יום רביעי, 09.04.2025 שעה 01:31
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
421875-205523מכבי ת"א
411771-202223הפועל ירושלים
361820-187123הפועל חולון
362037-200423בני הרצליה
351918-198723עירוני רמת גן
331864-188723עירוני נס ציונה
331888-188023גלבוע/גליל
331962-193023הפועל ב"ש/דימונה
321878-176824הפועל גליל עליון
311919-186923הפועל עפולה
302026-186423עירוני קריית אתא
301977-180323אליצור נתניה
262182-188323הפועל חיפה

דרו ניקולאס מפנאתינאיקוס מועמד למכבי ת"א

בלאט מתחיל לעבוד. הגארד שמסיים חוזה ביוון עשוי לנחות בהיכל נוקיה, אך דורש שכר של כ-1.3 מיליון יורו לעונה וייאלץ לקצץ בדרישות באופן משמעותי

|
דרו ניקולאס מול נבארו. מועמד לצהובים (GettyImages)
דרו ניקולאס מול נבארו. מועמד לצהובים (GettyImages)

דייויד בלאט מונה רק לפני מספר שעות למאמן מככבי תל אביב בשלוש העונות הבאות, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, אך כבר מתחיל לעבוד על סגל הקבוצה לעונה הבאה. השם הראשון שעולה כמועמד להגיע הוא גארד פאנתינאיקוס בשתי העונות האחרונות, דרו ניקולאס.

האמריקני בן ה-29 מסיים חוזה בן שנתיים בשורות הקבוצה היוונית ורשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחשוק בו. בעונה האחרונה רשם ניקולאס 10.8 נקודות למשחק ביורוליג, כאשר הוא שותף ב-15 מתוך 16 המשחקים של הירוקים במפעל והיה לאחד מהשחקנים המרכזיים ביותר בקבוצה.

השחקן דורש סכום של כ-1.3 מיליון יורו לעונה ממכבי, אך הסיכוי שהקבוצה תסכים לשלם לו סכום שכזה קלוש ואם אכן יגיע בסופו של דבר, הוא ייאלץ להסתפק בסכומי כסף נמוכים יותר. צירופו של שחקן כזה לקבוצה עשוי להיות משמעותי ביותר לנוכח השינויים הרבים שעבר המועדון הקיץ ועוד צפוי לעבור בהמשך.

רק לפני מספר ימים חגג השחקן אליפות ביוון, לאחר שהוא וקבוצתו סיימו מוקדם מן הצפוי את דרכם ביורוליג ולא הצליחו להעפיל לשלב ההצלבה. כזכור, עונה קודם לכן היתה זו אותה פנאתינאיקוס שזכתה ביורוליג, יחד עם שארונאס יאסיקביצ'יוס, שמועמד אף הוא לשוב למכבי.

זליקו אוברדוביץ' אמנם חתם בפאו לשתי עונות נוספות, אך לא ברור מהי עמדתו לגבי ניקולאס והאם יהיו מעוניינים להשאירו בקבוצה לעונה שלישית. ניקולאס גם שיחק בעברו בטאו ויטוריה, בנטון טרוויזו ואפס פילזן.

דייויד בלאט (רויטרס)
מזרחי ובלאט. מתחילים לעבוד (רויטרס)

בימים הקרובים צפוי בלאט להמשיך ולעקוב אחר מועמדים נוספים שעשויים להגיע למכבי. המאמן יצטרך לחוות את דעתו כמובן גם על הסגל הקיים ולהחליט מי מבין השחקנים שנותרו יישאר בקבוצה בעונה הבאה.

בלאט ידריך את הצהובים בשלוש השנים הבאות ובקבוצה בונים עליו שיחזיר את היוקרה שאבדה למועדון בחצי העשור האחרון. בעיקר מופקדת עליו המשימה להחזיר ישראלים חשובים לסגל ובכך להגביר את רגש ההזדהות של הקהל איתה, לאחר העונה הקשה שעברה על המועדון בגזרה הזו וחיצי הביקורת הרבים שכוונוו לעברו.

הלפרין (ONE)
הלפרין. אחד הישראלים שמכבי תביא?

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 57 תגובות ב-41 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
41
שרפ07/02/2011 15:11
מכבי ל אביב אני הואב אותך בהצלחה בערב נגד מכבי אשדוד
השב   •  10
40
תום12/06/2010 13:32
אני לא חושב שאפשר להתייחס אל בלות''נטאל כישראלי, נכון יש לו אזרחות נכון הוא יהודי. אבל הבנאדם לא יודע לדבר בעברית, בנוסף הוא כל פעם או "מבריז" לנבחרת או עושה טובה שהוא איזה מין ישראלי הוא אם הוא לא מוכן לייצג את המדינה שלו
השב   •  32
חיים רעננה13/06/2010 00:02
ממתי אתה מחליט מי ישראלי ומי לא!! בנוסף, אינך סבור שלשחק בנבחרת זה כבוד? אתה היית רוצה לראות זאת כחובה? בנוסף.כל מי שאמו יהודיה רשאי לעלות לארץ ולקבל אזרחות! זה החוק .אתה יודע כמה אנשים המתינו שנים לאזרחות למרות שלפי ההגיון הבריא היו צריכים לקבל אזרחות במקום.תשאל את גיימי ארנולנד שנשוי לישראלית וקיבל אזרחות כעבור שנים..או את  קורי קאר שמוכן לשחק בנבחרת מזמן ונשוי לישראלית ולא מקבל אזרחות!  בקיצר לך לכנסת ותשנה את החוק.
השב   •  10
39
מור12/06/2010 10:25
מכבי הפכה לבדיחה עצובה!!
השב   •  03
38
יובל11/06/2010 23:48
אתה אמור לרצות שהוא יגיע.
השב   •  00
37
נריה11/06/2010 23:41
דני תתעורר! דבר עם פוגל שיגדיל את התמיכה כי שחקן כזה יכול לשדרג אותנו באופן משמעותי.במקום להביא 2-3 זרים בינונים עדיף להשקיע בזר אחד מצוין.
השב   •  01
rsa12/06/2010 02:02
אתה באמת חושב שהוא יגיע להפועל ירושלים? אתה חי בסרט אחי הוא שחקן יורוליג לא יורוקאפ וגם בנוסף לזה רק תקציב השחקנים שלכם זה 2 מיליון אז ככה שתמשיך לפנטז.
השב   •  20
36
אבי11/06/2010 23:16
כמה טעויות עוד ניתן לעשות מבי תל אביב אמרתי לא פעם אחת הלפרין לא שחקן בכלל חבל על הכסף מאמן נבון צריך לדעת טוב טוב שהוא לא שחקן עדיף שישאר ביוון לחמם ספסל למדו מהר ביוון שהוא שחקן של פוקסים אדון בלאט תתעורר
השב   •  21
35
איתמר11/06/2010 23:14
שחקן של 5 נקודות בפנאתינייקוס שווה הרבה יותר מכל שחקן בריטאס וילנה. בריטאס וילנה יש שחקנים פח ששמים 20 נקודות כי אין מישהו אחר שיקח תזריקות שהם לוקחים - קח לדוגמה את צ''אק אידסון בריטאס וילנה היה מלך העולם בא למכבי ( גם לא קבוצה מי יודע מה, בעונה זו ) ונהיה שחקן של 10 נקודות בהמון דקות. כל שחקן בפנאתינייקוס יכול לשים 30 נקודות אילו היה בריטאס
השב   •  10
34
שי11/06/2010 22:11
השב   •  00
33
השפוי11/06/2010 21:51
תביאו את השחקן הזה ,תביאו את ההוא זה מציאה זה טעות,הנהלה קמצנים פדרמן כזה ומיזרחי כזה,כן ישראלים לא ישראלים.תגידו לי מישהו בכל התגובות לדורותיהם שם פעם שקל מכיסו כדי להביא שחקן כזה או אחר ,התשובה ברורה.40שנה אנו נהנים מהמותג שממומן מכיסם הפרטי של אנשים יקריםאלו הם יקבעו מאמן,חוזים לשחקנים,צוות מקצועי.ואםהם טועים קורה לכולנו מותר,אז לכל הממליצים בואו תשקיעו מכספכם ונביא שחקנים אחד אחד.
השב   •  50
עומר12/06/2010 00:25
האוהדים קונים מנויים ובכך מהווים חלק משמעותי מתקציב הקבוצה.כמו כן קונים בחנות המזכרות של מכבי וכך מכניסים כסף נוסף לאגודה.השנה המנוי מתייקר וגם כך זה לא קל להרבה אוהדים.אין מה לעשות מוצר איכותי עולה הרבה כסף.
השב   •  21
לא חשוב שמות..12/06/2010 13:31
אתה משקיע כמה אלפים כדי לראות את המשחקים ולהנות, הם משקיעים כמה מיליונים כדי שתהיה קבוצה.. אז דיי לקרוא להם קמצנים!!
השב   •  10
32
משה11/06/2010 21:00

די נימאס מיפליטי nba חיבים חיזוק יגוסלבי אבל דיוויד בלאט מת על אמריקאים

השב   •  00
31
דרור11/06/2010 20:30
למכבי היה חסר בשנים האחרונות סנטר משמעותי.  אם רוצים באמת להשתפר צריך סנטר משמעותי בגובה 2.18 כל השאר יתחבר כבר.
השב   •  20
30
אביב11/06/2010 19:34
השב   •  12
29
אלון11/06/2010 19:18
דרו ניקולאס נחשב לרכז אמיתי שמוסר והופך את אלו שלידו לטובים יותר, או לרכז סקורר?
השב   •  00
מחסידי פיני11/06/2010 19:37
הוא סקנד גארד הוא מהיר, קלעי טוב , לא מרבה לחדור , בקיצור ריפ המילטון לעניים.
השב   •  20
28
בן11/06/2010 19:15
בו מקאלב ואלכס מאריץ'' שחקנים שעשו בית ספר לכדורסל למכבי בהצלבה.
יחסית זולים ושחקנים מצויינים.
להביא ומיד !
השב   •  29
אני צהוב בנשמה12/06/2010 01:52
מקאלב דורש 600 אלף יורו ומאריץ 2 מיליון יורו.
השב   •  20
27
mikikik11/06/2010 19:08
השב   •  03
26
פיני11/06/2010 18:48
מכבי מבצעת מספר צעדים חיוביים.

1. החתמת בלאט כמאמן ראשי (למרות שלא העדפה הראשונה שלי) הינה התחלה טובה.

2. נראה שבונים בצורה נכונה.

בבנייה נכונה צריך מספר "עוגנים" בקבוצה.
"עוגן", משמעו שחקן מוכח ברמה המבוקשת וניקולאס בהחלט עונה להגדרה.

לגבי המחיר שלו, אני מניח שבסוף החוזה ייסגר על 1.1M עד 1.2M יורו.

השאלות שעדיין צריך לשאול הינן:
1. מדוע החוזה של בלאט הפך משנתיים לשלוש?
לדעתי זה קשור לכך שחשש מהגדרות תפקידו של גרשון.
בתמורה על כך שהתפשר על השנה הזו לה מכבי מחוייבים לגרשון, קיבל שנה נוספת בתמורה.

2. האם ניקולאס השחקן המתאים?
הכוונה היא במישורים הבאים;
היות ואין כוונה ויכולת להביא הרבה "עוגנים", באיזה עמדות נכון להביא אותם.
לדעתי העמדות החשובות הינם ב-C וה-PG.

נקודה נוספת בהקשר זה נוגעת להמשכיות.
מדובר בשחקן שיש לו כנראה עד שנתיים ברמות הגבוהות. האם זה נכון להביא אותו מתוך חשיבה לטווח ארוך?
דעתי, בהקשר הזה, גבולי.

הכי חשוב, הזהות של הקבוצה.
איזה קבוצה מכבי צריכה לבנות, תוך התחשבות בשחקנים שכבר חתומים בקבוצה.
למכבי יש חוסם מעולה בדמותו של פישר, שחקן הגנה קבוצתי מצויין בדמותו של אידסון ובתקווה שחקן שלוחץ על הכדור בדמותו של פרקינס (בתקווה).
לדעתי אפשר לבנות קבוצה מאד מאתגרת הגנתית, אם שחקן החוץ הנוסף יוכל לייצר לחץ על השחקן עליו הוא שומר.
השב   •  40
25
אלי מלקו11/06/2010 18:47

האיש הנכון במקום הנכון.

השב   •  21
24
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי11/06/2010 18:37
רק אני שם לב לשחקן ששיחק משחק אחד יותר ממנו ביורוליג ועובר אותו בהרבה בכמות הנקודות למשחק?!?!
מרטינס זה שחקן של ריטאס וילנה שגמר את העונה ביורוליג עם ממצועים של 15 נקודות + 3 עד ארבעה אסיסטים וריבאונדים למשחק. הוא יהיה הרבה יותר זול ממנו- בטוח, וכנראה שגם יותר טוב ממנו. שמישהו כבר בהנהלה ובצוות יקרא את התגובה הזו, מרטינס הזה הוא מציאה חד-פעמית!
השב   •  22
23
אלון11/06/2010 18:33
מכבי לא מייצגת את אוהדי הפועל, היא מייצגת את האוהדים שלה, היא לא הקבוצה של המדינה.
פיני, יפה, כשנוח לך להכיר במתאזרחים אז אתה מכיר? אבל כשבלות'' העונה מקבל המון דקות זה לא נחשב נכון? בורשטיין לא היה סופר חשוב בקבוצה הזו, הזרים היו סופר חשובים בקבוצה הזו, בורשטיין היה שחקן חמישייה משלים.
אז היה רק את בורשטיין, היום יש את פניני ובלות''.
אל תשווה את מכבי לקבוצות אחרות באירופה כי לא מעניין אותי איזה משחק היסטורי מול ספרד תביא, הרמה של הישראלים פחותה מזו של הסרבים, הספרדים, הרוסים, האטילקים, הליטאים, הקרואטים.
אני מסכים איתך, שחקן מקומי זה חשוב, אבל את הפיתוח שלו מכבי ממש לא אחראית.
השב   •  22
פיני11/06/2010 20:17
כהרגלך אתה מתייחס לכל תגובה כאילו תוקפים את מכבי ולא מתייחס לתוכן.

1. טענתי - בורשטיין היה שחקן סופר חשוב במכבי - זה בהחלט נכון.
מעבר להיותו (ביחס ליתר הקבוצה) חמישי בנק'', חמישי ברבאונד (למרות ששחקן חוץ), רביעי באס'', חמישי בחטיפות, וחמישי במדד היעילות מדובר על שחקן הגנתי מצויין שהיה סופר חשוב למארג הקבוצתי.

2. רשמתי שהיו זרים שהיו יותר משמעותיים ממנו - אבל כנראה שפה הפסקת לקרוא ובעיקר זה מפריע לטיעונים שלך אז למה להתייחס.

3. רשמתי בכוונה ו-בנפרד את דקות המתאזרחים.
בהחלט הזהות איתם פחותה.
אם זאת, למתאזרחים שהיו אז במכבי היה הרבה יותר זהות למדינה ולקבוצה - שארפ ודיון תומאס.
שחקנים שעשו צבא, נשואים למקומיות, שיחקו בנבחרת והיו בארץ לא מעט שנים.

4. אתה מתכוון שאז היה את - בורשטיין, גרין, הלפרין ושלף עם מעל שבע דקות בממוצע. סה"כ מקומיים - 51 דקות.
השנה, המקומי היחיד מעל 7 דקות היה פניני. סה"כ מקומיים - 25 דקות בלבד!

חבל שאתה, כרגיל, רושם ולא בודק.

5. מעניין, שגם כיום נבחרת ישראל מתמודדת בכבוד נגד אותן מדינות.
מעניין, שלאותן מדינות יש עשרות שחקנים ברמה הגבוהה, ומקרית בארץ אין.
מעניין שהנתונים אף פעם לא מעניינים אותך, והפוטנציאל שהיה, בנבחרות הצעירות הנ"ל, במקרה רק בארץ לא מומש.

אני מניח שאתה מצפה ששחקן יהיה ברמת יורוליג ו-NBA מצפייה במשחקים ומלשחק בפלייסטיישן ואז יגיע למכבי ויקבל דקות.

בלי דקות ברמות האלה (ועדיף בגיל צעיר) הם לעולם לא יגיעו לרמות האלה.

מה גם שלימונד שחקן שהראה שהוא ברמת יורוליג בלה-מאן.
אין ספק שלפחות כמחליף רציני בקבוצה של מכבי השנה הוא היה ראוי להרבה יותר דקות.

הכי חשוב, לא יעזור איך תהפוך את הדברים;
כל קבוצה שמשחקת בחו"ל מייצגת את המדינה שלה.
להגיד אחרת, זה רק כדי להצדיק את מיעוט המקומיים בקבוצה וזה נשמע לא אמין.
השב   •  10
thnprhv mvuvb12/06/2010 00:05
בנוגע לזה שאתה אומר שאז היו מתאזרחים שהיו ''אמיתיים'' אז תן לי לעדכן אותך ששארפ נישאר ושלא יבלבל אותך איך שבלותנתאל נראה הוא יהודי מה שאומר שהוא הכי אמיתי שיכול להיות.. מה שאתה מחפש זה צבר.. ובמציאות של היום יש צבר אחד בNBA שאותו אי אפשר להשיג ובנוגע לכל השאר כבר מכבי הצהירו שהם מנסים להחזיר..חוץ מיזה מכבי כנראה תשתמש במתאזרחים כדי להשאר קבוצה הישגית. בגלל שמכבי קבוצה שחיה על הישגיות היא לעולם לא תוכל להיות קבוצה שמפתחת שחקנים כמו גלבוע או כל אחד אחר עד שיגיע לפחות שחקן אחד שיכול להראות שהוא מספיק טוב.כרגע פניני נתן עונה טובה ויש סיכוי שרק ישתפר שנה הבאה ואז נראה.
השב   •  00
פיני12/06/2010 13:18
1. לא הבנתי מה הקשר - שארפ ודיון הרבה יותר מקושרים למדינה מבלות''. זה לא מעניין מה החוק אומר;
אין הזדהות בגלל חוק, אלא בגלל קרבה.

2. איך אתה חושב ששחקן מתפתח?
שחקן צריך דקות ברמה הרצויה (יורוליג) כדי להתפתח לשחקן תורם ברמה הזו.

הבאתי בזמנו השוואה בין השחקן הספרדי/יווני לישראלי.
הוכחתי שמבחינת פוטינציאל היה עם מה לעבוד בארץ.
הוכחתי שביוון/ספרד עבדו. כלומר, נתנו דקות משמעותיות לשחקנים המובילים ובגיל צעיר.
אם זאת, בארץ שחקנים לא קיבלו הזדמנות וכשקיבלו זה היה בגיל הרבה יותר מבוגר.
מה גם שמבין השחקנים הישראלים המובילים כיום ההזדמנות הרצינית לרוב הגיעה ממאמן זר.

ברצלונה וריאל, אולימפיאקוס ופנאתנייקוס לא פחות "הישגיות" ממכבי והן עושות את זה תוך כדי קידום מקומיים.

הכי חשוב, מכבי אינה מספיק עשירה כדי להתמודד באריות אירופה כלכלית.

פרטיזן וגליל הינן קבוצה שבקיצון השני.
הן לאין ארוך רחוקות תקציבית מהקבוצות מולן הן מתמודדות אך הן מצליחות להעמיד קבוצות תחרותיות.

מכבי שנמצאת בתפר (הרבה יותר קרוב לעשירות מאשר לעניות) חייבת לפתח מקומיים אם היא רוצה להצליח.
שחקן מקומי:
1) יעלה פחות ויעדיף להישאר במדינה (כל עוד יציעו לו חוזה הוגן ביחס להצעות אחרות).
2) יילחם יותר - כשיש קשר בין קבוצה ושחקן השחקן נלחם יותר.
3) תהיה איתו הזדהות עמוקה יותר.
4) יביא הכנסות עקיפות רבות יותר - שחקן שיש איתו הזדהות גורר קניית חולצות ושכאלה.
פעילות זו מעשירה את המועדון, מה שהופך אותה תחרותית יותר ביורוליג מבחינה כלכלית.

איך שהוא לא נראה לי שבשנה שעברה מישהו חשב לקנות חולצה של בלות'' אבל של כספי בהחלט היו כאלו שקנו.
איך שהוא לא נראה לי שהפוטנציאל של בלות'' גדול משל כספי.
עדיין, כספי שיחק פחות מבלות''.
הסיבה שבכלל כספי קיבל דקות הינו החוזה הדרקוני והגאוני שהוריו דאגו שיחתם.

מפתיע שאין יותר שחקנים שדורשים חוזים שכאלה.
השב   •  00
22
אוי ,מכבי מה נהיה ממך!.11/06/2010 18:29

כל ההתנהלות שלו היא בדיחה אחת גדולה וגם כל הידיעות שבהן הוא דורש משחקנים שמקבלי כ"כ הרבה לקבל כמעט חצי ממה שמקבלים במקומות אחרים  זה דבר "משעשע".
 

השב   •  02
21
מכביסט שפוי11/06/2010 18:10
השב   •  00
20
מכבי או מוות11/06/2010 18:04
.
השב   •  50
thnprhv mvuvb11/06/2010 23:39
השב   •  10
19
פיני11/06/2010 18:03

O כל קבוצה שבאה מהארץ, כדורסל כדורגל או בלט, מייצגת את המדינה.
בין אם תרצו ובין אם לא.

O יש לא מעט אוהדים של הצלחות, שברגע שמכבי קצת תרד ייעלמו.
אוהד אמיתי, מבין שההזדהות עם הקבוצה לא באה בעקבות הזדהות עם ההצלחה שלה, אלא עם השחקנים שלה.

O בקבוצה של 2004-2005 שיחקו המקומיים 51 דקות בממוצע.
בנוסף המתאזרחים שיחקו עוד 35 דקות.
בורשטיין היה שחקן סופר חשוב בקבוצה הזו.
עדיין, אין ספק שהשחקנים הזרים היו יותר משמעותיים (וויצ''יץ'', שאראס ופארקר).

אם זאת, זה לא הופך את המבנה הזה למבנה היחידי הטוב.
השנה היתה שנה "זרה" כמעט לחלוטין, והתוצאות וצורת המשחק היו קטסטרופאלים.
זה אומר שאסור זרים בכלל?
לא.

O אם בכל הקבוצות המובילות מצליחים לשלב בין מקומיים לזרים ומתאזרחים גם מכבי ויתר הקבוצות בארץ יכולות.
למכבי, בניגוד לקבוצות היורוליג האחרות, אין תחרות מצד קבוצות אחרות בארץ על השחקן המקומי.

O חשיבות פיתוח השחקן המקומי היא עצומה.
שחקן מקומי תמיד יעדיף לשחק בקבוצה מהמדינה שלו, יילחם וישקיע יותר במגרש ויסכים גם להתגמש יותר בשכר (עד רמה מסויימת).

השב   •  30
18
עידן11/06/2010 17:41
1. להחתים את שמיר כעוזר מאמן של בלאט ושבלאט יגמור את החוזה שמיר יהיה מאמן מכביי.
2. להחתים סנטר מסיבי וחזק מהר כמו רדוליצה מריו קאסון קוסטה פרוביץ .
3. להשאיר את פישר בלותנטל אידסון פרקינס פניני .
4. להחזיר למכבי את בורשטיין הלפרין ואליהו כך שיהיו 5 ישראלים.
5. להביא עוד 4 שחקנים זרים בתפקידים:סנטר פאוור פוורד סמאל פוורד ורכז לצד פרקינס.
השב   •  74
17
יוסי11/06/2010 17:36
דרו ניקולאס שחקן מצויין בדיוק השחקן שצריכים ליד אידסון לא כל כך מתאים לשיטה של מכבי שזה מיתפרצות ומשחק מהיר אבל הוא יכול להישתלב טוב עם בלאט אה כן הוא גם קלעי שלשות מצויין
השב   •  30
16
ש''11/06/2010 17:35
אריאל מקדונלד
השב   •  11
15
שבי11/06/2010 17:28
לא שווה סכום כזה ובטח שמכבי לא תשלם לו סכום כזה .מדובר בסטייל אחר לגמרי מאנדרסון: הוא מסוגל לייצר לעצמו קליעה מחצי מרחק אבל הוא לא חזק ואתלטי ברמות של אנדרסון .
השב   •  03
14
אלון11/06/2010 17:27
היא מייצגת אך ורק את האוהדים שלה.
פיינל פור אירופאי יבוא רק עם זרים טובים, ישראלים לדעתי הם שחקנים משלימים שיכולים להיות בחמישייה (אחד, שניים) אבל לא להתבלט, כדי להצליח, עם הישראלים של היום, צריך זרים, ראו עונת 04-05, תגידו בורשטיין, אני אגיד פניני שמעמיד ממוצעים לא פחות טובים, ובורשטיין עוד אז היה הישראלי היחידי שקיבל דקות משמעותיות.
השב   •  43
13
מכביזם11/06/2010 17:25
מיליון דולר והוא בא לפה בכיף!
השב   •  90
12
כפיר11/06/2010 17:08
השב   •  24
11
אנונימי11/06/2010 17:04
הם רוצים לבנות קבוצה טובה ואומרים לשחקן כמו ניקולס שהרוויח 1.3 ביוון לקצץ משמעותית.נראה להם באמת שהוא ייקצץ משמעותית.?! אם הם לא מתכוונים להשקיע גם בעונה הזאת ומתכוונים לגמור עונה בטופ 16,שיגידו. ואם אין מספיק כסף בשביל להביא שחקנים ברמה הזאת אז שיפסיקו להתלונן על כישלון כי זה לא.
השב   •  22
10
אני צהוב בנשמה11/06/2010 17:01
אבל אם הוא לא יגיע בסופו של דבר (כנראה כסף) אז צריך לקחת בחשבון את רומאיין סאטו מסיינה.

יותם הלפרין צריך לחזור בכל מקרה וצריך גם את מירוסלב ראדוליצ''ה.
השב   •  70
9
רועי11/06/2010 16:56
מכבי תל אביב מייצגת קודם כל את מדינת ישראל אחר כך את מועדון מכבי תל אביב ,אז תתחילו להפנים ילדים קטנים די לגזענות ,צריך להיות מאוחדים!.ולמי שיש בעיה אני אוהד שרוך של מכבי בכדורסל כי תמיד ראיתי בה הקבוצא של המדינה כמו שהייתי שמח שהפועל ירושלים תצליח ובי השרון וגליל וכל קבוצה אחרת.
השב   •  111
8
צהוב11/06/2010 16:55
השב   •  40
7
דן11/06/2010 16:55
מה רע באולימפיאקוס? בכל זאת הם הגיעו השנה לפיינל פור והם היו קבוצה מצויינת
השב   •  20
6
גילי11/06/2010 16:50
אם רוצים להביא סקנד גארד זר תביאו את וויז חזרה ,שחקן מצויין שנותן את הנשמה והשתלב.
אבל בשביל מה להביא סקנד גארד זר ,אפשר להביא את הלפרין ואת בורשטיין.
השב   •  36
5
גורדון11/06/2010 16:47
הקהל של הפועל מייצג רק את מה שרע , אתם לא אוהדים אמיתיים , אין דבר כזה אוהד הפועל יש דבר כזה שונא מכבי , לצערי זה כל הקהל שלנו
השב   •  175
4
אלון11/06/2010 16:47
אנחנו לפחות נחשבים קבוצה.
אתם? ח ח ח ח ח ח ח ח ח
השב   •  120
3
רק בחיפה יש מכבי11/06/2010 16:43
זה כמו לעבור לאולימפיאקוס!

מקווה שלא יעשו את זה.

ULTRAS HAIFA + GATE 13 = BROTHERS.
השב   •  27
2
אייל11/06/2010 16:41
אני ספרתי 5!!
ובלי מקל שהחליט לעזוב.
השב   •  161
רועי11/06/2010 18:02

השב   •  03
ר11/06/2010 21:12
בלותנטאל חצי יהודי, יש לו תעודת זהות מכוח חוק השבות. שארפ חי כאן כבר מעל ל-10 שנים ושיחק בנבחרת. הם ישראלים לא פחות ממך.
השב   •  40
1
HTA11/06/2010 16:29
היא מייצגת את אמריקה
עד שלא יהיו לפחות 5 ישראלים אתם תיחשבו כקבוצה אמריקאית לכל דבר
השב   •  444
מאור11/06/2010 16:38
תחשבו לקבוצת פח לכל דבר ואשפה.
בעצם,בכל מקרה תישארו קבוצת פח.
השב   •  130
יוסי11/06/2010 17:30
השב   •  40
MTA11/06/2010 18:01

שונאים את הפועל. השנאה שלכם למכבי גדולה יותר מהאהבה שלכם להפועל. זה עצוב ופתטי ועד שלא יגיע היום שבו תשתחררו מהקנאה החולנית שלכם והאובססיביות למכבי, לא תצליחו לעולם להתקדם ולהצליח. כולל האליפות בכדורגל שמעולם לא היתה ולא תהיה שלכם אלא אם איזה לוזון תימני יצוץ עם שיטה דוחה ולא הוגנת.

השב   •  50
ס.מוזס(ב"ש)11/06/2010 19:11
השב   •  40
אסור לפספס
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */