יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:26

מאמן קבוצת ילדים ג' של הפועל חיפה הועמד לדין

קובה שאול, אשר שיתף שלא כחוק שחקן נשר, הועמד לדין ואף ננזף ע"י הדיין עמנואל סלע: "איזה מסר אתה מעביר לילדים?" ההחלטה לגבי עונשו בקרוב

|
המאמן קובה שאול בביה
המאמן קובה שאול בביה"ד (רועי גלדסטון)

מאמנה של קבוצת ילדים ג' במחוז מפרץ, קובה שאול, עמד היום לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעבירה של שיתוף שחקן שלא כדין. כתב האישום הוגש נגד קובה, הפועל חיפה, והשחקן עצמו.

על פי כתב האישום הילד שיחק במדי נשר, ואז במדי הפועל חיפה יום אחרי יום. לכן על פי כתב התביעה גם השחקן היה צריך לדעת שמשהו כאן לא כשורה.

חברת 'מוקד' חקירות חקרה את קובה בעקבות תלונת נשר, והמאמן הודה בעבירה בחקירתו.

בכתב ההגנה ששלחה הפועל חיפה היא התנערה לגמרי מהמאמן שייתכן ויסיים את תפקידו בעקבות המקרה וכתבה בין היתר: "שיתוף השחקן נעשה על דעתו של המאמן בלבד".

קובה שאול אמר בדיון: "לא ידעתי שהשחקן שיחק במדי נשר במשחק הקודם. גם ידעתי שהוא מסוכסך איתם. אני מודה בכל מה שמיוחס לי בכתב האישום ומתנצל. אני שחקן ומאמן 40 שנה, מעולם לא זומנתי להתאחדות".

הפועל ת"א והפועל חיפה בביה"ד

על השאלה מדוע שיתף את השחקן אמר: "ראיתי ילד מתוסכל, עצוב, ונתתי לו לשחק לקראת הסוף. שיתפתי אותו כי הוא בכה וזה נגע לליבי. הוא נכנס בסיום ולא השפיע על התוצאה או על המשחק".

הדיין עמנואל סלע לקובה שאול: &qout;(רועי גלדסטון)
הדיין סלע לקובה שאול: "איך מאמן משתף במודע שחקן שלא רשום"(רועי גלדסטון)

בשלב הזמן הדיין עמנואל סלע נזף במאמן: "אני לא מצליח להבין איזה מסר אתה מעביר לילדים? מה הם חושבים? אתה אמור לחנך אותם. איך מאמן משתף במודע שחקן שלא רשום?". המאמן: "נפילה של רגע. אני מתנצל". ההחלטה תינתן בקרוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */