יום רביעי, 23.10.2024 שעה 18:30
לוח תוצאות

נבחרת הנערים עד גיל 17 סיימה ב-1:1 עם מונטנגרו

אחרי הניצחונות על הונגריה בהכנה, החבורה של בנאדו פתחה את מוקדמות אליפות אירופה עם תיקו מאכזב לאחר שהשוער, אלטמן, טעה. ביום שבת - מולדובה

|
נבחרת הנערים עד גיל 17 (ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת הנערים עד גיל 17 (ההתאחדות לכדורגל)

אחרי שהשלימה שני ניצחונות על הונגריה במסגרת משחקי ההכנה, נבחרת ישראל עד גיל 17 פתחה היום (רביעי) את דרכה במוקדמות אליפות אירופה, כאשר אריק בנאדו וחניכיו סיימו ב-1:1 את מונטנגרו. 

בדקה ה-31 מונטנגרו הגיעה להזדמנות טובה, כשבעיטה מהאוויר חלפה מעט מעל המסגרת, כששלוש דקות מאוחר יותר מצב נוסף. החבורה של בנאדו השתלטה יותר על המשחק והייתה מסוכנת יותר, אך לא הגיעה למצבים טובים

במחצית השנייה הקצב התגבר וכל נבחרת חיפשה את השער שיכריע את המשחק. בדקה ה-70 ישראל הגיעה למצב מצוין כשאופק ציפרוט בעט מהאוויר מסף הרחבה, אך הכדור חלף רק ליד הקורה. הגול המיוחד הגיע בדקה ה-78 כשכדור קרן נהדר הוגבה לרחבה ושחקן מונטנגרו, אנדריה, נגח לשערו הוא. ישראל הייתה בדרך לניצחון, אך בדקה ה-88 עילי אלטמן שגה בענק, שמט את הכדור וספג מקרוב את השוויון.

ישראל, כאמור, לרוע המזל פתחה את מוקדמות היורו עם תיקו מאכזב, שהייתה קרובה לניצחון, אך טעות אחת עלתה ביוקר. כעת, בנאדו יקווה להשיג את ניצחון הבכורה במפגש הבא בעוד שלושה ימים, כשהנבחרת תפגוש את מולדובה, כשלאחר מכן היא תשחק מול שווייץ, ב-29.10.

אסור לפספס
נגןלברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
לברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
נגןאתם תצליחו לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
מי יצליח לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
נגןכל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
כל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
/* LAST / NEXT ROUNDs */