יום שישי, 21.02.2025 שעה 11:16
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
5124-5123מכבי ת"א2
4327-4923מכבי חיפה3
4131-4423בית"ר ירושלים4
3525-3323הפועל חיפה5
3533-3623מכבי נתניה6
3033-2223עירוני ק"ש7
2832-2523מכבי בני ריינה8
2534-2923הפועל ירושלים9
2438-2023מכבי פ"ת10
2332-1823בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1845-3223מ.ס אשדוד13
1437-1723הפועל חדרה14

"יש חשיבות גם לשופט, חייבים שיח עם האוהדים"

ברקת בכנס של מרכז הפועל על כאוס סמי עופר: "לטפל בקומץ שהורס לכולם", בעלי ב"ש הגיבה למנספורד. יו"ר איגוד הכדורסל בהצהרה קשה על הדרבי של ת"א

|
אלונה ברקת (חגי מיכאלי)
אלונה ברקת (חגי מיכאלי)

בזמן שהספורט הישראלי סוער בעקבות אירועי אמש (שני) בכדורגל הישראלי, מרכז הפועל קיים כנס מיוחד לאגודות ובמסגרתו נערך הערב פאנל מיוחד ומכובד מאוד עם בכירי הספורט הישראלי בירושלים.

הפאנל “ניהול להישגיות” היה בהשתתפות הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת, יו”ר איגוד הכדורסל עמוס פרישמן, היועץ והבעלים המשותף בהפועל ירושלים גל מקל, מנכ”לית איגוד ההתעמלות שרית שנער ומשנה למנכ”ל בנק הפועלים וסגן יו”ר הוועד האולימפי עמית אוברקוביץ’.

אלונה ברקת: ”אני מאמינה שכל מי שאוהב ספורט היה מאוד עצוב אתמול, זה לא פשוט היה לראות את זה. אני חושבת שאנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה על איך פותרים את הבעיה הזו, יש המון רעיונות מאוד מאוד טובים. אני חושבת שאין מספיק שיח עם האוהדים שלנו. בסוף הם שותפים שלנו ואנחנו עושים את הכל כדי לשמח את הקהילות שלנו. צריך שיהיה שיח שוטף, לראות מה הם צריכים, איך מסייעים להם. השיח אצלנו עם האוהדים שלנו הוא פתוח, ברור שיש מנהלים, אבל הם השותפים וגם קולם צריך להישמע”.

הכנס המכובד של אגודת הפועל (חגי מיכאלי)הכנס המכובד של אגודת הפועל (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי תל אביב מדברים עם יגאל פריד, ברקע האבוקות (רדאד גשחקני מכבי תל אביב מדברים עם יגאל פריד, ברקע האבוקות (רדאד ג'בארה)

על העונשים לפורעים: ”מכיוון שאני בתוך הסוגיה הזו, אני רוצה להגיד משהו – בסוף יש תקנון. אני חושבת שלמרות הדברים המאוד קשים שקרו גם בבלומפילד וגם בסמי עופר, ראינו כמה חשיבות יש לשופט. היה שם שופט, שלמרות הדברים, ואני בטוחה שגם לשחקנים לא היה נעים, אבל בסוף יש בן אחד שמחליט וזה השופט. המשטרה החליטה שצריך להפסיק, אבל יש משמעות לדו”ח שופט ולאמירתו. אני חושבת שגם התקנון מאוד מדבר על זה, אני חושב שמי שנמצא במקום הוא זה שצריך לקבל את ההחלטה”.

על אמירתו של בן מנספורד ממכבי ת”א, שטען כי יש בעלים שרוצים 0:0 בלי נקודות, הגיבה אלונה: ”אני צייצתי אימוג’י של עיניים, שזה לא 0:0, המטרה הייתה להגיד לבית הדין ‘בוא נראה מה תעשו’. אני מאוד מדויקת במסרים שלי. המטרה הייתה לראות איך בסיטואציה המאוד קשה, לראות מה הם יחליטו”.

בן מנספורד על הדשא בעקבות הכאוס (רדאד גבן מנספורד על הדשא בעקבות הכאוס (רדאד ג'בארה)

עוד מברקת: “שיח כמו שאמרתי זה דבר אחד, אבל כמובן שבשורה התחתונה יש גם אכיפה. יש פעולות מאוד מאוד ברורות, כולם יודעים מה צריך לעשות. יש תוכניות, אבל הן פשוט לא מיושמות. נכון שיש דיבור מאוד גדול על המתפרעים, אבל הם כמות מאוד מאוד קטנה. יש קהל עצום ותומך להרבה קבוצות, ולפעמים זה כל כך מתסכל. מדברים רק על ה-30 איש שיש לך קהל עצום שתומך. מועדוני הכדורגל עשו דברים נפלאים למען החברה והמדינה, וחבל שכל פעם יש קומץ שהורס לכולם ובזה צריך לטפל”.

גם יו”ר איגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, התייחס לנושא: ”השיח הוא מאוד חשוב, אבל הוא לא יפתור את הבעיה במיידי ואנחנו כבר עברנו את הקו האדום. אם לא תהיה פה התערבות של חקיקה ומשטרה, לפני השיח, אנחנו כבר בצרות. בכדורסל, אנחנו מתחילים בחודש הקרוב בשאלון בנושא אלימות שנפיץ בכל מחלקות הנוער ואחרי זה נבנה תוכנית למניעת אלימות לכל מחלקות הנוער, זה צריך להתחיל מהדור הצעיר. ככה אולי נגדל גם דור שיבינו שאלימות היא לא הפתרון”.

אלונה ברקת, עמוס פרישמן, שרית שנער, עמית אוברקוביץאלונה ברקת, עמוס פרישמן, שרית שנער, עמית אוברקוביץ', גל מקל ואסי ממן (חגי מיכאלי)

פרישמן המשיך והצהיר בחריפות: “הדרבי סל בחצי גמר גביע המדינה מאוד מדאיג אותי, זה לא יהיה פשוט. אני קורא שהמשחקים האלה יעברו בשקט ובשלום, בלי אלימות. אני לא רוצה לחשוב בכלל שאם יקרה משהו, תהיה ענישה מצד איגוד הכדורסל והיא תהיה הכי חמורה שיכול להיות”.

גל מקל, שחקן העבר שהוא גם בעלים-שותף ונציג הבעלים בהפועל ירושלים בכדורסל, הסכים עם פרישמן והמשיכו: “אני מסכים עם מה שעמוס אמר לגבי הדור הצעיר, אם נצליח לחנך את השחקנים הצעירים לכבד ולהיות ספורטאים קודם כל, כמובן שזה ישפיע. הכל מתחיל משם”.

מקל על הפועל ירושלים: “לגבי התקציב, מתן אדלסון בסופו של דבר הוא זה שמחליט. קיבלנו קבוצה עם משרד ובו ארבעה אנשים והיום אנחנו קרוב ל-15. היום אנחנו גם עם צוות מקצועי הרבה יותר גדול, יש סטנדרטים שברמה של ישראל אנחנו לא שם עדיין, אנחנו קודם כל משקיעים במבנה, מביאים את האנשים הנכונים לכל תפקיד ומשם מתקדמים”.

גל מקל לצד אסי ממן (חגי מיכאלי)גל מקל לצד אסי ממן (חגי מיכאלי)

הדיון בפאנל המשיך גם לנושאים אחרים שעל סדר היום, כמו הקושי של הקבוצות הישראליות שמשחקות באירופה בזמן המלחמה והיכולת להנחית שחקנים זרים בארץ. מקל היה זה שפתח ראשון ושיתף בדעתו, וגם סיפר על האתגר בטיסות כדי לארח בחו”ל.

“זה משהו שכל הספורט הישראלי סבל ממנו בשנה וחצי האחרונות. בשבילנו בכלל, אנחנו משחקים במפעל אירופי וצריכים לארח בבולגריה. מעבר לזה שקשה להביא שחקנים, להיות חלק מלהיות קבוצה ישראלית בזמנים האלה זה לא פשוט. יש לנו כל שבוע טיסה לחו”ל ומשחק ביורוקאפ, זה לא זול, צריך לאלתר לפעמים ולהיות יצירתי. מעבר לפן הכלכלי, לשחקנים שלנו קשה. זה שוחק, אתה מגיע לשחק באולם ריק במקום להיות בארנה עם אלפי צופים, זו תקופה מאוד לא פשוטה ואנחנו מתפללים שזה יהיה מאחורינו”.

שחקני הפועל ירושלים (רדאד גשחקני הפועל ירושלים (רדאד ג'בארה)

עמוס פרישמן, יו”ר איגוד הכדורסל, נשאל מתי המשחקים הבינלאומיים יהיו יכולים לחזור לישראל באופן רגיל בדיוק כפי שהיה לפני המלחמה. תשובתו הייתה קצרה: “לפי מה שאני הבנתי, רק כאשר ראש הממשלה יכריז שהמלחמה נגמרה”. אלונה ברקת הגיבה לאותו נושא: “זה כל כך מאתגר, גם כששיחקנו במסגרת האירופית, כל משחק בית זה משחק חוץ. זה קשה פיזית ונפשית, קשה מאוד להביא שחקנים איכותיים למדינה במלחמה. לשחקנים האלה יש גם משפחה”.

הבעלים של מוליכת ליגת העל סיפרה והחמיאה למיגל ויטור: “בורכנו שיש לנו קפטן שמאוד עוזר לנו להביא זרים, הוא שגריר מעולה למדינת ישראל. גם הוא מייצג את היופי של המדינה שלנו, גם השוער של בית”ר ירושלים וגם השחקנים שלנו, הם משפחה שלמה שמסבירה מה באמת קורה פה. שאפו גדול לזרים שאוהבים את המדינה”.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אלונה ברקת: "אין מספיק שיח עם הקהל"
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 52 תגובות ב-28 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
28
דין באר שבע ובית״ר כדין שאר הקבוצות29/01/25, 10:36
לכל האוהדים היפי נפש האלה ששיבחו את הקה״ל של באר שבע אחרי שביזו את ההמנון של המדינה שלנו איפה שאנחנו חיים המדינה שלנו!
אתם כולכם צבועים פתאום אתם יודעים יפה מאוד איך להגיד איך הקה״ל של באר שבע אשם אבל אם הם יצאו הגברים שהחליטו להשים לזה סוף
לא כמו שאר הקהלים ידעתם יפה מאוד להגיד איזה גברים ושאתם מעריכים אבל אם מדובר על בית הדין ועל צדק ועל שיוון בחוקה ושהמשחק כזה אתם צריכים לקבל 0:0 ללא נקודות והורדת נקודה לחיפה פתאום אלונה צבועה במה שהיא אומרת פתאום אלונה ככה וככה לכו קיבינימט בטח שישוו את המשחק של באר שבע למשחק הזה הצדק זה מה שאלונה רצתה להשיג פה לא צחקה על זה שזה מה שיקרה שבפועל כולם יודעים שההתאחדות המושחתת הזאת תיתן ניצחון טכני למכבי תל אביב והורדת נקודה לחיפה . לא חדש שההתאחדות מושחתת
מכבי תל אביב משיגים את האליפויות שלהם לפי ההתאחדות והשיפוט שלה במיוחד עם גרינפלד .
בקיצור לסיכום תרדו מהעץ שלכם לגבי אלונה חיפשה סך הכל צדק ולא חיפשה להעניש אתכם . הדין צריך להיות שווה בין הקבוצות ולא מגיע פה לתל אביב טכני אם כבר אז משחק חוזר שחקני חיפה ותל אביב ולא אשמים פה בסיטואציה זה הקהל של חיפה זה שהרס את המשחק.
הכי הוגן וצודק שיש לעשות משחק חוזר
ולתת לבאר שבע גם משחק חוזר זה שוב אותה הסיטואציה גם פה הקהל של באר שבע אשם בסיטואציה ולפי החוקה הייתה אמורה לקבל טכני על זה שסכנין לא עלו . משחק חוזר ל2 הקבוצות הכי הוגן שיש
השב   •  31
התגובה הכי צודקת בעולם29/01/25, 12:49
גדול אתה גדול אתה
זו האמת ורק האמת
השב   •  00
27
עוד טיפה בש והמשבר29/01/25, 03:48
עוד מעט המשבר של ב״ש יגיע מגיע. ובש תרד למקום 3/4
השב   •  114
ח29/01/25, 12:24
איגוד השופטים התקשורת וההתאחדות עושים מאמצים רבים שהמשבר יגיע ובסוף לדעתי הם יצליחו. יש להם סיוטים ופחד מעוד איזה שושלת של המועדון הענק מהדרום.
השב   •  00
26
המכביסט29/01/25, 01:46
ח איזה פאתט לא סופרים עאלק יותר טוב תספור את הכוכבים מעל הסמל יא מעפן
השב   •  17
25
ארז29/01/25, 00:33
לצהובים העלובים, אנחנו ובטח אלונה לא סופרים אותכם
השב   •  1316
24
דן28/01/25, 23:55
אלונה ברקת מאכזבת, עוד אוהדת פשוטה. נראה לך שהבעלים של מכבי תל אביב או חיפה היו מגיבים או מצייצים כמוך. הדג מסריח מהראש ואת בדק הבית צריך להתחיל מלמעלה.
השב   •  1428
דור29/01/25, 06:23
עזוב אותך נתנה בראש לקשיש ולקנדי השנה ובנוקאאוט
השב   •  132
23
שירן28/01/25, 22:44
ההסבר של אלונה דווקא מחזק את מה שמנספורד התכוון לגבי הציוץ שלה.
שהעיניים שלה נשואות לבית הדין לראות מה יפסוק. כאילו אנחנו נבחן אתכם אם נהגתם כמו במקרה שלנו (0:0 בלי נקודות).
השב   •  1712
צהוב שחור29/01/25, 08:27
נכון מאוד,וכך צריך בדיוק לנהוג,לא צריך להיות איפה ואיפה,לא יכול להיות שביתר ובאר שבע יענשו בחומרה ומכבי חיפה ומכבי תא יזכו להנחות!רוצים צדק?קדימה!
השב   •  70
22
אבי28/01/25, 21:03
כמה צביעות אלונה!
תרגעי אליפות לוקחים בדשא לא צריך עזרה
מפחדת להוציא כסף ורואה אליפות במינימום השקעה
יאללה עוד אחת שלא מבינה מהחיים שלה
השב   •  2252
ירוק28/01/25, 22:51
קודם כל, חד וחלק, חייבים לתת לכם ניצחון . בקשר ללוקחים אליפות על המגרש, אני מקווה שזה גם מה שחשבת שנה שעברה שהורידו לנו נקודות
השב   •  93
מושון29/01/25, 00:18
אם כן אז שיחזירו לנו את הנקודות
השב   •  101
מאיר29/01/25, 06:13
איך לוקחים על הדשא? לבאר שבע מורידים 4 נקודות למכבי מוסיפים 3 נקודות. אז על איזה דשא אתה מדבר?
ואני לא מדבר על העזרה מהשופטים שלכם שלבד נתנו לכם 15 נקודות.
השב   •  121
21
משה י28/01/25, 21:03
אלונה עדיף לסתום את הפה,
השב   •  2133
20
צהוב28/01/25, 20:54
שקרנית אלונה.
אעלק עיניים.
חלמת על 00 בלי נקודות.
אמנם זרקו אבוקות
אבל לא כמו האספסוף שלך שהסתערו עם מקלות על כר הדשא.
יצאתם בזיל הזול.
השב   •  2642
חנן28/01/25, 22:52
למה לכם צריך להיות ניצחון טכני ,ולבאר שבע שהייתה באותה סיטואציה שרצתה לשחק בדיוק כמוכם
ובית הדין החליט שהמשחק יהיה 0:0 בלי נקודות
אליפות לוקחים על המגרש מסכים איתך
אז לא להיות צבועים לכם מגיע ניצחון טכני ולבאר שבע יורידו נקודות
השב   •  274
ממש ממש לא29/01/25, 01:37
כי באר שבע ממש, אבל ממש, לא הייתה באותה הסיטואציה.
האוהדים של באר שבע הם אלה שפרצו למגרש ובגללם השחקנים של סכנין בחרו שלא לעלות לשחק. במקרה הזה האוהדים של מכבי תל אביב לא עשו כלום, ולא בגללם הוחלט על הפסקת המשחק. זה ששני המשחקים פוצצו ממש לא אומר שהקבוצות היו באותה הסיטואציה.
השב   •  15
אריה29/01/25, 03:31
אולי שכחת שהאוהדים דל באר שבע נכנסו למגרש וחוללו מהומה שבגללה סכנין לא רצתה לעלות למשחק היה צריך גם להוריד לכם נקודות יצאתם בזול
השב   •  04
גיל29/01/25, 04:44
במקרה שלכם היתה תגובה של הקהל שלכם ועוד עם משהו שהוכן מבעוד מועד ועל הדשא. איפה ראית משהו מקביל במשחק של מכבי חיפה מכבי תל אביב בקרב קהל מכבי? שום קשר
השב   •  03
19
אוהד כדורגל28/01/25, 20:45
זאת צביעות לשמה ואין מה להשוות בן מה שהיה בבאר שבע (שם אוהדי באר שבע התפרעו בגדול וגם סכנין לא עלתה למגרש אחרי הוראת השופט לחדד את המשחק)לבן מה שקרה בסמי עופר אוהדי מכבי ת״א התנהגו למופת ובשום דרך לא אשמים בהפסקת המשחק אז גברת ברקת אל תהיה צבועה את רוצה שלאף אחד יהיה נקודות כי זה ישרת אותך לא כל כך אכפת לך מצדק בושה וחרפה לך ד.א. זה מתחיל בדיוק פה שבעלים לא הגון וישר אז מחל לכולם
השב   •  1821
יוסי פ29/01/25, 05:17
הצביעות ועזות המצח שלכם אין גבול
אתם רוצים אליפות דרך בתי הדין המושחתים שלכם
מועדון מכבי תל אביב אתם בושה וחרפה
השב   •  50
18
צהבהב28/01/25, 20:30
אלונה לא מפסיקה לחרטט … העיקר מכבי ללא נקודות , רוצה לגנוב אליפות - בדיחה מהדרום
השב   •  1434
אסף29/01/25, 02:11
לגנוב אליפות? אם מחזירים לנו את הנקודות שמגיעות לנו אנחנו 10 פור ממכם ללא המשחק מול חיפה שאין לי מושג מה יפסקו שם. אולי המשך משחק ללא קהל רק מחצית בתוצאה של 1-1, אפשרות מעניינת.
בסיטואציה לצורך העניין של מכבי חיפה נגד סכנין למה שחיפה יקבלו ניצחון טכני? הרי הם עשו תיקו. בסיטואציות כאלה, שהקבוצה שיתפה שחקן שלא כדין לא צריך להיות ניצחון טכני, אלא ניגמר תיקו? אין בעיה. שיישאר תיקו. ולסכנין להוריד 5 נקודות. למה? כי הזהירו אותם ושוב בדומה למה שקרה בטרנר הם מצפצפים על כולם ועושים מה שבא להם לוקחים את החוק לידיים. ולמה שהם יעשו את זה? כי בטרנר הם לקחו את החוק לידיים אף על פי שאמרו להם לעלות לשחק כולם, משטרה, שופט כל מי גורם בעל השפעה בתחום. והם לקחו את החוק לידיים מה עשו? הענישו את הפועל באר שבע? הזוי.
להפועל באר שבע הורידו נקודה על התפרצות של הקהל, הקהל של סכנין לא נשאר ביציע אלא נכנס בדיוק כמו הקהל של באר שבע על מנת לריב. מי שמנסה להתגונן לא נכנס למגרש כדי לריב. למה להחזיר להם את הנקודה? אם ככה שיחזירו גם לבאר שבע. יש פה בעיה שורשית, שחיתות וחוסר אחידות.
הורדת נקודות צריכה להיות חריגה, וגם ניצחון טכני צריך להיות בסיטואציות מסוימות.
במקרה של חיפה-סכנין תוצאה נשארת, וסכנין מקבלת הורדת נקודות. על מה להביא ניצחון טכני? מה זה הפרס הזה? מה זה מתנות? עשה טעות? להעניש בהורדת נקודות לקבוצה שעשתה טעות.
במקרה שקבוצה מסרבת לשחק כאשר הגורמים הרלוונטיים שמנהלים את המשחק דורשים לשחק וקבוצה כזאת או אחרת לוקחת את החוק לידיים אז כן זה ניצחון טכני וזה לא משנה מי עושה את זה ומול מי.
במקרה של חיפה בגלל שהמשחק לא שוחק עד הסוף וחוץ מהעניין של תורגמן מכבי תל אביב התנהגה למופת, אז צריך לחשוב על זה לעומק.
לדעתי השלמת המשחק ללא קהל ביתי, רק חוץ של מכבי תל אביב, מחצית אחת המשך משחק באותה תוצאה.
עונש במקביל של הורדת נקודה למכבי חיפה וקנס כספי. הכי הוגן. (גם קנס כספי גבוה יותר ללא הורדת נקודה יהיה פייר, עם כל הכבוד השחקנים לא אשמים וגם לא הבעלים שאוהדים מתנהגים ככה, בשביל זה משכירים שירותי אבטחה ושיטור, כדי שינהלו את האירוע ללא בעיות. הם מקבלים כסף למען זה, אז אין סיבה להעניש את המועדון/קבוצה. למרות ששחקני חיפה השתוללו שם אבל זה לא ברמה של הורדת נקודות) ק
השב   •  40
יוסי29/01/25, 05:04
6 נקודות הפער ממכם ועוד אחרי שנגזלו לה 4 נקודות ועוד 3 על ידי גרינפלד שופט הבית שלכם !
השב   •  40
17
צדק צדק תרדוף28/01/25, 20:28
אני להבדיל מאלו שמשחקים אותה ראש קטן בגלל אינטרסים
ישר הבנתי את המסר
והמסר הוא כזה .
למרות שהתקנון והראיות היו לשחק מול סכנין והמשטרה שהיא הכי חשובה בקטע הזה החליטה שאין סיבה לא לעלות למגרש לשחק החליטו בסכנין לא לעלות מסיבה פשוטה הם ידעו שבית הדין לא אובייקטיבי ושופט לפי הצדק אלה לפי אינטרסים ופוליטיקה ואכן בבית הדין למרות התקנות שקובע חד משמעי ניצחון טכני החליטו החלטה הפוכה ח
אז העניים הם לבית הדין החלטתם לא בצדק נגדנו אז נראה מה תחליטו הפעם ואת האמת אם יחליטו אחרת מ 0-0 והורדת נקודות רק לחיפה אז אין צדק
השב   •  2410
צדק צדק תרדוף?29/01/25, 01:39
תאשים אך ורק את האוהדים שלך שנתנו לגיטימציה לשחקני סכנין להגיד שהם פוחדים לעלות לכר הדשא. רק האוהדים שלך הם אלה שפרצו למגרש ורצו לעבר הקהל של סכנין בשביל להכות אותם. לא מדובר באותה הסיטואציה, ואי אפשר להשוות אפילו טיפה את החלק של אוהדי מכבי תל אביב בעצירת המשחק אתמול (שהוא לא קיים), לבין החלק של אוהדי באר שבע בעצירת המשחק בסכנין (שהם האשמים היחידים, עם כמה שאני לא סובל את האוהדים של סכנין ואת מה שהם עשו באותו המשחק).
השב   •  12
16
מימי28/01/25, 20:07
גברת ברקת היקרה תדאגי לחוקה לחוק ולדין אחריות שלוחית של מועדון ותנסי אפס סובלנות כלפי כל החוליגנים כולל אלה שבקרבך כדורגל הוא חוויה ולא מלחמה ושיח עם האוהדים הוא כשזה חוויה ולא כשהם פורקים את זעמם ומשחיתים כל חלקה ומקום
השב   •  719
15
אבנר28/01/25, 19:37
שמקשיבים באמת למה שאלונה אומרת יש המון צדק. צריכה להיות עיקביות בענישה.
השב   •  358
14
יוסי28/01/25, 19:36
אחלה אלונה, מאוד חשוב שיח עם אוהדים.
השב   •  314
13
ניני28/01/25, 19:20
בקיצור אלונה, לא מעניין אותך למה המשחק הופסק ומי אשם, צריך לפעול רק לפי התקנון גם אם הוא מעניש קבוצה בלי שהיא אשמה ונותנת פרס לעבריינים שפוצצו את המשחק.
שורה תחתונה שלך, העיקר שיהיה 0:0 ללא נקודות.
מבחינתך זה לא משנה שקבוצת אוהדים שלכם רצו דרך המגרש, רעולי פנים ועם כלי נשק כדי לפגוע באוהדים של היריבה.
זה לשיטתך(כי יש תקנון- ההגינות והצדק לא מול עינייך) שווה ערך לאוהדים שישבו ביציע האורחים והתנהגו למופת בזמן שאוהדי היריב עשו הכל לפוצץ משחק.
צבועה ולא אינטליגנטית במיוחד…
השב   •  3238
גיא28/01/25, 19:43
בול!!
השב   •  1916
יוסי28/01/25, 21:28
תקשיב , לאלונה לא כזה אכפת לה אם תקבל נצחון טכני או 0:0 הבעיה פה זה הענישה שלא עקבית .. אתם חייבים לקבל נצחון טכני נקודה! אבל באותה מידה גם באר שבע הייתה צריכה לקבל נצחון טכני בול כמוכם ! נכון אוהדי באר שבע הפסיקו את המשחק אבל ברגע שהמשטרה אומרת שאפשר לחזור אז חוזרים לא משנה מה הקבוצות רוצות . ואם קבוצה לא עולה למגרש זה כאילו לא באה למשחק וזה נצחון טכני ! מה שקרה לכם זה שאתם באתם לשחק.. אבל חיפה גרמה לסיום המשחק .. לגבי העניים היא התכוונה שהעניים כרגע על בית הדין כדי לראות מה העונש שהוא יתן על אותו הדבר כמו נגד באר שבע
השב   •  283
ליוסי29/01/25, 01:42
זה לא בדיוק נכון. לך תפסוק עכשיו בבית הדין ששחקני סכנין באמת לא פחדו לעלות לכר הדשא ולשחק כדורגל אחרי מה שקרה. אין לך שום הוכחה לתת שמה שהם אמרו הוא לא נכון - וזה לא משנה אם זה באמת נכון או לא. נתתם להם את הלגיטימציה להשתמש בתירוץ של הפחד לעלות ולשחק בזה שהתפרצתם למגרשף ובגלל ההתפרצות למגרש המשחק לא חודש, ולא משנה אם המשטרה ו/או השופטים אמרו שאפשר לחזור לשחק.
השב   •  02
דרומי29/01/25, 12:39
אחי הבאר שבעי הכל הגבת נכון רק יש לך טעות גדולה מאוד ומשמעותית והיא לגבי אוהדי באר שבע שהפסיקו את המשחק ולהזכיר לך דבר אחד והוא : המשחק בכלל עוד לא התחיל והמהומה שהייתה על הדשא בין שני אוהדי הקבוצות ארכה 3 דקות בלבד
השב   •  00
12
גל לוי28/01/25, 19:18
מה זה כנס של מכבי…אלונה אוהדת מכבי ת״א, גל מקל שחקן מכבי ת״א , שרית שנער שחקנית מכבי ת״א ורק עמוס אדמדם
השב   •  312
11
יש תקנון גוטה, תקנון28/01/25, 19:17
התקנון אומר שאם משחק הופסק ולא משנה אם זה שופט או משטרה, מי שימצא לנכון אשם בכך הוא ישא בעונש ולכן חיפה תספוג הפסד טכני והורדת נקודות.למכבי אין כל קשר!
השב   •  165
10
מוטי28/01/25, 19:10
אלונה אל תטעי זה לא כמו המקרה של בש סחנין
האוהדים של בש פרצו למגרש
היה חייב להוריד לבש נק
בחיפה מכבי בכלל לא אחראית לא הקבוצה ולא הקהל
אם יקבעו 00 ללא נק זה יתן פתח לקבוצות לפוצץ משחק
ולעזור לקבוצה אחרת
להת בשמחות
השב   •  1720
9
אביחי28/01/25, 19:09
גבי שאלה
מחזור אחרון לפלאוף באר שבע נגד חיפה בסמי הפער 2 נקודות ממכבי. האהודים של חיפה מתפרעים ומפוצצים את המשחק - באר שבע לא נגררת.
מה תגיד על המשחק ?
השב   •  152
רמי28/01/25, 20:19
תדייק חיפה באה לטרנר ולא ההיפך
השב   •  54
8
מלכת המדבר ברקאת28/01/25, 19:06
מ.לכת המדבר ובעלת הבית של קבוצת הקזדות והמקלות והאל
ות.על מה את מדברת.תחנכי קודם את הקהל הברברי שלכם.אלים ומפחיד.אני חושב שהקומץ הזה אולי אתם שלכתם למשחק כדי לדפוק את שתי הקבוצות.אבל לא יעזור לכם.אתם בסוף תשארו רק עם הגמל ובלי תואר אליפות.אל תשחקי אותה כאילו את מחפשת פתרונות ואת בעצמך קהלך אלים.
השב   •  833
7
אבי28/01/25, 19:05
פרישמן קודם תדאג לאוהדים ולא לכיסוי חובות האיגוד על חשבונם המחירים הצפויים לחצי גמר וכמובם לגמר שוד לאור יום שאחראי לו האיגוד
השב   •  60
6
צדיק28/01/25, 19:04
אל תשחקי אותה אלונה ..ואל תשלי את עצמך מכבי יקבלו ניצחון טכני ואתם על מה שעשיתם היו צריכים להוריד לכם 10 נקודות ..לכי תעשי שניצלים
השב   •  1123
5
חול28/01/25, 19:03
אימוגי של עיניים, שזה לא 00, מאוד מדוייקת בתגובות שלי. אהא.
השב   •  109
4
ציון28/01/25, 18:59
אסור להגיב לכם פשוט הרמה ע.
השב   •  15
3
אבי28/01/25, 18:54
אני זוכר שאלונה נכנסה לכדורגל היא הייתה בבלומפילד פעם ראשונה עם מכבי תל אביב והקהל שלה השתולל והיא נתנה להם אזהרה עוד השתוללות אחת ואני עוזב את הכדורגל ככה צריך לעשות גם כל ככה צריכים לעשות כל קבוצות הכדורגל
השב   •  102
2
אורח28/01/25, 18:47
אלונה יצאה מזה טוב..מה זה לראות מה בית הדין יעשו?? כולם יודעים שהיא רוצה שיפסקו 0-0 ובשבילנו זה מעולה יחסית למצב
השב   •  96
לאורח פורח29/01/25, 01:46
ברור שבשבילכם זה מעולה, כי ידעתם שהסיכוי שלכם לנצח הוא אפסי, ושאם מכבי תל אביב מנצחת הפער נשאר רק 3 נקודות (ופער 6 זה כבר הרבה יותר גדול) - אז פשוט החלטתם להרוס ליריבה שאתם הכי שונאים באופן הכי לא ספורטיבי שיש? מזל שאוהדי מכבי רגילים כבר להתנהגויות כאלה מקהל שעד עכשיו חשבתי שהוא הכי גרוע בעולם (מסתבר שאתם שווים לו), וידעו איך לא להיגרר לפרובוקציות שלכם.
שלוש שנים מכבי תל אביב ראתה את הגב שלכם, וגם את של באר שבע לפעמים, ואף לא פעם אחת הקהל שלהם ניסה לחבל באליפויות שלכם באופן לא ספורטיבי. שנה אחת אתם אלה שראיתם את הגב, והשתן עלה לכם לראש.

שיהיה בהצלחה.
השב   •  11
1
גבי לנקרי28/01/25, 18:38
כל הכבוד אלונה שלא ימכרו את האליפות למכבי תל אביב ויתנו למכבי חיפה שלוש נקודות על חשבון סח׳נין וזה ירצה את שחר ואת מנספורד ממכבי תל־אביב
השב   •  2412
לגבי לנקרי28/01/25, 19:18
תקרא את התקנון.
השב   •  123
ההוא משם28/01/25, 21:34
בשביל זה הוא צריך קודם ללמוד לקרוא.
השב   •  46
עומר29/01/25, 00:20
איזה תקנון לקרוא? הישן?ששם כנראה היו פוסקים הפסד טכני להפועל תל אביב? או החדש ?ששם פתאום אי אפשר לפסוק הפסד טכני? וחוץ מזה בתקנון כתוב שחור על גבי לבן שאם המשטרה מאשרת לשחק וגם השופט החליט שאפשר לשחק אז סכנין היו אמורים לקבל הפסד טכני,אז למה צריך תקנון בכלל?
השב   •  40
אסור לפספס
נגןמה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
מה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
נגןכמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
כמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
/* LAST / NEXT ROUNDs */