ליאו מסי הופיע היום (חמישי) בפרסומת חדשה לצד חברו הקרוב לואיס סוארס, כשהשניים יוצאים למסע למציאת הפאב המושלם במיאמי לצפייה במשחק בליגת האלופות. כוכב העל הארגנטינאי שיתף את הפרסומת בעמוד האינסטגרם שלו. הפרעוש והחלוץ תועדו משוטטים ברחובות מיאמי, מבקרים בפאבים שונים ושואלים אם הם יכולים לצפות במשחק יחד עם האוהדים המקומיים. אבל יש קאץ' – אם בפאב אין חטיפי Lay’s, כוכבי הכדורגל ממשיכים למקום הבא.
בינתיים, תרחיש דומה מתרחש בברצלונה, שם תיירי הנרי וכוכבת ברצלונה אלכסיה פוטיאס מחפשים גם הם מקום מתאים לצפות במשחק – שוב, תוך הקפדה שהמקום מגיש חטיפי Lay’s פריכים. להכניס את מסי ואלכסיה פוטיאס לפרסומת של Lay’s זה כבר אתגר, אבל לגרום להם להיכנס לפאבים במיאמי ובברצלונה מבלי שיזוהו – דורש יכולות של זוכי כדור הזהב.
פפסיקו שלחה לראשונה את כוכב הכדורגל הצרפתי תיירי הנרי מדלת לדלת בברצלונה במהלך ליגת האלופות בשנת 2023, והציעה לצפות במשחק עם אוהדים אם היה להם שקית חטיפי Lay’s בבית. הפרסומת פתחה את קמפיין המותג "No Lay’s, No Game" (אין Lay’s, אין משחק) ולבסוף הצטרף אליו דייויד בקהאם כשותף למסע.
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Remaining Time -0:00
This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
אגדות הכדורגל צופות בליגת האלופות בברהשניים "פרצו" למשחק ליגת האלופות בין פאריס סן ז'רמן למילאן בשנת 2024, כשהם מחפשים חטיפים לפני שהם מתרגמים את הסיסמה "No Lay’s, No Game" למודעות הבאות של המותג הבריטי Walkers מבית Frito-Lay. השנה, בעיצומם של משחקי ליגת האלופות של הגברים ולפני פתיחת טורניר הנשים במרץ, פפסיקו הקיפה את הנרי בכוכבים נוספים.
כאמור, פפסיקו לקחה את החצי השני של הקמפיין למיאמי וצירפה את כוכבי ברצלונה לשעבר. הפרסומת, שנוצרה בסיוע Slap Global ובוימה על ידי אנדרו ליין, היא חלק מקמפיין רחב יותר שהתקין שלטי ניאון בסגנון Lay’s Lights בפאבים בספרד, פורטוגל, גרמניה, אוקראינה ודרום אפריקה. אוהדים שיאכלו חטיפי Lay’s במקומות אלו במהלך הטורניר יקבלו הזדמנות שפוטיאס או הנרי ישלמו להם על המשקה.
ליאו מסי ולואיס סוארס בבר (צילום מסך)בזמן הצילומים, הפרסומת כללה סט ייחודי של אתגרים לוגיסטיים – כפי שפפסיקו תיארה במהלך הצצה בלעדית מאחורי הקלעים עם ADWEEK. בברצלונה לבדה, הפרסומת האחרונה של Lay’s דרשה 175 אנשי צוות ו-13 רכבים שנשאו ציוד ותיעדו את תגובות האורחים בפאבים כבר מהשנייה הראשונה.
פפסיקו הודיעה מראש לפאבים שהמותג Lay’s מגיע, וייתכן שגם סלבריטאי יגיע עמו, אך זה היה כל המידע שנמסר להם. כתוצאה מכך, במיאמי, גם הצוות הנלווה הגדול התמודד מדי פעם עם אוהדים שרצו לתפוס את מסי וסוארס לאחר ביקורם בפאב. המחסור בהודעה מוקדמת גם גרם לכך ש-Lay’s הסתמכה במידה רבה על הפאבים בחלק מהפרסומת: אספקת Lay’s ללקוחות בפועל.
Lay’s וידאה מראש שהפאבים קיבלו מוצרים, כך שהפרסומת הצליחה לתפוס רגעים שהפכו למזוהים עם הקמפיין: אוהדים מחפשים שקית חטיפי Lay’s או מנסים לשכנע את כוכבי הכדורגל לקבל מסך ענק או סוג אחר של "צ'יפס" במקום. ברים שלא היה בהם Lay’s זכו לביקור קצר בלבד. לעומת זאת, אם היה – הכוכבים נשארו.
ליאו מסי ולואיס סוארס (רויטרס)"במקומות שבהם היה Lay’s, היו חולצות – 'תחתום לי על החולצה שאני לובש, בבקשה שב ותראה איתי את המשחק'", סיפרו מאחורי הקלעים. "לפעמים ההלם כל כך גדול שלוקח רגע להבין. 'רגע, זה באמת הוא? זו באמת היא?... איך אני אמור להתמודד עם זה?' זה די משעשע".