יום שישי, 25.10.2024 שעה 02:34

55 מיליון אירו: אמבפה בדרך לנצח את פ.ס.ז'

בצל החשדות בפרשת האונס ורגע לפני הקלאסיקו, בצרפת דווח כי כוכב ריאל מדריד ככל הנראה עשוי לזכות בסכסוך הכלכלי מול קבוצתו הקודמת. הפרטים בפנים

|
קיליאן אמבפה (רויטרס)
קיליאן אמבפה (רויטרס)

קיליאן אמבפה נמצא במוקד בשבועות האחרונים. בצל פרשת האונס בה הסתבך ורגע לפני הקלאסיקו, הכוכב הצרפתי יכול לנשום קצת לרווחה אחרי שככל הנראה הוא צפוי לנצח במאבק המשפטי שלו מול פאריס סן ז’רמן.

אלוף העולם ב-2018 פנה לוועדת המשפט של הליגה הצרפתית בטענה כי הקבוצה הקודמת שלו לא שילמה שלו את מלוא הכסף. אמבפה דרש סכום של כ-55 מיליון אירו על משכורות ובונוסים, כאשר פ.ס.ז’ ניסתה להילחם בו.

על פי דיווח של ‘הלאקיפ’, פסק הדין צפוי להיות לטובתו של שחקן ריאל מדריד, אם לא יקרה שינוי של הרגע האחרון. כלומר, הוא צפוי לקבל את 55 מיליון האירו שביקש. עוד קודם, ועדת המשפט ניסתה להציע לקפטן הטריקולור גישור, אך האחרון דחה את ההצעה והוועדה הורתה לפאריסאים לשלם את הסכום.

קיליאן אמבפה במדי פ.ס.ז' (רויטרס)קיליאן אמבפה במדי פ.ס.ז' (רויטרס)

המועדון של נאסר אל חאליפי יכול לפנות לוועדת הערעור העליונה, שפועלת תחת ההתאחדות הצרפתית, ועדיין ייתכן שההחלטה תהיה נתונה לערעור בפני בית המשפט המנהלי, עם גישור בפני הוועד האולימפי והספורט הלאומי הצרפתי.

אמבפה מצידו, עשוי לפנות במקביל גם לאופ"א ולבית הדין התעשייתי כדי ליישב את הסכסוך, שצפוי להימשך. הסופר סטאר ינסה להתנתק מכל הבלגן מול ברצלונה ביום שבת (22:00, שידור חי בערוץ ONE), כדי לעזור לבלאנקוס להשיג ניצחון יקר.

ניתוח טקטי לקאלסיקו: אנצ'לוטי מול פליק
אסור לפספס
נגןלברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
לברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
נגןאתם תצליחו לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
מי יצליח לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
נגןכל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
כל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
/* LAST / NEXT ROUNDs */