ליאור ליברובסקי
|
גברים מעדיפים בלונדיניות. לכן, אין זה מפתיע כי הטניסאית שחותמת על עסקאות החסות הגדולות ביותר היא מריה שראפובה הרוסיה. זאת, למרות שכבר כשלוש שנים נמצאת הטניסאית הרחק משיאה וסובלת מפציעות טורדניות חוזרות ונשנות.
אתמול, בתזמון מושלם מבחינתה, מועד פתיחת טורניר הטניס היוקרתי ביותר, ווימבלדון, נודע כי הטניסאית הרוסיה הנאה חתמה על עסקה לשלוש שנים עם מותג המים המינרליים הצרפתי אביאן (Evian). אולי החתימה על חוזה הפרסום ביום תחילת האליפות היוקרתית תסמל על קאמבק עבור הרוסייה, שזכתה בווימבלדון לפני שש שנים. סך הכל לשראפובה שלושה תארי גרנד סלאם, את האחרון שבהם השיגה באוסטרליה לפני שנתיים וחצי.
הטניסאית היפה תעשה את המעבר שעשתה יעל בר זוהר כאשר תשווק את המים לתינוקות של החברה, 'אביאן בייביס'. מדובר על מהלך פרסומי אסטרטגי מצד שראפובה, שבגיל 23 משנה את התדמית השיווקית שלה והופכת מנערה שובבה לאישה הפונה לכל המשפחה, כבר לא בחצאית קצרצרה כי אם במכנסי ג'ינס ארוכים.
לאחר חתימת החוזה התלת שנתי עם אביאן, הנמצאת היום בשליטת קונצרן המזון דנונה, בעל מותג היוגורט המוביל בעולם, אמרה שראפובה: "הרעיון של נעורים כתודעה תפס אותי ולקחתי את הקמפיין בשתי ידיים. נהניתי לחשוף את התינוקת שבתוכי כאשר דגמנתי בתמונות. אני באמת שותה אביאן ואהבתי את הקמפיין ואת מה שמאחוריו. כך שהיה לי טבעי לעשות אותו".
|
שראפובה, בפרסומות לתינוקות תיאלץ לוותר על החצאית הקצרצרה |
|
ב-2007 חישב פורבס ומצא כי הטניסאית-דוגמנית שראפובה היא הספורטאית המרוויחה ביותר בעולם. בינואר השנה חתמה על העסקה הגבוהה ביותר לספורטאית, עם נייק, בגובה של 80 מיליון דולר לשמונה שנים.