יום שני, 28.04.2025 שעה 17:19
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7025-6432הפועל ב"ש1
7034-7132מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4543-4432הפועל חיפה5
4147-4332מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-4031הפועל ירושלים1
3841-3431מכבי בני ריינה2
3746-2931עירוני ק"ש3
3442-2731עירוני טבריה4
3343-2531בני סכנין5
3152-4331מ.ס אשדוד6
3148-2931מכבי פ"ת7
2451-2631הפועל חדרה8

"תוצאה מנותקת מהצדק הבסיסי ומרוח הספורט"

בב"ש הגיבו להחלטה שלא לקיים את המשחק מול בני סכנין: "התחושה היא כי העניין לא נדון בלב פתוח ונפש חפצה, וכי טענותינו לא קיבלו ביטוי בפסק הדין"

|
שחקני הפועל באר שבע מתוסכלים (רדאד ג'בארה)
שחקני הפועל באר שבע מתוסכלים (רדאד ג'בארה)

"קיבלנו באכזבה את פסק דינו הקצר התמציתי והמהיר שניתן על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות, אשר דייניו פסקו באופן זהה לפסיקתם הראשונה, למרות הנחייתו המפורשת של בית המשפט המחוזי בפסק דינו המנומק", כך הגיבה הפועל ב"ש להחלטה שלא לקיים את המשחק מול בני סכנין.

“השאלה אם משחק חוזר התבקש קודם לכן אינה רלוונטית והדיון בשאלה זו חרג מסמכותו של בית הדין”, הוסיפו בב”ש, “בית המשפט המחוזי הכווין באופן ברור את התוצאה, והחזיר את הדיון לבית הדין על מנת שידון בתוצאה שהוא חשב שהיא הנכונה ביותר, ספורטיבית. הפועל באר שבע הייתה קשובה לבית המשפט המחוזי ונכונה לקבל תוצאה זאת.

"לצערנו, התחושה היא כי העניין לא נדון בלב פתוח ונפש חפצה וכי טענותינו לא קיבלו ביטוי בפסק הדין. השופט הס, בראייה רחבה, ניסה, ברמזים עבים, לעמוד בין היתר על הטעמים להכרעה הקשורים לאמון הציבור בבית הדין, אך למרבה הצער, בחרו אותם הדיינים לקבוע, שוב (ולא רק במקרה שלנו), תוצאה מנותקת מהצדק הבסיסי ומרוח הספורט”.

המהומה בטרנר (מרטין גוטדאמק)המהומה בטרנר (מרטין גוטדאמק)

כזכור, אתמול הוחלט סופית שלא יתקיים המשחק בין ב"ש לסכנין. למעשה בית הדין העליון של ההתאחדות לא קיבל את המלצת בית המשפט המחוזי כן לקיים את המשחק, וכך ההחלטה על 0:0 ללא נקודות נותרה בעינה.

לכתבה זו התפרסמו 171 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 171 תגובות ב-126 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
126
ניר ש.14/04/2025 21:34
מה אתם בוכים? הייתם צריכים לקבל עונש של הפחתת הרבה נקודות, אז יאללה תתקדמו.
השב   •  10
125
אבי14/04/2025 20:39
כולם מאגודת ספורט הראשון לציון יפו, עוד מלפני קום המדינה. מה להם ולספורטיביות הצחקתם. רק בשנים האחרונות נתנו להם3 אליפויות בקומבינות
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  00
124
צבי14/04/2025 19:03
למה אתם לא מאשימים את מי שגרם לפיצוץ המשחק,מה היה קורה אם היו פצועים,הרוגים.מקווה שבמקרה הבא יורידו יותר נקודות לקבוצה.אולי כך אוהדים לא יקחו את חווית הכדורגל למקום אלים.
השב   •  22
הדרומי14/04/2025 20:41
המשחק לא פוצץ. המשטרה השתלטה על חבורת האוהדים שפרצה למגרש תוך דקות ספורות. גם המשטרה וגם השופט אמור שאפשר להמשיך, אבל סכנין לא הסכימה לעלות למגרש. לגבי הורדת נקודות. לבאר-שבע גם ככה הורידו נקודה כעונש על פריצת האוהדים למגרש.
השב   •  10
123
ישראל14/04/2025 18:20
ושוב הניגון החוזר אליפות מוכרעת בבית הדין השייך למכבי ת״א ולא על המגרש התאחדות מושחתת תתביישו לכם
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  62
122
מוזס14/04/2025 18:16
הכל רקוב ומושחת בכדורגל כמו בכל המדינה .רוב השופטים גם במגרש וגם בבתי הדין לובשים צהוב מטאפורית .
השב   •  43
טוני14/04/2025 19:56
אף אחד לא שם לב איך ערןץ 5הוא ערוץ פוליטי,שמחייב כל מאמן ושדר לתת מסרים על הממשלה בפתיחת דברים שהם מדברים על החטופים
השב   •  10
121
חי האדום14/04/2025 18:12
רגע, לא הבנתי, מה זה 00 בלי נקודות? ב״ש קבלה הפחתה של 3 מהמשחק ונקודה על הפריצה למגרש? ח בני סכנין 3 נקודות על ביזוי ההמנון? החלטה נגועה בשחיתות מהמדרגה הראשונה! ההתאחדות מושחתת …. הכל כסף ומעטפות. תתביישו לכם, עסקנות, שקרים נוכלות ושחיתות, מוציאה את הכדורגל מהכייף שלנו. תתביישו!!
השתגעתי בגללה
השב   •  20
120
ענד14/04/2025 17:45
צריך לערער עוד פעם לבית משפט אזרחי , יש כאן יד מכוונת נגד הפועל באר שבע . ראשי ההתאחדות רוצים שמכבי תל אביב תזכה באליפות . זה משחק מכור לא פחות ממה שקרה בליגה א צפון אדון שינו !
השב   •  50
119
רונן14/04/2025 17:08
אם צריך לבדוק במקרה הנוכחי - זה את העובדה שהשופט החליט להמשיך את המשחק לאחר פריצת אוהדים לדשא, את זה כדאי לבדוק ומה היה מאחרי הקלעים בהחלטה הזו. מי לחצ/ה עליו וכד'' כי זה ה"לא נורמלי" באירוע ואחרי הטענה הזו הם מתחבאים עם טענותיהם המגוחכות למשחק חוזר. שלא לדבר על ה"שיכנוע" של סכנין להסכים לכך
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  23
118
צהוב14/04/2025 16:58
10 נקודות היו צריכים להוריד לכם על הםריצה עם מקלות למגרש. יצאתם בזול !
השב   •  23
117
סכניני14/04/2025 16:39
באר שבע שכחתם מי עזר לכם באליפות האחרונה היו קשרים טובים בין שתי הקבוצות אני מקווה גם בימים האלה למרות קומץ אוהדים משתי הקבוצות שהם אנטי כדור רגל שהכל ישאר טוב
השב   •  33
אדום14/04/2025 21:02
לא נתתם ולא עזרתם, לקחנו אליפות רק בזכות עצמהו, זה שאתם נגד המדינה זו כבר בעייה אחרת
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  00
116
רם.14/04/2025 16:20
בית הדין צהוב ומטונף.
השב   •  31
115
ירוק14/04/2025 16:12
יענקלה אשם ח
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  10
114
שוקי14/04/2025 16:02
בושה וכלימה ! כל קבוצה מעכשיו יכולה להחליט לעצמה מתי לפחד ולא להעלות לשחק!!ולא משנה שהמשטרה ושופט הכדורגל מבקשים לעלות ולשחק. פשוט בזיון לכדורגל!!
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  30
צהוב14/04/2025 16:59
בזיון זה אתם. לפרוץ למגרש עם מקלות..א ם גרמתם למשחק להתפוצץ יצאתם בזול. 10 נקודות היו צריכים להוריד לכם.
השב   •  14
רונן14/04/2025 17:12
הפוך גוטה כשאתה פורץ למגרש לפגוע בהם - מה אתה מצפה? זה הבושה וכלימה השופט ש"ביקש" מהם - הוא הבעיה, כמוך וכמו הפורעים שפרצו הוא שיתף איתכם פעולה, במקום לנהוג לפי החוק ולסיים את המשחק תעשו את זה שנה הבאה באירופה, נראה אתכם - שם לא יעזרו הקומבינות של המאמי
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  14
אבי14/04/2025 20:39
תמכרו את כולם בשביל עוד תואר מזויף שהושג לא על הדשא
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  00
113
ישראל14/04/2025 15:42
בושה שאליפות נקבעת לא על מגרש הספורט אלא ע"י עסקנים קטנים בבתי דין מפוקפקים
השב   •  50
112
אלי תל אביב14/04/2025 15:38
גם בכדורסל דואגים לקבוצה הכושלת מכבי תל אביב. נקודה תופחת כנראה לקבוצת הפועל תל אביב בכדורסל.
השב   •  20
111
גני14/04/2025 15:28
ההחלטה היא לטובת מכבי תלאביב התוצאה צריכה להקבע על הדשא אוהדי הפועל פת מתפלאים איך עוד הדסי נצר למשפחת אוהדים ותיקים מסייע כחלק מההחלטה לעזור למכבי תא ההפך לא היה קורה
כחול זה הצבע, כחול זה בלב
השב   •  40
110
צביקה14/04/2025 15:00
הגמלים יקחו אליפות בכל מקרה
השתגעתי בגללה
השב   •  11
109
אבי14/04/2025 14:32
מכבי תל אביב בנוסף הרויחו עוד 2 נקודות נוספות לא על כר נדשא עם תיקו 1-1 עם מכבי חיפה במקום נקודה אחת קיבלו 3 נקודות
השב   •  50
108
באר שבעי14/04/2025 14:06
המשך - לכל הצבועים כאן. 4)ובמקרה כאן השופט והמשטרה לא עצרו את המשחק זה השחקנים של סכנין - שזה שונה מכל מקרה אחר של פסילת משחקים, והאוהדים של סכנין ביזו את המדינה בשעת מלחמה בתמיכת סכנין ולא נענשו אפילו. אז למה באר שבע מפסידה משחק ובנוסף מורידים לה נקודות?
השב   •  41
107
באר שבעי14/04/2025 14:05
לכל הצבועים כאן. 1) אם אוהד עשה מעשה זה לא צריך לפגוע בקבוצות! שיכניסו אותו לכלא ויקבל החרקה לכל החיים. 2) בגלל שזה המצב אוהד יכולים להתחזות ולהרוס ליריבות. 3) איך רוצים שהכדורגל יתקדם אם לא רואים בזה עסק ופוגעים במועדונים ולא באוהדים הפורעים?
השב   •  52
106
באר שבעי14/04/2025 14:04
לכל הצבועים כאן. 1) אם אוהד עשה מעשה זה לא צריך לפגוע בקבוצות! שיכניסו אותו לכלא. 2)בגלל שזה המצב אוהד יכולים להתחזות ולהרוס ליריבות. 3)איך רוצים שהכדורגל יתקדם אם לא רואים בזה עסק ופוגעים במועדונים ולא באוהדים הפורעים? 4)ובמקרה כאן השופט והמשטרה לא עצרו את המשחק זה השחקנים של סכנין - שזה שונה מכל מקרה אחר של פסילת משחקים, והאוהדים של סכנין ביזו את המדינה בשעת מלחמה בתמיכת סכנין ולא נענשו אפילו. אז למה באר שבע מפסידה משחק ובנוסף מורידים לה נקודות?
השב   •  42
105
עמירם14/04/2025 13:36
הערכתי אתכם עד לרגע זה , הבכיינות שלכם עוברת כל גבול , מקבוצה של גברים נהפכתם לקבוצה חסרת גבולות בלי טעם וריח. ורק על זה לא מגיע לכם האליפות. וגם אם תקחו לבריאות אבל זה יהיה בכוכבית אמיתית של בכיינות לשמה. מה השם מכבי תל אביב בכלל בפה שלכם על מה שקרה לכם עם סכנין? הרי אם הייתם מנצחים אותנו לא הייתם מדברים ובטח לא עשר כתבות על העניין. וכאן נכנס הנקודה על מה זה מועדון גדול אמיתי כמונו או כמו מכבי חיפה משהו שאין לשום קבוצה בארץ.
השב   •  49
יאיר14/04/2025 14:23
יאללה . קחו גם עשר שנים קדימה על ידי הפקידים. כבר אין תחרות ספורטיבית על המגרש. לצפות בשידור חוזר בטלויזיה יש יותר מתח מאשר בליגה של מורן ושינו
השב   •  42
ישראל14/04/2025 15:44
כך אמר הצבוע עם דמעות תנין
השב   •  30
104
הראל14/04/2025 13:27
כן. ברור. לפיבא עוד לא פניתם. גם לא ליורוליג. הכי טוב לאנ בי איי.
השב   •  36
103
הראל14/04/2025 13:25
קבוצה מנותקת מהצדק הבסיסי ורוח הספורט. הם חושבים שצריך לתת להם פרס במקום להוריד 10 נקודות על הפריצה האלימה למגרש. התגובה כמו כל הליך הפנייה למחוזי נועדה להשיג הטיה של שופטי המשחקים נגד מכבי וזה גם מצליח כמו שניתן היה לראות בהרבה משחקים השנה בדגש על שער השיוויון של באר שבע נגד מכבי שהובקע בעבירה ברורה על השוער.
השב   •  45
102
ניר14/04/2025 13:15
לאוהדי הפועל ב"ש, ראשית אני מקווה שתיקחו אליפות, נשתדל היום לעזור לכם. אבל כאשר יורדים אוהדים לכר הדשא עם אלות בכדי לחולל מהומה ,לדבר כזה , באמת מגיע עונש של הפחתת נקודות, אני מאחל לכם שתזכו באליפות
השב   •  03
ז׳ק14/04/2025 14:41
אח איזה כיף לחזור לימים שהייתם רק הפרעה בדרך למטרה
השב   •  00
אדום דרום14/04/2025 16:45
אבל הפחיתו נקודה. לא קשור. אנחנו עם משחק פחות משאר הליגה.
הרופאה שלי אומרת
השב   •  20
101
גיזלה14/04/2025 13:11
טוב יאללה מת, תתרכזו במשחקים שנותרו
השב   •  00
100
עופריהיה יותר טוב זה עונה של המכרים14/04/2025 12:55
תתנו למכבי את האליפות בלי לשחק הכי טוב
השתגעתי בגללה
השב   •  24
ריאד14/04/2025 13:20
נו באמת תפסיקו להאשים את מכבי האמיתית בכל דבר . לא הקהל של מכבי נכנס למגרש ופוצץ את המשחק ולא אוהדי מכבי תקפו את האוהדים של סחנין . תגידו תודה רבה שלא הורידו לכם 4 נקודות כמו שהתקנון אומר וכמו שהורידו לביתר
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  43
99
רון14/04/2025 12:52
היו צריכים לקבל משחק חוזר ונקוה נוספת על זה שנכנסו על ביזוי ההמנון נקווה שהצשק יעשה תל אביב גם סלי עזרה מהשופטים טובים אם באר שבע יצליחו לנצח אותם יוכלו לזכות באליפות
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  54
שומי14/04/2025 13:40
הדבר היחיד שלא המלצת זה לשלוח את אלונה לפסק לדיינים…
השב   •  22
98
עופריהיה יותר טוב זה עונה של המכרים14/04/2025 12:48
לסגור את ההתאחדות 2 אלונה יש מוצא ללכת לפיבא 3 לתביע את הדיינים 4להרות לפיבא אך ההתאחדות עובדת 5 להראות את כל הקומבינות 6 לסגור את ההתאחדות אלונה לא לוותר לכי לפיבא אנחנו איתי
השתגעתי בגללה
השב   •  40
הראל14/04/2025 13:36
כן. ברור. לפיבא עוד לא פניתם. גם לא ליורוליג.הכי טוב לאנ ביי איי.
השב   •  31
97
רוון14/04/2025 12:47
ברוחוץ מהשופטים במגרש גם בית הדין מי הם רוצים שתביה אלופ אם באר שבע ימשיכו לשחק כמו שמשחקים ויצליחו לנצח את תל אביב יזכו באליפו רק שקשה לשחק גם נגד השופטים במשחק בבאר שבע נכנס בשחקן של באר שבאר שבע שצריך להוצי דום אבל השחקן לא התגלגל ולא צעק אז גם שופטי הואר והפרשנים התעלמו מזה עכשיו תחשבו ותגיעו למסקנה הלואי חיפה יוציאו היום תיקו הבעיה שחצי קבוצה פצועים
השב   •  10
96
עמי14/04/2025 12:44
ועוד מינוס 2 נקי זה מסתכם ב5 נקי זה לא פייר
100% אנטי מכבי
השב   •  30
95
הצהוב14/04/2025 12:38
ספורטיבית: היו צריכים לאשר משחק חוזר בזמנו.. אבל כעת לקיים משחק חוזר לא יהיה ספורטיבי.. זה כמו שיאשרו פנדל שלא ניתן בדקה 1 בדקה 90. יש טעויות ולא כל טעות ניתן לתקן!!
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  12
אדום14/04/2025 21:05
מה ההבדל בוא תסביר לי ? אז מה עדיף מבחינת צדק שלא נרבל משחק חוזר רק בגלל שעבר זמן ?? איזה תשובה מגוחכת
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  00
94
ניר14/04/2025 12:27
שופטים הזויים , היה צריך להוריד נקודות ל1 הקבוצות , האוהדים פרצו למגרש , למה 0:0 ללא נקודות. בחוק זה הורדת 5 נקודות. אם זה בית"ר זה הורדה של 5 נקודות.
השב   •  52
93
דני14/04/2025 12:16
העיקר שההחלטה לא מנותקת מערכי המכביזם הדורסני ומערכי מוסדות ההתאחדות .
100% אנטי מכבי
השב   •  43
92
חיים14/04/2025 12:08
לא יעזור כלום כל השופטים של הכדורגל ובית המשפט כולם של מכבי תל אביב
השב   •  85
91
שמעוני14/04/2025 11:53
בש,אצם חוצפנים! הכי צודק,ונכון לאהלקיחם משחק,חוזר! חיכיתם 5 חודשים, נבהלתם שקיבלתם 3 מאיתנו בטרנר ורצתם לבית המשפט שיעזור לכם. אתם פחות טובים ותגמרו מקום 2 שראוי לכם, לא מעבר.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  69
באר שבעי14/04/2025 13:48
לך ולכל הילדים אתם צריכים להבין באר שבע לא ״חיכו״ בית משפט ועירורים זה דברים שלוקחים שבועות ואף חודשים
השב   •  20
90
המומחה לכדורגל14/04/2025 11:50
אלונה זה לא ספורטיבי. צריך לפנות לפיפה דחוף שידעו מה קורה פו
השב   •  85
שומי14/04/2025 13:43
אין את זה ביותר שגיאות כתיב?
השב   •  31
89
יאיר14/04/2025 11:45
קומץ אוהדים שאולי הרס לכם את האליפות
השב   •  82
88
שמואל נעמן14/04/2025 11:35
השופטים בבית המשפט ובמגרש הם כמו בבית המשפט שמאל על מלה לא יתנו לקבוצות לאיים על מכבי תא כל קבוצה שתאיים היא תראה את המקום השני בכל דרך אם זה פסילת משחק כרטיס אדום או פנדל לצערי
השתגעתי בגללה
השב   •  54
יאיר14/04/2025 11:47
אני לא אוהב את מכבי ת"א בדיוק כמוך אבל במקרה הזה אין שום קשר, אתם יכולים לבוא בטענות רק לאוהדים שלכם
השב   •  85
אדום דרום14/04/2025 16:51
על זה הורידו נקודה. אסל למה להתחרות על אליפות עם משחק פחות
השתגעתי בגללה
השב   •  20
87
מחמוד14/04/2025 11:28
החלטה מקוממת וזו ההוכחה שהכל עיניין של פוליטיקה קטנה ועלובה , הפואנטה היא שההיתאחדות פוחדת מהתגובה של מכבי תל אביב לאירוע אם הפועל באר שבע תנצח במישחק הזה , אוהדי מכבי וההנהלה יעשו מהם קציצות ,וזו דאגתם היחידה , ספורט זה לא מטריד אותם אלא הסקנדל שיעשו להם , זה ההסבר הפשוט לאירוע
השב   •  63
86
חיפאי14/04/2025 11:17
תבואו בטענות אך ורק לאוהדים שלכם שפרצו למגרש כדורגל באים לצפות וליהנות ולא לקחת את החוק לידיים .
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  64
85
חיפאי14/04/2025 11:16
תבואו בטענות אך ורק לאוהדים שלכם שפרצו למגרש חוק זה חוק .
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  54
84
נדב14/04/2025 11:15
dvwfbaffva
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  01
83
גיא14/04/2025 11:14
לא ייתכן שתיקים יידונו בבית דין של ההתאחדות באיחור- צריכים לחוקק חוק לפיו כל תיק יידון במועדו בלי שום דחייה. לא יכול להיות שתיק יימשך 9 חודשים ! אחרי העבירה. זה לא הגיוני ולא קיים בשום ליגה !
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  61
82
נ.17314/04/2025 11:12
לא לדאוג ב"ש, יש קראמה והוא אומר כזה דבר: הערב יהיה שוב מהפך בפסגה, כי גם המשחק חשוב לחיפה שהיא במאבק צמוד עם בית"ר על המקום השלישי, שמוביל אוטומטית לאירופה. אני מאמין שהערב דברים מול 3 הגדולות האחרות ישתנו לחיפה דווקא הערב בחוץ בבלומפילד - אצטדיון שהם נורא אוהבים לנצח בו יותר מטדי ויותר מטרנר, כי הערב יהיו שני ניצחונות ביתיים לב"ש בטרנר ולחיפה בבלומפילד. על הדשא ב"ש תיקח את האליפות ולא דרך השולחן הירוק.
Hala Madrid, Vamos Real
השב   •  55
81
נור14/04/2025 11:09
תסתכלו על התמונה. יצאתם בזול
השב   •  42
80
אדום14/04/2025 10:55
כרגיל מדינת תל אביב ממשיכה עם השחיתויות שלה.כל ההחלטות של הבובות שיושבות בבית הדין ונקראים בטעות שופטים הזויות אם לא משוחדות. איך יתנו משחק חוזר לבאר שבע שבטעות עוד תעבור את מכבי? ואם בטעות סכנין תנצח ותסכן את מכבי פ"ת של לוזונים וזוארצים שתרד ליגה
השב   •  73
79
משה14/04/2025 10:47
אם היו דנים אחרי שזה קרה אף אחד לא היה מדבר.אי אפשר בשלב הזה לתת יתרון לקבוצה במאבק האליפות כי זאת היתה שערורייה.
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  33
אדום דרום14/04/2025 16:53
אני חושב שאתה צריך לבדוק את פירוש המילה יתרון
השתגעתי בגללה
השב   •  10
78
עמית14/04/2025 10:31
החוק? אותו חוק שניתן לפרש אותו ב 300000 פרשנויות?? אהה טוב.
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  31
77
מוטי14/04/2025 10:28
תפסיקו להתבכיין! אם קהל פורץ למגרש, הקבוצה הביתית חייבת להענש בחומרה! איך שלא תסובבו את זה, לא תצאו מזה טוב.
השב   •  52
76
חיימון14/04/2025 10:25
הייתי רוצה לראות מה היה קורה אם החלטה כזאת היו מטילים על בית"ר אוהדי באר שבע חייבים לעשות מעשה כי אין פה צדק ספורטיבי לחלוטין אני בטוח שגם אוהדי מכבי ת"א חושבים כמוני
השב   •  52
75
הנביא14/04/2025 10:20
ואף מילה על זה שהאוהדים שלכם עברו על התקנון ועוד ריחמו עליכם?
השב   •  23
74
אוהד14/04/2025 10:12
לדעתי נשיאת הפועל ב"ש צריכה וחייבת לפנות לבג"ץ פיפא כדי שיפסיק את הליגה עד להודעה חדשה לא יתכן שכל המשחקים שפוצצו,שהופסקו או שנכנסו אוהדי והרביצומלשחקנים החזירו להם את הנקודות או שעשו משחק חוזר ורק משחקי מכבי חיפה מכבי ת'א,באר שבע סכנין הפוך על הפוך בטוח האליפות ניתנה למכבי ת״א ללא משחק ולכן אין ערך להמשך המשחקים גועל נפש של אנשים מושחתים מש כמו בג"ץ
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  65
73
nikos14/04/2025 10:07
פה צריך לעשות מהפכה משפטית. לדעתי כל השופטים מכבי
הנה הם באים - השדים האדומים!
השב   •  45
הנביא14/04/2025 10:20
ברור זה מאוהד של קבוצה שקנתה משחקים לעלות ליגה בעבר אה?
השב   •  32
72
שימי14/04/2025 10:04
לא נורא גמלים היום תחזרו למקום הראשון..
השב   •  58
71
nikos14/04/2025 10:02
לא שייך לרוח ספורוטיבית . המדינה מסריחה מפוליטיקה. כמו בג׳ונגל, החזק קובע ושורד
הנה הם באים - השדים האדומים!
השב   •  20
70
דרומי14/04/2025 10:01
זה מה שמכבי תא אוהבים מאז ימי המשטרה הבריטית כל האליפויות בצורה כוכבית קיבלו 7 נקודות מתנה בגלל בתי הדין ועוד 13 פנדלים לשעת חירום להוציא אותם ממצב מביך במהלך המשחק בכדי לנצח
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  47
אליהו באסיהן14/04/2025 10:18
תמשיך לקשקש, מה מכבי קשורים לזה? הם לא היו צד באירועים האלימים במשחק שלכם מול סכנין ולא צד בדיונים בבית משפט, אבל תמשיך עם רגשי הנחיתות כי זה מתכון להצלחה בחיים. אגב אני בעד שיתנו לכם ניצחון טכני ואפילו לא משחק חוזר, אבל אז היו נותנים לכם עונש חריף יותר מהפחתת נקודה, מאמין שהיו מורידים לכם לפחות 4 (לבית"ר הורידו על פריצה לא אלימה בחגיגה של זכיה בגביע)
ירושלים מלחמה!
השב   •  44
זהבי14/04/2025 16:26
מה אנחנו אשמים שקיבלנו טכני ? ומה אנחנו אשמים ששורקים לנו פנדלים ?
השב   •  00
אדום דרום14/04/2025 16:55
אתם לא אשמים בכלום מכל הטוב הזה שתמיד נופל רק עליכם. למעשה אתם קטרבנות שלו. איזו עמדה כיפית להיות בה
השתגעתי בגללה
השב   •  10
69
עטליהו בן חילק14/04/2025 09:59
התגובה הכי נכונה שיש.
השב   •  20
68
מיקי14/04/2025 09:54
מסכים אם התאוריה שמשחק כדורגל מוכרע רק במגרש אבל לזה הסכימו בעלי הקבוצות עדיף היה רדיוס וכמה משחקים ללא קהל לבייתר ירושלים הורידו 4 נקודת על התפרצות אוהדים אתם בעלי הקבוצות תשנו את החוקה וכל אוהד שפורץ למגרש או זורק רימונים וחזיזים שישב בכלא יורחק מהמגרשים לצמיתות וקנס כספי גבוהה
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  50
67
עטליהו בן חילק14/04/2025 09:50
אז קהל התפרץ למגרש עם אלות במטרה להרביץ , רק חסר שבאר שבע היו שואלים: מה אתם עושים מזה עניין, באר שבע צריכה לקבל עונש חמור ובטח לא משחק חוזר,סכנין צריכה גם להענש אבל זה בטח לא הופך את בש לזכאית ,חוצפנים.
השב   •  82
66
חיים14/04/2025 09:49
כל הכדורגל מכור למכבי תל אביב בית המשפט דואג למכבי צריך להחזיר את המשחק דחוף לשחק את המשחק על הדשא זה לא הוגן אם לא צריך להפסיק את הכדורגל עכשיו ומיד צריך לעשות סדר בהתחודות לכדורגל לנקות את כל רפש שיש שם
השב   •  23
65
יצחק14/04/2025 09:48
גם מכבי תל אביב יכולה לבקש משחק חוזר נגד סכנין שקופחה וגם הפסידה בבלומפילד
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  00
64
הסוכן14/04/2025 09:44
אם זה היה ביתר מינמום הורדה של 4 נקודות אתם באים אחרי חצי שנה לעשות ערעור למה כזה מהר האיתם באים במחזור האחרון אם אתם זוכים לא צריך משחק חוזר אם אתם לא זוכים מקבלים משחק חוזר ויש לכם עוד פרצוף לבכות
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  22
63
אשר14/04/2025 09:43
כמה ריגשי יש בדרום.כל היום אכלו ושתו לי.מכבי אחרי אירופה טובה ממכם .אתם יודעים שעל הדשא.אתם לא מסוגלים לנצח את מכבי.פשוט אין לכם קבוצה ומאמן שיכולים לקחת אליפות
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  38
nikos14/04/2025 10:04
אתם כל עונה מתחילים עם 6 זכות בזכות שופטים. בלי שופטים אתם פחות4 אליפויות
הנה הם באים - השדים האדומים!
השב   •  42
אדום דרום14/04/2025 16:57
אתה מבין אם מתעלמים מאוהדים מפגרים ומסתכלים רק על היכולת (ניצחונות הפסדים על המגרש) ברר שבע טובה מכם
השתגעתי בגללה
השב   •  00
62
ami.14/04/2025 09:34
למדתם לבכות כמו חיפה אבל אין לכם את שחר רק הוא שולט
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  24
61
צבועים14/04/2025 09:34
איפה הייתם בדרבי פואד?
השב   •  32
60
דן14/04/2025 09:33
שערוריה, תוצאות נקבעות רק במגרש, אפשר לקנוס, להעניש אבל הכרעה ספורטיבית רק על המגרש
השב   •  32
59
אדם14/04/2025 09:29
הצדק הבסיסי זה לתת לכם הפסד טכני ועוד הורדת נקודות יצאתם בזול על זה שנתתם לפורעים לרדת למגרש עם אלות שבפתאומיות נכנסו למגרש
השב   •  113
58
גרגורי14/04/2025 09:27
חייבים לערער לעליון
השב   •  52
57
עו"ד14/04/2025 09:26
גם אם האוהדים של בש לא פרצו בכלל למגרש ולא מגיע להם התיקו ללא נקודות. היות וזהו פסק דין ישן, בזמן שבש בכלל לא חשבו שיתמודדו על אליפות, לשנות עכשיו למשחק חוזר שיכול להשפיע באופן ישיר על האליפות זה פשוט נוגד כל הגיון וצדק משפטי. זה ממש למכור את הליגה ולתת לבש בונוס שלא מגיע לה
השב   •  94
56
אורי14/04/2025 09:15
אלונה תתעוררי. המכביסטים שולטים בהתאחדות!
השב   •  1111
nikos14/04/2025 10:06
מה חדש? הקבוצה של השופטים
הנה הם באים - השדים האדומים!
השב   •  21
55
אוראל14/04/2025 09:14
באר שבע צודקת! לא יתכן שהליגה תוכרע בבית המשפט. ממליץ להם לעתור לבגץ.
השב   •  713
אדם14/04/2025 09:29
מצחיק
השב   •  11
דוד14/04/2025 09:33
אולי תגישו ערעור לבית המשפט בארה״ב
השב   •  11
נתי14/04/2025 10:00
התרגלת מקפלן הא?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
54
בגין14/04/2025 09:11
יאללה עכשיו תתמקדו בלקחת נקודות על הדשא מספיק חפרתם לנו עם זה
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  82
53
ברוך14/04/2025 09:11
שימו לב באיזו מהירות ובאיזו כמות נכנסו אוהדי מכבי ת"א להגיב על ההחלטה.כולם הראו כמה הם ישרים,הגונים ובעיקר אוביקטיבים.קחו בחשבון שבית הדין לא יכול להיות אוביקטיבי.גם בהרכבו שלא הוחלף וגם בלחץ הקבוע של מכבי ת"א.
השב   •  611
52
נסביר לך אלונה14/04/2025 09:10
אלונה היקרה את חייבת ללמד את האוהדים שלך מה המושג אחריות שילוחית הפורעים הם שלך החוליגנים הם לא מהחלל והאחריות היא נטו של המועדון ביכולתך להשפיע על כתיבת חוקה ברורה אשר תהיה לכל הילדים ועד אחרון האוהדים והקבוצותחוקה אשר תגרור עונשים חמורים ורק כך נוכל למגר את האלימות מהמגרש כדורגל זה ספורט ובעיקר תרבות זה בפרוש לא מלחמה בהצלחה
השב   •  123
ישורון14/04/2025 09:28
אתה קשקשן זה מה שאתה.המשחק לא התקיים לא בגלל התפרעות קומץ אוהדים.המשחק הופסק בגלל ההתפרעות ,זה פרק 1. הפרק ה2: השופט,והמשטרה החליטו שמבחינת הבטחה אפשר לקיים משחק בטוח ,למה סכנין לא עלו לשחק?! זה האישו. צריך לקבל עונש על ההתפרעות. לגבי המשחק שלא התקיים ע"פ החוקה הורדת ליגה לסכנין וניצחון טכני לב"ש. מה שהחליטו בהתאחדות זו שערוריה.מה משנה הוחלט מה שהוחלט שיבוסם להם ולכם,נפגש במגרש.
השב   •  55
אני מהיציע14/04/2025 11:35
זה בדיוק העניין. שהעונש על פרק 1 שקיבלתם הוא מצחיק במקרה הטוב, ושערורייה במקרה הפחות טוב. על ההתפרעות של האוהדים שלכם הייתם צריכים לקבל 4- נקודות לפחות! אז תגיד תודה שריחמו עליכם במקום להתבכיין
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  22
ישורון מסביר לך14/04/2025 13:02
נראה שאתה צריך לחזור לכיתה א בכדאי ללמוד את הבנת הכתוב בתגובה שלי לגבי חוקה היום אין חוקה יש תקנות והם לא מחייבות פסק דין משפטי השופטים בבית הדין של ההתאחדות הם דיינים בלבד אין בסמכותם לשפוט כי זה לא בית משפט הם פוסקים בלבד וזה מה שהם פסקו
השב   •  00
51
החתול המטפס14/04/2025 09:06
גם לשחק 5 משחקים ב 12 ימים בזמן שב״ש שיחקה משחק אחד בשבועיים האחרונים.. מנותק מהצדק הבסיסי ורוח הספורט. אז מה.?
השב   •  123
50
טל14/04/2025 09:01
כמה חוצפה מצד באר שבע קבוצה שלא מוכנה לקבל את העונש הקל יחסית אשר מגיע לה בהחלט לא יאומן… זה בדיוק כמו הכת הביביסטית והמערכת המשפטית… אלונה…ֶמני את יריב לוין למנכ״ל הקבוצה
השב   •  1414
אדום14/04/2025 09:14
עדיף שתשתוק. ראינו כמה בכייתם על אדום של ראיקוביץ . אתם הקבוצה הכי בכיינת בליגה. ותאחדות. חיילים שלכם שינו וכול הצוות
השב   •  99
49
חומי14/04/2025 09:01
ביתר על פחות מזה אני רק כניסה מטעמי שמחה קיבלנו 4 נקודות. בכיינים , קיבלתם עונש מינימלי
השב   •  113
48
Shikma bresler14/04/2025 09:00
לא יהיה בית דין,לא יהיו שופטים בליגה לא יהיו שופטי וואר. כל קבוצה שתעטור לבית הדין תידחה על הסף,כי אנחנו זה הסף. אנחנו זה מכבי. בית הדין שלנו,בגצ שלנו.
השב   •  37
47
יועזר14/04/2025 08:57
"התחושה", עאלק. כל החלטה שאינה מה שדרשתם לא היתה מקובלת עליכם. לא מבינים שיש בית דין שפועל על פי התקנון ולא על פי מה שאלונה בלונה רוצה
השב   •  64
46
יוסי14/04/2025 08:52
היום תקבלו מחיפה בראש אמן
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  43
45
דרור14/04/2025 08:46
כואב לכם שמכבי יקחו אליפות אתם פשוט לוזרים ממחטות בדרך
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  411
אושרי14/04/2025 08:57
לוזרים? הובלנו את הליגה עם מינוס 4 נקודות. אם ורק אם מכבי תל אביב תיקח אליפות מעל 4 נקודות אפשר יהיה להגיד שהסאגה הזו לא רלוונטית בינתיים מכבי ממש לא ראויה למקום שלה בטבלה
השב   •  97
רונן14/04/2025 09:01
אליפות עם כוכבית
השב   •  52
44
שי14/04/2025 08:46
אוהדי ב"ש במו ידכם הרסתם לעצמכם אליפות אם יש את מי להאשים זה את אותם "אוהדים" שפרצו למגרש. היה לכם מעל חצי עונה לפעול משפטית אבל חשבתם שהאליפות מונחת לכם בכיס תאכלו את הכובע
השב   •  73
43
אסי14/04/2025 08:45
קיבלתם עונש מינימלי קבוצה אחרת היתה מקבלת הפחתת 3 נקודות תתארו לכם סיטואציה שזו ביתר היו משלשים את הפיתה של 3 נקודות רדיוסים
השב   •  82
42
ביטר14/04/2025 08:45
טוכמן בטח מצטער על ההחלטה של ההתאחדות כי הוא נהפך לפרזטור של קוזוך ואפילו כינה אותו גאון.למרות שהוא מסקר גם את מכבי,בושה לעיתונאות.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  14
41
די לבכות אלונה14/04/2025 08:42
אלונה די לבכות
מכבי או מוות
השב   •  47
40
ביטר14/04/2025 08:42
החלטה צודקת!אף אחד (פרשני ועיתונאי הספורט בעיקר)לא מתייחס לדבר חשוב שבאותו זמן ב"ש הייתה בהרכב אחר ומאז יתווספו לה שחקנים משמעותיים וסכנין הלכה אחורה מאז.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  57
39
יוסף14/04/2025 08:40
מי שהחליט לחדש את המשחק הם אותם אנשים שהסתכלו מהצד ברגע שקהל פורץ אל כר הדשא עם אלות ועוברים את המגרש לאורכו , אותם אנשים שבקשו להעביר את משחק הגביע מעכו כי הם לא יסתדרו עם שני הקהלים , ואותם אנשים שבקשו מאוהדי ב״ש לא להגיע לעכו ואכן הפסידו עוד שתי נקודות . נראה לי זה מסכם את כל הסיפור אבל אנשים תמימים ימשיכו להגיב שסכנין סרבה לעלות
השב   •  61
38
אליהו לסרי14/04/2025 08:38
התאחדות. מנהלת .בושה לכדורגל הישראלי אתם מתנהגים כאילו זה העסק שלכם
הרופאה שלי אומרת
השב   •  64
37
רמי14/04/2025 08:34
הפועל באר שבע לא הייתה מבקשת משחק חוזר לולא היה מדובר במכבי ת"א היא יודעת שמול בני סכנין החלשה זה ניצחון בטוח ולכן היא מבקשת משחק חוזר . רק כך מחנכים אוהדים אלימים
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  27
36
אשר14/04/2025 08:33
די חפרתם לנו עם הבכי שלכם.בואו תנצחו בבלומפילד .כנראה אתם לא מסוגלים.אין לכם לא קבוצה ולא מאמן לאליפות.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  37
35
יהויכין פנדלוביץ14/04/2025 08:30
על בריונות וחוליגניות יש להענשת בחומרה. למה מגיע לכם משחק חוזר?
השב   •  54
34
נתי14/04/2025 08:22
שחקני סכנין לא הותקפו ולא היו בסכנה. שופט ומשטרה אישרו המשך קיום משחק. סכנין סרבו לעלות, על פי התקנון ניצחון טכני לבאר שבע. בית הדין הפך את ההחלטה ולא נתן ניצחון טכני.עליית אוהדים למגרש, הופחתה נקודה על פי התקנון.על ביזוי ההמנון סכנין ניצחה. כדי שהעולם יהיה מתוקן, לא מספיק שהצדק יעשה, הוא צריך להיראות לעיני בני האדם".
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  1110
רוני14/04/2025 09:04
לא נתן ניצחון טכני אך הפחית לכם רק נקודה אחת. היה נותן ניצחון טכני, היו מפחיתים לכם בין 4 ל 6 תגידו תודה, יצאתם עם עונש קל
השב   •  24
33
זוהר14/04/2025 08:20
זה היה ידוע מראש .. לאנשים יש זיכרון קצר - אבל כך מכבי ת"א זכו באליפות בשנה שעברה נגד מול מכבי חיפה .. הורידו נקודות למכבי חיפה , החלטות שופטים לזכות מכבי ת"א ..וכד'' כנראה המחליטים האלו לא רוצים לנסוע רחוק בכדי לראות משחקים בליגת האלופות ..
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  1210
רמי14/04/2025 08:37
תלמדו ממכבי ת"א איך מתנהגים אוהדים כדי שלא יורידו נקודות . אלימות יכולה להביא לנפגעים ומוות .
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  46
ידוע מראש שתקבלו בראש14/04/2025 08:52
ייאלה מכבי
מכבי או מוות
השב   •  24
32
dav14/04/2025 08:20
נכון מנצחים על הדשא עדין לא נצחתם את תל אביב
השב   •  52
מייק14/04/2025 10:08
מה זה שבוע לעומת חצי שנה שבאר שבע המתינה לחיזוק הסגל והחלשות סכנין.
השב   •  01
31
עורך דין שו"ת14/04/2025 08:19
התביעה היצוגית מכלל אוהדי הליגה כנד הפועל באר שבע כבר בדרך , טיעון סעיף אחד הינו טמטום על מחשבה שמגיע לקבוצה שלהם פרס , סעיף שני הינו על חפירה משעממת על סך כמה וכמה כתבות שבזבזו את זמן מרשיי , ולסיום כל שופט היה מגלגל ומקפל את העסק עם טיעונים פאדחניים.
השב   •  85
30
מי14/04/2025 08:16
אני איני אוהד של אף קבוצה ומקווה שהאמת תטפח לכם בפנים וב"ש תזכה באליפות כל המערכת רקובה והביקוש הזויות מקבלים גיבוי אוטומטי בעבר בהוד ובעתיד עד שיגיעו שופטים מחו"ל
השב   •  104
29
קובי14/04/2025 08:13
עם כמה שאני ממש רוצה שיהיה משחק חוזר שאוליי יוריד את סכנין ליגה , באיזה עולם אפשר לקיים משחק חוזר אחרי מעל חצי שנה ? ועוד בשיא הפלייאוף כשהמשחק החוזר הזה יכול להכריע מי האלופה ומי היורדת ? איחרתם את המועד , אין שום הגיון למשחק חוזר דווקא עכשיו , אוליי אחרי חודש זה היה אפשרי , אבל לדרוש משחק חוזר דווקא עכשיו זה לא בשביל הפייר פליי , זה נטו כי באר שבע נלחצים שאוליי הם מאבדים את האליפות פתאום.
השב   •  122
28
חגית הכחולה14/04/2025 08:12
אלונה נפגעה…לא מרוצה מהביצועים של יחידת המוטות המרחבית….חמישים רעולי פנים עם קרשים/מוטות לא עמדו במבחן….הם הילדים של כולנו…..
השב   •  103
27
מייקל14/04/2025 08:11
לא אוהד אף קבוצה אך הפסיקה הזויה משהו מסריח מסתתר.
השב   •  56
26
אל14/04/2025 08:10
מגיע לכם הפסד טכני על פריצת אוהדים למגרש.
השב   •  72
25
ניסן14/04/2025 08:10
מכור מראש.ההחלטה הייתה ידועה מלכתחילה .למה חיכו שבוע עד שמסרו את ההחלטה. צחוק מהעבודה. שבוע לקח לרשום חמש שורות של החלטה. אין שופטים בישראל.ביזיון.
השב   •  34
24
אבי14/04/2025 08:09
העונש לב"ש , הפסד טכני 3:0 לב"ש הורדת נקודה ו-3 נקודות על תנאי
השב   •  54
23
מתת14/04/2025 08:08
שופטים בצהוב. גם על הדשא, גם בבית הדין. משחקים צעד אחורה שניים קדימה, כבר שנים. מסדרים לצהובים ברגע הנכון את האליפות. לא חדש וצפוי.
השב   •  610
22
אמיר14/04/2025 08:00
אין מקום למשחק חוזר. סכנין סירבו לחזור מחדר ההלבשה- הפסד טכני שלהם, ניצחו טכני לב״ש. זה הכל. התאחדות מטומטמת, בתי משפט מטומטמים וב״ש אכלה אותה. מכבי ת״א מוסרת ׳תודה׳ ונשיקות להתאחדות
השב   •  108
21
חי14/04/2025 07:57
העם יש עונש למי שמבזה את ההמנון או הדגל
השב   •  70
20
אוהד14/04/2025 07:54
5 נקודות צריכים להוריד לכם. לנו הורידו 4 בגביע לחיפה הורידו 2 נקודות על אבוקות ולכם 1 נקודה אחת על אוהדים עם מטות בידיים רעולי פנים ?
השב   •  97
19
מושון14/04/2025 07:54
רמת בכיינות לא נתפסת קיבלתם את העונש המינימלי אמרו תודה ושבו בשקט במקום זה ״מנותק מהספורט״ קחו אליפות על המגרש אבל שאו בתוצאות של התנהגות ככה זה עובד.
השב   •  104
18
עמיר14/04/2025 07:54
מר כלפי , לפחות תהיה מדויק ! בית המשפט החזיר את ההחלטה לבית הדין של ההתאחדות ולא המליץ על משחק חוזר כפי שכתבת !
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  72
17
פואד14/04/2025 07:52
בדרבי של פואד לא התלוננתם על חוסר צדק…צבועים
הנה הם באים - השדים האדומים!
השב   •  110
16
דודי14/04/2025 07:51
לדעתי ההתאחדות ובית הדין טעו מלכתחילה אם היו מענישים את ב״ש בהורדת שתיים שלוש נקודות על התפרעות הקהל והתפרצות למגרש ובמקביל לתת להם ניצחון טכני בגלל סירוב סכנין לעלות למגרש הרי בסופו של דבר ב״ש היו יוצאים במחזור הזה ללא נקודות והצדק היה נעשה
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  61
15
אחד שיודע14/04/2025 07:50
אני קורא לכל הקבוצת שמשחקות נגד מכבי תא להגיע למשחק כאילו זה גמר גביע אסור שהם יקחו אליפות בצורה כזאת
השב   •  810
14
אלי14/04/2025 07:49
אליפות או ירידה צריכה להיקבע על הדשא לא בחדרי חדרים ואני בכלל מנתניה
השב   •  54
13
שלמה בנימין14/04/2025 07:47
נו . אתם מתפלאים !? גם בית הדין הצטרף לאיגוד השופטים על מנת שמכבי תל אביב יזכו באליפות..האוהדים לא מטומטמים. בית הפך את עצמו לאוהד מושבע של מכבי ת"א !
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  912
12
איציק14/04/2025 07:46
לא מפתיע. התאחדות בצהוב כחול
השב   •  915
11
אלון14/04/2025 07:46
שיגידו תודה! קיבלו עונש קל
השב   •  193
10
יצחק14/04/2025 07:45
באר שבע על מה אתם מלינים? האוהדים שלכם פרצו לדשא והמשחק הופסק, זה כשלעצמו עילה להוריד אותכם ליגה, אלופים אתם לא תהיו ,
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  149
9
אליהו הנביא14/04/2025 07:40
פשוט מדהים שהם בכלל מתלוננים על העונש. ומדהים עוד יותר התגובות של האוהדים השונים אם אוהדי סכנין היו מתפרצים למגרש בדוחא עם מקלות ואלות והיו מנסים לפגוע בשחקני היריבה, או אם אוהדי בית"ר היו עושים את זה בטדי הם היו מקבלים עונש של 4-5 נקודות ליגה. על מה הבכי?
השב   •  174
אמיר14/04/2025 08:00
מדהים יותר שאתה אוהד צ׳כיה
השב   •  33
8
אחד שיודע14/04/2025 07:31
נישאר להוריד הערב את המנואלה עם כיתוב מה חושבים תושבי באר שבע והדרום על התאחדות המושחתת !
השתגעתי בגללה
השב   •  78
7
אוהד ותיק14/04/2025 07:30
אני חושב שחוצפה היה לערער על זה. מה לגיטימי באלימות הזוועתית הזו? אין כל קשר לקבוצה / מגזר / פוליטיקה. העונש מתבקש מאליו. אם אוהדי מכבי היו מתנהגים כמו קבוצת אוהדי ב״ש האלימים במשחק הזה הייתי מתבייש בהם ומקבל את הדין לחלוטין.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  196
שאול14/04/2025 07:46
ליצן,
השב   •  38
דוד14/04/2025 07:55
לא ליצן. צודק לגמרי
השב   •  82
6
שלומי14/04/2025 07:26
תפסיקו לבכות. אם לא הייתם מובסים ועכשיו מקום ראשון בפער לא הייתם בוכים. יא בכיינים קיבלתם בצדק עונש. תנצחו על הדשא
השב   •  156
טוני יאקוזה14/04/2025 07:54
לנו הורידו 4 על פריצה לדשא בסוף הגמר וללא פגיעה באף אחד ואלה עוד בוכים
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  90
5
עומר14/04/2025 07:26
בושה כל ההליך הזה נראה שהוא נקבע מראש סתם בוזבז זמן על דיונים מיותרים ברור שאם מכבי ת-א או מכבי חיפה היו מעורבות העניין היה נשקל בכובד ראש כמה מסריח הריקבון אליפות לא מוכרעת על הדשא
השב   •  69
אבי הצהוב14/04/2025 08:12
עוד דביל. אוהדים פרצו לדשא פוצצו משחק ןעכשיו דורשים משחק חוזר? כשפואד פוצץ דרבי ומכבי לא קיבלו נקודות גם זעקת? צבוע
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  31
4
עופר14/04/2025 07:25
מעניין מה היתה ההחלטה אם זו היתה מכבי תלאביב?
השב   •  58
3
רענן14/04/2025 07:24
אם זאת הייתה מכבי תל אביב היה משחק חוזר.
השב   •  510
רענן14/04/2025 07:44
אתה ממש טועה. לא היו מקבלים משחק חוזר כי מלכתחילה היו מקבלים נצחון טכני
השתגעתי בגללה
השב   •  78
2
אובייקטיבי14/04/2025 07:23
זה לא בית דין, זה מוסד בוררות של דיינים שמקבלים את משכורתם מההתאחדות. בית משפט שייך למערכת המשפט,
השב   •  33
1
אייל14/04/2025 07:23
גולדהאר שילם טוב
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  815
אסור לפספס
נגןגוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
גוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
נגןכשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
כשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
/* LAST / NEXT ROUNDs */