יום רביעי, 19.02.2025 שעה 08:14
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
5124-5123מכבי ת"א2
4327-4923מכבי חיפה3
4131-4423בית"ר ירושלים4
3525-3323הפועל חיפה5
3533-3623מכבי נתניה6
3033-2223עירוני ק"ש7
2832-2523מכבי בני ריינה8
2534-2923הפועל ירושלים9
2438-2023מכבי פ"ת10
2332-1823בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1845-3223מ.ס אשדוד13
1437-1723הפועל חדרה14

הצעת חוק חדשה לאחר פיצוץ המשחק בסמי עופר

פרסום ראשון: ח"כ יוליה מלינובסקי הציעה עד 3 שנות מאסר למשליכי אמצעי פירוטכניקה למגרשי הספורט וכן הכפלת הקנסות על זריקת חפצים כמו מצית וכוסות

|
מהומה בין שחקני מכבי חיפה למכבי תל אביב (עמרי שטיין)
מהומה בין שחקני מכבי חיפה למכבי תל אביב (עמרי שטיין)

בעקבות האירועים החמורים אתמול (שני) באצטדיון סמי עופר בחיפה, שבהם פוצץ המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב בשל השלכת אבוקות מצד אוהדי הירוקים, יוזמת ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הצעת חוק חדשה שמטרתה להחמיר את הענישה על התנהגות מסוכנת במגרשי ספורט.

הצעת החוק כוללת שתי פעולות עיקריות:

הגדלת הקנסות על השלכת חפצים למגרש – הקנס הקיים כיום יוגדל מ-29,200 ש"ח לסכום של עד 75,300 ש"ח, במטרה להרתיע אוהדים מהשלכת חפצים כמו מציתים, כוסות, או חפצים אחרים במהלך אירועי ספורט.

קביעת עונש חמור על השלכת או הפעלת אמצעים פירוטכניים – מי שיזרוק או יפעיל אמצעי פירוטכני כגון אבוקות, זיקוקים, חזיזים, או רימוני עשן במהלך אירוע ספורט או בסמוך לו, יהיה צפוי לעונש של עד שלוש שנות מאסר או קנס כפול מהקנס הקבוע בחוק, שיכול להגיע עד 150,600 ש"ח.

אבוקות בסמי עופר (עמרי שטיין)אבוקות בסמי עופר (עמרי שטיין)

מניעי הצעת החוק

בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב כי: "בשנים האחרונות אנו עדים להתגברות מסוכנת של תופעת יידוי אמצעים פירוטכניים וחפצים אחרים במגרשי הספורט. האירוע החמור שהתרחש באצטדיון סמי עופר ממחיש את הצורך הדחוף בהחמרת הענישה על התופעה הזו".

מלינובסקי מתייחסת לחשש הגובר בקרב משפחות שמביאות את ילדיהן לאירועי ספורט, כשהן חוששות לביטחונם בשל ההתנהגות העבריינית הזו: "התופעה מסכנת את שלומם של השחקנים, השופטים, הצוותים המקצועיים והקהל ופוגעת בתדמית הספורט בישראל", נכתב בהסבר להצעה.

החוק המוצע נועד לספק לרשויות האכיפה כלים משמעותיים להתמודדות עם התופעה, תוך שידור מסר חד וברור על חומרת המעשים. "החמרת הענישה תשדר מסר הרתעתי ברור ותעודד אכיפה אפקטיבית יותר באירועי ספורט", מציינת מלינובסקי.

שחקני מכבי תל אביב מדברים עם יגאל פריד, ברקע האבוקות (רדאד גשחקני מכבי תל אביב מדברים עם יגאל פריד, ברקע האבוקות (רדאד ג'בארה)

עוד הודגש כי המקרה בסמי עופר, שבו נאלצה המשטרה להפסיק את המשחק לאחר חמישה מקרי השלכת אבוקות, שימש כנקודת מפנה בהתמודדות עם תופעות אלימות במגרשים. החוק המוצע מבקש להחזיר את תחושת הביטחון לאוהדי הספורט הנורמטיביים ולמנוע את הפגיעה החמורה בתדמית הספורט הישראלי. הצעת החוק תעלה לדיון בכנסת, ואם תאושר, היא עשויה להוות צעד משמעותי במאבק בתופעות אלימות באירועי ספורט בישראל.

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב לאירועים אמש בצל הצעת החוק החדשה: “ספורט צריך להיות חגיגה, לא זירת מלחמה. כאוהד כדורגל בעצמי, אני לא מוכן לקבל את האלימות שראינו אמש במגרשים – זו חציית קו אדום. ׳ישראל ביתנו׳ הגישה הצעת חוק שתוביל לענישה קשה שתרתיע את העבריינים ותשים סוף לתופעה המכוערת הזו שמסכנת את הקהל והספורטאים”.

לכתבה זו התפרסמו 130 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 130 תגובות ב-105 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
105
צחי30/01/25, 18:38
ומה העונש שיקבלו כאלה שנכנסים לכר הדשא להכות שחקן?
השב   •  70
104
גל30/01/25, 17:35
להכניס מצלמות לכל יציאה במיוחד מאחורי השער ולהכניס חוק שאוסר הטיית מסכה על הפנים או כל דבר אחר שמסתיר את הפנים . וכל מי שעובר על החוק כנס של 100אלף שקל
השב   •  70
103
דדי29/01/25, 21:05
תביעה של כל אחד מיושבי האצטדיון על הפסד ואי מימוש הזכות שרכש להנות מהמשחק .שנאלץ לנטוש בטרם הגיע לסיומו.100 שח כפול 29000.נראה מי עוד יחזור על כך.
השב   •  60
102
רות פ.29/01/25, 17:25
3 שנות מאסר ליצירת סכנה ברורה ומיידית לחיי אדם?!?! אם יש צדק - יופע נא מייד.
3 שנים צריך להיות המינימום, לא המקסימום. וזה בנוסף לקנסות המוצעים.
קדימה, תומכות בשפויים לשם שינוי. בריונים ואלימים - אאוט!
השב   •  100
101
משה29/01/25, 06:33
סגירת יציעים
ה ר ח ק ה מהמגרשים
שלילת מנויים
השב   •  60
100
yarok29/01/25, 00:46
למה להעניש את הקבוצות בקנסות? זה לא יפתור את הבעיה,
השב   •  150
99
יובל28/01/25, 23:23
בעלי הקבוצות לא אמורים לחנך את הקהל, הם לא הורים של הפורעים, הם לא מורים שלהם. הם משלמים הון עתק עבור אבטחה. הענישה לא צריכה להיות קולקטיבית אלא רק פרטנית. בעזרת מצלמות חכמות ניתן להגיע לפורעים ולמצות איתם את הדין. בכל הקהלים של הקבוצות הגדולות קיימים עשבים שוטים. אלונה, גולדאהר, ספרא ואברמוב הם ברכה לספורט. קנסות לפורעים, כלא לעבריינים.
השב   •  240
98
גלעד28/01/25, 22:00
החוק שצריך לחוקק, האחריות למעשה תהיה אישית על הפורע. דין פלילי ודין אזרחי.
שאדם מגיע להצגה או להופעה ומתפרע לא מענישים את הבימה או את נוקיה, , מענישים אותו אישית אותו דבר צריך להיות אם הוא לובש צעיף של קבוצה באיצטדיון. פשוט מאוד
השב   •  140
97
יוחאי28/01/25, 21:36
מה זה העונש הזה זה כלום לפחות עשר שנים פעם 2 הרחקה לצמיתות ומאסר 20 שנה
השב   •  54
96
יהונתן28/01/25, 21:10
ככה לא צריך להית נהג
השב   •  50
95
יהונתן פוגל28/01/25, 21:08
הספרט צריך להיתנהג נכון
השב   •  30
94
רוני28/01/25, 21:06
מעניין הצעת חוק לפורעים. מה עם הצעת חוק למי שמסובב את הגוף באימנון הלאומי..הרי זה ברור שצריך להעניש את הפורעים לא צריך הצעת חוק.
השב   •  61
93
אנוני מי י28/01/25, 20:39
על מי שמחזיק כלי חד בדרך למשחק שנתיים מאסר בפועל ללא משפט
השב   •  51
92
הפסל המובטל28/01/25, 19:05
חוק יחיד שימנע אלימות במגרשים.
איסור ישיבה באירוע ספורט עם פנים מכוסות.
לא צעיף לא חם צואר או כל בד שמכסה עם הפנים של האוהד.
ישבת עם פנים מכוסות כדי שלא יזהו אותך
אתה מורחק אוטמטית מהאיצטדיון.
מישהו ראה אדם נכנס עם קסדה לסניף בנק
השב   •  130
צפריר30/01/25, 18:53
כן יש הרבה מצבים שנכנסים לבנק עם קסדה. ראית שוד בנק לאחרונה? וחוץ מזה לבנק לא קונים כרטיס, הם כבר מסתדרים.
השב   •  10
91
אחיה28/01/25, 18:48
זאת לא חיפה שאנחנו מכירים. ביזיון של קבוצה, ביזיון של מאמן וביזיון של אוהדים. חשוב שיהיה חוק נוקשה שיכניס לכלא אוהדים עלובי החיים שיודעים לפוצץ משחקים ולהרוס לקבוצה ולאוהדים. לזרוק אותם לכלא ולאבד את המפתחות חבורה של חארות
השב   •  91
רון29/01/25, 11:59
מה אתה רוצה מהקבוצה יש בעיה כנראה אין כושר וחצי קבוצה פצועה ועדיין בצמרת אנחנו לא בשנת 1993 עונה בלי הפסד תצא לקורס מאמנים ותאמן ילדים ותבין שכל קבוצה יש לה משבר
השב   •  20
90
צחי28/01/25, 18:39
אמן אמן אמן שיכניסו אוהדים זבלים עבריינים כבר לכלא ויורידו את הקבוצה ליגה רק ככה האלימות בכדורגל תפסק או תדעך
השב   •  71
89
יעקובו28/01/25, 18:24
הצעה עלובה.
צריך עונש מינימום, מינימום 3 שנים בכלא. ואז לבתי המשפט לא יהיה שיקול דעת. זרקת? תשב בפנים.
השב   •  130
מכביסט וותיק28/01/25, 20:31
צודק, בלי עונש מינימום, החוק לא שווה כלום.
השב   •  80
88
שחק28/01/25, 18:04
רק ענישה פרטנית כבדה תפתור את הבעיה
השב   •  120
87
ניו-מן28/01/25, 15:31
באנגליה/ספרד אנשי השמירה יושבים עם הגב למגרש כך שהם עם הפנים לקהל.אצלינו הכל חפיף ולא מקצועי.
השב   •  160
86
המבין28/01/25, 15:02
מה הקשר בגצ מה? לא חוקקו חוק כזה ואתה כבר מאשים את בגצ?
השב   •  50
85
יוסי28/01/25, 15:01
אים מכבי חיפה תקבל עונש
כבד. ואורגון לו יורחק. ל6 ממשחקים המינהלת. יכולה לומר. בי בי לכדורגל בארץ. מי שגרם לפיצוץ ולכאוס ולפיצוץ המישחק. זה טורג’מן שחקן עלוב פרובוקטור חצוף וזה לו פעם ראשונה שהו גורם לבלגן במי שחקים. ולינקלה שחר יוושב ראש המינהלית המר בטלויזיה. שחד שלו הו שינקלה יעזוב. אז כך. יענקל׳ה. חבל על הבריאות המינית. היתה ותישאר נגד חיפה כולל איגוד השופטים. הגיעה. הזמן שתיקנס במינהלת ובאיגוד השופטים או שתומר בצורה ברורה חיפה המסגרת. ושיבדקו במינהלת את מכבי ת״א. למשך השנתיים האחרונות אז יבינו מי חיפה
השב   •  222
מאור28/01/25, 15:46
הנה, אוהדי חיפה קוראים לזה קומץ, לצלם את התגובה שלך ולהבין איך נותנים יד לאוהדים כמוך, שסבע חגג מולנו בגביע באותו דרך, לא אמרת כלום, חזיזה אתמול אותו דבר לא אמרת כלום, ואני עןד לא מדבר על סבע שחגג בדרבי שלכם בתנועת שחיטה, אתם מועדון בושה שמורכב מבעלים בושה, מאמן נבלה, ושחקנים הכי מסריחים שיש, עוד לא הגעתי לאוהדים, חרא של בני אדם , הדג מסריח מהראש, איפה שיש מכןת ושדה קרה אתם נמצאים, איכסה
השב   •  1313
פאקTLV28/01/25, 16:12
מדבר אוהד של הקבוצה הכי מסריחה במדינה.
בלי איגוד השופטים והקומבינות שלכם אתם בלי תואר חוץ מאלה שלקחתם בימי המנדט הבריטי.
אין יותר דוחים מהשחקנים שלכם,האוהדים שלכם וכל דבר שקשור לקבוצה הדוחה שלכם.
להקיא עליכם
השב   •  79
אוהד עם היגיון במוח28/01/25, 17:04
אתה אדם טיפש
השב   •  41
ליאור28/01/25, 17:44
בנתיים עצרו אתמול 100 אוהדים שלכם עם סכינים אלות אגרופנים ומה לא. שב בשקט
השב   •  61
איגור28/01/25, 17:48
היי מאור תרגע .כולך מרוקאי עלוב שרק אתמול ידע שהכדור עגול ובא לחנך אחרים
השב   •  25
מורדוך30/01/25, 18:55
מה תורגמן כבר עשה חריג?
והאבוקות הושלכו עוד מס. פעמים קודם.
קהל שיורה לעצמו ברגל
השב   •  20
84
אילן28/01/25, 14:58
למה ״עד שלוש שנים״? למה לא לנקוב בעונש מינימום של אפילו שנה, שכל אחד שנתפס יבין ששנה איבד מהחיים. כמו כן, לחייב בחוק הרחקה של לפחות עשר שנים מהמגרשים ועוד שנה מאסר מינימום במקרה של הפרה
השב   •  160
83
אחד שנמאס לו28/01/25, 14:56
חוקי חוקים ועוד חוקים- הכל המלצה, בדיוק כמו וועדות החקירה למינהם. הכל רקוב מהיסוד
להעיף אותם שרמ לכלא נקודה.
השב   •  70
82
ליאור28/01/25, 14:54
צריך להסדיר את הפעלת הפירוטכניקה, העונש צריך להיות רק על השלכה
השב   •  43
81
עמי28/01/25, 14:34
חוקים ועוד פעם חוקים ובגץ מבטל או לא מבצע , זה מה שנקרא רפורמה מישפטית רוצים ? או שתרוצו לקפלן שוב, כל מי שמחפש אשמים , יודע איפה הם נמצאים
השב   •  52
80
קובי28/01/25, 14:19
עלק 3 שנות מאסר , אני מכיר מקרים שדרסו אדם למוות בכביש וקיבלו שנתיים מאשר.
השב   •  61
79
שער 528/01/25, 14:09
מתי ילמדו כבר כל העסקנים להבדיל בין הדלקת אבוקות לבין זריקת אבוקות!
פירוטכניקה ביציע היא דבר מדהים, זריקה שלה לדשא היא דבר נורא ואני חושב שקיימת תמימות דעים על שני הדברים האלה. נכון אתמול נזרקו אבוקות ומי שעשה את זה צריך להענש, אבל מספיק עם הפופוליזם וניסיון חיסול הפירו במגרשים ככלל.
השב   •  111
78
דני28/01/25, 14:07
תטפלו במעשנים ביציעים זה הרבה יותר מסוכן ולהרבה יותר אנשים
השב   •  92
77
רוני28/01/25, 14:05
קודם כל שיהיה ברור לכולם, גם למכבי , גם להפועל, גם לבית״ר , יש קומץ, המלחמה עכשיו היא לא של חיפה, אוהדי חיפה הוכיחו שהם קהל מדהים, להגיע לסמי עפר זה לדעת שיש שם אוהדים ששוים נקודה לפני שהמשחק מתחיל.
המלחמה היא שלנו האוהדים השפויים שרוצים כדורגל נקי מחוליגנים, אנחנו חברים לפני ואחרי המשחק, אנחנו נלחמים ביחד באויבים שלנו במלחמות, בכדורגל אנחנו כל אחד אוהדים של קבוצה אחרת , כל מי שאוהב כדורגל צריך לעמוד מאחורי השינוי, מבחינתי שמכבי תרד ליגה ושאני שנה הבאה אשלח או אקח אותו בשקט למגרשים נקיים מחוליגנים ופושעים , על תנסו להפיל את מה שקרה אתמול על אוהדי חיפה, שקרה לא פעם בבלומפילד בטדי ובכל מגרש , המלחמה היא של כולנו באוייב שהורס לנו את הכדורגל!
השב   •  310
מכבי חיפה28/01/25, 17:43
אלוף סיכמת יפה את דעתי
השב   •  10
76
מכבי28/01/25, 14:04
מאסר זה מוגזם ואם רוצים מאסר שנה זה מוגזם לדעתי יותר נכון חצי שנה והרחקה לכל החיים מאיצטדיונים+קנס
השב   •  17
75
חיים28/01/25, 14:01
מה שווה חומרת הענישה אם המשטרה לא תופסת את זורקי האבוקות
השב   •  100
74
‏אדום אמיתי28/01/25, 13:54
‏השאלה הקנס מי משלם הקבוצה או אז זורק הכוסות?
השב   •  20
73
רועי28/01/25, 13:51
צריך עונשי מינימום ולא מקסימום. לא לתת לשופטים כל מיני נסיבות להתחשב בהם ולוותר על עונש מאסר בכלל.
השב   •  70
72
איציק28/01/25, 13:43
הגיע הזמן באמת!
רק שיש אסון עושים משהו במדינה החולה הזאת.
השב   •  10
71
יגאל האורדון28/01/25, 13:41
צריכים לשלוח לאנגליה משלחת של משטרת ישראל. משרד המשפטים התאחדות לכדורגל ועוד מי שרלוונטי. ולהבין מהם איך ומה עשו כדי להדביר את האלימות בכדורגל. ולעשות בדיוק אותו הדבר. לפני עשרים שנה. הייתה שם אלימות קשה במגרשים פי כמה ממה שאצלנו. ובעזרת ענישה חמורה הצליחו לגרום לכך שהיום יש אפס אלימות בכדורגל.
כל זמן שלא יעשו זאת. כלום לא ישתנה.
השב   •  30
70
מורן28/01/25, 13:37
חוץ מכמה אבוקות לא היתה אלימות , אחלה תפאורה.
בושה למשטרה שמעסיקה 500 שוטרים בשכר ולא מסוגלת לעצור 20 בני טיפש עשרה .
בשביל מה משלמים להם , לעצור את התנועה ? .. אם לא היו מתנגדים לבירה או לעידוד הכל היה מסתדר .
בושה למשטרה.

בלי קשר אני חושב שאת האוהדים שזרקו אבוקות צריך להרחיק מהאצטדיונים לכמה שנים ( כולל איסור יציאה מהארץ )
השב   •  54
69
חי28/01/25, 13:35
ככה לא מתנהגים השחקן דור!
השב   •  20
68
שמוליק28/01/25, 13:29
החוק גם צריך לכלול את מארגני ההשלכה
חלק מהזורקים והמבריחים הם קופים, צריך להעניש גם את היוזמים
השב   •  121
67
ביתר בלב28/01/25, 13:23
כאילו הקנסות על זריקת חפצים ירתיעו מישהו זה הקבוצות משלמות האוהדים זה מעניין להם את התחת
השב   •  71
66
יהודית28/01/25, 13:23
צריך גם להעניש את הקבוצות שלא מסוגלות להבטיח את קיום משחקי הבית שלהן כראוי,
למשל, לשחק עד סוף העונה ללא קהל.
השב   •  210
דנית28/01/25, 13:33
אבל למה אוהדים שומרי חוק צריכים להיפגע בגלל קומץ עבריינים? משפחות וילדים שטורחים להגיע מרחוק ורוצים ליהנות מהמשחק? צריך לאתר את זורקי האבוקות ולשלול להם את המנוי לצמיתות
השב   •  120
65
יאיר ל.28/01/25, 13:22
רפורמה מיידית!
השב   •  30
64
אא28/01/25, 13:15
הבעיה לא בחוק הבעיה בשופטי בית המשפט שמקלים ראש
השב   •  101
דורום28/01/25, 13:38
זה לא מגיע לבתי משפט . המשטרה החלשה והחוקרים פשוט מחתימים אותם על הרחקה מהמגרש לחודש וזהו .
זה לא שהמשטרה עובדת קשה
השב   •  10
ערן28/01/25, 14:45
הבעיה כמו תמיד פוליטיקאים. תחוקקו חוקים ומהר מה עוזר אם הבאת לשופט אבל הוא חייב להתנהל לפי החוק שהפוליטיקאים קבעו וזה לא מספיק
השב   •  00
63
חיפאי28/01/25, 13:14
במקום לדבר תחוקקו ומיד
השב   •  30
62
שירן28/01/25, 13:13
זה לא מה שיעזור.
צריך לקבוע ענישת מינימום, כך שזה יהיה נתון לשיקול דעת השופטים. דבר נוסף, צריך להקים בחקיקה בית דין לענייני ספורט שבהרכב ישבו שופטים ונציגי ציבור מתחום הספורט בדיוק כפי שקיים בבית הדין לענייני עבודה.
השב   •  60
61
אוהד28/01/25, 13:10
ואיזה קנס יציעו למי שמסרב להתגייס ?
השב   •  41
60
יוסי28/01/25, 13:06
הכנסת תחוקק בג״צ יפסול
השב   •  14
59
ניר28/01/25, 13:02
מעולה. הייתי מעלה את הקנס ל 100,000 בלי אפשרות ערעור ואת הענישה ל 1 בפועל בכל מקרה ועד 3 שנים בהתאם לנסיבות. ונראה את הגיבורים שהורסים את הספורט זורקים חזיז אחד
השב   •  50
58
דייויד28/01/25, 13:01
עד 3 שנים.. משמע עם עורך דין טוב ועסקת טיעון זה יגיע לשנתיים … עם התנהגות טובה של סמרטוט רצפה זה קיצור שליש … מה שנקרא עד 16 חודשים בכלא :/
ענישה כבדה זה לא !
השב   •  10
57
שטויות28/01/25, 12:54
שטויות עד יום ראשון ישכחו מזה
השב   •  01
56
אוהד28/01/25, 12:41
זה הזמן לפופוליזם במיטבו
השב   •  60
55
Jack28/01/25, 12:40
כן, חובה להעניש ולהרתיע אבל תסבירו לי בשביל מה יש משטרה וסדרנים באצטדיון? במקום לפוצץ את המשחק שיתפסו במקום ויעצרו את מי שמשליך
השב   •  20
צהוב28/01/25, 13:15
זהו שמשליכים זרקו את הפצצות מאחורי שלטי החטופות,פשוט התחבאו מאחורי השלט ,כך שקשה לדעת הם מבלי לחקור את אלה שעמדו ליד
השב   •  10
54
זובור28/01/25, 12:34
מה זה שלוש שנים מאסר לפושעים האלה לא פחות מ 7 שנים וחצי מליון שקל קנס פשוט מאוד להרוס להם את החיים איך שהרסו את הקבוצה בקוונה
השב   •  90
53
אתם המחוקקים, אתם הבעיה28/01/25, 12:31
ההצעה צריכה להיות מינימום 18 חודשי מאסר עד שלוש שנים.
זה המנעד, כך ידי השופטים יהיו כבולות.
הייתי מוסיף להצעה, קנס כספי בגובה הנזק לקבוצה.
יעקב שחר לא אמור לשאת בהוצאות, של אירוח המשחק, אצטדיון, סדרנים, אבטחה, שוטרים ועוד.
השב   •  12 0
52
אבי28/01/25, 12:29
על חגיגות הגביע שלנו הורידו לנו ארבע נקודות הם לא מורידים 10 נקודות פה למכבי חיפה תסגרו את הכדורגל ילקקנים של שחר
השב   •  62
51
דוד28/01/25, 12:28
איך אני מת על פופליזם בפוליטיקה שמוציאים כותרות של חוקים מבלי לבדוק אם זה אפשרי, נכון, חוקי וראוי.
וכן אני חושב שצריך להחמיר במאות האחוזים אבל להיות מחובר למציאות זה גם חשוב מאד
השב   •  10
כריס28/01/25, 12:50
מה לא מציאותי בזה? כלא שלוש שנים וקנס שלצ75 אלף, זה אפילו לא מספיק לעבריין שחושב שהוא יכול לקחת את החוק לידיים, לפגוע באנשים ולהרוס חוויית ספורט לעשרות אלפי אנשים ששילמו המון כסף להגיע למשחק, עונש ראוי ואפילו לא מספק כאמור
השב   •  10
50
צבי28/01/25, 12:27
תמשיכו להתעסק בתוך עצמכם כנסת מחוקקת עלובה המדינה בוערת ואתם דואגים רק לעצמכם אנשים בזויים
השב   •  20
49
ניקי28/01/25, 12:24
קודם כל טפלו בקבוצה המאוסה הזו ובקהל האלים שלה ששנים מתריעים לגביו
השב   •  32
48
משה - חיפה28/01/25, 12:20
תומך על הצעת החוק הזו!
השב   •  30
47
רונן28/01/25, 12:20
מדינה של חסרי חוליות. מספיק כמה שטינקרים כדי להפליל את אלה שזרקו אתמול וזה בלי קשר למצלמות שבטוח קלטו אותם. זו מדינה של פחדנים בני פחדנים שלא מעזים לעשות שום דבר ומתנהגים כרגיל על פי חוק האצלי זה לא יקרה המפורסם עד לאסון.
השב   •  00
46
איל28/01/25, 12:18
לא מצדיק את ההתנהגות אתמול אבל לכל יפי הנפש הצהובים, איפה הייתם שנה שעברה כשהדרבי הופסק 3 פעמים בגלל אבוקות ורימוני עשן ? למה לא ביקשתם קנסות והפסד טכני והורדת נקודות אז ? למה אתם לא מבקשים הורדת נקודות על זה ש2 אוהדים שלכם פרצו למגרש לפני שבוע וחצי ? מטייחים את כן ההפרות של הצהבת אבל כשמדובר בקבוצות אחרות כולכם מתייפייפים אצלכם לא קורים אירועים כאלו. תסתכלו גם על עצמכם בבקשה לפני שאתם מטיפים לאחרים
השב   •  31
45
צביקה28/01/25, 12:17
חוק מצחיק. לא יכול להיות שבתחילת המשחק יש הודעה בכריזה אין מקום לאלימות וגזענות במגרש שופט יכול להפסיק את המשחק . הגיע הזמן שיתחילו להוריד לקבוצה 6 נקודות ואז אולי יהיה שינוי . גם במשחק נוף הגליל האוהדים יורדים לתקוף שוער בושה.
השב   •  02
44
יצחק28/01/25, 12:12
מה יעזרו הגדלת העונשים אם את הקיימים לא מיישמים
השב   •  50
43
א.א28/01/25, 12:10
ההתאחדות והמנהלת ,חייבים להחזיר את העונשים של סגירת היצאים ,כמו כן צריך כנראה להחזיר את הרשתות ליצעים של אוהדי האולטראס. אוהדים שיתפסו זורקים רימוני עשן או חזיזים ,צריכים לקבל מאסר בפועל ,בלי המרה לקנס,כמו כן צריך לשלול להם את המינוי לצמיתות.
השב   •  30
42
אליהן28/01/25, 12:07
ולהחיל גם על אלה שמנסים להכניס ונתפסים בכניסה. וגם על השומרים שמשתפים פעולה עם ארגוני האוהדים להכניס את הציוד. צריך חקיקה מקיפה ולא כדור אקמול. וגם על אלה שפורצים לכר הדשא לריב עם שחקנים.
השב   •  40
41
אלי28/01/25, 12:06
קודםם כל 5 שנים. דבר שני להוסיף לעונש המינימום גם את אלה שפרוצים לכר הדשא. פשוט לרסק את הפרחחים מכל כיוון. עונש מינימום ללא שיקול דעת לשופט. לא עונש מקסימום עונש מינימום. שוב אני חוזר לדבילים שמגישים הצעות חוק.
השב   •  20
40
לא מובן לי28/01/25, 12:04
מה זה הדבר הזה. הענישה צריכה להיות חד משמעית וללא פגיעה בקבוצות אלא בקומץ האוהדים אשר עשו את העבירה. בנוסף, יש לאשר אמצעים פירוטכניים ביציע בלבד, זה מוסיף לאווירה ולחוויה, אך זריקת אבוקות למגרש - עצירת המשחק על המקום. חד וחלק. לבדוק במצלמות מי זרק, ולהשליך לכלא. מה הבעיה.
השב   •  30
39
דן28/01/25, 12:04
חייב להיות עונש אבל רק על זריקה על הדשא
פירוטכניקה ביציעי אולטראס לא מפריעה לאף
אחד- ומי שבא לשבת שם יודע שזה משהו שיכול להיות
השב   •  10
38
פם28/01/25, 11:58
הצעה טובה רק לעלות ל5 שנים בפנים
השב   •  40
37
סמי28/01/25, 11:55
מעולה
השב   •  70
36
לו28/01/25, 11:55
קודם שהשחקנים יקבלו עונש על התגרות באוהדים. אם שחקן מבקיע ורץ לאוהדי היריבה זה עבירה לא ספורטיבית לכל הפחות אם לא ביטול השער. חלאס, שהשחקנים ישמשו דוגמא לפני הכל.! איפה הימים של קורנפיין…
השב   •  08
מכביסט28/01/25, 12:04
כתבת את זה גם שויניסיאוס חגג מול הקהל של היריבה ?
או שדיא סבע המ.בל חגג ?
או שרק אחרי אתמול נזכרת?
השב   •  32
דני28/01/25, 12:47
חח איך השתקת אותו
השב   •  00
35
קובי28/01/25, 11:51
מעולה ,ככה אף אחד לא יישוב לזרוק וגם לא יצטרכו אפילו לעשות בידוק בכניסה ,שיש ענישה מרתיעה אין עבריינות
השב   •  10
34
אלי28/01/25, 11:48
בחיים לא יעבור היא באופוזיציה
השב   •  10
33
דוד28/01/25, 11:40
חייבים דחוף בהול יציע צפוני תחתון כולו רשת שישבו כמו בכלוב ואם יזרקו מקסימום יפגעו ברשת
השב   •  30
12328/01/25, 12:07
אבל אז שורפים את הרשת וממשיכים לזרוק
השב   •  00
32
אלי תל אביב28/01/25, 11:39
עוד חברת כנסת כושלת, רופסת , רדומה ולא מעודכנת. מה נזכרה כעת, מחפשת פרסום. עבודה של עוזרים שלה. חה חה. לכי לישון, למה הפריעו לה.
השב   •  23
31
חיימון28/01/25, 11:37
להוריד את הקבוצה של החוליגנים ליגה לחוקק חוק כל זריקה של חזיזים או חומרים מסוכנים תגרום ירידת ליגה
השב   •  13
30
ישורון28/01/25, 11:31
הכל טוב ויפה.יש מצלמות ביציעים,יש משטרה,יש מאבטחים.מה הם עושים במגרש?הם באו לאבטח או לראות משחק? יש בידוק בכניסה,כל אמצעי פירוטכניקה נכנס למגרש -איך,אם משהו בבידוק העלים עין.מה כל החוקים שווים אם מערך ההבטחה לא עושה את תפקידו.
השב   •  71
29
אלי28/01/25, 11:30
רק בית כלא
השב   •  10
28
השועל28/01/25, 11:30
מה עוזר ענישה אם אין אכיפה.תפוס אוהד אחד שזורק תביא לו חודשיים בפנים בלי פוצי מוצי.גם אם אין ולא היו לו הרשעות בחיים.חודשיים בפנים פלוס קנס יפה תאמינו לי לא תראו יותר זריקת חפצים ואבוקות.אבל רק אם יאכפו את זה ולא סיסמאות באוויר
השב   •  40
27
אלכס28/01/25, 11:30
לאן עפת כבודו מותק, כולה כדורגל
השב   •  00
26
איזה טרלול זה28/01/25, 11:28
אתה מסתלבטת על כולנו. זאת הקונספציה בהתגלמותה. מספיק עם הענישה הרכה הזאת!! מה זה שלוש שנים? מתנהג יפה מנקים שליש ותוך כדדי מקבלים מעטפת שיקום יוצאים דנדשים כאילו לא קרה כלום.
זה מינימום עשר שנים בלי קיצור! רק ככה מבינים. ונראה את הגבר הבא שיבוא לזרוק אבוקה
השב   •  01
משה28/01/25, 11:36
אתה מבין שאתה דורש עונש יותר חמור מהריגה ?
לא יקרה עונש כזה.
אני אישית מסכים באופן כללי שצריך לתת עונשים כבדים יותר.
השב   •  10
25
משה28/01/25, 11:27
חובה מאסר לפורצים למגרשים ולזורקים אבוקות!
השב   •  20
24
ירוק28/01/25, 11:20
מלינובסקי את שייכת לברית המועצות פה זה לא הק.ג.ב
שבי בשקט
למרות שאני נגד הבלאגן של אתמול
צריך לתפוס ולהרחיק את כולם לצמיתות
השב   •  25
עוזי28/01/25, 11:42
ח וואלה שיחקת אותה , מצחיק, לא משנה מה אני אוהד וואלה בדיחה מצחיקה
השב   •  10
23
מיקי28/01/25, 11:16
הצעת חוק נוספת : מי שמסתיר את פניו יוציא באופן מיידי מהמגרש ויורחק עד תום העונה.
השב   •  300
22
ב.מ.28/01/25, 11:14
השב   •  00
21
גד28/01/25, 11:12
התעוררתם מאוחר מידי,המדינה שלנו הולכת ומתדרדרת בכל כיוון,אני כבר כותב שנים שהגיע הזמן לחוקק חוק בכנסת ישראל למאסר של 5 שנים על אלימות וזריקת חפצים וחזיזים,ואז,,כל אוהד ידע כי המצלמות על הפנים שלו והוא לא יעז לבצע אלימות
השב   •  90
יניב28/01/25, 11:20
צודק ב-100%
השב   •  30
20
ישי28/01/25, 11:08
חקיקה לא תעזור אם לא יפעילו אותה, תתחילו לאכוף
תבדקו כמה אנשים באמת קיבלו קנס עד היום ותבינו שגם אם יהיה מיליון שקל קנס זה לא מעניין
השב   •  20
19
אילן28/01/25, 11:06
יאלה בלי פוליטקה להעביר את החוק דחוף
השב   •  90
18
אסי28/01/25, 11:03
כנסו בחוליגנים חזק בבקשה.
בלי חקיקה ואכיפה מחמירה לא תיפתר הבעיה
השב   •  90
17
אא28/01/25, 11:02
טעות!
זה צריך להיות מינימום(!) 3 שנים
השב   •  100
16
הצעת חוק28/01/25, 11:01
לסגור לכם תכנסת
כי הכל מתחיל מי שם רבותי
יוקר המחיה,עסקים קורסים,אנשים אין להם מה לאכול במדינה וכל אחד ממכם גורף 35 אלף בחודש זו הצעת חוק הכי טובה .
השב   •  113
פנסיה תקציבית סרטן הכלכלה28/01/25, 11:05
גורפים 50 אלף ועוד תוספות
עוזרים והטבות
לא מועילים בכלום
מושחתים על פי חוק
השב   •  40
בר28/01/25, 11:12
כן יאללה בוא נאשים את הכנסת גם בונים שזרקו אבוקות על השחקנים, בחיות אדם שבאמצע המשחק שפגעו פיזית בשוער של הפועל נוף הגליל. מה הקשר בין עסקים קורסים לבין החוסר אכיפה במגרשי הכדורגל?

איזו תגובה מנותקת.
השב   •  30
חולד תקשיב28/01/25, 11:54
שהאבא הוא גנב שקרן ונוכל
גם הילד יגדל ככה הבנת
עכשיו תחזור למחלקה
השב   •  01
15
יגאל ליברמן28/01/25, 11:01
לטפל בחוליגנים מכל הקבצות ועשות לזה סוף.
לא הלכתי למשחק כבר 10 שנים בגלל האלימות. די.
השב   •  90
14
רק בחיפה יש מכבי28/01/25, 11:01
אמן יעבור ויחילו אותו ממשחק הבא
השב   •  61
13
אוהד28/01/25, 11:01
הגיע הזמן. אין סובלנות לאירועים כאלה שיעיפו את העבריינים האלה מהיציע
השב   •  100
12
פרשן מוביל28/01/25, 11:01
רק עונשי מאסר ירתיעו את הפושעים
השב   •  70
11
איציק28/01/25, 11:00
מה הטעם בכל הצעות החוק האלה שגם אף אחד לא אוכף ,ושכבר אוכפים ,בתי המשפט מוציאים אותם בעונשים מגוחכים למרות שיש עונש קבוע בחוק .אפס אכיפה -אפס הרתעה
השב   •  80
10
פבלו28/01/25, 10:59
למה צריך חוק? אם זריקת חזיזים הייתה מתרחשת אתמול במרחק של 500 מטרים במרכז הקונגרסים בזמן הפסטיגל אני בטוח שהמשטרה כבר הייתה עוצרת את הפושע והוא היה למחר יושב בכלא אבל לגבי מה שקורה במגרש כדורגל או כדורסל בתי המשפט סלחניים.
לא צריך חוקים מיוחדים אלה להתייחס למגרש כדורגל וכדורסל בדיוק כמו אולם קולנוע או אולם קונגרסים
השב   •  100
9
שרה28/01/25, 10:59
היו צריכים לעשות זאת מזמן
מבייש מה שקרה אתמול , איך הילדים שלנו אמורים להגיע למשחקים אם יש אנשים שמחפשים רק להרוס לכולם את האווירה והחוויה
השב   •  51
8
משה28/01/25, 10:59
אנח בעד
השב   •  40
7
אור28/01/25, 10:58
עוד חקיקה הזויה בלי שיניים, עונשי מקסימום שיגררו דיונים בלתי פוסקים והסדרי טיעון ללא עונש ראוי.
הפיתרון פשוט.
השלכת חפץ למגרש - 1000₪, הרחקה לחודש
עברה שניה - 3000₪ הרחקה לשנה.
אלימות - 5000₪ הרחקה לשנה, עבירה שניה מאסר בפועל והרחקה לכל החיים.
אבוקה - 5000 הרחקה לשנה, תיק פלילי, פעם שניה מאסר בפועל וקנס כפול.
רעולי פנים- 500₪ קנס.
בסופו של דבר מדובר גם על הרבה ילדים טמבלים שאין לנו אינטרס כחברה להכניס לכלא ולהפוך לעבריינים מועדים.
הקנסות כאן הם ברמת הסביר, מי שלא ילמד דרך הכיס כנראה שהוא מועד לפורענות ויש ממנו מסוכנות לחברה כך שאין בעיה לזרוק לכלא הוא גם ככה עבריין בפוטנציה.
להקים בית משפט יעוד עם שופט בדימוס שיעבוד בקבלנות פר תיק, את השכר שיקבל מהקנסות
השב   •  50
מימי28/01/25, 12:11
קראתי וטון השטויות שכתבת רק יגבירו את האלימות לא למדנו כלום ובמדינה ללא חוקה חוק ומשפט זה התוצאה
השב   •  01
6
גדי28/01/25, 10:58
שלוש חודש מאסר זה בדיחה שנתים כלא פלוס לשלם את הקנס של הקבוצה והרחקה לכל החיים מהמגרשים מדבר על כל האוהדים בארץ אולי ילמדו
השב   •  40
5
רות28/01/25, 10:58
ביזיון,,להעניש את המתפרעים בחומרה,כלא והרחקה לכל החיים
לא להעניש את הקבוצה
השב   •  60
4
תום28/01/25, 10:56
לא מספיק. צריך עונש מינימום אחרת בתי המשפט יקלו על חובשי הכיפות לכאורה. מינימום שנה בכלא.
השב   •  51
3
רובי28/01/25, 10:56
דיבורים כמו חול…
יושב המפכ״ל ושר הספורט הזחוח בבית ומקבלים החלטות כשהם בכורסא!
בושה , שיבואו למגרשים ויראו ויטפלו , רק דיבורים.
אתם יודעים מתי המפכ״ל בא למגרש כדורגל , עלק לראות מה קורה?
במשחק בין מכבי חיפה לפאריס סאן זרמו , ככה קיבל כרטיס חינם.
חבורת חסרי יכולת.
השב   •  20
2
אבי28/01/25, 10:56
אני אוהד של מכבי חיפה ואני מתבייש על מה שקרה אתמול!
לפי דעתי חוץ מקנסות כל אוהד ולא משנה איזו קבוצה הוא אוהד יזרוק אמצאי פירוטכניקה או מצתים וכיוצא בזה יורחק מהמגרשים לפחות ל10 שנים וכל משחק של הקבוצה שלו יצטרך להגיע לתחנת המשטרה.
השב   •  40
1
שולי28/01/25, 10:54
פופוליסטית מטומטמת, לא אוכפים את העונשים הקיימים אז בואו נגדיל את העונש ולא נאכוף עונש חמור יותר. העיקר שאני אקבל כותרת.
השב   •  01
אסור לפספס
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
נגןמאושרים: כמה מרוויחים שחקני מנצסטר סיטי?
מעושרים: כמה מרוויחים שחקני מנצסטר סיטי?
/* LAST / NEXT ROUNDs */