צהובים
השב   •  00
38
שמיל23/06/2010 13:54
שיהיה בהצלחה חברים.
השב   •  37
שי23/06/2010 14:11
השב   •  30
אלירן23/06/2010 20:33
השב   •  00
37
סכניני אדום23/06/2010 13:53
השב   •  84
חמורוש23/06/2010 14:22

השב   •  33
ירוק עולה23/06/2010 14:57
השב   •  10
36
שי23/06/2010 13:53
השב   •  70
35
עומר23/06/2010 13:52
השב   •  53
34
שי23/06/2010 13:52
זה סגל שצריך לרוץ שנים קדימה.
השב   •  103
שופכים בעונה אחת?23/06/2010 14:25
השב   •  00
33
מכביי ת"א23/06/2010 13:51
רק שיתחברו כל השחקנים האלה
מכבי מביאים שחקנים עם יכולת קטלנייתת אבל שיתחברוו זה הדבר שמפחיד אותיי.. יאללה מכבי לפרק תאדומיים!
השב   •  71
32
פזז23/06/2010 13:51
שיהיהיה בהצלחה ! ..
השב   •  21
31
בושינסקי23/06/2010 13:51
השב   •  918
30
אני חושב23/06/2010 13:50
סוףסוף מביאים גם קשר עכישו שהוא מנדאנין נילבדו יחתמו אז חסר עוד בלם ואולי קשר אחורי וזהו סגל מושללם!
השב   •  01
29
שלומי23/06/2010 13:50

השב   •  40
28
פ"ת של הפועל23/06/2010 13:50
כל הכבוד לכם ! מקווה לראות אותכם לוקחים אליפות ומחזירים את הפועל ת"א לקרקע.. שיהיה בהצלחה מהכחולים
השב   •  916
מישהו23/06/2010 15:39
עוד אהוד מכבי מסריח.
השב   •  09
פ"ת של הפועל23/06/2010 22:49
ומאחל למכבי ת"א המון בהצלחה בגלל השחצנות של הפועל ת"א על הדאבל.. ומגיע להם להתגאות אבל לא יותר מידי הם יותר מידי גאים (מעוד בחינה) והמבין יבין
השב   •  21
27
roy23/06/2010 13:49
יש יותר מידי שחקנים טובים רק צריך להוריד תקיזוז.
השב   •  21
26
ערן23/06/2010 13:49
הרקורד של באנינג לא מרשים במיוחד, הוא לא יוכל להחזיק לבד את הקישור.
מדוניאנין לפי מה שהבנתי הוא קשר תוקף.
ייני ובאנינג לא מספיקים, שיביאו את מוצארט או באך.
השב   •  22
יוזי יממוטו23/06/2010 14:04
תפסיק להגיד באך כל הזמן אין כזה שחקן אתה לא מבין שהסתלבטו עליך מוצארט/באך הבנת?
השב   •  60
25
שי ענווה23/06/2010 13:49
נראה כאילו במכבי עושים כל מאמץ להחתים שחקן מהר ללא כל קשר ליכולתו. מדובר בשחקן בשלהי הקריירה עם רזומה לא מרשים בשום קבוצה ששיחק בה, חלקן ממש לא מאריות הכדורגל בלשון המעטה. חוץ מזה, מדובר בשחקן שממעט לאיים על השער ולהבקיע, תכונה מאד חשובה לקשר אחורי בכדורגל המודרני. עם כל הכסף ששופכים עליו היה כבר עדיף להשקיע באלברמן, בתוספת לשחקן צעיר זר בתחילת הקריירה שניתן לקצור ממנו פירות והרבה כסף בעתיד.
השב   •  93
מיכאל23/06/2010 14:01
איזה שלהי הקריירה? הוא בן 25
השב   •  10
א.ר23/06/2010 14:07

איך גיל 25 זה שלהי הקריירה?

השב   •  00
24
דני23/06/2010 13:49
יש
השב   •  00
23
מכבי23/06/2010 13:49
השב   •  12
22
הנדל-זלץ23/06/2010 13:48
בוגדן האיש והאגדה יחתום בקרוב במכבי ויביא איתו את כל הרוסיות המטומטמות שלו
השב   •  40
21
ירוק23/06/2010 13:48
פ''ש תביאו גם אץ פארק גי'' סונג
מה קרה חסר לכם מה לעשות בכסף?.
השב   •  51
20
עומר23/06/2010 13:47
זה שחקן שאין לו הופעות בנבחרת קמרון שהיא לא מהאריות. אני חושב שהיה עדיף להביא את פצצוגלו מיוון שחקן שיש לו הרבה כדורגל מאוד מוכשר עולה הרבה פחות ויכול לעזור לפי דעתי יותר.
השב   •  120
אביעד23/06/2010 14:23
השב   •  00
19
מכבי חיפה בנשמה!23/06/2010 13:46
יצחקי,קולאוטי, יואב זיו, אלירן עטר, קלמי סבן, ניבאלדו, דונאדין ועכשיו גם אותו?
השב   •  274
רן23/06/2010 13:55

השב   •  34
גד23/06/2010 14:01
היה קודם ארקדי גיאדמק בביתר ים ,ופשטו מעליו את העור .
היום יש במכבי ת"א גולדהאר וגם מעליו מתחילים לפשוט את העור .
מכבי ת"א אולי תיהיה קבוצה טובה למשך שתי העונות הקרובות ,אבל לאחר מכן תתרסק .
ואז יבין גולדהאר שהיה קורבן למסחטת כספים ,ויברח .בדיוק כמו ארקדי גיאדמק .
השב   •  54
סקרן23/06/2010 14:06
אולי בעוד שבוע. אולי בזמן אחר.
השב   •  38
חמורוש23/06/2010 14:25

השב   •  82
ערן23/06/2010 19:00
יאללה מכבי !
השב   •  10
אלירן23/06/2010 20:35
לצערכם אין לו שום אינטרסים פוליטיים כמו לגאידמאק והוא לא רוצה שום דבר בתמורה והוא נורמלי ואיש עסקים מצליח עם טונה של כסף וללא הסתבכויות משפטיות , ככה שהוא לא יפשוט את הרגל ויישאר פה להמון המון שנים, תתחילו להתרגל לאליפויות וגביעים צהובים ח''ברה חח, ותאכלו את הלב , איזה כיף לקרוא תגובות של פחד וקינאה וצרות עין
השב   •  10
18
דוד23/06/2010 13:46
שחקן גבוה אבל הנתונים מהשנים האחרונות לא משהו, צריך להביא את סטפן אפיה!!
השב   •  24
א.ר23/06/2010 13:51
סטפן אפיה בחיים לא יגיע לליגה שלנו, גולדהאר יצטרך להכניס את היד כ"כ עמוק לכיס עד שהוא יקרע.
השב   •  20
17
ברק23/06/2010 13:46
זכרו מה אוהד חיפה אמר
השב   •  1131
שער 1123/06/2010 13:58
השב   •  72
מכביסט23/06/2010 14:03
ח חלש..
השב   •  42
אלירן23/06/2010 20:37
בינתיים 90 אחוז מהסגל שלכם עזב ולא החתמתם אף אחד חוץ מתומר חמד, וואוו איזה רכש , אנחנו נתנו לכם את האליפות ואפילו לא ידעתם לקחת אותה לוזרים, אתם אלה שסיימו במקום 2 , השנה תגידו תודה אם תסיימו מקום 10
השב   •  00
16
שער 1123/06/2010 13:45
מהקבוצה המדהימה שתהיה לנו אוהדי מכבי ת"א..
כל כך כיף לראות שסוף סוף מי שבונה את הקבוצה לשנה הבאה הוא מישהו שאכפת לו מהקבוצה.. אבי נמני!!
גלי חום עוברים לי בגוף בכל החתמה חדשה.. אני כל כך מחכה כבר למנויים!
השב   •  282
בדיוק כמו מקקי ת"א23/06/2010 14:21
השב   •  35
15
השחקן ה-1223/06/2010 13:45
שער 8 השחקן יושב מחירים זהים לשער 11 יאללה להתחיל לקנות מנויים!
השב   •  132
מכביסט23/06/2010 14:02
בדוק אחי?
השב   •  11
לב צהוב ראש כחול23/06/2010 14:21
אללה טירוף ב8
השב   •  11
14
האלוף23/06/2010 13:45
מאבדים תזהות
השב   •  31
13
המכביסט האולטימטיבי23/06/2010 13:45
כמו מכבי בעונה הקרובה.
השב   •  42
shbaron23/06/2010 14:02
ח
השב   •  21
12
מכבי בנשמה !23/06/2010 13:44
איזה קשר הוא משחק ? קשר התקפי או אחורי ? כי עם אחורי אז לא חושב שצריך אותו כי מדוניאנין בא אלינו ..
השב   •  06
מכביסטית בנשמה!= ]23/06/2010 13:55
השב   •  51
11
שאדי - דרוזי ירוק23/06/2010 13:44
חה חה חה כמה כסף זרקתם לפח אתם מתפרקים שנה הבאה ואין יותר מכבי תל אביב כל שחקן של שקל וחצי אתם קונם במיליון חה חה חה
השב   •  1431
אבי הצהוב כחול23/06/2010 19:33
האליפות הייתה אצלכם ביידים במשך 34 מחזורים והלכה ב-35. אז מדבר על אליפויות..
השב   •  20
רועי דרקון צהוב23/06/2010 23:41
העובדה היא : אם ישימו את הביצים שלי , לך , על העיינים .. , לא תוכל לראות דבר . תתהפך , שנה הבאה כובשים את בת גלים !
השב   •  00
10
גולדהר23/06/2010 13:43
אבי מספיק דיי
השב   •  115
אביעד23/06/2010 14:21
גולדהאר לא אידיוט, הוא היה פה שנה שלמה, למד את המערכות ואיך מכניסים כאן כסף ופועל כראות עיניו.

גולדהאר הצהיר על תקציב, ממנו הצוות המקצועי גוזר רמה של שחקנים שיכולים להגיע וברגע שנכנסים למו"מ עם שחקן מבקשים מחדש את אישורו של הבוס.
אם השחקנים לא שווים את הכסף זו בעייה של הצוות המקצועי, אבל לא נראה לי שזה המצב.
השב   •  70
9
גיא לוין23/06/2010 13:42
אני גר בשטרסבורג והייתי הולך לכל המשחקים והוא גרוע ממש ואני לא מתחזה או משהו
השב   •  68
8
כחול צהוב אצלי בלב23/06/2010 13:42
ראשון?!
השב   •  04
7
עומר23/06/2010 13:41
אלה סוףסוף קשר גרזן !! הוא ענק כולו 1.9 מטר ! אללה מחר מנויים כולם לקנות
השב   •  103
6
עידן23/06/2010 13:41
שחקן חלש מאוד! ההוא מאוקוודור עדיף באלפי אחוזים!
חבל מאוד שדווקא הוא מוחתם!
השב   •  54
5
ירוק עולה23/06/2010 13:41
כל מי ששונא את הפועל שיתן בכחול
השב   •  45244
צהוב!!24/06/2010 06:48

ח וואו באמת הרבה אנשים שונאים את הפועל..

השב   •  00
4
שדגשדג23/06/2010 13:41
"מה זה הליגה האירופאית?" שאלו אוהדי חיפה שנה שעברה
ועכשיו הם נדפקו ועם השחצנות שלהם הם לא זכו באליפות והם בליגה האירופאית הם גנבו את בוקארי והוא שיחק אצלהם חלש מאוד בלי שער אחד בקושי ומי שמרמה מפסיד
0 נק 0 שערים

אז חיפה, אתם לא יודעים כמה אני שמח שהפסדתם את אליפות השחצנים שלכם ואני מדמיין אתכם בדקה 92 בבית ובבלומפילד מסתכלים על מסך הטלויזיה חלקכם עם פה פעור וחלק צועקים כמו קופים ואני שמח

ביתר? לא עברה שלב באירופה השנה תרד ליגה גם הפסידה 5-0 לקבוצת נגרים

מכבי תל אביב? מסורת ההפסדים בדרביים תימשך ולא נשכח איך מכרתם את המשחק ושמחתם מתיקו אפילו נמני והעוזרים שם קפצו מתיקו פשוט בושה ירדתם לרמה כזאת ושלא להזכיר את סנטה קולומה
השב   •  2468
עדי23/06/2010 14:01

השב   •  101
בן אדם23/06/2010 14:02
שתקת קוף אדום/אדם?
השב   •  111
הצהוב23/06/2010 14:48
אתה טועה, הקבוצה שניצחה את בית"ר היא ניצחה בביתה את ברצלונה 1-0.
ואנחנו עברנו את סנטה קולומה, עם 4-0 קליל בבית. ו4-1 בסיכום הכללי.
אני מקווה שלא תעלו לצ''מפיונס, רק בגלל השחצנות שלכם כלפי כל הקבוצות בליגה. וגם כי אתם לא מייצגים את ישראל!
השב   •  80
אוהד חיפאי23/06/2010 15:15
השב   •  10
התחתונים של שדגשדג23/06/2010 16:25
השב   •  02
אלירן23/06/2010 20:39
שומעים אותם עד לפה , אנחנו היינו בליגת האלופות עם הופעה מכובדת ביותר, אתם רק יכולים לחלום על הופעה בליגת האלופות כי תחטפו השפלה מול אלופת בוסניה שאתם כל כך מזלזלים בה, בוסניה כמעט עלתה למונדיאל דרך הפלייאוף, רק פורטוגל עצרה אותה
השב   •  20
צהוב שפוי23/06/2010 23:47
תזכירו לי מה המילה ההפוכה לווינר. הא נכון מכבי חיפה, פשוט חבורה של סמרטוטים. לגבי מה שכתוב עלינו גם נכון היה בושה וחרפה המשחק נגד חיפה ואת העונש קיבלנו בדקה 92 בטדי. מי שמשחק בחרא שלא יבכה כשהוא מתלכלך אסור היה לפתוח רגליים לחיפה זה היה מביש
השב   •  00
3
אילן23/06/2010 13:41
השב   •  103
2
זהוב לתמיד23/06/2010 13:40
אבל בחיים לא תיקחו אליפות.! מבזבזים הרבה כסף על שחקנים שבקושי יש להם שם טוב(חוץ מיצחקי).
השב   •  2356
לא יודע23/06/2010 14:16
אם סבן היה בביתר הוא גם היה טוב בנוסף גם קולאוטי עטר באנינג ניבאלדו מדוניאנין ועוד
השב   •  40
ק''23/06/2010 18:40
השב   •  20
1
פיליפ לאהם23/06/2010 13:40
או שאובמה עומד לחתום בהפועל ת"א
יש לו שם בדוי פרנסמן
השב   •  489
דיןן23/06/2010 13:50
זה רק אני או שאת ממש לא מצחיק
השב   •  88
ברק אובמה24/06/2010 14:14
תדע לך שמאוד נעלבתי ממה שכתבת, אני בכלל לא דומה לפרנסמן.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */