יום שבת, 26.10.2024 שעה 16:20
לוח תוצאות

מכבי חיפה הפסידה 3:0 להפועל פ"ת בנערים ב'

הירוקים נותרו בחלק התחתון של הטבלה, מכבי ת"א חזרה לעצמה עם ניצחון 0:5 על טוברוק. 1:1 בין חדרה לקריית שמונה, 2:2 בדרבי השרון בין רמה"ש לכפ"ס

|
קבוצת נערים ב' על של הפועל פתח תקווה  (באדיבות המועדון)
קבוצת נערים ב' על של הפועל פתח תקווה (באדיבות המועדון)

החלק הארי מהמחזור השמיני בליגה הבכירה של שנתון 2009 יצא לדרך היום (שבת). המחזור החל כבר אתמול כאשר הפועל חדרה והפועל קריית שמונה נפרדו ב-1:1. ביום שני (28.10), הפועל רמת גן תפגוש את מ.ס אשדוד וב-05.11 נקבע המשחק בין בני יהודה ת"א לבני סכנין. בין המשחקים שהתקיימו היום, הפועל פתח תקווה ניצחה 0:3 את מכבי חיפה, מכבי תל אביב רשמה 0:5 על בית"ר טוברוק, מכבי פ”ת והפועל ת”א נפרדו ב-1:1 ודרבי השרון הסתיים ב-2:2 בין הפועל ניר רמת השרון להפועל כפר סבא.

הפועל פתח תקווה – מכבי חיפה 0:3

הירוקים מהכרמל בפתיחת עונה לא טובה במיוחד. למרות הניצחון בשבוע שעבר, הקבוצה של עידן יונה עדיין בחלקו התחתון של הטבלה והיום רשמה הפסד שלישי לעונה זו, לצד שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות בלבד. הכחולים מפתח תקווה עם ניצחון חמישי העונה והקבוצה של גיא רוזנצוויג נמצאת בצמרת הטבלה.

און יצחק יונה, ינאי רם ויונתן מעוז קבעו את תוצאת המשחק המשכנעת. און יצחק יונה וינאי רם עם ארבעה שערים כ"א – מובילים את טבלת מלכות שערי הקבוצה. פתח תקווה ספגה העונה רק צמד שערים בבית והיום הצליחה לשמור על רשת נקייה פעם שלישית העונה. כל הפסדיה העונה של מכבי חיפה היו במשחקי החוץ.

הפועל פתח תקווה נערים ב (באדיבות המועדון)הפועל פתח תקווה נערים ב (באדיבות המועדון)

הפועל חדרה – הפועל קריית שמונה 1:1

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, חדרה עלתה ליתרון משער של ג'מאל עבד אל נור, שקבע 0:1. כ-10 דקות לאחר השער של חדרה, הפועל קריית שמונה קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים ואורן לוי, הקפטן, הכניע את לייאל זגורי וקבע 1:1, תוצאה שנשארה עד תום ההתמודדות. ג'מאל עם שער שני בשני משחקי הקבוצה האחרונים, לוי שהגיע מנהלל יזרעאל עם שער ראשון העונה, בדומה לכמות השערים שלו מן העונה החולפת.

מילה טובה לבהא הייב, מאמן קריית שמונה ולמערכת הצפונית, שממשיכים ב"עסקים כרגיל" למרות הסיטואציה הלא נעימה בה הילדים והוריהם התנתקו לזמן לא מוגדר מבתיהם בצפון הארץ. חדרה עם תוצאת תיקו ראשונה העונה בבית, קריית שמונה ללא ניצחון חוץ עד כה. חדרה אספה נקודה 11 העונה, בעוד קריית שמונה עם שתי נקודות בלבד.

הפועל קריית שמונה נערים ב (באדיבות המועדון)הפועל קריית שמונה נערים ב (באדיבות המועדון)

מכבי תל אביב – בית"ר טוברוק 0:5

לא כוחות. חניכיו של עידן הררי חזרו לעצמם, לאחר שבשבוע שעבר ספגו הפסד בדמות 1:0 למ.ס אשדוד. אושר שמואל התכבד בצמד שערים, עידו יוסף ותום אל-על הוסיפו לחגיגה במחצית הראשונה. אלון שבי, המחליף, הוסיף במחצית השנייה את השער החמישי. לנוכח השערים, עידו יוסף ואושר שמואל מובילים יחדיו את טבלת מלכות שערי הקבוצה עד כה, עם חמישה שערים כל אחד.

מכבי תל אביב עם ניצחון ליגה שביעי העונה, כשסופגת את כמות השערים הנמוכה בליגה (שלושה שערים עד כה). טוברוק רשמה היום הפסד חמישי העונה בליגה. מאזנה של מכבי תל אביב בביתה עד כה: ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. לטוברוק רק נקודה במשחקי החוץ שלה עד כה.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל כפר סבא 2:2

נדמה היה כאילו דרבי השרון הולך להיות מוכרע, לאחר שרמת השרון הובילה כבר 0:2, אלא שהחבר'ה של עמרי לייזר חזרו להתמודדות והצליחו להשוות התוצאה ולחזור הביתה עם נקודה ביד. תומר בשור קבע 0:1 לרמת השרון לאחר בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה לעבר הפינה השמאלית של איל דנן.

במחצית השנייה, אורי עמיר הכפיל התוצאה וקבע 0:2 לרמת השרון. רועי שריקר צימק התוצאה ל-2:1 ודור חלף, בנגיחה מקרוב, קבע 2:2 דרמטי. רמת השרון עם תוצאת תיקו ראשונה לעונה הנוכחית, כשמשיגה היא נקודה רביעית עד כה. לכפר סבא כבר 11 נקודות בקופה, כשטרם הפסידה במשחקי החוץ שלה. 

מכבי נתניה – הפועל רעננה 1:2

לאחר מתח רב, היהלומים נצמדים עוד יותר למכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב, כשהשיגו את מלוא הנקודות בבית. נתניה טרם הפסידה העונה בבית, בעוד הפועל רעננה עם הפסד ליגה ראשון בחוץ. שלו ג'נח קבע 0:1 למכבי נתניה לאחר שקיבל כדור שניתז לתוך הרחבה בבעיטה חופשית.

רעננה השוותה התוצאה משער נפלא של כודאי מדאח מכ-35 מטרים כשבעט בעוצמה מעל יהלי שטרית והכניע אותו. הקהל הריע לו בחוזקה לנוכח השער היפהייפה. את השער השני לזכותה של נתניה כבש המחליף רואי חן, שסגר 1:2. נתניה עם 19 נקודות, רעננה נשארת עם 11 נקודות בלבד.

מכבי נתניה נערים ב (באדיבות המועדון)מכבי נתניה נערים ב (באדיבות המועדון)

מכבי פתח תקווה – הפועל תל אביב 1:1

תוצאת התיקו השנייה העונה של מכבי פתח תקווה משאירה אותה במקום השני, כשלזכותה 20 נקודות, בעוד מכבי תל אביב, שניצחה מוקדם יותר, עם 21 נקודות. פתח תקווה, לאחר ארבעה ניצחונות בית רצופים, מפסידה שתי נקודות יקרות וכך גם, כאמור, את המקום הראשון. הפועל תל אביב עם תוצאת תיקו ראשונה העונה במשחקי החוץ שלה. תמיר בר קבע 0:1 למכבי פתח תקווה, דקות לסיום – עידו נחמני קבע 1:1 דרמטי שהוליך הקבוצות הביתה עם נקודה אחת בין הידיים. בפתח תקווה מאוכזבים, למרות שהיה די ברור שהפועל תל אביב תבוא דרוכה למשחק כה חשוב.

הפועל באר שבע – הפועל ירושלים (ב"ש וסרמיל 4, 16:00)

הפועל רמת גן – מ.ס. אשדוד (28.10, רמת גן ספארי, 15:45)

בני יהודה ת"א – בני סכנין (05.11, ללא שעה ומגרש)

אסור לפספס
נגןלברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
לברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
נגןאתם תצליחו לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
מי יצליח לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
נגןכל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
כל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */