יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:53

לאחר הכישלון בנבחרת, דרור קשטן רוצה לאמן

המאמן הלאומי עוד לא מרגיש שהקריירה שלו הסתיימה ואמר למקורביו: "אני רוצה לאמן, זה בוער בי". בהתאחדות בטוחים: "הוא יאמן בעונה הקרובה בישראל"

|
קשטן. יחזור לליגה שלנו בעונה הבאה? (אמיר לוי)
קשטן. יחזור לליגה שלנו בעונה הבאה? (אמיר לוי)

יום לאחר הגרלת מוקדמות אליפות אירופה 2012, המאמן הלאומי דרור קשטן, שצפוי לסיים את תפקידו באופן רשמי בשבועות הקרובים עת ימונה מאמן חדש לנבחרת, כבר מתכונן לאתגר הבא.

חוזהו של קשטן כמאמן הלאומי יסתיים אמנם רק בתחילת חודש יוני, אך לאור הכישלון בשני הקמפיינים האחרונים ברור מזה זמן רב שקשטן לא ימשיך כמאמן הנבחרת.

בינתיים קשטן, שכבר למעשה סיים את עבודתו מאז המשחק האחרון בקמפיין מוקדמות המונדיאל, כלל לא מעוניין לסיים את קריירת האימון שלו. לאחרונה הוא טען באוזני מקורביו: "אני רוצה לחזור ולאמן כדורגל. זה בוער בי".

כזכור, קשטן לקח בעבר דאבל עם מכבי והפועל ת"א, שלוש אליפויות עם בית"ר ירושלים ועוד אחת עם הפועל כפ"ס ועוד גביעים עם הפועל לוד, בית"ר ירושלים (פעמיים) והפועל ת"א.

מקורביו של קשטן אמרו ל-ONE כי המאמן הלאומי בן ה-65 מרגיש שכוחו עדיין במותניו, והוא מקווה להמשיך את קריירת האימון שלו לאחר תום תפקידו בהתאחדות.

על פי אותם מקורבים, קשטן פשוט מתגעגע לעבודה כמאמן באופן יומיומי כפי שהיה בעבר, ותתאים לו קבוצה במזרח אירופה, אולי ברוסיה, או כמובן חזרה לקבוצה מכובדת בליגת העל.

דרור קשטן. מתגעגע לחזור לקווים (עמית מצפה)
דרור קשטן. מתגעגע לחזור לקווים (עמית מצפה)

עוד ציינו מקורביו: "ישנו עליהום שמתבצע על קשטן, כשמרימים גבה מדוע הוא לא מתפטר ונשאר בתפקידו עד סיום החוזה ביוני. הרי כל המאמנים הקודמים קיבלו גם הם חוזים עד לחודש יוני, נכשלו במשימות שלהם, ולא התפטרו. מדוע המקרה הזה שונה? מאמן לאומי מקבל חוזה עד יוני, כי זה התאריך שבו מסתיימת עונת הכדורגל בליגות".

דרור קשטן משגיח על שחקני הפועל ת&qout;א באימון הבכורה (שחר זיו) (ONE)
דרור קשטן עם שחקני הפועל ת"א. מי תהיה הקבוצה הבאה שלו? (שחר זיו)

גורם בכיר בהתאחדות התבטא לאחרונה בעניין ואמר: "להערכתי דרור קשטן יאמן בעונה הקרובה, ולדעתי זה יהיה בליגת העל". כעת השאלה שנותרה פתוחה היא מי תהיה הקבוצה שתזכה בשירותיו של המאמן הלאומי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */