יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:28

אס"א השוותה ל-1:1 בסדרת גמר הליגה הלאומית

הראל לוי חזר מחו"ל ויחד עם גלעד בן צבי, הוביל את ת"א לניצחון מול אוקון ובר, שמשחקים ברמלה. לוי אמר בסיום: "אנו מקווים להמשיך כך ביום ראשון"

|
הראל לוי. הכוכב של אס
הראל לוי. הכוכב של אס"א חזר ומיד ניצח (רויטרס)

היום (רביעי) התקיים המפגש השני במסגרת סדרת הגמר בליגה הלאומית לגברים, בו ניצחה אס"א תל אביב את רמלה והשוותה את הסדרה ל-1:1.

רמלה היתה זקוקה לניצחון במפגש הנוכחי כדי לזכות באליפות, אך אס"א תל אביב לא ויתרה כל כך מהר ובעזרת הראל לוי וגלעד בן צבי השיגה ניצחונות חשובים על נועם אוקון ונועם בר, והשוותה. 

כתוצאה מכך, תיקבע האלופה במפגש מכריע ,שיתקיים ביום ראשון בשעה 10:00 בבוקר, גם כן במועדון הטניס רעננה (הכניסה חופשית).

גלעד בן צבי - נועם בר 6:3, 2:6 ו-6:7
בן צבי התקשה להיכנס למשחק והפסיד את משחקון ההגשה הראשון שלו מבלי שזכה אפילו בנקודה. בר המשיך ללחוץ ועלה ל-0:3. בן צבי הצליח לשמור על ההגשה לראשונה כשצמצם ל-3:1 לאחר משחקון ארוך במיוחד, אך בר לא נרתע והמשיך במומנטום בדרך ל-3:6.

בן צבי (ONE)
גלעד בן צבי. ניצח את נועם בר אחרי דרמה גדולה

למערכה השנייה עלה בן צבי בכוחות מחודשים ופתח ביתרון 1:2. במצב זה הוא שבר את בר ועלה ליתרון מבטיח 1:4. בדומה למשחק הקודם, בר שיחרר לחץ, העיף כדור ושוב קיבל אזהרה. בן צבי המשיך ללחוץ ושבר במשחקון האחרון כדי לזכות במערכה 2:6.

במערכה השלישית השיג בר שבירה ראשונה כשעלה ל-1:2. העייפות משתי המערכות הקודמות עשתה את שלה ובר לא הצליח לשמור על ההגשה עם שתי שגיאות כפולות וטעות בלתי מחויבת והתוצאה היתה 2:2.

שני השחקנים שמרו על ההגשות עד למצב של 6:6. בשובר השוויון בן צבי השתמש ברוח הגבית כדי לעלות ליתרון 1:5 וגם חילוף הצדדים היה כבר מאוחר מדיי בשביל בר, שהפסיד 7:1 בתום שעתיים ו-24 דקות. 

אוקון (רועי גלדסטון)
נועם אוקון. לא יכל להראל לוי והפסיד בשתי מערכות (רועי גלדסטון)

"נועם פתח טוב והיה לי קשה להיכנס לקצב, אבל ידעתי שהיתרון שלי הוא פיזי וניסיתי לגרור אותו לנקודות ארוכות. בסוף זה השתלם", אמר בן צבי בסיום. 

הראל לוי- נועם אוקון 5:7, 3:6
לוי פתח בהובלה עם 0:2, אך אוקון הספיק להתעשת וביצע מיני מהפך כשעלה ל-2:3. שני השחקנים שמרו על ההגשה עד למצב של 5:5, בו שבר לוי את חברו הוותיק. לוי שמר על ההגשה גם במשחקון האחרון וניצח 5:7.

נועם אוקון עלה מחוזק למערכה השניה והוביל 0:1 ו-15:40. עם שתי אפשרויות קריטיות לשבירה, לוי לא נלחץ, השווה ל-40:40 והגיש אייס. למרות טענתה של הקוונית, כי הכדור היה בחוץ, החליט אוקון להיות ג'נטלמן אמיתי ולתת ללוי את הנקודה, שהעלתה אותו ליתרון במשחקון ובהמשך גם להשוות ל-1:1.

הראל לוי (רויטרס)
הראל לוי. אס"א ת"א איתו ובלעדיו זה משהו אחר (רויטרס)

אוקון עוד הספיק לעלות ליתרון 2:3  אך לוי היה חד יותר ושבר פעמיים במצב של 3:3 ו-3:5, כדי לזכות גם במערכה השניה, לאחר שעה -15 דקות.

"אני שמח שניצחנו", אמר לוי בסיום והוסיף: "הייתי בכושר סביר, למרות שהתנאים קצת שונים ממה ששיחקתי בשבועות האחרונים. נקווה שביום ראשון נמשיך ככה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */