יום חמישי, 26.09.2024 שעה 00:19

"ערן זהבי לקח חסות על הילד"

יוצר השיר 'אריאל' הנכתב על הילד אריאל זוהר שאיבד את כל משפחתו ב-7 באוקטובר, מספר על ההחלטה לכתוב את השיר, על התגובות מעולם הספורט ועל הקשר המיוחד עם כוכב מכבי ת"א

|

אם תהיתם למה שחקני ליגת העל שלנו שיתפו לאחרונה שיר שנקרא ‘אריאל’, למדור גליצ’ים יש את כל התשובות. אנחנו שוחחנו עם יוצר השיר גל שריג שסיפר לנו הכל, כולל כמה פרטים חדשים.

אבי נמני ואריאל זוהר (אינסטגרם)אבי נמני ואריאל זוהר (אינסטגרם)

“אריאל זוהר בן ה-13 הוא אחד מסמלי המלחמה”, מספר לנו גל. “הוא איבד את כל משפחתו, קרא עליהם קדיש וביקש מכוחות הביטחון למצוא את התפילין שקיבל מסבו לכבוד העלייה לתורה. השיר מוקדש לזכרון בני משפחתו המוזכרים בשיר, ומבצע אותו יזהר כהן אחד מנכסי צאן הברזל של התרבות בישראל”.

ריקן, שכטר ואייל גולן עם אריאל זוהר (אינסטגרם)ריקן, שכטר ואייל גולן עם אריאל זוהר (אינסטגרם)

“הרגשתי שהסיפור של אריאל תופס אותי בכל מקום”, ממשיך גל לספר. “בכתבה שלך, באתרים של אוהדי מכבי ועוד. ראיתי אותו מחייך בכתבה שלך עם זהבי ונמני והרגשתי שאני מעריץ אותו, היה לנו חשוב לספר את הסיפור הזה לכולם בדרך שאנחנו יודעים – מוזיקה. כתבתי מעל 200 שירים כולל לזמרים הכי מוכרים במדינה וזה אחד השירים שהכי ריגשו אותי בקריירה”.

הסטורי של אבי ריקן (אינסטגרם)הסטורי של אבי ריקן (אינסטגרם)

לסיום סיפר גל: “אבי ריקן ואיתי שכטר שיתפו ואמרו לי כל הכבוד ויישר כח, גם אבי נמני ועופרי ארד שהתרגש מהסיפור לאחר שפגש אותו במשחקי הנבחרת. ואגב, יזהר כהן סיפר לי שהוא חבר ילדות של משפחת זהבי ומכיר את ערן מאז שהיה ילד. הוא דיבר עם אמא שלו השבוע והיא סיפרה שערן ממש לקח חסות על הילד. הוא אירגן שיהיה איתם במסע הנבחרת להונגריה ודיבר עליו בראיונות”.

הסטורי של איתי שכטר (אינסטגרם)הסטורי של איתי שכטר (אינסטגרם)

לשיר קוראים ‘אריאל’, מילים: גל שריג, לחן: חן הררי, עיבוד והפקה: עמוס כהן.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה