יום רביעי, 09.04.2025 שעה 01:31
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יורוליג 24-25
70%2689-285533אולימפיאקוס1
67%2683-274033פנרבחצ'ה2
64%2747-289433פנאתינייקוס3
61%2741-285233מונאקו4
58%2783-290533ברצלונה5
58%2893-288833באיירן מינכן6
58%2724-280233ריאל מדריד7
58%2719-286333אנדולו אפס8
55%2647-271033הכוכב האדום9
55%2847-286833פאריס10
48%2858-279433אולימפיה מילאנו11
48%2632-269133פרטיזן בלגרד12
45%2598-255533ז'לגיריס קובנה13
42%2732-271833באסקוניה14
39%2818-267333ליון וילרבאן15
33%2953-282833מכבי ת"א16
27%2755-260633וירטוס בולוניה17
15%3032-260933אלבה ברלין18

מזרחי: אם אליהו ידרוש שכר סביר אנו נחזיר אותו

יו"ר מכבי אמר ל-103FM בשיתוף ONE על הפורוורד: "הוא צריך קודם להשתחרר מהחוזה". עוד ממזרחי: "נשמח אם הצוות ימשיך, יש לנו מקום בפיינל-פור"

|
אליהו עם מזרחי. יחזור ללבוש צהוב? (אמיר לוי)
אליהו עם מזרחי. יחזור ללבוש צהוב? (אמיר לוי)

תוך שלושה שבועות עברה מכבי ת"א ממצב של אופוריה מוחלטת וביטחון שהקבוצה תעפיל לפיינל פור אחרי הפסקה של שנה אחת בעקבות הניצחון הגדול על ריאל מדריד, לאכזבה ודיכאון לאחר ההפסד 3:1 בסדרה לפרטיזן בלגרד וההדחה מהיורוליג.

לקח זמן לקבוצה של פיני גרשון, שסיימה במקום שלישי בלבד את הבית המוקדם, להתחבר, אבל כשזה קרה, הגיע אחד הניצחונות המפוארים בתולדות המאמן שזכה בשלוש אליפויות אירופה, בבירה הספרדית מול מסינה וחניכיו.

המומנטום נמשך לתוך הרבע הראשון של המשחק הראשון בסדרה מול פרטיזן, בו פתחה מכבי פער של 21 נקודות, אבל הסרבים לא ויתרו, חזרו למשחק ובסופו של דבר השיגו את ניצחון החוץ שהכריע את גורל הסדרה.

כעת מתפנים הצהובים למאבק האליפות, במטרה להבטיח את הדאבל אחרי לא מעט שנים וגם לבניית הקבוצה לעונות הבאות, מהצוות המקצועי ועד עיבוי הסגל הישראלי של הקבוצה, שזכה ללא מעט ביקורות על התרומה הדלה שלו.

היו"ר המיתולוגי של הקבוצה, שמעון מזרחי, סיפר ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE על האכזבה הגדולה מההדחה ומהיכולת של חלק מהשחקנים, השמועות לגבי הצוות המקצועי והאפשרות שליאור אליהו יחזור ללבוש צהוב.

שמעון, מה שלומך? היה יכול להיות טיפה יותר טוב אם היינו אורזים מזוודות לפאריס
"בהחלט כן. פאריס נראתה הרבה יותר רחוקה אחרי המשחק הראשון בארץ, שאותו הפסדנו לאחר שהובלנו בפער של 21 נקודות וחבל מאוד, אבל קיווינו לתקן אחרי הניצחון במשחק השני בארץ, לזכות לפחות במשחק אחד מבין השניים בבלגרד ולהעביר את ההכרעה שוב לתל אביב, אבל לצערנו זה לא עלה בידינו, חרף העובדה שבמשחק השני היינו מאוד קרובים".

אנדרסון (שרון קביליו)
אנדרסון. באימון לפני המשחק הוא קלע מכל מצב (שרון קביליו)

מתי הבנת שנגמרה הסדרה מול פרטיזן ובעצם נגמרה העונה האירופית?
"במשחק השני בבלגרד פתחנו פער של חמש נקודות וראיתי שאנחנו בתמונה ולאחר מכן שרקו גם לפרקינס עבירה רביעית והיו החטאות בלתי מובנות מבחינתו של אלן אנדרסון ודייויד בלות'נטאל שבאימון הבוקר ובאימון הערב שקדמו למשחק לא החטיאו כדור, גם אם זה היה ממחצית המגרש, לא יודע מה קרה להם באותו יום".

התאכזבת מאלן אנדרסון, מי שהיה אמור להיות הכוכב של הקבוצה?
"לא, אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות בנויים על כוכבים. אנחנו קבוצה, כל אחד תורם את חלקו, אם זה פישר או לאזמה בריבאונד ואחרים שעוזרים להם ואחרים בהובלת כדור ובהגנה ואני חושב שהכל זרם מצויין, כי ההגנה שלנו תיפקדה מצויין בשני המשחקים וחבל. היו גם מספר שריקות צורמות, אבל בסופו של יום, פרטיזן גברה ואין מה לעשות".

על הנייר, מכבי ת"א טובה יותר מפרטיזן גם מבחינת הסגל וגם בצוות המקצועי
"בהחלט כן. אם היינו משחקים מול פרטיזן עשרה משחקים במגרש נייטרלי, להערכתי, בשבעה מהם היינו מנצחים".

יהיה נכון לומר שלמכבי ת"א יש מקום בין ארבע הקבוצות בפיינל-פור?
"בהחלט כן".

 
 הרגשתי אכזבה גדולה, כי הגענו אחרי ניצחון במדריד על ריאל מדריד, זכינו במקום הראשון בטופ 16, ראינו קבוצות כמו סיינה ופנאתינאיקוס, שמשופעות בשחקנים לא מגיעות לפיינל פור וראיתי שכל מי שמסביב לכדורסל היה מעוניין שנהיה בפיינל פור, ברגע שזה לא קרה, כאב לי מאוד 
 
 
 

מבין הקבוצות שהעפילו, מי הפייבוריטית שלך לזכיה?
"ברצלונה קבוצה מדהימה, צסק"א קבוצה מחוברת, השחקנים שם משחקים שנה שלישית ביחד, אולימפיאקוס קבוצה מאוד חזקה, למרות שהפסידה לפרוקום הפולנית באחד המשחקים ברבע הגמר. דווקא לא הייתי מהמר על אולימפיאקוס במשחק בינה לבין פרטיזן. לפי דעתי, יכולות להיות הפתעות גם במשחק הזה, למרות שאולימפיאקוס קבוצה מאוד חזקה ויש שם שחקנים שמשחקים שנה שניה תחת שרביטו של יאנקיס".

אתה רואה גמר בין פרטיזן לברצלונה?
"זו אפשרות, יכולות להיות הפתעות. בואי נמתין ונראה".

גם לפני פרטיזן אמרת שנחכה עם הכרטיסים לפאריס, אתה היחידי שלא היית אופטימי לפני פרטיזן?
"אני בדרך כלל ריאלי, אמרתי שלא קונים חיתולים לפני שהתינוק נולד. הדרך לפאריס אמנם יפה ונחמדה, אבל קודם כל צריך להגיע לשדה התעופה".

התאכזבת? כאב לך? כעסת? איך הרגשת בשריקת הסיום כשהבנת שלא תהיו בפיינל פור העונה?
"הרגשתי אכזבה גדולה, כי הגענו אחרי ניצחון במדריד על ריאל מדריד, זכינו במקום הראשון בטופ 16, ראינו קבוצות כמו סיינה ופנאתינאיקוס, שמשופעות בשחקנים לא מגיעות לפיינל פור וראיתי שכל מי שמסביב לכדורסל היה מעוניין שנהיה בפיינל פור, ברגע שזה לא קרה, כאב לי מאוד".

שמעון מזרחי, פיני גרשון ושרון דרוקר (אמיר לוי)
מזרחי, גרשון ודרוקר. "למה להעלות אפשרויות כשיש לפנינו מטרה חשובה?" (אמיר לוי)

זו מכה כלכלית שמכבי לא תהיה בפיינל פור?
"לא, בהחלט לא".

ובשם של המועדון זה פוגע? אתם מרגישים עדיין שאתם אחד המועדונים החזקים באירופה?
"בהחלט כן. זה לא חשוב מה אנחנו מרגישים. חשוב איך האנשים מסתכלים עלינו ומה הם חושבים".

הולכים להיות שינויים בצוות המקצועי בעקבות אי ההעפלה לפיינל פור?
"אני לא יודע מאיפה הדברים האלה באים. אנשים כותבים, כנראה שהנייר סופג כל דבר וחבל. לפי דעתי הצוות המקצועי עשה עבודת הכנה מצויינת בוודאי במשחקים בבלגרד. לצוות המקצועי שכולל את פיני גרשון, אבי אבן ויד ימינו של פיני, שרון דרוקר יש ידע מקצועי נהדר, הוא עובד קשה מאוד".

אז מאיפה יוצא דבר כזה. בדרך כלל אומרים שאין עשן בלי אש. זה לגמרי המצאה?
"אני לא יודע מי הוציא את זה וחבל שהוציאו את זה".

 
 אם ליאור אליהו יוכל להשתחרר מהחוזה הרב שנתי שלו בוויטוריה ואם הדרישות שלו יהיו סבירות מבחינת היכולת שלנו, אנחנו נהיה הראשונים להחזיר אותנו לשורותינו 
 
 
 

שרון דרוקר יאמן בעונה הבאה את מכבי ת"א?
"שרון דרוקר הוא יד ימינו של פיני וכשהוא עזב את הקבוצה בבלגיה והגיע למכבי ת"א הוא ידע שיש לפיני גרשון חוזה ארוך טווח ל-3 שנים בקבוצה וכל הזמן דובר על כך שהוא ימשיך עם פיני כי רצינו המשכיות, אבל כל אחד עצמאי לדרכו".

בהנהלת מכבי ת"א רוצים את דרוקר עד תום החוזה לפחות?
"אנחנו מאוד נשמח שפיני ודרוקר ואבי אבן יישארו הצוות המקצועי שלנו לאורך שנים, או לפחות לאורך השנה הנוספת שעוד קיימת בחוזה של פיני. אם יגיע מחר שרון דרוקר ויגיע שמציעים לו משרה, להיות מאמן ראשי בחו"ל עם כסף גדול, עשינו בזמנו גם ויתור כזה לצביקה שרף, אבל כרגע זה בכלל לא על הפרק ולמה  להעלות את זה כאשר לפנינו מטרה מאוד חשובה, זה בכלל לא על הפרק, אף אחד מאיתנו לא דיבר על זה".

אולי אנשים מנסים לדחוף מקורבים וחברים?
"אין בעיה, עודד קטש הוא גם חבר וגם מקורב שלנו, אבל כרגע גלבוע/גליל מאומנת על ידי קטש, שלושת המאמנים שלנו הם צוות ולמה צריך את הספקולציות האלה?".

אתה מצטער שלא הבאתם גבוה מאסיבי ואסרטיבי שיעזור לכם בצבע?
"היתה לנו אפשרות להביא גבוה, היינו יכולים להביא גבוה, אבל לא רצינו להביא סתם שחקן שלא יתרום ויפר את האיזון של הגבוהים שלנו כמו לאזמה ופישר וזו הסיבה שלא הבאנו".

ליאור אליהו (GettyImages)
ליאור אליהו. במכבי היו רוצים לראות אותו בחזרה בצהוב (GettyImages)

לא מצאתם שחקן או שהתקציב כבר ננעל?
"היינו מוכנים להקציב כסף גם לגבוה, אבל לא היה שחקן כזה. הקבוצה תיפקדה יפה מאוד עם הצוות הזה".

יהיה כסף לליאור אליהו לעונה הבאה?
"אליהו הוא לא בעמדה חמש. אם ליאור אליהו יוכל להשתחרר מהחוזה הרב שנתי שלו בוויטוריה ואם הדרישות שלו יהיו סבירות מבחינת היכולת שלנו, אנחנו נהיה הראשונים להחזיר אותנו לשורותינו".

מה לאחל לך, אליפות ובריאות?
"האליפות חשובה מאוד, הבריאות היא סופר חשובה וכל השאר זה בונוס".

אגב, אלקטרה נשארים איתכם?
"בוודאי, יש לנו חוזה ארוך טווח לשנתיים הקרובות".

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 59 תגובות ב-32 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
32
ליאור08/04/2010 16:50
להביא את אליהו והלפרין
השב   •  01
רק מכבי!08/04/2010 19:45
הבחור הזה לא ווינר, פחדן, ולא אמין- במקום לעזור ולתקן את הטעות שעשה במו ידיו, ברח ועוד תחת חוזה.

אני אישית ממש לא מאמין בו. את אליהו אני מאוד רוצה לראות במכבי.
השב   •  00
31
מכביסטית08/04/2010 13:43

אין כיום שחקנים ישראלים שמתאימים לרמות הגבוהות של היורוליג,חוץ מאלה שנמצאים במכבי.
מכבי ת"א הוא מועדון ששואף לזכות בכל התארים האפשריים!! ומה לעשות שאין ישראלים שיכולים לעזור לקבוצה להגיע רחוק. תאמין לי ,שאם היו ישראלים טובים,הם ממזמן היו במכבי. אבל אלה שמשחקים בליגת העל פשוט לא מספיק טובים. וכנ"ל להפועל ירושלים,הם לא יביאו שחקנים ישראלים כדי להפסיד,הם גם רוצים לנצח.

אז תפסיקו עם זה! ותסתכלו על הקבוצות באירופה,אין קבוצה אחת שיש לה חמישייה שבנוייה רק עם שחקנים מהארץ שלה.

ותגידו תודה שמכבי והפועל מגיעות רחוק באירופה..למרות שהודחנו השנה. הקבוצות האלה שמות את ישראל על המפה!

השב   •  20
30
איציק08/04/2010 07:45
השב   •  00
29
דני08/04/2010 00:40

אתה שואל את שמעון איך זה לראות את הפיינל פור בטלוויזיה?
אולי תשאל את עצמך, אחרי שאת הפיינל פור הישראלי תראה בטלוויזיה.
בהצלחה במאבקי ההישרדות בליגה, חולוניה.

השב   •  40
28
אני צהוב בנשמה07/04/2010 22:30
ליאור אליהו צריך לחזור למכבי. בוילרבאן יש סנטר צעיר מצוין שנקרא עלי טראורה והוא ביג מן חזק ומשחק הרבה בצבע. גם יש לו הגנה טובה.
הוא קלע ביורוליג 14.5 נקודות למשחק כולל משחק של 29 נקודות נגד פנרבחצ''ה אולקר ונגד אלופת אירופה הבאה ברצלונה קלע במשחק הראשון 20 ולקח 8 ריבאונדים ובמשחק השני קלע 19.
הוא גם לקח 5.4 ריבאונדים למשחק והיה לו מדד 12.8 למשחק.

בעמדת הסקורר אם אנדרסון לא ימשיך להביא את קית'' לאנגפורד או את הנרי דומרקנט.

החמישייה צריכה להיות:
רכז: דורון פרקינס
קלעי: אלן אנדרסון או קלעי אחר שיבוא במקומו.
ס. פורוורד: כנראה צ''אק אידסון. בשנה הבאה הוא יהיה טוב יותר.

פ. פורוורד: ליאור אליהו
סנטר: עלי טראורה או סנטר צעיר אחר.
השב   •  53
27
יניב07/04/2010 22:24
שמעון שלום שמעון שלום!
איך זה לראות את הפינל פור מהסלון.
השב   •  16
ירון07/04/2010 22:29
חבורת לא יוצלחים שכמותכם!
השב   •  60
_07/04/2010 22:45
אהבל.
השב   •  40
26
אלון07/04/2010 22:19
מכבי זכתה ב-3 גביעי אירופה בעשור האחרון מול קבוצות עם תקציב גבוה משלה,בהרבה. אתה יודע איך? היא לקחה שחקנים אלמוניים והפכה אותם לכוכבים. פרטיזן להזכירך ניצחה את פאנא ואת ברסה, קבוצות גם עם תקציב פי שניים ממכבי, ופי 30 מפרטיזן.
השב   •  20
25
פיני07/04/2010 21:57
בכל העולם לא מזכירים את המונח "צעיר" בהקשר של הצדקה לכמות דקות משחק.
תסתכל למשל כיום ב-NBA. שחקנים בגיל של כספי מקבלים דקות רציניות.וכאן אנחנו מדברים על ה-NBA ולא על היורוליג (קצת הבדל.).

לגבי שאלת השחקנים וכפי שרשמתי קודם, גם שחקנים שלא בארץ חלקם יכלו להיות בארץ אם סדר העדיפויות של מכבי היה שונה - וויתור על זר יחיד (לאמפה) ועל ישראלי שלא משחק היה מאפשר לאליהו בקלות לשחק במכבי למשל.

לגבי השחקנים במכבי - הם לא מקבלים דקות ראויות.
השאלה שכולם צריכים לשאול את עצמם היא איך מאליפות אירופה לקדטים שבה שיחקו גרין בורשטיין וכו'' (וממחזור של הלפרין ולימונד וכו'') לא יצא שחקן בודד שמבחינת "הקהל הישראלי" יכול לשחק ברמות הגבוהות, אבל כ-5 שחקני יורוליג ו-NBAמובילים יצאו מכל נבחרת מקבילה של יוון וספרד שסיימו במיקום נמוך משל ישראל.
דוגמא אחת מני רבות הינה העבודה המצויינת שעשה גרין בדקות שלו על המגרש במשחק האחרון נגד פרטיזן. למרות דקות אילו לא קיבל המשכיות של דקות באותו משחק ורק כ-7 דקות כוללות.

אני מסכים לחלוטין לטענה שבגדול הישראלים הטובים ביותר שמשחקים בארץ הם במכבי. זה לא ממש מפתיעה אגב.
מצד שני להשוות בין לימונד לאוחיון ולמורן רוט זה קצת לא קשור - לכל אחד אפיוני משחק שונים ולוקחים שחקן לקבוצה ולא ל-1 על 1. לכן ההסתכלות היא מה מחפשים לקבוצה.
לימונד אתלט ושחקן שהוא יותר סקנד גארד שלם (!).
רוט רכז מצויין (מה שחסר ואין בגדול למכבי).
ואוחיון רכז מצויין עם הגנה מצויינת אבל בעל ליקוי מסויים (שמשתפר) בקליעה.
שחקן נוסף זה נעימי - רכז "שלם" (!) אם בעייה במשחק ההגנה.
ואם תתמקד כרגיל בחסרונות של כ"א אוכל להפנות בקלות לחסרונות הרבים של הזרים בקבוצה.

לסיכום - הגיע הזמן להפסיק להתנהל כמדינה בתחושת נרדפות ונחיתות שמתבטא בהתבטאויות של "גנים פחותים משל ה-פרטיזנים" וכו''.
השחקן הישראלי הוא מצויין. הוא זקוק בעיקר לדקות.

בברכת "גאווה ישראלית" - עוגיה :)
השב   •  20
24
רונן תירוש07/04/2010 21:16
זה לא משנה את מי אתה אוהד (כמו שלא משנה למי אתה מצביע) אתה חייב להעריך את האיש וההישגים המדהימים שלו.
בלעדיו, הכדורסל היה מעניין בערך כמו הכדוריד בארץ.
השב   •  80
23
יאללה.הבייתה !07/04/2010 21:16
כשמפסידים לצסקא או ברצלונה מספר הסיפורים -מזרחי-מספר כמה התקציב שלהם גדול לעומת מכבי.ושזה קשה להתמודד.
השב   •  04
צהוב עולה07/04/2010 21:50
ופאנתנייקוס. זו אולי קבוצה עם תקציב דל,אבל עם כשרון אדיר.
השב   •  40
22
יובל07/04/2010 21:09
על איזה ישראלים איכותיים אתה מדבר?
אם תצליח למנות 3-4 ישראלים "איכותיים" שמגיע להם לשחק במכבי ויכולים להתאים למשחק באירופה, אני איתך (כספי, אליהו והלפרין לא נחשבים. הם לא משחקים כאן)
פניני לא קיבל הזדמנויות? מה גרין עשה עם ההזדמנויות שלו? אתה יודע כמה הוא מרוויח בעונה?
החוק הרוסי רק הפך את הישראלים לחמדנים ללא קשר לרמת המשחק שלהם. מי מתאים למכבי? אלישי כדיר שמועד ברחבות ללא סוף? נראה לך שהוא מתאים למסגרת אירופאית? אוחיון? לימונד יותר טוב. מורן רוט? לימונד יותר טוב. קוז''יקרו? גרין יותר טוב. שרון ששון? פניני יותר טוב. להמשיך?.
ולידיעתך, 17 דקות לישראלי ביורוליג לשחקן צעיר זו הזדמנות הוגנת בהחלט.
עכשיו תסתום.
השב   •  50
21
ברצלונה בנישמתי07/04/2010 20:58
כל היום אני מחובר!
תאמינו או לא
השב   •  00
20
פיני07/04/2010 20:44
עד מתי טפשות?
איך אפשר להגיד שהישראלים לא תורמים למכבי כשהם לא מקבלים דקות?
די להסתכל על התרומה של גרין במשחק האחרון והדקות המועטות שקיבל כדי להבין שהבעייה לא בשחקן אלא במאמנים בארץ (כולם בגדול).

די לעצימת עיניים.
לכולם ברור שהחוק הרוסי הגדיל את מספר הישראלים "האיכותיים" (המספר שלהם לא השתנה אלא ההזדמנויות שנכפו על המאמן). להגיד שזה מגביל זה בדיחה - ניתן לרדת לסה"כ 3 זרים בקבוצה אם קשה למאמן המסכן או אולי כדאי לאפשר גם לעשותמספר עבירות אינסופי - גם זה נורא מגביל.

די עם אטימת האוזניים.
שוב ושוב מזכירים כשלונות של שחקנים ישראלים אך לעולם לא את הישגיהם - למשל "אליהו הפסיד אליפות". להזכירכם גם שארפ, וויצ''יץ'' היו בקבוצה.
"כספי קיבל מספיק דקות" - 17 דקות ביורוליג, שמיני בין כל השחקנים במכבי זה לא ממש הזדמנות. בוא נגיד שאף אחד לא בונה על בלותנטאל ב-NBA.
"אליהו לא מקבל דקות בויטוריה" - השחקן היה פצוע רוב השנה. יכול מאד להיות שזה בגלל המאמן, אבל כשהוא בריא מנסים להכניס אותו בהדרגה. חוסר מזל.

די לסתימת פיות (לא כ"כ קשור. :) )
אליהו מרוויח את שווי השוק שלו. אחרת לא היה מקבל את זה.
קיצוץ של המספר האינסופי של הזרים במכבי היה יכול להכיל את השכר שלו בקלות. מכבי העדיפה עוד זרים "מעולים".
ובל נשכח את שכרו של גרשון . יש מאיפה לקצץ כשרוצים.

לסיכום - די לסתימת פיות, אטימת אוזניים וכיסוי עיניים. אנחנו לא קופים (רובינו) ומבינים טוב מאד שמנסים לסבן אותנו.
אנחנו רוצים כדורסל ישראלי ואיכותי וזה בהחלט לא בשמיים - ראינו אותו עם ספחיה שהביא שחקנים ישראלים לא מוכרים בזירת היורוליג ובשנה עם קשיי גיוס זרים (בגלל מבצע צבאי) בנה קבוצה עם צביון ישראלי שהגיע רחוק (הצלבה).
הבסיס הזה שימש בשנים שלאחר מכן להישגים גבוהים יותר.

הטמטום הרציני נראה בחנות של מכבי.
עיקר הכספים בספורט המקצועני בארה"ב בא ממוצרים נלווים (דגלים וכו''). מכבי נכשלת קשות בתחום למרות שהיא הקבוצה הבולטת במדינה ואחת הבולטות באירופה ובעלת קהל רחב בארץ ובחו"ל.
השב   •  67
אלון07/04/2010 20:58
לפי כמות השטויות שרשמת פה
השב   •  30
19
סגול בצרות07/04/2010 20:19
ושיהיה לנו בהצלחה בפלאוף התחתון.
השב   •  101
ביתריסט07/04/2010 20:33
כל מועדון בישראל, גם כדורסל וגם כדורגל היו רוצים את מזרחי כיו"ר שלהם. אף אחד לא הצליח לעשות ממועדון אחד מה שמזרחי הצליח לעשות במכבי. הוא הפך אותה מקבוצה מתחילה לקבוצה שהמדינה הפכה אותה לקבוצה שלה, למועדון מליגה אחרת, למועדון שעל שמו יש מונח במילון שנקר מכביזם- סמל הווינריות, ולמועדון צמרת אירופאי.

אין מילים לתאר כמה אני מעריך אותו ושמח שהוא במכבי כדורסל. זו קבוצה שאני אוהד שנים על גבי שנים. אחרי כל הצרות שעברנו בשנים האחרונות בכדורגל הייתי מוכן לשלם שיביאו לי את מזרחי לנהל אותנו. כל שנה מחכים לנס חדש. טוב שהמאמן שלנו קצת החזיר לנו צבע לפנים
השב   •  60
18
יניב07/04/2010 20:15
בקשר לפישר אתה צודק הוא מביא הברה צבע וטעם למשחק,אבל עם לאזמה אני לא מסכים איתך ! לאזמה הוא שחקן הגנה מצוין עם חסימות ובלוקים מצוינים לדעתי שניהם צריכים להישאר.באליהו אין צורך כי מי שצריך זה שחקן זר במקום לאמפה ובעזרת השם שנה הבאה י-ו-ר-ו-ל-י-ג!1
השב   •  50
17
מכביסט07/04/2010 20:15
זה יעזור להגדיל את התקציב על מנת להתמודד עם התקציבים המטורפים באירופה. למרות שאסור לשכוח שניצחנו הרבה מאוד פעמים מועדונים שמכפילים אותנו בתקציב, וגם עשינו טעויות מפגרות מול מועדון כמו פרטיזן. עדין אני סבור ששותף נוסף יכול לעזור אבל צריך לחשוב טוב טוב ולא למהר כדי לא להכניס בטעות עוד שותף משוגע כמו כץ ששיגע את כל המועדון וכל כך רצו להיפטר ממנו עד שהוציאו אותו ברווח ענק- רווח שבגללו ירד התקציב השנה מ 25 מיליון ל 18 מיליון.
השב   •  60
16
גילי07/04/2010 20:13
ולתת לשחקנים כמו לימונד וגרין דקות. אם גרשון לא סופר אותם חבל על הכסף ,שישים על הספסל ילדים במקומם
השב   •  04
15
משה07/04/2010 20:00

מציע דרך אחרת לקליטת אליהו במכבי ת"א. מזרוחי תפגש עם השפוטים שלך בכנסת ותבקש שיפטרו את אליהו, מתשלום מס הכנסה, זאת בעקבות ההצלחה שלך למס הכנסה מופחת לעובדים הזרים המשתכרים מאות אלפי דולרים לעונה.

השב   •  11
צפוני כחול07/04/2010 22:18
מסכים איתך 100%. רק תיכנס לתגובה שלי מספר 10, למטה, ותסביר לחבר הירוק שלך למה כתבת כאן מה שכתבת
תודה
השב   •  00
14
למזרחי!07/04/2010 20:00
שיאפשר הגדלת קתצבי ב5 מליון  ,לפחות!

ואז צריך להביא את בלאט לג''נרל מנג''ר שיעזור לגרשון עם בניית הקבוצה והחלטות מקצועיות ואתם רק תיתנו לו מראש  15 מליון לבניית הסגל ועוד תקציב לסקאוטינג.

ואז לא צריך הרבה:
 את הכסף של לזמה- לתת לאליהו
בכסף ברוטו של גרין- להביא את ויצ''יץ(אם יסכים לבוא בכסף הזה וירצה לסיים כאן את הקריירה לעוד שנה שנתיים כשחקן ואח"כ לצרף לצוות המקצועי עם שארפ שיפ]תחו כשרונות צעירים..)
ובמילא סנטר פותח  מביאים בכל מקרה.

ועכשיו צריך גם להשקיע בבניית החמישיה(והנוכחות של בלאט לצד גרשון חשובה!):

להביא רכז פותח לעתיד
להביא זר ברמה גבוהה לחמישיה במקום ויש''/אידסון /אידסון(כמובן שיעלה יותר מהם1..)

ולהביא חזרה את בורשטיין במקום לימונד!
השב   •  31
13
גילי07/04/2010 19:59
השב   •  81
12
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי07/04/2010 19:50

בכל מקרה, גם אם אליהו יבוא וגם אם לא- חייבים להיפטר מלאזמה. יאללה אם טורונטו רוצים אותו שיקחו אותו בכיף.
פישר חייב להישאר! שחקן חכם, בעל יד רכה מחצי מרחק, תורם בריבאונד ומטרייה אווירית.

השב   •  101
11
רמי07/04/2010 19:46
זה לא שמעון של פעם ?
למה מלחתחילה  שיחררת את ליאור ?
למה קראת לקטש לתפוס את עמדת המאמן ,הבאת את שרף על ראשו ולא איפשרת לו למלא כראוי את תפקידו ?
אני מעריך ומכבד את מר מזרחי ,אך כל בר דעת כבר יודע שזה לא מה שהיה !
בלי שמעון המוכר וללא מוני ז"ל תוך שנתיים מכבי עוד קבוצה באירופה.
השב   •  45
צהוב עולה07/04/2010 20:01
1. כי ליאור ביקש לעזוב,הוא רדף אחרי הכסף הגדול בספרד כמו עיוור,והתוצאות לפניך: מחסור בדקות,מעמד לא טוב,וחוסר מזל של פציעות. 2.קטש ושרף עבדו ביחד,לקטש היו כל התנאים להצליח,והוא נכשל וחטף 20 הפרש מר"ג. מזרחי היה מנהל אדיר,הוא עדיין מנהל אדיר והוא ימשיך להיות מנהל אדיר.
השב   •  50
רמי07/04/2010 20:20
אך עדיין ההפרש בשכרו של ליאור אליהו לבין מה שמכבי הסכימה לשלם הוא עלות ההרפתקאה שנקראית לאמפה ,ופעם בפירוש זה לא היה קורה !
הצלחתה של מכבי חשובה לדעתי מעבר לכבוד מחוץ לגבולות המדינה,גם להצלחת הענף כולו .
כוונתי היא ששמעון לאחרונה במספר תחומים ניהוליים קצת מגמגם,ללא מוני אין ציביון ישראלי של בית ומשפחה ובשורה התחתונה מכבי מאבדת את כוח ההרתעה הניהולי בו היא הייתה ידועה כבר עשרות שנים ברחבי היבשת .
השב   •  00
מכביסט07/04/2010 20:21

לרמי- לא לקחת בחשבון שמאז הכניסה של פדרמן למכבי מזרחי וויתר על לא מעט עקרונות והחלטות שהיו לו, בפרט בתקופה שפדרמן וכץ היו מאוחדים כך שרוב האחוזים היו שלהם. כץ עזב (תודה לאל!) וזכינו בחזרה במלך שאין שני לו, בלי מזרחי מכבי לעולם לא היתה יכולה להיות אימפריה או מועדון טופ באירופה. אין מילים לתאר כמה אני אוהב ומעריך אותו. הוא קיבל גם השנה החלטות מעולות כמו תמיד, וכך הוא יעשה גם שנה הבאה. לגבי ליאור, מקווים לראות אותו חזרה במכבי 

השב   •  20
בנימין07/04/2010 20:28

"היה מנהל אדיר ,הוא עדיין מנהל אדיר והוא ימשיך להיות מנהל אדיר "
עד מתי הוא ימשיך ?
האיש בן 71 !
צריך אלטרנטיבה ולא פדרמן לבד ,
איך נתנו ליואב כץ ללכת ?
בעל ידע ניהולי ואירגוני בליגה הטובה בעולם, נכונות ויכולת לשפוך מיליונים כמעט ללא הגבלה ,איך זה לעזאזל קרה ?
רק בגלל יושרו ואי היכולת שלו לעמוד מנגד ולעצום את עיניו נוכח מעללי פנאן ?

השב   •  01
רק מכבי!07/04/2010 20:42
בינימין, לא יודע מה עובר עליך אבל מזרחי יכול להמשיך להיות יו"ר גם עוד 15 שנה בקלות!
יש לך נשיא מדינה בן 86. לא נשיא מועדון כדורסל, נשיא מדינת ישראל!

השב   •  20
אוהד ותיק07/04/2010 20:53
מסוים אני כל חיי אוהד מכבי,ובשנים האחרונות משהו שם לא מתנהל טוב.
מוני היה נחמד יותר מידי והיום לצערי אנחנו יודעים גם למה,אני לא מוכן להיות אוהד של קבוצה שמעורב בה פלילים. לכן גם במכבי העדיפו קצת מאוחר לטעמי לפטר אותו. נכון שהוא הביא צבע,חיים,והרבה ישראליות אבל זה לא שווה את הכתם הגדול. לכל אחד יש מחליף ואני חושב שגור מחליף ראוי.
שמעון מגמגם כי גם השוק מטורף קבוצות משקעיות הון,ברצלונה היווניות,צסקא וכו,מכבי כבר מזמן לא באלפיון הזה ולכן היו שינויים ודרכיים לא דרכיים בכדי לפתור זאת.מהצד זה נראה לא טוב ועוד משהו קטן אני מאחל לכם בהצלחה מכל הלב מה שקרה עם אוסישקין לא יכול להיות במדינה מתוכנת,בושה למעורבים בזה. אני מקווה ובטוח שתצליחו ונזכה לשחק מולכם כמו פעם.
אני אוהד מאוד מתון,והדרך שלי בחיים היא: שאם אתה לא יודע להפסיד אתה לא תדע לנצח,כל ההתנהלות של פיני גרשון לפני ואחרי משחקים לא מקובלת עליי, שחצנות לשמה. במיוחד שאתה מאמן מעוטר צניעות ודרך חשובים יותר. שוב פעם ידידי בהצלחה.
השב   •  00
צהוב עולה07/04/2010 21:56
לבנימין: זה לא יואב כץ,זה רענן כץ. אז שמעון מזרחי בן 71,בסדר. הוא יכול בכיף לנהל את מכבי עוד עשור,וגם אם לא-אני בטוח שימצאו לו תחליף. לרמי: נכון שויתור על לאמפה היה משאיר פה את אליהו,אך מדובר בהרפתקה גדולה יותר. ליאור לא שווה את הסכום שהוא מקבל בוויטוריה,הוא מוגבל מאוד הגנתית וגם התקפית הוא לא מושלם,וכשעומד מולך שחקן ישראלי צעיר או שחקן כמו לאמפה שכבר טעם NBA,שיחק בריאל מדריד בנוער,שיחק בליגה הרוסית החזקה אז די ברור מה אתה בוחר. נכון שבדיעבד זו הייתה טעות,אבל אי אפשר היה לדעת את זה בתחילת העונה.
השב   •  10
10
צפוני כחול07/04/2010 19:32
ההדחה איכזבה אותך? חלק מהשחקנים? ומי בחר אותם? אני? הרי הצוות המקצועי בחר אותם, ולדבריך אתה לא מאוכזב מן הצוות הזה. משהו לא מסתדר בדברים שלך, מר מזרחי. הלוגיקה בעייתית, כמו שאתה מבין.
ומובן שלא שכחת להוסיף "היו שריקות צורמות". אין אדם בעולם שזכאי פחות ממך לבוא בטענות לשריקות.
לסיכום, מר מזרחי: השיטה שלך, לאורך שנים, הוכיחה את עצמה. אבל תנאים ואנשים השתנו, ואתה נשארת תקוע באמונה שלך שהכל מותר והעולם לרגליך. וזה מוכיח שהגיע זמנך לפרוש ולשחרר אותנו מנוכחותך המשפיעה והמעיקה. העולם השתנה, ואתה כבר אינך קיסר של אימפריה. לכל היותר קבוצה אירופית זניחה מדרג ב''.
השב   •  29
ירוק כהה07/04/2010 19:51

אתה מרשה לעצמך להעביר ביקורת על מכבי? אתה?

מכבי אחת האימפריות האירופאיות הכי גדולות. ומזרחי אחד מאנשי הניהול הטובים ביותר ביבשת. הוא זכה בכל פרס אפשרי, ומשמש מודל חיקוי לכל המועדונים כולל לניהול המצוין שלנו בכדורגל שגם עליו אין חולקים, ובטח לא אנשים חסרי הבנה בספורט כמוך

אם מזרחי לא היה כזה טוב, לא היו כל כך חוששים מזה שהוא במכבי ויישאר שם עוד שנים רבות. הפחד ממכבי מתחיל קודם כל במזרחי. בעיקר אצל האדומים

אז אם מקבוצת שום דבר אתה מעיז להעביר ביקורת על אימפרית כדורסל, מה השלב הבא, תפטר את מאמן ברצלונה? חתיכת בור

השב   •  40
צפוני כחול07/04/2010 22:16
אני מבין מאיפה באה התגובה שלך, וצר לי לאכזב אותך: מזרחי לא יכול להיות המודל שלכם משתי סיבות: שמעתי את האוהדים שלכם אחרי הגמר בכדורסל וכמה הם בכו ואיך הם כעסו על מר מזרחי וקומבינותיו.
הסיבה השניה: אין סיכוי שתצליחו להגיע למה שצהובי הכדורסל הגיעו.
דבר שלישי: מכבי אימפרית כדורסל רק בארץ בימים אלה (תודה לאל) ובכלל הבור הוא מי שלא מבין מה כותבים אבל מגיב כאילו הוא מבין
אני מקווה שאת זה הבנת
השב   •  01
ירוק כהה08/04/2010 10:52
יש בעיה לענות לאנשים כמוך במובן שהם נוטים להמציא הכל רק כדי להצדיק את עצמם בכוח. אז בכל זאת:
אף אחד לא כעס ולא בכה ואין לי מושג מאיפה המצאת את השטות הזאת. מכבי ניצחה את חיפה 13 הפרש ולקחה עוד אליפות צפוייה.

לא אמרתי שנצליח להגיע להישגים של מכבי כדורסל. תלמד לקרוא קודם. דיברתי על הניהול המצוין שלהם. לא מכיר הרבה מועדונים שיכולים להגיע להישגים האלו. מצד שני אתה מדבר על חיפה בכדורגל ולא חסר לה הישגים. מדובר במועדון גדול ומצליח מאוד.

שאפו על ההגדרה שהמצאת לבור. תכניס אותה למילון כי שם ההגדרה אחרת לגמרי.

מקווה שהבנת. 
השב   •  20
צפוני כחול08/04/2010 16:22
מעניין אם ראית את התגובות של אוהדי מכבי חיפה אחרי הגמר בשנה שעברה. רובם הגדול כעסו מאד על השיפוט. משך עשרות שנים, הרבה אוהדי קבוצות שהתמודדו נגד הצהובים כעסו על השיפוט. את זה לא אני המצאתי. ירוקי הכדורסל היו רק עוד חוליה בשרשרת. אתה מוזמן לקרוא את תגובה 15 למעלה.
חבל שלא הבנת - התכוונתי בדיוק למה שאתה קורא "הניהול המצויין שלהם". זה המודל לחיקוי? ששופטים חשודים כמשקיעים בבנק ההוא? שהרבה אנשים נסעו לחו"ל ע"ח צהובי הכדורסל? תשאל על זה את אריה מליניאק.
או אולי אתה קורא "ניהול מצוין" להשפעה על שופטים בכל דרך אחרת?
אתה בעצמך כותב "דיברתי על הניהול המצוין שלהם. לא מכיר הרבה מועדונים שיכולים להגיע להישגים האלו" (סוף ציטוט) זאת אומרת שהבנת אותי למרות הכל. שאפו! הניהול הוא ה"הישגים"? חשבתי שהגביעים והאליפויות הם ההישגים. הניהול הוא רק דרך ושיטה. וכשההסתמכות על שיפוט אוהד הופכת לדרך, והשיפוט מפסיק להיות אוהד - הכל מתמוטט. ראה פרטיזן.
וכשאתה כותב "אליפות צפויה" אני מקווה שאתה מבין שאין ערך לספורט כזה.
ולעניין ה"בור": אתה התחלת. ובכל מקרה - אני ראיתי את תגובות ירוקי הכדורסל אחרי הגמר בשנה שעברה. אתה לא (אני מחזיר אותך שוב לתגובה 15 למעלה).
אז מי הבור?
השב   •  00
רק מכבי!08/04/2010 19:43
הרבה זמן לא ראיתי סתום כזה. כל הודעה הירוק רושם לך משהו, אתה לא מבין, עונה על דברים אחרים, ועוד בא בתלונות על הבנה.

כל קורא יכול להבין מה נרשם פה. הוא בעצם ניסה לומר לך שהוא לא מדבר על זה שחיפה מנסה להגיע להישגים של מכבי בכדורסל (כי זה מה שהבנת, ושוב טעית, קודם) כי הוא לא מכיר הרבה מועדונים שבכלל הצליחו, אלא שהם מנסים להגיע לניהול שלהם. לניהול ולא להישגים.
ובאמת שחר מנסה לחקות את הניהול של מכבי בצורה ממש בולטת (ואוהד מכבי כדורסל אם אני לא טועה)

לגבי המילה בור, שוב אתה לוקה בהבנה חדה ולכן לא הבנת מה הכוונה בכלל.

ואחרון, כמו שנאמר הניהול של מכבי הוא מהטובים ביבשת. שנית, או שאתה עיוור או שאתה לא קולט שבגלל אנשים כמוך שמנסים לנצח את מכבי בזכות לחץ על השופטים, אז השיפוט בארץ הפך להיות נגד מכבי באופן ברור. משחקי הגביע הם דוגמא בולטת ועצובה. שני פרשנים שידועים בשמחה לאיד נגד מכבי גם נאלצו בעל כורחם להודות שלא היה חסר שאם מכבי לא היתה מתעוררת השופטים היו לוקחים לה את הגביע. שופטים? תתעורר ותקרא את הכתבות שיצאו על השופטים במלחה. אחר כך תביט בשידורים חוזרים של משחקי הליגה- השופטים לגמרי מטים משחקים לטובת הפועל ירושלים (ואולי זו בכלל הקבוצה שלך) והיטו לטובתה הרבה מאוד משחקים שבזכותם היא עקפה בינתיים את חיפה גליל ונתניה למרות שבפועל הם ניצחו, לבדם, יותר ממנה, שעה שירושלים אמורה היתה להיות במקום 6 בטבלה. יציע העיתונות ניסה להשתיק את זה כדי לא לעורר סערה, אבל עיתון הארץ וגלובס עשו כתבות נרחבות על הטיית השופטים לירושלים

הסיבה שמכבי מצליחה למרות השופטים היא רק בגלל שהיא מביסה ולא משחקת משחקים צמודים, כאלה שהשופטים יכולים להכריע בהם כמו שעשו 6 פעמים עם הפועל ירושלים העונה.

ובקיצור, כמות התארים שיש למכבי היא בין ה 3 המובילות ביבשת אירופה. לאנשים מתוסכלים כמוך שבוכים על שופטים כדאי להזכיר שמכבי מחצה כל מי שעמד מולה לכל אורך השנים, הרוב המכריע נגמר בתבוסות משפילות. זה מועדון שבכלל לא ברמה של הליגה הישראלית, ופה אתה לא צריך מכביסטים או ירוקים כדי לדעת.

אתה מנותק מעולם הספורט, ממציא בדיות כמו ילד בן 3 עם עולם דימיוני, מתוסכל קשות ממכבי, ובעיקר לוקה בהבנה של עברי
השב   •  00
9
דימה07/04/2010 19:30
גם אני אוהד מכבי וכמובן אוהד של נבחרת ישראל אבל הקשר ביניהם לא מחייב אם יש אפשרות להביא שחקנים ישראלים ברמה של הזרים ואותו כסף אז אני בעד אבל לשפר את השחקן הישראלי על חשבונה של מכבי , לא תודה ! אם אין ישראלים טובים , אז לפחות נתנחם ממכבי אחרי אליפויות אירופה מביכות !
השב   •  150
שמש ושמים - מכבי07/04/2010 19:59
השב   •  20
8
מישהו07/04/2010 19:27
חלק מהאנשים פה קצת לא ריאליים אם הם חושבים שקבוצה רק של ישראלים ו 2 זרים יכולה להגיע לשלבים המאוחרים וזאת טעות, אבל החזרתם של אליהו והלפרין אני חושב שתשדרג את הקבוצה מאוד. גם בשביל ליאור שחקן בגילו עם כל הכסף שמוצע לו שם לא יכול לקבל כל כך מעט דק'' דברים מקרים כאלה הרסו קריירות שלמות של שחקנים יותר גדולים ממנו.
השב   •  51
7
איתי07/04/2010 19:22
לפעמים על טעות עושים החלטות קשות זה לא שפרטיזן העיפה אותנו פשוט לא היה מזל.
השב   •  50
6
דן07/04/2010 19:12
כאוהד מכבי וישראלי אני מעדיף לראות קבוצה ישראלית שלא מבוססת על זרים שמובסת על ידי קבוצה שרובה מבוססת על מקומיים.
מילא זר אחד או שניים, היכן כאן התרומה למדינת ישראל, במה בדיוק?
על מכבי תל אביב בכדורגל לא כדאי בכלל להרחיב את הדיבור.
כל אוהדי מכבי לא לקום מיד ולצעוק מתחזה, תספרו עד 3 ותבינו , אין ספורט בישראל, הכל מחזה תעתועים של התקשורת.
בענפים אחרים כמו שחייה , עומדים על הפודיום שחיינים ישראלים כמעט בכל תחרות בן לאומית וכאן מזרחי במקרה הטוב מייצר קבוצה רב לאומית שאין לה כל שייכות למדינה וביום שבת הולך לחזות בקבוצה כדורגל שחלק משחקניה נטולים טכניקה בסיסית של עצירת כדור והבנת משחק.
ספורט בישראל ב- 2010 .
השב   •  16
גר ליד נוקיה08/04/2010 01:57
שלא משנה מה הוא אוהד ואת מי. . יש הכרה בכך שאין שום משמעות לייצוג של ישראל באירופה (צביעת דגל לאום לא נחשב). גם בי-ם יש 6 זרים שזה גועל נפש וחסר טעם. אפשר לחשוב לאן אנחנו ומכבי הגענו. . ודווקא לו 4 אנשים הצביעו נגד, שתבינו מה נהיה פה
השב   •  00
5
אלן על הפנים07/04/2010 18:57
השב   •  21
4
אמיר07/04/2010 18:56
רק עכשיו סיימתי לקרוא את הכתבה, פעם ראשונה שאני שומע שדרוקר עשוי לקבל הצעה כספית גבוהה ולעזוב.

אחד הצעדים הכי טיפשיים שהוא יכול לעשות. הרי הוא הגיע למכבי למטרה אחת בלבד- ללמוד כדורסל ברמה יותר גבוהה ממה שיש לו על ידי פיני גרשון ואז בעוד כמה שנים לאמן את מכבי כשהוא כבר בתוך המערכת.
לא הבנתי את ההגיון הזה אבל לעבור מועדונים כל הזמן ממש לא יביא לו יציבות במועדון צמרת אירופי כמו מכבי, לדעתי הוא עושה טעות. למכבי זה לא כזה משנה כי פיני לא כזה צריך אותו. הוא יכול להסתדר עם כל עוזר אחר לדעתי. לא חושבים?
השב   •  80
רק מכבי!07/04/2010 20:42
וגם לגבי גרשון אני מסכים, הוא יכול להסתדר גם לבד. מדובר במאמן שהוא אחד הגדולים באירופה והמכביסטים בכלל לא מוכנים לשמוע שם אחר כרגע חוץ מפיני. הם חולים עליו. אבל בהמשך דרוקר יכל לקבל את מכבי כמאמן ראשי וזה מה שכל מאמן חולם. לפעמים צריך לחשוב על עיכוב בכסף לטובת כסף שיבוא בהמשך יחד עם יוקרה ומעמד גדולים. בכל מקרה סוגיית עוזר המאמן לא מטרידה אותנו, אלא לסיים את העונה עם האליפות ולהתרכז בהחתמות של שחקני חיזוק (או שחקני בסיס  כי נראה שהשחקנים שלנו מקבלים כרגע לא מעט הצעות)
השב   •  40
3
דודי07/04/2010 18:55
שמעוןו אתה מלך מכבי,האחד והיחיד! אני מאחל לך רק בריאות ואריכות ימים,והלוואי שתהיה איתנו עוד הרבה שנים!
השב   •  163
אלון07/04/2010 19:22
השב   •  50
ירוק כהה07/04/2010 19:54
השב   •  40
שמש ושמים - מכבי07/04/2010 19:54
הוא מלך ישראל
השב   •  30
2
אמיר07/04/2010 18:50
השב   •  28
שמש ושמים - מכבי07/04/2010 19:52
השב   •  10
1
ירוק כהה07/04/2010 18:44
לא יודע מה לגבי בעיית ההגנה אבל הוא שחקן מעולה שהיה מאוד מחובר למכבי ולאוהדים ולכן מתקשה בקבוצה השנייה. גם לשחק לא נותנים לו עשירית ממה ששיחק במכבי

אבל לא בכל מחיר כי לכל שחקן יש שווי ומיותר לקפוץ כמו קבוצות היורוליג. אם השכר הגיוני שווה מאוד להחזיר אותו.
ולא להיכנע ללחץ של אוהדי מכבי כי הוא לא שווה כל מחיר אלא מחיר שמתאים ליכולת שלו

בהזדמנות הזו מגיעה למזרחי התנצלות מהאוהדים שלנו על השלט שלא משקף את דעתנו בכלל. אנחנו בעד נציגות ישראליות בחו"ל ובטח בעד הנציגה הכי בכירה שלנו שזו מכבי (בלי קשר למי מאיתנו אוהד שלה או לא). מדובר בכמה בודדים שהציגו את כולנו באורח לא נכון בכלל
השב   •  290
מכביסט07/04/2010 20:06
לגבי מה שרשמת למזרחי, זה באמת העלה לכל המכביסטים את הסעיף. זאת התנהגות שמזכירה אוהדי הפועל ואתם דווקא בורחים מלהתנהג כמוהם. בכל מקרה קיבלנו אותו יום אינספור התנצלויות באותה כתבה מהאוהדים שלכם כולל התנצלויות למזרחי ואפילו טלפונים ממכרים חיפאים שהם אוהדי מכבי בכדורסל בעצמם כך שהבנו שמדובר בבודדים. הכל בסדר, אפשר להשאיר את זה מאחור

לגבי ליאור, אנחנו לא מפעילים לחץ להחזיר אותו בכל מחיר. תקרא בתגובות שהרבה מאיתנו רוצים אותו אבל במחיר שמגיע לו ולא בעלות לא הגיונית בגלל שקוראים לו אליהו ולא מאריץ''.. טהרת הישראלים שתהיה בנבחרת ישראל (גם שם כל הישראלים כמעט שלנו) אבל אנחנו צריכים קבוצה לרמות הגבוהות של אירופה ויש באירופה כמו שאתה יודע החתמות של שחקנים שעולים כמו חצי קבוצה שלנו, לכן קודם כל שתיהיה קבוצה טובה שתשמור על מעמדה והישגיה באירופה. אנחנו אוהדי מכבי באש ובמים בכל החתמה ועבור כל שחקן שיגיע למועדון. הפרשנים הקשקשנים (שכולם יחד לא ממלאים אצלנו יציע אחד) לא מעניינים אותי.  
השב   •  30
אסור לפספס
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */